abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:06:34 #251
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_172027308


Scherpe analyse van Fredsj.
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:15:24 #252
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_172029778
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[ [url=https://puu.sh/wwCW9/0908a28001.pnghttps://puu.sh/wwCW9/0908a28001.png]afbeelding[/url] ]

Scherpe analyse van Fredsj.
Haha, thanks Fred. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:17:43 #253
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_172029863
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[ [url=https://puu.sh/wwCW9/0908a28001.pnghttps://puu.sh/wwCW9/0908a28001.png]afbeelding[/url] ]

Scherpe analyse van Fredsj.
Scoort veel. Kan wel wat.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_172035189
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit te denken om naast Twente een nieuwe game aan te maken. Weet nog niet precies hoe en wat, maar ik denk werkeloos beginnen en dan maar zien waar het schip strandt. Alleen nog even kijken naar de reputatie die ik mijn manager ga meegeven.
Als je dat leuk vindt is een reputatie van niks wel geinig. Brengt je langs kleine flutcompetities.
pi_172035190
Norwich O+
pi_172037145
Wat een logica weer :')
4e seizoen ,boven Real Madrid geëindigd (ik 6e met Santander en Madrid 7e): Zidane ontslagen. Dus ik solliciteer, ben ik de top kandidaat. Heb ik een gesprek met Roberto Carlos en vertel hem eigenlijk alles wat die wil horen en wie nemen ze.....Allegri die zojuist bij Juventus is ontslagen omdat ze 11e zijn geëindigd.. en Juve neemt natuurlijk Zidane aan..

Dan maar proberen ze kapot te maken met Santander door flink wat geld uit te geven.. Ik zal binnenkort eens een screen van m'n team maken voor geïnteresseerde.. :)
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:37:33 #257
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_172058208
Kon het toch niet laten om verder te gaan met Twente, dus nog geen nieuwe werkeloosgame :D
Wel een karig begin van het seizoen vind ik zelf, zeker als je bedenkt dat ik de laatste 3 wedstrijden op rij heb gewonnen. Natuurlijk zijn de verschillen nog erg klein, alleen behoorlijk irritant dat AZ al zo ver weg is.



Waar ik het overigens nog niet echt over gehad heb hier is dat ik ook bondscoach ben van Nederland toen Blind na het EK van 2018 opstapte. Ik speelde eerste in iets dat de Nations League heet.


2 keer verloren van Spanje, 2 keer gewonnen van Zweden.


Nu bezig met de kwalificatie voor het WK van 2020. Behalve een gigantische off-day in en tegen Roemenië (3-0 nederlaag :') ) gaat het prima. Alleen Georgië wist in de laatste minuut een gelijkmaker te produceren met hun eerste schot op doel, Gibraltar is er met 9-0 en 7-0 af gegaan, Azerbeidzjan met 5-0 en 9-0 en Roemenië-thuis en Tsjechië-thuis waren ook eenvoudige overwinningen. Ik heb nog 2 uitwedstrijden te gaan: Georgië en Tsjechië.
pi_172072393
Het seizoen zit erop.

Natuurlijk wel verwacht dat ik kampioen ging worden, aangezien de voorsprong tijdens de winterstop

De stand :


Ajax moeten we volgend jaar dus op gaan letten

De overige competities :


Transfer in tijdens de winterstop :

Er ging niemand meer weg, dus sommige spelers waren voor het 2e team :')

De selectie vanaf de winterstop :


Luuk de jong had een geweldig seizoen, Ga er wel vanuit dat die gaat vertrekken

Bonus plaatje :


Extra extra extra :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er nog meer screens nodig zijn, hoor ik het wel ^O^ :W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:56:00 #259
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_172081093
5 wedstrijden geleden had AZ nog 36 uit 12 en stond ik 11 punten achter, ook weer gefixt (met onder andere een 1-2 overwinning in Alkmaar) _O_
Sowieso na een matig begin met 4 gelijke spelen en een nederlaag in de eerste 7 wedstrijden inmiddels 10 keer op rij gewonnen in de Eredivisie _O_



Dit jaar door mijn kampioenschap vorig seizoen ook voor de allereerste keer de Champions League in. Kan ik ook niet over klagen vind ik persoonlijk. Thuis verloren van Barca, uit gewonnen van Sporting en de rest gelijk. Moet nu alleen nog uit naar Barcelona. Buiten het feit dat ik daar toch wel ga verliezen kan ik sowieso niet meer door, omdat onderling resultaat voor gaat en Monaco dat op uitgoals van de wint (2-2 in Monaco, 3-3 in Enschede).
In ieder geval ben ik al blij met Europees voetbal na de winter :D

  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 14:33:30 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172089820
Forza Twente _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 1 juli 2017 @ 14:40:35 #261
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_172090027
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forza Twente _O_
Ja :D

En het mooie is dat de 2 beste spelers nog van het originele Twente zijn :7
pi_172094650


Nou daar begint het _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 1 juli 2017 @ 18:33:37 #263
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172095389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Nou daar begint het _O-
Lekker toch
pi_172095639
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:33 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Lekker toch
Dat wel, maar moet er nog wel 1tje voor terug halen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172096678


voorlopig blijft het bij verkopen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172098001
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja :D

En het mooie is dat de 2 beste spelers nog van het originele Twente zijn :7
George en ter avest? ;)
  zaterdag 1 juli 2017 @ 21:05:05 #267
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_172098817
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 20:30 schreef BlaBla87 het volgende:

[..]

George en ter avest? ;)
Klich en Ter Avest, George zit as we speak de bank van FC Lienden warm te houden.

Ik heb ook Bijen, Drommel en Andersen nog overigens. Andersen had ik voor 10 miljoen aan Saint Etienne verkocht en toen ik zijn opvolger een jaar later met dikke winst doorverkocht voor 2 miljoen weer terug gehaald :')
Bijen is mijn eerste reserve in de defensie nadat hij het op huurbasis bij clubs als Heerenveen en Groningen uitstekend deed. Drommel is reservekeeper en dat blijft hij omdat hij toch nooit zeurt om speeltijd :P

Ede zit nog in het tweede om Jong Twente uit de Derde Divisie te laten promoveren (en uit nostalgische overwegingen aangezien hij de eerste 2 seizoenen echt een enorme held was die zo'n beetje een op een liep. Daarnaast heeft ie al een stafprofiel dat erg goed is).
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 23:10:57 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172102086
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja :D

En het mooie is dat de 2 beste spelers nog van het originele Twente zijn :7
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172110168
Jarenlang geen FM gespeeld. Heb in het verleden CM 01/02 gespeeld, zoals iedereen wel, maar wil wel weer eens een goed managerspel spelen. Ben afgehaakt toen het wat ingewikkelder en uitgebreider werd. Wil eigenlijk gewoon een team managen, lekker opstellingen maken en spelers kopen en verkopen. Lekker basic. Is FM2017 een goed spel voor mij?
  zondag 2 juli 2017 @ 12:44:43 #270
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172110336
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:39 schreef PicoMMP het volgende:
Jarenlang geen FM gespeeld. Heb in het verleden CM 01/02 gespeeld, zoals iedereen wel, maar wil wel weer eens een goed managerspel spelen. Ben afgehaakt toen het wat ingewikkelder en uitgebreider werd. Wil eigenlijk gewoon een team managen, lekker opstellingen maken en spelers kopen en verkopen. Lekker basic. Is FM2017 een goed spel voor mij?
Ja.

Je kan zo uitgebreid of zo simpel spelen als je zelf wil. Jij doet wat jij wil en je staf de rest.
wooblabalurg
  zondag 2 juli 2017 @ 12:58:52 #271
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172110714
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:39 schreef PicoMMP het volgende:
Jarenlang geen FM gespeeld. Heb in het verleden CM 01/02 gespeeld, zoals iedereen wel, maar wil wel weer eens een goed managerspel spelen. Ben afgehaakt toen het wat ingewikkelder en uitgebreider werd. Wil eigenlijk gewoon een team managen, lekker opstellingen maken en spelers kopen en verkopen. Lekker basic. Is FM2017 een goed spel voor mij?
Gewoon halen joh
pi_172111127
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja.

Je kan zo uitgebreid of zo simpel spelen als je zelf wil. Jij doet wat jij wil en je staf de rest.
Nice :)
pi_172115269
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:39 schreef PicoMMP het volgende:
Jarenlang geen FM gespeeld. Heb in het verleden CM 01/02 gespeeld, zoals iedereen wel, maar wil wel weer eens een goed managerspel spelen. Ben afgehaakt toen het wat ingewikkelder en uitgebreider werd. Wil eigenlijk gewoon een team managen, lekker opstellingen maken en spelers kopen en verkopen. Lekker basic. Is FM2017 een goed spel voor mij?
Je hebt ook een minder uitgebreide versie van FM17, misschien is dat wat voor je?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172121967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Finale gewonnen. *O*
Na een halfuur met 10 man. Uit de vrije trap die er uit voort komt ook een speler van Porto rood. Daarna tot aan de penals 0 kansen, maar Jeroen Zoet houdt er gewoon 3 strafschoppen uit. CL winnaar 2017-2018.
Niet eens gezien, netjes hoor :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172124981


4x een vrije trap van Varela :') _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 21:42:52 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172125359
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

4x een vrije trap van Varela :') _O-
Altijd prettig als je zo'n speler hebt _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 5 juli 2017 @ 01:39:50 #277
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172180411
Godverdomme.. mijn linksbuiten 8-9 maanden eruit. En die was in topvorm.. gaat flink dalen :{

Gelukkig ligt mijn andere linksbuiten er ook nog 3 maanden uit _O_
pi_172185296
Zoals beloofd wilde ik nog even mijn team met jullie delen, beleef echt heel veel plezier aan m'n Racing Santander carrière.

Het team


Keepers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdediging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middenveld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanval:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Transfers:
De eerste paar seizoenen was m'n doel om zo snel mogelijk naar het hoogste niveau te promoveren, zodat er wat geld binnen zou komen (Er was een schuld van 9M die terugbetaald moest worden. Dus veel gehuurd(gratis) en zoveel mogelijk goedkope of gratis spelers aangetrokken, die nog jong waren en mee konden groeien met het team.

Ondertussen ook veel jeugdspelers gehaald. Onder 19 was zo goed dat het 3 jaar op rij ongeslagen kampioen werd, nadeel daarvan is wel dat veel spelers daardoor interessant werden.
Aangezien santander b nu in de segunda division b zit, zijn de meeste spelers van de ongeslagen jeugd, doorgegroeid naar het B team. Volgend seizoen wordt gekeken of ze daar blijven of naar het eerste worden verplaatst, ik verwacht wel een beetje een leegloop van het eerste namelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk vinden jullie het wat :)
PSN: Metal_Akilla
pi_172186326
Ook maar eens mijn FM ervaringen posten hier.

Jarenlang FM 14 gespeeld, had daar een mooie San Marino game waar ik tot seizoen 26/27 gekomen ben. Opgeklommen naar de serie A binnen 5 seizoen en uiteindelijk een topploeg geworden met diverse titels en beker overwinningen. Draaide elk jaar in de top mee. Europees gezien wat moeizamer, een keer de EL gewonnen maar helaas in de CL nooit verder gereikt dan de halve finale.

Had wel een paar absolute helden. Zo heb ik Tonny Vilhena kunnen aantrekken in mijn eerste jaar serie A (was bij Feyenoord op de transfer lijst gezet) en hij speelt op z'n oude dag nu nog bij San Marino. Wat een baas was dat zeg, elk jaar rond de 15/20 goals en assists, veelvuldig speler van het jaar geworden. Bizar genoeg had oranje een Danny Blind als bondscoach en heeft ie maar 1! Interland op z'n naam. Mooie is dat ie op 32 jarige leeftijd bankzitter was geworden, toen had ik 2 langdurig geblesseerden en mocht meneer weer in de basis starten voor een paar maanden. Werd gelijk z'n beste seizoen ooit.

Ik had ook een mooie regen, een Italiaanse CV. Dit ventje maakte op 16 jarige leeftijd z'n debuut en speelde dat seizoen 20 wedstrijden en maakte als CV daarin 8! Goals, wat een baas met corners was dat. Ook hij speelt er nog altijd en is met 24 jaar nog hartstikke jong maar als 8 seizoen basis dus. Wat een held.

Met FM 17 een LLM carrière gestart in IJsland op het 2e niveau. Nou dat was iets te LLM voor mij, geen geld, geen goede jeugd, spelers wilden niet komen. Heeeel moeizaam. Na 2 seizoen daar ook maar ze brui aan gegeven en toen een nieuwe game met Feyenoord gestart. Ook dat heb ik na een seizoen beindigd. Vind het toch leuker om iets op te bouwen van een lager niveau. Toen een nieuwe game gestart en mede door tips uit dit topic met Cercle Brugge gestart en dat is een prima keuze.

Veel goede jeugd, geen geld maar wel dmv jeugd en verkopen iets van te maken dus. Zit nu in seizoen een en heb periode 1 gewonnen met 4 punten voorsprong en sta er in periode 2 ook prima voor met een 2e plek 1 punt achter nr 1. Prima defensie en middenveld, spitsen zijn matig, daar moet volgend seizoen wel een klasbak bij. Speel 4-3-3 met opkomende backs en met een VM. Zal binnenkort wat screens posten hier van het elftal.

Heb een goede jeugd, leuke middenvelder van 19 die ik basis heb gezet en doet het meer dan prima!
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:43:02 #280
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172186509
Lekker bezig boys ^O^
pi_172187186
Zeker nog niks bekend over FM18?
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 13:12:00 #282
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172187217
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:35 schreef alopio het volgende:
Ook maar eens mijn FM ervaringen posten hier.

Jarenlang FM 14 gespeeld, had daar een mooie San Marino game waar ik tot seizoen 26/27 gekomen ben. Opgeklommen naar de serie A binnen 5 seizoen en uiteindelijk een topploeg geworden met diverse titels en beker overwinningen. Draaide elk jaar in de top mee. Europees gezien wat moeizamer, een keer de EL gewonnen maar helaas in de CL nooit verder gereikt dan de halve finale.

Had wel een paar absolute helden. Zo heb ik Tonny Vilhena kunnen aantrekken in mijn eerste jaar serie A (was bij Feyenoord op de transfer lijst gezet) en hij speelt op z'n oude dag nu nog bij San Marino. Wat een baas was dat zeg, elk jaar rond de 15/20 goals en assists, veelvuldig speler van het jaar geworden. Bizar genoeg had oranje een Danny Blind als bondscoach en heeft ie maar 1! Interland op z'n naam. Mooie is dat ie op 32 jarige leeftijd bankzitter was geworden, toen had ik 2 langdurig geblesseerden en mocht meneer weer in de basis starten voor een paar maanden. Werd gelijk z'n beste seizoen ooit.

Ik had ook een mooie regen, een Italiaanse CV. Dit ventje maakte op 16 jarige leeftijd z'n debuut en speelde dat seizoen 20 wedstrijden en maakte als CV daarin 8! Goals, wat een baas met corners was dat. Ook hij speelt er nog altijd en is met 24 jaar nog hartstikke jong maar als 8 seizoen basis dus. Wat een held.

Met FM 17 een LLM carrière gestart in IJsland op het 2e niveau. Nou dat was iets te LLM voor mij, geen geld, geen goede jeugd, spelers wilden niet komen. Heeeel moeizaam. Na 2 seizoen daar ook maar ze brui aan gegeven en toen een nieuwe game met Feyenoord gestart. Ook dat heb ik na een seizoen beindigd. Vind het toch leuker om iets op te bouwen van een lager niveau. Toen een nieuwe game gestart en mede door tips uit dit topic met Cercle Brugge gestart en dat is een prima keuze.

Veel goede jeugd, geen geld maar wel dmv jeugd en verkopen iets van te maken dus. Zit nu in seizoen een en heb periode 1 gewonnen met 4 punten voorsprong en sta er in periode 2 ook prima voor met een 2e plek 1 punt achter nr 1. Prima defensie en middenveld, spitsen zijn matig, daar moet volgend seizoen wel een klasbak bij. Speel 4-3-3 met opkomende backs en met een VM. Zal binnenkort wat screens posten hier van het elftal.

Heb een goede jeugd, leuke middenvelder van 19 die ik basis heb gezet en doet het meer dan prima!
San Marino _O_

Ik vraag me af wanneer die hele cultstatus tot stand is gekomen op internet.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:07:44 #283
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172190143
quote:
4s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:10 schreef Leonos het volgende:
Zeker nog niks bekend over FM18?
Geen idee eigenlijk. Maar haal die toch pas in januari of februari :P

Als ik hem al haal.
pi_172190463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

San Marino _O_

Ik vraag me af wanneer die hele cultstatus tot stand is gekomen op internet.
Nou ja het is best een geinige LLM uitdaging met potentie. Als je in Engeland echt LLM gaat spelen dan moet je je natuurlijk door veel seizoen en heeeel veeeel wedstrijden en diverse bekertoernooien worstelen. En aangezien het landenteam van San Marino en van de slechtste ter wereld is, is het een leuke combi uitdaging als je een dubbelfunctie pakt (wat ik toen vergeten was, als ik ooit weer eens een San Marino game start doe ik dit wel)

Voordeel van San Marino is natuurlijk dat ze in italie uitkomen, zo kan je dus ook echte toppers aantrekken en krijg je redelijk snel geld als je in de serie A speelt. Een pauperteam met potentie dus. En een stadion van 500 man, leuk om uit te breiden. Ik had uiteindelijk een stadion van 28000.
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 15:31:44 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172190686
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:20 schreef alopio het volgende:

[..]

Nou ja het is best een geinige LLM uitdaging met potentie. Als je in Engeland echt LLM gaat spelen dan moet je je natuurlijk door veel seizoen en heeeel veeeel wedstrijden en diverse bekertoernooien worstelen. En aangezien het landenteam van San Marino en van de slechtste ter wereld is, is het een leuke combi uitdaging als je een dubbelfunctie pakt (wat ik toen vergeten was, als ik ooit weer eens een San Marino game start doe ik dit wel)

Voordeel van San Marino is natuurlijk dat ze in italie uitkomen, zo kan je dus ook echte toppers aantrekken en krijg je redelijk snel geld als je in de serie A speelt. Een pauperteam met potentie dus. En een stadion van 500 man, leuk om uit te breiden. Ik had uiteindelijk een stadion van 28000.
Dat is wel genot ja. Ben zelf een keer of twee á drie met San Marino begonnen, startte erg sterk, maar haakte toch af omdat er óf heel veel blessures waren, óf mijn beste spelers werden voor een appel en een ei weggekocht, óf ik wilde toch weer een Telvannigame doen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172191668
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat is wel genot ja. Ben zelf een keer of twee á drie met San Marino begonnen, startte erg sterk, maar haakte toch af omdat er óf heel veel blessures waren, óf mijn beste spelers werden voor een appel en een ei weggekocht, óf ik wilde toch weer een Telvannigame doen :+
Ja das altijd een nadeel ja dat als je een keer een talent hebt dat ze dan snel wegzijn.

Maar als je je echt kapot wilt ergeren begin dan eens een IJsland LLM in de 2e divisie...sowieso al een drama om al die namen uit elkaar te houden..
pi_172234679
Ik speel niet zo regelmatig, maar seizoen 1 met Shefffield Wednesday zit er bijna op. QPR staat 6 punten voor en is kampioen, maar daarna kom ik met 1 punt voorsprong op Newcastle en 3 op Norwich. Newcastle heeft me 2x dik ingemaakt en verloor de afgelopen wedstrijd tegen Barnsley. Mooie wending voor mij, wat ik sta nu op directe promotie.

Op goal heb ik Westwood, maar bij raakte 4 maanden geblesseerd. Gelukkig bleek de toen gehuurde Ruben Yãnez een schot in de roos, afkomstig van Real en eventueel op te halen voor 1,1 miljoen. Al heb ik momenteel geen geld..

Mijn pareltjes zijn verder niet mijn aankopen, maar jongens als Matias, Fletcher, Jones en Lees. Een leuk team tot dusver. Ben benieuwd hoeveel budget ik heb al ik promoveer. En, als het niet bevalt, verkas ik van club

:)
pi_172245149


We beginnen de CL wel super _O_

Winnen zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren ;(. Best lastige poule :

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172245553
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

We beginnen de CL wel super _O_

Winnen zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren ;(. Best lastige poule :

[ afbeelding ]
Welk seizoen?
pi_172245602
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Welk seizoen?
2e :)

2017/2018 dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172246952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

2e :)

2017/2018 dus
Dure aankopen dan al, toch? Heb je goed verkocht?
pi_172252520
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:08 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dure aankopen dan al, toch? Heb je goed verkocht?
Anderson is huur, en Schaub was gratis dus dat valt wel mee :)

Verder wel goed verkocht, winterperiode voor 70mil en aan het einde van seizoen 1 nog voor 50mil :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_172299012
Beetje tijdens het zonnen even FM lopen doen en de meest legendarische CL finales ooit gehad

Man Utd - City

Ik kreeg 4 rode kaarten en uiteindelijk met penals gewonnen _O-
pi_172309987
Kerel met z'n managernaam Destroy Messi wordt manager van Barca met de intentie om Messi geen enkele wedstrijd te laten spelen, omdat ie t niet leuk vindt dat ie steeds de Ballon d'Or wint _O-

http://imgur.com/a/OO4P9#0
Children of the night. What music they make.
pi_172310424
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:52 schreef DeHovenier het volgende:
Kerel met z'n managernaam Destroy Messi wordt manager van Barca met de intentie om Messi geen enkele wedstrijd te laten spelen, omdat ie t niet leuk vindt dat ie steeds de Ballon d'Or wint _O-

http://imgur.com/a/OO4P9#0
_O-
pi_172336768
Het afstraffen van Real Madrid omdat ze mij niet aan hebben genomen gaat vooralsnog goed volgens plan })
zit nu in november, sta 9 punten los van madrid, heb ze in het Santiago Bernabeu helemaal zoek gespeeld en ze staan lekker 4e *O* en ik sta redelijk verrassend 1e. Zoals mijn team speelt heb ik ook het idee dat ze er echt zin in hebben dit seizoen ofzo :9~
PSN: Metal_Akilla
pi_172337321
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:52 schreef DeHovenier het volgende:
Kerel met z'n managernaam Destroy Messi wordt manager van Barca met de intentie om Messi geen enkele wedstrijd te laten spelen, omdat ie t niet leuk vindt dat ie steeds de Ballon d'Or wint _O-

http://imgur.com/a/OO4P9#0
_O-

Wel bizar dat het verval zo snel gaat en zelfs niemand hem meer wilt op het eind :o
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 12:40:34 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172339028
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:52 schreef DeHovenier het volgende:
Kerel met z'n managernaam Destroy Messi wordt manager van Barca met de intentie om Messi geen enkele wedstrijd te laten spelen, omdat ie t niet leuk vindt dat ie steeds de Ballon d'Or wint _O-

http://imgur.com/a/OO4P9#0
:D _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 12:41:14 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172339040
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Beetje tijdens het zonnen even FM lopen doen en de meest legendarische CL finales ooit gehad

Man Utd - City

Ik kreeg 4 rode kaarten en uiteindelijk met penals gewonnen _O-
Wajoo :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172376500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit te denken om naast Twente een nieuwe game aan te maken. Weet nog niet precies hoe en wat, maar ik denk werkeloos beginnen en dan maar zien waar het schip strandt. Alleen nog even kijken naar de reputatie die ik mijn manager ga meegeven.
Doe ik ook. Ben werkeloos begonnen met zondag-voetbal als ervaring van de trainer.

Ik ga maar ns verder met m'n eerste (en enige) game, 2e seizoen met Bishop's Stortford gaat beginnen, in de VNLS.

Nog best veel NLers verkocht:


[ Bericht 7% gewijzigd door DeHovenier op 12-07-2017 23:09:15 ]
Children of the night. What music they make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')