abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173172920
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:04 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik moet het echt nog zien hoor, is jaaaaaaren niet in NL geweest, of uberhaupt hier op het vasteland. Ik denk echt niet als hij morgen een show in de Arena aankondigt dat die zonder meer zo uitverkoopt.
Juist daarom, hè. Totale exclusiviteit. En dat voor een van de grootste artiesten van afgelopen 25 jaar, bestverkopende artiest van de jaren '00. Een hele generatie die hem nog nooit hebben kunnen zien. Dat is ArenA (of vergelijkbaar waar 50,000+ past), als hij het zou willen tweemaal.

En hij heeft aanhoudende populariteit, zoals boven gezegd over een brede doelgroep. En niet alleen op basis van z'n klassieke 1997-2002 werk, maar gek genoeg staan zelfs die recente draken altijd in bestverkopende lijstjes in jaartotalen.

In 2013 in Stade De France gezien, 80,000 man, voorprogramma's Chance The Rapper, Earl Sweatshirt, Tyler, The Creator, Kendrick Lamar, was razendsnel uitverkocht. Dit jaar heeft hij Reading/Leeds en een massaal veld in Glasgow uitgekozen. Mocht Mojo het een keer voor elkaar krijgen, is het natuurlijk maar de vraag of ze het vergooien aan die betonnen draf- en renbaan met doodskist in het midden in Landgraaf.
pi_173176331
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:24 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Juist daarom, hè. Totale exclusiviteit. En dat voor een van de grootste artiesten van afgelopen 25 jaar, bestverkopende artiest van de jaren '00. Een hele generatie die hem nog nooit hebben kunnen zien. Dat is ArenA (of vergelijkbaar waar 50,000+ past), als hij het zou willen tweemaal.

En hij heeft aanhoudende populariteit, zoals boven gezegd over een brede doelgroep. En niet alleen op basis van z'n klassieke 1997-2002 werk, maar gek genoeg staan zelfs die recente draken altijd in bestverkopende lijstjes in jaartotalen.

In 2013 in Stade De France gezien, 80,000 man, voorprogramma's Chance The Rapper, Earl Sweatshirt, Tyler, The Creator, Kendrick Lamar, was razendsnel uitverkocht. Dit jaar heeft hij Reading/Leeds en een massaal veld in Glasgow uitgekozen. Mocht Mojo het een keer voor elkaar krijgen, is het natuurlijk maar de vraag of ze het vergooien aan die betonnen draf- en renbaan met doodskist in het midden in Landgraaf.
Ik geloof je, ik kan het me persoonlijk niet zo goed voorstellen, maar dat betekent zeer zeker niet dat het niet kan
pi_173225512
Pinkpop stopt de samenwerking met 3FM en gaat nu verder met Radio 2 *O*
pi_173226047
En weer een tegenslag voor 3fm, wanbeleid.
pi_173227196
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Pinkpop stopt de samenwerking met 3FM en gaat nu verder met Radio 2 *O*
Dat is wel een mooie ontwikkeling!
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173227207
En de verjonging dan?
pi_173227233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:14 schreef Cyanide- het volgende:
En de verjonging dan?
Radio 2 heeft een steeds grotere groep van 25+ luisteraars. Perfecte doelgroep voor pinkpop.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173227258
Was te verwachten, CaS zit ook al bij 2. Gezien wat ze tegenwoordig draaien bij 2 past het ook wel.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:04:50 #34
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173227407
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Pinkpop stopt de samenwerking met 3FM en gaat nu verder met Radio 2 *O*
Bron?
http://www.limburger.nl/c(...)samenwerking-met-3fm
Hier is nog niets definitief namelijk.
pi_173229147
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Radio 2 heeft een steeds grotere groep van 25+ luisteraars. Perfecte doelgroep voor pinkpop.
Voor die groep hadden ze ook Bieber geboekt natuurlijk, een echte Radio 2 artiest _O_
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:39:35 #36
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173246225
Eindelijk ziet Pinkpop het licht, 3FM heeft Pinkpop ook grotendeels kapot gemaakt.
Ben blij dat er eindelijk weer goede muziek komt.
pi_173247004
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bron?
http://www.limburger.nl/c(...)samenwerking-met-3fm
Hier is nog niets definitief namelijk.
Inderdaad. Jan praat zichzelf weer eens voorbij. Maar als het waar is, dan is het wel logisch voor volgend jaar. Naar alle waarschijnlijkheid zal er een classic rock band worden geboekt als grote act. Jan heeft het over The Police in originele samenstelling. Zo een act werkt beter met Radio 2. Maar een U2 kan ook zomaar verschijnen. En neem een Pearl Jam erbij en je hebt een mooi Radio 2 festival. Volgend jaar zullen The Killers ook weer touren. Ik zie voor volgend jaar een mooi rock festival als jubileumcadeau voor Jan. 3FM was ook een ramp met Paul McCartney en The Rolling Stones qua media aandacht. Daar past Radio 2 goed bij. Zeker als ze een terugkijkje gaan doen over alle jaren. Sluit perfect aan bij doe doelgroep.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:49:29 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173248095
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:04 schreef chansadres het volgende:

[..]

Inderdaad. Jan praat zichzelf weer eens voorbij. Maar als het waar is, dan is het wel logisch voor volgend jaar. Naar alle waarschijnlijkheid zal er een classic rock band worden geboekt als grote act. Jan heeft het over The Police in originele samenstelling. Zo een act werkt beter met Radio 2. Maar een U2 kan ook zomaar verschijnen. En neem een Pearl Jam erbij en je hebt een mooi Radio 2 festival. Volgend jaar zullen The Killers ook weer touren. Ik zie voor volgend jaar een mooi rock festival als jubileumcadeau voor Jan. 3FM was ook een ramp met Paul McCartney en The Rolling Stones qua media aandacht. Daar past Radio 2 goed bij. Zeker als ze een terugkijkje gaan doen over alle jaren. Sluit perfect aan bij doe doelgroep.
Klopt. 3fm en radio 2 zijn beide verjongd, radio 2 past inmiddels beter bij Pinkpop met veel dertigers en veertigers als luisteraar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173264999
Pinkpop moet stoppen met richten op jong publiek die ook totaal niks uitgeven op het festival.
pi_173265369
Ik zeg doen, liever wat goede bands dan dat 3fm er voor zorgt dat we nog meer Broederliefde/Bieber artiesten krijgen. 3fm valt prima naar te luisteren, maar als er zo'n inspiratieloos rap/hip hop groepje langskomt gaat de radio toch snel naar Radio 2/StuBru.
pi_173581584


Ik schrok even :{
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:38:59 #42
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173610528
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik schrok even :{
wat doet dat Pinkpop Logo daar / als er nieuw album komt dat betekent dat ze weer gaan touren in 2018 :)
pi_173883019
http://festileaks.com/201(...)nederland-en-belgie/

Dat zou wel een boeiende naam zijn. :)
pi_173989125
Toch best ineens eea aangekondigd voor begin 2018 in een zaal ergens. Wel allemaal van die net niet bandjes om te headlinen op Pinkpop denk ik... Zo'n The Killers bv, verkochten in 2013 niet fantastisch, en als je dan kijkt wat er nu nog aan kaarten te koop is (dit weekend in vvk gegaan):



Dan kan je je dus afvragen of ze 17k plaatsen in de Ziggo verkopen, nadat ze dus 4 jaar niet in NL geweest zijn. En eigenlijk wil je van een Pinkpop headliner nog wel iets meer hebben dan dat.

maar goed, verder nog onlangs bevestigd;

Prodigy > 013 (exclusief) (nog niet in VVK)
Chainsmokers > Ziggo (nog niet in VVK)
The Script > Ziggo (nog niet in VVK)
Noel Gallaghers HFB > AFAS Live (nog niet in VVK)
Editors > Ziggo (niet uitverkocht)
Imagine Dragons > Ziggo (uitverkocht)
Evanescence > AFAS Live (uitverkocht)
Paramore > AFAS Live (niet uitverkocht)
Elbow > AFAS Live (uitverkocht)

Foo Fighters zullen wel richting Pinkpop gaan, en geruchtje over Roger Waters, al durfden ze dat in het verleden vaak niet aan met dat soort bands (zie Aerosmith, Black Sabbath, etc). Dus zou me niks verbazen als die Ziggo doet, en het is dé naam voor Bospop natuurlijk. Al vermoed ik dat hun spaarpot daar iets te klein voor is.
pi_173989585
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 16:27 schreef Cyanide- het volgende:
Toch best ineens eea aangekondigd voor begin 2018 in een zaal ergens. Wel allemaal van die net niet bandjes om te headlinen op Pinkpop denk ik... Zo'n The Killers bv, verkochten in 2013 niet fantastisch, en als je dan kijkt wat er nu nog aan kaarten te koop is (dit weekend in vvk gegaan):

[ afbeelding ]

Dan kan je je dus afvragen of ze 17k plaatsen in de Ziggo verkopen, nadat ze dus 4 jaar niet in NL geweest zijn. En eigenlijk wil je van een Pinkpop headliner nog wel iets meer hebben dan dat.

maar goed, verder nog onlangs bevestigd;

Prodigy > 013 (exclusief) (nog niet in VVK)
Chainsmokers > Ziggo (nog niet in VVK)
The Script > Ziggo (nog niet in VVK)
Noel Gallaghers HFB > AFAS Live (nog niet in VVK)
Editors > Ziggo (niet uitverkocht)
Imagine Dragons > Ziggo (uitverkocht)
Evanescence > AFAS Live (uitverkocht)
Paramore > AFAS Live (niet uitverkocht)
Elbow > AFAS Live (uitverkocht)

Foo Fighters zullen wel richting Pinkpop gaan, en geruchtje over Roger Waters, al durfden ze dat in het verleden vaak niet aan met dat soort bands (zie Aerosmith, Black Sabbath, etc). Dus zou me niks verbazen als die Ziggo doet, en het is dé naam voor Bospop natuurlijk. Al vermoed ik dat hun spaarpot daar iets te klein voor is.
Vergeet Pearl Jam niet. Dit jaar dan echt! Zonder gekheid. Met de Foos en Waters heb je twee mooie acts. Vorig jaar was niet echt heel geslaagd dus een "oudere" headliner zie ik wel gebeuren. En Roger Waters heeft al een keer op het Pinkpoppodium gestaan. Dat was een fantastisch concert met een integrale Dark Side of the Moon _O_
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_173989603
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 16:27 schreef Cyanide- het volgende:
Toch best ineens eea aangekondigd voor begin 2018 in een zaal ergens. Wel allemaal van die net niet bandjes om te headlinen op Pinkpop denk ik... Zo'n The Killers bv, verkochten in 2013 niet fantastisch, en als je dan kijkt wat er nu nog aan kaarten te koop is (dit weekend in vvk gegaan):

[ afbeelding ]

Dan kan je je dus afvragen of ze 17k plaatsen in de Ziggo verkopen, nadat ze dus 4 jaar niet in NL geweest zijn. En eigenlijk wil je van een Pinkpop headliner nog wel iets meer hebben dan dat.

maar goed, verder nog onlangs bevestigd;

Prodigy > 013 (exclusief) (nog niet in VVK)
Chainsmokers > Ziggo (nog niet in VVK)
The Script > Ziggo (nog niet in VVK)
Noel Gallaghers HFB > AFAS Live (nog niet in VVK)
Editors > Ziggo (niet uitverkocht)
Imagine Dragons > Ziggo (uitverkocht)
Evanescence > AFAS Live (uitverkocht)
Paramore > AFAS Live (niet uitverkocht)
Elbow > AFAS Live (uitverkocht)

Foo Fighters zullen wel richting Pinkpop gaan, en geruchtje over Roger Waters, al durfden ze dat in het verleden vaak niet aan met dat soort bands (zie Aerosmith, Black Sabbath, etc). Dus zou me niks verbazen als die Ziggo doet, en het is dé naam voor Bospop natuurlijk. Al vermoed ik dat hun spaarpot daar iets te klein voor is.
Veel te veel concerten in korte tijd. Met zo'n kaartprijs is het gewoon niet op te brengen voor de gemiddelde arbeider.
pi_173989608
Wel goed nieuws voor Ticketswap op de dag zelf natuurlijk :P
pi_173989661
quote:
11s.gif Op maandag 25 september 2017 16:50 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vergeet Pearl Jam niet. Dit jaar dan echt! Zonder gekheid. Met de Foos en Waters heb je twee mooie acts. Vorig jaar was niet echt heel geslaagd dus een "oudere" headliner zie ik wel gebeuren. En Roger Waters heeft al een keer op het Pinkpoppodium gestaan. Dat was een fantastisch concert met een integrale Dark Side of the Moon _O_
Ja, het zou wel een mooie naam zijn. Al is het natuurlijk weer complete trendbreuk met die geprezen verjonging die ze zogezegd ingeslagen zijn met Bieber als hoogtepunt vorig jaar :') Maar goed, dat zijn we gewend van Mojo :Y

Foo's / PJ / Roger Waters maakt het wel Rimpelrock natuurlijk :P

Maar goed, als je ook het lijstje boven ziet is zo'n Imagine Dragons de enige die in afzienbare tijd de Ziggo uitverkoopt, en das (naar mijn gevoel, ken ze niet zo goed) toch meer een bandje voor tienermeisjes? Dus schijnbaar zit daar wel het geld :P
  maandag 25 september 2017 @ 18:58:25 #49
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_173991900
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 16:55 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, het zou wel een mooie naam zijn. Al is het natuurlijk weer complete trendbreuk met die geprezen verjonging die ze zogezegd ingeslagen zijn met Bieber als hoogtepunt vorig jaar :') Maar goed, dat zijn we gewend van Mojo :Y

Foo's / PJ / Roger Waters maakt het wel Rimpelrock natuurlijk :P

Maar goed, als je ook het lijstje boven ziet is zo'n Imagine Dragons de enige die in afzienbare tijd de Ziggo uitverkoopt, en das (naar mijn gevoel, ken ze niet zo goed) toch meer een bandje voor tienermeisjes? Dus schijnbaar zit daar wel het geld :P
Ben vorig jaar naar Imagine dragons in ziggo dome geweest en er was een vrij gemixt publiek gemiddelde leeftijd zo'n 19 jaar denk ik
Wat doe ik hier?
pi_173992622
PP moet echt knallen in 2018, veel festival gangers zijn dit jaar niet vergeten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')