abonnement Unibet Coolblue
pi_171620133
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Erg tof :)
Helemaal blij ben ik nog niet. Ik blijf klungelen met mijn (zonne)bril en foto's maken.Ik zie wat ik wil vastleggen maar om het goed op het scherm de kunnen zien en scherp te stellen moet ik mijn bril afdoen. En dan zie ik het niet meer. Da's altijd wel een beetje zo geweest, maar bij de laatste glazenaanpassing is het nog erger geworden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171620284
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Helemaal blij ben ik nog niet. Ik blijf klungelen met mijn (zonne)bril en foto's maken.Ik zie wat ik wil vastleggen maar om het goed op het scherm de kunnen zien en scherp te stellen moet ik mijn bril afdoen. En dan zie ik het niet meer. Da's altijd wel een beetje zo geweest, maar bij de laatste glazenaanpassing is het nog erger geworden.
Dat is wel een beetje jammer -O-
Is daar geen oplossing/trucje voor?
pi_171620453
Nieuwe ogen ;)

Nee, ik moet er aan wennen dat ik wat meer mijn bril af moet doen.Maar zit het weer vast in mijn haar dan laat ik 'm vallen (en kan 'm niet terugvinden in het gras :o, durfde geen stap te verzetten) Met de normale gaat het wel beter, maar de zonnebril is gewoon lastiger. Maar het licht was hier erg fel.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 16:57:10 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171620517
La Decima in de maak.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171620854
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuwe ogen ;)

Nee, ik moet er aan wennen dat ik wat meer mijn bril af moet doen.Maar zit het weer vast in mijn haar dan laat ik 'm vallen (en kan 'm niet terugvinden in het gras :o, durfde geen stap te verzetten) Met de normale gaat het wel beter, maar de zonnebril is gewoon lastiger. Maar het licht was hier erg fel.
Het licht was sowieso erg vervelend vanmorgen. Ach wachten tot het bewolkter is ;) geeft vaak ook mooier licht voor foto's
pi_171620861
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:57 schreef borisz het volgende:
La Decima in de maak.
O+ heerlijk
  zondag 11 juni 2017 @ 17:43:14 #132
63722 z80
I fink you freaky
pi_171621540
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuwe ogen ;)

Nee, ik moet er aan wennen dat ik wat meer mijn bril af moet doen.Maar zit het weer vast in mijn haar dan laat ik 'm vallen (en kan 'm niet terugvinden in het gras :o, durfde geen stap te verzetten) Met de normale gaat het wel beter, maar de zonnebril is gewoon lastiger. Maar het licht was hier erg fel.
Aanleren om met bril te fotograferen. Het is even wennen om de camera niet strak tegen je oog/gezicht aan te houden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 11 juni 2017 @ 17:43:28 #133
221912 minilot
Nancy boy
pi_171621547
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:57 schreef borisz het volgende:
La Decima in de maak.
Hoe was het in Amersfoort, Boor? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_171621636
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Aanleren om met bril te fotograferen. Het is even wennen om de camera niet strak tegen je oog/gezicht aan te houden.
:
eh, met -12 moet je je bril wel ophouden (kom anders m'n huis niet uit _O- ). Alleen zorgt het leesdeel ervoor dat ik nog minder scherp zie en op het schermpje zie ik zonder bril wel scherper. Zo moet ik ook sinds een jaar of 2 etiketten in een winkel lezen zonder bril. Moet een raar gezicht zijn, bril af en een potje tegen m'n neus _O- Ik wil daar GEEN foto van :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_171621708
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:
Zo moet ik ook sinds een jaar of 2 etiketten in een winkel lezen zonder bril.
doe ik ook :)
  zondag 11 juni 2017 @ 17:54:54 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_171621758
Net even bij de italiaan hier in Kleve wezen eten. Villa Nova. om 16:00uur was ik de enige. Toen ik weg ging waren er al wat meer gasten.
De Oktapodi kun je beter laten staan als je van inktvis houd. Veel groenvoer en inktvis tentakels zonder smaak of structuur. Het brood dat bij een voorgerecht geleverd wordt is wel lekker.
De Juwetsi was wel goed. Een grote schaal met aubergine, feta, stukjes aardappel en een flinke kluif lamsvlees met bot. Het lamsvlees was lekker mals en goed gaar. Je kon het met een vork zo "afpellen" een mes was niet nodig.
Wel weer een keuken voor mensen met honger.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171621792
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

doe ik ook :)
Gelukkig een medeblinde B-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_171621885
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gelukkig een medeblinde B-)
-7 nogwat 'maar', probleem is dat mijn ogen zich niet meer goed scherpstellen op verschillende afstanden en geen bril dat corrigeert. Als ik op echte sterkte een bril op heb dan zie ik op kilometer afstand alle individuele blaadjes aan de bomen maar in gebied onmiddelijk rond mij heen heb ik geen goed zicht en kan ik niet met computer werken (+misselijk/hoofdpijn).
Dus mijn glassterkte is minder dan gemeten en heb ook niet laten aanpassen toen ik nieuwe bril uitzocht vorig jaar
  zondag 11 juni 2017 @ 18:04:16 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171621946
Ik had - 5 met 4.5 cilinder dus -9.5
Ben zo blij met mijn lens implantatie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juni 2017 @ 18:06:01 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171621977
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe was het in Amersfoort, Boor? :)
Prima. Zinnige dingen besproken. En lekker bier gedronken. :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171621982
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

-7 nogwat 'maar', probleem is dat mijn ogen zich niet meer goed scherpstellen op verschillende afstanden en geen bril dat corrigeert. Als ik op echte sterkte een bril op heb dan zie ik op kilometer afstand alle individuele blaadjes aan de bomen maar in gebied onmiddelijk rond mij heen heb ik geen goed zicht en kan ik niet met computer werken (+misselijk/hoofdpijn).
Dus mijn glassterkte is minder dan gemeten en heb ook niet laten aanpassen toen ik nieuwe bril uitzocht vorig jaar
Hier ongeveer hetzelfde probleem. En daar is dan ook het ouderdomleesprobleem bijgekomen. En een aparte leesbril is bij deze afwijking geen optie. Ten eerste kan ik er niet mee lezen (is toch wel een voorwaarde) en als tweede, steeds wisselen is niet te doen, zeker niet op het werk.
De laatste keer heb ik het wel laten bijstellen, na een paar keer dat niet gedaan te hebben. T werd op de fiets te gevaarlijk (ben ongeveer de enige fietser die altijd voor rood stopt, ik zie wel wat aankomen, maar zie niet hoe ver en hoe snel)
We have far more in common than that which devides us..
pi_171622019
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had - 5 met 4.5 cilinder dus -9.5
Ben zo blij met mijn lens implantatie
Zou ik ook heel blij mee zijn als het kon. Ik moet ook hopen/duimen etc dat ik geen staar krijg want dan heb ik echt een probleem.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 18:23:23 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171622358
Geen oogproblemen hiero.

Toen ik moest afrijden vroeg de examinator me het kenteken van een rode Polo (Hoi Maarten) voorlezen. Nu stonden er in de verte ook nog een, dus ik las het kenteken daarvan op. Examinator kon niet zeggen of ik het goed had. _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171622650
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde probleem. En daar is dan ook het ouderdomleesprobleem bijgekomen. En een aparte leesbril is bij deze afwijking geen optie. Ten eerste kan ik er niet mee lezen (is toch wel een voorwaarde) en als tweede, steeds wisselen is niet te doen, zeker niet op het werk.

computerbril op kosten van de baas heb ik uiteindelijk bijna nooit gebruikt, want dan had ik weer problemen als ik iets anders moest doen dan naar computer staren en had ik ook weer probleem bij terugwisselen van gewone bril bij naar huis gaan
  zondag 11 juni 2017 @ 18:44:29 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171622811
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:54 schreef z80 het volgende:
Net even bij de italiaan hier in Kleve wezen eten. Villa Nova. om 16:00uur was ik de enige. Toen ik weg ging waren er al wat meer gasten.
De Oktapodi kun je beter laten staan als je van inktvis houd. Veel groenvoer en inktvis tentakels zonder smaak of structuur. Het brood dat bij een voorgerecht geleverd wordt is wel lekker.
De Juwetsi was wel goed. Een grote schaal met aubergine, feta, stukjes aardappel en een flinke kluif lamsvlees met bot. Het lamsvlees was lekker mals en goed gaar. Je kon het met een vork zo "afpellen" een mes was niet nodig.
Wel weer een keuken voor mensen met honger.
Klinkt meer griekse veelvraat keuken dan italiaans
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171622846
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

computerbril op kosten van de baas heb ik uiteindelijk bijna nooit gebruikt, want dan had ik weer problemen als ik iets anders moest doen dan naar computer staren en had ik ook weer probleem bij terugwisselen van gewone bril bij naar huis gaan
Mijn opticien raadde een computerbril af, exact om wat jij zegt Weggegooid geld in mijn geval
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 11 juni 2017 @ 18:48:42 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_171622918
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klinkt meer griekse veelvraat keuken dan italiaans
Zie het nu ook. Had inderdaad griek moeten zijn. De Italiaan moet nog even wachten.
Dat veelvraat keuken is toch bij elke Griek hier in Duitsland? Ook Korfu doet er aan mee.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 11 juni 2017 @ 18:51:30 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171622987
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Zie het nu ook. Had inderdaad griek moeten zijn. De Italiaan moet nog even wachten.
Dat veelvraat keuken is toch bij elke Griek hier in Duitsland? Ook Korfu doet er aan mee.
Oh, hier en daar een uitzondering, Mythos in Bocholt probeert wat anders en doen dat goed. Korfu geeft ook grote porties, maar de kwaliteit is duidelijk boven doorsnee van wat de Griek doorgaans zo levert,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 11 juni 2017 @ 18:51:38 #149
63722 z80
I fink you freaky
pi_171622992
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn opticien raadde een computerbril af, exact om wat jij zegt Weggegooid geld in mijn geval
OP het werk heb ik wel een beedschermbril. Ik kan er ook nog fatsoenlijk mee rondkijken en lopen. Het constant op/afzetten heb ik geen last van.
Nu eens rustig rondkijken voor een beedschermbril thuis. Twijfel alleen om er een aan te schaffen van wegen de kosten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 11 juni 2017 @ 18:53:51 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171623067
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Nog waziger! :D Was het een hele mooie?
Neuh, gewoon van de Praxis. Er zat een café aan het eind van de straat dus wie weet heeft iemand in beschonken toestand grappig willen doen. Hij was helemaal vergeeld dus ik vond het niet erg een nieuwe te moeten kopen.

We hebben het nieuwe seizoen van Doctor Who nog niet gezien.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')