abonnement Unibet Coolblue
pi_171854282
'Welkom' terug op de bank, Zwab ;(

-O-

Wij hadden voor zaterdag een 10miler geplanned staan, maar die gaat niet door. We hebben door drukte en de verkeerde prio's gewoon niet genoeg gelopen om er voor te trainen. Zouden 'm wel uit kunnen lopen, maar willen uiteraard niet dingen stuklopen en verpesten. Dus gewoon maar niet doen.

hebben wel een mooie 15km uitgezocht begin september, met een mooi tripje erbij naar het Lake District, en gaan daar nu voor trainen (en natuurlijk de 7^^ in November!), en gaan vanaf maandag onszelf weer gewoon niet meer voor de gek houden met 'we gaan morgen wel' en gewoon die 3 keer per week lopen. Het is altijd goed en leuk als we geweest zijn, maar we zijn gewoon compleet uit ons ritme geraakt met mijn promotieafronding en daarna de vakantie. :@

Wel gaan we vanmiddag na het werk lekker lopen, gewoon een klein eindje, hobbelen, om even van de afkoeling na de afgelopen dagen te genieten, en dan zaterdag zelf een 'langer' loopje voordat we naar een afspraak moeten. Moet ook echt weer regelmatiger hier mee posten van mezelf (sorry voor hen die me niet tof vinden 8-) ) om een beetje in dat ritme te blijven, want merk wel echt dat het helpt, zeker nu ik weer kán lopen (met hier en daar wat extra rust als ik merk dat de rug het niet meer tof vindt) zijn de verhalen en verslagen zeer inspirerend en motiverend.

O+
Ja doei.
pi_171854979
Heb je het nou over we als in jou en Wolve of we als in koninklijk meervoud voor jezelf? :P Het perspectief lijkt een paar keer te switchen, vrij verwarrend ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171855106
Nou, wij gaan weer echt focusen op rennen, en ik kom weer posten :P

Hij heeft de loop voor September uitgezocht O+
Ja doei.
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:07:07 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171855669
Mo, we houden jullie eraan! Vanmiddag na het werk dus. Ik verwacht een verslagje.

Grappig, iemand van de plaatselijke AV post 'down memorylane' verhaaltjes incl. foto's. Moet je nu toch eens die uitslagen van de Golden Tenloop zien uit 1990 :o Alleen maar AV-lopers en die tijden.... En veel snorren en te korte broekjes op foto's :+ De tijden zijn zó veranderd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:21:29 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_171855932
Mo *O* gezellig!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:22:43 #231
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_171855966
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Onthoud vooral die laatste zin. Gelukkig zijn wij hier geen helderzienden. Lekker naar een arts/fysio gaan! Scheelt een hoop onnodig (doem)denkwerk ;)
Dat is wat ik ook zou doen ja O-)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_171856080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:07 schreef Quoi het volgende:
Ik verwacht een verslagje.
Oh shit... :P
Ja doei.
pi_171856296
Ik heb mijn plannen voor de rest van dit jaar bijgesteld. Geen Eindhoven marathon, maar Spijkenisse. Ten eerste omdat ik echt weer even terug wil en moet naar snelheid en souplesse in de loopstijl voordat ik alweer over 3 weken aan marathontraining zou moeten beginnen. Dan kan ik deze zomer nog lekker baanwedstrijdjes lopen en af en toe een 10km. Daarnaast ga ik in september verhuizen dus zou een marathon begin oktober sowieso niet optimaal zijn. Het nadeel is natuurlijk dat het minder sfeervol en rustiger is dan in Eindhoven, maar ik ga in ieder geval een meefietser regelen en misschien een haas of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:40:14 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_171856316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb mijn plannen voor de rest van dit jaar bijgesteld. Geen Eindhoven marathon, maar Spijkenisse. Ten eerste omdat ik echt weer even terug wil en moet naar snelheid en souplesse in de loopstijl voordat ik alweer over 3 weken aan marathontraining zou moeten beginnen. Dan kan ik deze zomer nog lekker baanwedstrijdjes lopen en af en toe een 10km. Daarnaast ga ik in september verhuizen dus zou een marathon begin oktober sowieso niet optimaal zijn. Het nadeel is natuurlijk dat het minder sfeervol en rustiger is dan in Eindhoven, maar ik ga in ieder geval een meefietser regelen en misschien een haas of zo.
Spijkenisse lijkt ook mijn plan B te zijn :o
F means you're fucked
pi_171858974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Spijkenisse lijkt ook mijn plan B te zijn :o
Wat is plan A dan? Je hebt het misschien al wel eens geschreven, maar heb niet alles gelezen de laatste maanden.

Ik ga morgen weer lopen, vond het vanochtend echt te warm. Erg hè? Training 2 en nu al last van uitstelgedrag.
pi_171859132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Spijkenisse lijkt ook mijn plan B te zijn :o
Wil je mijn haas zijn :+ Met jouw huidige progressiecurve moet dat geen probleem zijn!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 22 juni 2017 @ 15:06:25 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171859414
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wat is plan A dan? Je hebt het misschien al wel eens geschreven, maar heb niet alles gelezen de laatste maanden.

Ik ga morgen weer lopen, vond het vanochtend echt te warm. Erg hè? Training 2 en nu al last van uitstelgedrag.
Ik zou ook gaan vanochtend maar ik vond het ook veeeeel te warm, dus je bent niet de enige :+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171862829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:07 schreef Quoi het volgende:
Mo, we houden jullie eraan! Vanmiddag na het werk dus. Ik verwacht een verslagje.

Grappig, iemand van de plaatselijke AV post 'down memorylane' verhaaltjes incl. foto's. Moet je nu toch eens die uitslagen van de Golden Tenloop zien uit 1990 :o Alleen maar AV-lopers en die tijden.... En veel snorren en te korte broekjes op foto's :+ De tijden zijn zó veranderd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar is G.R. in die lijst? -O-
pi_171864533
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_171864639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:07 schreef Quoi het volgende:
Mo, we houden jullie eraan! Vanmiddag na het werk dus. Ik verwacht een verslagje.

Grappig, iemand van de plaatselijke AV post 'down memorylane' verhaaltjes incl. foto's. Moet je nu toch eens die uitslagen van de Golden Tenloop zien uit 1990 :o Alleen maar AV-lopers en die tijden.... En veel snorren en te korte broekjes op foto's :+ De tijden zijn zó veranderd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich niet echt anders dan nu hoor, qua AV-lidmaatschap in de top50 ;) Alleen liepen er nu een hele bups voor een bedrijfsteam mee. En aan de onderkant lopen nu meer mensen die niet bij een vereniging zitten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171868876
Pff wat dit nu weer is.. misschien is er weer een pol ontploft of zo. Ik werd vanmorgen al heel anders wakker dan anders (normaal ben ik altijd al ver voor mijn wakker klaarwakker en kan ik echt niet blijven liggen, nu bleef ik maar wegzakken), en net tijdens het inlopen merkte ik al dat elke cm van de grond loskomen zoveel energie kostte.. De twee kilometer naar de baan lopen ging in 10km/u en dat was echt al extreem vermoeiend. Op de baan wat loopscholing gedaan en weer naar huis maar ik hield het zelfs niet vol om het 'hele eind' terug naar huis te joggen, laatste kilometer gewandeld.
Echt heel raar dat dat zo ineens zo'n extreme aanval is :s
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171869168
5km met d'n Wolve O+ Door de veldjes (***JEUK***!!!!!)

GIng eigenlijk best lekker O+ Wel ontzettend ontploft zodra we stopten met rennen, dus eerst maar eens ont-ontploffen 8-)
Ja doei.
pi_171872351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
5km met d'n Wolve O+ Door de veldjes (***JEUK***!!!!!)

GIng eigenlijk best lekker O+ Wel ontzettend ontploft zodra we stopten met rennen, dus eerst maar eens ont-ontploffen 8-)
^O^
Succes met ont-ontploffen!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:28:02 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_171877369
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wat is plan A dan? Je hebt het misschien al wel eens geschreven, maar heb niet alles gelezen de laatste maanden.

Ik ga morgen weer lopen, vond het vanochtend echt te warm. Erg hè? Training 2 en nu al last van uitstelgedrag.
Plan A was om vol gas voor een goede tijd in Rotterdam te gaan.
Tot er een schitterend tweedaags trailevent in Schotland voorbij kwam in dezelfde periode :)

Loopze vandaag! ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:28:42 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_171877374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wil je mijn haas zijn :+ Met jouw huidige progressiecurve moet dat geen probleem zijn!
Dat lijkt me een beetje te optimistisch voor me :Y
F means you're fucked
pi_171880208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb mijn plannen voor de rest van dit jaar bijgesteld. Geen Eindhoven marathon, maar Spijkenisse. Ten eerste omdat ik echt weer even terug wil en moet naar snelheid en souplesse in de loopstijl voordat ik alweer over 3 weken aan marathontraining zou moeten beginnen. Dan kan ik deze zomer nog lekker baanwedstrijdjes lopen en af en toe een 10km. Daarnaast ga ik in september verhuizen dus zou een marathon begin oktober sowieso niet optimaal zijn. Het nadeel is natuurlijk dat het minder sfeervol en rustiger is dan in Eindhoven, maar ik ga in ieder geval een meefietser regelen en misschien een haas of zo.
Die meefietser zou voor jou wel een pluspunt kunnen zijn. Voor de toeschouwers hoef je hem niet te lopen.
pi_171880260
http://natuurmarathon.nl/?page_id=1496 niks voor je dan? Redelijk rustig en een meefietser verplicht
pi_171880319
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:50 schreef McM77 het volgende:
http://natuurmarathon.nl/?page_id=1496 niks voor je dan? Redelijk rustig en een meefietser verplicht
Nee, ik wil geen voorjaarsmarathon doen volgend jaar. Denk dat Spijkenisse prima is!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171881091
Mogge,

hier posten lukt niet zo goed de laatste tijd, lopen gaat wel prima. Beter zo dan andersom :)

Ben voornemens om een najaars marathon te doen, denk Eindhoven, A'dam heb ik al eens gedaan. Dus wordt het nu wel tijd om een serieus schema te gaan oppakken. Ik ben wel content met de souplesse methode trainingen, helaas kan ik m'n boek niet meer vinden nadat we verhuisd zijn...

Vraag: Kan iemand mij het souplesse-methode-marathon-trainingsschema-4-a-5-keer-in-de-week-richttijd-2.59 met mij delen? Plus die tabel met richttijden voor je intervallen?

Sta ook wel open voor een ander trainingsschema, dan kijk ik even met een schuin oog naar mevrouw La_Tramposa. Volgens mij had jij wel een puik schema voor je laatste Marathon.

Dank, groot, alvast!
pi_171882425
Ik post ook veel te weinig de laatste tijd.. :@ lezen hou ik wel netjes bij trouwens.
Zwabber, hopen dat je er snel achter bent en vanaf bent, balen zoiets.
Zit zelf ook stiekem te denken aan Spijkenisse dit jaar, of anders Rotterdam volgend jaar. Vorm gaat in ieder nog steeds weer de goede kant op. :) Dus hopen dat ik dan mijn PR kan aanscherpen. Al zal het nooit zoiets worden als wat Mr.B heeft gedaan.. :D

Morgen eerst maar even 4 marathons proberen te lopen, maar dan wel op een lekker rustig tempo :+.
Sta stijf van de stress...
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:22:32 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171882715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar waar is G.R. in die lijst? -O-
Ik heb serieus gezocht naar hem, ook in andere lijstjes :D Er moet een tijd zijn geweest waarin hij strakke(re) tijden liep. Mijn korte research heeft niks opgeleverd.
pi_171882797
quote:
Morgen eerst maar even 4 marathons proberen te lopen
4x3 = 12 uur? Wat is je grootste afstand die je hebt gelopen?

Gaaf hoor _O_
pi_171883037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:26 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

4x3 = 12 uur? Wat is je grootste afstand die je hebt gelopen?

Gaaf hoor _O_
Eerder 4x6, als ik dat al haal :P
Langste afstand nu is 75 zaterdag en 26 zondag in de Vogezen. :o
pi_171884490
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:20 schreef Tarahumara het volgende:
Mogge,

hier posten lukt niet zo goed de laatste tijd, lopen gaat wel prima. Beter zo dan andersom :)

Ben voornemens om een najaars marathon te doen, denk Eindhoven, A'dam heb ik al eens gedaan. Dus wordt het nu wel tijd om een serieus schema te gaan oppakken. Ik ben wel content met de souplesse methode trainingen, helaas kan ik m'n boek niet meer vinden nadat we verhuisd zijn...

Vraag: Kan iemand mij het souplesse-methode-marathon-trainingsschema-4-a-5-keer-in-de-week-richttijd-2.59 met mij delen? Plus die tabel met richttijden voor je intervallen?

Sta ook wel open voor een ander trainingsschema, dan kijk ik even met een schuin oog naar mevrouw La_Tramposa. Volgens mij had jij wel een puik schema voor je laatste Marathon.

Dank, groot, alvast!
Ik zal eens voor je gaan kijken! Heb ook het souplessemethodeboek thuis dus zal ook kijken wat daarin staat. Mijn schema voor Boston kan ik zo sturen alleen daar staan alle baantrainingen in als 'baantraining', de verdere invulling kwam later per zoveel weken. Maar die zou je dan zelf kunnen invullen met souplesse intervaltrainingen inderdaad.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171884624
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Eerder 4x6, als ik dat al haal :P
Langste afstand nu is 75 zaterdag en 26 zondag in de Vogezen. :o
4 marathons 8)7
ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen hoe dat zal zijn. Hoe pak je dat dan aan, om de zoveel tijd uitgebreid rusten, eten e.d?
Wel een waanzinnige uitdaging natuurlijk!
en met een beetje mazzel met het weer, kan jij in Spijkenisse ook gewoon (ruim) onde de 2:40 lopen denk ik

Ik ga trouwens dit weekend mogelijk juist mijn kortste wedstrijdafstand ooit lopen. Naast een 5000m ben ik ingedeeld in een team voor de Zweeds estafette. En dat betekent dan dus een afstand van 100, 200, 300 of 400 meter. Ik heb een gruwelijke hekel aan sprinten, kan het ook niet, maar dit lijkt me wel grappig om een keer te doen
pi_171884752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:48 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

4 marathons 8)7
ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen hoe dat zal zijn. Hoe pak je dat dan aan, om de zoveel tijd uitgebreid rusten, eten e.d?
Wel een waanzinnige uitdaging natuurlijk!
en met een beetje mazzel met het weer, kan jij in Spijkenisse ook gewoon (ruim) onde de 2:40 lopen denk ik

Ik ga trouwens dit weekend mogelijk juist mijn kortste wedstrijdafstand ooit lopen. Naast een 5000m ben ik ingedeeld in een team voor de Zweeds estafette. En dat betekent dan dus een afstand van 100, 200, 300 of 400 meter. Ik heb een gruwelijke hekel aan sprinten, kan het ook niet, maar dit lijkt me wel grappig om een keer te doen
Ze zullen jou wel niet uit een startblok laten vertrekken toch? :P Dus dan valt de 400 al af!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:58:53 #257
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_171884860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:12 schreef Jero_nimo het volgende:

Morgen eerst maar even 4 marathons proberen te lopen, maar dan wel op een lekker rustig tempo :+.
Sta stijf van de stress...
Hup Jero!

(Ik ga vanmiddag voor 12k op zn jan-boerefluitjes).
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_171885060
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ze zullen jou wel niet uit een startblok laten vertrekken toch? :P Dus dan valt de 400 al af!
Daar had ik niet eens aan gedacht! Maar de anderen zijn twee 100m lopers (die gaan ook geen 400 doen lijkt me?) en een welbekende mede-lange afstandsloper. Ik gok dat ik dan de 300m zal doen. Ben vooral hoe het zal gaan met de wissels en het stokje doorgeven
pi_171885371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:48 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

4 marathons 8)7
ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen hoe dat zal zijn. Hoe pak je dat dan aan, om de zoveel tijd uitgebreid rusten, eten e.d?
Wel een waanzinnige uitdaging natuurlijk!
en met een beetje mazzel met het weer, kan jij in Spijkenisse ook gewoon (ruim) onde de 2:40 lopen denk ik

Ik ga trouwens dit weekend mogelijk juist mijn kortste wedstrijdafstand ooit lopen. Naast een 5000m ben ik ingedeeld in een team voor de Zweeds estafette. En dat betekent dan dus een afstand van 100, 200, 300 of 400 meter. Ik heb een gruwelijke hekel aan sprinten, kan het ook niet, maar dit lijkt me wel grappig om een keer te doen
Er is ongeveer om de 26km een verzorgingspost, dus daar gewoon lekker mijn rust pakken inderdaad. Heel rustig aan lopen en proberen genoeg te eten/drinken. Bij de verzorgingspost op 80km kan je slapen, dus ga daar waarschijnlijk een powernap doen van een half uurtje ofzo. Dat zal misschien morgennacht rond 12 uur zijn. Daarnaast voor het eerst muziek mee tijdens een wedstrijd om me door moeilijke momenten proberen heen te loodsen. *O*
Daarnaast gewoon hopen dat ik mentaal sterk genoeg ben. o|O

Sprinten is tof! Ik wil eigenlijk ook wel een keer hele korte baanwedstrijden doen, gewoon om te kijken hoe dat is. Niet dat ik er speciaal voor ga trainen ofzo :P. Maar lekker toch, beetje vliegen.
pi_171885493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:08 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Daar had ik niet eens aan gedacht! Maar de anderen zijn twee 100m lopers (die gaan ook geen 400 doen lijkt me?) en een welbekende mede-lange afstandsloper. Ik gok dat ik dan de 300m zal doen. Ben vooral hoe het zal gaan met de wissels en het stokje doorgeven
Ja joh gewoon die lange in het startblok zetten ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171890437
Ik heb weer een "niet weer op die saaie fietspaden lopen" mood. }:|
Eens kijken of ik me daar dadelijk thuis overheen kan zetten voor een rondje fietspad
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_171890460
Is dat de enige mogelijkheid? Geen kort bospaadjesrondje?
Ja doei.
pi_171892572
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Morgen eerst maar even 4 marathons proberen te lopen, maar dan wel op een lekker rustig tempo :+.
Sta stijf van de stress...
Ik heb er al 6 gedaan. Ik kan het je aanraden!
Oh, wacht ... :P

Succes!
pi_171893386
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat de enige mogelijkheid? Geen kort bospaadjesrondje?
Ik heb een andere mogelijkheid gevonden, crosstraining
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar even een kort rondje duinen doen en dan zondag de Ardennen in voor een bescheiden rondje (vergeleken met Jero)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_171893430
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb een andere mogelijkheid gevonden, crosstraining
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar even een kort rondje duinen doen en dan zondag de Ardennen in voor een bescheiden rondje (vergeleken met Jero)
Goeien crosstraining. Wij gaan aan de champagne zodadelijk (zonder fiets). 8-)
Ja doei.
pi_171893548
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goeien crosstraining. Wij gaan aan de champagne zodadelijk (zonder fiets). 8-)
Iets te vieren of ben je het bier zat?
pi_171893700
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Iets te vieren of ben je het bier zat?
Hyptheek afbetaald 8-)
Ja doei.
pi_171904489
Is dat hardlopen voor beginners topic weg? Afijn iig begonnen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 06:46:18 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_171906380
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 01:12 schreef spierbal het volgende:
Is dat hardlopen voor beginners topic weg? Afijn iig begonnen.
Supergoed! En je bent hier ook van harte welkom! Wij zijn ooit ook begonnen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 24 juni 2017 @ 07:49:06 #270
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_171906525
Succes Jero! Ik mag vandaag in vergelijking met jou een sprint afstand lopen. De derde 5 km deze maand :o Hopen dat ik goede zaken kan doen voor het klassement
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_171907211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 01:12 schreef spierbal het volgende:
Is dat hardlopen voor beginners topic weg? Afijn iig begonnen.
Dit topic is ook voor beginners :Y

Voel je vooral vrij hier te komen posten. Meer hardlopers, meer beter!
pi_171909443
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 06:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Supergoed! En je bent hier ook van harte welkom! Wij zijn ooit ook begonnen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 09:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dit topic is ook voor beginners :Y

Voel je vooral vrij hier te komen posten. Meer hardlopers, meer beter!
Aha mooi.

Voorheen, vooral vroeger, veel hard gelopen. Toen lag mijn 10 km op 49 min. Maar sinds ik uit huis was gegaan viel dat hardlopen totaal weg, afentoe een opleving maar die duurde nooit langer dan 3 weken. Maar eens kijken of het wat langer blijft als ik hier een beetje mee ga posten :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_171911055
Succes met opbouwen Spierbal!

Veel succes Jero! Al denk ik niet dat je dit nog leest.

Ik heb gisteren weer gelopen. En vandaag back in shape gedaan. Het valt me tegen hoor, dat opnieuw opbouwen. Mijn benen lopen aan het eind van een 2-minutenblokje echt vol en dan hou ik mijn tempo al echt laag. Heb niet het idee dat dit ooit weer wat gaat worden, al kostte de eerste keer opbouwen ook wel echt moeite.
  Redactie Sport zaterdag 24 juni 2017 @ 12:36:46 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171911119
Zo, eerste keer sinds de marathon weer meer dan 10km gelopen.

Morgen tijd voor iets anders. Op naar Ulft voor een 5km :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171911514
Vanochtend voor het eerst gelopen met de club op Meijendel. Wolkenhemel zag er grijs uit, maar gelukkig geen regen.
Wel een heel mooie omgeving om te lopen, lekker veel variatie en hoogteverschillen.
Sinds een paar weken ben ik weer aan het opbouwen na een flinke blessure.
Het was dan toch wel flink heuvelachtig, maar vooralsnog geen reactie van de lies, dus blijft hopelijk zo.
Eerste keer daar, dus gelijk maar meegedaan met pannekoek met spek. :Y)
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:09:10 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_171920933
Wisten jullie dat Jero samen met een andere gast op kop loopt van hun 100mijler
F means you're fucked
pi_171921372
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:09 schreef YUR het volgende:
Wisten jullie dat Jero samen met een andere gast op kop loopt van hun 100mijler
Hij ligt 2e, heeft wat meer tijd gepakt bij een verzorgingspost, een uurtje geleden.
Het is pittig, aldus Jero :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:55:23 #278
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_171921931
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Hij ligt 2e, heeft wat meer tijd gepakt bij een verzorgingspost, een uurtje geleden.
Het is pittig, aldus Jero :D
Net wakker hier...net op tijd om de grand finale te gaan volgen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_171921963
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:36 schreef DeLuna het volgende:
Zo, eerste keer sinds de marathon weer meer dan 10km gelopen.

Morgen tijd voor iets anders. Op naar Ulft voor een 5km :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwemmen in de Oude IJssel? Ik heb vroeger in Ulft gewoond. :)
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 20:57:41 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_171921972
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:57 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Zwemmen in de Oude IJssel? Ik heb vroeger in Ulft gewoond. :)
Ja, ik ga ook *O* alleen dan voor de 2,5km. Vandaag een achtste triathlon gedaan, echt een topplanning :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_171922243
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook *O* alleen dan voor de 2,5km. Vandaag een achtste triathlon gedaan, echt een topplanning :')
Je komt in ieder geval wel aan je beweging dit weekend.
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 21:17:18 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_171922350
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:11 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Je komt in ieder geval wel aan je beweging dit weekend.
Echt he :')

Vandaag was leuk! PR gesmasht met 4 minuten en dat moet nog sneller kunnen als ik de volgende keer niet m'n bril vergeet tijdens de eerste wissel :') ik moest ervoor terug /fail

Oh en jouw comeback gaat echt wel goedkomen hoor! Binnenkort loopt je zó weer 10kms!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:39:49 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171923860
Gup, wat ben je lekker bezig ^O^ En Gogo, het komt goed. Je bent best snel weer bezig, dus geduld. Als het mij met mijn kaartenhuis-bekken is gelukt, lukt het jou ook :P

Hoe gaat het met Jero?

Morgenochtend een training bij Meijendel. Dat is dan de 3e strand/duin-training op rij. Lekker!
  Forum Admin zaterdag 24 juni 2017 @ 22:46:39 #284
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_171923956
Ben ook benieuwd naar Jero.

Zelf ook een klein rondje gedaan. Volgens mij begint mijn kuitblessure aan zijn eind te komen. Nu nog de conditie en zekerheid terugwinnen zonder mezelf voorbij te lopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Redactie Sport zondag 25 juni 2017 @ 00:24:15 #285
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171925555
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook *O* alleen dan voor de 2,5km. Vandaag een achtste triathlon gedaan, echt een topplanning :')
:D Tot morgen!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171927615
Jero is weer uitgestapt.
Bij 80km kom je langs start/finish, toen had ik het al behoorlijk zwaar, maar ik berekend dat als ik de trail kon uitwandelen ik rond een uur of 25 binnen kwam. Met een cut-off tijd van 35 uur ging dat uitlopen dus wel goedkomen! Even een uurtje pauze gepakt, wat gelegen. Na half uurtje kon ik ook weer wat eten, bouillon, pannekoek met jam, watermeloen, cola, rijstepap, genoeg energie weer even. Dus weer op pad. Eerst weer een dikke klim en daarna ging het redelijk soepel op en af. Afdalen en vlak beetje afwisselen met wandelen en lopen, borstbeen en rug vochten om aandacht door te verkrampen op de snellere stukken. Maar dat viel makkelijk te handelen. Even een paar keer goed in- en uitademen en weer door. Benen ging redelijk, superblij met de Salomon Sense Ultra, die een redelijke demping hebben. Oordopjes in met lekker harde muziek en mentaal zat het ook helemaal goed. Maar op 90km ineens ontzettend veel pijn in mijn benen, eerst alleen met stukken tempo, even later ook met wandelen. Dit 5km aangekeken en toen kwam ik een huis tegen met trapje, daar even 10 minuten op gezeten, maar de pijn kwam daarna direct weer terug. Omdat ik nog 2 uur naar de volgende post moest wandelen toch maar mijn vriendin gebeld en die kwam me toen ophalen om 3 uur in de nacht *;.
Toch trots, weer een nieuw afstandsrecord en mentaalnzat het heel goed. Ik had er zin in. Alleen mijn benen gooiden roet in het eten.
Nu nog meer krachttraining :P
pi_171927876
Held!
Ja doei.
pi_171927925
Er uit gehaald wat er in zit lijkt me! Gefeliciteerd met je 95km, heel knap!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171928234
_O_
  Moderator zondag 25 juni 2017 @ 10:09:04 #290
155227 crew  Guppy
dus
pi_171928397
Het is alsnog een bazenafstand _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_171931954
Jero _O_ dat is ook een gigantische afstand. Dit lijkt me gewoon een enorme ervaring op weg naar Barkley de volgende 100 mijler. Die komt er vast wel een keer.
  zondag 25 juni 2017 @ 13:33:34 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171932928
Jero is weer uitgestapt, lees ik als eerste zin. Je mag verdikkeme weleens heel trots zijn op jezelf hoor! ^O^

Ik heb net half Meijendel uit mijn schoenen gekieperd. Het was intensief en super en mooi O+ Ik loop gewoon lekker middenmoot. Trots op!
pi_171932999
Goed gedaan, Jero. En meer dan je best kun je niet doen, toch?
Eindbaas. _O_
  ESF Reporter zondag 25 juni 2017 @ 13:43:26 #294
87554 Cee
Welluk?
pi_171933163
Jero, wat ontzettend knap, alles er uit gehaald wat erin zat, ongelofelijk. Jammer dat de benen tegensputterden maar je hebt ze nog vaak genoeg nodig dus goed dat je ze op tijd liet uitstappen. Niets dan hulde voor je gezond verstand en doorzettingsvermogen. ^O^

Gisteren stond 5km op de planning, maar ik ging met de groep weg en het werden er 8. Vandaag moest ik er 14, ook deze volbracht. Ik merk wel dat het nieuwe tempo nog veel gewenning vereist, ook dat constant hartslagchecken werkt juist hartslagversnellend. :D Maar ik kijk nu nog vaak naar mijn horloge om zo hopelijk straks meer op mijn gevoel te weten dat ik op een goed tempo zit. Laatste kilometer nog versneld om nog een beetje te kunnen vliegen. Wel fijn dat het een stukje minder warm is! Nog wel wat benauwd maar geen prikkende zon en een lekker windje. O+
pi_171940772
Nou, ik heb mijn halve marathon overleefd ondanks dat het totaal niet in mijn huidige trainingsperiode pastte en zelfs gewonnen! Helaas wel door een gebrek aan tegenstand, de enige twee vrouwen die bij me in de buurt liepen deden allebei de 14km, zo bleek (het zijn drie ronden). Tijd 1.34.07, niet briljant, ook niet slecht met 7.5km volle wind tegen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171940784
Gefeliciteerd! :D
Ja doei.
pi_171941673
Wat een afstand Jero. Gefeliceerd LT! Zaterdag gelopen, maar ging voor geen ene meter. Maar ik zit wel op de 200 geregistreerde hardloopkilometers dit jaar (eerste paar evy lessen dit jaar niet op strava gezet). Het doel is 400, dus ben over de helft!
  Redactie Sport zondag 25 juni 2017 @ 18:34:21 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171942557
Ik heb ook gewonnen vandaag. De 5000m in 1:18 denk ik ongeveer. Exacte uitslag nog niet bekend. Wel een gouden medaille en gouden badmuts mee naar huis.

En ik ben zo'n 4,5km lang gestalkt door een man :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171942708
Verkeerde topic :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Redactie Sport zondag 25 juni 2017 @ 18:50:32 #300
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171943036
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Verkeerde topic :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit combineer ik dit met hardlopen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')