abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 juni 2017 @ 21:10:16 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171582138
Dat ze juist de bewoners (Brabanders) ondertitelen ook. Die mensen spreken gewoon Nederlands. Ik kan hen veel beter verstaan dan die reporter of die voice-over (die niet ondertiteld zijn!)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171582314
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Naast de verkeerde ideeën hebben is dat zo ongeveer de enige misdaad die in Nederland niet getolereerd kan worden.

Je moet en zal óf huren van de WBS met subsidie van de staat, óf een 30-jarige hypotheek aangaan die je je wilde jaren doorloodst. Dan is er grip.
Het is daar toch geen omgeving voor kinderen. Ik snap wel dat ze het sluiten, er zijn vast meer campings waar permanent gewoond wordt, maar het is vast niet overal fort oranje.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 21:15:23 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171582334
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is daar toch geen omgeving voor kinderen. Ik snap wel dat ze het sluiten, er zijn vast meer campings waar permanent gewoond wordt, maar het is vast niet overal fort oranje.
Die ouders zullen geen andere mogelijkheid zien.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 21:28:17 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171582853
Prachtige serie trouwens, niet eerder van gehoord.

Zie je een man met een peuk in zijn mond en een paar honden op schoot alvast nieuwe sigaretjes draaien. Met als tekst erbij SERGE ZILLEKENS heeft 100.000 euro schuld.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 21:36:53 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171583137
Bewindvoerster Fabienne is wel leuk. En heeft een leuk accent!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171584300
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat die mensen blij zijn dat ze érgens terecht kunnen! Misschien woonden zij ook liever in een leuke woningbouwstichtingwoning met subsidie, maar is die om wat voor reden dan ook niet bereikbaar voor ze.

Bij dit soort dingen vraag ik me dan af, waarom afgeven op die mensen? Wat voor reele keuze hebben ze dan?
http://nos.nl/artikel/217(...)-in-fort-oranje.html

Het zijn gewoon tokkies. Verschrikkelijk. Je eigen demente moeder bewerken door je valse hond, mensenhandel of je kinderen uren in de kast verstoppen, bijvoorbeeld. Dat gebeurt daar.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:12:26 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171584352
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:10 schreef Status het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/217(...)-in-fort-oranje.html

Het zijn gewoon tokkies. Verschrikkelijk. Je eigen demente moeder bewerken door je valse hond, mensenhandel of je kinderen uren in de kast verstoppen, bijvoorbeeld. Dat gebeurt daar.
Dat gebeurt ook in villawijken. Ik vind het tot nu toe wel meevallen. Het is tenminste een toevlucht voor de allerzwaksten. Die zichzelf dan een beetje redden..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171584404
Het is wel triest voor de treurige gevallen die daar zijn beland. Hoop leed wat daar in die caravannetjes zit.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:14:21 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171584426
Wat ik niet snap is die campingbaas met z'n 30 miljoen Rotterdams gemeentegeld. Waarom moddert hij dan nog aan op die camping met z'n oude schoenen en kloffie an?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171584503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Naast de verkeerde ideeën hebben is dat zo ongeveer de enige misdaad die in Nederland niet getolereerd kan worden.

Je moet en zal óf huren van de WBS met subsidie van de staat, óf een 30-jarige hypotheek aangaan die je je wilde jaren doorloodst. Dan is er grip.
Niet zo slap lullen. Cees Engel is een persoon met een behoorlijk verleden. Zoek maar eens op van wie hij het geld heeft gekregen waarmee hij Fort Oranje heeft gekocht en waarom.

Ik snap overigens niet waarom hij overeind is gebleven. Ik heb hem ooit eens op mijn kantoor gehad. Met zijn waardeloze advocaat meteen erbij. Zelden zoveel onzin over de tafel gekregen. Erger nog dan hier op het forum. Dat mensen daarin trappen. Gewoon een sneu figuur.

Goed dat de boel op slot gaat. En Engel zouden ze gewoon berooid zelf in een vergelijkbaar krot moeten zetten. Nou heb ik sowieso niets op met de onderkant van de vastgoedmarkt, maar zoals hij de meest zwakken uit heeft lopen knijpen, daar lusten de honden geen brood van. Zo'n lul, daar krijgt de hele sector een slechte naam van.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:18:05 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171584590
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet zo slap lullen. Cees Engel is een persoon met een behoorlijk verleden. Zoek maar eens op van wie hij het geld heeft gekregen waarmee hij Fort Oranje heeft gekocht en waarom.

Ik snap overigens niet waarom hij overeind is gebleven. Ik heb hem ooit eens op mijn kantoor gehad. Met zijn waardeloze advocaat meteen erbij. Zelden zoveel onzin over de tafel gekregen. Erger nog dan hier op het forum. Dat mensen daarin trappen. Gewoon een sneu figuur.

Goed dat de boel op slot gaat. En Engel zouden ze gewoon berooid zelf in een vergelijkbaar krot moeten zetten. Nou heb ik sowieso niets op met de onderkant van de vastgoedmarkt, maar zoals hij de meest zwakken uit heeft lopen knijpen, daar lusten de honden geen brood van. Zo'n lul, daar krijgt de hele sector een slechte naam van.
Je kent die baas dus! Kun je dan ook toelichten wat ik in de post boven je vraag?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:21:18 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171584681
quote:
Het verbaast Rhijnsburger niet dat Engel opduikt als de campingbaas, en vervolgens zegt dat het allemaal wel meevalt. ,,Ik denk dat hij werkelijk het gevoel heeft dat hij een sociale taak vervult. Zo was het ook in Rotterdam: mensen in nood, die à la minute een woonruimte nodig hebben, konden bij hem terecht. Denk aan vrouwen met kinderen. Die tekenen alles, als ze maar een dak boven hun hoofd hadden. Maar Engel liet alles verkrotten. Het was niet om aan te zien.''

Groeimarkt
Engel zag ook in Antilliaanse huurders een groeimarkt. Hij plaatste advertenties in Curaçao voor zijn Rotterdamse kamers. Engel werd vaak vergezeld door een assistent genaamd 'Black Diamond', weet de advocaat nog. ,,Dat was een goedmoedige donkere man met een zeer fors postuur, die ook meeging bij moeilijke incassoprocedures.''

Op het hoogtepunt van zijn Rotterdams imperium, met vele honderden woningen, moet Engel miljoenen hebben verdiend. Maar om uiterlijke schijn gaf hij niet. Hij leek in het geheel niet op Fennis, die andere bekende krottenkoning, vertelt Rhijnsburger. ,,Fennis droeg altijd een bontjas en reed door de stad in een Amerikaanse slee, met een hoogblonde dame ernaast. Dat was voor een advocaat de gedroomde vijand. Maar Engel zag er uit als een zielige man. Reed in een gammele stationwagon. Hij kwam de rechtbank binnen met vieze handen, omdat hij net had geklust in een van zijn panden. Want dat deed hij bij voorkeur zelf...''

Eind jaren 70 kwam Engel als biochemicus werken in de Van Nelle-fabriek. Snel zag hij dat met vastgoed goed geld was te verdienen. Hij kocht oude woningen op, en verhuurde de kamers vaak afzonderlijk. De administratie deed hij volledig uit zijn hoofd, weet Rhijnsburger.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171585510
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst van camping fort Oranje.
Bij het programma 'Red mijn vakantie' kwam camping fort Oranje jaren geleden ook aan bod, maar om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat deze camping nog zou bestaan.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:46:35 #64
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171585548
Hopelijk rellen bij de ontruiming
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171585727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kent die baas dus! Kun je dan ook toelichten wat ik in de post boven je vraag?
Dat heb ik hem niet gevraagd. Hij wilde wat van mij. Ik was daartoe niet bereid. Het was zeker geen vriendschappelijk gesprek. Ik zeg wat ik denk.

Maar mij lijkt het dat hij hier gewoon weer geld mee verdient.

Uitgekocht worden is overigens niet hetzelfde als cash meekrijgen. Hij zal vast ook wel wat financiering hebben gehad. Al weet ik dat niet zeker.

Als ik het moet inschatten maakt hij weinig op. Dus hij hoeft waarschijnlijk niet meer te werken. Maar goed, dat geldt ook hier. En dan zit je thuis. Daar is ook geen lol aan.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:54:49 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171585747
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat heb ik hem niet gevraagd. Hij wilde wat van mij. Ik was daartoe niet bereid. Het was zeker geen vriendschappelijk gesprek. Ik zeg wat ik denk.

Maar mij lijkt het dat hij hier gewoon weer geld mee verdient.

Uitgekocht worden is overigens niet hetzelfde als cash meekrijgen. Hij zal vast ook wel wat financiering hebben gehad. Al weet ik dat niet zeker.

Als ik het moet inschatten maakt hij weinig op. Dus hij hoeft waarschijnlijk niet meer te werken. Maar goed, dat geldt ook hier. En dan zit je thuis. Daar is ook geen lol aan.
Ik ben benieuwd naar zijn - intrinsieke- motivatie om dit te doen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171585827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar zijn - intrinsieke- motivatie om dit te doen.
Wat vermoed jij?

Geloof maar niet in de praatjes dat hij sociaal is. Het is een mooiprater, alleen verkoopt hij vooral onzin.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 23:02:14 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171585949
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat vermoed jij?

Geloof maar niet in de praatjes dat hij sociaal is. Het is een mooiprater, alleen verkoopt hij vooral onzin.
Hij lijkt mij in ieder geval niet materialistisch, gezien zijn kleding, houding, auto, etc. Hij kan toch minstens via een uitkering zo'n levensstijl hebben. Nog los van de vraag wat zijn vermogen is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171585962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:14 schreef LXIV het volgende:
Wat ik niet snap is die campingbaas met z'n 30 miljoen Rotterdams gemeentegeld. Waarom moddert hij dan nog aan op die camping met z'n oude schoenen en kloffie an?
30 miljoen..?

Ik vermoed dat een groot deel van zijn vermogen is uitgegeven aan juridische procedures tegen de gemeente. :P
pi_171586494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij lijkt mij in ieder geval niet materialistisch, gezien zijn kleding, houding, auto, etc. Hij kan toch minstens via een uitkering zo'n levensstijl hebben. Nog los van de vraag wat zijn vermogen is.
Er zijn mensen die zoveel mogelijk geld willen verzamelen.

Geen idee waarom, maar het bestaat.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 23:20:21 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171586523
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die zoveel mogelijk geld willen verzamelen.

Geen idee waarom, maar het bestaat.
Zou ook nog kunnen. De vraag is waarom hij op zijn leeftijd hier dna stug mee doorgaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171586564
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

30 miljoen..?

Ik vermoed dat een groot deel van zijn vermogen is uitgegeven aan juridische procedures tegen de gemeente. :P
Zijn advocaat huurt hij denk ik ook voor een tientje per uur in (dat is al veel voor zo'n slechte advocaat, al zit ik nu ook meteen te denken dat het waarschijnlijk geen advocaat was, maar gewoon zijn juridisch adviseur, anders zou dat gewoon niet moeten kunnen). Dus daar zal hij toch geen 30 miljoen mee hebben weg kunnen pissen.
pi_171586618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou ook nog kunnen. De vraag is waarom hij op zijn leeftijd hier dna stug mee doorgaat.
Ik heb geen idee. Maar hijzelf waarschijnlijk ook niet. ;)
pi_171587725
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

30 miljoen..?

Ik vermoed dat een groot deel van zijn vermogen is uitgegeven aan juridische procedures tegen de gemeente. :P
En aan (procedures tegen) de Belastingdienst.

Geen idee wat-ie privé nog aan vermogen heeft, maar zijn bedrijven zijn een paar jaar geleden failliet verklaard vanwege miljoenen aan belastingschuld. Van die 13 miljoen uit Rotterdam zal dus niks meer over zijn.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 11:43:40 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171593061
Ik moet zeggen dat ik de landelijke politiek hier nogal struisvogelachtig bezig is. Deze camping dichtgooien is natuurlijk geen enkele oplossing. De meeste problemen zijn namelijk niet locatiegebonden dus duiken elders wel weer op. De gemeente Zundert snap ik dan nog. Die willen het graag uit hun gemeente weg exporteren. Maar zo'n Lodewijk Asscher die daar dan gaat roepen dat het maar gesloten moet worden wegens mensonterende toestanden heeft ook echt niet begrepen waarom mensen daar wonen.

Overigens zou ik ook niet direct weten wat je met veel van de bewoners aan zou moeten. Het is allemaal het laagste volk wat je in de samenleving aantreft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')