abonnement Unibet Coolblue
pi_171540517






De plaatjes vertellen het verhaal in hoofdlijnen, we zien keihard ufo's van een paar duizend kilometer in lengte, en ze zijn uitgebreid bestudeerd door een insider uit de wereld van duistere geheime defensietechnologie, en de ontwikkeling daarvan.

Dr. Norman-Bergrun, voormalig Nasa medewerker vertelt zijn verhaal voor hij het niet meer kan.



Hij vertelt dat ze niet alleen de ringen om de planeten heen maken, maar dat ze er ook kleinere voertuigen mee voeden.

Op de foto's die door Cassini 1 & 2 zijn gemaakt, en waarvan de herkomst dus controleerbaar is, zijn ze duidelijk te zien, en gezien het tijdsverschil tussen het passeren van Cassini 1 en 2 konden de verschillen goed gemeten worden, en is zichtbaar hoe een voertuig de ring om de planeet heen aan het maken is.

Nog opmerkelijker is dat hij aangeeft dat "hun" activiteiten in de laatste jaren sterk zijn toegenomen, en dat er nu ook om andere planeten zoals Uranus ringen aan het vormen zijn wat erop zou wijzen dat "hun" aanwezigheid toeneemt.


Former NASA whistleblower's shock claim space agency hid PROOF of UFOs orbiting Saturn

A DECORATED former NASA scientist has claimed the US space agency has proof that alien UFOs have been orbiting Saturn for years, but the shocking fact has been withheld from the public.


De bewijzen in het heel kort, er zijn honderden uren video beschikbaar.


De man en een kort deel uit zijn verklaringen.


Wie zijn het, wat doen ze, hoe doen ze dat en waarom, en moeten wij er bang voor zijn?
pi_171541245
Een hele cultus heeft zich gevormd, omdat de ring van Saturnus niet in zijn geheel op de gevoelige plaat is vastgelegd?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171541286
Wat een onzin
Cindy De Vuyst
pi_171565801
Interessant hoor.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:39:30 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172344308
De man werkte idd bij de NASA, als mechnisch ingenieur voor het B58 programma, begin jaren 50. vliegtuigen, niet dit soort waarnemingen waarmee hij zijn pensioen mee opleukt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172360316
Even los van het gegeven van de UFOs en zo ... is dit concept niet iets van een soort getijdekracht centrale? De materialen in die ringen hebben een enorme snelheid en dus energie. Als je dat op de een of andere manier kunt omzetten, zonder dat het het materiaal helemaal naar de planeet laat lazeren, kun je er volgens mij best veel energie uit halen.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:41:56 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172360692
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:24 schreef Maurice76 het volgende:
Even los van het gegeven van de UFOs en zo ... is dit concept niet iets van een soort getijdekracht centrale? De materialen in die ringen hebben een enorme snelheid en dus energie. Als je dat op de een of andere manier kunt omzetten, zonder dat het het materiaal helemaal naar de planeet laat lazeren, kun je er volgens mij best veel energie uit halen.
Als je de energie er uit wilt halen, zal je de kinetische energie (bewegingsenergie) er uit moeten halen, je remt ze dan af, maar waar ga je ze tegen afremmen. Een windmolen haalt energie uit de wind door een propellor te laten draaien die de wind afremt en de beweging van de lucht omzet in beweging van de rotorbladen. Daar heb je een mast voor nodig, een rotor die niet vast staat waait gewoon mee weg.
Een getijdencentrale doet hetzelfde met water ipv wind.
Kortom, wat is je mast in de ruimte?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172362820
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je de energie er uit wilt halen, zal je de kinetische energie (bewegingsenergie) er uit moeten halen, je remt ze dan af, maar waar ga je ze tegen afremmen. Een windmolen haalt energie uit de wind door een propellor te laten draaien die de wind afremt en de beweging van de lucht omzet in beweging van de rotorbladen. Daar heb je een mast voor nodig, een rotor die niet vast staat waait gewoon mee weg.
Een getijdencentrale doet hetzelfde met water ipv wind.
Kortom, wat is je mast in de ruimte?
Met de ruimtelift?
pi_172362964
Saturnus, de planeet van Satan. Binnenkort komt de duivel ons vernietigen! })
pi_172363122
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je de energie er uit wilt halen, zal je de kinetische energie (bewegingsenergie) er uit moeten halen, je remt ze dan af, maar waar ga je ze tegen afremmen. Een windmolen haalt energie uit de wind door een propellor te laten draaien die de wind afremt en de beweging van de lucht omzet in beweging van de rotorbladen. Daar heb je een mast voor nodig, een rotor die niet vast staat waait gewoon mee weg.
Een getijdencentrale doet hetzelfde met water ipv wind.
Kortom, wat is je mast in de ruimte?
Magnetisme? Als ze magnetisch geladen zijn, zou je ze door een spoel kunnen laten vliegen.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:19:32 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172363697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:51 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Magnetisme? Als ze magnetisch geladen zijn, zou je ze door een spoel kunnen laten vliegen.
En waar zet je die spoel vast?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172363962
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En waar zet je die spoel vast?
Waar denk je dat ze dat enorme ruimteschip voor hebben? :p
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:00:15 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_172364570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:43 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Saturnus, de planeet van Satan. Binnenkort komt de duivel ons vernietigen! })
klopt wel als je naar het symbool kijkt :P


  woensdag 12 juli 2017 @ 17:53:02 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172368691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:35 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Waar denk je dat ze dat enorme ruimteschip voor hebben? :p
Denk je dat je een getijdencentrale op een schip kan maken zonder dat je het schip vastlegt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')