abonnement Unibet Coolblue
pi_171828014
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Ik heb nu 8 maanden met haar, en vanuit het niets wilt ze geen seks meer.

Vorige week vrijdag had ik nog geprobeerd haar op te winden. Maar toen ik met haar begon te kroelen en intiem te worden duwde ze mij weg. Niet meteen heel onvriendelijk maar wel met tegenzin. Ik zag wel aan haar dat ze zin had want toen ik mijn hand in haar ondergoed even deed was ze wel nat.

In het begin was ze een echte beest en nu lijkt ze dat helemaal niet te zijn.

Toen ik het aan haar vroeg zei ze dat ze gewoon geen zin had.

Wat moet ik doen. Wat denken jullie dat er aan de hand is. Ze is wel nat als ik haar opgeil maar ze wilt niks doen.

En dit klinkt misschien wat wanhopig maar help ;( ik wil haar niet kwijt..
Maar ik ben ook telkens seksueel gefrustreerd.
Dumpen en wat anders zoeken. Wat moet je met een vrouw die geen seks meer met je wilt? Kan je net zo goed met je zus gaan samenwonen. Eerst haar duidelijk maken dat je zo doodongelukkig gaat worden. Wel een slagroomtaart thuis en dagelijks opgewonden raken maar je mag er niet van eten. Als zij geen energie in je relatie wilt steken om het toch te proberen want daarom bestaat er voorspel, dan dumpen. Seksuoloog zou nog kunnen helpen. Seksueel gefrustreerd zijn is echt een hel voor een man omdat de vrouw geen zin heeft iedere keer. De buit is binnen en ze worden anders.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 21 juni 2017 @ 07:09:45 #177
395200 deadprez
One more rail
pi_171828080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 06:56 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dumpen en wat anders zoeken. Wat moet je met een vrouw die geen seks meer met je wilt? Kan je net zo goed met je zus gaan samenwonen. Eerst haar duidelijk maken dat je zo doodongelukkig gaat worden. Wel een slagroomtaart thuis en dagelijks opgewonden raken maar je mag er niet van eten. Als zij geen energie in je relatie wilt steken om het toch te proberen want daarom bestaat er voorspel, dan dumpen. Seksuoloog zou nog kunnen helpen.
Want een vriendin heb je enkel om te neuken idd.

quote:
Seksueel gefrustreerd zijn is echt een hel voor een man omdat de vrouw geen zin heeft iedere keer. De buit is binnen en ze worden anders.
Ja dat zal het ongetwijfeld zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 21 juni 2017 @ 07:11:02 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171828088
Uitzoeken waarom ze geen seks wil, natuurlijk. Lichamelijk ongemak? Niet lekker in dr vel? Praat erover.

Meteen dumpen is wel heel makkelijk en laat zien dat je als persoon niet klaar bent voor een volwassen relatie, überhaupt niet voor het volwassen zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 21 juni 2017 @ 07:12:58 #179
395200 deadprez
One more rail
pi_171828096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:11 schreef Samzz het volgende:
Uitzoeken waarom ze geen seks wil, natuurlijk. Lichamelijk ongemak? Niet lekker in dr vel? Praat erover.

Meteen dumpen is wel heel makkelijk en laat zien dat je als persoon niet klaar bent voor een volwassen relatie, überhaupt niet voor het volwassen zijn.
In dat geval is het wellicht ook wel de beste keuze, dan kan de ander tenminste iemand zoeken die wel normaal met hem/haar om kan gaan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 21 juni 2017 @ 07:13:58 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171828099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

In dat geval is het wellicht ook wel de beste keuze, dan kan de ander tenminste iemand zoeken die wel normaal met hem/haar om kan gaan.
True.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171832228
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Want een vriendin heb je enkel om te neuken idd.

[..]

Ja dat zal het ongetwijfeld zijn.
Het is wel een vrij belangrijk onderdeel van een relatie. Je probeert het natuurlijk eerst op te lossen, maar als dat niet lukt, of de ander daar geen moeite voor wil doen, is dat een heel goede reden om er een eind aan te maken.

Overigens is die redenering, van dat de buit binnen is, natuurlijk een goede manier om een vrouw op te drogen. Seks als ruilmiddel zien, waarbij het voor de vrouw enkel iets is om "de buit" mee te krijgen en niet om zelf van te genieten. _O- Dan weet je gewoon dat de vrouw van zo iemand zelf hartstikke seksueel gefrustreerd is. :D
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:23:55 #182
395200 deadprez
One more rail
pi_171832470
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:10 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het is wel een vrij belangrijk onderdeel van een relatie. Je probeert het natuurlijk eerst op te lossen, maar als dat niet lukt, of de ander daar geen moeite voor wil doen, is dat een heel goede reden om er een eind aan te maken.

Overigens is die redenering, van dat de buit binnen is, natuurlijk een goede manier om een vrouw op te drogen. Seks als ruilmiddel zien, waarbij het voor de vrouw enkel iets is om "de buit" mee te krijgen en niet om zelf van te genieten. _O- Dan weet je gewoon dat de vrouw van zo iemand zelf hartstikke seksueel gefrustreerd is. :D
Ja uiteraard, maar die boi brengt het nogal vreemd. :')

Mede ook door dat laatste stukje dus idd.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171833596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja uiteraard, maar die boi brengt het nogal vreemd. :')

Mede ook door dat laatste stukje dus idd.
Ik bedoel dus ook als het maar niet opgelost wordt. Dat je als man al jaren en jaren aangeeft dat je te weinig seks hebt en hierdoor seksueel gefrustreerd raakt. Er wordt geen water bij de wijn gedaan van de kant van de vrouw. Dat ze zelf uiteindelijk niet ervoor wilt vechten. Beide partijen ongelukkig. Zij wilt niet en hij wel.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:43:04 #184
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_171834095
Beetje alfa worden gast.. Je komt nogal onzeker en afhankelijk over :N
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:06:47 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171835525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ik bedoel dus ook als het maar niet opgelost wordt. Dat je als man al jaren en jaren aangeeft dat je te weinig seks hebt en hierdoor seksueel gefrustreerd raakt. Er wordt geen water bij de wijn gedaan van de kant van de vrouw. Dat ze zelf uiteindelijk niet ervoor wilt vechten. Beide partijen ongelukkig. Zij wilt niet en hij wel.
Dat is hier toch helemaal niet aan de orde joh.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171838517
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 08:33 schreef Vilan het volgende:

[..]

En met die hand in haar broek.. ik wilde gewoon even snel kijken of ze nat van mij is geworden toen ik haar een beetje opwond. En ze duwde mij ook niet een beetje weg. Ik was vergeten te zeggen dat ze echt slijm had en ik wreef over haar kutje en merkte dat ze er echt van genoot. Want ik zag haar trillen en ze deed ook trillend mijn hand weg.
Zo werkt het dus niet he. Vrouwen worden ook nat als ze verkracht worden. Het is een puur lichamelijke reactie om ervoor te zorgen dat penetratie (dus ook onvrijwillige en ongewenste) geen lichamelijke schade veroorzaakt.
Nat zijn is dus niet per definitie een gevolg van opgewonden zijn en/of zin hebben.

Als zij niet actief in gaat op je avances moet je dus al genoeg weten: ZE WIL NIET en daar heb je respect voor te hebben.

Man en ik hebben ook een tijdje in deze situatie gezeten. Mijn libido was door werkdruk, hormonale onbalans en 'gewoon niet lekker in mijn vel zitten' gezakt tot een bedroevend niveau. En daar hebben we zeer regelmatig gesprekken over gehad. Soms met een zakelijke/rationele ondertoon, soms behoorlijk emotioneel. Maar altijd met respect en begrip vanuit beide kanten.
Ja, dat was af en toe eng, maar we zijn er zo veel sterker uit gekomen.

Lichamelijk zitten we echt nog niet op het niveau van vroeger, en ik denk dat dat ook niet meer gaat gebeuren. We zijn immers niet meer die verliefde jonge honden van bijna 10 jaar geleden.
En dat is niet erg. We hebben inmiddels beiden vrede met de huidige situatie en frequentie (ik iets meer dan hij ;) ), maar wat we in frequentie missen ten opzichte van vroeger, maken we met de kwaliteit ruimschoots goed zeg maar.

Dus TS (mocht je ooi nog besluiten terug te keren in het topic): praat met je vriendin en ga samen op zoek naar een oplossing. Ga het gesprek ook niet van start vanuit een niet beantwoorde poging, maar probeer het op een neutraal moment, bijvoorbeeld tijdens het afwassen.
pi_171907348
En ik maar denken dat alleen FL en WT interessante topics hebben.
-
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:16:45 #188
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_171909412
Vriendin van TS is afgeknapt en ziet hem meer als een broer dan als partner.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172076576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef Lunatiek het volgende:
Zomergriep. Hooikoorts. Zwanger. Gestresst. Waarom vraag je het háár niet?
Het weer, ramadan, quinoa, Piet Paulusma, D66.
paypal.me/taaladvies
pi_172077426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:14 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Het weer, ramadan, quinoa, Piet Paulusma, D66.
Topkick
pi_172077477
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Topkick
paypal.me/taaladvies
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:40:45 #192
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_172214061
Ze heeft wel zin in sex....alleen niet met jou.
Don't get shot....It hurts!!
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:57:30 #193
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172214485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef YoWilly het volgende:
Ze heeft wel zin in sex....alleen niet met jou.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:40:32 #194
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172220848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef YoWilly het volgende:
Ze heeft wel zin in sex....alleen niet met jou.
Want dat kun jij bepalen vanaf je zolderkamer :')
Fade to Black
pi_172221237
Een wijs man zag ik ooit op TV en hij heette dr. Phil. Ooit was er in zijn show een dame die geen zin in sex had. Toen vroeg dr. Phil: You don't like sex or .....do you not like him? En, in een contemplatieve bui, ik ben ambtenaar, overdacht ik een en ander en ik moest de goede man gelijk geven. In relaties waar ik wat minder zin had in affectieve en amoureuze bezigheden (op structurele basis althans, iedereen kan wel eens een keertje geen zin hebben) met mijn vriend had ik in feite geen zin in hem.

Als ze structureel er geen zin in heeft doet u er beter aan een ander te zoeken. Maar TS, hoe gaat het nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')