abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171554737

Alweer een nieuw deel *O*

Laatste aanschaf was van mij:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:52 schreef Sjoerdfoto het volgende:
Na deze week al weer 3 dagen met een volle snufferd gezeten te hebben al hoestend en proestend, toch maar even een stofzuiger gekocht:

[ afbeelding ]

Kan ook water zuigen en blazen, handig ding ^O^
Kom maar op met die koopjes!
pi_171555039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:05 schreef Sjoerdfoto het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer een nieuw deel *O*

Laatste aanschaf was van mij:

[..]

Kom maar op met die koopjes!
Fijn ding heb de mijne gekocht voor mijn verbouwing en heb hem de afgelopen twee weken al veel gebruikt.
pi_171555103

Vandaag een nieuw cobalt borensetje gekocht is nu in de aanbieding vanuit Phantom voor 55 euro. Erg fijne boortjes met een goede standtijd
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_171555178
Graag of BleiBlei nog reactie kon geven op mijn vraag in het net gesloten deel.

quote:
0s.gif
Op woensdag 7 juni 2017 22:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]

:o .
Nou hierbij, mijn nieuwste aankoopadvies voor je waar je geen spijt van gaat krijgen.
En +punt, Bosch heeft een hele mooie waar ik heeeel veel plezier van heb :P .

Edit: Hmmm, ze hebben een nieuw nog mooier model :o :') . Je kan nu graden offset instellen.
Naja, de mijne is goed zat :P .

Heb je het dan over de GIM60?

Is dit dusdaning nauwkeurig dat als je de waterpas aan 1 kant bv 2 mm optilt je dit al ziet in het display?
pi_171555254
Gatenzaag set


Houtlijm


Markeerpotlood
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_171555292
die Picadry is ideaal ding.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:32:27 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_171555335
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:24 schreef Glider76 het volgende:
Graag of BleiBlei nog reactie kon geven op mijn vraag in het net gesloten deel.

De mijne (vorig model, de DNM60L) heeft drie standen, graden en % waarbij die op tienden nauwkeurig weergeeft en mm per meter. Dus hij laat het zien als je em 0,6mm op zou tillen vanaf 100% waterpaslevel :P

Edit: dit ging dus over de digitale waterpas.

[ Bericht 24% gewijzigd door bleiblei op 08-06-2017 21:43:58 ]
pi_171555986
Aangezien het hier toch over digitale waterpassen gaat, ik kon het niet laten deze aanbieding eens mee te nemen:


Een digitale waterpas voor 9.95

Ik heb al een "dure" digitale waterpas en dat beviel toch een stuk beter dan dat ik in eerste instantie dacht. Dus voor deze prijs wou ik eens kijken wat je daarvoor krijgt.

Ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Het display geeft duidelijk aan hoe "waterpas" iets is, ook grafisch welke kant je op moet draaien om het recht te krijgen. Hij kan graden, percentage, en mm/m weergeven.
Als hij "op zijn zij ligt" geeft hij netjes "Error" aan omdat je dan geen hoek kunt bepalen.

De waterpas kan in 2 richtingen gekalibreerd worden, verticaal en horizontaal.
Na kalibratie gaf hij exact dezelfde waardes als mijn duurdere digitale waterpas dus dat vind ik zeer netjes.
Volgens de opgegeven specificatie is hij op 0.5 graden nauwkeurig.

De algehele bouwkwaliteit is degelijk, maar mist wat "finesse". Het display is soms wat slecht af te lezen, maar de backlight aanzetten helpt daarbij een hoop.

Je kunt ook een referentiehoek instellen en dan geeft hij aan hoe ver je van deze hoek af zit, en (indien gewenst) geeft een buzzertje (wel heel zachtjes) als je op de hoek zit.

Al met al voor een 10tje geen slechte koop, dus wie weet heeft iemand er wat aan als (backup) waterpas.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:36:10 #9
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_171559381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Zo heb ik het tot nu toe altijd gedaan inderdaad :+ Maar op een gegeven moment gaat je dat ook vervelen... ik vind het ook niet handig werken met die stekkertjes, en het ziet er (zelfs met een modulaire voeding) eigenlijk maar slordig uit ook... En bovendien heb je geen aflezing erop en natuurlijk het gemis van variabele waardes. M'n pa wees me erop dat ik ook even naar Komerci had kunnen kijken, maarja daar hadden ze toch geen zwarte :P (wel stuk goedkoper daar, dus als iemand nog een leuke voeding zoekt....)

idd niet duur...

ecotools trouwens ook niet.... klik klik klik o, toch al aan de 60 euro :P
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:47:21 #10
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_171559676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:36 schreef gateway het volgende:

[..]

idd niet duur...

ecotools trouwens ook niet.... klik klik klik o, toch al aan de 60 euro :P
En dan ff doorklikken voor de minimale bestelgrens zonder verzendkosten en hoppetee :P .
Ontopic:
7 van deze

En een doos teringdure stofzuigerzakken van Festool :') .
Maar hey, ik doe er lang mee :P .
  Knikkerking vrijdag 9 juni 2017 @ 15:06:18 #11
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171573896
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:16 schreef bleiblei het volgende:

:o .
Nou hierbij, mijn nieuwste aankoopadvies voor je waar je geen spijt van gaat krijgen.
En +punt, Bosch heeft een hele mooie waar ik heeeel veel plezier van heb :P .

Edit: Hmmm, ze hebben een nieuw nog mooier model :o :') . Je kan nu graden offset instellen.
Naja, de mijne is goed zat :P .
Hehe, heb je hem weer met zijn aankoopadviezen :P
Ik heb deze keer niet echt het "wow" gevoel bij je verkooppraatje >:)

Ziet er wel goed uit, maar zo heel vaak gebruik ik ook weer geen waterpas...
Effe overslaan deze keer.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:21 schreef bartos het volgende:

Postnl komt nog niet 1x per week met een vrachtwagen? En dan gwn een rolcontainer vol?
Lol :D

quote:
En zelf ontopic:
Een wagner W665 van marktplaats gehaald. Voor echt bijna niks...... Kom ik thuis is hij incompleet en ontbreekt een klein rubberdeeltje dat dient als terugslag. Voor het eerst genaaid op MP......
[ afbeelding ]
Maar aliexpress to the resceu een terugslagklepje besteld voor 1 euro :)

Mooi ding. Ben benieuwd hoe die bevalt. En hopelijk krijg je 'm snel gefixt ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 03:33 schreef Glider76 het volgende:

Heb je het dan over de GIM60?

Is dit dusdaning nauwkeurig dat als je de waterpas aan 1 kant bv 2 mm optilt je dit al ziet in het display?
quote:
Specificaties:
Lengte 60 cm
Meetbereik 0 – 360° (4 x 90°)
Meetnauwkeurigheid Electronic bij 0°/90° ± 0,05°
Meetnauwkeurigheid Electronic bij 1 – 89° ± 0,2°
Meetnauwkeurigheid libellen ± 0,057° = ± 1 mm/m
Gewicht ca. 0,7 kg
Lengte 608 mm
Breedte 27 mm
Hoogte 59 mm
Maateenheden °, %, mm/m
Statiefopname 1/4"
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:52 schreef Sjoerdfoto het volgende:
Na deze week al weer 3 dagen met een volle snufferd gezeten te hebben al hoestend en proestend, toch maar even een stofzuiger gekocht:

[ afbeelding ]

Kan ook water zuigen en blazen, handig ding ^O^
Mooi ding!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:21 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een nieuw cobalt borensetje gekocht is nu in de aanbieding vanuit Phantom voor 55 euro. Erg fijne boortjes met een goede standtijd
Dat zijn hele mooie boren. Ik heb ook over dit merk getwijfeld. Staat zéér hoog bovenaan de lijst met beste boren :7

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:27 schreef SHERMAN het volgende:
Gatenzaag set
[ afbeelding ]

Houtlijm
[ afbeelding ]

Markeerpotlood
[ afbeelding ]
Handig die PicaDry idd.
Die gatzagen van bij EcoTools vallen me _enorm_ mee. Heb er laatst flink wat gaten mee gezaagd, en dat ging absoluut prima.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:58 schreef Nixxor het volgende:
Aangezien het hier toch over digitale waterpassen gaat, ik kon het niet laten deze aanbieding eens mee te nemen:

[ link | afbeelding ]
Een digitale waterpas voor 9.95

Ik heb al een "dure" digitale waterpas en dat beviel toch een stuk beter dan dat ik in eerste instantie dacht. Dus voor deze prijs wou ik eens kijken wat je daarvoor krijgt.

Ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Het display geeft duidelijk aan hoe "waterpas" iets is, ook grafisch welke kant je op moet draaien om het recht te krijgen. Hij kan graden, percentage, en mm/m weergeven.
Als hij "op zijn zij ligt" geeft hij netjes "Error" aan omdat je dan geen hoek kunt bepalen.

De waterpas kan in 2 richtingen gekalibreerd worden, verticaal en horizontaal.
Na kalibratie gaf hij exact dezelfde waardes als mijn duurdere digitale waterpas dus dat vind ik zeer netjes.
Volgens de opgegeven specificatie is hij op 0.5 graden nauwkeurig.

De algehele bouwkwaliteit is degelijk, maar mist wat "finesse". Het display is soms wat slecht af te lezen, maar de backlight aanzetten helpt daarbij een hoop.

Je kunt ook een referentiehoek instellen en dan geeft hij aan hoe ver je van deze hoek af zit, en (indien gewenst) geeft een buzzertje (wel heel zachtjes) als je op de hoek zit.

Al met al voor een 10tje geen slechte koop, dus wie weet heeft iemand er wat aan als (backup) waterpas.
Nice, bijna gratis _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:47 schreef bleiblei het volgende:

En dan ff doorklikken voor de minimale bestelgrens zonder verzendkosten en hoppetee :P .
Ontopic:
7 van deze
[ afbeelding ]
En een doos teringdure stofzuigerzakken van Festool :') .
Maar hey, ik doe er lang mee :P .
Super fijne klemmen.
Maareh... waarom 7? Had je er al 1 ofzo?

=================================

Mijn speelgoed is ook aangekomen ^O^ Meteen in elkaar gezet en getest *O*






Verder nog niet veel met de instellingen/focus/etc... geprutst, maar echt al tevreden.
Cool spul hoor 8-) EleksMaker hoeft zich absoluut niet te schamen voor dit product!

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmoz op 09-06-2017 15:39:57 ]
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 15:09:27 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171573970
Hoi Michelle :W
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking vrijdag 9 juni 2017 @ 15:14:44 #13
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171574084
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:09 schreef derLudolf het volgende:
Hoi Michelle :W
Dat was de allereerste test ja :)
"Hello World" wordt ook zo afgezaagd :P
pi_171580541
Hier ook weer bezoek van de pakjes bezorger gekregen.

Compressor en 15 meter rubber luchtslang(1tje die niet opkrult en goed flexible is)



wat bijbehorende tools



Wera Zyklop ratelsetje en Bosch laser

pi_171581681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:58 schreef Nixxor het volgende:
Aangezien het hier toch over digitale waterpassen gaat, ik kon het niet laten deze aanbieding eens mee te nemen:

[ link | afbeelding ]
Een digitale waterpas voor 9.95

Ik heb al een "dure" digitale waterpas en dat beviel toch een stuk beter dan dat ik in eerste instantie dacht. Dus voor deze prijs wou ik eens kijken wat je daarvoor krijgt.

Ik moet zeggen, ik ben positief verrast. Het display geeft duidelijk aan hoe "waterpas" iets is, ook grafisch welke kant je op moet draaien om het recht te krijgen. Hij kan graden, percentage, en mm/m weergeven.
Als hij "op zijn zij ligt" geeft hij netjes "Error" aan omdat je dan geen hoek kunt bepalen.

De waterpas kan in 2 richtingen gekalibreerd worden, verticaal en horizontaal.
Na kalibratie gaf hij exact dezelfde waardes als mijn duurdere digitale waterpas dus dat vind ik zeer netjes.
Volgens de opgegeven specificatie is hij op 0.5 graden nauwkeurig.

De algehele bouwkwaliteit is degelijk, maar mist wat "finesse". Het display is soms wat slecht af te lezen, maar de backlight aanzetten helpt daarbij een hoop.

Je kunt ook een referentiehoek instellen en dan geeft hij aan hoe ver je van deze hoek af zit, en (indien gewenst) geeft een buzzertje (wel heel zachtjes) als je op de hoek zit.

Al met al voor een 10tje geen slechte koop, dus wie weet heeft iemand er wat aan als (backup) waterpas.
Lijkt me wel wat, had ik je bericht maar eerder gelezen. Ik ga morgen de Actions af; heb al een Stabilo waterpas, maar wil deze wel kalibreren op die Stabila

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 09-06-2017 21:03:28 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_171584670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:57 schreef blomke het volgende:
maar wil deze wel kalibreren op die Stabila
Hij kalibreert zichzelf hoor, je moet hem neerzetten, knopje drukken, 180 graden draaien, nogmaals op het knopje drukken. en dan hetzelfde voor een verticaal oppervlak.
Hij rekent zelf ze afwijking uit en weet daardoor wat recht is.

Maar ik ben benieuwd naar een vergelijking

Ohja, bij mij lagen ze bij de "Weekaanbiedingen" schappen, en niet bij het gereedschap.
Hij zit in in een grote oranje (Werckman) blister verpakking.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nixxor op 09-06-2017 22:42:29 ]
pi_171586341
Ik heb ook de waterpas gehaald ;)
pi_171589348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:06 schreef Atmoz het volgende:

[..]


Mijn speelgoed is ook aangekomen ^O^ Meteen in elkaar gezet en getest *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Verder nog niet veel met de instellingen/focus/etc... geprutst, maar echt al tevreden.
Cool spul hoor 8-) EleksMaker hoeft zich absoluut niet te schamen voor dit product!
Ziet er goed uit!
Quanta costa voor zoiets?

Erg leuk om eens mee te gaan spelen.
  Knikkerking zaterdag 10 juni 2017 @ 06:50:26 #19
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171589859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:14 schreef Glider76 het volgende:
Hier ook weer bezoek van de pakjes bezorger gekregen.

Compressor en 15 meter rubber luchtslang(1tje die niet opkrult en goed flexible is)

[ afbeelding ]

wat bijbehorende tools

[ afbeelding ]

Wera Zyklop ratelsetje en Bosch laser

[ afbeelding ]
Mooi spul.
Ook die compressor ziet er mooi uit. Dat donkergroene van Metabo is ook echt niet verkeerd. Oogt super degelijk (is het natuurlijk ook), maar straalt ook weer dat saaie/duffe uit. Altijd al apart gevonden, maar bij deze compressor komt dat weer eens goed naar voren. Desalniettemin: heel mooi merk!

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 02:14 schreef jdel het volgende:

Ziet er goed uit!
Quanta costa voor zoiets?
Deze was iets van ¤ 350,- maar je hebt al zo'n zelfde machine (maar dan met lichtere laser) voor de helft.

quote:
Erg leuk om eens mee te gaan spelen.
Als je dat maar weet ^O^

En die speciale groene "laser beschermingsbril" op he... Want wow: dát is fel :X
Zelfs het puntje van de laser op het hout is abnormaal fel. De hele woonkamer kleurt ervan op!!!
pi_171589875
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb ook de waterpas gehaald ;)
Half negen gaat de Action open....ga gelijk kijken.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 11:45:31 #21
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_171593084
Hier al uitverkocht ;(.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_171593182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:20 schreef Nixxor het volgende:

Maar ik ben benieuwd naar een vergelijking

Vanmorgen gehaald en met trillende vingers uitgepakt en gecalibreerd (was even zoeken in de priegeltekst). Speciaal voor Nixxor een foto van de vergelijking met Stabila:



Ik zie met mijn kippige ogen, geen verschil tussen de Action- en de Stabila-bel.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_171594295
Mijn vrouwtje ook even om een waterpas gestuurd naar de Action. Bedankt voor de tip.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:54:00 #24
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171594351
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 11:50 schreef blomke het volgende:
Ik zie met mijn kippige ogen, geen verschil tussen de Action- en de Stabila-bel.
Dat is wel eens anders geweest ;) Heb met een action waterpas genoeg gezeik gehad, deze lijkt dus wel wat beter te zijn.
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 13:24:34 #25
447051 crew  Peejtur
pi_171594991
Ook aangeschaft. Altijd handig.
  Knikkerking zaterdag 10 juni 2017 @ 17:35:21 #26
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171600065
Arme, arme, arme pakketbezorger toch ;(

Vandaag van 10u tot 15u aan één stuk bezig geweest met bestellingen plaatsen bij onder andere Gyzs, BVN-tools en Aluminiumopmaat

Werkelijk een shitload aan schroeven, bouten, moeren, ringen, pluggen, profielen, beugels, etc, etc... besteld 8-) Dát gaat echt een grote levering worden O-) Bij Gyzs (normaal absoluut tevreden over) kwam ik er tijdens het afronden achter dat ik in 2x moest bestellen 8)7 Hele winkelmand vol met spullen die ik weer voor de helft eruit moest halen (door een storing ofzo duurde dat per item zeker 30 sec.) omdat je maar maximaal 10.000 items per keer kunt bestellen :X Eigenlijk te verschrikkelijk voor woorden zoiets. Wat een werk... En erna dan ronde 2: weer alles opnieuw uitzoeken en in de (wederom trage) winkelmand stoppen. Man man man, het is dat ik voorheen niets te klagen heb gehad over Gyzs anders konden ze hun rommel echt houden. Flipmodus honderdmiljoen })

Maarja het is gelukt, en het is van me afgeschreven. Bedankt voor het lezen :P

Nu een pilsje dan maar?
pi_171600465
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 11:50 schreef blomke het volgende:
Speciaal voor Nixxor een foto van de vergelijking met Stabila:
Thanks! ziet er goed uit!

quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Dat is wel eens anders geweest ;) Heb met een action waterpas genoeg gezeik gehad, deze lijkt dus wel wat beter te zijn.
Die normale zijn inderdaad zo onnauwkeurig als de...

quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:35 schreef Atmoz het volgende:
omdat je maar maximaal 10.000 items per keer kunt bestellen :X Eigenlijk te verschrikkelijk voor woorden zoiets. Wat een werk... En erna dan ronde 2: weer alles opnieuw uitzoeken en in de (wederom trage) winkelmand stoppen. Man man man, het is dat ik voorheen niets te klagen heb gehad over Gyzs anders konden ze hun rommel echt houden. Flipmodus honderdmiljoen })
Ik moet hier wel even lachen hoor. Gevalletje luxeproblemen? ;)
Maar ik snap wel dat het frustrerend is als je net je order (van die omvang) goed en wel in je winkelmandje heb zitten dat je dan niet op gezeik van zo'n systeem zit te wachten...
  zaterdag 10 juni 2017 @ 17:58:59 #28
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171600524
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:56 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Thanks! ziet er goed uit!

[..]

Die normale zijn inderdaad zo onnauwkeurig als de...

[..]

Ik moet hier wel even lachen hoor. Gevalletje luxeproblemen? ;)
Maar ik snap wel dat het frustrerend is als je net je order (van die omvang) goed en wel in je winkelmandje heb zitten dat je dan niet op gezeik van zo'n systeem zit te wachten...
Nouja, ik kan het begrijpen in het geval van 10000 schroefjes of dat soort dingen, maar kan je die dan niet per omdoos bestellen zodat deze als 1 'unit' in de winkelwagen komt
  Knikkerking zaterdag 10 juni 2017 @ 18:11:29 #29
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171600728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:56 schreef Nixxor het volgende:

Ik moet hier wel even lachen hoor. Gevalletje luxeproblemen? ;)
Maar ik snap wel dat het frustrerend is als je net je order (van die omvang) goed en wel in je winkelmandje heb zitten dat je dan niet op gezeik van zo'n systeem zit te wachten...
Ik hoop inderdaad niet dat ze altijd zulke problemen hebben, want dan weet ik zeker dat er mensen afhaken. Niet iedereen heeft zin om 5 uur!!!! te doen over een bestelling natuurlijk ;)

quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:58 schreef ErkendFokker het volgende:

Nouja, ik kan het begrijpen in het geval van 10000 schroefjes of dat soort dingen, maar kan je die dan niet per omdoos bestellen zodat deze als 1 'unit' in de winkelwagen komt
De meeste dingen kun je inderdaad per 100, 200 of 500 kopen. (in dat geval add je maar 1 item om direct zoveel stuks toe te voegen).

Maar bij sommige artikelen staat dan wel de prijs per 100 of zelfs 1000, maar dan moet je er toch 500 van toevoegen als je er 500 wilt, en het systeem ziet dat dan (onterecht) als 500 losse items... tja, dan zit je snel op de 10.000 he :P

En dan nog: maak dan een melding tijdens het toevoegen aan het winkelmandje, en niet pas achteraf... letterlijk op het moment dat ik wilde betalen komt er ineens die melding. Wtf echt grrrr :( haha
  zaterdag 10 juni 2017 @ 18:25:05 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_171600967
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:35 schreef Atmoz het volgende:
Arme, arme, arme pakketbezorger toch ;(

Vandaag van 10u tot 15u aan één stuk bezig geweest met bestellingen plaatsen bij onder andere Gyzs, BVN-tools en Aluminiumopmaat
..................................
Maarja het is gelukt, en het is van me afgeschreven. Bedankt voor het lezen :P
Nu een pilsje dan maar?
:{w Eerst even op dit knopje drukken O-)
https://www.gyzs.nl/klantenservice/contact-met-gyzs/

Bij GYZS.nl vinden we het normaal dat je als klant graag de mogelijkheid hebt om contact op te nemen met de leverancier. Onze medewerkers begrijpen dat ook en staan je graag te woord.

Dat kan op de volgende manieren:

Per e-mail
GYZS.nl probeert zo snel als mogelijk op je e-mails te reageren. Binnen onze openingstijden proberen wij inhoudelijk altijd nog dezelfde dag te antwoorden.
Je kunt de klantenservice per e-mail bereiken via klantenservice@gyzs.nl

Per teleoon
Binnen GYZS.nl hebben wij een eigen klantenservice met ervaren medewerkers. Door hun ruime ervaring en kennis kunnen zij heel veel vragen voor uw beantwoorden. Je kunt onze klantenservice tijdens onze normale openingstijden bereiken.
Je kunt onze klantenservice per telefoon bereiken via 0224- 212 026.

Per Chat
Je kunt ons via alle mogelijke manieren bereiken. Als je snel en eenvoudig even contact wilt zoeken met onze klantenservice dan kun je ons bereiken middels het indrukken van de knop met het chatlogo. De chatservice vindt je aan de rechterkant van je scherm. Hiermee komt je direct in contact met een van de servicemedewerkers van GYZS.nl. Onze klantenservice staat je graag te woord. De chatfunctie is alleen beschikbaar op werkdagen.

:* :*
pi_171601023
Ik heb er vanochtend ook 1 gehaald. Action waterpas. Er waren er nog genoeg.

Helaas geen batterijen erbij, dus die eerst even halen.
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 18:30:22 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171601078
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:35 schreef Atmoz het volgende:
Arme, arme, arme pakketbezorger toch ;(

Vandaag van 10u tot 15u aan één stuk bezig geweest met bestellingen plaatsen bij onder andere Gyzs, BVN-tools en Aluminiumopmaat

Werkelijk een shitload aan schroeven, bouten, moeren, ringen, pluggen, profielen, beugels, etc, etc... besteld 8-) Dát gaat echt een grote levering worden O-) Bij Gyzs (normaal absoluut tevreden over) kwam ik er tijdens het afronden achter dat ik in 2x moest bestellen 8)7 Hele winkelmand vol met spullen die ik weer voor de helft eruit moest halen (door een storing ofzo duurde dat per item zeker 30 sec.) omdat je maar maximaal 10.000 items per keer kunt bestellen :X Eigenlijk te verschrikkelijk voor woorden zoiets. Wat een werk... En erna dan ronde 2: weer alles opnieuw uitzoeken en in de (wederom trage) winkelmand stoppen. Man man man, het is dat ik voorheen niets te klagen heb gehad over Gyzs anders konden ze hun rommel echt houden. Flipmodus honderdmiljoen })

Maarja het is gelukt, en het is van me afgeschreven. Bedankt voor het lezen :P

Nu een pilsje dan maar?
Had je de bestelling niet kunnen mailen? :) Printscreen/copy-paste en in de Mail iets van, dit heeft me veel tijd gekost. Ik wil dit hebben, stuur maar een nota :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking zaterdag 10 juni 2017 @ 18:35:17 #33
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171601184
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:{w Eerst even op dit knopje drukken O-)
https://www.gyzs.nl/klantenservice/contact-met-gyzs/

Bij GYZS.nl vinden we het normaal dat je als klant graag de mogelijkheid hebt om contact op te nemen met de leverancier. Onze medewerkers begrijpen dat ook en staan je graag te woord.

Dat kan op de volgende manieren:

Per e-mail
GYZS.nl probeert zo snel als mogelijk op je e-mails te reageren. Binnen onze openingstijden proberen wij inhoudelijk altijd nog dezelfde dag te antwoorden.
Je kunt de klantenservice per e-mail bereiken via klantenservice@gyzs.nl

Per teleoon
Binnen GYZS.nl hebben wij een eigen klantenservice met ervaren medewerkers. Door hun ruime ervaring en kennis kunnen zij heel veel vragen voor uw beantwoorden. Je kunt onze klantenservice tijdens onze normale openingstijden bereiken.
Je kunt onze klantenservice per telefoon bereiken via 0224- 212 026.

Per Chat
Je kunt ons via alle mogelijke manieren bereiken. Als je snel en eenvoudig even contact wilt zoeken met onze klantenservice dan kun je ons bereiken middels het indrukken van de knop met het chatlogo. De chatservice vindt je aan de rechterkant van je scherm. Hiermee komt je direct in contact met een van de servicemedewerkers van GYZS.nl. Onze klantenservice staat je graag te woord. De chatfunctie is alleen beschikbaar op werkdagen.

:* :*
lol :P
Ik heb gebeld, maar ze waren dicht vandaag.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:30 schreef derLudolf het volgende:

Had je de bestelling niet kunnen mailen? :) Printscreen/copy-paste en in de Mail iets van, dit heeft me veel tijd gekost. Ik wil dit hebben, stuur maar een nota :P
Lijst was meerdere pagina's lang.
Geen zin om dat allemaal te gaan screenshotten/copy-pasten, en ik ben bang dat ze dat daar ook niet voor me gaan uitzoeken allemaal. Er bestellen wel meer klanten redelijk veel, dus daar zullen ze geen uitzondering voor maken... Ach, het is goed nu. Ik ga ze wel nog eens mailen met de vraag of ze iets aan de website willen doen, want ik ga dit niet nog eens doen op deze manier :)
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 20:28:38 #34
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_171604127
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Had je de bestelling niet kunnen mailen? :) Printscreen/copy-paste en in de Mail iets van, dit heeft me veel tijd gekost. Ik wil dit hebben, stuur maar een nota :P
En niet te vergeten te vragen of er dan aan de prijs nog wat te doen is ! :)
pi_171605142
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:35 schreef Atmoz het volgende:
Arme, arme, arme pakketbezorger toch ;(

Vandaag van 10u tot 15u aan één stuk bezig geweest met bestellingen plaatsen bij onder andere Gyzs, BVN-tools en Aluminiumopmaat

Werkelijk een shitload aan schroeven, bouten, moeren, ringen, pluggen, profielen, beugels, etc, etc... besteld 8-) Dát gaat echt een grote levering worden O-) Bij Gyzs (normaal absoluut tevreden over) kwam ik er tijdens het afronden achter dat ik in 2x moest bestellen 8)7 Hele winkelmand vol met spullen die ik weer voor de helft eruit moest halen (door een storing ofzo duurde dat per item zeker 30 sec.) omdat je maar maximaal 10.000 items per keer kunt bestellen :X Eigenlijk te verschrikkelijk voor woorden zoiets. Wat een werk... En erna dan ronde 2: weer alles opnieuw uitzoeken en in de (wederom trage) winkelmand stoppen. Man man man, het is dat ik voorheen niets te klagen heb gehad over Gyzs anders konden ze hun rommel echt houden. Flipmodus honderdmiljoen })

Maarja het is gelukt, en het is van me afgeschreven. Bedankt voor het lezen :P

Nu een pilsje dan maar?
Kun je ook weer van de Fami torens bijbestellen. Ik heb zonet mijn bakjes besteld. Maar niet al te overdreven hoor. 4 x 6 bakjes en 3 x 9 bakjes.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:17:15 #36
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_171605178
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:06 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Hehe, heb je hem weer met zijn aankoopadviezen :P
Ik heb deze keer niet echt het "wow" gevoel bij je verkooppraatje >:)

Ziet er wel goed uit, maar zo heel vaak gebruik ik ook weer geen waterpas...
Effe overslaan deze keer.
Dat zei je ook bij die 380v :P .
Enne, je weet dat ik je herinner aan deze post als je er toch één koopt hé? ;) .
  Knikkerking zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:16 #37
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171605818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:28 schreef Vonkenboer het volgende:

En niet te vergeten te vragen of er dan aan de prijs nog wat te doen is ! :)
Ja? Denk je dat ze daar gevoelig voor zijn?

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:15 schreef Glider76 het volgende:

Kun je ook weer van de Fami torens bijbestellen.
Daar ben ik wel aan het denken ja.
Niet voor in de garage, maar voor in de hobby/computerkamer in huis.
Ik had eerst gedacht dat ik ook alle elektronica gerelateerde werkzaamheden in de garage zou gaan doen, maar dat wordt 'm toch niet. Dus programmeren, solderen en fijn-mechanica gaat gewoon in huis gebeuren ^O^

Op het moment heb ik deze hangen voor wat componenten:



maar inmiddels zwerven er ook 1001 bakjes met spullen overal door het huis rond.
Das niet super handig, dus zo'n Frami rek komt me niet heel slecht uit :)

quote:
Ik heb zonet mijn bakjes besteld. Maar niet al te overdreven hoor. 4 x 6 bakjes en 3 x 9 bakjes.
Ook in een rek(je) of hoe werkt dat?

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:17 schreef bleiblei het volgende:

Dat zei je ook bij die 380v :P .
Enne, je weet dat ik je herinner aan deze post als je er toch één koopt hé? ;) .
Lol. Nee sorry, dat gaat niet gebeuren :)
Ofja, zeg nooit nooit natuurlijk.... Als m'n Stabila's kapot gaan of ineens weg zijn, dan moet ik wel een nieuwe kopen... Dan is een digitale misschien wel handig.

Wel toevallig vandaag een 80cm Sola waterpas (analoog) voor m'n pa gekocht ^O^
pi_171606055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:44 schreef Atmoz het volgende:
Ja? Denk je dat ze daar gevoelig voor zijn?
Ik roep het tegenwoordig ook steeds vaker, het zal je verbazen hoe vaak ze erin meegaan.
Helemaal met zo'n grote order moet er wat aan te doen zijn.
  Knikkerking zaterdag 10 juni 2017 @ 22:00:07 #39
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171606296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:51 schreef Nixxor het volgende:

Ik roep het tegenwoordig ook steeds vaker, het zal je verbazen hoe vaak ze erin meegaan.
Helemaal met zo'n grote order moet er wat aan te doen zijn.
Hmzzz, normaal ben ik ook wel van het vragen en dit soort dingen regelen. Maar op de een of andere manier had ik dat hier vanmorgen niet bij. Ik vind het al zo goedkoop. 1000 m3 moertjes voor 1 of 2 euro. Heerlijk toch :7

Ik zie nu trouwens wel ineens dat mijn "GYZS Credits" flink zijn opgelopen :D haha, maar effe een paar gratis dingen uitzoeken dan :P
pi_171611679
[..]

Ook in een rek(je) of hoe werkt dat?

[..]

Het zijn losse elementen die je dan in een frame kunt schuiven of los aan de muur kunt monteren.
  Knikkerking zondag 11 juni 2017 @ 08:51:48 #41
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_171611808
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 08:16 schreef Glider76 het volgende:

Het zijn losse elementen die je dan in een frame kunt schuiven of los aan de muur kunt monteren.
Ja dus precies zoals ik dat ook heb. (met een frame dan).
En jij neemt een paar van die elementen en schroef je netjes tegen een muur ofzo?
pi_171624349
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 08:51 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ja dus precies zoals ik dat ook heb. (met een frame dan).
En jij neemt een paar van die elementen en schroef je netjes tegen een muur ofzo?
Netjes is altijd afwachten. Maar jij hebt zo'n toren? Volgens mij staat die op de grond.

Ik heb 7 elementen en het frame kan maar 6 elementen hebben.

Ik was weer gierig en vondt het frame overbodig. Kost 22 euro dus waar hebben we het eigenlijk over. Maar anders glijden de elementen in dat frame en schroef je dat frame tegen de muur. Veel verschil is het niet.

Dus heb jij een toren of van die frame's aan de muur? Want de frame's gaan maar max 65cm hoog en jouw toren is van de grond tot aan het plafond toch?
pi_171625821
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:40 schreef Glider76 het volgende:

[..]

Netjes is altijd afwachten. Maar jij hebt zo'n toren? Volgens mij staat die op de grond.

Ik heb 7 elementen en het frame kan maar 6 elementen hebben.

Ik was weer gierig en vondt het frame overbodig. Kost 22 euro dus waar hebben we het eigenlijk over. Maar anders glijden de elementen in dat frame en schroef je dat frame tegen de muur. Veel verschil is het niet.

Dus heb jij een toren of van die frame's aan de muur? Want de frame's gaan maar max 65cm hoog en jouw toren is van de grond tot aan het plafond toch?
bij fami heb je frames tot 2 meter
ik heb er 2 hangen, 1 van 1750mm en 1 van 1500mm
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_171626382
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef densmee het volgende:

[..]

bij fami heb je frames tot 2 meter
ik heb er 2 hangen, 1 van 1750mm en 1 van 1500mm
Nou eigenlijk heb je nog meer dan dat. Een soort muurplaat vanaf 300mm hoog tot aan frame's vanaf 1000 tot aan 1950 ofzo.

Die frame's had ik eigenlijk niet naar gekeken. Maar ziet er goed uit. Ga er een 1000mm frame bij doen.
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 22:12:18 #45
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_171629706
In het kader als je niet wist dat het bestond, mistte je het ook niet.
Heeft mijn vrouw vanmiddag bij Bauhaus een steckdosenbürste oftewel een schoonmaakborstel speciaal voor wandcontactdozen e.d. gekocht.





_O- :D
  zondag 11 juni 2017 @ 22:52:33 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_171631025
Wel eerst even goed nat maken :P
pi_171633759
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Vonkenboer het volgende:
In het kader als je niet wist dat het bestond, mistte je het ook niet.
Heeft mijn vrouw vanmiddag bij Bauhaus een steckdosenbürste oftewel een schoonmaakborstel speciaal voor wandcontactdozen e.d. gekocht.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O- :D
Dan zou je ook nog een dunner ragertje voor de contactopeningen zelf moeten hebben.

En voorkomen is beter dan genezen:
http://sauba-buerste.de/dodo-de/
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 07:18:06 #48
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_171634462
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 01:00 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dan zou je ook nog een dunner ragertje voor de contactopeningen zelf moeten hebben.

En voorkomen is beter dan genezen:
http://sauba-buerste.de/dodo-de/
Dit gaat prima; aldus mijn vrouw :p
  maandag 12 juni 2017 @ 22:44:17 #49
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_171655119
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Vonkenboer het volgende:
In het kader als je niet wist dat het bestond, mistte je het ook niet.
Heeft mijn vrouw vanmiddag bij Bauhaus een steckdosenbürste oftewel een schoonmaakborstel speciaal voor wandcontactdozen e.d. gekocht.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O- :D
naja die tafeldozen worden altijd wel stoffig van binnen idd.... Maar om daar nou met een borsteltje door te gaan???
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 07:17:56 #50
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_171658934
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:44 schreef gateway het volgende:

[..]

naja die tafeldozen worden altijd wel stoffig van binnen idd.... Maar om daar nou met een borsteltje door te gaan???
Ordnung muss sein ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')