abonnement Unibet Coolblue
pi_171544136
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:52 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Keizer degradeerde toch ook met Cambuur in 15/16 nadat hij in februari met 1 punt voorsprong op de laatste plek werd aangesteld en uiteindelijk kansloos laatste eindigde met 5 punten achterstand op de nummer 17 doordat hij maar 5 punten pakte in 11 duels?
Ja zoiets
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:54:46 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171544149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:52 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Keizer degradeerde toch ook met Cambuur in 15/16 nadat hij in februari met 1 punt voorsprong op de laatste plek werd aangesteld en uiteindelijk kansloos laatste eindigde met 5 punten achterstand op de nummer 17 doordat hij maar 5 punten pakte in 11 duels?
Hij won toch maar mooi 1 van die 17 potjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171544163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:52 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Keizer degradeerde toch ook met Cambuur in 15/16 nadat hij in februari met 1 punt voorsprong op de laatste plek werd aangesteld en uiteindelijk kansloos laatste eindigde met 5 punten achterstand op de nummer 17 doordat hij maar 5 punten pakte in 11 duels?
Ja, maar toch had hij niet weggehoeven van mij en van veel andere Cambuursupporters. De Graafschap had na de winterstop gewoon een goede serie neergezet, eindigend met een gelijkspel tegen Ajax.
Toen Ogbeghe vlak voor 1 februari onverwacht naar Willem II overstapte, was het seizoen voor Cambuur al verloren. De degradatie was niet aan Marcel Keizer te wijten.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:09:55 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171544429
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij won toch maar mooi 1 van die 17 potjes.
het blijft een risicovolle keus maar kan zomaar goed uitpakken, kijk naar je eigen club, Gio kon zich veroorloven 7 keer op rij te verliezen, ieder ander hadden ze eruit geschopt.
pi_171544557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

het blijft een risicovolle keus maar kan zomaar goed uitpakken, kijk naar je eigen club, Gio kon zich veroorloven 7 keer op rij te verliezen, ieder ander hadden ze eruit geschopt.
Gio, Cocu en De Boer hebben natuurlijk wel in de Europese top gespeeld en zijn daardoor gewend aan de druk. Dat is bij Keizer niet het geval, die kende zijn beste tijd bij Cambuur.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:23:23 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171544640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Gio, Cocu en De Boer hebben natuurlijk wel in de Europese top gespeeld en zijn daardoor gewend aan de druk. Dat is bij Keizer niet het geval, die kende zijn beste tijd bij Cambuur.
daarom zeg ik toch ook dat het een risicovolle keus is die goed uit kan pakken maar Gio had in normale omstandigheden al anderhalf jaar achter de geraniums gezeten en is nu een toptrainer
pi_171544663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:23 schreef Tarado het volgende:

is nu een toptrainer
_O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_171544669
"Gewend zijn aan druk" is niet één of ander generiek concept. De druk die op spelers ligt is heel anders dan de druk die op een coach ligt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:27:25 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171544725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

_O-
dat bedoel ik dus
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:30:21 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171544806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom zeg ik toch ook dat het een risicovolle keus is die goed uit kan pakken maar Gio had in normale omstandigheden al anderhalf jaar achter de geraniums gezeten en is nu een toptrainer
Dat kwam natuurlijk omdat hij als kind van de club erg veel krediet heeft en een uitgebalanceerde staf. Zo iemand gooi je niet in het eerste jaar als het even tegenzit eruit. Dat zal wel wat anders zijn bij Keizer, die begint al met 0 krediet

Buiten dat lijkt het me ook erg interessant om zo'n man de voorbereiding te laten doen op een Europese pot terwijl hij nog nooit een voet buiten de landsgrenzen heeft gezet. Dat weten die spelers ook wel natuurlijk _O- Voetballers zijn over het algemeen simpele onbenullen waar alles om status draait. Om dan bij een extreem moeilijke club als Ajax een complete nobody voor de groep te zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:32:08 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171544832
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat kwam natuurlijk omdat hij als kind van de club erg veel krediet heeft en een uitgebalanceerde staf. Zo iemand gooi je niet in het eerste jaar als het even tegenzit eruit. Dat zal wel wat anders zijn bij Keizer, die begint al met 0 krediet

Buiten dat lijkt het me ook erg interessant om zo'n man de voorbereiding te laten doen op een Europese pot terwijl hij nog nooit een voet buiten de landsgrenzen heeft gezet. Dat weten die spelers ook wel natuurlijk _O- Voetballers zijn over het algemeen simpele onbenullen waar alles om status draait. Om dan bij een extreem moeilijke club als Ajax een complete nobody voor de groep te zetten.
ik kan er eerlijk gezegd ook geen zinnig woord over zeggen hoe dit uit gaat pakken maar Bosz was natuurlijk ook geen grootheid.
pi_171544963
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat kwam natuurlijk omdat hij als kind van de club erg veel krediet heeft en een uitgebalanceerde staf. Zo iemand gooi je niet in het eerste jaar als het even tegenzit eruit. Dat zal wel wat anders zijn bij Keizer, die begint al met 0 krediet

Buiten dat lijkt het me ook erg interessant om zo'n man de voorbereiding te laten doen op een Europese pot terwijl hij nog nooit een voet buiten de landsgrenzen heeft gezet. Dat weten die spelers ook wel natuurlijk _O- Voetballers zijn over het algemeen simpele onbenullen waar alles om status draait. Om dan bij een extreem moeilijke club als Ajax een complete nobody voor de groep te zetten.
Christus, wat kraam jij ernstig veel onzin uit zeg.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:39:08 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171544980
Caland is maar druk bezig met Ajax. Mooi hoor
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:41:33 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171545045
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Caland is maar druk bezig met Ajax. Mooi hoor
Ik vind het echt een fantastische soap ja. Hadden jullie eindelijk een trainer die iets leek te presteren gaat hij weer met bonje weg en zijn de gedroomde opvolgers blijkbaar Stam en iemand die niemand kent. Topshow.gif en een half stijfie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171545166
Jongens Caland kent hem niet, niet meer aanstellen!!!! Wat een nobuddie!!!

Je doet net alsof die trainers die jij opnoemt (GvB, Cocu en De Boer) pursenellities zijn. Het gaat om wat je voetbalinhoudelijk kan brengen, niet om of de groep je kent of niet, ofzo.

Misschien moet je eens starten met dingen voetbalinhoudelijk bekijken, al is dat lastig als feyenoord fan, aangezien je trainer het toch alleen maar heeft over WINNAARSMENTALITEIT en VOOR ELKAAR DOOR HET VUUR GAAN, enzo.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:50:55 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171545284
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:45 schreef Brammess het volgende:
Jongens Caland kent hem niet, niet meer aanstellen!!!! Wat een nobuddie!!!

Je doet net alsof die trainers die jij opnoemt (GvB, Cocu en De Boer) pursenellities zijn. Het gaat om wat je voetbalinhoudelijk kan brengen, niet om of de groep je kent of niet, ofzo.

Misschien moet je eens starten met dingen voetbalinhoudelijk bekijken, al is dat lastig als feyenoord fan, aangezien je trainer het toch alleen maar heeft over WINNAARSMENTALITEIT en VOOR ELKAAR DOOR HET VUUR GAAN, enzo.
Ik vind dat er voetbalinhoudelijk maar weinig te zeggen valt over een trainer die nog nooit iets noemenswaardigs gepresteerd heeft. Hij is sowieso niet zo lang bezig toch, 4-5 jaartjes in het vak? Onderaan gebungeld met Telstar, gedegradeerd met Cambuur en nu tweede geworden met Jong Ajax.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171545454
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind dat er voetbalinhoudelijk maar weinig te zeggen valt over een trainer die nog nooit iets noemenswaardigs gepresteerd heeft. Hij is sowieso niet zo lang bezig toch, 4-5 jaartjes in het vak? Onderaan gebungeld met Telstar, gedegradeerd met Cambuur en nu tweede geworden met Jong Ajax.
Precies, en er word gekeken naar wat hij presteert met datJong Ajax team en dat is ver, en dan ook ruim boven voldoende. Derhalve logisch dat hij opschuift toch?
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:03:22 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171545537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:58 schreef Brammess het volgende:

[..]

Precies, en er word gekeken naar wat hij presteert met datJong Ajax team en dat is ver, en dan ook ruim boven voldoende. Derhalve logisch dat hij opschuift toch?
Als je kijkt naar omgaan met het technisch hart misschien wel ja. Jeugdvriend van Bergkamp, zal niet zo snel ergens tegenin gaan omdat hij toch wel weet dat hij god op z'n blote knietjes mag bedanken dat hij hoofdtrainer is.

Ik vind het ook helemaal niet zo knap om met zo'n lichting (plus regelmatig eerste elftalspelers) in de jupiler league tweede te worden maar daar ben ik blijkbaar de enige in.

Bij PSV hebben ze een assistent trainer die met 100+ punten en een bizar doelsaldo kampioen werd in de juup bijvoorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171545544
Een goed paard is nog geen goede ruiter.

Ik ken de visie van Keizer ook niet 100%. We weten wel dat hij leuk voetbal speelde met Jong Ajax. We kunnen een beter hem hebben dan een Frank de Boer of een andere trainer zonder echte visie.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_171546095
quote:
Duidelijke afwijzing voor Ajax: "Hij wordt zeker geen trainer bij Ajax"

donderdag 8 juni 2017 om 12:02

Jaap Stam wordt niet de nieuwe trainer van Ajax. Henk van Ginkel, zaakwaarnemer van de Reading-manager, sluit een overgang uit in gesprek met de NOS.

Stam zou één van de twee kandidaten zijn bij Ajax, dat op zoek is naar een opvolger van de naar Borussia Dortmund vertrokken Peter Bosz. "Jaap Stam wordt zeker geen trainer bij Ajax", laat Van Ginkel desgevraagd weten. "Jaap heeft het naar zijn zin in Engeland. Bovendien is hij helemaal niet benaderd."

Woensdagavond meldde Stam zelf al aan FOX Sports dat hij niets heeft gehoord van Ajax en ook geen intenties heeft om Reading te verlaten. "Ik ben niet benaderd en ben er ook niet mee bezig. Ik heb het goed naar mijn zin bij Reading", zei hij.

Omdat Stam en zijn zaakwaarnemer Ajax min of meer afwijzen, lijken de Amsterdammers zich te kunnen focussen op één doelwit. Marcel Keizer is de topkandidaat. Hij is op dit moment nog trainer van Jong Ajax, waarmee hij afgelopen seizoen indruk maakte in de Jupiler League.
pi_171546120
Ah, dat is in ieder geval één ontweken kogel
pi_171546170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze wilden hem al assistent maken ipv Spijkerman, dat had uiteraard beter geweest om het dan eventueel volgend seizoen over te nemen maar goed de situatie is nu eenmaal deze, dan begrijp ik wel dat ze voor hem gaan omdat je dan op dezelfde voet verder kan gaan. Een nieuwe "toptrainer" voor zover die überhaupt haalbaar is heeft altijd weer z'n eigen dingetjes en veel tijd is er uiteraard niet wil je een keer die CL play offs halen.
De manier waarop zijn aanstelling tot stand zou zijn gekomen is wel een voedingsbodem voor geouwehoer hoor.
Dat vriendje van Bergkamp kleeft wel heel nadrukkelijk aan hem. Je kan beter die Bergkamp dumpen en een breed gedragen oplossing aandragen, wat ik her en der opvang zijn de supporters ook absoluut niet blij meer met Bergkamp. Op zo'n moment doe je er niet slim aan zijn goede mattie aan te stellen. Die ook nog eens 0 ervaring heeft.
blablablabla
pi_171546324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:21 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Al 10 jaar de keeperstrainer.
snap ik, maar is toch ook een nobody man.
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:46:19 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171546412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]

De manier waarop zijn aanstelling tot stand zou zijn gekomen is wel een voedingsbodem voor geouwehoer hoor.
Dat vriendje van Bergkamp kleeft wel heel nadrukkelijk aan hem. Je kan beter die Bergkamp dumpen en een breed gedragen oplossing aandragen, wat ik her en der opvang zijn de supporters ook absoluut niet blij meer met Bergkamp. Op zo'n moment doe je er niet slim aan zijn goede mattie aan te stellen. Die ook nog eens 0 ervaring heeft.
het voordeel bij dat nadeel is dat mocht het fout gaan Bergkamp zijn situatie dan ook onhoudbaar is.
pi_171546481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

het voordeel bij dat nadeel is dat mocht het fout gaan Bergkamp zijn situatie dan ook onhoudbaar is.
Waar komt eigenlijk zijn macht binnen de club vandaan. Die Bergkamp is uiteindelijk toch gewoon assistent?
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')