abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:53:02 #76
468533 eyooo
Be my guest...
pi_171730805


[ Bericht 100% gewijzigd door eyooo op 16-06-2017 12:53:48 (dubbel) ]
  Spellchecker vrijdag 16 juni 2017 @ 13:02:33 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171730922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:52 schreef eyooo het volgende:

Nou kan er bij mij veel in, maar iets (of iemand) is hier niet goed.
Zij dus.

En als jij hiermee blijft doorgaan; jij ook.

Niet leuk eyooo, maar hou de eer aan jezelf .....
pi_171731552
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:02 schreef maily het volgende:

[..]

Zij dus.

En als jij hiermee blijft doorgaan; jij ook.

Niet leuk eyooo, maar hou de eer aan jezelf .....
Euh. ooit misschien bij stilgestaan dat hij het zelf uitgemaakt heeft?

Dat meisje doet doodgewoon voor een stapelverliefd vriendinnetje..

Hij houd haar steeds aan het lijntje, door wel te zoenen/seks te hebben,maar geen relatie willen.

:')
  Spellchecker vrijdag 16 juni 2017 @ 13:39:53 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171731577
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:38 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

Euh. ooit misschien bij stilgestaan dat hij het zelf uitgemaakt heeft?

Dat meisje doet doodgewoon voor een stapelverliefd vriendinnetje..
Dat moest hij misschien maar eens goed duidelijk maken?

En het contact verbreken, want zij blijft maar plakken.
pi_171731647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:39 schreef maily het volgende:

[..]

Dat moest hij misschien maar eens goed duidelijk maken?

En het contact verbreken, want zij blijft maar plakken.
hij kán een spetterende relatie met dit meisje hebben, en beweert zelf ook dat hij dat eigenlijk wil.

Ik geloof hem niet, want hij doet achterbaks door het meisje steeds met kluitje en al in het riet te sturen.

Eyo is zelf onvolwassen en toe aan ontwikkeling.
pi_171732711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:52 schreef eyooo het volgende:
Zal ff een situatie schetsen waardoor ik echt met mn handen in t haar zit

Nu een paar dagen later; ze appt me nog steeds superveel & doet erg normaal.
Ik was naar de kapper geweest & had haar een fotootje gestuurd. Ik kreeg;
''Omg omg omg zo hot O+''
Vond ik al een beetje een reactie die weer niet pastte bij 'het voelt niet oke', maar goed.
Toen een uurtje later kwam ze met; ''ik ga ff douchen'', dus ik denk oke, thanks voor de info.

Waarop ze ineens 3 naaktfoto's gestuurd blijkt te hebben voor ze de douche instapte met 'Ik maak het wel goed xxx'...
Nou kan er bij mij veel in, maar iets (of iemand) is hier niet goed.
Jonge, je snapt het echt niet he!
Er zijn 2 mogelijkheden:

1: Je verteld haar nu direct dat je terug een relatie met haar wilt. Als ze dat wilt, veel plezier samen. Als ze weer achterlijk gaat doen.. direct stoppen met haar aandacht te geven/ontvangen.

2: Direct stoppen met deze onzin, want ze wilt alleen maar je aandacht en speelt alleen maar met jouw gevoelens. Wat je overigens voor een groot deel aan jezelf te danken hebt.

Ikzelf zou in deze situatie voor optie 2 gaan.
Succes!
pi_171733186
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:52 schreef eyooo het volgende:
Zal ff een situatie schetsen waardoor ik echt met mn handen in t haar zit

Nu een paar dagen later; ze appt me nog steeds superveel & doet erg normaal.
Ik was naar de kapper geweest & had haar een fotootje gestuurd. Ik kreeg;
''Omg omg omg zo hot O+''
Vond ik al een beetje een reactie die weer niet pastte bij 'het voelt niet oke', maar goed.
Toen een uurtje later kwam ze met; ''ik ga ff douchen'', dus ik denk oke, thanks voor de info.

Waarop ze ineens 3 naaktfoto's gestuurd blijkt te hebben voor ze de douche instapte met 'Ik maak het wel goed xxx'...
Nou kan er bij mij veel in, maar iets (of iemand) is hier niet goed.
Laat los (Tenzij je drama en onzekerheid lekker vindt natuurlijk), er zwemt nog meer vis in de zee.
pi_171733759
Je vraagt advies op fok... ;(
pi_171734385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:38 schreef Snowsquall het volgende:
ik lees hier ff bij toeval in en ze lijkt wel een borderliner joh.......If yes-->get the hell out of there!
:')
pi_171735361
TS, je vriendin gedraagt zich doodnormaal voor iemand die stapelverliefd op je is en recent ernstig gekwetst is.
Begrijp dat jij haar met enkele woorden ontzettend veel pijn kunt doen en dat zij dat recentelijk heeft kunnen ervaren. Daardoor is ze nu wat onzeker en probeert ze zichzelf te beschermen. Ze houdt een gepaste afstand omdat je haar vertrouwen in je geschaad hebt.
Daar is niets bijzonders aan en dat trekt vanzelf weer weg. Geef haar de tijd om dat vertrouwen weer terug te winnen.

Wat jij jezelf moet afvragen is of je echt bij haar wilt zijn (en blijven) om wie ze is.
Waarom ging het de vorige keer mis? En welke garanties kun jij jezelf en haar geven dat het nu niet weer mis gaat om dezelfde redenen?
Zijn oude problemen oprecht opgelost?

In plaats van de vinger naar haar te wijzen vind ik dat je zelf eens voor de spiegel moet gaan staan. De manier waarop jij met haar gevoelens om gaat is in mijn optiek behoorlijk empathieloos.
Ik doe mijn best.
pi_171737965
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:40 schreef agter het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het gevoel dat je bespeeld wordt.
Who cares, hij heeft haar in de tang, ze gaat zover om nudes te sturen als hij maar een beetje over een ander meisje begint. Bespeeld worden en bespelen liggen in deze heel dicht bij elkaar.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:13:57 #87
468533 eyooo
Be my guest...
pi_171747264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:53 schreef Woutjeh het volgende:
TS, je vriendin gedraagt zich doodnormaal voor iemand die stapelverliefd op je is en recent ernstig gekwetst is.
Begrijp dat jij haar met enkele woorden ontzettend veel pijn kunt doen en dat zij dat recentelijk heeft kunnen ervaren. Daardoor is ze nu wat onzeker en probeert ze zichzelf te beschermen. Ze houdt een gepaste afstand omdat je haar vertrouwen in je geschaad hebt.
Daar is niets bijzonders aan en dat trekt vanzelf weer weg. Geef haar de tijd om dat vertrouwen weer terug te winnen.

Wat jij jezelf moet afvragen is of je echt bij haar wilt zijn (en blijven) om wie ze is.
Waarom ging het de vorige keer mis? En welke garanties kun jij jezelf en haar geven dat het nu niet weer mis gaat om dezelfde redenen?
Zijn oude problemen oprecht opgelost?

In plaats van de vinger naar haar te wijzen vind ik dat je zelf eens voor de spiegel moet gaan staan. De manier waarop jij met haar gevoelens om gaat is in mijn optiek behoorlijk empathieloos.
Het is 'de vorige keer' uitgegaan, omdat zij zelf vond dat ze me 'te weinig' liefde/aandacht kon bieden. Ik durfde nooit echt goed te zeggen als ik iets niet oke vond, en toen ik het dus wèl deed, ging het (helaas) uit.

Daarom snap ik ook niet zo goed dat velen hier zeggen dat IK haar bespeel. De break-up kwam dan wel vanuit mijn kant - maar zij zat er echt niet ver van af. Ik ben even goed onzeker(der) geworden. (Als het alleen daaraan ligt). Die naaktfoto's e.d. komen compleet vanuit haarzelf - want ik heb het verder nooit echt over andere meiden of iets in die richting...
pi_171753018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:13 schreef eyooo het volgende:

[..]

Het is 'de vorige keer' uitgegaan, omdat zij zelf vond dat ze me 'te weinig' liefde/aandacht kon bieden. Ik durfde nooit echt goed te zeggen als ik iets niet oke vond, en toen ik het dus wèl deed, ging het (helaas) uit.

Daarom snap ik ook niet zo goed dat velen hier zeggen dat IK haar bespeel. De break-up kwam dan wel vanuit mijn kant - maar zij zat er echt niet ver van af. Ik ben even goed onzeker(der) geworden. (Als het alleen daaraan ligt). Die naaktfoto's e.d. komen compleet vanuit haarzelf - want ik heb het verder nooit echt over andere meiden of iets in die richting...
hoezo maak jij het uit als zij iets van zichzelf vind? Niet erg logisch toch ..

Je bent ook erg onduidelijk aan wie het eigenlijk lag, volgens mij was je gewoon niet zeker genoeg over haar, en ben je dat nog niet.

Anders laat je het niet in zo'n chaos uitlopen.
pi_171771610
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:13 schreef eyooo het volgende:

[..]

Het is 'de vorige keer' uitgegaan, omdat zij zelf vond dat ze me 'te weinig' liefde/aandacht kon bieden. Ik durfde nooit echt goed te zeggen als ik iets niet oke vond, en toen ik het dus wèl deed, ging het (helaas) uit.

Daarom snap ik ook niet zo goed dat velen hier zeggen dat IK haar bespeel. De break-up kwam dan wel vanuit mijn kant - maar zij zat er echt niet ver van af. Ik ben even goed onzeker(der) geworden. (Als het alleen daaraan ligt). Die naaktfoto's e.d. komen compleet vanuit haarzelf - want ik heb het verder nooit echt over andere meiden of iets in die richting...
Of je laat het zo en geeft haar geen hoop meer. Zij vindt het leuker als jij onbereikbaar bent. Ik zou ook gewoon nog een meid er bij nemen. Je bent jong, naaien die handel, over 10 jaar heb je daar minder tijd voor.

Als je hier niet mee kan leven, blok haar in al je communicatie apps en move on en ga voor een meid die niet zo raar doet. Misschien dat ze je gaat stalken, middelvinger opsteken en verder gaan met je leven.

De keuze is aan jou, jij maakt het jezelf lastig. Wij kunnen verder niets doen (of er moet een Fokker met versierskills in jouw woonplaats wonen die haar kan versieren).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_171772383
quote:
4s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of je laat het zo en geeft haar geen hoop meer. Zij vindt het leuker als jij onbereikbaar bent. Ik zou ook gewoon nog een meid er bij nemen. Je bent jong, naaien die handel, over 10 jaar heb je daar minder tijd voor.

Als je hier niet mee kan leven, blok haar in al je communicatie apps en move on en ga voor een meid die niet zo raar doet. Misschien dat ze je gaat stalken, middelvinger opsteken en verder gaan met je leven.

De keuze is aan jou, jij maakt het jezelf lastig. Wij kunnen verder niets doen (of er moet een Fokker met versierskills in jouw woonplaats wonen die haar kan versieren).
:')
  zondag 18 juni 2017 @ 16:59:51 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171773035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:13 schreef eyooo het volgende:

[..]

Het is 'de vorige keer' uitgegaan, omdat zij zelf vond dat ze me 'te weinig' liefde/aandacht kon bieden. Ik durfde nooit echt goed te zeggen als ik iets niet oke vond, en toen ik het dus wèl deed, ging het (helaas) uit.

Daarom snap ik ook niet zo goed dat velen hier zeggen dat IK haar bespeel. De break-up kwam dan wel vanuit mijn kant - maar zij zat er echt niet ver van af. Ik ben even goed onzeker(der) geworden. (Als het alleen daaraan ligt). Die naaktfoto's e.d. komen compleet vanuit haarzelf - want ik heb het verder nooit echt over andere meiden of iets in die richting...
Je bent nogal tegenstrijdig in wat je zegt. Want jij had het toch uitgemaakt?
Je hebt dus niet zozeer gezegd dat je iets niet leuk vond, je hebt de stekker eruit getrokken en bent weggelopen.

Maar goed, wat gebeurd is is gebeurd. Het enige wat ik niet snap is waarom jullie dit elkaar aan blijven doen. Het enige wat dit oplevert is gedoe, onzekerheid, pijn en nog meer gedoe.
Spreek gewoon af om elkaar een tijdlang helemaal met rust te laten zodat jullie voor jezelf duidelijk krijgen wat jullie nu echt willen. Dus een maand of 2 a 3 geen contact en lekker bezig met het eigen leven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 juni 2017 @ 17:17:42 #92
163650 Greys
pi_171773276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:13 schreef eyooo het volgende:

[..]

Het is 'de vorige keer' uitgegaan, omdat zij zelf vond dat ze me 'te weinig' liefde/aandacht kon bieden. Ik durfde nooit echt goed te zeggen als ik iets niet oke vond, en toen ik het dus wèl deed, ging het (helaas) uit.

Daarom snap ik ook niet zo goed dat velen hier zeggen dat IK haar bespeel. De break-up kwam dan wel vanuit mijn kant - maar zij zat er echt niet ver van af. Ik ben even goed onzeker(der) geworden. (Als het alleen daaraan ligt). Die naaktfoto's e.d. komen compleet vanuit haarzelf - want ik heb het verder nooit echt over andere meiden of iets in die richting...
Je zei dat jij het had uitgemaakt. Dit klinkt niet alsof jij het hebt uitgemaakt hoor, maar dat kan aan mij liggen.

Verder maken jullie elkaar knettergek met dat gedraai en gekloot. Zeg gewoon wat je wilt, als zij dat niet wil is het klaar. Hou op met dat vage gelul, allebei.

Het klinkt alsof ze je aandacht wel geweldig vindt maar officieel single wil blijven om andere opties open te houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171783082
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zei dat jij het had uitgemaakt. Dit klinkt niet alsof jij het hebt uitgemaakt hoor, maar dat kan aan mij liggen.

Verder maken jullie elkaar knettergek met dat gedraai en gekloot. Zeg gewoon wat je wilt, als zij dat niet wil is het klaar. Hou op met dat vage gelul, allebei.

Het klinkt alsof hij haar aandacht wel geweldig vindt maar officieel single wil blijven om andere opties open te houden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juni 2017 @ 08:31:42 #94
163650 Greys
pi_171783172
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:22 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

quote:
want gisteravond besloot ze ineens om de hele situatie om te gooien - door alles (maar dan ook ALLES) te ontkennen. Alle dingen die zaterdagavond (en maandagmiddag) gezegd waren kon ze zich niet meer herinneren, en 'anders waren ze ook niet zo bedoelt'. Ze wilde eigenlijk helemaal niet hand-in-hand lopen en zoenen e.d. ''want dat voelde niet oke''.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171783964
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:31 schreef Greys het volgende:

[..]


[..]

Zij was emotioneel ontdaan, omdat ze net daarvoor had uitgesproken dat ze met hem wil, maar hij wéér geen aktie ondernam. Zij is 'n open boek, haar intenties zijn overduidelijk, maar eyo speelt met haar, en daardoor verzet ze zich af en toe een beetje. Alleen maar omdat hij zo verrekte onduidelijk is.

;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juni 2017 @ 09:44:15 #96
163650 Greys
pi_171784123
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:34 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

Zij was emotioneel ontdaan, omdat ze net daarvoor had uitgesproken dat ze met hem wil, maar hij wéér geen aktie ondernam. Zij is 'n open boek, haar intenties zijn overduidelijk, maar eyo speelt met haar, en daardoor verzet ze zich af en toe een beetje. Alleen maar omdat hij zo verrekte onduidelijk is.

;)
Maar dit dan?

quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 18:12 schreef eyooo het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist niet zo - ik heb haar die zaterdag juist WEL mijn echte gevoel aangegeven. Ik heb na haar woorden tegen die vriendin aangegeven dat ik het wel weer zag zitten. En dat ik haar weer terug zou willen. Ik heb haar dit voorgesteld, en toen kwam ZIJ er mee om nog ''ff rustig aan te doen''. Hier heb ik toen in mee gestemd.
Laten we het er maar op houden dat ze er allebei een vage klerezooi van maken, allebei dramaqueens zijn en allebei denk ik stiekem wel genieten van al het gedoe. Anders ben je óf gewoon duidelijk tegen elkaar óf je kapt ermee na al dat rare gesteggel. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171784200
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dit dan?

[..]

Laten we het er maar op houden dat ze er allebei een vage klerezooi van maken, allebei dramaqueens zijn en allebei denk ik stiekem wel genieten van al het gedoe. Anders ben je óf gewoon duidelijk tegen elkaar óf je kapt ermee na al dat rare gesteggel. :D
of course wil zij rustig aan doen, met zo'n onbetrouwbaar figuur! Je gaat toch niet net doen alsof er niks gebeurd is, als je vriend het net met je heeft uitmaakt?

Haar gedrag is doodnormaal voor 'n beetje gezond meisje hoor.
  maandag 19 juni 2017 @ 11:59:20 #98
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171786909
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:49 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

Haar gedrag is doodnormaal voor 'n beetje gezond meisje hoor.
Nee, en de rest heeft gelijk in dezen en jij zit er compleet naast. Je doet ook alsof je er bij was/bent en dat is onzin. Niemand hier was er bij behalve TS.

Wat een labiel wijf die ex van TS :r lekker laten gaan man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juni 2017 @ 12:04:01 #99
163650 Greys
pi_171787026
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:49 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

of course wil zij rustig aan doen, met zo'n onbetrouwbaar figuur! Je gaat toch niet net doen alsof er niks gebeurd is, als je vriend het net met je heeft uitmaakt?

Haar gedrag is doodnormaal voor 'n beetje gezond meisje hoor.
Doodnormaal ja? :D Ineens 180 graden omslaan en alles ontkennen etc?
Sterkte met je eigen liefdesleven dan, als je dat normaal vindt. :P

Ik vind ze allebei prutsers en dramaqueens.

Maar let's agree to disagree ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171788343
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Doodnormaal ja? :D Ineens 180 graden omslaan en alles ontkennen etc?
Sterkte met je eigen liefdesleven dan, als je dat normaal vindt. :P

Ik vind ze allebei prutsers en dramaqueens.

Maar let's agree to disagree ^O^
Fijn, we agree to disagree. :)

Enkel is dit een vrouwelijke manier om zijn aandacht te vestigen op het onderliggende probleem.
Als je wilt blijven volhouden dat vrouwen hetzelfde moeten denken & communiceren als mannen, dan heb je de biologieles niet goed begrepen, waarschijnlijk.

Moet je zelf weten natuurlijk, maar jouw advies zal dus wel altijd zijn om er maar mee te kappen, weglopen dus. Ik daarentegen zie het probleem & daarbij behorende oplossing.

Je mag mij ook wel voor gek verslijten, als dat je voldoening geeft. Maar dit meisje is gezond, alleen een beetje onervaren, haar gedrag is puur natuurlijk.. :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')