abonnement Unibet Coolblue
pi_171609002
Hallo daar ik had een vraag aan jullie

http://www.medion.com/nl/(...)funnel.ongoing.na.na

Is dit een goede gaming pc?
Een beetje naar videokaart testen gekeken hiervan ziet er wel goed uit.
pi_171609093
Je kan je pc beter zelf inelkaar zetten.
pi_171609213
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Je kan je pc beter zelf inelkaar zetten.
Wegens privé redenen kan ik dit niet doen.

+ ik vraag alleen of dit een goede computer is zodat ik tenminste wat te doen heb.
pi_171609227
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:08 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Wegens privé redenen kan ik dit niet doen.
Dan zou ik wachten tot het wel kan. Of gewoon een console kopen.
pi_171609266
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:09 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan zou ik wachten tot het wel kan. Of gewoon een console kopen.
Een playstation 4 heb ik al
En dat wachten tot het wel kan gaat niet kan nog 10 jaar duren en het moet er binnen nu en een jaar komen.
pi_171609284
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:11 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Een playstation 4 heb ik al
En dat wachten tot het wel kan gaat niet kan nog 10 jaar duren en het moet er binnen nu en een jaar komen.
Dan een andere pc zoeken. ^O^
pi_171609333
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:12 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan een andere pc zoeken. ^O^
Ja deze leek me prima zoals ik zie kan dit zelfs games draaien op 60 fps nogal snel voor mij maar dan toch.
pi_171611490
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:59 schreef rikardo42 het volgende:
Hallo daar ik had een vraag aan jullie

http://www.medion.com/nl/(...)funnel.ongoing.na.na

Is dit een goede gaming pc?
Een beetje naar videokaart testen gekeken hiervan ziet er wel goed uit.
Ligt het nou aan mij of is de verleidelijke combinatie aanbieding DUURDER dan wanneer je ze gewoon los koopt? (Dus de losse pc uit de aanbieding en dan gewoon het volle mep voor de monitor)

😂😂😂😂😂
pi_171614486
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 06:26 schreef YoopY het volgende:

Hallo daar ik had een vraag aan jullie

http://www.medion.com/nl/(...)funnel.ongoing.na.na

Is dit een goede gaming pc?
Een beetje naar videokaart testen geke
Ligt aan jou maar je hebt gelijk voor die amper 20 euro zou je het gewoon los kopen xD
  zondag 11 juni 2017 @ 13:17:56 #11
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171615646
Als je wegens "privé redenen" geen tijd hebt een PC in elkaar te zetten, hoe heb je dan wel tijd om te gamen?
  zondag 11 juni 2017 @ 13:34:51 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171615991
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als je wegens "privé redenen" geen tijd hebt een PC in elkaar te zetten, hoe heb je dan wel tijd om te gamen?
Wie zegt dat de "privé reden" tijdgebrek is? ;)
So we just called him Fred
  zondag 11 juni 2017 @ 13:34:58 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171615992
We hoeven hier niet in het privé leven van TS te duiken. Als je TS kan helpen bij zijn zoektocht naar een nieuwe PC: wees welkom. Heb je de behoefte om in de privé levens van FOK! users te duiken, neem dan eens een kijkje in http://forum.fok.nl/forum/R&P
So we just called him Fred
pi_171617294
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 06:26 schreef YoopY het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of is de verleidelijke combinatie aanbieding DUURDER dan wanneer je ze gewoon los koopt? (Dus de losse pc uit de aanbieding en dan gewoon het volle mep voor de monitor)

😂😂😂😂😂
dat ligt geheel aan jou: 850+ 140 is geen 950 namelijk
pi_171622148
Hij is goed genoeg om op te gamen, maar als je dezelfde hardware (of betere hardware) voor een lagere prijs kunt krijgen dan is dat uiteraard een betere optie. Lukt dat niet, dan kun je dus het beste deze PC kopen.

Het kan wel zijn dat het niet al te lang duurt voordat je 16GB RAM nodig zult hebben, maar je kunt je RAM natuurlijk upgraden. Of is dat, net als een PC bouwen voor jou ook geen mogelijkheid? In die Medion PC zitten er 2 RAM sloten op het moederbord en helaas geen 4, maar je kunt je RAM ook tweedehands verkopen. 8GB RAM is ook niet zo duur.

Je zei wel dat je ging sparen voor deze PC. Ik weet niet wanneer je genoeg geld er voor hebt, maar het kan zo zijn dat zodra je het geld hebt, je beter voor een PC met nieuwere onderdelen kunt gaan.
pi_171631381
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:13 schreef Firewarrior het volgende:
Hij is goed genoeg om op te gamen, maar als je dezelfde hardware (of betere hardware) voor een lagere prijs kunt krijgen dan is dat uiteraard een betere optie. Lukt dat niet, dan kun je dus het beste deze PC kopen.

Het kan wel zijn dat het niet al te lang duurt voordat je 16GB RAM nodig zult hebben, maar je kunt je RAM natuurlijk upgraden. Of is dat, net als een PC bouwen voor jou ook geen mogelijkheid? In die Medion PC zitten er 2 RAM sloten op het moederbord en helaas geen 4, maar je kunt je RAM ook tweedehands verkopen. 8GB RAM is ook niet zo duur.

Je zei wel dat je ging sparen voor deze PC. Ik weet niet wanneer je genoeg geld er voor hebt, maar het kan zo zijn dat zodra je het geld hebt, je beter voor een PC met nieuwere onderdelen kunt gaan.
Dat kan zo nog wel 10 maanden duren inderdaad maar voor nu kijk ik hierop uit maar ik denk dat het wel weg zal zijn dan.

En ik denk dat 16GB nog niet zo snel aan de orde zal zijn ik heb geen idee, ik ben echt geen gamer dus ik heb daar nooit echt naar gekeken ik was vooral alleen geďnteresseerd in oude computers
pi_171631613
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:05 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Dat kan zo nog wel 10 maanden duren inderdaad maar voor nu kijk ik hierop uit maar ik denk dat het wel weg zal zijn dan.

En ik denk dat 16GB nog niet zo snel aan de orde zal zijn ik heb geen idee, ik ben echt geen gamer dus ik heb daar nooit echt naar gekeken ik was vooral alleen geďnteresseerd in oude computers
Sommige games halen al veel voordeel uit 16GB RAM, maar zijn nog te spelen met 8GB. Als je over 10 maanden een nieuwe PC koopt zou ik indien mogelijk wel voor 16GB RAM gaan. Ook zou je dan het beste voor een nieuwere videokaart en processor kunnen gaan, als het goed is zijn er dan namelijk weer nieuwe uitgekomen. Dat geldt ook voor de andere onderdelen (mobo, RAM, etc.)

Dus tegen die tijd zou ik niet zo snel deze nemen maar toch kijken of er (nieuwere) computers met nieuwere onderdelen zijn. Dan kun je namelijk voor dezelfde prijs een betere PC kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 23:13:00 ]
pi_171631881
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Sommige games halen al veel voordeel uit 16GB RAM, maar zijn nog te spelen met 8GB. Als je over 10 maanden een nieuwe PC koopt zou ik indien mogelijk wel voor 16GB RAM gaan. Ook zou je dan het beste voor een nieuwere videokaart en processor kunnen gaan, als het goed is zijn er dan namelijk weer nieuwe uitgekomen. Dat geldt ook voor de andere onderdelen (mobo, RAM, etc.)

Dus tegen die tijd zou ik niet zo snel deze nemen maar toch kijken of er (nieuwere) computers met nieuwere onderdelen zijn. Dan kun je namelijk voor dezelfde prijs een betere PC kopen.
Dankjewel hoor je bent tot nu toe denk ik wel mijn beste hulp geweest.
pi_171632030
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:20 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Dankjewel hoor je bent tot nu toe denk ik wel mijn beste hulp geweest.
En wat betreft 16GB Ram zal je vast gelijk hebben met die tijd zal 32 vast weer veel beter worden en daalt de prijs van 16GB Ram
pi_171633640
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:26 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

En wat betreft 16GB Ram zal je vast gelijk hebben met die tijd zal 32 vast weer veel beter worden en daalt de prijs van 16GB Ram
Zo snel gaat het denk ik niet. Maar we zien wel.
pi_171633643
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:20 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Dankjewel hoor je bent tot nu toe denk ik wel mijn beste hulp geweest.
Geen probleem.
  maandag 12 juni 2017 @ 08:43:15 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171634928
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:59 schreef rikardo42 het volgende:
Hallo daar ik had een vraag aan jullie

http://www.medion.com/nl/(...)funnel.ongoing.na.na

Is dit een goede gaming pc?
Een beetje naar videokaart testen gekeken hiervan ziet er wel goed uit.
Een Medion?? Zou ik niet doen.

Als je niet in de gelegenheid bent om te bouwen, dan zou ik zelf de componenten bij elkaar zoeken en hem laten bouwen. Kost je een avondje op internet, misschien twee. Ben je zo goed als zeker goedkoper uit en, het meest belangrijke, je krijgt een clean install en geen bloatware. Want dat is bij een Medion killing.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171636553
je kunt ook bij sommige winkels de onderdelen zelf bij elkaar zoeken en door het bedrijf in elkaar laten zetten en zo :)
zoals bij alternate bijvoorbeeld.
kost misschien iets extra maar dan heb je wel een computer naar eigen smaak in elkaar.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_171642591
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Een Medion?? Zou ik niet doen.

Als je niet in de gelegenheid bent om te bouwen, dan zou ik zelf de componenten bij elkaar zoeken en hem laten bouwen. Kost je een avondje op internet, misschien twee. Ben je zo goed als zeker goedkoper uit en, het meest belangrijke, je krijgt een clean install en geen bloatware. Want dat is bij een Medion killing.
Niks mis met Medion hoor, bovendien kun je Windows eventueel opnieuw installeren zodat je all meuk kwijt bent. Met een SSD half uurtje werk als je weet hoe het moet, kan me voorstellen dat TS dat niet weet maar met een beetje Googelen moet het wel lukken.

TS: ik zou als ik jou was een pc zoeken met minstens 16 GB RAM. Dit omdat spellen als Battlefield 1, Star Wars Battlefront, GTA V en Sniper Ghost Warrior 3 (en eigenlijk alle nieuwe spellen die een vrij hoge grafische weergave hebben + een redelijk grote map) het fijn vinden om ten minste 16 GB werkgeheugen te hebben. Daarnaast vind ik 8 GB wel erg magertjes, zeker als je wilt gaan gamen en daarnaast nog extra programma's wilt gaan draaien (Outlook, Chrome) krijg je problemen. Later bijprikken kan, maar zorg dan wel voor een moederbrod met 4 geheugensloten en een processor die meer dan 16 GB ondersteund, de processor in je voorbeeld ondersteund maximaal 64 GB. Dit kun je opzoeken op de site van Intel of AMD.

Je geeft aan dat je de pc binnen een jaar wilt gaan kopen. Is dit om financiële redenen? Zo ja, zorg eerst dat je het geld hebt en ga dan kijken wat er actueel is. Wat nu nieuw is, is over een jaar alweer verouderd.

Succes!
IT'er in hart en nieren
  maandag 12 juni 2017 @ 14:32:48 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171642743
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:25 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Niks mis met Medion hoor, bovendien kun je Windows eventueel opnieuw installeren zodat je all meuk kwijt bent. Met een SSD half uurtje werk als je weet hoe het moet, kan me voorstellen dat TS dat niet weet maar met een beetje Googelen moet het wel lukken.

TS: ik zou als ik jou was een pc zoeken met minstens 16 GB RAM. Dit omdat spellen als Battlefield 1, Star Wars Battlefront, GTA V en Sniper Ghost Warrior 3 (en eigenlijk alle nieuwe spellen die een vrij hoge grafische weergave hebben + een redelijk grote map) het fijn vinden om ten minste 16 GB werkgeheugen te hebben. Daarnaast vind ik 8 GB wel erg magertjes, zeker als je wilt gaan gamen en daarnaast nog extra programma's wilt gaan draaien (Outlook, Chrome) krijg je problemen. Later bijprikken kan, maar zorg dan wel voor een moederbrod met 4 geheugensloten en een processor die meer dan 16 GB ondersteund, de processor in je voorbeeld ondersteund maximaal 64 GB. Dit kun je opzoeken op de site van Intel of AMD.

Je geeft aan dat je de pc binnen een jaar wilt gaan kopen. Is dit om financiële redenen? Zo ja, zorg eerst dat je het geld hebt en ga dan kijken wat er actueel is. Wat nu nieuw is, is over een jaar alweer verouderd.

Succes!
Uhu.. gta v is uit 2015 en gebruikt max 10 gb volgens mij.. en met 4 draait ie ook prima.. de rest speel ik niet dus heb geen idee.. Maar 16gb is overkill
pi_171642850
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Uhu.. gta v is uit 2015 en gebruikt max 10 gb volgens mij.. en met 4 draait ie ook prima.. de rest speel ik niet dus heb geen idee.. Maar 16gb is overkill
GTA V ga je niet op ultra draaien met 4 GB RAM. Geen idee of hij max 10 GB gebruikt maar het is in mijn optiek zeker geen overkill. Twee jaar geleden misschien, nu niet meer.
IT'er in hart en nieren
pi_171656472
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:25 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Niks mis met Medion hoor, bovendien kun je Windows eventueel opnieuw installeren zodat je all meuk kwijt bent. Met een SSD half uurtje werk als je weet hoe het moet, kan me voorstellen dat TS dat niet weet maar met een beetje Googelen moet het wel lukken.

TS: ik zou als ik jou was een pc zoeken met minstens 16 GB RAM. Dit omdat spellen als Battlefield 1, Star Wars Battlefront, GTA V en Sniper Ghost Warrior 3 (en eigenlijk alle nieuwe spellen die een vrij hoge grafische weergave hebben + een redelijk grote map) het fijn vinden om ten minste 16 GB werkgeheugen te hebben. Daarnaast vind ik 8 GB wel erg magertjes, zeker als je wilt gaan gamen en daarnaast nog extra programma's wilt gaan draaien (Outlook, Chrome) krijg je problemen. Later bijprikken kan, maar zorg dan wel voor een moederbrod met 4 geheugensloten en een processor die meer dan 16 GB ondersteund, de processor in je voorbeeld ondersteund maximaal 64 GB. Dit kun je opzoeken op de site van Intel of AMD.

Je geeft aan dat je de pc binnen een jaar wilt gaan kopen. Is dit om financiële redenen? Zo ja, zorg eerst dat je het geld hebt en ga dan kijken wat er actueel is. Wat nu nieuw is, is over een jaar alweer verouderd.

Succes!
Hihi dat zie je net iets verkeerd kwa installeren van windows ben ik wel ervaren (nu mijn moeder dacht altijd dat ze virussen kreeg van zo'n windows installatie wat complete onzin is natuurlijk maar uiteindelijk heb ik het op haar laptop geinstalleerd en hij werkt veel sneller nu al die acer crap eraf was)
pi_171656555
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Uhu.. gta v is uit 2015 en gebruikt max 10 gb volgens mij.. en met 4 draait ie ook prima.. de rest speel ik niet dus heb geen idee.. Maar 16gb is overkill
Dat is het ding van mij hoeft het totaal niet snel ik ben doodblij met 30 fps. ik ben zelfs niet zo van dat smooth gedoe dan gaan die beelden voor mijn gevoel toch echt te snel en daar krijg ik hoofdpijn van.

Over GTA V gesproken ik weet iemand die precies zo'n soort computer heeft van medion die zelfs nog een mindere videokaart had en die zei dat GTA V zelfs nog sneller is dan op een ps4.
pi_171657948
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:34 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Dat is het ding van mij hoeft het totaal niet snel ik ben doodblij met 30 fps. ik ben zelfs niet zo van dat smooth gedoe dan gaan die beelden voor mijn gevoel toch echt te snel en daar krijg ik hoofdpijn van.

Over GTA V gesproken ik weet iemand die precies zo'n soort computer heeft van medion die zelfs nog een mindere videokaart had en die zei dat GTA V zelfs nog sneller is dan op een ps4.
Een (gewone) PS4 draait games op 1080p met ongeveer 30 fps en met minder goede graphics dan op een PC (tenzij je op low speelt op de PC)

Onder de 30 fps is een game niet speelbaar en 60 fps is voor veel gewone gamers een streven. Meer hoeven ze niet en met minder nemen ze geen genoegen.

Ga je ook liever lopend ergens heen dan met de auto omdat een auto voor jou te snel is?

Met de Medion PC die jij uit koos kun je de meeste games op Ultra spelen met 60 fps.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 01:32:45 ]
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:27:01 #30
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171665151
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:25 schreef PascalDutch het volgende:

Niks mis met Medion hoor, bovendien kun je Windows eventueel opnieuw installeren zodat je all meuk kwijt bent.
Twee keer gedaan bij mijn vader, het blijft aankloten met zo'n ding. Je kunt de originele harde schijf nooit helemaal wissen. Als je hem echt clean wilt hebben, moet je een nieuwe harde schijf kopen en de oude door de schredder trekken.

Daarnaast weet je niets van je moederbord (maar 2 geheugenslots!) en je geheugen. Is meestal budget-meuk.

All-in-all, ik zou hem laten staan, zelf de componenten uitzoeken en hem laten bouwen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171665449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Twee keer gedaan bij mijn vader, het blijft aankloten met zo'n ding. Je kunt de originele harde schijf nooit helemaal wissen. Als je hem echt clean wilt hebben, moet je een nieuwe harde schijf kopen en de oude door de schredder trekken.
]dan doe je het echt verkeerd, de schijven zijn niet speciaal en bevatten gewoon een factory image.
opstarten met een windows stickie,
schijf leeghalen (evt via diskpart tijdens installatie, maar dat lijkt mij niet noodzakelijk) en je kan de hele disk gebruiken
quote:
Daarnaast weet je niets van je moederbord (maar 2 geheugenslots!) en je geheugen. Is meestal budget-meuk.

All-in-all, ik zou hem laten staan, zelf de componenten uitzoeken en hem laten bouwen.
hoewel het jammer is dat er budvet spul in zit maakt het voor de meeste gebruikers niet uit, het is niet dat je met merk geheugen (of moederbord) wonderen verzet in zo'n systeem
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:59:56 #32
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171665966
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:38 schreef mschol het volgende:

]dan doe je het echt verkeerd, de schijven zijn niet speciaal en bevatten gewoon een factory image.
opstarten met een windows stickie,
schijf leeghalen (evt via diskpart tijdens installatie, maar dat lijkt mij niet noodzakelijk) en je kan de hele disk gebruiken
En waarom blijft er dan continue een partitie afgeschermd? En hoe kan het dan de verwijderde McAfee steeds weer blijft zeuren om een update? Anyway, is alweer een aantal jaren geleden. Mijn ouwe man heeft er drie gehad en ze hebben voor heel veel frustratie gezorgd. Sinds ik een pc voor hem gebouwd heb is het allemaal pais en vree.

quote:
hoewel het jammer is dat er budvet spul in zit maakt het voor de meeste gebruikers niet uit, het is niet dat je met merk geheugen (of moederbord) wonderen verzet in zo'n systeem
Je geheugen verzet geen wonderen? Slecht geheugen (bv. hoge latency) is net alsof je een hysterische sportwagen hebt met een serieuze benzineturbomotor waarbij je moet dubbelklutsen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171666526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Twee keer gedaan bij mijn vader, het blijft aankloten met zo'n ding. Je kunt de originele harde schijf nooit helemaal wissen. Als je hem echt clean wilt hebben, moet je een nieuwe harde schijf kopen en de oude door de schredder trekken.

Daarnaast weet je niets van je moederbord (maar 2 geheugenslots!) en je geheugen. Is meestal budget-meuk.

All-in-all, ik zou hem laten staan, zelf de componenten uitzoeken en hem laten bouwen.
Zou hem zelf ook laten staan, maar als je geen Asus ROG budget hebt is het prima om mee te beginnen. De componenten kun je later altijd nog veranderen. Dat met die HDD snap ik niet, je kan hem gewoon formatteren toch?
IT'er in hart en nieren
pi_171666764
Die medion PC iss een leuke qua specificaties en zul je jouw wensen mee vervullen, maar zoals men hier en in andere topics vermelden samenstellen is voordeliger en stukken beter maar dat is gezien je situatie zoals je in andere topic vermelde niet van toepassing.

Dus kortom medion voor jouw doen en jouw situatie zeker goed, maar zal toch je moeder ff beter uitleggen dat dit niet voordeliger is!

GTA op ultra gaat je lukken maar met frame drop. Online met beetje veel man in de server gaat ultra zeker niet lukken.
pi_171678032
Nou, enige wat ik leuk vind aan gta is dat racen online.
En als dat niet kan op die medion dan wil ik vragen of iemand een goede setup heeft die ik kan laten maken ergens onder de 900 euro.
pi_171678232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

En waarom blijft er dan continue een partitie afgeschermd? En hoe kan het dan de verwijderde McAfee steeds weer blijft zeuren om een update? Anyway, is alweer een aantal jaren geleden. Mijn ouwe man heeft er drie gehad en ze hebben voor heel veel frustratie gezorgd. Sinds ik een pc voor hem gebouwd heb is het allemaal pais en vree.
dat ligt aan de persoon die de disk onderhanden neemt, niet aan de disk, want dat is een standaard fabrieksaf geval die je gewoon helemaal leeg kan trekken, dat kon vroeger, en dat kan nu nog steeds
ik heb ook meerdere medions voorbij zien komen vroeger en die hadden allemaal doodnormale disks
quote:
[..]

Je geheugen verzet geen wonderen? Slecht geheugen (bv. hoge latency) is net alsof je een hysterische sportwagen hebt met een serieuze benzineturbomotor waarbij je moet dubbelklutsen.
zoals ik al zei: in deze setup merk je er niets van bij normaal gebruik.. hooguit krijg je in een statische benchmark enkele (1-5) fps voordeel eruit.. maar dat zie je alleen terug in de benchmark, real world resultaten laten dat verschil niet zien..
pi_171681973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:09 schreef rikardo42 het volgende:
Nou, enige wat ik leuk vind aan gta is dat racen online.
En als dat niet kan op die medion dan wil ik vragen of iemand een goede setup heeft die ik kan laten maken ergens onder de 900 euro.
Je kunt ook iets als dit laten bouwen https://tweakers.net/revi(...)17-basisgame-pc.html

Je gaf zelf aan dat je niet per se 60 fps hoeft te halen, dan is dit sowieso een geschikte optie. Op 30 fps @ Ultra gamen gaat sowieso lukken met die build. Je haalt in veel games 60 fps @ Ultra.

Als de SSD in die build te weinig opslagruimte heeft, kun je de 525GB variant nemen en/of een harde schijf van 1/2TB zoals deze of deze nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 02:31:21 ]
  woensdag 14 juni 2017 @ 07:57:05 #38
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171682688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:18 schreef mschol het volgende:

dat ligt aan de persoon die de disk onderhanden neemt, niet aan de disk,
Tuurlijk....

quote:
zoals ik al zei: in deze setup merk je er niets van bij normaal gebruik.. hooguit krijg je in een statische benchmark enkele (1-5) fps voordeel eruit.. maar dat zie je alleen terug in de benchmark, real world resultaten laten dat verschil niet zien..
Hij wil er mee gamen....hoezo 'normaal gebruik'? 5 fps verschil is huge als je krap aan 25 haalt. Maar ik zie dat je het 'beter weet', dus laat maar....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:02:47 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171682731
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:21 schreef PascalDutch het volgende:

Zou hem zelf ook laten staan, maar als je geen Asus ROG budget hebt is het prima om mee te beginnen.
Hij wil er niet mee 'beginnen', hij wil er mee gamen. Weet niet wat een Asus ROG is, maar je kunt voor de prijs van dit ding zo goed als zeker een pc laten bouwen met betere componenten. Of in ieder geval componenten waarvan je weet wat je koopt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171683129
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij wil er niet mee 'beginnen', hij wil er mee gamen. Weet niet wat een Asus ROG is, maar je kunt voor de prijs van dit ding zo goed als zeker een pc laten bouwen met betere componenten. Of in ieder geval componenten waarvan je weet wat je koopt.
In een ander topic van TS over ditzelfde onderwerp (gesloten) geeft hij aan dat hij problemen met zijn moeder krijgt als hij zelf een pc bouwt. Daarnaast geeft hij daar aan dat het niet te veel mag kosten omdat hij dan ook problemen met zijn moeder krijgt.

Mijn voorkeur zal ook altijd uit gaan naar zelfbouw maar dat kan in het geval van TS dus niet, dus dan is dit in mijn ogen een prima optie. Zou zelf alleen zorgen voor meer RAM en eventueel een Nvidia GPU.

Asus ROG is het gaming merk van Asus. ROG staat voor Republic of Gamers en is dure, premium hardware speciaal gericht op gaming. Mooi spul wel, maar ook erg duur.
IT'er in hart en nieren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')