abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:07:20 #26
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171543207
Tv kan je oplossen door hem in het voeteneind te plaatsen.

LINK

Dat hoeft dus geen probleem te zijn.
Verder sluit ik me aan bij hierisieweer.
Tot nooit .......
pi_171545313
Is dit echt jullie droomhuis?
Zo'n slaapkamer is ook niet handig bij eventuele verkoop.
pi_171545615
Hoofdeinde van het bed tegen de onderkant van die inham (TV daar tegenover op een lage kast/plank onder het raam)

De lange kast links kan dan blijven staan waar hij nu op de tekening staat; links tegen de muur.
En je kunt die wand van 236,5 benutten om er een kast te plaatsen.
pi_171547108
Hoofdeinde tegen de lijn 2,29, achter het hoofdeinde een hoge wand maken, achter de wand een inloopkast.
Een brede vensterbank met ladenkasten onder het openslaande raam.
pi_171547242
Bed met de kopse kant tegen de 240 of 236 wand, dat is om het even. Ik zou dus sowieso het bed in die hoek zetten.
TV kan inderdaad mooi aan het voeteind, zijn prachtige oplossingen voor verzonnen.

De kast zou ik op maat laten maken tegen de wand van 347cm
Je komt dan in de knoop met de ramen die op 80cm vanaf de grond beginnen. Je kunt (als de kast op maat wordt gemaakt) op deze hoogte ook een opening in de kast maken, zeg maar een stuk zonder zijwand en deurtjes. Op deze manier kun je de vensterbank bij het raam verlengen door deze in je kastwand door te laten lopen. Hieronder kun je wat mooie lades maken, daarboven nog een kastje als dat past.

Beetje duidelijk wat ik bedoel? ;-)
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:20:08 #31
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_171858233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:27 schreef Joel_87 het volgende:
Bed met de kopse kant tegen de 240 of 236 wand, dat is om het even. Ik zou dus sowieso het bed in die hoek zetten.
TV kan inderdaad mooi aan het voeteind, zijn prachtige oplossingen voor verzonnen.

De kast zou ik op maat laten maken tegen de wand van 347cm
Je komt dan in de knoop met de ramen die op 80cm vanaf de grond beginnen. Je kunt (als de kast op maat wordt gemaakt) op deze hoogte ook een opening in de kast maken, zeg maar een stuk zonder zijwand en deurtjes. Op deze manier kun je de vensterbank bij het raam verlengen door deze in je kastwand door te laten lopen. Hieronder kun je wat mooie lades maken, daarboven nog een kastje als dat past.

Beetje duidelijk wat ik bedoel? ;-)
Niet echt, maar het klinkt als dat het er wel leuk uit gaat zien? Tekening?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:21:01 #32
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_171858260
vandaag is de koop rond gekomen, dus maar weer even een indeling er tegen aan gooien, uit wat ik hier heb gehoord in het topic:

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:27:54 #33
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_171858396
Overigens, de lange wand 2 kasten van de ikea van 150cm. en op de wand waar de bovenramen zitten nog wat ladekasten. Dan hebben we denk ik ons kastenprobleem getackeld
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')