abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171617390
Ik heb een vraag
Ik ben van plan om met mijn gezin van 4 over twee jaar richting Orlando te gaan.
Onze planning is daar voor twee weken te verblijven.
En dan ook twee weken in het Disney resort aldaar te verblijven.
Nou vraag ik mijn af is twee weken veel in dat resort. Is het ook makkelijk enkele uitstapjes te maken richting sea world of cape canaveral of universal.
Wij zijn er al wel uit begin mei te gaan, want het schijnt dan niet zo druk te zijn.
O ja is het duur 😀
pi_171617466
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:41 schreef Thomastol het volgende:
Ik heb een vraag
Ik ben van plan om met mijn gezin van 4 over twee jaar richting Orlando te gaan.
Onze planning is daar voor twee weken te verblijven.
En dan ook twee weken in het Disney resort aldaar te verblijven.
Nou vraag ik mijn af is twee weken veel in dat resort. Is het ook makkelijk enkele uitstapjes te maken richting sea world of cape canaveral of universal.
Wij zijn er al wel uit begin mei te gaan, want het schijnt dan niet zo druk te zijn.
O ja is het duur 😀
Vliegtickets naar Amerika zijn duur ja. Daarom zou ik er niet heen gaan als het korter is dan 1 week. Dan is het namelijk niet worthy.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 11 juni 2017 @ 15:03:04 #3
468605 VleugelSpeler
Speelt Vleugel
pi_171617919
Ben daar niet bekend, maar begrijp ik goed dat je 2 weken lang naar het Disneypark wilt? Eerlijk gezegd lijkt me dat lang. Weet niet of het te vergelijken is met Eurodisney, maar na 3 dagen waren "wij" wel bekaf. Helemaal voor kinderen is Disney uitputtend, maar wel fantastisch natuurlijk!

Als je daar 2 weken bent zou ik zéker verder kijken dan Disney alleen. Maargoed, ik weet niet wat dat "resort" precies inhoudt, er zullen wel meer reacties komen denk ik :)
  zondag 11 juni 2017 @ 15:31:50 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171618543
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:45 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Vliegtickets naar Amerika zijn duur ja. Daarom zou ik er niet heen gaan als het korter is dan 1 week. Dan is het namelijk niet worthy.
De vliegtickets zijn peanuts vergeleken met de verblijfskosten in een Disney resort.

quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:41 schreef Thomastol het volgende:
Nou vraag ik mijn af is twee weken veel in dat resort. Is het ook makkelijk enkele uitstapjes te maken richting sea world of cape canaveral of universal.
Dat ligt er aan wat jullie leuk vinden. Persoonlijk zou ik me prima kunnen vermaken in een pretpark voor enkele weken. Anderen zijn na een dagje wel weer uitgekeken.

Het grote nadeel van de Disney resorts is het prijskaartje van de hotelkamers. Vaak ben je goedkoper uit als je net buiten het resort een hotel neemt en een huurauto. Dat laatste geeft je ook de mogelijkheid om makkelijk andere parken te bezoeken.

quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:03 schreef VleugelSpeler het volgende:
Ben daar niet bekend, maar begrijp ik goed dat je 2 weken lang naar het Disneypark wilt? Eerlijk gezegd lijkt me dat lang. Weet niet of het te vergelijken is met Eurodisney, maar na 3 dagen waren "wij" wel bekaf. Helemaal voor kinderen is Disney uitputtend, maar wel fantastisch natuurlijk!
Disney world bestaat uit 6 parken, je hebt dus wel even de tijd nodig om alles te bekijken :D
Voordeel van meerdere dagen is dat je de verschillende parken over meerdere dagen uit kan smeren, dus hoef je niet elke morgen van openings- tot sluitingstijd in het park rond te lopen.
So we just called him Fred
pi_171618631
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:45 schreef SecretPret het volgende:
weken in het Disney resort aldaar te verblijven.
Nou vraag ik mijn af is twee weken veel in dat resort. Is het ook makkelijk enkele uitstapjes te maken richting sea world of cape canaveral of universal.
Wij zijn er al wel uit begin mei te gaan, want het schijnt dan niet zo druk te zijn.
O ja is het duur 😀
Onzin, vlieg tickets heb je al voor ongeveer 400 euro
pi_171618640
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Onzin, vlieg tickets heb je al voor ongeveer 400 euro
Wtf wat voor quote is dat.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171618681
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:36 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Wtf wat voor quote is dat.
idd wtf
pi_171618692
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Onzin, vlieg tickets heb je al voor ongeveer 400 euro
Ze zijn wel met zn vieren.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171619153
Als je je in die regio een beetje makkelijk wilt verplaatsen dan is een huurauto wel erg handig. Cape canaveral kom je bijv. niet met OV. En ik zou zeker niet 2 weken lang disney doen, kan je in Parijs ook doen :P

Ik vond de Disney daar trouwens een stuk minder dan Universal studio's, maar goed wellicht ben ik niet de goede doelgroep :D

En mocht je een auto nemen: uitstapje naar Everglades doen! Ook st. augustine is een leuke stad, moet je echter naar het noorden ipv naar het zuiden :)

De reden dat het in mei al wat rustiger is is omdat het dan warmer (= benauwder) wordt. Je hebt ook de kans op flinke tropische stortbuien
Voor wat foto's, kijk hier
  zondag 11 juni 2017 @ 16:29:40 #10
468633 Thomastol
Disney fan
pi_171619868
Ik ben ook zeker niet van plan om 14 dagen in de pretparken rond te lopen. Denk dat dit behoorlijk vermoeiend is.
Maar het lijkt mij erg relaxed om een dagje op je resort te vertoeven of door die winkels daar te struinen.
Of dus even met een auto ergens heen te rijden.
Maar daarom vraag ikhet ook allemaal, zodat ik alles goed kan uitzoeken, zodat we echt een super relaxte vakantie kunnen vieren.
Ja en begin mei is ook omdat de kids hier dan twee weken schoolvakantie hebben 😄
pi_171620378
Als je ook wilt shoppen: check eens op outlet malls. Ka je best goedkoop kleding aanschaffen 🖒
Voor wat foto's, kijk hier
  maandag 12 juni 2017 @ 12:24:50 #12
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171639876
Een auto huren in Orlando is relatief goedkoop (2-3 tientjes per dag), en bijna onmisbaar als je meer wil zien dan alleen Disney en niet steeds een taxi wil nemen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Public Relations / Redactie Film maandag 12 juni 2017 @ 13:57:08 #13
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171641941
Disney World:

4 themeparken, zeker 6 dagen om alles goed te zien.
2 waterparken, 1 per dag.
DIsney Springs
Disney's Boardwalk

Ja, het is groot en niet te vergelijken met Parijs. Als je alleen daar wilt blijven, ga all-in en boek on-site een resort. In het voorjaar kan je via de UK-site met veel korting een verblijf boeken (actie 2018 loopt nu, dus over een jaar is de actie voor 2019).

Advies: omdat je met een gezin bent, ga off-site en huur een villa en een auto. Veel goedkoper en nét zo leuk. Tickets voor parken zijn duur maar je hebt tijd genoeg om uit te zoeken wat voor jullie rendabel is. Bedenk hierbij vooral dat je bij meer dagen minder per dag betaalt. Zo begint het al met 100 doller per dag, maar als je een 5-dagen park pas koopt is het minder dan 70 dollar per dag.

Belangrijk
In 2019 zal in Disney World Star Wars Land openen. Wanneer precies is onduidelijk. 2020 kan ook nog eventueel maar 2019 is reeds aangekondigd. In juli maken ze meer bekend.

Ik verwacht dat dit in mei nog niet zal openen, maar het is jammer als je het net mis. Als het al wel open is, is het druk druk druk!! Hou de ontwikkelingen rondom Star Wars Lands dus in de gaten!
pi_171644121
Dat star wars land is inderdaad wel een belangrijk hangijzer.
Mocht het zo zijn dat ik dat zou mislopen, dan zijn we bereid het een jaar op te schuiven.
Voordeel jaartje meer om te sparen
  Public Relations / Redactie Film maandag 12 juni 2017 @ 15:56:27 #15
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171644430
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:43 schreef Thomastol het volgende:
Dat star wars land is inderdaad wel een belangrijk hangijzer.
Mocht het zo zijn dat ik dat zou mislopen, dan zijn we bereid het een jaar op te schuiven.
Voordeel jaartje meer om te sparen
Dat zou ik zeker doen. Er vanuit gaande dat het 2019 open gaat, zal dit in de periode eind mei/begin juni zijn. Als je in jouw periode gaat mis je het dus net. Als je iets later gaat is het retedruk met wachttijden van 2 tot 3 uur om het land in te komen en 4 tot 6 uur voor de rides, als we uit mogen gaan van recente openingen als Harry Potter en Avatar.

Dan kan je beter mei 2020 gaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')