abonnement Unibet Coolblue
pi_171614114
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 11:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik vind hem een soort sarcastische uitdrukking hebben. Alsof we naar een acteur zitten kijken die buiten zijn filmpjes gewoon een rijk, sociaal leven en werk heeft.

Je zou het ook een doodse blik kunnen noemen.
Dat viel mij dus ook gelijk op. Ogen kunnen trouwens nooit liegen. Zijn de spiegels van de ziel.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij ons in zijn hart een beetje zit uit te lachen, van kijk die stumperds even.
Misschien ga ik wat te ver. Maar soms heb ik het gevoel dat hij een reden heeft om wekenlang alleen maar over de pijn te hebben. Dat iedereen maar kijkt. Brengt geld in het laatje. Hij heeft verder niets te vertellen. Als je de hele dag op een bank ligt, maak je ook niets mee, afgezien van thuisbezorgd.nl
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171615120
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:04 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat viel mij dus ook gelijk op. Ogen kunnen trouwens nooit liegen. Zijn de spiegels van de ziel.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij ons in zijn hart een beetje zit uit te lachen, van kijk die stumperds even.
Misschien ga ik wat te ver. Maar soms heb ik het gevoel dat hij een reden heeft om wekenlang alleen maar over de pijn te hebben. Dat iedereen maar kijkt. Brengt geld in het laatje. Hij heeft verder niets te vertellen. Als je de hele dag op een bank ligt, maak je ook niets mee, afgezien van thuisbezorgd.nl
In zijn ogen zie ik dan meer een heel eerlijk persoon die ook echt gelooft wat hij verteld. Ik zou het bijna kinds willen noemen.
pi_171616911
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

In zijn ogen zie ik dan meer een heel eerlijk persoon die ook echt gelooft wat hij verteld. Ik zou het bijna kinds willen noemen.
Ja, daarom is hij ook zo naïef.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171618978
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:04 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat viel mij dus ook gelijk op. Ogen kunnen trouwens nooit liegen. Zijn de spiegels van de ziel.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij ons in zijn hart een beetje zit uit te lachen, van kijk die stumperds even.
Misschien ga ik wat te ver. Maar soms heb ik het gevoel dat hij een reden heeft om wekenlang alleen maar over de pijn te hebben. Dat iedereen maar kijkt. Brengt geld in het laatje. Hij heeft verder niets te vertellen. Als je de hele dag op een bank ligt, maak je ook niets mee, afgezien van thuisbezorgd.nl
Wat een rare ideeën heb jij toch over geld verdienen. Als Ad een tientje aan donaties krijgt per maand is het veel, en de inkomsten van Youtube zelf zijn nagenoeg nul...
pi_171619046
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:51 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Wat een rare ideeën heb jij toch over geld verdienen. Als Ad een tientje aan donaties krijgt per maand is het veel, en de inkomsten van Youtube zelf zijn nagenoeg nul...
Voorbereiding heet zoiets. Ik heb geen rare ideeën over geld verdienen. Het is pure logica. Als een vlogger genoeg aandacht krijgt, kan hij geld mee verdienen.

Was er ook niet een een of andere hangjongere in Zaandam die spuugde naar andere mensen?
Sorry, meneer Stompzinnig, maar ik denk dat hij een betere loopbaan maakt dan jij.
Ik wiil niet lullig doen, maar begin dan ook niet over rare ideeën.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 11 juni 2017 @ 16:07:23 #156
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171619376
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Voorbereiding heet zoiets. Ik heb geen rare ideeën over geld verdienen. Het is pure logica. Als een vlogger genoeg aandacht krijgt, kan hij geld mee verdienen.

Was er ook niet een een of andere hangjongere in Zaandam die spuugde naar andere mensen?
Sorry, meneer Stompzinnig, maar ik denk dat hij een betere loopbaan maakt dan jij.
Ik wiil niet lullig doen, maar begin dan ook niet over rare ideeën.
Je pikt de krenten uit de pap met enzo knol en deze knakker. Er zijn toch heel veel meer mensen die (nagenoeg) niets verdienen met joetoep.
Het is een beetje alsof je iemand het advies geeft om te gaan voetballen, want daar kun je veel geld mee verdienen
pi_171619467
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:07 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Je pikt de krenten uit de pap met enzo knol en deze knakker. Er zijn toch heel veel meer mensen die (nagenoeg) niets verdienen met joetoep.
Het is een beetje alsof je iemand het advies geeft om te gaan voetballen, want daar kun je veel geld mee verdienen
Ben ik niet helemaal met je eens. Beetje wel maar niet helemaal. We zitten hier al fantopic nummer 18, dus de potentie is er zeker. Ad is iemand daar kijk je met open mond naar. Die man ligt de hele dag op de bank, vertelt verhaaltjes en eet Gino's Grill. Een gemiddelde Nederlander heeft het altijd druk en probeert zo gezond mogelijk te leven. Ad hieft daor schoit aan. Dat is heel boeiend. Zulke mensen tref je maar weinig. Je gaat helemaal meeleven. Hij heeft aan niemand verantwoording af te leggen.
Ik moet morgen fris op het werk komen, dus dat betekent de avond ervoor geen gekke dingen doen en op tijd naar bed. Half zes opstaan, flink in de kalevater en om half zeven op de fiets. En owee dat ik te laat kom en mijn werk niet af krijg.
Ik kan het me niet permitteren om overal schoijt an te hebben, Ad wel. Dat is het boeiende.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171619485


[ Bericht 63% gewijzigd door Moira op 12-06-2017 21:00:46 ]
pi_171620224
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:11 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Beetje wel maar niet helemaal. We zitten hier al fantopic nummer 18, dus de potentie is er zeker. Ad is iemand daar kijk je met open mond naar. Die man ligt de hele dag op de bank, vertelt verhaaltjes en eet Gino's Grill. Een gemiddelde Nederlander heeft het altijd druk en probeert zo gezond mogelijk te leven. Ad hieft daor schoit aan. Dat is heel boeiend. Zulke mensen tref je maar weinig. Je gaat helemaal meeleven. Hij heeft aan niemand verantwoording af te leggen.
Ik moet morgen fris op het werk komen, dus dat betekent de avond ervoor geen gekke dingen doen en op tijd naar bed. Half zes opstaan, flink in de kalevater en om half zeven op de fiets. En owee dat ik te laat kom en mijn werk niet af krijg.
Ik kan het me niet permitteren om overal schoijt an te hebben, Ad wel. Dat is het boeiende.
Sigaartje, heb je per ongeluk een pretsigaartje gerookt? :?
pi_171620721
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:44 schreef vaduz het volgende:

[..]

Sigaartje, heb je per ongeluk een pretsigaartje gerookt? :?
Nee hoor, zo denk ik.
Ik zie altijd waar geld is te verdienen. Lukt niet altijd, maar ik heb er wel een neus voor.
Ik denk dat vloggen de toekomst wordt en dat bloggen flink naar de achtergrond gaat.
Daar moet je op inspelen. Schrijven wordt voor een bepaalde groep mensen.

Je ziet het al op televisie: de RTL's en SBSen gaan voornamelijk over gewone volksmensen. Dat slaat aan. Ad hoort er ook bij.
De maatschappij is oververhit, met hard werken en carièrre (moeilijk woord) maken. Zo krijg je een scheiding in twee groepen. De groep die het wel lukt en de groep die het niet lukt. De laatste is de grootste, dus daar zit eigenlijk het meeste geld. Wat ook meetelt is dat de groep veel sneller het geld uitgeeft en veel beter reageert op reclame.
De groep die succesvol is, spaart beter, want die hebben dingen om te verliezen. Een huis, werk. Bij de succesvolle mensen is het werk een veel grotere risicofactor dan bij het gewone volk.

En dan kun je zeggen dat ik raar denk, en een pretsigaar op heb, maar ik denk gewoon dat de realiteit zo in elkaar zit.

Als je die vlogs van Ad verder weet te ontwikkelen, kun je daar gewoon geld mee verdienen.
Die andere knakker heeft zijn kans gemist, daar ben ik van overtuigd, want die was lekker onderweg, geloof me, daar ben ik van overtuigd, maar die maakt altijd ruzie.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171620818
Luister ook goed wat Ad in zijn vlogs vertelt. Hij heeft het over spullen die hij op internet bestelt en over Yakult (spel ik het goed). Ik schaar het zelf onder kwakzalverzooi, maar duidelijk is dat dit aanslaat bij een groep van de bevolking. Ik zou naar de dokter gaan, is hij geweest overigens, en ik zou zeggen: geef mij medicijnen dat ik me beter voel en wat vind u van de spullen die ik in de koelkast heb staan?

Als ik een marketingman was geweest, zou ik het wel weten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171621525
Ik denk dat Ad weer een slaapdag heeft gehad, aangezien er nog geen nieuwe film is.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171621594
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:42 schreef Simterklaas het volgende:
Ik denk dat Ad weer een slaapdag heeft gehad, aangezien er nog geen nieuwe film is.
Nou ja zeg, ik wilde net precies hetzelfde zeggen. Het lijkt alsof hij geen zin meer heeft om te vloggen en er s'avonds maar even 2 zonder inhoud opgooit.
pi_171621605
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:45 schreef praadje het volgende:

[..]

Nou ja zeg, ik wilde net precies hetzelfde zeggen. Het lijkt alsof hij geen zin meer heeft om te vloggen en er s'avonds maar even 2 zonder inhoud opgooit.
De grote val heeft er echt ingehakt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171621671
of de ham is niet goed gevallen
pi_171621713
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:49 schreef missgelukt het volgende:
of de ham is niet goed gevallen
Ik denk dat Ad zijn buikje wel wat gewend is na al die zweetkaas.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171621764
Darmslijm :r
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171621781
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:49 schreef missgelukt het volgende:
of de ham is niet goed gevallen
Waarom laat hij die überhaupt 3 dagen buiten de koel/vrieskast liggen?
:?
pi_171621815
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Waarom laat hij die überhaupt 3 dagen buiten de koel/vrieskast liggen?
:?
Geen idee, als hij een blok kaas afsnijdt doet hij dat ook. Dan gaat hij lekker zweten.
pi_171621823
:r :r :r
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171621859
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:57 schreef praadje het volgende:

[..]

Geen idee, als hij een blok kaas afsnijdt doet hij dat ook. Dan gaat hij lekker zweten.
Met zijn uitleg over kaas kan ik in meekomen. Maar ham hoort gewoon in de koelkast, daar is geen enkele andere reden voor te verzinnen.
pi_171621868
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Met zijn uitleg over kaas kan ik in meekomen. Maar ham hoort gewoon in de koelkast, daar is geen enkele andere reden voor te verzinnen.
Luiheid.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zondag 11 juni 2017 @ 18:01:52 #173
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171621898
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:00 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Luiheid.
Ad heeft gewoon de schijt aan alles. Het is geen luiheid het is een culinair hoogstandje dat al jarenlang mensen van heiden en ver naar Zevenbergen toe trekt!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_171621932
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:01 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ad heeft gewoon de schijt aan alles. Het is geen luiheid het is een culinair hoogstandje dat al jarenlang mensen van heiden en ver naar Zevenbergen toe trekt!
Als oe da nie beval, dan kijkte gewon nie _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171621941
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:01 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ad heeft gewoon de schijt aan alles. Het is geen luiheid het is een culinair hoogstandje dat al jarenlang mensen van heiden en ver naar Zevenbergen toe trekt!
Zo kan hij wel weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')