abonnement Unibet Coolblue
pi_171551832
Hoi iemand die wij kennen, die had dan een doodgeboren babie, best wel wreed erg te noemen natuurlijk, maar ik heb dan bijv twee abortussen gehad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, heb geen geluk in de liefde gehad dus, nooit de juiste vrouw gevonden, en begin beetje oud te worden dus mijn kansen nemen gewoon enorm af om ooit een vrouw van mn dromen te vinden, en dus.....

Nou ja de een heeft dan een oveleden babie voor wie mensen in mijn omgeving een kaarsje branden en een gebedje doen en zelf een oficiele datum hebben 1 keer per jaar waar ze die gaan herdenken , en als ik dan aangeef : ja man ik heb geen kids? ja dan is het zo van : ja eigen schuld, terwijl ik mijn kids dus ook echt als dood ervaar dus,,, nou ja iig ? geen merci voor het possetje, had ie maar beter zijn best moeten doen,

Ook een maatje van mij heeft overleden vrouw, ze is 10 jaar geleden overleden ofzo, nou ja : best wreed erg hoor, alleen in mijn hoofd omdat ik alleen maar 4 mega korte relatietjes heb gehad vroeger met vrouwen, die al snel helemaal misliepen, en heb voor mn gevoel dus nooit de vrouw van mn dromen ontmoet, ja dan zeg ik : ja maar holy fuck? de vrouw van mijn dromen van 30 jaar geleden die ik niet in mijn leven mocht hebben? Das voor mij ook een soort overleden vrouw! Reactie : nee is niet waar want jij hebt de vrouw nooit echt gehad, dus jouw verdriet is niet echt!
pi_171552867
Ok.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')