abonnement Unibet Coolblue
pi_171603238
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

keihard gillen!
nee :')
gewoon supercool op ze afgestapt of ik een foto mocht. En ze wensten me veel plezier vanavond :D
Da's wel lef hebben! Maar wat ontzettend leuk voor je.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 10 juni 2017 @ 19:59:25 #277
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171603280
Zo, bovenverdieping van het huis opgeruimd en schoongemaakt 8-). De vloer ligt er in sinds deze week. Alleen nog wat kit randjes en beschadigingen moeten worden weggewerkt.

Beneden ligt de tegelvloer ook al. Alleen de woonkamer vloer komt over een week. En daarna de verhuizen. De keuken wordt een lastig ding :'). Begin April besteld, maar ze zijn erg druk, dus ik ben benieuwd hoe ze het oplossen :).
pi_171603380
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, bovenverdieping van het huis opgeruimd en schoongemaakt 8-). De vloer ligt er in sinds deze week. Alleen nog wat kit randjes en beschadigingen moeten worden weggewerkt.

Beneden ligt de tegelvloer ook al. Alleen de woonkamer vloer komt over een week. En daarna de verhuizen. De keuken wordt een lastig ding :'). Begin April besteld, maar ze zijn erg druk, dus ik ben benieuwd hoe ze het oplossen :).
Dat gaat dus lekker. Behalve dan de keuken. Wat zeggen ze daar zelf over? Hadden ze toegezegd dat het op tijd zou zijn?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 10 juni 2017 @ 20:05:22 #279
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171603456
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat gaat dus lekker. Behalve dan de keuken. Wat zeggen ze daar zelf over? Hadden ze toegezegd dat het op tijd zou zijn?
Nee, ze hebben toen gezegd eind Juni, maar ze zijn erg druk. We worden nog gebeld. Ze probeerde het nog wel in Augustus, maar dat leek ons niet zo'n heel best plan om 2 maanden zonder keuken te zitten :').
pi_171603575
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, ze hebben toen gezegd eind Juni, maar ze zijn erg druk. We worden nog gebeld. Ze probeerde het nog wel in Augustus, maar dat leek ons niet zo'n heel best plan om 2 maanden zonder keuken te zitten :').
Nee 2 maanden is lastig veel. Al had een vriend van mij dat ook, moest heel snel uit zijn huis, en ook al kon hij wel in zijn nieuwe (nieuwbouw) huis, zat er nog geen keuken in en die had 14 weken levertijd. Hij heeft leren magnetronkoken met ook een electrisch plaatje erbij :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 10 juni 2017 @ 20:19:10 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171603854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee 2 maanden is lastig veel. Al had een vriend van mij dat ook, moest heel snel uit zijn huis, en ook al kon hij wel in zijn nieuwe (nieuwbouw) huis, zat er nog geen keuken in en die had 14 weken levertijd. Hij heeft leren magnetronkoken met ook een electrisch plaatje erbij :D
Wij hebben het ook overwogen voor als we in het huis wonen maar nog geen nieuw dak op de keuken hebben. Afgelopen week had ik een brainwave en nu kunnen we wel een tijdelijke tijdelijke keuken bouwen. Anders was het barbecue, oven en slowcooker geworden met nu alvast zo veel mogelijk invriezen.
Spoilers!
pi_171603895
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij hebben het ook overwogen voor als we in het huis wonen maar nog geen nieuw dak op de keuken hebben. Afgelopen week had ik een brainwave en nu kunnen we wel een tijdelijke tijdelijke keuken bouwen. Anders was het barbecue, oven en slowcooker geworden met nu alvast zo veel mogelijk invriezen.
Hoe lang denken jullie zonder keuken te zitten?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 10 juni 2017 @ 20:23:22 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171603976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe lang denken jullie zonder keuken te zitten?
Er zit zeker wel 2 maanden tussen verhuizing en begin van de dakverbouwing gok ik. Ik kan wel in de caravan koken maar daar heb ik geen zin in. Daarom bouwen we iets tijdelijks dat makkelijk gedemonteerd kan worden. Dan zijn we tijdens de bouw even een maand ofzo keukenloos. En dan bouwen we een definitieve tijdelijke keuken voor de komende paar jaar.
Spoilers!
  zaterdag 10 juni 2017 @ 20:28:47 #284
63722 z80
I fink you freaky
pi_171604130
Het grote snoei en kapwerk in de tuin heeft het gewenste resultaat. De ekster heeft ergens anders zijn nest gebouwd en de merels zijn terug. Een ander stuk van de tuin ontdaan van de wilde braam. Daar groeit nu een vlierbes en deze zit vol met mussen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 juni 2017 @ 22:02:03 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171606351
:W

Lange dag. Maar ook lang in de zon aan het bier uit Texel gezeten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171606423
OK, ik ben eruit. Geen foodprocessor op het aanrecht... Veto van de vrouw en ik was het wel met haar eens... Gaat onze strakke keuken...

Dus een Philips 7778 voor in een la. Wel 1300 watt, dus maken van falafel en notenpasta is geen probleem.

Geen glimmende k-mix dus, of Bosch mum.... Maar volgens mij gaat het wel werken. Magimix twijfelde ik nog even over, maar zo houd ik geld over voor een mooie Nakiri


:P
Whatever...
pi_171606806
Da's een hele mooie! En ook een heel stuk betaalbaarder dan de kenwood of bv een Kitchenaid.

Het grootste deel van de accessoires die ik heb gekocht gebruik ik niet eens. Vorige week de kibbehmaker gebruikt, en daarna de kibbeh maar met de hand gemaakt, ging een stuk makkelijker.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171607116
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's een hele mooie! En ook een heel stuk betaalbaarder dan de kenwood of bv een Kitchenaid.

Het grootste deel van de accessoires die ik heb gekocht gebruik ik niet eens. Vorige week de kibbehmaker gebruikt, en daarna de kibbeh maar met de hand gemaakt, ging een stuk makkelijker.
Kibbeh : heerlijk!

En ja, deze is wat goedkoper. En best compleet... Ik ga de juicer vast niet gebruiken. En voor deeg heb ik een broodmachine.

Belangrijkste reden om deze te kiezen is dat mijn vrouw hem absoluut in de kast wil. Maar ook zij heeft hem wel nodig. Dus mooi compromis... Brandt deze door koop ik een magimix of een kitchenaid.
Whatever...
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:43:37 #289
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171607205
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's een hele mooie! En ook een heel stuk betaalbaarder dan de kenwood of bv een Kitchenaid.

Het grootste deel van de accessoires die ik heb gekocht gebruik ik niet eens. Vorige week de kibbehmaker gebruikt, en daarna de kibbeh maar met de hand gemaakt, ging een stuk makkelijker.
Zolang je niet regelmatig brooddeeg maakt heb je ook geen kitchenaid of kenwood nodig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:44:48 #290
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171607239
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
OK, ik ben eruit. Geen foodprocessor op het aanrecht... Veto van de vrouw en ik was het wel met haar eens... Gaat onze strakke keuken...

Dus een Philips 7778 voor in een la. Wel 1300 watt, dus maken van falafel en notenpasta is geen probleem.

Geen glimmende k-mix dus, of Bosch mum.... Maar volgens mij gaat het wel werken. Magimix twijfelde ik nog even over, maar zo houd ik geld over voor een mooie Nakiri


:P
Jij hebt thuis ook het laatste woord.... Okay schatje...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171607291
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Kibbeh : heerlijk!

En ja, deze is wat goedkoper. En best compleet... Ik ga de juicer vast niet gebruiken. En voor deeg heb ik een broodmachine.

Belangrijkste reden om deze te kiezen is dat mijn vrouw hem absoluut in de kast wil. Maar ook zij heeft hem wel nodig. Dus mooi compromis... Brandt deze door koop ik een magimix of een kitchenaid.
haha. Ja voor brood heb ik ook een bbm. De KW kan dat wel aan maar is nergens voor nodig.

De vorige keer dat ik kebbeh maakte was die prima (volgens syrische eters) maar kon er wat meer zout in (dat vinden zij bij alles) nu heb ik 7 syriers te eten en ik heb er weer niet veel zout in gedaan ivm dorst als ze morgen niet mogen drinken. Van de week ook kebbeh gehad maar dan op deegbasis, Da's toch iets minder
We have far more in common than that which devides us..
pi_171607514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha. Ja voor brood heb ik ook een bbm. De KW kan dat wel aan maar is nergens voor nodig.

De vorige keer dat ik kebbeh maakte was die prima (volgens syrische eters) maar kon er wat meer zout in (dat vinden zij bij alles) nu heb ik 7 syriers te eten en ik heb er weer niet veel zout in gedaan ivm dorst als ze morgen niet mogen drinken. Van de week ook kebbeh gehad maar dan op deegbasis, Da's toch iets minder
Schijnen hem veel recepten te zijn.

Ik ken vooral de platte schijven met daartussen lam. Maar er zijn ook balletjes/falafelstijl kibbeh blijkbaar.

Ik ben gek op libanees /Levant eten.

Hummus, falafel, kibbeh, warme dolmas met vlees, gevulde courgette en aubergine. Yum!
Whatever...
pi_171607664
Hummus maak ik morgen, labne is in de maak, zo ook een syrisch stoofvleesgerecht.En dan een fikse salade erbij, brood. En op verzoek mijn mangosorbetijs. Dat hoefde niet arabisch te zijn.
Van de week ook 2x gruwelijk lekker arabisch gegeten. Komende week geloof ik nog 1 of 2 keer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171607844
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij hebt thuis ook het laatste woord.... Okay schatje...
Ik heb thuis meestal niet het laatste woord. Ik heb namelijk een vrouw...

Gelukkig zijn er het vak met elkaar eens. Wat dit soort dingen betreft kun je echt beter met een kerel samenwonen.
Whatever...
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:11:02 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171607914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Hummus maak ik morgen, labne is in de maak, zo ook een syrisch stoofvleesgerecht.En dan een fikse salade erbij, brood. En op verzoek mijn mangosorbetijs. Dat hoefde niet arabisch te zijn.
Van de week ook 2x gruwelijk lekker arabisch gegeten. Komende week geloof ik nog 1 of 2 keer.
Ik heb ook dringend Syrische kennissen nodig geloof ik. Ik wil dat ook allemaal eten.
Spoilers!
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:11:41 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171607929
Zou Gcjoel het podium al opgetrokken zijn? Of zich in de kleedkamer bevinden?
Spoilers!
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:12:47 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_171607949
Ik kan me daarin toch wat lastig inleven geloof ik, dat de look van een keuken voor de functionaliteit ging! :D

#kerel
Let me see you stripped down to the bone
pi_171607955
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Hummus maak ik morgen, labne is in de maak, zo ook een syrisch stoofvleesgerecht.En dan een fikse salade erbij, brood. En op verzoek mijn mangosorbetijs. Dat hoefde niet arabisch te zijn.
Van de week ook 2x gruwelijk lekker arabisch gegeten. Komende week geloof ik nog 1 of 2 keer.
Lekker zo in de zomer. Vind baba ganoush ook zoiets. Of haloumi.

En dan beetje dippen met groenten en pita erin. Heerlijk.
Whatever...
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 23:13:43 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171607971
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb thuis meestal niet het laatste woord. Ik heb namelijk een vrouw...
Dat was wat Piet bedoelde. Jij hebt het laatste woord door middels een "ja schat" in te stemmen met haar :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:15:08 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_171608001
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou Gcjoel het podium al opgetrokken zijn? Of zich in de kleedkamer bevinden?


*)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')