abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:48:00 #276
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_171667244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar dit is toch niet echt een stukje proza waarmee je werknemers lokt toch? 160 meter, man man _O-
Kun je beter adverteren met de 1500 reizigers die je vervoert.

Of bij een goederentoko gaan rijden, dan sleep je tot 700 meter mee.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:57:30 #277
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_171667515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar dit is toch niet echt een stukje proza waarmee je werknemers lokt toch? 160 meter, man man _O-
Veel vrijheid vind ik ook uiterst dubieus om in de tekst op te nemen, je kan vooruit of achteruit, ernaast is fout :P .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_171667687
En achteruit mag je maximaal een meter ofzo.
Bier.
pi_171667831
Als je begeleid wordt wel meer hoor ;)
Altijd weer leuk toen de icd nog geen sandwich reed... Dan moest je achteruit de tuin van Rotterdam uit 's ochtends, en werd je door een rangeerder begeleid.
Uiteraard gaat het verhaal dat een collega op een ochtend uit automatisme de AFB aan had gezet, en vervolgens een half uur heeft lopen zoeken waarom ie maar geen tractie kon geven _O-
Hij vergat dat je met de AFB aan niet achteruit kan rijden _O-

Nee, ik was het niet :P
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:11:26 #280
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171667855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En achteruit mag je maximaal een meter ofzo.
Of verder als je een loods achterop hebt :P

Ik ben wel eens achteruit teruggereden naar station Breda nadat de trdl de Fyra waar ik in zat naar Roosendaal stuurde ipv naar Rotterdam.
pi_171667943
Ik mis trouwens ook de hands-on mentaliteit die van een Machinist verwacht wordt

:P
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:42:40 #282
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_171668550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef b2py het volgende:
Ik mis trouwens ook de hands-on mentaliteit die van een Machinist verwacht wordt

:P
en pro-actief, staat dat er niet in?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_171668621
Geen 9 tot 5 mentaliteit, out of the box denker enz enz
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:51:44 #284
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_171668755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:43 schreef b2py het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar dit is toch niet echt een stukje proza waarmee je werknemers lokt toch? 160 meter, man man _O-
Langste vrachtwaggel is 25,25 meter dus als door oostblokkers overbodig geworden truckers tot de doelgroep behoren dan is het heel wat.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:32:28 #285
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_171672476
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 01:47 schreef dennistd het volgende:
Op treingebied bedoel je? Dan is het volgens mij niet echt de moeite waard, zou ik eerder voor het Ruhrgebiet of Köln gaan. Hangt ook een beetje vanaf of je meer van de reizigerstreinen of goederentreinen bent.
Nouja, als stedentrip, heb de komende paar weken toch niets te doen met mn leven, dus aken leek mij puur om de stad wel leuk om naartoe te gaan
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 19:30:38 #286
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171673830
Opvallend: tijdens de aanleg van het verdiepte spoor in Vught gaat de naastgelegen N65 7 tot 8 maanden dicht.

Dit gaat plaatsvinden rond 2024/2025

http://www.bd.nl/vught/n6(...)-aan-spoor~a03e7436/
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:33:11 #287
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171673900
Ik ben benieuwd hoeveel overlast treinreizigers van die verbouwing gaan hebben.
pi_171674937
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Opvallend: tijdens de aanleg van het verdiepte spoor in Vught gaat de naastgelegen N65 7 tot 8 maanden dicht.

Dit gaat plaatsvinden rond 2024/2025

http://www.bd.nl/vught/n6(...)-aan-spoor~a03e7436/
Opvallender is als ze voor het alternatief gekozen hadden en tientallen huizen hadden moeten slopen..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 20:33:00 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171675630
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef b2py het volgende:

[..]

Opvallender is als ze voor het alternatief gekozen hadden en tientallen huizen hadden moeten slopen..
Of acht maanden lang alles moeten verbussen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_171675948
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:45 schreef Salatrel het volgende:
Geen 9 tot 5 mentaliteit, out of the box denker enz enz
Out on the Bok - denker?
dag
pi_171675979
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Of acht maanden lang alles moeten verbussen :P
Dat zal er vast nog wel aankomen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 13 juni 2017 @ 20:51:00 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171676119
quote:
19.55-20.30 uur RAIL AWAY (HH)

Serie over markante spoorlijnen.

Spanje:San Sebastian-Durango

In Baskenland ligt tussen de twee
belangrijkste steden San Sebastian en
Bilbao een smalspoorlijn.U krijgt een
goed beeld van dit mooie,onbekende deel
van Spanje.

De reis gaat tot Durango en met een
museumlijn met stoom als herinnering
aan het vroegere smalspoornet.
Zojuist affeloopt :Y maar jullie kijken toch liever een ander keertje :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_171676127
Ik zal niet meer zeuren over hoe Dordt behandeld wordt door de NS, maar ben wel nieuwsgierig waarom in de avond- en ochtendspits de trein van en naar Vlissingen gekoppeld/afgekoppeld wordt. Van lekker lange dubbeldekker (10 bakken) naar een korte 4 of 6 en v.v.

Zodat het haringen in een ton is tussen Rdam en Dordt. Zijn de perrons in Zeeland te kort voor zo'n lange trein? Voorheen gebeurde dat in Roosendaal volgens mij.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_171676178
Het logische antwoord (denk ik) is; Omdat het materieel nóg harder nodig is tussen Rotterdam en Amsterdam (geen idee wat de eindbestemming is maar soit). Dat neemt niet weg dat je gewoon gelijk hebt dat dit soort praktijken tussen Dordrecht en Rotterdam in de spits ook niet kunnen.
Bier.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:57:00 #295
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171676286
Er rijden twee series: Lelystad - Amsterdam - Dordrecht en Amsterdam - Dordrecht - Vlissingen. Misschien is één van die stellen van de Vlissingen-trein nodig voor Lelystad - Amsterdam - Rotterdam v.v.?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:35:35 #296
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_171677185
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:51 schreef SevenWonders het volgende:Zodat het haringen in een ton is tussen Rdam en Dordt. Zijn de perrons in Zeeland te kort voor zo'n lange trein? Voorheen gebeurde dat in Roosendaal volgens mij.
De Zeeuwse perrons zijn inderdaad te kort, maar daar zou je tussen Rotterdam en Dordt toch geen last van moeten hebben.
pi_171677378
Er wordt in principe tegenwoordig in Roosendaal gesplitst. De treinen die in Rotterdam gesplitst worden zijn geloof ik de treinen die in Roosendaal in conflict zouden komen met andere treinen (treinbeweging voor afrangeren).
pi_171677625
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:43 schreef MTL het volgende:
Er wordt in principe tegenwoordig in Roosendaal gesplitst. De treinen die in Rotterdam gesplitst worden zijn geloof ik de treinen die in Roosendaal in conflict zouden komen met andere treinen (treinbeweging voor afrangeren).
Yeah, dat snap ik wel, maar ik krijg er wel jeuk van. Overal moet infra opgeruimd worden enzo of wordt het net op maat gemaakt. Over 10 jaar heeft Utrecht Centraal een gigantisch probleem qua perroncapaciteit, Amsterdam Centraal nu al en nog vele stations ook. En er wordt zo moeilijk gedaan over iedere fucking wijziging. Omdat men het COMPLETE station plat moet gooien vanwege het bouwen van spoor 8 in Zwolle wordt de sneltrein Zwolle-Enschede vv een heel jaar uitgesteld.

En ondertussen gaat de afbraak van de flexibiliteit volledig door.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 13 juni 2017 @ 22:00:22 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171677822
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Omdat men het COMPLETE station plat moet gooien vanwege het bouwen van spoor 8 in Zwolle wordt de sneltrein Zwolle-Enschede vv een heel jaar uitgesteld.
Want over een jaar zitten we niet nog steeds met datzelfde probleem, of zo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 22:01:34 #300
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_171677847
Dit topic is trouwens
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')