abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 21:34:38 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171536142
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 21:37:03 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171536232
Morgen dus Comey. Leuk.

Verder was er vandaag niets waar Trump presidentieel op had kunnen reageren. Behalve dat ZK Thaad afschoot en IS in Teheran een slachting hield. Maar goed. Kniesoor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171536317
Vraagje over de weigering van McCabe om de vraag over zijn gesprek met Comey te beantwoorden. Er was geen legitieme reden om dat niet te doen en nu vraag ik mij af of zoiets consequenties kan hebben? Of zijn ze niet verplicht om vragen van de senaatscommissie te beantwoorden? Anyone?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:40:28 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171536381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik stelde de vraag omdat de ervaring vaak leert dat redelijk populaire presidenten er toch niet in slagen om na 2 jaar een meerderheid te behouden/verkrijgen. Volgens mij is de regionale invloed bij het districtenstelsel veel groter.
Ja, doorgaans verliest de partij van de president zetels in het Huis. Ik probeerde een statistiek te vinden of dit gekoppeld kon worden aan approval omdat dat me bij stond, maar op fivethirtyeight lukte me dat niet heel gauw. Misschien dat Monolith dit wel bij de hand heeft.

Hier wordt het op WSJ in ongeveer een minuut uitgelegd...

http://www.wsj.com/video/(...)2D-B97AEA76811A.html

Stel je bv. voor dat je een afgevaardigde bent in een district wat +2 democratic oid leunt, dat is op zich al tricky voor je, maar een impopulaire president van jouw eigen partij niet volgen op bepaalde thema's kan, volgens mij, wel net het verschil maken, al heb ik nu niet direct de data om dat te ondersteunen.
pi_171536443
ianbremmer twitterde op woensdag 07-06-2017 om 20:35:18 Comey opening statement shows inappropriate/naive behavior on part of Trump. Not obstruction of justice. reageer retweet
ianbremmer twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:37:24 Anyone who claimed Comey = Watergate should apologize. Only pushing a political agenda and/or TV ratings. reageer retweet
Ian Bremmer is verre van een Trump fan
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 21:43:48 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171536506
Boeiend. Laat Comey eerst maar vragen beantwoorden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171536549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, doorgaans verliest de partij van de president zetels in het Huis. Ik probeerde een statistiek te vinden of dit gekoppeld kon worden aan approval omdat dat me bij stond, maar op fivethirtyeight lukte me dat niet heel gauw. Misschien dat Monolith dit wel bij de hand heeft.

Hier wordt het op WSJ in ongeveer een minuut uitgelegd...

http://www.wsj.com/video/(...)2D-B97AEA76811A.html

Stel je bv. voor dat je een afgevaardigde bent in een district wat +2 democratic oid leunt, dat is op zich al tricky voor je, maar een impopulaire president van jouw eigen partij niet volgen op bepaalde thema's kan, volgens mij, wel net het verschil maken, al heb ik nu niet direct de data om dat te ondersteunen.
Deze?
https://www.google.nl/amp(...)blicans-in-2018/amp/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171536587
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, het doorgaans verliest de partij van de president zetels in het Huis. Ik probeerde een statistiek te vinden of dit gekoppeld kon worden aan approval omdat dat me bij stond, maar op fivethirtyeight lukte me dat niet heel gauw. Misschien dat Monolith dit wel bij de hand heeft.

Hier wordt het op WSJ in ongeveer een minuut uitgelegd...

http://www.wsj.com/video/(...)2D-B97AEA76811A.html

Stel je bv. voor dat je een afgevaardigde bent in een district wat +2 democratic oid leunt, dat is op zich al tricky voor je, maar een impopulaire president van jouw eigen partij niet volgen op bepaalde thema's kan, volgens mij, wel net het verschil maken, al heb ik nu niet direct de data om dat te ondersteunen.
Nou ja, laten we in elk geval concluderen dat jij meer geïnteresseerd bent in approval polls dan ik zei de gek.
;)

Komt ook omdat ik me bij mijn eigen stemgedrag nog nooit door zo'n poll heb laten beïnvloeden. Het uitbrengen van een z.g. tactische stem is totaal niet aan mij besteed.
(Maar ik weet dat er mensen zijn die daar anders over denken.)
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:46:44 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171536639
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:42 schreef Nintex het volgende:
ianbremmer twitterde op woensdag 07-06-2017 om 20:35:18 Comey opening statement shows inappropriate/naive behavior on part of Trump. Not obstruction of justice. reageer retweet
ianbremmer twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:37:24 Anyone who claimed Comey = Watergate should apologize. Only pushing a political agenda and/or TV ratings. reageer retweet
Ian Bremmer is verre van een Trump fan
Ik lees een paar dingen van zijn hand en hij is overduidelijk prima tevreden met Trump. Nitex heeft een beetje extra framing nodig om de Tweet een beetje kracht te geven :)
pi_171536768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef cynicus het volgende:

[..]

Ik lees een paar dingen van zijn hand en hij is overduidelijk prima tevreden met Trump. Nitex heeft een beetje extra framing nodig om de Tweet een beetje kracht te geven :)
Het is ook een beetje een simplistische denkwijze. Persoontje A vindt persoontje B niet zo aardig en vindt iets 'positiefs' over persoontje A dus dan is het waar.
Maar goed, we weten wie het zegt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 21:51:12 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171536800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef cynicus het volgende:

[..]

Ik lees een paar dingen van zijn hand en hij is overduidelijk prima tevreden met Trump. Nitex heeft een beetje extra framing nodig om de Tweet een beetje kracht te geven :)
Ach ja, Nintexje. Die doet dat graag.

Heeft de Mafkees van Mar-a-Lago als op Comey's verklaring gereageerd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171536833
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, doorgaans verliest de partij van de president zetels in het Huis. Ik probeerde een statistiek te vinden of dit gekoppeld kon worden aan approval omdat dat me bij stond, maar op fivethirtyeight lukte me dat niet heel gauw. Misschien dat Monolith dit wel bij de hand heeft.

Hier wordt het op WSJ in ongeveer een minuut uitgelegd...

http://www.wsj.com/video/(...)2D-B97AEA76811A.html

Stel je bv. voor dat je een afgevaardigde bent in een district wat +2 democratic oid leunt, dat is op zich al tricky voor je, maar een impopulaire president van jouw eigen partij niet volgen op bepaalde thema's kan, volgens mij, wel net het verschil maken, al heb ik nu niet direct de data om dat te ondersteunen.
Het jammere is dat er relatief maar weinig swing districten zijn in het Huis, en dat het Huis zo gerrymandered is dat de meeste incumbents banger voor de primaries zijn dan voor de congresverkiezingen.
pi_171536887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nou ja, laten we in elk geval concluderen dat jij meer geïnteresseerd bent in approval polls dan ik zei de gek.
;)

Komt ook omdat ik me bij mijn eigen stemgedrag nog nooit door zo'n poll heb laten beïnvloeden. Het uitbrengen van een z.g. tactische stem is totaal niet aan mij besteed.
(Maar ik weet dat er mensen zijn die daar anders over denken.)
Het is een misvatting om te denken dat een negatieve approval rating of een peiling effect zou hebben op verkiezingen vanwege een sturend effect op de mensen die het lezen. Het is juist een indicatie omdat het een steekproef van sentiment of stemgedrag is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171536890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nou ja, laten we in elk geval concluderen dat jij meer geïnteresseerd bent in approval polls dan ik zei de gek.
;)

Komt ook omdat ik me bij mijn eigen stemgedrag nog nooit door zo'n poll heb laten beïnvloeden. Het uitbrengen van een z.g. tactische stem is totaal niet aan mij besteed.
(Maar ik weet dat er mensen zijn die daar anders over denken.)
Het zijn vooral politici (en de media natuurlijk) die erg geinteresseerd zijn in approval rates. Dan weten ze hoe ze moeten stemmen
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:53:59 #16
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171536897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:52 schreef L3gend het volgende:

[..]

Het jammere is dat er relatief maar weinig swing districten zijn in het Huis, en dat het Huis zo gerrymandered is dat de meeste incumbents banger voor de primaries zijn dan voor de congresverkiezingen.
Primaries vind ik idd wel een kanker op dat hele systeem, pardon my French. Is een van de dingen wat er voor zorgt dat kandidaten steeds verder op de flanken gezocht worden.
pi_171537040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Primaries vind ik idd wel een kanker op dat hele systeem, pardon my French. Is een van de dingen wat er voor zorgt dat kandidaten steeds verder op de flanken gezocht worden.
Het komt vooral door gerrymandering dat kandidaten naar de vleugels trekken in de primaries. Als je in een zwaar democratisch of republikeins district zit met weinig moderates dan gaan ze naar de vleugels. In mijn district (ik woon tenslotte in de VS niet Frankrijk hoewel ik dat goed volg en veel contacten heb) is gelukkig 1 van de weinige swing districts en heb je vooral gematigden democraten als republikeinen en worden extremen makkelijk gedurende primaries weggestemd.
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:01:53 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171537141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:58 schreef L3gend het volgende:

[..]

Het komt vooral door gerrymandering dat kandidaten naar de vleugels trekken in de primaries. Als je in een zwaar democratisch of republikeins district zit met weinig moderates dan gaan ze naar de vleugels. In mijn district (ik woon tenslotte in de VS niet Frankrijk hoewel ik dat goed volg en veel contacten heb) is gelukkig 1 van de weinige swing districts en heb je vooral gematigden democraten als republikeinen en worden extremen makkelijk gedurende primaries weggestemd.
Ja, nee, gerrymandering speelt ook een rol hierin, maar heb laatst een interview gezien met wat onderzoekers die aangaven dat primaries duidelijk een veel groter effect hadden dan gerrymandering. Net als ietsje eerder in deze thread zal ik voor nu even een bron schuldig moeten blijven... mss dat ik het straks even kan zoeken.
pi_171537292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:58 schreef L3gend het volgende:

[..]

Het komt vooral door gerrymandering dat kandidaten naar de vleugels trekken in de primaries. Als je in een zwaar democratisch of republikeins district zit met weinig moderates dan gaan ze naar de vleugels. In mijn district (ik woon tenslotte in de VS niet Frankrijk hoewel ik dat goed volg en veel contacten heb) is gelukkig 1 van de weinige swing districts en heb je vooral gematigden democraten als republikeinen en worden extremen makkelijk gedurende primaries weggestemd.
Ook deels door een vorm van clustering van Democratische kiezers in steden.
Als wij hier een vergelijkbaar districtenstelsel hadden, dan zou dat ook ten koste gaan van de kiezers in de grote steden ten faveure van bijvoorbeeld Drenthe en Zeeland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171537312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, nee, gerrymandering speelt ook een rol hierin, maar heb laatst een interview gezien met wat onderzoekers die aangaven dat primaries duidelijk een veel groter effect hadden dan gerrymandering. Net als ietsje eerder in deze thread zal ik voor nu even een bron schuldig moeten blijven... mss dat ik het straks even kan zoeken.
Zou top zijn. Ik ontken echter niet dat primaries geen rol spelen, maar voor mij als democratie is een vorm van voorverkiezing nodig om de juiste kandidaat te kiezen (hoeft niet per se huidige vorm zijn, kan ook jungle primary zijn hoewel ik daar ook veel nadelen zie). Maar voor mij blijft gerrymandering een veel grotere probleem voor de democratie. Het was bijvoorbeeld belachlijk dat in 2012, de democraten de popular vote wonnen, maar dat ze 30 zetels minder hadden dan de republikeinen
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:25:30 #21
192592 SureD1
------------------------------
pi_171537860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:42 schreef Nintex het volgende:
ianbremmer twitterde op woensdag 07-06-2017 om 20:35:18 Comey opening statement shows inappropriate/naive behavior on part of Trump. Not obstruction of justice. reageer retweet
ianbremmer twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:37:24 Anyone who claimed Comey = Watergate should apologize. Only pushing a political agenda and/or TV ratings. reageer retweet
Ian Bremmer is verre van een Trump fan
Naief? Gaat dat de spin zijn, ja? He's not a politician... #laatmenietlachenSAD!
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:33:02 #22
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171538088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:07 schreef L3gend het volgende:

[..]

Zou top zijn. Ik ontken echter niet dat primaries geen rol spelen, maar voor mij als democratie is een vorm van voorverkiezing nodig om de juiste kandidaat te kiezen (hoeft niet per se huidige vorm zijn, kan ook jungle primary zijn hoewel ik daar ook veel nadelen zie). Maar voor mij blijft gerrymandering een veel grotere probleem voor de democratie. Het was bijvoorbeeld belachlijk dat in 2012, de democraten de popular vote wonnen, maar dat ze 30 zetels minder hadden dan de republikeinen
Op zich zijn dat verschillende zaken. Het ene is een voordeel voor 1 partij, waarbij gerrymandering een kleinere rol speelt dan self-sorting als ik me niet vergis,... alsnog wel een aardige rol hoor, begrijp me niet verkeerd. Echter, ik had het over polarisatie. Helaas heb ik zo gauw niet de bron gevonden waar ik aan moest denken, wel andere ondersteunende artikelen.

Een paper waarin hier naar gekeken wordt Does Gerrymandering Cause Polarization?

Hierin kunnen we lezen:
quote:
Despite a lack of direct evidence, partisan gerrymandering has become one of the prime suspects in the investigation into what killed moderation and bipartisanship in American politics. It seems only natural given that the circumstantial case seems so compelling. Politicians are observed engaging in raw power politics to draw districts for personal and partisan advantage. Simultaneously, electoral competitiveness declines in Congress. It seems reasonable to conclude that the two phenomena are related and that the consequence is greater polarization.
But in our search to uncover the smoking gun, the case has crumbled. Polarization is not primarily a phenomenon of how voters are sorted into districts. It is mostly the consequence of the different ways Democrats and Republicans would represent the same districts.
The Political Process Isn’t Rigged — It Has Much Bigger Problems

Waarin we kunnen zien dat niet alleen in het huis, maar ook in de niet te gerrymanderende senaats, zetels minder competitief zijn geworden, waarmee primaries de facto de eigenlijke verkiezingen zijn geworden in een toenemend aantal niet-competitieve senaatszetels. En aangezien daar mensen die meer op de flanken zitten geneigd zijn te stemmen...

Staat me nog een ding bij dat er dacht ik wel gesproken werd over jungle primaries als een manier om eea tegen te gaan ofschoon ik meer zie in het door het hooggerechtshof van Maine afgeschoten single transferable vote.
pi_171538586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich zijn dat verschillende zaken. Het ene is een voordeel voor 1 partij, waarbij gerrymandering een kleinere rol speelt dan self-sorting als ik me niet vergis,... alsnog wel een aardige rol hoor, begrijp me niet verkeerd. Echter, ik had het over polarisatie. Helaas heb ik zo gauw niet de bron gevonden waar ik aan moest denken, wel andere ondersteunende artikelen.

Een paper waarin hier naar gekeken wordt Does Gerrymandering Cause Polarization?

Hierin kunnen we lezen:

[..]

The Political Process Isn’t Rigged — It Has Much Bigger Problems

Waarin we kunnen zien dat niet alleen in het huis, maar ook in de niet te gerrymanderende senaats, zetels minder competitief zijn geworden, waarmee primaries de facto de eigenlijke verkiezingen zijn geworden in een toenemend aantal niet-competitieve senaatszetels. En aangezien daar mensen die meer op de flanken zitten geneigd zijn te stemmen...

Staat me nog een ding bij dat er dacht ik wel gesproken werd over jungle primaries als een manier om eea tegen te gaan ofschoon ik meer zie in het door het hooggerechtshof van Maine afgeschoten single transferable vote.
Thanks ^O^

STV zou inderdaad de ideale systeem zijn
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:58:04 #24
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171538765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:50 schreef L3gend het volgende:

[..]

Thanks ^O^

STV zou inderdaad de ideale systeem zijn
Voor posities waar er maar 1 voor is, vind ik dat wel vrij ideaal. Verder vind ik voor het parlement het Nederlandse systeem wel redelijk ideaal eigenlijk. Een districtenstelsel met STV waarbij de 1e voorkeur meetelt voor een aanvulling om alsnog het parlement proportioneel te maken aan die stem zou ik mss ook wel wat vinden (beetje zoals in Duitsland dus)...
pi_171538771
EliStokols twitterde op woensdag 07-06-2017 om 22:24:01 Chris Christie tells @NicolleDWallace Trump's comments to Comey were "normal New York City conversation" he didn't realize was inappropriate reageer retweet
Smoking gun had geweest als Trump had gezegd: "If you don't drop this, I will fire you!" en dat deed Trump niet. Hij vroeg om loyaliteit, toen gaf Comey een half antwoord Uit die 5 meetings blijkt niet dat Trump druk heeft uitgeoefend op Comey.

Comey bevestigd ook dat hij tegen Trump heeft gezegd dat hij zelf niet onderzocht was door de FBI.

Het enige waar je Trump op basis van dit verhaal op kan 'pakken' is dat hij niet op de juiste professionele manier om ging met de FBI director.



Enigszins schadelijk en een beetje beschamend voor Trump, maar niet van het niveau watergate of erger, zoals de media met alle unverified sources ons wilde doen geloven.
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:00:06 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171538811
He didn't realize it was inappropriate? Wtf moet je daar mee?

Wat was trouwens ook alweer het benodigde bewijs voor de republikeinen om te stemmen voor impeachment en veroordeling van Clinton voor obstruction of justice?
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:03:43 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171538919
Ah woordvoerder Nintex Spicer praat alles alweer goed ^O^.

Het statement over Iran:


Dit Witte Huis, deze president is een en al ranzigheid :r.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:06:01 #28
64792 Mryc
play me one more song
pi_171538977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:03 schreef Szura het volgende:
Ah woordvoerder Nintex Spicer praat alles alweer goed ^O^.

Het statement over Iran:
[ afbeelding ]

Dit Witte Huis, deze president is een en al ranzigheid :r.
Die laatste zin :r : "eigen schuld, dikke bult"
pi_171539029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:03 schreef Szura het volgende:
Ah woordvoerder Nintex Spicer praat alles alweer goed ^O^.

Mjah, het is niet een nothingburger, zoals de GOP zegt, maar het is ook geen watergate schandaal.

In ieder geval lang niet genoeg om 25 Republikeinen over te halen om voor impeachment te stemmen.
pi_171539071
Nontexje weet het allemaal al voordat het onderzoek goed en wel gestart is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2017 @ 23:39:50 #31
862 Arcee
Look closer
pi_171539725
Dat Trump Comey om loyaliteit vroeg was al eerder bekend, toch?
pi_171539740
Nog een stukje over het gebrek aan beleid:
http://theatln.tc/2rWwYXR
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juni 2017 @ 23:44:30 #34
862 Arcee
Look closer
pi_171539832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:07 schreef Nintex het volgende:
In ieder geval lang niet genoeg om 25 Republikeinen over te halen om voor impeachment te stemmen.
Lijkt mij ook idd.
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:51:19 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171539990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:39 schreef Arcee het volgende:
Dat Trump Comey om loyaliteit vroeg was al eerder bekend, toch?
Hiervoor waren het niet nader benoemde sources enzo. Ook niet onder ede. Dit draagt veel meer gewicht. Zoals ook maar blijkt uit de rectificatie bij CNN waar Nintex hierboven indirect via een opiniestuk naar linkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 07-06-2017 23:59:35 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:57:24 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171540099
quote:
Dit lijkt me een goed moment om Refragmental te quoten:

"Plus Fox heeft ook de ballen gehad om het artikel te rectificeren. Zie je een CNN nooit of zelden doen"
pi_171540491
Zelfs Trump is blij met Comey's verhaal
http://thehill.com/homenews/administration/336834-trump-totally-vindicated-by-comey-testimony-lawyer-says

quote:
Trump feels 'totally vindicated' by Comey testimony, lawyer says
President Trump feels "vindicated" following the release of former FBI Director James Comey’s prepared testimony before Congress about the pair's past conversations, the president's lawyer said Wednesday.

“The president feels completely and totally vindicated,” Marc Kasowitz, an attorney representing Trump in the special counsel probe into Russia’s interference in the 2016 election, said in a statement. “He is eager to move forward with his agenda.”
  donderdag 8 juni 2017 @ 01:05:19 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171540831
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171540837
quote:
Pff.
Dus 9/11 was eigenlijk Amerika's eigen schuld?
Make my day!
  donderdag 8 juni 2017 @ 04:09:50 #42
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171541194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:51 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Trump binnenkort gaat tweeten over Russische hoeren
Ik zou liever zien dat die Russische hoeren eens over Trump gingen tweeten.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 06:01:05 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171541290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:03 schreef Szura het volgende:
Ah woordvoerder Nintex Spicer praat alles alweer goed ^O^.

Het statement over Iran:
[ afbeelding ]

Dit Witte Huis, deze president is een en al ranzigheid :r.
Als je gaat natrappen bij je vrienden moet je dat ook wel doen bij je vijanden hè? Wat zouden ze anders in Londen moeten denken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 juni 2017 @ 06:48:28 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171541562
quote:
Net zo echt als de "geestelijken" die in het Iraanse parlement steevast Dood aan Amerika roepen bij wijze van groepsyell.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 07:23:33 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171541725
http://www.politico.com/s(...)sts-conflicts-239277

Ik dacht dat Trump de Swamp ging drainen. Maar dat stond zeker tussen aanhalingstekens. In ieder geval zijn er nog genoeg lobbyisten aan het werk voor hem. Zonder toestemming van de Ethics Commissie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 juni 2017 @ 07:32:35 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171541757
Hij zei "I'm gonna own the swamp" maar de MSM heeft hem weer eens verkeerd verstaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 07:58:50 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171541890
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:32 schreef Ringo het volgende:
Hij zei "I'm gonna own the swamp" maar de MSM heeft hem weer eens verkeerd verstaan.
Wat een BAAS! Hij trollt gewoon iedereen die op hem stemde! #MAGA!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171542060
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 06:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Net zo echt als de "geestelijken" die in het Iraanse parlement steevast Dood aan Amerika roepen bij wijze van groepsyell.
Zeker.
De vraag is: moeten de leiders van de zelfbenoemde beschaafde Westerse wereld zich ook tot dat soort praat gaan verlagen? Je ontkracht daarmee je eigen normen en waarden. (Ik weet het: het gebeurt inmiddels in toenemende mate, tot in de allerheugste kringen. Het schijnt lekker op te luchten.)

Hoe het ook zij: ik vind Trump een walgelijke hork, maar tot nu toe vind ik zijn gedrag niet schokkender dan tijdens zijn campagne. Hij heeft schijt aan de gevestigde politieke orde, aan politieke correctheid, aan uiterlijke en innerlijke beschaving, en hij heeft daarmee de verkiezingen gewonnen.
"Eindelijk iemand die ons begrijpt, iemand die onze taal spreekt en voor ons opkomt."

Ieder volk krijgt de leider(s) die het vraagt dan wel verdient.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:25:50 #49
62913 Blik
The one and Only!
pi_171542068
Dit is ook weer een lekker verhaal van geld verduistering en belangenverstrengeling

http://www.ad.nl/buitenla(...)n-imperium~a7ac301c/
pi_171542112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:58 schreef Nintex het volgende:
EliStokols twitterde op woensdag 07-06-2017 om 22:24:01 Chris Christie tells @NicolleDWallace Trump's comments to Comey were "normal New York City conversation" he didn't realize was inappropriate reageer retweet
Smoking gun had geweest als Trump had gezegd: "If you don't drop this, I will fire you!" en dat deed Trump niet. Hij vroeg om loyaliteit, toen gaf Comey een half antwoord Uit die 5 meetings blijkt niet dat Trump druk heeft uitgeoefend op Comey.

Comey bevestigd ook dat hij tegen Trump heeft gezegd dat hij zelf niet onderzocht was door de FBI.

Het enige waar je Trump op basis van dit verhaal op kan 'pakken' is dat hij niet op de juiste professionele manier om ging met de FBI director.

[ afbeelding ]

Enigszins schadelijk en een beetje beschamend voor Trump, maar niet van het niveau watergate of erger, zoals de media met alle unverified sources ons wilde doen geloven.
Maar maar maar.... according to sources!!! En "people familiar with the way Comey thinks"!!

Anyway, dat Trump een lompe hork is die niet professioneel met mensen om kan gaan was al langer bekend.
Voor de rest zoals verwacht komt er niks uit het Comey gebeuren, de hearing moet nog komen, maar uit de written testament valt in ieder geval niks te halen.

Mijn voorspelling, na vanmiddag blijkt er helemaal niks te zijn, laat men hier het hele verhaal als een baksteen vallen (want past niet in het verhaal), en gaat men vrolijk verder alsof dit allemaal niet gebeurt is en beginnen we gewoon weer van voor af aan.
pi_171542145
Kan iemand overigens misschien een lijstje maken van alle punten die wijzen op de Trump-Russia collusion? Voor de zekerheid, met Trump bedoel ik Trump zelf, en iedereen betrokken met Trump, dus ook een Flynn e.d.
pi_171542149
In ieder geval kan, na al het 'obstruction of justice' en 'impeachment' gebrabbel, het Republikeinse / Trump kamp deze kwestie volgens mij als 'gewonnen' beschouwen. Ik denk dat daar achter de schermen al luidkeels wordt gelachen om 'Comey de Angsthaas', die zich steeds zo benauwd en opgelaten heeft gevoeld als The Donald in zijn buurt kwam. Dat zijn precies de teksten waarvan Trump een bobbel in zijn broek krijgt (en van Russische hoeren natuurlijk).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171542154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar maar maar.... according to sources!!! En "people familiar with the way Comey thinks"!!
Wat hij nu zegt is letterlijk wat er ook uit de stomme anonieme bronnen is gekomen, dat zie je ook wel neem ik aan? Trump vraagt loyaliteit, en vraagt of hij het onderzoek naar Flynn niet kan laten vallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171542157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:33 schreef Toby56 het volgende:
In ieder geval kan, na al het 'obstruction of justice' en 'impeachment' gebrabbel, het Republikeinse / Trump kamp deze kwestie volgens mij als 'gewonnen' beschouwen. Ik denk dat daar achter de schermen al luidkeels wordt gelachen om 'Comey de Angsthaas', die zich steeds zo benauwd en opgelaten heeft gevoeld als The Donald in zijn buurt kwam. Dat zijn precies de teksten waarvan Trump een bobbel in zijn broek krijgt (en van Russische hoeren natuurlijk).
Russische hoeren?
Is dat een verwijzing naar dat verzonnen Buzzfeed dossier?
pi_171542203
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat hij nu zegt is letterlijk wat er ook uit de stomme anonieme bronnen is gekomen, dat zie je ook wel neem ik aan? Trump vraagt loyaliteit, en vraagt of hij het onderzoek naar Flynn niet kan laten vallen.
Je hebt helemaal gelijk ^O^
Daarom werd dat ook gelijk hier door iedereen afgeschreven toch en werd er niet een paar weken lang van alles omheen gefantaseerd en geroepen dat dit het einde van Trump zou zijn. Oh wacht. :')

Maarja, we wisten hier dus al langer dat er totaal niks strafbaars is gebeurd, waarom gaat het er dan wel wekenlang over?
pi_171542204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:33 schreef Refragmental het volgende:
Kan iemand overigens misschien een lijstje maken van alle punten die wijzen op de Trump-Russia collusion? Voor de zekerheid, met Trump bedoel ik Trump zelf, en iedereen betrokken met Trump, dus ook een Flynn e.d.
http://www.politico.com/m(...)fort-sessions-214868

Verder weten ze dus niet of er sprake is van samenwerking he, dat boven tafel krijgen is het doel van het FBI-onderzoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:39:27 #57
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171542209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:33 schreef Toby56 het volgende:
In ieder geval kan, na al het 'obstruction of justice' en 'impeachment' gebrabbel, het Republikeinse / Trump kamp deze kwestie volgens mij als 'gewonnen' beschouwen. Ik denk dat daar achter de schermen al luidkeels wordt gelachen om 'Comey de Angsthaas', die zich steeds zo benauwd en opgelaten heeft gevoeld als The Donald in zijn buurt kwam. Dat zijn precies de teksten waarvan Trump een bobbel in zijn broek krijgt (en van Russische hoeren natuurlijk).
Op basis waarvan denk je deze conclusie te kunnen trekken? Comey moet nog spreken vandaag en Mueller is nog gewoon bezig met z'n onderzoek toch?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171542216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:33 schreef Refragmental het volgende:
Kan iemand overigens misschien een lijstje maken van alle punten die wijzen op de Trump-Russia collusion? Voor de zekerheid, met Trump bedoel ik Trump zelf, en iedereen betrokken met Trump, dus ook een Flynn e.d.
Er is een subreddit waarin alle timelines worden bijgehouden met alle ontwikkelingen. Daar kun je per persoon een timeline vinden.

https://www.reddit.com/r/(...)user_made_timelines/
pi_171542241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk ^O^
Dat klopt. Ga je nu je excuses maken aan de NYT?

quote:
Daarom werd dat ook gelijk hier door iedereen afgeschreven toch en werd er niet een paar weken lang van alles omheen gefantaseerd en geroepen dat dit het einde van Trump zou zijn. Oh wacht. :')
Tja, iemand vragen om iets niet te onderzoeken waarna je hem ontslaat als hij niet meewerkt riekt toch wel degelijk naar het blokkeren van een onderzoek. Helemaal als je dat ook nog eens bij de directeur van de NSA gaat vragen. Ik wil de hele getuigenverklaring / het FBI-onderzoek nog wel even afwachten voor je daar verder iets over kan zeggen, je hebt nu alleen een statement natuurlijk.

quote:
Maarja, we wisten hier dus al langer dat er totaal niks strafbaars is gebeurd, waarom gaat het er dan wel wekenlang over?
Om dezelfde reden dat jij het maandenlang over de gemene strafbare zaken van Hillary hebt, denk ik. Ramptoerisme.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171542247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Russische hoeren?
Is dat een verwijzing naar dat verzonnen Buzzfeed dossier?
Trump schijnt er zelf weer over te zijn begonnen tegen Comey. Merkwaardig.

Verder was het pure ironie of whatever.
Ongeacht over welk onderwerp, de hele Trump Administration, inclusief het soms kinderlijke verzet, is tot nu toe veel ranzig en onbeschaafd gelul en een aanhoudende reeks van wederzijdse woede en walging, en van weinig volwassen bestuurlijke verantwoordelijkheid. Soms vraag je je af of de 'westerse beschaving' nog wel vijanden nodig heeft om zichzelf te gronde te richten. Het is een decadente bende geworden. Met of zonder Russische hoeren. (Die overigens de beste hoeren van de wereld zijn, volgens Poetin.)

Nou, ik ben weg hier. We benne vandaag een dagje vrij. Ik ga met/van een lieve dame genieten. Desnoods decadent.
*O*
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171542251
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

http://www.politico.com/m(...)fort-sessions-214868

Verder weten ze dus niet of er sprake is van samenwerking he, dat boven tafel krijgen is het doel van het FBI-onderzoek.
Thanks, even vlug overheen gekeken.
Lijkt tot nu toe op een hoop punten vooral op seven degrees of Kevin Bacon.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 08:44:35 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171542257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:33 schreef Toby56 het volgende:
In ieder geval kan, na al het 'obstruction of justice' en 'impeachment' gebrabbel, het Republikeinse / Trump kamp deze kwestie volgens mij als 'gewonnen' beschouwen. Ik denk dat daar achter de schermen al luidkeels wordt gelachen om 'Comey de Angsthaas', die zich steeds zo benauwd en opgelaten heeft gevoeld als The Donald in zijn buurt kwam. Dat zijn precies de teksten waarvan Trump een bobbel in zijn broek krijgt (en van Russische hoeren natuurlijk).
Het FBI onderzoek is bezig. Er zijn meerdere Senaatscommissies geïnteresseerd in dit gedoe. De pers ruikt bloed en Trump is iemand die rustig gaat tweeten dat hij wel wist dat hij weg zou komen met illegale dingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171542274
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Thanks, even vlug overheen gekeken.
Lijkt tot nu toe op een hoop punten vooral op seven degrees of Kevin Bacon.
Dat klopt, er is nog geen enkele directe link die bevestigt dat de Trump-campagne echt heeft samengewerkt met de Russen om de verkiezingen te beïnvloeden, en zelfs als die er is blijft het de vraag hoeveel weet Trump daar zelf van had.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 08:47:14 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171542278
Dit is natuurlijk ook wel goud:

quote:
That day White House spokeswoman Sarah Huckabee Sanders repeated Trump’s perhaps inadvertent confession, noting in the press room, “We want [the Trump-Russia matter] to come to its conclusion; we want it to come to its conclusion with integrity,” she said. “And we think that we’ve actually, by removing Director Comey, taken steps to make that happen.”
http://edition.cnn.com/20(...)ah-huckabee-sanders/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171542287
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt, er is nog geen enkele directe link die bevestigt dat de Trump-campagne echt heeft samengewerkt met de Russen om de verkiezingen te beïnvloeden, en zelfs als die er is blijft het de vraag hoeveel weet Trump daar zelf van had.
In true Trump fashion zal hij het ook wel niet geweten hebben. Wat hem in problemen brengt is zijn gedrag om al die geruchten de kop in te drukken.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 09:05:29 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171542425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In true Trump fashion zal hij het ook wel niet geweten hebben. Wat hem in problemen brengt is zijn gedrag om al die geruchten de kop in te drukken.
D'r spelen meerdere dingen:

• Samenwerken met Russen tijdens de verkiezingen
• De cover-up
• Dubieuze banden met Russische financiers.
• De enomulents clause
• Obstruction of Justice

Trump heeft genoeg shit aan zijn hoofd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171542439
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 01:06 schreef agter het volgende:

[..]

Pff.
Dus 9/11 was eigenlijk Amerika's eigen schuld?
Dus 9/11 was Amerika's eigen schuld.
pi_171542972
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat hij nu zegt is letterlijk wat er ook uit de stomme anonieme bronnen is gekomen, dat zie je ook wel neem ik aan? Trump vraagt loyaliteit, en vraagt of hij het onderzoek naar Flynn niet kan laten vallen.
Niets strafbaars aan.

Tegenstanders zullen uiteraard weer met hun gebruikelijke fakenews-kanalen moord en brand schreeuwen, juridisch hebben ze geen poot om op te staan.

Geen grammetje bewijs voor Trumps betrokkenheid is hier geleverd. Dus bye, bye impeachment-droom. :W

Tja, verder blijft het Trumps woord tegen Comey. Leuk voor de paparazzi-rubriek maar verder nietszeggend. Ik lees toch vooral een verklaring van een verbitterde ex-werknemer. :')
pi_171542987
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:
Tja, verder blijft het Trumps woord tegen Comey. Leuk voor de paparazzi-rubriek maar verder nietszeggend. Ik lees toch vooral een verklaring van een verbitterde ex-werknemer. :')
Goed verhaal Elzies, maar op het moment dat hij de memo schreef waarin dit staat was hij natuurlijk nog niet ontslagen en dus geen verbitterde ex-werknemer.

Bedankt voor je bijdrage verder weer en tot de volgende keer he!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 09:55:39 #70
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171543023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

Tja, verder blijft het Trumps woord tegen Comey. Leuk voor de paparazzi-rubriek maar verder nietszeggend. Ik lees toch vooral een verklaring van een verbitterde ex-werknemer. :')
Het is verre van nietszeggend, maar ik ben het met je eens dat er op grond van deze verklaring weinig zal gaan gebeuren. Wellicht komt er nog wat extra info naar boven uit de ondervraging vanmiddag.

Typisch trouwens dat er bijna niks in de verklaring staat dat we nog niet wisten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_171543053
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Goed verhaal Elzies, maar op het moment dat hij de memo schreef waarin dit staat was hij natuurlijk nog niet ontslagen en dus geen verbitterde ex-werknemer.

Bedankt voor je bijdrage verder weer en tot de volgende keer he!
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Een verklaring die na zijn ontslag pas wordt ingediend kan op punten worden bijgesteld.

Maar dan nog. Ik lees niets strafbaars. Je mag loyaliteit vragen en je mening geven over een onderwerp wat feitelijk verzonnen en gecreëerd is door een fakenewsmedia, namelijk de nimmer nog bewezen betrokkenheid van Rusland bij deze verkiezingen.

Gefrustreerde anti-Trumpies mogen hun eigen gefabriceerde verzinsels voor waar aannemen, het draait hier om de vraag voor juridische onderbouwing en die is in de verste verte nergens te bekennen. Feiten boven fictie dus. Trump zal hier uiteindelijk sterker uitkomen. Zelfs het linkse Nieuwsuur moest dit gisteren schoorvoetend erkennen middels een duidelijk te verstane rapportage.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:05:31 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171543176
nou ja wellicht niet strafbaar maar loyaliteit eisen van iemand die alleen de consitution moet volgen is gewoon dubieus

Trump heeft dit zelf over hem heengebracht en heeft nog 0,0 credibility over natuurlijk, maar van mij mag hij blijven zitten hoor, beter de GOP compleet kaopt maken gedurende zijn term dan voortijdig afhaken zodat ze weer kunnen herstellen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 10:15:40 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171543342
Van mij mag die idioot ook wel aan de macht blijven. Het is jammer dat China en Rusland dan belangrijker worden, maar soit. Meer het probleem van de VS dan van ons.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171543347
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:05 schreef Re het volgende:
nou ja wellicht niet strafbaar maar loyaliteit eisen van iemand die alleen de consitution moet volgen is gewoon dubieus

Trump heeft dit zelf over hem heengebracht en heeft nog 0,0 credibility over natuurlijk, maar van mij mag hij blijven zitten hoor, beter de GOP compleet kaopt maken gedurende zijn term dan voortijdig afhaken zodat ze weer kunnen herstellen
Met stemmingsmakerij alléén bewerkstellig je geen impeachment.

Men zou intussen toch dit lesje ten aanzien van Trump hebben moeten geleerd.
pi_171543380
Ik geloof niet dat impeachment het doel is van het lopende onderzoek, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:18:21 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171543390
Strafbaar? Het gaat bij impeachment niet om het wetboek van strafrecht oid, maar om "high crimes and misdemeanors"... er is geen sectie in het wetboek wat high crimes oid omschrijft. Bananenrepubliek-gedoe zoals vragen of het onderzoek naar een kompaan gestaakt wordt lijkt me daar wel onder vallen. Kennelijk maken sommigen daar een andere afweging in.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:24:41 #77
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171543502
Hoe laat begint de show?
pi_171543510
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof niet dat impeachment het doel is van het lopende onderzoek, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen...
Goh, nu de gegeven feiten zich aandienen lees ik een wat meer gematigde toon. Wat grappig! :)
pi_171543525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Goh, nu de gegeven feiten zich aandienen lees ik een wat meer gematigde toon. Wat grappig! :)
Mijn toon is niet veranderd hoor. In jouw dillusional hoofd misschien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171543540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Strafbaar? Het gaat bij impeachment niet om het wetboek van strafrecht oid, maar om "high crimes and misdemeanors"... er is geen sectie in het wetboek wat high crimes oid omschrijft. Bananenrepubliek-gedoe zoals vragen of het onderzoek naar een kompaan gestaakt wordt lijkt me daar wel onder vallen. Kennelijk maken sommigen daar een andere afweging in.

Nouja, er zijn mensen die echt helemaal doorslaan en denken dat iedere scheet grond is voor impeachement, dit topicreeks is echt niet de enige anti-trump echochamber op het internet.


Ik moet er hard om lachen, maar het is eigenlijk ook erg triest, dit soort mensen kan overigens gevaarlijk reageren vanuit hun overtuigingen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:29:36 #81
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171543598
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:05 schreef Re het volgende:
nou ja wellicht niet strafbaar maar loyaliteit eisen van iemand die alleen de consitution moet volgen is gewoon dubieus
Hij vroeg dan ook loyaliteit aan het land, niet aan hemzelf. :W

quote:
Trump heeft dit zelf over hem heengebracht en heeft nog 0,0 credibility over natuurlijk, maar van mij mag hij blijven zitten hoor, beter de GOP compleet kaopt maken gedurende zijn term dan voortijdig afhaken zodat ze weer kunnen herstellen
Nu dit hele Comey verhaal gaat uitlopen op een teleurstelling voor zijn tegenstanders en een opsteker voor zijn voorstanders, stijgt zijn 'credibility' juist enorm. Dit hele verhaal is een grote win voor Trump. Natuurlijk zullen de Dems een impeachmentverzoek indienen, maar het is zo'n slecht onderbouwde, lege huls dat ze alleen zichzelf voor lul zetten.

Trump heeft deze slag gewonnen. Jammer joh!
pi_171543632
Het is zinloos voor de democraten om een impeachment verzoek in te dienen, zeker op dit moment. Ik zie het ze dus ook niet doen.

Mja, 't blijft de USA natuurlijk :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:31:10 #83
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171543636
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nouja, er zijn mensen die echt helemaal doorslaan en denken dat iedere scheet grond is voor impeachement, dit topicreeks is echt niet de enige anti-trump echochamber op het internet.

[ afbeelding ]
Ik moet er hard om lachen, maar het is eigenlijk ook erg triest, dit soort mensen kan overigens gevaarlijk reageren vanuit hun overtuigingen.
Mijn favoriete onderdeel is dat Pence geen zin zou hebben om voor het presidentschap te gaan, en de overwinning dan maar aan de Democraten geeft. En dat de GOP niemand naar voren schuift. _O- Eeeh ja, dat is niet hoe democratie werkt schat. Hoeveel mensen deden mee aan de Republikeinse primaries, 10 ofzo? Natuurlijk komt er een tegenkandidaat.
pi_171543646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mijn toon is niet veranderd hoor. In jouw dillusional hoofd misschien.
Maar je erkent dat een impeachment er niet in zit als gevolg van een gebrek aan juridische onderbouwing.
pi_171543680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:26 schreef Refragmental het volgende:

Ik moet er hard om lachen, maar het is eigenlijk ook erg triest, dit soort mensen kan overigens gevaarlijk reageren vanuit hun overtuigingen.
Zeker, zoals met een geweer een pizzazaak binnenlopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171543719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar je erkent dat een impeachment er niet in zit als gevolg van een gebrek aan juridische onderbouwing.
Nee, ik denk dat een impeachment er niet inzit simpelweg door gebrek aan voldoende steun aangezien de republikeinen een ruime meerderheid hebben.

Verder wacht ik gewoon dit onderzoek af.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171543755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar je erkent dat een impeachment er niet in zit als gevolg van een gebrek aan juridische onderbouwing.
Er is nog niet voldoende bewijs. Maar het net begint wel meer en meer te sluiten, zeker omdat dit soort zaken onderzoeken tot gevolg zullen hebben.

Het gaat opvallend snel mis met Trump.
pi_171543771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hij vroeg dan ook loyaliteit aan het land, niet aan hemzelf. :W
Nope, hij vroeg om loyaliteit aan hem.

quote:
Nu dit hele Comey verhaal gaat uitlopen op een teleurstelling voor zijn tegenstanders en een opsteker voor zijn voorstanders, stijgt zijn 'credibility' juist enorm. Dit hele verhaal is een grote win voor Trump. Natuurlijk zullen de Dems een impeachmentverzoek indienen, maar het is zo'n slecht onderbouwde, lege huls dat ze alleen zichzelf voor lul zetten.

Trump heeft deze slag gewonnen. Jammer joh!
Ik denk dat er geen enkele democraat een procedure tot impeachment gaat starten op basis van deze getuigenis. Wil je er een kratje op zetten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171543835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hij vroeg dan ook loyaliteit aan het land, niet aan hemzelf. :W
Dat slaat nergens op. Je zweert namelijk al trouw aan het land als je in dienst treedt bij de FBI.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171543953
Er zitten overigens wat eigenaardigheden in de statement van Comey betreffende het fake-pissdossier.



Echter:
http://archive.is/JOIQa
quote:
(CNN) -- Classified documents presented last week to President Obama and President-elect Trump included allegations that Russian operatives claim to have compromising personal and financial information about Mr. Trump, multiple US officials with direct knowledge of the briefings tell CNN.
CNN beweert dat ze over het fake-pissdossier schreven omdat het werd besproken in een briefing met Trump.... en Comey zegt dat het fake-pissdossier werd besproken in een briefing met Trump omdat de media erover zou gaan berichten. Kleine cirkelredenatie daar..1 van de 2 partijen liegt in ieder geval... dus kies maar :D

Smells fishy!

[ Bericht 19% gewijzigd door Refragmental op 08-06-2017 10:53:51 ]
pi_171544330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hij vroeg dan ook loyaliteit aan het land, niet aan hemzelf. :W

[..]

Nu dit hele Comey verhaal gaat uitlopen op een teleurstelling voor zijn tegenstanders en een opsteker voor zijn voorstanders, stijgt zijn 'credibility' juist enorm. Dit hele verhaal is een grote win voor Trump. Natuurlijk zullen de Dems een impeachmentverzoek indienen, maar het is zo'n slecht onderbouwde, lege huls dat ze alleen zichzelf voor lul zetten.

Trump heeft deze slag gewonnen. Jammer joh!
Ik weet niet in welke fantasiewereld het "Comey-verhaal een grote teleurstelling is", maar het ligt volgens mij gewoon in lijn met de verwachtingen. Waaarom zou het precies een grote teleurstelling zijn?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:09:09 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171544412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:44 schreef Refragmental het volgende:
Er zitten overigens wat eigenaardigheden in de statement van Comey betreffende het fake-pissdossier.

[ afbeelding ]

Echter:
http://archive.is/JOIQa

[..]

CNN beweert dat ze over het fake-pissdossier schreven omdat het werd besproken in een briefing met Trump.... en Comey zegt dat het fake-pissdossier werd besproken in een briefing met Trump omdat de media erover zou gaan berichten. Kleine cirkelredenatie daar..1 van de 2 partijen liegt in ieder geval... dus kies maar :D

Smells fishy!
Beide kan waar zijn. Een, in mijn ogen, plausibele verklaring: De FBI wist kennelijk dat het dossier bij verschillende media lag. Hell, de Volkskrant had het. Dat het besproken zou worden in de media lijkt vanuit die optiek onvermijdelijk, zeker met de 24h news-cycle in gedachte houdend. Vervolgens kwam CNN met het verhaal nadat Trump was ingelicht.
pi_171544448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:44 schreef Refragmental het volgende:
Er zitten overigens wat eigenaardigheden in de statement van Comey betreffende het fake-pissdossier.

[ afbeelding ]

Echter:
http://archive.is/JOIQa

[..]

CNN beweert dat ze over het fake-pissdossier schreven omdat het werd besproken in een briefing met Trump.... en Comey zegt dat het fake-pissdossier werd besproken in een briefing met Trump omdat de media erover zou gaan berichten. Kleine cirkelredenatie daar..1 van de 2 partijen liegt in ieder geval... dus kies maar :D

Smells fishy!
Niet echt. De informatie was al bekend in zowel de media als in politieke kringen. Buzzfeed kwam er echter ook daadwerkelijk mee naar buiten. Als de FBI wist dat BuzzFeed het zou publiceren verklaart dat het stuk dat de media het naar buiten zou brengen.

Als CNN vervolgens verslag doet over het feit dat de FBI hem hierover heeft gebrieft, wat klopt, liegen ze beide niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171544473
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Beide kan waar zijn. Een, in mijn ogen, plausibele verklaring: De FBI wist kennelijk dat het dossier bij verschillende media lagen. Hell, de Volkskrant had het. Dat het besproken zou worden in de media lijkt vanuit die optiek onvermijdelijk, zeker met de 24h news-cycle in gedachte houdend. Vervolgens kwam CNN met het verhaal nadat Trump was ingelicht.
CNN zegt: Wij publiceren het, want besproken door IC met Trump.
Comey zegt: Wij bespreken het, want media gaat publiceren.

Dus als het gesprek er niet was geweest was er ook niks gepubliceerd, want dan CNN tenslotte niet meer zeggen.. "is besproken door IC, dus zal wel wat betekenen". En als het niet gepubliceerd zou worden, dan hoefde het ook niet besproken te worden.

Dit is wat ze noemen een cirkelredenatie waarbij 1 van de 2 partijen dus iets verzint, liegt, verbergt, etc.
pi_171544505
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet echt. De informatie was al bekend in zowel de media als in politieke kringen. Buzzfeed kwam er echter ook daadwerkelijk mee naar buiten. Als de FBI wist dat BuzzFeed het zou publiceren verklaart dat het stuk dat de media het naar buiten zou brengen.

Als CNN vervolgens verslag doet over het feit dat de FBI hem hierover heeft gebrieft, wat klopt, liegen ze beide niet.
Maar het werd gepubliceerd omdat de media het belangrijk genoeg achte aangezien het besproken is geworden.

Comey : "We're letting you know this is out there now because we think it will be published soon"
Trump : "If the media already has this what are they waiting for to publish it?"
Comey : "For us to have this conversation".
pi_171544513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

CNN zegt: Wij publiceren het, want besproken door IC met Trump.
Comey zegt: Wij bespreken het, want media gaat publiceren.
Denkfout die je maakt: CNN is de volledige media. In dit geval publiceerde BuzzFeed het rapport, CNN niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171544537
Media heeft overigens een flinke tijd op dat nepdossier gezeten en heeft niet 1 punt kunnen/willen verifiëren. En het werd pas naar buiten gebracht NADAT het besproken werd met Trump, want ondanks het niet kunnen bevestigen van ook maar 1 punt, tis besproken, dus zal wel waarde hebben :D
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:17:51 #98
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171544547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

CNN zegt: Wij publiceren het, want besproken door IC met Trump.
Comey zegt: Wij bespreken het, want media gaat publiceren.

Dus als het gesprek er niet was geweest was er ook niks gepubliceerd, want dan CNN tenslotte niet meer zeggen.. "is besproken door IC, dus zal wel wat betekenen". En als het niet gepubliceerd zou worden, dan hoefde het ook niet besproken te worden.

Dit is wat ze noemen een cirkelredenatie waarbij 1 van de 2 partijen dus iets verzint, liegt, verbergt, etc.
Als de FBI weet dat het bij alle media ter wereld ligt, dan zal de FBI denken dat het gepubliceerd gaat worden... lijkt me geen gekke gedachte. Zij bespreken het dus met Trump. Vervolgens breekt CNN het verhaal dat het met Trump besproken is en Buzzfeed publiceert het hele dossier.
pi_171544550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar het werd gepubliceerd omdat de media het belangrijk genoeg achte aangezien het besproken is geworden.

Comey : "We're letting you know this is out there now because we think it will be published soon"
Trump : "If the media already has this what are they waiting for to publish it?"
Comey : "For us to have this conversation".
Ik snap hier niks van. BuzzFeed publiceerde het rapport, en Comey wist daar blijkbaar van. Daarom briefte hij ook Trump, deels omdat hij dan niet voor een verrassing komt te staan, deels omdat de Russen dus mogelijk informatie over hem hebben.

CNN/NYT/WP berichten vervolgens over die gesprekken. Dat spreekt elkaar niet tegen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171544586
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Denkfout die je maakt: CNN is de volledige media. In dit geval publiceerde BuzzFeed het rapport, CNN niet.
Pardon... Buzzfeed heeft het rapport pas gepubliceerd NADAT CNN erover berichte, want gesprek met Trump.

Grappig toch.

Comey: Wij bespreken, want media gaat publiceren.
CNN: Wij publiceren, want besproken tijdens meeting.
Buzzfeed: Wij publiceren, want CNN heeft erover gerapporteerd.

Op zijn minst erg merkwaardig te noemen... maar jij vind hier dus niks vreemds aan?
pi_171544612
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik snap hier niks van.
Dat is duidelijk.

Tijdlijn is namelijk als volgt:
- Gesprek
- CNN
- Buzzfeed

En allemaal refereren ze naar elkaar.
pi_171544647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon... Buzzfeed heeft het rapport pas gepubliceerd NADAT CNN erover berichte, want gesprek met Trump.
Ja, dus?

- Comey hoort dat BuzzFeed het wil publiceren.
- Comey brieft Trump.
- CNN bericht over briefing.
- BuzzFeed publiceert dossier.

quote:
Comey: Wij bespreken, want media gaat publiceren.
CNN: Wij publiceren, want besproken tijdens meeting.
Buzzfeed: Wij publiceren, want CNN heeft erover gerapporteerd.
Nee, daar maak je weer een denkfout. BuzzFeed publiceerde niet ómdat CNN erover geschreven heeft, BuzzFeed was van plan dat dossier ongeacht wat dan ook te publiceren.

quote:
Op zijn minst erg merkwaardig te noemen... maar jij vind hier dus niks vreemds aan?
Ik vind het vreemd dat jij niet snapt dat het elkaar niet tegenspreekt, maar verder is er een vrij logische verklaring voor te vinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:24:56 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171544670
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:23 schreef Ludachrist het volgende:
BuzzFeed was van plan dat dossier ongeacht wat dan ook te publiceren.
Dat is speculatie. Het verhaal eromheen staat me iig anders bij.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:25:39 #104
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171544685
Hey maar Seth Rich he? Wat gaan we daar aan doen!???
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 11:25:40 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171544686
De Trumpfans zijn wel in paniek zeg. Wat sleept men er weer verhalen over de gemene media bij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171544687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat is speculatie. Het verhaal eromheen staat me iig anders bij.
BuzzFeedBen twitterde op woensdag 11-01-2017 om 01:32:53 Here's the note I sent to @buzzfeednews staff this evening https://t.co/OcAloWzVzb reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171544757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:17 schreef Refragmental het volgende:
Media heeft overigens een flinke tijd op dat nepdossier gezeten en heeft niet 1 punt kunnen/willen verifiëren. En het werd pas naar buiten gebracht NADAT het besproken werd met Trump, want ondanks het niet kunnen bevestigen van ook maar 1 punt, tis besproken, dus zal wel waarde hebben :D
Op basis van dat soort nepverhalen wil je wel Clinton gevangen zetten. Weer met twee maten aan het meten?
pi_171544779
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dus?

- Comey hoort dat BuzzFeed het wil publiceren.
- Comey brieft Trump.
- CNN bericht over briefing.
- BuzzFeed publiceert dossier.

[..]

Nee, daar maak je weer een denkfout. BuzzFeed publiceerde niet ómdat CNN erover geschreven heeft, BuzzFeed was van plan dat dossier ongeacht wat dan ook te publiceren.
Fout dus, reden gegeven door Buzzfeed was omdat CNN erover berichte en omdat het circuleerde binnen de overheid. :D

Anyway, tis weer goed geweest.
Zelfs dit soort overduidelijk dubieuze zaken worden als absoluut niet vreemd gezien hier en er worden absoluut geen vraagtekens bij gezet.
Lachwekkend _O-

Blijf vooral doorgaan met zo min mogelijk lastige vragen te stellen dames! ^O^

En veel succes vanmiddag met de "Bombshell" van Comey, waar niks uit zal komen. :D
pi_171544928
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Fout dus, reden gegeven door Buzzfeed was omdat CNN erover berichte en omdat het circuleerde binnen de overheid. :D
Nou, hier is het verhaal:

https://www.buzzfeed.com/(...)hkw2VQ4Jx#.cvmw9ZlB2

Hier is het statement van de redacteur nog een keer:

BuzzFeedBen twitterde op woensdag 11-01-2017 om 01:32:53 Here's the note I sent to @buzzfeednews staff this evening https://t.co/OcAloWzVzb reageer retweet
Wijs mij even aan waar ze zeggen dat ze het publiceren omdat CNN erover geschreven heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:38:37 #110
104871 remlof
Europees federalist
pi_171544962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:25 schreef Ulx het volgende:
De Trumpfans zijn wel in paniek zeg. Wat sleept men er weer verhalen over de gemene media bij.
Dat lijkt me een goed teken dat dit toch wel eens helemaal fout kan aflopen voor Trump.

Lock him up.
pi_171545099
Comey zei onder ede op 3 mei:

quote:
I'm talking about a situation where we were told to stop something for a political reason, that would be a very big deal. It's not happened in my experience.
Tijdelijk hoofd van de FBI na ontslag Comey (McCabe) (link):

quote:
McCabe undercut a series of top White House talking points in the wake of the Comey firing. But he also had a reality check for enraged Democrats, beating back some of the most explosive reports about the firing.

"The work of the men and women of the FBI continues despite any changes in circumstance, any decisions," McCabe told Sen. Marco Rubio. "So there has been no effort to impede our investigation today."
De Republikeinen spinnen dat loyalty verhaal naar het stoppen van leaks. Geen expliciet bewijs voor obstruction of justice.

Hoogstens wat ongepast gedrag van Trump die de informele kanalen prefereert boven de formele. Het zal vrijwel niks voorstellen met andere zaken die in de achterkamers gebeuren. Een hele grote nothingburger dit. Democraten verliezen weer.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:45:53 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171545165
maar wat is er dan fake aan?...het raport of de raportage...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171545231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:43 schreef KrappeAuto het volgende:
Comey zei onder ede op 3 mei:
Dan moet je wel de vraag erbij zetten:

quote:
HIRONO: So if the attorney general or senior officials at the Department of Justice opposes a specific investigation, can they halt that FBI investigation?
Het ging hier over Sessions of andere senior officials binnen het DoJ, niet over Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:50:19 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171545273
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

BuzzFeedBen twitterde op woensdag 11-01-2017 om 01:32:53 Here's the note I sent to @buzzfeednews staff this evening https://t.co/OcAloWzVzb reageer retweet
Hm ja, dat doet vermoeden dat ze het idd mogelijk sowieso gebracht zouden hebben.

Hoe dan ook, zelfs dat is denk ik niet nodig voor een verklaring waarbij beide partijen niet gelogen zouden hebben, zie mijn reacties hier boven.

Redelijke kans ook wel dat iemand hier naar gaat vragen straks, dus we zullen het wel zien.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:51:26 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171545293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:24 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe laat begint de show?
16 uur.
pi_171545318
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

16 uur.
15:00 uur.

Edit: nvm, dat zal dan wel de start van CNN's ''special coverage'' zijn.
pi_171545369
Refragmental is weer eens de boze media aan het aanvallen.

En morgen weer dwepen met claims die worden gedaan door alu hoedjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171545557
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan moet je wel de vraag erbij zetten:

[..]

Het ging hier over Sessions of andere senior officials binnen het DoJ, niet over Trump.
Als het een ''very big deal'' is als Sessions of andere senior officials binnen het DoJ de FBI-baas urgen om een onderzoek te staken vanwege politieke redenen, dan zal dat een nog bigger deal zijn als de president dat vraagt, niet? Waarom heeft Comey dan niet massaal aan de alarmbellen getrokken nu zou blijken dat Trump vanwege politieke redenen vraagt een onderzoek te staken?

Hij zegt ook:

quote:
Its not happened in my experience.
Niet: It's not happend in my experience, with the DoJ.

Onkarakteristieke uitspraak voor de anders zeer precieze Comey als het inderdaad enkel ging om de DoJ.
pi_171545625
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:04 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als het een ''very big deal'' is als Sessions of andere senior officials binnen het DoJ de FBI-baas urgen om een onderzoek te staken vanwege politieke redenen, dan zal dat een nog bigger deal zijn als de president dat vraagt, niet? Waarom heeft Comey dan niet massaal aan de alarmbellen getrokken nu zou blijken dat Trump vanwege politieke redenen vraagt een onderzoek te staken?

Hij zegt ook:

[..]

Niet: It's not happend in my experience, with the DoJ.

Onkarakteristieke uitspraak voor de anders zeer precieze Comey als het inderdaad enkel ging om de DoJ.
Dat is leuk en aardig allemaal hoor, maar hij geeft in zijn nieuwe getuigenis gewoon aan dat Trump dat wel heeft gevraagd. Ik denk gewoon dat Comey niet voelde dat het om politieke redenen was in dat gesprek.

Zoals ik al eerder eens heb gezegd, de vraag an sich is niet eens zo'n probleem. Gewoon een informeel gesprek en een onhandige opmerking van Donald, zal Comey gedacht hebben. Wat het voor Trump problematisch kan maken is dat hij na dat gesprek Comey ontslaat en wellicht ook aan anderen heeft gevraagd om op Comey in te praten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171545803
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is leuk en aardig allemaal hoor, maar hij geeft in zijn nieuwe getuigenis gewoon aan dat Trump dat wel heeft gevraagd. Ik denk gewoon dat Comey niet voelde dat het om politieke redenen was in dat gesprek.
Dus geen ''very big deal''? Of wel; in dat geval, waarom niet massaal aan alarmbellen getrokken?

quote:
Zoals ik al eerder eens heb gezegd, de vraag an sich is niet eens zo'n probleem. Gewoon een informeel gesprek en een onhandige opmerking van Donald, zal Comey gedacht hebben. Wat het voor Trump problematisch kan maken is dat hij na dat gesprek Comey ontslaat en wellicht ook aan anderen heeft gevraagd om op Comey in te praten.
Zowel Democraten als Republikeinen waren Comey zat. Dat laatste moet nog blijken.

Zoals men gisteravond al in Kate Bolduan's (CNN) programma aan gaf hebben de media dit verhaal overplayed nu er nog geen greintje van impeachment in de lucht hangt.
pi_171545851
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:18 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dus geen ''very big deal''? Of wel; in dat geval, waarom niet massaal aan alarmbellen getrokken?
Op dat moment niet, nee. Zoals ik zei, het hangt samen met het ontslag van Comey.

quote:
Zowel Democraten als Republikeinen waren Comey zat.
Dat klopt, maar dan nog is het onhandig om iemand te ontslaan die onderzoek naar je doet terwijl je hem eerst hebt gevraagd of hij daar niet mee kan stoppen. Om nog maar te zwijgen over wat die woordvoerder van Trump erover zei ( :') _! )
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171545948
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op dat moment niet, nee. Zoals ik zei, het hangt samen met het ontslag van Comey.
Eventueel ontslag van Comey hing al sinds Obama in de lucht.

quote:
Dat klopt, maar dan nog is het onhandig om iemand te ontslaan die onderzoek naar je doet terwijl je hem eerst hebt gevraagd of hij daar niet mee kan stoppen. Om nog maar te zwijgen over wat die woordvoerder van Trump erover zei ( :') _! )
De FBI doet geen onderzoek naar Trump, zoals Comey meerdere keren zeer duidelijk maakt:

quote:
(I did not tell the President that the FBI and the Department of Justice had been reluctant to make public statements that we did not have an open case on President Trump for a number of reasons, most importantly because it would create a duty to correct, should that change.)
Trump heeft Comey niet gevraagd het onderzoek te stoppen naar de eventuele samenwerking tussen Trump's campagneteam en Rusland. Hij heeft gevraagd wat ''we kunnen doen om de cloud te liften''.

Één grote nothingburger van de media. Enige wat je hebt is niet-expliciet aandringen om onderzoek naar Flynn te stoppen. Heksenjacht mag wel een keer ophouden.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 12:27:55 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171545965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef KrappeAuto het volgende:
Heksenjacht mag wel een keer ophouden.
Op basis van wat? Het onderzoek is nog niet klaar.

quote:
I hope you can see your way clear to letting this go, to letting Flynn go. He is a good guy. I hope you can let this go.


[ Bericht 18% gewijzigd door Ulx op 08-06-2017 12:36:30 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171546200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:27 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Eventueel ontslag van Comey hing al sinds Obama in de lucht.
Volgens Comey niet, Trump heeft hem blijkbaar meerdere malen verteld dat hij hoopte dat hij aan zou blijven.

quote:
De FBI doet geen onderzoek naar Trump, zoals Comey meerdere keren zeer duidelijk maakt:
De Trump-campagne dan. Potato Potato.

quote:
Trump heeft Comey niet gevraagd het onderzoek te stoppen naar de eventuele samenwerking tussen Trump's campagneteam en Rusland. Hij heeft gevraagd wat ''we kunnen doen om de cloud te liften''.
Nee, hij zei over een lopend onderzoek naar Flynn of hij dat niet kon laten vallen. Daar gaat het om.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 12:39:23 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171546246
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens Comey niet, Trump heeft hem blijkbaar meerdere malen verteld dat hij hoopte dat hij aan zou blijven.

quote:
"He said he would do that and added, 'Because I have been very loyal to you, very loyal; we had that thing you know.' I did not reply or ask him what he meant by 'that thing.'
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 15:09:17 #126
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171549185
Here we go. :D
Carpe Libertatem
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:12:53 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171549261
ergens live te volgen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 15:15:12 #128
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171549313
Carpe Libertatem
pi_171549497
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171549513
Is het al bezig dan?
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:31:58 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171549737
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Is het al bezig dan?
Nee. 16 uur begint het. Nu wel al beelden uit de zaal...
pi_171549744
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Is het al bezig dan?
16.00 volgens mij, eerst nog een uurtje pre-game.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 15:35:17 #133
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171549826
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Is het al bezig dan?
Eerst de formaliteitjes dat iedereen aanwezig, krabbels zetten, papieren uitdelen en die shizzle.
Carpe Libertatem
pi_171549862
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Eerst de formaliteitjes dat iedereen aanwezig, krabbels zetten, papieren uitdelen en die shizzle.
Even belangrijker: gaat Trump nog live-tweeten?

Dan pak ik even wat extra popcorn, namelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:41:35 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171550057
NBCNewsPR twitterde op donderdag 08-06-2017 om 13:57:24 JUST IN: Senior WH aide tells @PeterAlexander Trump will monitor #Comey in a WH dining room with his legal team & some of closest advisers. reageer retweet
Alleen maar policor gevette tweets dus.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:42:26 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_171550094


Hebben we een poule voor hoe vaak R senatoren het over e-mails gaan hebben? Ik gok 32.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171550303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:42 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

Hebben we een poule voor hoe vaak R senatoren het over e-mails gaan hebben? Ik gok 32.
Over het aanpakken van leaks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171550381
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
NBCNewsPR twitterde op donderdag 08-06-2017 om 13:57:24 JUST IN: Senior WH aide tells @PeterAlexander Trump will monitor #Comey in a WH dining room with his legal team & some of closest advisers. reageer retweet
Alleen maar policor gevette tweets dus.
Zonde, dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:51:58 #139
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171550386
quote:
6s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Over het aanpakken van leaks.
Of ze gaan 17 keer vragen of hij wel echt had gezegd dat Trump niet onder verdenking stond, om op dat puntje te hameren.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:04:26 #140
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171550803
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
NBCNewsPR twitterde op donderdag 08-06-2017 om 13:57:24 JUST IN: Senior WH aide tells @PeterAlexander Trump will monitor #Comey in a WH dining room with his legal team & some of closest advisers. reageer retweet
Alleen maar policor gevette tweets dus.
Hij gaat gewoon een keer lekker poepen. Telefoontje mee, hoppakee.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:05:07 #141
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171550822
Zin in!
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:05:09 #142
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171550824
't Giet oan.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 16:09:53 #143
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171550938
CNN had zoveel zin in deze uitzending, dat ze nog net niet klaar kwamen in de voorbeschouwing.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:11:31 #144
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171550982
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:09 schreef Mike het volgende:
CNN had zoveel zin in deze uitzending, dat ze nog net niet klaar kwamen in de voorbeschouwing.
Dat constante gehype vind ik wel doodvermoeiend. Tellertje tot het moment, give me a break. Maar ja, wat verwacht je met iemand van ESPN aan het hoofd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:12:47 #145
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171551018
Wie kijkt er dan ook CNN? :P
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:16:38 #146
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171551109
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat constante gehype vind ik wel doodvermoeiend. Tellertje tot het moment, give me a break. Maar ja, wat verwacht je met iemand van ESPN aan het hoofd.
Alles is een hype als nieuwszenders 24 uur per dag breaking news willen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:17:46 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171551145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Alles is een hype als nieuwszenders 24 uur per dag breaking news willen.
Ja. Wat mij betreft mogen alle 24uur news tv stations een stille dood sterven. Hell, heb je hun app wel eens geinstalleerd? Dan heb je 7 keer per dag breaking news als het niet vaker is...
pi_171551177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat constante gehype vind ik wel doodvermoeiend. Tellertje tot het moment, give me a break. Maar ja, wat verwacht je met iemand van ESPN aan het hoofd.
Ze moeten doen alsof het belangrijk is en de aandacht afleiden van de vaststelling dat ze in deze kwestie fake news hebben gebracht.

Ook wel lullig voor die Comey, zit hij daar om te getuigen, moet hij eerst een half uur naar een campagne speech van de vice-voorzitter luisteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:19:45 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171551217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze moeten doen alsof het belangrijk is en de aandacht afleiden van de vaststelling dat ze in deze kwestie fake news hebben gebracht.
Zoals wat?
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:22:17 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171551274
Openend salvo :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171551300
Comey gaat gelijk met gestrekt been in. Snapt helemaal niets van zijn ontslag. Noemt trump eigenlijk een leugenaar
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:24:02 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171551317
't Zal toch niet vaak zo zijn dat een dergelijk iemand zo duidelijk de president een leugenaar noemt.
pi_171551351
No doubt
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:26:08 #154
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171551385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
't Zal toch niet vaak zo zijn dat een dergelijk iemand zo duidelijk de president een leugenaar noemt.
Nou ja hij zei 'White House', dus niet per se Trumpo.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171551434
Comey weigert te zeggendat het geen onbstruction is van Trump gerelateerd aan Flynn, wel extremely disturbing
pi_171551446
Nog geen tweets van Donald, uitermate teleurstellend dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:30:08 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171551487
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:28 schreef L3gend het volgende:
Comey weigert te zeggendat het geen onbstruction is van Trump gerelateerd aan Flynn, wel extremely disturbing
Zoals verwacht. Dat is in deze context een politieke afweging.
pi_171551507
Comey gaat hard en eerlijk _O_
pi_171551556
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:28 schreef Ludachrist het volgende:
Nog geen tweets van Donald, uitermate teleurstellend dit.
Die is de hele dag al opvallend stil. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:34:33 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171551575
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:28 schreef Ludachrist het volgende:
Nog geen tweets van Donald, uitermate teleurstellend dit.
Ze hebben hem waarschijnlijk ergens opgesloten zonder telefoon. Elke tweet die hij in frustratie stuurt is rampzalig gebleken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 16:34:48 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171551579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Comey gaat hard en eerlijk _O_
Bij deze feliciteer ik Nintex, Refragmental, Elzies en KrappeAuto met het feit dat Trump het voor elkaar heeft gekregen dat ook Comey zegt waar het op staat!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:35:01 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171551584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:34 schreef livelink het volgende:

[..]

Ze hebben hem waarschijnlijk ergens opgesloten zonder telefoon. Elke tweet die hij in frustratie stuurt is rampzalig gebleken.
http://twitter.com/NBCNewsPR/status/872784623247470593
pi_171551589
Bill heeft Hillary genaaid door de AG te ontmoeten
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:35:56 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171551613
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:35 schreef L3gend het volgende:
Bill heeft Hillary genaaid door de AG te ontmoeten
Bill :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171551638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zoals wat?
Dat Trump zelf onderwerp van onderzoek zou zijn bijvoorbeeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:37:56 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171551641
quote:
Ik zou nu niet graag bij Trump zijn geloof ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 16:39:17 #167
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171551661
Wauw, Comey voelde zich gedwongen om notities te maken omdat hij dacht dat Trump wel eens zou kunnen gaan liegen. Dat is nogal wat om als FBI-baas te zeggen voor zo'n commissie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_171551685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:39 schreef Mike het volgende:
Wauw, Comey voelde zich gedwongen om notities te maken omdat hij dacht dat Trump wel eens zou kunnen gaan liegen. Dat is nogal wat om als FBI-baas te zeggen voor zo'n commissie.
Ja heftig.
pi_171551688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:39 schreef Mike het volgende:
Wauw, Comey voelde zich gedwongen om notities te maken omdat hij dacht dat Trump wel eens zou kunnen gaan liegen. Dat is nogal wat om als FBI-baas te zeggen voor zo'n commissie.
Hij benadrukt ook dat hij Bush en vooral Obama aanzienlijk minder vaak 1 op 1 heeft hoeven spreken en daar ook deze behoefte niet voelde. Goed om Bush ook te noemen, om het onpartijdig te houden.
pi_171551689
Comey maakte alleen notities toen Trump president was omdat hij vreesde dat trump zou liegen
pi_171551702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:40 schreef L3gend het volgende:
Comey maakte alleen notities toen Trump president was omdat hij vreesde dat trump zou liegen
Dat was 1 van de 3 redenen.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 16:41:44 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171551705
Op dit moment Kim een atoombom op Seoel gooien en het zal Trump een rotzorg zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171551739
Heerlijk dat er gevraagd wordt naar de loyalty eisen van trump :9
pi_171551745
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:46:48 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171551786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:41 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat was 1 van de 3 redenen.
Een andere reden was dat op dat moment de FBI bezig was met een onderzoek naar de campagne van Trump.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:48:31 #176
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171551819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:39 schreef Mike het volgende:
Wauw, Comey voelde zich gedwongen om notities te maken omdat hij dacht dat Trump wel eens zou kunnen gaan liegen. Dat is nogal wat om als FBI-baas te zeggen voor zo'n commissie.
Dit was echt killer _O_

#IMPEACH
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Grootste filosoof 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 16:48:33 #177
442397 UitStraling
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:48:51 #178
192592 SureD1
------------------------------
pi_171551827
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:37 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik zou nu niet graag bij Trump zijn geloof ik.
Gisteravond aflevering 10 van HoC gekeken, zo'n sfeertje moet het zijn...
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:49:19 #179
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171551835
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:48 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Gisteravond aflevering 10 van HoC gekeken, zo'n sfeertje moet het zijn...
Van S5? Please don't spoil it...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_171551842
Mogen we inmiddels concluderen dat Comey Trump een beetje incompetent vond?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:49:52 #181
64792 Mryc
play me one more song
pi_171551843
Uit de liveblog van NU.nl:

Risch (R) prijst de verklaring van Comey. "Het is overduidelijk."
pi_171551861
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
Mogen we inmiddels concluderen dat Comey Trump een beetje incompetent vond?
Zou het? O-)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:51:43 #183
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171551875
Nou, wat een enorme sisser is dit zeg. :') Trump deed niets verkeerd, vroeg hem niet te stoppen, heeft zijn macht niet misbruikt, en word zelf ook niet onderzocht. Bovendien claimt Comey dat geen enkele stem is veranderd door toedoen van Rusland.

Het enige wat blijkt is dat de heren niet met elkaar overweg konden, maar Trump heeft dus volgens Comey helemaal niets crimineels gedaan. Daar sta je dan met je mediacircus...
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:52:42 #184
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171551893
He did not order it to you

- No, not in words

:')

Even later wordt ie ontslagen..koekoek
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:52:43 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_171551894
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:49 schreef Bugno het volgende:

[..]

Van S5? Please don't spoil it...
Nee hoor - daarom schreef ik het cryptisch op - ik zal niet spoileren...
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:52:59 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171551903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou, wat een enorme sisser is dit zeg. :') Trump deed niets verkeerd, vroeg hem niet te stoppen, heeft zijn macht niet misbruikt, en word zelf ook niet onderzocht. Bovendien claimt Comey dat geen enkele stem is veranderd door toedoen van Rusland.

Het enige wat blijkt is dat de heren niet met elkaar overweg konden, maar Trump heeft dus volgens Comey helemaal niets crimineels gedaan. Daar sta je dan met je mediacircus...
Ha, een wegkijker/goedprater gesignaleerd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171551921
Trump al opgepakt of?
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:53:55 #188
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171551924
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha, een wegkijker/goedprater gesignaleerd.
De druiven zijn zuur! ^O^
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:54:01 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171551926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou, wat een enorme sisser is dit zeg. :') Trump deed niets verkeerd
Blijkt hier niet uit.
quote:
heeft zijn macht niet misbruikt
Blijkt hier niet uit.
quote:
Bovendien claimt Comey dat geen enkele stem is veranderd door toedoen van Rusland.
Geen uitgebrachte stem. Hij bevestigde meerdere malen dat Rusland moedwillig de verkiezingen heeft beinvloedt. Wel een beetje opletten.

quote:
Het enige wat blijkt is dat de heren niet met elkaar overweg konden, maar Trump heeft dus volgens Comey helemaal niets crimineels gedaan.
Dat is niet bekend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171551936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou, wat een enorme sisser is dit zeg. :') Trump deed niets verkeerd, vroeg hem niet te stoppen, heeft zijn macht niet misbruikt, en word zelf ook niet onderzocht. Bovendien claimt Comey dat geen enkele stem is veranderd door toedoen van Rusland.

Het enige wat blijkt is dat de heren niet met elkaar overweg konden, maar Trump heeft dus volgens Comey helemaal niets crimineels gedaan. Daar sta je dan met je mediacircus...
Eh. Ben je hetzelfde aan het kijken?

Het gaat niet alleen om criminele activiteiten. Het gaat om het hele gedragspatroon van de president van 'de vrije wereld'.
pi_171551939
Ja het gaat wel veel over het 'gevoel' van Comey.
pi_171551940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou, wat een enorme sisser is dit zeg. :') Trump deed niets verkeerd, vroeg hem niet te stoppen, heeft zijn macht niet misbruikt, en word zelf ook niet onderzocht. Bovendien claimt Comey dat geen enkele stem is veranderd door toedoen van Rusland.
Hij zegt toch net dat hij het als een opdracht interpreteerde, maar die gewoon niet opgevolgd heeft?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171551961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:54 schreef Wyand het volgende:
Ja het gaat wel veel over het 'gevoel' van Comey.
Niet gek, hij kan een beetje moeilijk onder eed zeggen dat hij er zeker van is wat Trump dacht terwijl hij zei wat hij zei.
pi_171551962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou, wat een enorme sisser is dit zeg. :') Trump deed niets verkeerd, vroeg hem niet te stoppen, heeft zijn macht niet misbruikt, en word zelf ook niet onderzocht. Bovendien claimt Comey dat geen enkele stem is veranderd door toedoen van Rusland.

Het enige wat blijkt is dat de heren niet met elkaar overweg konden, maar Trump heeft dus volgens Comey helemaal niets crimineels gedaan. Daar sta je dan met je mediacircus...
Niet expliciet vragen ergens mee te stoppen maar diegene wel ontslaan nadat je je hoop hebt uitgesproken en die hoop niet wordt beantwoord komt toch op hetzelfde neer.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:55:32 #195
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171551971
Feinstein: Do you believe the Russia investigation played a role in the firing?
Comey: Yes, because the President has said so.
pi_171551988
Manu Raju‏
Verified account
@mkraju

Comey suggests Trump wanted quid pro quo: "He was looking to get something" in exchange for keeping him at FBI
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:56:23 #197
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171551993
quote:
16s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Feinstein: Do you believe the Russia investigation played a role in the firing?
Comey: Yes, because the President has said so.
_O_ Ik denk dat hij voorlopig wel goed over zijn schouder zal kijken.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_171551994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh. Ben je hetzelfde aan het kijken?

Het gaat niet alleen om criminele activiteiten. Het gaat om het hele gedragspatroon van de president van 'de vrije wereld'.
Je kunt iig rustig stellen dat Trump niet bepaald integer handelt. Maar dat zal wel moeten als POTUS ofzo volgens de wegkijkers.
pi_171551996
Hij zegt het niet rechtstreeks, maar Comey lijkt er behoorlijk van overtuigd dat hij ontslagen is omdat hij dat onderzoek niet liet vallen.

Edit: dat zegt hij nu ook gewoon.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171552039
Comey hoopt dat er tapes zijn met de ontmoeting met Trump
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:58:48 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171552052
Die memo's gaan nog wel wat vuurwerk opleveren denk ik.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171552088
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:00:50 #203
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171552103
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:00 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
mad
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_171552122
Hij zegt nu dat hij vindt dat de president het wél heeft gevraagd. Nice.

Je kunt zeggen wat je wil maar Comey staat er ont-zet-tend sterk z'n mannetje.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:01:34 #205
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171552126
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:00 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
De Trump-clan kent ook alleen maar zwakzinnigen he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171552159
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:00 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
In deze context totaal niet :')
pi_171552161
quote:
Comey just made it pretty clear Mueller is going to investigate obstruction of justice. A bombshell for the WH.
Van de FiveThirtyEight liveblog.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171552173
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:01 schreef Szura het volgende:

[..]

De Trump-clan kent ook alleen maar zwakzinnigen he
Ze zijn dan ook allemaal door een zwakzinnig persoon verwekt.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:03:19 #209
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171552179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij zegt nu dat hij vindt dat de president het wél heeft gevraagd. Nice.

Je kunt zeggen wat je wil maar Comey staat er ont-zet-tend sterk z'n mannetje.
Dit. Ik vind 'm ijzersterk, zonder dat ik uiteraard kan beoordelen of hij de waarheid spreekt. Laat ook tekenen van kwetsbaarheid zien. Erg goed..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:03:21 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171552180
Iemand trouwens enige indicatie hoe lang dit verhoor duurt?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:03:29 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171552185
Als je werkgever zegt dat hij hoopt dat je iets doet, dan is dat doorgaans wel een opdracht of zal dat iig zo opgevat worden lijkt me ...
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 17:03:33 #212
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171552186
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:00 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
Man man man :')

Wat moet je nog met zulke figuren
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171552212
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:00 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
give me a break _O_
pi_171552222
"Leuke kinderen...Ik hoop toch echt dat je m'n aanbod overweegt".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171552224
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:00 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig hebben we junior nog, zonder papa.

DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 08-06-2017 om 16:54:16 Hoping and telling are two very different things, you would think that a guy like Comey would know that. #givemeabreak reageer retweet
Ach ja, 'hoping' is verkapt 'telling', je zou denken dat Trump jr. dat soort tactieken wel kent :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:05:30 #216
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171552240
Ik schakel nu in. Samenvatting anyone?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171552274
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:05 schreef Falco het volgende:
Ik schakel nu in. Samenvatting anyone?
Comey is een baas, Trump is op zijn minst onbetrouwbaar.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:09:08 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171552354
Rubio probeert wel heel amateuristisch een val te zetten zeg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171552356
Hoppa, lijstje met namen die zijn verhaal kunnen bijstaan.
pi_171552433
Trump is tot nu toe enorm stil, waar blijven zijn live tweets?
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:13:27 #221
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171552471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:12 schreef L3gend het volgende:
Trump is tot nu toe enorm stil, waar blijven zijn live tweets?
Z'n advocaten hebben z'n mobiel afgepakt :Y
pi_171552494
Hoe die Amerikanen 'patronage' uitspreken trouwens ;(
pi_171552530
Sessions zit ook aardig in de problemen. Comey kan het niet publieklijk zeggen
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:15:51 #224
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171552548
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

In deze context totaal niet :')
"It's not a threat, it's an offer for protection."

Wat een penosefiguren zijn het ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171552607
Al met al is Comey niet erg positief over Easy D, meen ik te horen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171552620
In 'Europese' ogen staat Comey misschien heel sterk, voor veel Amerikanen zit de (voormalige) baas van de politie zichzelf te degraderen tot een bang schooljongetje. Ik vrees dat conservatief Amerika, de Reps en het Trump kamp met nog meer argumenten zullen zeggen/denken "good riddance".

Doordat Comey zich geïntimideerd voelde, bijna van quitte af aan, worden al zijn uitingen over mogelijk ontoelaarbare "bossy" fratsen van Trump wel heel erg subjectief.
Trump heeft hem gewoon dezelfde behandeling gegeven als zijn eigen onwillig bedrijfspersoneel om ze bang te krijgen, en zelfs bij de FBI-baas lijkt dat te zijn gelukt. "Vind je je baantje leuk? Zou je je baantje graag willen houden? Nou, moet je horen..."
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171552677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:12 schreef L3gend het volgende:
Trump is tot nu toe enorm stil, waar blijven zijn live tweets?
Hij moet nog op gang komen. Hij had beloofd dat hij ging tweeten, dus straks gaat hij helemaal los, geloof me!
pi_171552707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:19 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Hij moet nog op gang komen. Hij had beloofd dat hij ging tweeten, dus straks gaat hij helemaal los, geloof me!
Hij gaat Comey belachelijk maken. In de ogen van een benepen figuur als Trump is Comey gewoon een loser.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:21:33 #229
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171552722
Trump's team zal de zwartmakerij van Comey wel flink opvoeren.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:24:04 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171552773
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:18 schreef Toby56 het volgende:
In 'Europese' ogen staat Comey misschien heel sterk, voor veel Amerikanen zit de (voormalige) baas van de politie zichzelf te degraderen tot een bang schooljongetje. Ik vrees dat conservatief Amerika, de Reps en het Trump kamp met nog meer argumenten zullen zeggen/denken "good riddance".
Daar viel voor Comey sowieso niets te winnen.

Vooralsnog zien de Amerikanen een zeer integere man die heel erg op zijn woorden let(te) en vooral zijn best doet geen ongefundeerde beschuldigingen te uitten of onwaarheden te verkondigen. Met andere woorden: de anti-Trump.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:24:13 #231
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_171552776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Hij gaat Comey belachelijk maken. In de ogen van een benepen figuur als Trump is Comey gewoon een loser.
En Trump is een loser in de ogen van de rest van de wereld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_171552794
Dit malle Rep-wijf stelt gewoon dezelfde vragen die allang gesteld zijn.
Volgens mij expres, om Comey weer te horen zeggen "I made notes because I was alone."
Een bange FBI-baas... Edgar J Hoover draait zich om in zijn graf.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171552817
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:18 schreef Toby56 het volgende:
In 'Europese' ogen staat Comey misschien heel sterk, voor veel Amerikanen zit de (voormalige) baas van de politie zichzelf te degraderen tot een bang schooljongetje. Ik vrees dat conservatief Amerika, de Reps en het Trump kamp met nog meer argumenten zullen zeggen/denken "good riddance".

Doordat Comey zich geïntimideerd voelde, bijna van quitte af aan, worden al zijn uitingen over mogelijk ontoelaarbare "bossy" fratsen van Trump wel heel erg subjectief.
Trump heeft hem gewoon dezelfde behandeling gegeven als zijn eigen onwillig bedrijfspersoneel om ze bang te krijgen, en zelfs bij de FBI-baas lijkt dat te zijn gelukt. "Vind je je baantje leuk? Zou je je baantje graag willen houden? Nou, moet je horen..."
Nou. Het gaat wel om de president, en daar mag je door geïntimideerd zijn, ook volgens de republikeinen en aanverwanten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:25:32 #234
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171552819
Het gaat er om of Trump zaken heeft gedaan die juridisch niet in de haak waren, niet of de FBI chef over komt als een watje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171552820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:24 schreef Toby56 het volgende:
Dit malle Rep-wijf stelt gewoon dezelfde vragen die allang gesteld zijn.

Was het lekken van die memo's door Comey al voorbij gekomen dan? :o
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:26:25 #236
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171552838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Trump's team zal de zwartmakerij van Comey wel flink opvoeren.
Ja, die gaan vol op het orgel, dat is de toon van hun muziek. Trump, de trailer park versie van Frank Underwood.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:27:43 #237
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171552871
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat er om of Trump zaken heeft gedaan die juridisch niet in de haak waren, niet of de FBI chef over komt als een watje
Voor een deel van Trump's electoraat gaat het daar natuurlijk wel om.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171552892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En Trump is een loser in de ogen van de rest van de wereld.
Die stemden toch al niet op hem.
Hij zit er niet voor de rest vd wereld, dat laat-ie al vanaf de start van de campagne merken.
Probleem is: nagenoeg iedere objectieve waarnemer ziet ook wel dat Trump een idioot is, maar voor 's mans eigen aanhang (en eventueel de twijfelaars van de laatste maanden) is dit alleen maar geweldig. Zij worden bevestigd in hun mening: Trump is dus inderdaad ant-establishment. Hij verslaat Clinton, kleineert de parlementaire pers, en hij laat de FBI boss in zijn broek schijten.

Hippies in Frisco vinden deze Comey ongetwijfeld een lieve integere man, ook al draagt hij een uniform. Maar daar zoekt mijnheer Trump zijn heil toch al niet.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171552915
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja, die gaan vol op het orgel,dat is de toon van hun muziek. Trump, de trailer park versie van Frank Underwood.
Heb je zijn woning nooit gezien? Zie hier en beweer dan nog eens dat het een trailer park figuur is!
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:30:10 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171552938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:29 schreef grrrrg het volgende:
Heb je zijn woning nooit gezien? Zie hier en beweer dan nog eens dat het een trailer park figuur is!
[ afbeelding ]
Kamperchique.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:30:14 #241
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171552939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Heb je zijn woning nooit gezien? Zie hier en beweer dan nog eens dat het een trailer park figuur is!
[ afbeelding ]
Smaak is niet te koop zullen we maar zeggen.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:30:33 #242
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_171552947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:28 schreef Toby56 het volgende:
Hippies in Frisco vinden deze Comey ongetwijfeld een lieve integere man, ook al draagt hij een uniform. Maar daar zoekt mijnheer Trump zijn heil toch al niet.
Tja, wachten is ook een beetje op de de reps die op een gegeven moment zo gek worden van de beste man en de polls en zich af gaan vragen of ze niet beter zaken kunnen gaan doen met Pence.
Ik ga naar huis.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:31:06 #243
8369 speknek
Another day another slay
pi_171552964
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:25 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Was het lekken van die memo's door Comey al voorbij gekomen dan? :o
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171552983
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat er om of Trump zaken heeft gedaan die juridisch niet in de haak waren, niet of de FBI chef over komt als een watje
Uiteraard.

Maar ik denk dat ook Comey geen keiharde bewijzen levert dat Trump bewust juridisch fout zat. Het enige dat vast lijkt te staan is: de Russen hebben gehackt. Zeer waarschijnlijk met medeweten en toestemming van Poetin.

Voorlopig gaat dit Trump de kop niet kosten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171552994
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kamperchique.
Inderdaad. Trailer Park Richness. Walgelijke smaak.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Heb je zijn woning nooit gezien? Zie hier en beweer dan nog eens dat het een trailer park figuur is!
[ afbeelding ]
Het zou zo het interieur van een woonwagen kunnen zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 17:47:18 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553268
Trump heeft flinke problemen zo te lezen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171553302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:47 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft flinke problemen zo te lezen.
Ik denk dat Flynn de flinke problemen heeft.
Hij wordt Barbertje.

W.b. Trump: dom, ondoordacht, onbeschaafd, onpresidentieel, en wat niet al.
Maar dat zijn alleen maar eigenschappen waar de man zelf trots op is.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 17:49:08 #249
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171553307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:32 schreef Toby56 het volgende:

Voorlopig gaat dit Trump de kop niet kosten.
Niemand had verwacht dat we vanavond Trump afgevoerd zouden zien worden in handboeien. Het geeft vooral een beeld...nooit heeft een FBI-agent op deze manier over een president een verklaring afgelegd. We wisten natuurlijk al wat er in de verklaring stond, maar het verhaal wordt vandaag nog net wat serieuzer. Het blijft natuurlijk wel maar een klein schakeltje in het grote verhaal.

Little Marco liet in ieder geval zien weinig ruggengraat te hebben. Het is best beschamend als je je zo zit in te likken bij Trump nadat hij je een klein jaar geleden nog gedegradeerd heeft tot een schooljongetje. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:49:28 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553318
Het is wel frappant dat Mueller alle memo's heeft, maar Congress niet.
pi_171553326
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:50:34 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171553334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Heb je zijn woning nooit gezien? Zie hier en beweer dan nog eens dat het een trailer park figuur is!
[ afbeelding ]
Schoolvoorbeeld van trash man. :D

Nou, heb al twee uur eigenlijk niks schokkends gezien. Was ter verwachten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_171553342
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
Daar zijn wel degelijk vragen over gesteld :')
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:51:27 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553347
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
Feitelijk klopt dit niet. Daar zijn wel vragen over geweest.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:51:31 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171553349
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
Begin gemist?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171553360
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
:?
pi_171553431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Feitelijk klopt dit niet. Daar zijn wel vragen over geweest.
Zit het nu drie kwartier te kijken en 95% van de vragen gaat over Trump en het onderzoek naar Flynn
pi_171553438
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
Behalve dan dat deel in het begin en zojuist waarin Comey onomwonden heeft gezegd dat Rusland zich probeert te mengen met de verkiezingen en digitaal een groot probleem vormt, voor beide partijen.

Oh en nu ook weer.
pi_171553448
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
Klopt niet, maar het lijkt inderdaad wel een bijzaak.
Eerder vandaag waren er op CNN een heer & dame die de vragen vd Senaatscommissie van gisteren ook al erg zwak vonden, en ook het ellenlange gemekker van CNN over de onbeschaafdheid van Trump. Wat voor de USA echt belangrijk is (en voor bondgenoten ook trouwens) is de mate van Russische inmenging, de oorzaken daarvan (dat vooral) en wat er moet worden gedaan om het te voorkomen.

Overigens: nu gaat het wel over de Russische inmenging, en de mate waarin Trump daarin interesse toonde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553449
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:55 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Zit het nu drie kwartier te kijken en 95% van de vragen gaat over Trump en het onderzoek naar Flynn
... Je weet dat het gaat om Flynn z'n contact met Rusland?
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 17:57:01 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553457
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef The_Temp het volgende:
Wel bijzonder dat er hier een commissie zit die onderzoek moet doen naar Russische inmenging in de verkiezingen, maar dat er geen enkele vraag is over Russische inmenging!
Inderdaad. Trump had het misschien kunnen uitzitten. Maar ja, hij schiet nogal snel uit zijn heup.

Foutje.. .
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171553465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Schoolvoorbeeld van trash man. :D

Nou, heb al twee uur eigenlijk niks schokkends gezien. Was ter verwachten.
Klopt, het zou alleen schokkend zijn geweest als Comey had gezegd dat oom Donald het onderzoek niet had belemmerd.
pi_171553503
Ik tune net pas in. Nog niet veel spannends.
Wat ik wel al begrijp van anderen is dat democraten maar weer eens niet over feiten willen spreken maar vooral bezig zijn met virtue-signaling en met termen als "this is unheard of, this has never happened, his nature" etc. En dat de reps wat meer vragen stellen om feiten vast te stellen.

Geen idee of dit echt waar is, maar gezien de voorgaande hearings die ik heb gezien aangaande Clinton geloof ik dit wel. De democraten waren daar toen ook vooral bezig met afleiding en emotie.
pi_171553554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik tune net pas in. Nog niet veel spannends.
Wat ik wel al begrijp van anderen is dat democraten maar weer eens niet over feiten willen spreken maar vooral bezig zijn met virtue-signaling en met termen als "this is unheard of, this has never happened, his nature" etc. En dat de reps wat meer vragen stellen om feiten vast te stellen.

Geen idee of dit echt waar is, maar gezien de voorgaande hearings die ik heb gezien aangaande Clinton geloof ik dit wel. De democraten waren daar toen ook vooral bezig met afleiding en emotie.
Het spijt me, maar dit slaat als een tang op een varken. "Ik heb nog niet gekeken, maar denk wel dat dit gebeurt". Als Comey iets duidelijk maakt, is dat dit niet een probleem is van dems of republikeinen. Hij hamert ook continu op het feit dat Amerika moet oppassen voor Rusland.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 18:01:52 #265
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553560
Welke hearings?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:02:17 #266
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553568
Wat een heksenketel met die fotografen daar .. je zou er zenuwachtig van worden.
pi_171553597
Werkte Trump met Rusland samen? Daar wil Comey geen antwoord geven 'in an open setting'.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2017 18:04:10 ]
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:05:08 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171553616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik tune net pas in. Nog niet veel spannends.
Wat ik wel al begrijp van anderen is dat democraten maar weer eens niet over feiten willen spreken maar vooral bezig zijn met virtue-signaling en met termen als "this is unheard of, this has never happened, his nature" etc. En dat de reps wat meer vragen stellen om feiten vast te stellen.

Geen idee of dit echt waar is, maar gezien de voorgaande hearings die ik heb gezien aangaande Clinton geloof ik dit wel. De democraten waren daar toen ook vooral bezig met afleiding en emotie.
Hoeveel feiten stel jij eigenlijk vast? "Ik begrijp van anderen", "geen idee of het echt waar is". Ja ja.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171553619
Hij corrigeert zichzelf al, hij wil per definitie niet op dat soort zaken in gaan.
pi_171553630
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:01 schreef Ulx het volgende:
Welke hearings?
Comey zit beslist niet voor de 1e keer voor een senaatscommissie dit jaar.
Allemaal op televisie te zien geweest.

Dit was geloof ik de langste zitting:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.2205ea667cd7

Hij is nu meer open dan destijds, vermoedelijk omdat hij niet meer in functie is en hij veel meer de noodzaak voelt om zichzelf te verdedigen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553640
Wat een verschrikkelijk accent van die senator.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171553646
quote:
8s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:06 schreef nostra het volgende:
Wat een verschrikkelijk accent van die senator.
Een 'cotton' accent. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het spijt me, maar dit slaat als een tang op een varken. "Ik heb nog niet gekeken, maar denk wel dat dit gebeurt". Als Comey iets duidelijk maakt, is dat dit niet een probleem is van dems of republikeinen. Hij hamert ook continu op het feit dat Amerika moet oppassen voor Rusland.
:? Hoezo slaat dat als een tang op een varken?
In het verleden hebben de democraten al aangetoond om zeer slecht te zijn met dit soort hearings en zich niet met feiten te willen bezighouden, hun vraagstelling is erg slecht. Het verbaast mij dus niet dat anderen zeggen dat dit nu weer het geval is.

Geen idee waaruit jij opmaakt dat ik Comey van iets beschuldig of iets dergelijks.
Enkel over het verschil in vraagstelling tussen Dems en Reps.
pi_171553675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:? Hoezo slaat dat als een tang op een varken?
In het verleden hebben de democraten al aangetoond om zeer slecht te zijn met dit soort hearings en zich niet met feiten te willen bezighouden, hun vraagstelling is erg slecht. Het verbaast mij dus niet dat anderen zeggen dat dit nu weer het geval is.

Geen idee waaruit jij opmaakt dat ik Comey van iets beschuldig of iets dergelijks.
Enkel over het verschil in vraagstelling tussen Dems en Reps.
Nou, ik he bvanaf het begin gekeken en ben geen democraat of republikein en vind dat beide kanten goede en slechte ondervragers hadden. Cotton, die nu bezig is, is bijvoorbeeld een ramp.
pi_171553685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:? Hoezo slaat dat als een tang op een varken?
In het verleden hebben de democraten al aangetoond om zeer slecht te zijn met dit soort hearings en zich niet met feiten te willen bezighouden, hun vraagstelling is erg slecht. Het verbaast mij dus niet dat anderen zeggen dat dit nu weer het geval is.

Geen idee waaruit jij opmaakt dat ik Comey van iets beschuldig of iets dergelijks.
Enkel over het verschil in vraagstelling tussen Dems en Reps.
Bij de 'Clinton hearings' van maart was het meer andersom.
Die gasten verdedigen gewoon hun eigen politieke belangen.
Te hopen valt dat er een redelijk neutraal eindoordeel wordt geveld.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:08:57 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553688
De man achter Cotton zit te knikkebollen. Kennelijk slecht geslapen.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 18:09:41 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553700
Gelukkig liet Trump zich niet pijpen door een stagiaire. Dan was de chaos niet te overzien geweest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171553703
Harris zegt wat de wereld denkt.
pi_171553715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:09 schreef Ulx het volgende:
Gelukkig liet Trump zich niet pijpen door een stagiaire. Dan was de chaos niet te overzien geweest.
Vergeet de Russische hoeren niet.

Let's wait and see (or hear).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553785
Harris: Are you aware of meetings between Trump admin & Russian officials that have not been acknowledged?
Comey: Can't answer in open setting.
pi_171553792
Waarom stellen die senatoren elke keer vragen waarop Comey geen antwoord mag geven in het openbaar. Ik mag er toch van uit gaan dat senatoren intelligent genoeg zijn om te weten wat openbare informatie is en wat geheime informatie is. proberen de senatoren Comey vragen te beantwoorden waardoor hij in de problemen komt? Dus met opzet een vraag stellen waar hij geen antwoord op mag geven met de hoop dat hij het toch doet? Als dat zo is, dan stinkt het senaat enorm in Amerika en is het enorm kinderachtig bezig.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:15:53 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef MakkieR het volgende:
Waarom stellen die senatoren elke keer vragen waarop Comey geen antwoord mag geven in het openbaar. Ik mag er toch van uit gaan dat senatoren intelligent genoeg zijn om te weten wat openbare informatie is en wat geheime informatie is. proberen de senatoren Comey vragen te beantwoorden waardoor hij in de problemen komt? Dus met opzet een vraag stellen waar hij geen antwoord op mag geven met de hoop dat hij het toch doet? Als dat zo is, dan stinkt het senaat enorm in Amerika en is het enorm kinderachtig bezig.
Grandstanding. Het blijven politici die op tv willen komen enzo.
pi_171553823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef MakkieR het volgende:
Waarom stellen die senatoren elke keer vragen waarop Comey geen antwoord mag geven in het openbaar. Ik mag er toch van uit gaan dat senatoren intelligent genoeg zijn om te weten wat openbare informatie is en wat geheime informatie is. proberen de senatoren Comey vragen te beantwoorden waardoor hij in de problemen komt? Dus met opzet een vraag stellen waar hij geen antwoord op mag geven met de hoop dat hij het toch doet? Als dat zo is, dan stinkt het senaat enorm in Amerika en is het enorm kinderachtig bezig.
Jij stelt voor dat de senatoren voor Comey gaan denken? Volgens mij kan 'ie dat prima zelf.
pi_171553832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef MakkieR het volgende:
Waarom stellen die senatoren elke keer vragen waarop Comey geen antwoord mag geven in het openbaar. Ik mag er toch van uit gaan dat senatoren intelligent genoeg zijn om te weten wat openbare informatie is en wat geheime informatie is. proberen de senatoren Comey vragen te beantwoorden waardoor hij in de problemen komt? Dus met opzet een vraag stellen waar hij geen antwoord op mag geven met de hoop dat hij het toch doet? Als dat zo is, dan stinkt het senaat enorm in Amerika en is het enorm kinderachtig bezig.
Dat weten zij ook wel, maar het is belangrijk voor het publiek dat er wel degelijk aandacht gegeven zal worden aan die vragen. Verder insinueert het feit dat hij er geen antwoord op kan geven, dat het antwoord in ieder geval geen 'nee' is, maar dat is subjectief.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 18:17:03 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef MakkieR het volgende:
Waarom stellen die senatoren elke keer vragen waarop Comey geen antwoord mag geven in het openbaar. Ik mag er toch van uit gaan dat senatoren intelligent genoeg zijn om te weten wat openbare informatie is en wat geheime informatie is. proberen de senatoren Comey vragen te beantwoorden waardoor hij in de problemen komt? Dus met opzet een vraag stellen waar hij geen antwoord op mag geven met de hoop dat hij het toch doet? Als dat zo is, dan stinkt het senaat enorm in Amerika en is het enorm kinderachtig bezig.
Het is hun taak vragen te stellen. En van te voren bepalen wat de antwoorden kunnen zijn klopt gewoon niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171553863
Cornyn begint over de clinton emails, shocking.
pi_171553866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat weten zij ook wel, maar het is belangrijk voor het publiek dat er wel degelijk aandacht gegeven zal worden aan die vragen. Verder insinueert het feit dat hij er geen antwoord op kan geven, dat het antwoord in ieder geval geen 'nee' is, maar dat is subjectief.
Hij heeft zojuist expliciet aangegeven dat dat laatste niet zo is.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 18:20:00 #288
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171553877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik tune net pas in. Nog niet veel spannends.
Wat ik wel al begrijp van anderen is dat democraten maar weer eens niet over feiten willen spreken maar vooral bezig zijn met virtue-signaling en met termen als "this is unheard of, this has never happened, his nature" etc. En dat de reps wat meer vragen stellen om feiten vast te stellen.

Geen idee of dit echt waar is, maar gezien de voorgaande hearings die ik heb gezien aangaande Clinton geloof ik dit wel. De democraten waren daar toen ook vooral bezig met afleiding en emotie.
Domme zak ben je toch ook, dit is inderdaad nog nooit voorgekomen, er is nog nooit een FBI directeur ontslagen omdat hij niet wilde stoppen met een onderzoek naar strafbare feiten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171553884
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het is hun taak vragen te stellen. En van te voren bepalen wat de antwoorden kunnen zijn klopt gewoon niet.
Dat senatoren vragen stellen, dat begrijp ik volkomen, maar deze senatoren weten toch wel welke vragen zij kunnen stellen. Wat ze nu doen lijkt meer op uitlokking dan op vragen stellen.
pi_171553886
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij heeft zojuist expliciet aangegeven dat dat laatste niet zo is.
Da's netjes van hem. Comey gaat hier ook duidelijk voor wat juist is, en niet voor sensatie. Heeft zichzelf ook al benadeeld een aantal keer.
pi_171553887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:15 schreef MakkieR het volgende:
Waarom stellen die senatoren elke keer vragen waarop Comey geen antwoord mag geven in het openbaar. Ik mag er toch van uit gaan dat senatoren intelligent genoeg zijn om te weten wat openbare informatie is en wat geheime informatie is. proberen de senatoren Comey vragen te beantwoorden waardoor hij in de problemen komt? Dus met opzet een vraag stellen waar hij geen antwoord op mag geven met de hoop dat hij het toch doet? Als dat zo is, dan stinkt het senaat enorm in Amerika en is het enorm kinderachtig bezig.
Politieke belangen.
In dit geval: kunnen Trump en diens functionarissen ergens van beschuldigd worden?
Als Comey dan zegt: classified, dan is hun aanhang weer even tevreden.
Zoals in het vorige citaat al bleek: het werkt (soms).
Die democratische juffrouw vraagt veel over Trump en diens mensen.
Deze republikein begint weer over Clinton.
Allemaal voor de beeldvorming (of de bevestiging ervan).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553903
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Da's netjes van hem. Comey gaat hier ook duidelijk voor wat juist is, en niet voor sensatie. Heeft zichzelf ook al benadeeld een aantal keer.
Dat maakt zijn zaak ook alleen maar sterker inderdaad. Hij stelt zich kwetsbaar op, is nuchter en lijkt daardoor eerlijk en straalt overwicht uit.

Niet dat dit een smoking gun is, maar wel weer een stukje van de puzzel.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 18:21:56 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553908
Het is wel een gifbekertje voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171553917
Heeft Comey tot nu nog enige fouten gemaakt tijdens deze commissie?
pi_171553942
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat maakt zijn zaak ook alleen maar sterker inderdaad. Hij stelt zich kwetsbaar op, is nuchter en lijkt daardoor eerlijk en straalt overwicht uit.

Niet dat dit een smoking gun is, maar wel weer een stukje van de puzzel.
Comey is precies zo als in eerdere hearings.
Hij doet zijn stinkende best om eerlijk te zijn, maar kan nu iets meer vrijuit praten omdat-ie niet meer in functie is. Maar echt heftige dingen (of dingen die heftig zouden kunnen zijn, misschien stelt het geen bliksem voor) blijven 'classified'.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 18:24:37 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171553947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:22 schreef MakkieR het volgende:
Heeft Comey tot nu nog enige fouten gemaakt
Tijdens een pubquiz zei hij ooit dat Mork en Mindy een spinoff was van Taxi. Maar het was van Happy Days.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:24:56 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:22 schreef MakkieR het volgende:
Heeft Comey tot nu nog enige fouten gemaakt tijdens deze commissie?
Weet niet goed wat je als fout beschouwt. Hij had eerder wel wat kleine correcties op zijn verklaring.
pi_171553961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:22 schreef MakkieR het volgende:
Heeft Comey tot nu nog enige fouten gemaakt tijdens deze commissie?
Er wordt verwacht dat je de waarheid vertelt.
We kunnen pas later weten of-ie er af en toe toch op los gelogen heeft.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553974
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Weet niet goed wat je als fout beschouwt. Hij had eerder wel wat kleine correcties op zijn verklaring.
Ja, soms geeft-ie heel snel antwoord terwijl je hem ziet denken. En dan moet-ie iets herstellen of aanvullen. Misschien moet hij zichzelf soms wat meer tijd gunnen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_171553990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:26 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ja, soms geeft-ie heel snel antwoord terwijl je hem ziet denken. En dan moet-ie iets herstellen of aanvullen. Misschien moet hij zichzelf soms wat meer tijd gunnen.
Overigens: het is langzame teevee, maar om dit soort redenen (mensen kijken die over niet geheel onbelangrijke zaken praten) vind ik het vaak toch machtig leuk om te kijken.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:28:19 #301
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171553996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:26 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ja, soms geeft-ie heel snel antwoord terwijl je hem ziet denken. En dan moet-ie iets herstellen of aanvullen. Misschien moet hij zichzelf soms wat meer tijd gunnen.
Het is ook moeilijk dunkt me. Stressvol interview over zijn tijd met een stressvolle baan. Ze zouden Trump eens onder ede moeten horen, die lult zich in 3 zinnen volstrekt vast zou ik denken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')