abonnement Unibet Coolblue
pi_171560867
Vrouwendingen. Boeit niks.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:36:53 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171560886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gelukkig zit mijn klas niet vol met vijfjarigen, maar de stelregel "oh, dat doet ie thuis nooit" lijkt me vrij algemeen geldig.
Ik weet dat er ouders zijn die daar op drijven, maar die gaat bij mij niet op.... mijn oudste kreeg ook gewoon een "dat zul je dan wel verdiend hebben" reactie als hij zich beklaagde over straf op school.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171560896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en al verkering :')
6 jaar.... maar vandaag hand in hand naar de bus van het schoolreisje gelopen _O- _O- _O-
Die jongens van mij zijn er wel vroeg bij :D
Hoe oud was jij met het eerste kindje?
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:37:33 #204
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171560906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet dat er ouders zijn die daar op drijven, maar die gaat bij mij niet op.... mijn oudste kreeg ook gewoon een "dat zul je dan wel verdiend hebben" reactie als hij zich beklaagde over straf op school.
Goedzo.

Alhoewel het een het ander niet uitsluit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171560913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Niet perse weggegooide tijd. Ik merk die theoretische basis wel op.
Nee, da's waar (thanks), al is het (althans de opgedane kennis) grotendeels weggeëbd. Dat is sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar ik bedoelde het eigenlijk als afgemeten aan het direct tastbare; carrière, etc. Wat inderdaad niet snel verloren zal gaan zijn de geleerde en aangescherpte 'kwaliteiten', bep. manier van analyseren, en zo, en dat zal dus later misschien nog heel nuttig kunnen blijken, ook in het tastbare.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 22:48:29 ]
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 22:38:12 #206
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171560920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet dat er ouders zijn die daar op drijven, maar die gaat bij mij niet op.... mijn oudste kreeg ook gewoon een "dat zul je dan wel verdiend hebben" reactie als hij zich beklaagde over straf op school.
Ja, dat was vroeger hoe mijn ouders ook reageerden, daar hoefde ik geen steun van te verwachten op dat gebied ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171560947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat was vroeger hoe mijn ouders ook reageerden, daar hoefde ik geen steun van te verwachten op dat gebied ;)
Dan is er ja niet veel veranderd in de rest van de jaren of wel?
pi_171560950
En laat je niet verleiden door de volkorenmaffia. Hoor ik daarnet op de radio. En altijd appel met schil. Een investering in de toekomst. Dat zijn m.i. veel belangrijker zaken dan wat Baudet allemaal weer Twitterde vandaag en gisteren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171560990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:39 schreef Bart2002 het volgende:
En laat je niet verleiden door de volkorenmaffia. Hoor ik daarnet op de radio. En altijd appel met schil. Een investering in de toekomst. Dat zijn m.i. veel belangrijker zaken dan wat Baudet allemaal weer Twitterde vandaag en gisteren.
Witbrood is helemaal niet slecht ook vandaag op de tv gehoord, iedere klaploper mag geloof ik iets beweren vandaag de dag?
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:40:34 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171560995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Goedzo.

Alhoewel het een het ander niet uitsluit.
Nee dat is waar, toen hij ooit bedreigd was door een medeleerling, en ik daarover contact had met de school, en de mentrix iets riep over "maar het is zo'n klein jochie" over die andere leerling, had ik daar weer niet veel begrip voor, dat kleine jochie had namelijk wel gedreigd hem af te knallen, en dan mag mijn zoon wel 2 meter zijn (ook toen hij 17 was al), maar dan kan ik dus niets met dat soort argumenten van de mentrix.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 22:40:49 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171561008
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:39 schreef Bart2002 het volgende:
En laat je niet verleiden door de volkorenmaffia. Hoor ik daarnet op de radio. En altijd appel met schil. Een investering in de toekomst. Dat zijn m.i. veel belangrijker zaken dan wat Baudet allemaal weer Twitterde vandaag en gisteren.
Hier interesseert niemand het wat Baudet twittert volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171561019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee dat is waar, toen hij ooit bedreigd was door een medeleerling, en ik daarover contact had met de school, en de mentrix iets riep over "maar het is zo'n klein jochie" over die andere leerling had ik daar weer niet veel begrip voor, dat kleine jochie had namelijk wel gedreigd hem af te knallen, en dan mag mijn zoon wel 2 meter zijn (ook toen hij 17 was al), maar dan kan ik dus niets met dat soort argumenten van de mentrix.
Die welke zoiets roepen zijn het niet.

Als men het nog niet half uitgesproken heeft?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 22:42:16 ]
pi_171561061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dit zou een strikvraag kunnen zijn. Deels zou ik zeggen. Een goede theoretische ondergrond en verder de Universiteit van het leven. Het vermogen om de zin van de onzin te kunnen onderscheiden. Ik zeg niet dat ik dat kan. Maar het is wel wat ik met alles wat in mijn vermogen ligt probeer. Klinkt wat hoogdravend geef ik toe. Het is erg lastig om de dynamiek van alles wat ons beweegt te duiden en te begrijpen.

Wat dat betreft heb ik een hoge pet op en goede hoop op van Rob W. Die hier geregeld afgebrand wordt. Zo makkelijk helaas. Maar nooit erg inhoudelijk. Hij is wat linksig. En derhalve fout.
Dit is geen eerlijke weergave van wat gezegd is. Ik zei dat ie als 'niet-NRC/Corro-filosoof' best behoorlijke zinvolle inzichten heeft gegeven, maar dat zijn (recentere) artikelen daar absoluut geen reflectie van zijn. Dat linksige ondermijnt wie hij kan zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 22:43:27 ]
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 22:43:48 #214
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171561112
Eenieder die een columnist nodig heeft om zijn gedachten te ordenen is een lapzwans. :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171561144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, da's waar (thanks), al is het (of de opgedane) grotendeels weggeëbd. Dat is sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar ik bedoelde het eigenlijk als afgemeten aan het direct tastbare; carrière, etc. Wat inderdaad niet snel verloren zal gaan is de geleerde en aangescherpte 'kwaliteiten', bep. manier van analyseren, en zo, en dat zal dus later misschien nog heel nuttig kunnen blijken, ook in het tastbare.
Zeer zeker. Men is daar nog niet aan toe. In die zin dat het denk ik te diep gaat om op in te gaan. Te moeilijk, te lastig. Off-topic. Open daar een topic over. In het algemeen vind ik dat de vreemde eenden goede dingen te zeggen hebben. Alleen wat lastig in te passen vaak qua "luchtigheid" en "flow". Dat leidt geregeld tot onbegrip en verdeeldheid.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171561187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hier interesseert niemand het wat Baudet twittert volgens mij.
Nou ja. Men plaats i.i.g. volgaarne een foto met serieus muziekinstrument. Dat vind ik hetzelfde.

Iets in deze stijl:

vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:47:30 #217
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171561228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee dat is waar, toen hij ooit bedreigd was door een medeleerling, en ik daarover contact had met de school, en de mentrix iets riep over "maar het is zo'n klein jochie" over die andere leerling, had ik daar weer niet veel begrip voor, dat kleine jochie had namelijk wel gedreigd hem af te knallen, en dan mag mijn zoon wel 2 meter zijn (ook toen hij 17 was al), maar dan kan ik dus niets met dat soort argumenten van de mentrix.
Nutteloze anekdote over ouders die het niet snappen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171561252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
Eenieder die een columnist nodig heeft om zijn gedachten te ordenen is een lapzwans. :P
Of een columnist die een kolom nodig heeft om de eigene te ordenen?
pi_171561294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nutteloze anekdote over ouders die het niet snappen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of leraren die het niet goed uitleggen?
En het maar aan het lot overlaten!
pi_171561303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloze anekdote over ouders die het niet snappen:
Of geen hart in je donder als je dit niet snapt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171561338
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of een columnist die een kolom nodig heeft om de eigene te ordenen?
Sommige kijken nooit in een spiegel of houden zich geen voor, daar is het wel handig voor.
Echter bij sommige kan men net zo goed tegen een muur spreken,daar verwacht ik nog meer reactie van als van hun.
pi_171561443
BBC mensen, over 1 minuutje.
  donderdag 8 juni 2017 @ 22:54:40 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171561449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nutteloze anekdote over ouders die het niet snappen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat moet je als moeder gewoon zien te voorkomen, je laat je kind zichzelf op die manier al in een hoek zetten waar je in de brugklas absoluut niet wilt staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171561451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:44 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Zeer zeker. Men is daar nog niet aan toe. In die zin dat het denk ik te diep gaat om op in te gaan. Te moeilijk, te lastig. Off-topic. Open daar een topic over. In het algemeen vind ik dat de vreemde eenden goede dingen te zeggen hebben. Alleen wat lastig in te passen vaak qua "luchtigheid" en "flow". Dat leidt geregeld tot onbegrip en verdeeldheid.
Je kan het inderdaad beter als een proces op de achtergrond houden en de kernpunten van wat er uit komt rollen delen, met de kans dat het verkeerd begrepen wordt en verdeeldheid het resultaat wordt. Verdiepende analyses krijgen weinig aandacht. Let maar op hoe weinig reacties de beste posts/topics krijgen. Te ingewikkeld, te lastig inderdaad. Niet dat niemand het kan begrijpen, maar de te investeren tijd weegt niet op tegen de kans dat er iets over op te merken of te zeiken valt. En dat doen we allemaal (ik ook) het liefst.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 22:58:27 ]
pi_171561470
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
BBC mensen, over 1 minuutje.
Zonder info, ik zal het maar verklappen May wint!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')