Je hebt KLB hiervoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Sigaartje het volgende:
Verkeersinfart ten zuiden van Rottterdam door een omgeslagen vrachtwagen.
Hoor ik voor het nieuws.
Het is trouwens al de derde keer deze week dat een vrachtwagen omslaat. Maar hoe kan dat nou? Welke capriolen moet je uithalen dat zo'n zwaar ding omslaat?
Trouwens dat niet alleen: Iedere dag hoor ik voor de verkeersinformatie dat een rijstrook is afgesloten door een "kapotte vrachtwagen". Whut? Rijstrook afgesloten. Bestaat er niet iets als een vluchtstrook meer? En, ik dacht dat het professionele bedrijven waren, waarom gaan vrachtwagens kapot? Een goed onderhouden truck kan er gewoon tegenaan hoor.
Klacht: vrachtwagens
Als een auto vóór een vrachtwagen hard remt of een rare beweging maakt, moet een vrachtwagenchauffeur een slinger geven aan het stuur om die auto niet te raken. En dan kan ie, afhankelijk van de lading, best wel omvallen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Sigaartje het volgende:
Het is trouwens al de derde keer deze week dat een vrachtwagen omslaat. Maar hoe kan dat nou? Welke capriolen moet je uithalen dat zo'n zwaar ding omslaat?
Holy shit!quote:
Wow... hopelijk zat daar niemand in..quote:
Had dacht ik ook met de vorm van de hoeken te maken. Als die afgerond zijn ipv scherp, heeft de wind er al minder invloed op en slaat de vrachtwagen minder snel om met wind als oorzaak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
Ook goed onderhoud trucks kunnen panne oplopen.
Maar met het omslaan van een vrachtwagen. De wind is vaak de hoofdoorzaak waarbij dit de aanleiding is dat de vrachtwagen instabiel raakt en gaat slingeren. Niet zo moeilijk lijkt me
Die comment sectie ziet er precies uit zoals ik had verwachtquote:
Als die trailer afgeladen vol had gezeten was dat niet zo snel gebeurt.quote:
Dit. Of harde wind, of uit de bocht vliegen. Zoveel mogelijkhedenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als een auto vóór een vrachtwagen hard remt of een rare beweging maakt, moet een vrachtwagenchauffeur een slinger geven aan het stuur om die auto niet te raken. En dan kan ie, afhankelijk van de lading, best wel omvallen.
Op zich wel redelijk. Beetje rugpijn, maar morgen weer werken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |