abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 juni 2017 @ 11:51:23 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171593193
http://www.nu.nl/midden-o(...)ingen-met-qatar.html

Bijzonder weer. In terroristenfinancierland (en wapenverstrekker en extremistische islam-expoteerder etc) nummero uno aandringen op maatregelen tegen nummer 2, maar nummer 1 volkomen ongemoeid laten... De nummer 1 die ook nog eens de meeste daders leverde mbt 9/11
|:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 10-06-2017 12:02:01 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171593305
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 11:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/midden-o(...)ingen-met-qatar.html

Bijzonder weer. In terroristenfinancierland (en wapenverstrekker en extremistische islam-expoteerder etc) nummero uno aandringen op maatregelen tegen nummer 2, maar nummer 1 volkomen ongemoeid laten... De nummer die ook nog eens de meeste daders leverde mbt 9/11
|:(
Het grote probleem dat Trump heeft met Qatar is Hamas en daarmee ook Iran, de andere terroristen vindt hij duidelijk minder erg. Op de achtergrond zie je de steun aan Israël. Daarom is S.A. ook geen probleem en als Qatar de banden met Hamas en Iran gaat aanpakken vindt hij het waarschijnlijk ook prima. Waarschijnlijk speelt het ook een grote rol dat hij zakelijke belangen heeft, behalve dan met Iran.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:04:53 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171593459
Verkeerd gelezen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 12:59:26 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171594500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 11:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het grote probleem dat Trump heeft met Qatar is Hamas en daarmee ook Iran, de andere terroristen vindt hij duidelijk minder erg. Op de achtergrond zie je de steun aan Israël. Daarom is S.A. ook geen probleem en als Qatar de banden met Hamas en Iran gaat aanpakken vindt hij het waarschijnlijk ook prima. Waarschijnlijk speelt het ook een grote rol dat hij zakelijke belangen heeft, behalve dan met Iran.
En dat is een domme move van Trump. Ik heb een pesthekel aan Hezbollah (die bedoel je in plaats van Hamas) maar die hebben geen "maak iedereen dood" mentaliteit zoals IS.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171594522
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, niet meer dan een theelepeltje ongeloofwaardigheid blijkt het gejammergeklaag van de ontslagen Comey te zijn. :')

Een onbetrouwbare ontslagen ex-FBI directeur die via een vriend lekt naar de pers om hiermee de politiek te beïnvloeden. Hiermee heeft Comey zichzelf toch vreselijk tegengesproken om vanuit zijn voormalige positie politieke onafhankelijkheid uit te stralen?

Dit is een duidelijke overwinning voor Trump. Iedere impeachment-droom is nu in gruzelementen geslagen. Met laster alléén versla je Trump niet. Het blijft een harde les voor al die theelepeltjesgravers. :)
Trump zit met dat verhoor van politiek activist Comey, die Clinton de hand boven het hoofd hield, nu steviger in het zadel. Men zal er bij MSNBC, CNN, ABC en zo wel moedeloos van worden na al hun propaganda en fake news
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 13:07:25 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171594668
Trump tweet zelf dat hij niet schuldig is bevonden en de Trampanzees roepen direct in koor dat hij steviger in het zadel zit.

Wat een bullshit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171594936
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:00 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Trump zit met dat verhoor van politiek activist Comey, die Clinton de hand boven het hoofd hield, nu steviger in het zadel. Men zal er bij MSNBC, CNN, ABC en zo wel moedeloos van worden na al hun propaganda en fake news
Oprechte vraag, waarom voel je de behoefte om Trump te verdedigen en zijn woorden na te spreken?
  zaterdag 10 juni 2017 @ 13:46:37 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171595500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:00 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
Trump zit met dat verhoor van politiek activist Comey, die Clinton de hand boven het hoofd hield, nu steviger in het zadel.
Wat bazel je? :')
Het was Comey die amper twee weken voor de verkiezingen nieuwe e-mails van Clinton onthulde, een onthulling die haar mogelijk het presidentschap heeft gekost.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171595521
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 11:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bedoel je zijn NATO speech?

http://www.politico.com/s(...)-article-five-239362

Hij piept nu dat hij toch wel committed is. Niet dat de kerel nog geloofwaardig is, en het is slappe hap dat hij met hangende pootjes er toch maar wel wat over zegt.

[..]

Het komt niet over als 'ik zal ze even een poepie laten ruiken.'.

Dus, Elzies, praat dit maar recht.

Trump: Money is starting to pour into NATO _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 13:52:27 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171595633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oprechte vraag, waarom voel je de behoefte om Trump te verdedigen en zijn woorden na te spreken?
Sommige mensen volgen graag de, in hun optiek, sterke leider. Vergelijk Trump met het basisschool klootzakje uit de hoogste klas dat graag eerste groepers slaat. Er zijn altijd andere leerlingen die zoiets stoer vinden en ook willen doen en het goed gaan praten, zelfs als ze zelf ook klappen van hem krijgen Waarom? Omdat je van hem ook eerste klassers mag slaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171595714
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

En dat is een domme move van Trump. Ik heb een pesthekel aan Hezbollah (die bedoel je in plaats van Hamas) maar die hebben geen "maak iedereen dood" mentaliteit zoals IS.
Klopt inderdaad Hezbollah.
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 13:57:44 #137
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171595735
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Sommige mensen volgen graag de, in hun optiek, sterke leider. Vergelijk Trump met het basisschool klootzakje uit de hoogste klas dat graag eerste groepers slaat. Er zijn altijd andere leerlingen die zoiets stoer vinden en ook willen doen en het goed gaan praten, zelfs als ze zelf ook klappen van hem krijgen Waarom? Omdat je van hem ook eerste klassers mag slaan.
Dat. En er schijnt bij veel Trump-aanhangers gewoon een hoop frustratie te zitten. Elke keer als Trump iets stoms doet, dan interesseert ze dat niet, maar ze kijken verlekkerd hoe de 'liberals' zich ergeren. Het lijkt te gaan om iets te winnen, niet zo zeer om wat er gewonnen wordt precies.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_171595819
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Sommige mensen volgen graag de, in hun optiek, sterke leider. Vergelijk Trump met het basisschool klootzakje uit de hoogste klas dat graag eerste groepers slaat. Er zijn altijd andere leerlingen die zoiets stoer vinden en ook willen doen en het goed gaan praten, zelfs als ze zelf ook klappen van hem krijgen Waarom? Omdat je van hem ook eerste klassers mag slaan.
Een hoop mensen zagen Trump als de grote verlosser en het is erg moeilijk om een foute keus toe te geven dus blijven ze hem steunen. Pas als gaat blijken dat zijn beleid rampzalig uitpakt zal een aantal van mening veranderen al is de kans groot dat ze anderen de schuld gaan geven.
pi_171595878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:57 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat. En er schijnt bij veel Trump-aanhangers gewoon een hoop frustratie te zitten. Elke keer als Trump iets stoms doet, dan interesseert ze dat niet, maar ze kijken verlekkerd hoe de 'liberals' zich ergeren. Het lijkt te gaan om iets te winnen, niet zo zeer om wat er gewonnen wordt precies.
En bij Amerikanen zou ik dat nog soort van begrijpen. Maar Nederlanders, buitenstanders die even fervent als de gemiddelde redneck Trump de hemel in prijzen verbazen me zo ontzettend hard, dat ik hoopte dat hij misschien antwoord zou kunnen geven.
pi_171595918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, ondanks de Kenia-bewering werd de ene man wel president. ^O^
Hij is ook een beroepsleugenaar itt de ander. Ik weet wel wie er liegt en dat is de persoon die dagelijks meerdere leugens vertelt of waarheden overdrijft.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 14:08:17 #141
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171595919
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En bij Amerikanen zou ik dat nog soort van begrijpen. Maar Nederlanders, buitenstanders die even fervent als de gemiddelde redneck Trump de hemel in prijzen verbazen me zo ontzettend hard, dat ik hoopte dat hij misschien antwoord zou kunnen geven.
Het lijkt een beetje op het adoreren van Wilders. Niet geheel toevallig zijn Trump-aanhangers in Nederland vaak PVV-fan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_171595976
Trump’s lawyer in Russia probe has clients with Kremlin ties

quote:
The hard-charging New York lawyer President Trump chose to represent him in the Russia investigation has prominent clients with ties to the Kremlin, a striking pick for a president trying to escape the persistent cloud that has trailed his administration.

Marc E. Kasowitz’s clients include Oleg Deripaska, a Russian oligarch who is close to President Vladimir Putin and has done business with Trump’s former campaign manager. Kasowitz also represents Sberbank, Russia’s largest state-owned bank, U.S. court records show.

Kasowitz has represented one of Deripaska’s companies for years in a civil lawsuit in New York and was scheduled to argue on the company’s behalf May 25, two days after news broke that Trump had hired him, court records show. A different lawyer in Kasowitz’s firm showed up in court instead, avoiding a scenario that would have highlighted Kasowitz’s extensive work for high-profile Russian clients.

Kasowitz, whose scrappy style in the courtroom mirrors Trump’s approach to politics, represented Trump in various matters for more than a decade before he took on either Deripaska’s company or Sberbank, according to one of Kasowitz’s partners in the firm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171596056
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:08 schreef Mike het volgende:

[..]

Het lijkt een beetje op het adoreren van Wilders. Niet geheel toevallig zijn Trump-aanhangers in Nederland vaak PVV-fan.
Ja, dat verband had ik ook al gezien. De behoefte om tegen de gevestigde orde te zijn en het geloof dat mainstream media de grootste vijand (na buitenlanders) is, lijkt mondiaal. Maar om dan een aap die zichzelf binnen elke drie zinnen weerspreekt als je heilige leider te zien..
pi_171596081
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:08 schreef Mike het volgende:

[..]

Het lijkt een beetje op het adoreren van Wilders. Niet geheel toevallig zijn Trump-aanhangers in Nederland vaak PVV-fan.
En vaak te vinden in BNW. Daar zijn ze ontvankelijker voor.

Zo, weer genoeg vooroordelen gespuid :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171596447
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 15:21:11 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171597600
quote:
Handig weer. Is Trump het gewoon zat om president te zijn of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171598843
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En bij Amerikanen zou ik dat nog soort van begrijpen. Maar Nederlanders, buitenstanders die even fervent als de gemiddelde redneck Trump de hemel in prijzen verbazen me zo ontzettend hard, dat ik hoopte dat hij misschien antwoord zou kunnen geven.
Het heeft te maken met buitenlanderhaat, xenofobie, alles wat vreemd is. En afgunst op de elite oftewel de mensen die wel succesvol in het leven zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 16:51:05 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171599230
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:31 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Het heeft te maken met buitenlanderhaat, xenofobie, alles wat vreemd is. En afgunst op de elite oftewel de mensen die wel succesvol in het leven zijn.
Vroeger kon je zonder opleiding nog prima verdienen in de Fabriek. Nu doet een robot je werk. Als dan iemand aankomt die roept dat hij voor werk gaat zorgen en dat niemand je meer gaat slaan ga je daar wel achteraan lopen. En dat hij gek is op mensen zonder opleiding. En dat het niet jouw schuld is dat de regering het geld niet met koffers tegelijk naar je gooit.

Je moet toch wat?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171599960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oprechte vraag, waarom voel je de behoefte om Trump te verdedigen en zijn woorden na te spreken?
Omdat ik Trump na Obummer een geweldige verademing vind. Obama heeft ons met willekeurige ingrepen in Lybie en Syrie rechtstreeks de vluchtelingen crisis in geholpen, de fundamentalistische moslim vriend. gelukkig lukte het hem niet in Egypte. Heks en corrupte Clinton in het Witte Huis samen met blowjob Bill? Ik moest er niet aan denken. Wat een geweldige buitenland trip naar SA, de paus, Brussel met die handdruk van de Franse president Macaroni. En natuurlijk zijn vrouw Melania die in tegenstelling tot Bill Clinton klasse uitstraalt.

En dan de nederlaag van de MSM, uitgezonderd Fox Nexs, die de kont van Clinton zat te kussen en Trump probeerde te vernielen. Ik vermaak mij kostelijk met Trump
pi_171599996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:31 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Het heeft te maken met buitenlanderhaat, xenofobie, alles wat vreemd is. En afgunst op de elite oftewel de mensen die wel succesvol in het leven zijn.
Eerder xeno- en islamrealisme, of sliep je toen de aanslagen in Parijs, Brussel, Nice, Berlijn, Manchester en dergelijke plaatsvonden? Hopelijk velt het SCOTUS een gunstig oordeel over de travel ban
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')