abonnement Unibet Coolblue
pi_171616227
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:44 schreef Eigenwhys het volgende:

Deze verschijnselen komen vrijwel alleen voor bij diabetespatiënten die te veel insuline spuiten

Of vergeten hun lichaam te voeden en maar door werken, of in de zon staan!
pi_171616255
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat klopt wel mijn moeder heeft ook suiker, en die heeft zo al 63 mensen dood gereden.

Zonder ramadan.
Ok.
  zondag 11 juni 2017 @ 13:51:33 #228
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_171616280
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Ok.
Ik wilde er maar mee zeggen, dat het niets is om je druk over te maken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_171616325
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik wilde er maar mee zeggen, dat het niets is om je druk over te maken.
Mwah. Mensen aanrijden is niet de normaalste zaak van de wereld.
  zondag 11 juni 2017 @ 13:54:41 #230
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_171616352
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:53 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah. Mensen aanrijden is niet de normaalste zaak van de wereld.
Ik bedoelde het ook niet echt serieus. Mijn moeder heeft ook niet echt 63 mensen dood gereden.

Was sarcasme.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juni 2017 @ 13:57:29 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171616420
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet echt serieus. Mijn moeder heeft ook niet echt 63 mensen dood gereden.

Was sarcasme.
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet echt serieus. Mijn moeder heeft ook niet echt 63 mensen dood gereden.

Was sarcasme.
Meenjeniet?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Games zondag 11 juni 2017 @ 13:57:44 #232
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171616426
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171616427
quote:
Man die op mensen inreed is 45-jarige Amsterdammer: Nog vier slachtoffers in ziekenhuis

De man die gisteren zeven voetgangers schepte op het Stationsplein voor CS is een 45-jarige Amsterdammer. Getuigen zagen de man vlak vóór het incident al met hoge snelheid over een trambaan rijden.

Het incident gebeurde rond 21.00 uur. Omstanders vrezen in eerste instantie, met recente aanslagen in onder meer Londen, Stockholm en Berlijn in het achterhoofd, dat ook in dit geval sprake is van een aanslag. De politie is snel en met veel mankracht ter plaatse en de man wordt, als hij met zijn auto tegen een muur tot stilstand is gekomen, aangehouden.

Ruim een uur later laat de politie via een bericht op Twitter weten dat het er niet op lijkt dat er opzet in het spel is. 'Het gaat mogelijk om een onwelwording. Uiteraard doen we verder onderzoek om een en ander uit te sluiten', Twittert de politie.

De man zou volgens de politie eerder die avond zijn aangesproken toen hij op een plek stond waar dat niet mocht. Hierna ging hij er plots vandoor.

Getuigen
Verschillende getuigen melden echter aan AT5 dat de auto eerder al met hoge snelheid vanuit Westelijke richting richting de tramhalte aan de Westzijde van CS reed. Ze trekken de eerste lezing van de politie dan ook in twijfel.

'Opzettelijk gevlucht'
Een getuige, die op het moment van het incident overstapte op tram 26, is verbaasd over de lezing van de politie dat de man onwel werd. 'Ik zag de auto staan op de tramrails en dacht nog "goh, als er een aanslag komt, dan is dit het." De bestuurder werd aangesproken door twee agenten. Ik heb er even naar gekeken en liep toen door. Ik was zo'n honderd meter verder toen de wagen er dus vandoor scheurde. In mijn beleving is de man opzettelijk gevlucht is voor de politie. Maar dat hoor je niet terug.'

De auto volgde de tramrails richting het Damrak en knalde uiteindelijk tegen een muur bij de ingang van de metro. 'Hij volgde de bocht en volgens mij is hij gewoon door de snelheid uit de bocht gevlogen', vervolgt de getuige. 'Misschien probeerde hij juist mensen te ontwijken en is hij dus aan zijn stuur gaan trekken.'

Een tweede getuige liep op het moment van het incident met een vriend richting het Stationsplein. 'Ik was aan de Westzijde van CS en liep net de fietstunnel uit richting tram 5', stelt de man. 'Ik liep te praten met een vriend toen hij mijn naam schreeuwde. "Rennen, rennen" zei hij. Ik keek naar rechts en zag een zwarte Peugeot met hoge snelheid op me af komen.'

De twee mannen springen opzij en zien hoe de auto moet stoppen omdat er trams in de weg stonden. 'Twee agenten gingen toen naar de man toe om om z'n rijbewijs te vragen. Eén van de agenten seinde naar collega's dat ze erbij moesten komen. De andere agent gaf het rijbewijs terug aan de man en leek te gebaren van "rij maar door."'

Volgens de getuige, die naar eigen zeggen op vijf a tien meter van de auto stond, maakte de bestuurder 'een geïrriteerde indruk'. 'Hij griste het rijbewijs min of meer uit de hand van de agent. Vervolgens startte hij, met een telefoon in zijn hand, de auto en reed hij vol gas de menigte in. We zagen mensen letterlijk door de lucht vliegen.'

'Niet zomaar een ongeluk'
De auto maakte bij het wegrijden duidelijk vaart, stelt de getuige. 'Hij reed misschien wel vijftig kilometer per uur. Er ontstond paniek, je hoorde mensen gillen. Ook ik ben weggerend. Ik zelf ben er honderd procent zeker van overtuigd dat er géén mogelijkheid is dat de man onwel is geworden. Dat heb ik wel overal gelezen en dat frustreert heel erg. Hij heeft volgens mij gewoon twee pogingen gedaan! En er is tegen hem gepraat door de politie. De politie had moeten merken dat er iets niet klopte. Dit is niet zomaar een ongeluk geweest.'

45-jarige Amsterdammer
De politie laat zondag aan het begin van de middag weten dat de aangehouden bestuurder een 45-jarige Amsterdammer is. Hij werd aangesproken omdat hij over de trambaan reed, stelt de politie. 'Hem is een bekeuring aangezegd en hij werd verzocht rustig de trambaan te volgen en van het plein af te rijden.'

Volgens de politie deed de man dit in eerste instantie ook, maar gaf hij vervolgens ineens gas. De politie blijft erbij dat er géén opzet in het spel is. 'Hij heeft een medische achtergrond en is mogelijk door een lage bloedsuikerspiegelwaarde onwel geworden. Hij geeft aan zich niets van het voorval te kunnen herinneren. De politie heeft in verband met dit ernstige incident de zaak verder in onderzoek.'

Nog vier gewonden in het ziekenhuis
Er liggen op dit moment nog vier slachtoffers in een ziekenhuis. Twee slachtoffers worden momenteel in coma gehouden, de twee anderen zijn vanochtend geopereerd. Volgens de politie zijn de aangereden voetgangers 'voornamelijk toeristen'.
pi_171616435
Blijf het vreemd vinden, met de auto heb je aan de voorzijde van CS niks te zoeken. Zijn geen afzet plekken enzo, en ook lastig te komen tegenwoordig.
.
  zondag 11 juni 2017 @ 14:00:17 #235
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_171616487
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:58 schreef Fer het volgende:
Blijf het vreemd vinden, met de auto heb je aan de voorzijde van CS niks te zoeken. Zijn geen afzet plekken enzo, en ook lastig te komen tegenwoordig.
Ik geloof het eigenlijk niet zo heel erg.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ich-niets-herinneren
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_171616525
Wat was het met een hyper deed die welke ik ken ook onmogelijke dingen, bij een hypo weer niet dacht ik.
Zo percies weet ik dan niet meer trouwens, heb vaak genoeg moeite gehad om deze recht te houden als deze in die staat verkeren deed.
En mijn partner een lepel suiker kon geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 14:02:53 ]
pi_171616645
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:02 schreef john2406 het volgende:
Wat was het met een hyper deed die welke ik ken ook onmogelijke dingen, bij een hypo weer niet dacht ik.
Zo percies weet ik dan niet meer trouwens, heb vaak genoeg moeite gehad om deze recht te houden als deze in die staat verkeren deed.
En mijn partner een lepel suiker kon geven.
Ben je al aan het ploppen? :{.
I´m back.
pi_171616692
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Was het een automaat?
I´m back.
pi_171616909
quote:
5s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben je al aan het ploppen? :{.
Ik niet maar volgens mij riekt het naar een verkeerde beoordeling van de politie welke deze waarschijnlijk verzocht het voertuig te verplaatsen?
pi_171616933
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:46 schreef Infection het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel vanwege ramadan?
Dat zou zeker kunnen als hij meedoet met vasten.
Het wordt door artsen afgeraden om mee te doen met ramadan en vanuit het geloof hebben ze in principe vrijstelling hiervoor.
Maar velen doen toch gewoon mee.
pi_171616936
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet echt serieus. Mijn moeder heeft ook niet echt 63 mensen dood gereden.

Was sarcasme.
Moet toch vaak om je berichtjes lachen :D
  zondag 11 juni 2017 @ 14:21:56 #244
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_171616961
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Moet toch vaak om je berichtjes lachen :D
Ik vergeet soms dat ik niet zo Brabants moet doen :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_171617024
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik niet maar volgens mij riekt het naar een verkeerde beoordeling van de politie welke deze waarschijnlijk verzocht het voertuig te verplaatsen?
Het is misschien verklaarbaar als meneer idd gedesoriënteerd was en in een automaat reed en vervolgens het verkeerde pedaal gebruikte. Anders moet je namelijk gewoon schakelen en dan vergis je je niet zo snel. Zeker iemand die niet vaak in een automaat zit, moet daar in het begin aan wennen. Ik zie ook dat het een cabrio is, misschien dat meneer daar doorgaans niet in rijdt als in speciaal vanwege het goede weer van stal gehaald?
Maar goed, of het een automaat betreft hier dat vertelt het verhaal niet.
I´m back.
pi_171617074
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is misschien verklaarbaar als meneer idd gedesoriënteerd was en in een automaat reed en vervolgens het verkeerde pedaal gebruikte. Anders moet je namelijk gewoon schakelen en dan vergis je je niet zo snel. Zeker iemand die niet vaak in een automaat zit, moet daar in het begin aan wennen. Ik zie ook dat het een cabrio is, misschien dat meneer daar doorgaans niet in rijdt als in speciaal vanwege het goede weer van stal gehaald?
Maar goed, of het een automaat betreft hier dat vertelt het verhaal niet.
Zoiets ziet men niet aankomen bij een suikerpatient slaat dat in 1X om, en als deze beweerd heeft ik voel mij niet goed, en het is in de wind geslagen.
Kunnen zo een dingen gebeuren.
pi_171617094
Meneer kan zich niets meer herinneren. Kijken hoe goedgelovig onze politie en rechters zijn.
pi_171617103
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik niet maar volgens mij riekt het naar een verkeerde beoordeling van de politie welke deze waarschijnlijk verzocht het voertuig te verplaatsen?
Verplaatsen? Die man was al honderden meters een gebied in gereden waar hij niet hoorde, over een trambaan of taxistandplaats. Niet alsof hij even was gestopt omdat hij zich niet lekker voelde.
.
pi_171617121
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:28 schreef Fer het volgende:

[..]

Verplaatsen? Die man was al honderden meters een gebied in gereden waar hij niet hoorde, over een trambaan of taxistandplaats.
Juist, waardoor om uit het verkeer te komen en deze iets wou voorkomen?
  zondag 11 juni 2017 @ 14:29:31 #250
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_171617130
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:28 schreef Loekie1 het volgende:
Meneer kan zich niets meer herinneren. Kijken hoe goedgelovig onze politie en rechters zijn.
Dat wordt soms ook gedaan om geen paniek te zaaien. Maar dan is het nog niet goed, nee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')