abonnement Unibet Coolblue
pi_171556415
Fvd word veel aangevallen, een van de redenen die veel genoemd word is zijn mening over vrouwen, zijn vermeende elitaire achtergrond etc. Punten die hiervoor genoemd worden zijn echter geen standpunten van fvd en gaan over Baudet zelf.

Zou Baudet er goed aan doen om op te stappen als leider?

Wie overweegt dan op hun te stemmen die dat nu niet doen?
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:22:09 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171556663
Een partij met Hiddema aan het roer kan eerder op mijn steun rekenrn dan met Baudet.

Een boel plannen vind ik niks aan maar op sommige dingen zijn ze best scherp. Maar op Baudet zal ik nooit stemmen, want dat is wel zo'n walgelijke, bizarre vent
Laffe huichelaar
pi_171557154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Een partij met Hiddema aan het roer kan eerder op mijn steun rekenrn dan met Baudet.

Een boel plannen vind ik niks aan maar op sommige dingen zijn ze best scherp. Maar op Baudet zal ik nooit stemmen, want dat is wel zo'n walgelijke, bizarre vent
Wat vind je precies bizar aan Baudet? Hiddema heeft zelf eveneens extremistische uitspraken gedaan.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:23:15 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171558965
Maakt mij niet zoveel uit.

Ik heb sowieso op Theo Hiddema gestemd, en niet op Baudet.

Zolang de standpunten hetzelfde blijven, en er geen tokkies in die partij komen, dan vind ik het al goed.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171670212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:23 schreef Harvest89 het volgende:
Maakt mij niet zoveel uit.

Ik heb sowieso op Theo Hiddema gestemd, en niet op Baudet.

Zolang de standpunten hetzelfde blijven, en er geen tokkies in die partij komen, dan vind ik het al goed.
Dit. Ik vind Baudet verder niet verkeerd.
Beide Kamerleden zijn een heerlijke frisse wind in de Kamer.
pi_171695136
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Een partij met Hiddema aan het roer kan eerder op mijn steun rekenrn dan met Baudet.

Een boel plannen vind ik niks aan maar op sommige dingen zijn ze best scherp. Maar op Baudet zal ik nooit stemmen, want dat is wel zo'n walgelijke, bizarre vent
Ik geloof dat Hiddema alleen geschikt is voor een vrije rol. Dat doet hij al heel zijn leven.

Creatief en welbespraakt en hij weet altijd zo goed wat er is met een ander, maar zelf verantwoordelijkheid nemen, ho maar.

Als je kunstenaar bent, kun je rustig werken tot er aan het eind van de dag iets op het doek staat. Als zelfstandig advocaat heb je eigenlijk dezelfde positie, want je hoeft geen memo's te schrijven met de naam van de partner erboven en er is niemand die aan het eind van de maand je urenlijstje nakijkt. Als partijeleider moet je ook een bruggenbouwer zijn en niet alleen clown.
pi_171695489
Is dit al het tweede topic? Wat waren er dan zoal aan ontwikkelingen in het eerste topic? Of waren er geen ontwikkelingen en is deze flodder even ongefundeerd als aan het begin van het vorige topic?
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:51:19 #8
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171700431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:24 schreef vaduz het volgende:
Is dit al het tweede topic? Wat waren er dan zoal aan ontwikkelingen in het eerste topic? Of waren er geen ontwikkelingen en is deze flodder even ongefundeerd als aan het begin van het vorige topic?
Toen het topic dicht ging is er geen nieuwe geopend. Nu met zes dagen vertraging dus wel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171700535
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:51 schreef Euribob het volgende:

[..]

Toen het topic dicht ging is er geen nieuwe geopend. Nu met zes dagen vertraging dus wel.
Maar is er dan nog wel iets nieuws te vertellen? :?
pi_171738333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:23 schreef Harvest89 het volgende:
Maakt mij niet zoveel uit.

Ik heb sowieso op Theo Hiddema gestemd, en niet op Baudet.

Zolang de standpunten hetzelfde blijven, en er geen tokkies in die partij komen, dan vind ik het al goed.
exact dit.
pi_171738448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef JamesHustle het volgende:
Hiddema heeft zelf eveneens extremistische uitspraken gedaan.
Wat voor uitspraken dan ?
pi_171869774
Wil TS even vermelden dat ik deze topics begon?
pi_171871792
Wat maakt het nou uit wie er de voorman is? Het is niet gek veel meer dan een PVV met een voorkeur voor lange zinnen. Zeggen ze zelf ook min of meer.
pi_171874835
Ik zie Baudet nog wel eens opstappen. Voorheen schreef hij boeken, opiniestukken en hield hij spreekbeurten. Deed gewoon wat hij leuk vond. Nu heeft hij voor het eerst een serieuze baan, moet zich bezighouden met de partij, moet hij stukken doorlezen, debatten bijwonen en krijgt veel meer te maken met negatieve reacties zoals doodsbedreigingen.

Tijdelijk is dat allemaal wel op te brengen, maar om dat langere tijd te doen moet je ook maar liggen. Wilders kan niet anders, qua persoonlijkheid en vanwege de beveiligingssituatie (met zetels krijgt hij maximale bescherming). Baudet zie ik er nog wel eens genoeg van krijgen, vooral als de dingen tegen gaan zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door luxerobots op 22-06-2017 23:35:38 ]
pi_171953388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:23 schreef Harvest89 het volgende:
Maakt mij niet zoveel uit.

Ik heb sowieso op Theo Hiddema gestemd, en niet op Baudet.

Zolang de standpunten hetzelfde blijven,
Volgens mij zijn de standpunten tussen deze twee niet eens gelijk. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  User die het meest klaagt 2022 maandag 26 juni 2017 @ 14:22:50 #16
414785 sirdanilot
pi_171963121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Baudet nog wel eens opstappen. Voorheen schreef hij boeken, opiniestukken en hield hij spreekbeurten. Deed gewoon wat hij leuk vond. Nu heeft hij voor het eerst een serieuze baan, moet zich bezighouden met de partij, moet hij stukken doorlezen, debatten bijwonen en krijgt veel meer te maken met negatieve reacties zoals doodsbedreigingen.

Tijdelijk is dat allemaal wel op te brengen, maar om dat langere tijd te doen moet je ook maar liggen. Wilders kan niet anders, qua persoonlijkheid en vanwege de beveiligingssituatie (met zetels krijgt hij maximale bescherming). Baudet zie ik er nog wel eens genoeg van krijgen, vooral als de dingen tegen gaan zitten.
Dit. En als baudet opstapt is het denk ik wel weer gedaan met FvD, want Baudet maakt de partij populair.

Hij heeft tenminste een persoonlijkheid en eigen stijl die de dinosaurussen in de kamer over het algemeen niet hebben.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')