abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:17:46 #126
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_171811805
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 13:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt, maar ik hoef de tv dan niet opnieuw op te starten. Gewoon op opnieuw proberen klikken en dan doet ie het meestal wel
Oh, dat is al beter dan hier. Bij mij blijft hij vervolgens dan alsnog hangen bij het kiezen van de gebruiker - dan kan je klikken zoveel je wilt, hij zal nooit verder gaan.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_171812616
de windows 10 app vindt het nog steeds nodig na elke aflevering uit full screen te gaan ;(
pi_171814278
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_171816306
"Gedrevenheid, glitter, glorie... Voel je de GLOW?

GLOW is geïnspireerd op de korte populaire serie uit de jaren 80 en vertelt het fictieve verhaal van Ruth Wilder (Alison Brie). In het Los Angeles van de jaren 80 kan deze werkloze actrice net haar hoofd boven water houden en ziet ze een laatste kans om door te breken wanneer ze zich in de glitter- en lycrawereld van het damesworstelen stort. Ruth werkt samen met twaalf buitenbeentjes in Hollywood en moet ook concurreren met Debbie Eagan (Betty Gilpin). Deze voormalige soapactrice stapte uit de business om moeder te worden, maar gaat weer aan de slag nu haar perfecte leventje toch niet ideaal blijkt te zijn. Aan het roer staat Sam Sylvia (Marc Maron), een geruïneerde regisseur van B-films die nu een groep vrouwen moet begeleiden bij hun worstelcarrière.

GLOW werd geproduceerd door Liz Flahive (Homeland, Nurse Jackie), Carly Mensch (Orange Is The New Black, Nurse Jackie), Jenji Kohan (Orange Is the New Black, Weeds) en Tara Herrmann (Orange is the New Black)."


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_171818935
Een jonge anorexiapatiënte begint met tegenzin aan een onconventioneel behandelingsprogramma. Ze krijgt een band met andere deelnemers die worstelen met hun eetstoornis.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_171819034
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amar Akbar & Tony – 2015 12 1:32 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Rez Kempton, Sam Vincenti, Martin Delaney
De broederlijke band van drie jeugdvrienden (een sikh, een moslim en een katholiek) wordt op de proef gesteld door de vaak komische absurditeit van volwassenheid.

DRAFT DAY – 2014 AL 1:50 uur
Audio: Engels | CC: FR NL
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Kevin Costner, Jennifer Garner, Denis Leary
Op de dag dat de spelers voor de NFL worden aangenomen, probeert de manager van Cleveland, Sonny Weaver, de eerste keus te krijgen met onverwachte consequenties.

Gelezen kat - Gevangen in een verhaal, De – 2017 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Avontuur, Comedy
Acteurs: Eric Bauza, Jayma Mays, Maria Bamford
Schakel over naar een tv of iOS-apparaat en bepaal zelf wat er gebeurt!
Als de gelaarsde kat terechtkomt in een magisch sprookjesboek, moet hij zich door wilde avonturen heen vechten, dansen en sjansen terwijl hij een uitweg zoekt.

Princess Diaries, The – 2001 AL 1:55 uur
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Comedy, Feelgood
Acteurs: Anne Hathaway, Heather Matarazzo, Hector Elizondo
Het leven van de klungelige sociale outcast, Mia Thermopolis, verandert drastisch nadat ze te weten komt dat ze de troonopvolgster is van een klein Europees vorstendom.

Rory Scovel Tries Stand-Up for the First Time – 2017 AL 1:06 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Offbeat, Standup-comedy
Acteurs: Rory Scovel
Stand-upcomedian Rory Scovel spat van het podium in Atlanta, waar hij allerlei gedachten over dingen die hem voor een raadsel stellen, relaties en de 'Thong Song' deelt.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_171821066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doet ie het dan niet op mijn Galaxy Tab :{
....en het doet het gewoon weer. Ik hoop blijvend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171821281
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:24 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amar Akbar & Tony – 2015 12 1:32 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Rez Kempton, Sam Vincenti, Martin Delaney
De broederlijke band van drie jeugdvrienden (een sikh, een moslim en een katholiek) wordt op de proef gesteld door de vaak komische absurditeit van volwassenheid.

DRAFT DAY – 2014 AL 1:50 uur
Audio: Engels | CC: FR NL
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Kevin Costner, Jennifer Garner, Denis Leary
Op de dag dat de spelers voor de NFL worden aangenomen, probeert de manager van Cleveland, Sonny Weaver, de eerste keus te krijgen met onverwachte consequenties.

Gelezen kat - Gevangen in een verhaal, De – 2017 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Avontuur, Comedy
Acteurs: Eric Bauza, Jayma Mays, Maria Bamford
Schakel over naar een tv of iOS-apparaat en bepaal zelf wat er gebeurt!
Als de gelaarsde kat terechtkomt in een magisch sprookjesboek, moet hij zich door wilde avonturen heen vechten, dansen en sjansen terwijl hij een uitweg zoekt.

Princess Diaries, The – 2001 AL 1:55 uur
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Comedy, Feelgood
Acteurs: Anne Hathaway, Heather Matarazzo, Hector Elizondo
Het leven van de klungelige sociale outcast, Mia Thermopolis, verandert drastisch nadat ze te weten komt dat ze de troonopvolgster is van een klein Europees vorstendom.

Rory Scovel Tries Stand-Up for the First Time – 2017 AL 1:06 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Offbeat, Standup-comedy
Acteurs: Rory Scovel
Stand-upcomedian Rory Scovel spat van het podium in Atlanta, waar hij allerlei gedachten over dingen die hem voor een raadsel stellen, relaties en de 'Thong Song' deelt.

Tijdens het avondeten Rory scovel opgezet. Man, wat slecht. De eerste tien minuten is hij "anal" en buttfuck aan het herhalen.

Mijn humor is het niet.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:35:21 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171821336
Damn, wat een klote cliffhanger bij The Ranch deel 3 :(

Wanneer komt deel 4?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juni 2017 @ 21:35:41 #135
54593 crew  Olga
Cheese
pi_171821347
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:15 schreef Aether het volgende:
*O*
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 22:16:47 #136
335263 freaky40
pi_171822913
Laatste seizoen Bloodline gezien, ik ben niet zo negatief er over dan de meeste reacties die ik er over gelezen heb. Alleen episode 9 was heel vaag maar aan de andere kant ook weer grappig. De laatste aflevering en dan met name het slot kan alle kanten op. Ik heb niet gekeken naar een echt einde waar geen vervolg meer van gemaakt kan worden. Dus ik heb het idee dat het boek van Bloodline nog niet helemaal gesloten is....Al met al was het een geweldige serie waarvan het eerste seizoen echt geweldig was, seizoen 2 al minder en seizoen 3 matig tot goed was.
Allemaal cabaretteketet!
pi_171823416
Wat grappig dat Amar Akbar Anthony beschikbaar is. Mijn ouders (beiden opgegroeid in Afghanistan) vertelden er toevallig eregister over. Ze hadden deze film dertig kaar geleden regelmatig gekeken, hahaha
  dinsdag 20 juni 2017 @ 23:03:14 #138
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171824595
Te zien tot en met 26 juni

The Unlikely Girl (2012, 3,30)
African Cats (2011, 3,67)
The Great Mouse Detective (1986, 3,32)
pi_171833265
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:29 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Wat grappig dat Amar Akbar Anthony beschikbaar is. Mijn ouders (beiden opgegroeid in Afghanistan) vertelden er toevallig eregister over. Ze hadden deze film dertig kaar geleden regelmatig gekeken, hahaha
Die film is toch uit 2015 volgens Netflix? ;)
pi_171833319
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:02 schreef Joelie het volgende:

[..]

Die film is toch uit 2015 volgens Netflix? ;)
Amar Akbar Anthony (1977)
1977 volgens imdb
pi_171833878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef mschol het volgende:

[..]

Amar Akbar Anthony (1977)
1977 volgens imdb
Snap trouwens niet waarom er zoveel hindi/bollywood op de Nederlandse netflix staan en amper Chinese/Japanse/Koreaanse etc.
pi_171834142
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Aether het volgende:
Een jonge anorexiapatiënte begint met tegenzin aan een onconventioneel behandelingsprogramma. Ze krijgt een band met andere deelnemers die worstelen met hun eetstoornis.

Veelbelovend.
pi_171834203
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Snap trouwens niet waarom er zoveel hindi/bollywood op de Nederlandse netflix staan en amper Chinese/Japanse/Koreaanse etc.
Inderdaad jammer. Niets tegen een beetje bolly af en toe (Singham 8-) ) maar de bovengenoemde landen hebben kwalitatief veel interessantere zaken.

Denk dat het er ook mee te maken heeft dat voor de doorsnee Nederlander die bollywood een stuk dichterbij wat graag zien (hollywood) staat. Qua opbouw, feelgood en slappe humor.
Conscience do cost.
pi_171836634
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef mschol het volgende:

[..]

Amar Akbar Anthony (1977)
1977 volgens imdb
Maar dit is Tony en niet Anthony ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_171837120
Hoop dat the flash s03 er snel op komt heb de eerste 2 seizoenen in een week gekeken

Vind die van the cw en dc vele malen beter dan die van netflix en marvel
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 juni 2017 @ 16:51:08 #146
335263 freaky40
pi_171837536
Tot episode 5 gekomen van season 2 van You Me Her, maar ben het al weer zat. Leuk 1 seizoen, lekkere wegkijk TV maar het boeit me niet. Te langzaam allemaal.
Flaked maar proberen season 2.
Allemaal cabaretteketet!
pi_171837621
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Laatste seizoen Bloodline gezien, ik ben niet zo negatief er over dan de meeste reacties die ik er over gelezen heb. Alleen episode 9 was heel vaag maar aan de andere kant ook weer grappig. De laatste aflevering en dan met name het slot kan alle kanten op. Ik heb niet gekeken naar een echt einde waar geen vervolg meer van gemaakt kan worden. Dus ik heb het idee dat het boek van Bloodline nog niet helemaal gesloten is....Al met al was het een geweldige serie waarvan het eerste seizoen echt geweldig was, seizoen 2 al minder en seizoen 3 matig tot goed was.
Er komt geen vervolg. Het is te duur om te filmen op de locaties. Voorheen werd een deel van de kosten gecompenseerd door de staat oid uit een potje maar dat potje is nu leeg. De schrijvers wilden met het einde iedereen zelf laten beslissen wat hij/zij zou doen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:34:16 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171840623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef Vinture het volgende:
Hoop dat the flash s03 er snel op komt heb de eerste 2 seizoenen in een week gekeken

Vind die van the cw en dc vele malen beter dan die van netflix en marvel
Serieus? Ik ging van Luke Cage naar Arrow terug en dat was echt een grote stap terug. Marvel/Netflix is veel rauwer en 'echter'. De DC series hebben een beetje nep combat.

Wel erg vermakelijk, dus ik kijk ze met plezier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin woensdag 21 juni 2017 @ 20:16:28 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_171841591
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Tot episode 5 gekomen van season 2 van You Me Her, maar ben het al weer zat. Leuk 1 seizoen, lekkere wegkijk TV maar het boeit me niet. Te langzaam allemaal.
Ik heb seizoen 2 juist in een paar dagen weggebrand. Het is te kort en de afleveringen zelf ook. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 21 juni 2017 @ 20:18:45 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_171841648
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:15 schreef Aether het volgende:
quote:
Ontdek 'Star Trek: Discovery' vanaf 25 september exclusief op Netflix
Wekelijks op maandag een nieuwe aflevering beschikbaar van de 15-delige serie

Netflix maakt vandaag bekend dat vanaf 25 september elke week op maandag een nieuwe aflevering van Star Trek: Discovery te zien is voor abonnees.

De vijftien afleveringen verschijnen in twee delen: de eerste acht afleveringen van 25 september tot en met 6 november, en de rest van het seizoen vanaf januari 2018.

Star Trek, wereldwijd één van de meest iconische en invloedrijke televisie franchises, is 50 jaar na haar première terug met Star Trek: Discovery. Deze nieuwe serie volgt de Starfleet tijdens haar missies om onontdekte werelden en levensvormen te vinden. Eén officier leert tijdens deze reizen dat om echt alles wat buitenaards is te begrijpen, je eerst jezelf volledig moet kennen. Star Trek: Discovery introduceert een nieuw schip, nieuwe personages en spannende missies, maar behoudt de ideologische en hoopvolle toekomstvisie waar vele generaties fans al jarenlang inspiratie uithalen.
Uit de mail, van maandag. :)

Zoals gebruikelijk bij dit soort deals krijgen we de afleveringen hier dus steeds een dagje later.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')