abonnement Unibet Coolblue
pi_171585921
Omdat ik nog een cadeaukaart heb liggen die bijna verloopt en de waarde te laag is om echt iets leuks voor te halen ben ik benieuwd naar jullie mening. Daarnaast heb ik de afgelopen dagen al teveel uitgegeven en wil dus niet (veel) bijbetalen.

De laatste tijd ben ik bezig om wat klassiekers in te halen waarvan ik deels weet wat erin staat maar ze nooit heb gelezen. Zo heb ik de afgelopen tijd gelezen; 1984, To Kill A Mockingbird, The Art of War.

Dus zit ik nu te denken aan de volgende boeken:
The Catcher In The Rye
Lord Of The Flies
The Great Gatsby
Hitchhiker's Guide To The Galaxy
Cat's Cradle
Great Expectations
The Old Man and The Sea
Moby Dick

Dat soort titels.

Welke in dat lijstje vinden jullie een echte must, of welk boek van vergelijkbare naamsbekendheid zou je aanraden?

Alvast bedankt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171586010
The conspiracy against the human race - Thomas ligotti.
Een horror schrijver die zijn filosofische kant verkent en vertelt hoe hij daar komt. Een aanrader _O_

Of, een oude, Johnny got his gun. Over de oorlog. Een must read. Adembenemend.
pi_171587426
Dat zijn dan wel weer boeken die mij al intrigeren aan de hand van de beschrijving alleen.
Maar van dat lijstje welke zou je daarvan aanraden? Al gok ik dat het Lord Of The Flies gaat zijn :D

Misschien kan ik dan beter de vraag iets bijstellen.
Welk boek uit dat lijstje vind je een must en welk boek zou je zelf als must aanraden?

De cadeaukaart is voor ¤35,- dus eventueel kan ik beide combineren en de #1 van aanraders uit het lijstje doen, en kiezen uit de persoonlijke aanraders. De meeste paperbacks voor die titels uit het lijstje zijn vrij goedkoop dus een tweede boek die iets duurder is kan dan ook. Misschien zelfs 3 want ik zag dat Johhny got his gun ook maar 9 euro kost.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:27:08 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171588299
Les Miserables en Wuthering Heights vind ik erg goede klassiekers.

Als ik gedwongen was om te kiezen tussen de boeken op je lijstje, dan zou ik voor Lord Of The Flies gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 00:32:01 #5
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_171588362
Hitchhikers Guide zou ik gaan lezen maar dan wel de Engelse variant. De Engelse variant is werkelijk hilarisch en te absurd en valt niet altijd goed te vertalen naar het Nederlands.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_171588599
Hitchhikers guide. Ik heb me ook prima vermaakt met Tess of the d'Urbervilles.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_171588697
Dus zit ik nu te denken aan de volgende boeken:
The Catcher In The Rye
The Great Gatsby
Hitchhiker's Guide To The Galaxy
The Old Man and The Sea

Deze allemaal lezen :Y
stupidity has become as common as common sense was before
pi_171588928
Bedankt voor de antwoorden.

Gaat dus dit worden:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:27 schreef Harvest89 het volgende:
Les Miserables en Wuthering Heights vind ik erg goede klassiekers.

Als ik gedwongen was om te kiezen tussen de boeken op je lijstje, dan zou ik voor Lord Of The Flies gaan.
Die van jou en marcb hou ik in m'n achterhoofd, alleen heb ik nu wel master of the house in m'n hoofd. Dat is dan weer het enige dat ik ken uit Les Miserables.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 13:08:43 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_171594694





:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171667503
OMG, er zijn zoveel klassiekers die je zou kunnen lezen.
Je zou niet meer toekomen aan je gewone leven.
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:59:14 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_171684220
Ik persoonlijk vond Catch22 het grappigste boek dat ik ooit gelezen heb.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')