abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:54:33 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171591166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, ik moet het met veel minder doen. ;(

Maar goed, bij Schmidt is het wel te begrijpen misschien. Maar er zijn er ook zo veel die al lang dubbel en dwars binnen zijn en dan toch naar zo'n land gaan. Genoeg is toch ook een keer genoeg zou je zeggen en dan is toch ook de sportieve uitdaging interessant?

Maar goed, misschien zou ik ook wel in alle omstandigheden voor het hoogste salaris blijven kiezen. Al is dat ook nu al niet zo, want heb er onlangs bewust voor gekozen om minder tijd aan werk te besteden, omdat ik gewoon tevreden ben met wat ik heb.
je spreekt hier natuurlijk wel over bedragen, misschien ben jij ook wel te bewegen voor 5-10 keer je huidige salaris en dat netto :)
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:58:48 #27
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171591243
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:59:45 #28
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171591262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

je spreekt hier natuurlijk wel over bedragen, misschien ben jij ook wel te bewegen voor 5-10 keer je huidige salaris en dat netto :)
Uiteraard, voor dat soort verschillen ga je anders denken. Ik ben ten opzichte van vorig jaar ongeveer 10-15% achteruit gegaan.

Ligt natuurlijk ook aan zaken als levensfase, kinderen en welke leeftijd die hebben, etc. etc. Maar goed, niet boeiend verder. Ik zou het wel mooi vinden als Ajax de trainer van Jong Ajax doorschuift. Die heeft toch mooi gepresteerd met een zeer jonge club. Als hij in de Eredivisie ietsje behoudender speelt, zou dat wel eens het recept kunnen zijn voor weer een mooie 2e plek. ;)
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:16:27 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171591521
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Uiteraard, voor dat soort verschillen ga je anders denken. Ik ben ten opzichte van vorig jaar ongeveer 10-15% achteruit gegaan.

Ligt natuurlijk ook aan zaken als levensfase, kinderen en welke leeftijd die hebben, etc. etc. Maar goed, niet boeiend verder. Ik zou het wel mooi vinden als Ajax de trainer van Jong Ajax doorschuift. Die heeft toch mooi gepresteerd met een zeer jonge club. Als hij in de Eredivisie ietsje behoudender speelt, zou dat wel eens het recept kunnen zijn voor weer een mooie 2e plek. ;)
wie er ook trainer wordt met dit Ajax moet hij gewoon kampioen worden, tenzij er nog hele gekke dingen gaan gebeuren qua transfers
pi_171591572
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie er ook trainer wordt met dit Ajax moet hij gewoon kampioen worden, tenzij er nog hele gekke dingen gaan gebeuren qua transfers
In dat geval heeft de TD gefaald.
pi_171591601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie er ook trainer wordt met dit Ajax moet hij gewoon kampioen worden, tenzij er nog hele gekke dingen gaan gebeuren qua transfers
Hou nou toch eens op met dit soort praat. De selectie is helemaal zo sterk niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:24:30 #32
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_171591650
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hou nou toch eens op met dit soort praat. De selectie is helemaal zo sterk niet.
Jawel
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:25:16 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171591662
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hou nou toch eens op met dit soort praat. De selectie is helemaal zo sterk niet.
dit soort praat? je mist het kampioenschap op 1 punt en je was de sterkste ploeg 2e seizoenshelft
pi_171591718
Tete staat in de belangstelling van Inter

volgens gazetta
quote:
The left should go with him, while on the other there are two names on which Inter is working. One is Tete Ajax, the other is Karsdorp. The movements are
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171591747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit soort praat? je mist het kampioenschap op 1 punt en je was de sterkste ploeg 2e seizoenshelft
Ja en volgend jaar lacht iedereen ons weer uit omdat we onder een nieuwe trainer meer verliespunten hebben. Je weet de transfers niet, je hebt geen trainer, intern is er blijkbaar gezeik en je moet nog beginnen aan het seizoen. Kap nou gewoon met die arrogantie, is alleen maar voer voor leedvermaak.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171591781
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja en volgend jaar lacht iedereen ons weer uit omdat we onder een nieuwe trainer meer verliespunten hebben. Je weet de transfers niet, je hebt geen trainer, intern is er blijkbaar gezeik en je moet nog beginnen aan het seizoen. Kap nou gewoon met die arrogantie, is alleen maar voer voor leedvermaak.
Van Ajax verwacht je toch dat ze ieder jaar mee doen om het kampioenschap. En dat kan een keer (of 3) niet lukken, maar als zelfs de ambitie er niet meer is gaat er wel iets fout.
pi_171591797
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja en volgend jaar lacht iedereen ons weer uit omdat we onder een nieuwe trainer meer verliespunten hebben. Je weet de transfers niet, je hebt geen trainer, intern is er blijkbaar gezeik en je moet nog beginnen aan het seizoen. Kap nou gewoon met die arrogantie, is alleen maar voer voor leedvermaak.
Trainer is heel belangrijk bij Ajax. Hoe meer goede spelers je heb hoe belangrijker de trainer wordt.

Overmars en Sar weten het gewoon niet wie ze moeten nemen.
Was Rijkaard al gepolst of genoemd? De enige Nederlandse zwaargewicht die ik nu kan bedenken geschikt voor ajax.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171591818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Van Ajax verwacht je toch dat ze ieder jaar mee doen om het kampioenschap. En dat kan een keer (of 3) niet lukken, maar als zelfs de ambitie er niet meer is gaat er wel iets fout.
Meedoen is wat anders dan 'gewoon even kampioen worden' zoals hier verkondigd wordt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:38:44 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171591842
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja en volgend jaar lacht iedereen ons weer uit omdat we onder een nieuwe trainer meer verliespunten hebben. Je weet de transfers niet, je hebt geen trainer, intern is er blijkbaar gezeik en je moet nog beginnen aan het seizoen. Kap nou gewoon met die arrogantie, is alleen maar voer voor leedvermaak.
:) wat een onzin en alsof het uitlachen dan minder wordt als je geen prijs wint, dat hoort nu eenmaal bij Ajax
pi_171591877
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Trainer is heel belangrijk bij Ajax. Hoe meer goede spelers je heb hoe belangrijker de trainer wordt.

Overmars en Sar weten het gewoon niet wie ze moeten nemen.
Was Rijkaard al gepolst of genoemd? De enige Nederlandse zwaargewicht die ik nu kan bedenken geschikt voor ajax.
Wat heeft Rijkaard nu gepresteerd op zijn periode bij Barcelona na (10 jaar geleden)?
pi_171591941
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat heeft Rijkaard nu gepresteerd op zijn periode bij Barcelona na (10 jaar geleden)?
Is niet belangrijk...als je een trainer alleen maar zou nemen wat hij recent presteert is het allemaal een beetje kort door de bocht.....

Er komt heus geen trainer bij de ajax die de afgelopen jaren wat prijzen heeft gepakt. Bosz heeft volgens mij nog nooit wat gewonnen behalve een kampioenschap in de eerste divisie ofzo?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171591946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat heeft Rijkaard nu gepresteerd op zijn periode bij Barcelona na (10 jaar geleden)?
Hij heeft in ieder geval teleurstelling in Rotterdam weten te bewerkstelligen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171591993
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Is niet belangrijk...als je een trainer alleen maar zou nemen wat hij recent presteert is het allemaal een beetje kort door de bocht.....

Er komt heus geen trainer bij de ajax die de afgelopen jaren wat prijzen heeft gepakt. Bosz heeft volgens mij nog nooit wat gewonnen behalve een kampioenschap in de eerste divisie ofzo?
Bij Rijkaard is het andere uiterste. Was zowel bij Sparta als Galatasaray als Saudi Arabie heel matig. Hij presteerde goed met een fantastische lichting op het EK 2000 en 2 seizoenen bij Barcelona. Heb niet het gevoel dat dit heel erg aan Rijkaard heeft gelegen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:46:54 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171591998
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie er ook trainer wordt met dit Ajax moet hij gewoon kampioen worden, tenzij er nog hele gekke dingen gaan gebeuren qua transfers
Wat een onzin. Zo groot zijn de verschillen helemaal niet. Met 2 of 3 gerichte transfers doet PSV gewoon weer mee. Daar moet alleen even een frisse wind door de selectie. De basis staat er gewoon. Bij Feyenoord is dat niet veel anders.

Daarbij, ploegen die goed gepresteerd hebben en vrijwel ongewijzigd het nieuwe seizoen ingaan worden altijd getipt als de grote favoriet en maken dat eigenlijk nooit waar.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:47:46 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171592014
ik vond Laudrup geen slechte optie van Sjaak, tijd geleden dat hij met wat zinnigs kwam maar gezien dat belasting akkefietje lijkt het me stug dat die zin heeft
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:50:33 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171592070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:46 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Bij Rijkaard is het andere uiterste. Was zowel bij Sparta als Galatasaray als Saudi Arabie heel matig. Hij presteerde goed met een fantastische lichting op het EK 2000 en 2 seizoenen bij Barcelona. Heb niet het gevoel dat dit heel erg aan Rijkaard heeft gelegen.
Rijkaard is meer een coach, niet echt een trainer.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:51:59 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171592089
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zo groot zijn de verschillen helemaal niet. Met 2 of 3 gerichte transfers doet PSV gewoon weer mee. Daar moet alleen even een frisse wind door de selectie. De basis staat er gewoon. Bij Feyenoord is dat niet veel anders.

Daarbij, ploegen die goed gepresteerd hebben en vrijwel ongewijzigd het nieuwe seizoen ingaan worden altijd getipt als de grote favoriet en maken dat eigenlijk nooit waar.
ik vind het geen onzin hoor, Ajax gaat altijd voor het kampioenschap en staat er nu het beste voor, per 1 september pas ik mijn mening misschien aan.
pi_171592179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:46 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Bij Rijkaard is het andere uiterste. Was zowel bij Sparta als Galatasaray als Saudi Arabie heel matig. Hij presteerde goed met een fantastische lichting op het EK 2000 en 2 seizoenen bij Barcelona. Heb niet het gevoel dat dit heel erg aan Rijkaard heeft gelegen.
Zijn prestaties bij sparta gala en saudi serieus nemen.... ;) ;) Alsof van Gaal daar potten zou kunnen breken. Alsof Zidane prijzen zou winnen bij die ploegen....effe serieus man.

Als je beetje achtergrond informatie zou kennen van Rijkaard en de ploegen waarin hij gevoetbald heeft zou je weten dat Rijkaard in het veld en buiten het veld heel veel bepaalde. Rijkaard was in zijn periode bij Milan als voetballer achter de schermen degene het meeste invloed op de tactiek in het veld bepaalde. Sacchi heeft zich daarover al diverse keren over uit gelaten.

Rijkaard was door Johan Cruijff op de achtergrond trainer van Barcelona gemaakt... moet ik nog meer zeggen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:57:18 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171592213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zijn prestaties bij sparta gala en saudi serieus nemen.... ;) ;) Alsof van Gaal daar potten zou kunnen breken. Alsof Zidane prijzen zou winnen bij die ploegen....effe serieus man.

Als je beetje achtergrond informatie zou kennen van Rijkaard en de ploegen waarin hij gevoetbald heeft zou je weten dat Rijkaard in het veld en buiten het veld heel veel bepaalde. Rijkaard was in zijn periode bij Milan als voetballer achter de schermen degene het meeste invloed op de tactiek in het veld bepaalde. Sacchi heeft zich daarover al diverse keren over uit gelaten.

Rijkaard was door Johan Cruijff op de achtergrond trainer van Barcelona gemaakt... moet ik nog meer zeggen?
wat heb je gedronken Klaas? Zowaar iets positiefs :)
pi_171592219
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zijn prestaties bij sparta gala en saudi serieus nemen.... ;) ;) Alsof van Gaal daar potten zou kunnen breken. Alsof Zidane prijzen zou winnen bij die ploegen....effe serieus man.

Als je beetje achtergrond informatie zou kennen van Rijkaard en de ploegen waarin hij gevoetbald heeft zou je weten dat Rijkaard in het veld en buiten het veld heel veel bepaalde. Rijkaard was in zijn periode bij Milan als voetballer achter de schermen degene het meeste invloed op de tactiek in het veld bepaalde. Sacchi heeft zich daarover al diverse keren over uit gelaten.

Rijkaard was door Johan Cruijff op de achtergrond trainer van Barcelona gemaakt... moet ik nog meer zeggen?
Frank Rijkaard zal niet als trainer terugkeren in de voetballerij. Daar heeft de 54-jarige oud-international en voormalige trainer van FC Barcelona en het Nederlands elftal definitief een streep doorgezet.

"Ik zal het gedachtegoed van Johan niet meer vanaf het veld uitdragen", is Rijkaard resoluut in De Telegraaf. Zijn laatste baan was het bondscoachschap van Saudi-Arabië, waar hij in januari 2013 werd ontslagen.

"Ik ben een paar jaar geleden als trainer gestopt, omdat ik andere prioriteiten in mijn leven heb gesteld. Zoals dagelijks het opgroeien van mijn kinderen van nabij te ervaren. Zo haal ik geluk vanuit een ander ambitieniveau. Mogelijk dat ik ooit weer open sta voor een functie in het voetbal, maar dan moet ik daar volledig achter staan. Alleen zal dat niet meer als trainer zijn."

Helaas voor je
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')