abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171530082


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokémontopic! *O*



Handige links

Officiële websites
Pokémon Nederland
Pokémon Amerika
Pokémon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
20-jarig jubileum
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
The Bulba Handbook
Serebii.net
Pokémon Wiki

Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokémongames

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokémon GO

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), was er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Dat subforum is nu helaas gesloten en vervangen door een algemeen topic. Klik daarvoor hier.

Events

Regelmatig worden er gratis speciale Pokémon uitgedeeld. Deze kan je verkrijgen op verschillende manieren. De meeste Pokémon zijn thuis op je zolderkamer te ontvangen over Wi-Fi via het Nintendo Network. De meer exclusievere Pokémon worden af en toe via een alfanumerieke code weggegeven. Die kunnen op een papieren voucher staan die je kan afhalen bij verschillende speelgoedwinkels of ze worden over Wi-Fi via de Nintendo Zone gedistribueerd die te vinden zijn in de filialen van Game Mania en/of andere gamewinkels (te zijner tijd meer informatie). Je moet er dus met je Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL) heen! Tot slot is gebruik van QR-codes nieuw in Generation VII. Ook via dat mechanisme worden events gehouden, waarvan het Magearna-event het eerste voorbeeld is. De distributie van die QR-codes is vooralsnog verschillend. Bij het Magearna-event genereert de Pokémon TV-app de QR-code, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er in de toekomst unieke QR-codes op papieren vouchers worden uitgedeeld via speelgoedwinkels.



Voor meer informatie is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Magearna-event

Vanaf dinsdag 6 december 2016 tot en met zondag 5 maart 2017 kan je nadat je het verhaal hebt uitgespeeld een QR-code scannen die je de Mythical Pokémon Magearna geeft. Dit doe je door de app van Pokémon TV te downloaden, waarna die app je die QR-code geeft. Voor het nieuwsartikel, klik hier.

Pokémon Sun & Pokémon Moon zijn nu verkrijgbaar! *O*



Ook bij deze release zijn er speciale bundels verkrijgbaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impressie van de nieuwe spellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QR-codes

Nieuw in Pokémon Sun en Pokémon Moon is dat je QR-codes kunt scannen om Pokémon in je Rotom Pokédex te krijgen, waarna je hun habitat kunt opzoeken of punten kunt verzamelen voor een Island Scan. Lijsten van álle QR-codes die er zijn (dus mét de Shiny en geslachtsvarianten!), zijn hier te vinden. Hier zijn twee guides: een van Bulbapedia en een van Serebii.net.

Bijzondere in-game Pokémon

In deze spellen kan je net als in de vorige delen naast Pokémon vangen ze ook krijgen. Sommige krijg je cadeau, andere in ruil voor één van je eigen Pokémon. Verder zijn er nog de bekende Legendaries en de nieuwe Ultra Beasts. Ook hebben oude bekende Pokémon een nieuwe vorm gekregen, de zogenaamde Alola Form. Tot slot heeft natuurlijk elke versie zijn verschillen wat betreft de exclusiviteit van sommige Pokémon en heeft deze generatie vanzelfsprekend ook nieuwe Pokémon geďntroduceerd.

Dus allemaal terug op je zolderkamer en ...



:')14.gif

Regels van het chainen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171530106
Ik denk dat we volgend jaar een Pokémon voor de switch krijgen.
pi_171530280
Ze hebben eerst de Switch upgehypt en iedere Switcher anticipeerde op een nieuwe Pokemon RPG speciaal voor hen alleen. En op het einde liep het met een sisser af. Nintendo heeft die Switchers flink leeg getrokken en nu moeten ze maar hopen dat ze misschien een RPG krijgen over 2-3 jaar. Ik lees nu ook dat veel Switchers hun Switch gaan verkopen en begrijpelijk natuurlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar een Pokémon voor de switch krijgen.
3DS is nog in zijn piek. Ik denk dat de volgende generatie ook op de 3ds gaat worden. Misschien dat de Switch aan de beurt komt over 2-3 jaar maar persoonlijk geloof ik dat dat nooit gaat gebeuren. Switch is geen echte handheld.
pi_171530397
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:
Ze hebben eerst de Switch upgehypt en iedere Switcher anticipeerde op een nieuwe Pokemon RPG speciaal voor hen alleen. En op het einde liep het met een sisser af. Nintendo heeft die Switchers flink leeg getrokken en nu moeten ze maar hopen dat ze misschien een RPG krijgen over 2-3 jaar. Ik lees nu ook dat veel Switchers hun Switch gaan verkopen en begrijpelijk natuurlijk.
De Switch is de opvolger van de 3DS. Kwestie van tijd wanneer de eerste Pokémon RPG voor de Switch uitkomt.
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:45:43 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171530537
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:
Ze hebben eerst de Switch upgehypt en iedere Switcher anticipeerde op een nieuwe Pokemon RPG speciaal voor hen alleen. En op het einde liep het met een sisser af. Nintendo heeft die Switchers flink leeg getrokken en nu moeten ze maar hopen dat ze misschien een RPG krijgen over 2-3 jaar. Ik lees nu ook dat veel Switchers hun Switch gaan verkopen en begrijpelijk natuurlijk.

[..]

3DS is nog in zijn piek. Ik denk dat de volgende generatie ook op de 3ds gaat worden. Misschien dat de Switch aan de beurt komt over 2-3 jaar maar persoonlijk geloof ik dat dat nooit gaat gebeuren. Switch is geen echte handheld.
Allemachtig wat ben jij een Corky... Echt, log uit en ga in therapie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 7 juni 2017 @ 18:46:51 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171530572
Hou 't ff netjes ajb
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_171530924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De Switch is de opvolger van de 3DS. Kwestie van tijd wanneer de eerste Pokémon RPG voor de Switch uitkomt.
Misschien komt er tot die tijd een 4DS uit? Of onder een andere naam. Gewoon dezelfde handheld met twee beeldschermen maar betere specs. Waarom? Dit concept werkt gewoon voor Pokemon. Het is goedkoop om te maken, flexibel en makkelijk mee te nemen om onderweg te spelen. Persoonlijk denk ik dat dit gaat gebeuren maar voor de volgende generatie Pokemon RPG moeten we op z'n minst twee jaar wachten. Misschien komt de volgende generatie weer voor de 3ds uit en krijgt de Switch weer een Pokemon Pokken tournament spel zoals nu.
pi_171531095
Pokémon Gold and Silver :9~
SOONY
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:47:10 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171532439
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_171543238
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien komt er tot die tijd een 4DS uit? Of onder een andere naam. Gewoon dezelfde handheld met twee beeldschermen maar betere specs. Waarom? Dit concept werkt gewoon voor Pokemon. Het is goedkoop om te maken, flexibel en makkelijk mee te nemen om onderweg te spelen. Persoonlijk denk ik dat dit gaat gebeuren maar voor de volgende generatie Pokemon RPG moeten we op z'n minst twee jaar wachten. Misschien komt de volgende generatie weer voor de 3ds uit en krijgt de Switch weer een Pokemon Pokken tournament spel zoals nu.
Nee, want de Switch is de opvolger van de 3DS. Toekomstige Pokémon games komen uit voor de Switch of eventueel de smartphone. Je zal volgende week bij de E3 wel zien dat de focus volledig op de Switch ligt en er nog enkele games voor de 3DS zal uitkomen.

Nintendo heeft trouwens zelf aangegeven de focus te willen leggen op één apparaat en daarnaast is de Switch tot nu succesvol. Dus ik snap niet zo goed waarom je blijft doordrammen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:23:33 #13
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171553931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee, want de Switch is de opvolger van de 3DS. Toekomstige Pokémon games komen uit voor de Switch of eventueel de smartphone. Je zal volgende week bij de E3 wel zien dat de focus volledig op de Switch ligt en er nog enkele games voor de 3DS zal uitkomen.
De switch word geen opvolger van een handheld met het formaat van een laptop, De 2/3DS verkoopt goed genoeg om nog 2 jaar te wachten en te kijken of de hype genoeg is om niet een ander danwel niet handzamer product op de markt te brengen, daarbij heeft Nintendo zo'n beetje een monopolie positie op handhelds, ze zullen wel gek zijn om die markt links te laten liggen en over te gaan op smartphone releases.
pi_171554069
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De switch word geen opvolger van een handheld met het formaat van een laptop, De 2/3DS verkoopt goed genoeg om nog 2 jaar te wachten en te kijken of de hype genoeg is om niet een ander danwel niet handzamer product op de markt te brengen, daarbij heeft Nintendo zo'n beetje een monopolie positie op handhelds, ze zullen wel gek zijn om die markt links te laten liggen en over te gaan op smartphone releases.
Precies.
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd om uit te leggen. Sommige auti's willen het gewoon niet begrijpen. Ze hebben iets in hun hoofd en geen enkele feit kan ze van gedachten veranderen.
Laat ze maar geloven wat ze willen als ze dat gelukkig maakt.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:37:03 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171554202
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies.
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd om uit te leggen. Sommige auti's willen het gewoon niet begrijpen. Ze hebben iets in hun hoofd en geen enkele feit kan ze van gedachten veranderen.
Laat ze maar geloven wat ze willen als ze dat gelukkig maakt.
Het gaat om het benaderen van het probleem, niet om het gelijk willen hebben in, daar heb ik nl ook een schurfthekel aan.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:42:51 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171554326
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies.
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd om uit te leggen. Sommige auti's willen het gewoon niet begrijpen. Ze hebben iets in hun hoofd en geen enkele feit kan ze van gedachten veranderen.
Laat ze maar geloven wat ze willen als ze dat gelukkig maakt.
Volgens mij ben jij pas sinds het vorige topic echt actief in deze topicreeks, dus ga niet tof doen. :')
pi_171555151
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het gaat om het benaderen van het probleem, niet om het gelijk willen hebben in, daar heb ik nl ook een schurfthekel aan.
Idd.
pi_171555244
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij pas sinds het vorige topic echt actief in deze topicreeks, dus ga niet tof doen. :')
Ik lees wel altijd mee maar ik moest reageren toen je zei dat de smartphone en de Switch de 3DS zou vervangen. Zoals gezegd Nintendo zal nooit de handheld-markt verlaten. En de Switch zal nooit een volwaardige handheld worden. Toen in de tijd kwam er ook Pokemon tournament games uit voor de n64. De n64 had de gameboy niet vervangen. Zelfde verhaal als nu.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:33:18 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171555353
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik lees wel altijd mee maar ik moest reageren toen je zei dat de smartphone en de Switch de 3DS zou vervangen. Zoals gezegd Nintendo zal nooit de handheld-markt verlaten. En de Switch zal nooit een volwaardige handheld worden. Toen in de tijd kwam er ook Pokemon tournament games uit voor de n64. De n64 had de gameboy niet vervangen. Zelfde verhaal als nu.
Ik heb dat nergens gezegd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:35:39 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171555414
quote:
15s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb dat nergens gezegd.
:Y
pi_171555457
quote:
15s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb dat nergens gezegd.
:')
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:39:51 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171555522
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

:Y
Ja, ik insinueerde eerder het tegenovergestelde. 8)7

quote:
99s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd de main series niet op de Switch, tenzij ze een enorme make-over gaan doen. Sinds Diamond & Pearl is de interface helemaal ingericht op twee schermen die boven op elkaar staan. Dat moet je dan voor de Switch helemaal opnieuw ontwerpen.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:37 schreef Atak het volgende:

[..]

:')
Ga je weer met loze beschuldigingen smijten net als dat ik de spellen op een emulator zou hebben gespeeld? :') Kom maar op met die langverwachte posts dan. :O
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:41:01 #23
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171555541
Het voornaamste probleem van pokemon is dat het geen console game is, het is zwaar repetetief en er zit geen verhaal in en is daardoor alleen in korte sessies te spelen, daarom veschillen de handheld en de console versies ook van elkaar.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:42:38 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171555580
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het voornaamste probleem van pokemon is dat het geen console game is, het is zwaar repetetief en er zit geen verhaal in en is daardoor alleen in korte sessies te spelen, daarom veschillen de handheld en de console versies ook van elkaar.
Ik vond Colosseum en XD zeer vermakelijk. _O_ Maar die herhalende factor die zo inherent aan de serie is, maakte het vaak saai inderdaad, zeker op de consoles. Paar keer in slaap gevallen op de bank met die GameCube-controller in m'n hand toen ik op Mt. Battle zat. :')
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:46:34 #25
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171555692
quote:
99s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vond Colosseum en XD zeer vermakelijk. _O_ Maar die herhalende factor die zo inherent aan de serie is, maakte het vaak saai inderdaad, zeker op de consoles. Paar keer in slaap gevallen op de bank met die GameCube-controller in m'n hand toen ik op Mt. Battle zat. :')
Colloseum en XD zijn ook de kant die een pokemon stars op moet gaan, ik weet dat zeer weinig fanboys dat idee waarderen, maar er is een verschil tussen een handheld en console game.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:49:48 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171555760
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Colloseum en XD zijn ook de kant die een pokemon stars op moet gaan, ik weet dat zeer weinig fanboys dat idee waarderen, maar er is een verschil tussen een handheld en console game.
Ik vond de animaties en intro's van de gevechten verschrikkelijk sloom en langdradig. Op de handhelds kan je dat nog tenminste uitzetten.
pi_171555834
Ik moet X en Ruby nog spelen maar ik vind Moon wel een verhaal hebben.

De eerste Pokemon game Red was pas saai. Heel weinig Pokemon en de game was binnen paar dagen uit te spelen.

Als kind weet ik nog dat ik het revolutionair vond. Ik heb Moon bijna uitgespeeld. Dit spel deed mij niet echt denken aan de eerste Pokemon game. Ze zeggen dat Pokemon X meer heeft van Pokemon Red.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:56:06 #28
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171555916
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:52 schreef Atak het volgende:
Ik moet X en Ruby nog spelen maar ik vind Moon wel een verhaal hebben.

De eerste Pokemon game Red was pas saai. Heel weinig Pokemon en de game was binnen paar dagen uit te spelen.

Als kind weet ik nog dat ik het revolutionair vond. Ik heb Moon bijna uitgespeeld. Dit spel deed mij niet echt denken aan de eerste Pokemon game. Ze zeggen dat Pokemon X meer heeft van Pokemon Red.
Heb je een gameboy rpg gespeeld die een diep verhaal danwel vechtsysteem had?
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:03:03 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171556099
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Heb je een gameboy rpg gespeeld die een diep verhaal danwel vechtsysteem had?
Ik vond Dragon Ball Z: Legendary Super Warriors een tof en vrij complex vechtsysteem hebben. _O_
pi_171556239
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Heb je een gameboy rpg gespeeld die een diep verhaal danwel vechtsysteem had?
Ik heb alleen Pokemon RPG's gespeeld.
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:13:36 #31
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171556382
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb alleen Pokemon RPG's gespeeld.
Dus je hebt geen referentie kader en neemt zomaar aan dat een simplistische opzet met simplistiche middelen(de max opslagruimte van een gb cartridge lag mssn net iets hoger dan een floppydisk, afhankelijk van het formaat), zich niet kan opmeten tov de andere games in het genre(die als ze indertijd al een niche waren die vergelijkbaar zijn met de games die Atlus tegenwoordig uitbrengt)

Persoonlijk is gen 2 mijn favoriet en alleen vanwege de speel wereld, niet omdat het verhaal oid beter word.

[ Bericht 9% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-06-2017 20:18:51 ]
pi_171556557
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dus je hebt geen referentie kader en neemt zomaar aan dat een simplistische opzet met simplistiche middelen(de max opslagruimte van een gb cartridge lag mssn net iets hoger dan een floppydisk, afhankelijk van het formaat)

Persoonlijk is gen 2 mijn favoriet en alleen vanwege de speel wereld, niet omdat het verhaal oid beter word.
Nu ik erover nadenk..
Lord of the rings RPG heb ik wel eens gespeeld. Maar dat vond ik niks aan.
pi_171560168
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De switch word geen opvolger van een handheld met het formaat van een laptop, De 2/3DS verkoopt goed genoeg om nog 2 jaar te wachten en te kijken of de hype genoeg is om niet een ander danwel niet handzamer product op de markt te brengen, daarbij heeft Nintendo zo'n beetje een monopolie positie op handhelds, ze zullen wel gek zijn om die markt links te laten liggen en over te gaan op smartphone releases.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies.
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd om uit te leggen. Sommige auti's willen het gewoon niet begrijpen. Ze hebben iets in hun hoofd en geen enkele feit kan ze van gedachten veranderen.
Laat ze maar geloven wat ze willen als ze dat gelukkig maakt.
Het is niet mijn voorspelling, maar de visie die Nintendo zelf heeft verkondigd. Nintendo heeft zelf aangegeven in de toekomst de focus te willen leggen op één apparaat. Een hybride tussen een handheld en console.

Dat de 3DS nog makkelijk twee jaar mee gaat zou best kunnen. Feit blijft dat de Switch de opvolger is van de 3DS. Ik snap niet waarom dat zo moeilijk te verkroppen is als het moederbedrijf dat gewoon zelf aangeeft. :')
pi_171672721
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:
Ze hebben eerst de Switch upgehypt en iedere Switcher anticipeerde op een nieuwe Pokemon RPG speciaal voor hen alleen. En op het einde liep het met een sisser af. Nintendo heeft die Switchers flink leeg getrokken en nu moeten ze maar hopen dat ze misschien een RPG krijgen over 2-3 jaar. Ik lees nu ook dat veel Switchers hun Switch gaan verkopen en begrijpelijk natuurlijk.

[..]

3DS is nog in zijn piek. Ik denk dat de volgende generatie ook op de 3ds gaat worden. Misschien dat de Switch aan de beurt komt over 2-3 jaar maar persoonlijk geloof ik dat dat nooit gaat gebeuren. Switch is geen echte handheld.
Ik kom hier heel even om je uit te lachen! :D :D :D :D
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:46:44 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171672808
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik kom hier heel even om je uit te lachen! :D :D :D :D
Naja, de game is net aangekondigd. Kan best nog twee jaar duren ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:50:42 #37
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171672902
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, de game is net aangekondigd. Kan best nog twee jaar duren ;)
kan boring pearl en faux diamond ook nog naar de 3ds
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:50:58 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171672911
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik kom hier heel even om je uit te lachen! :D :D :D :D
_O-

quote:
19s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, de game is net aangekondigd. Kan best nog twee jaar duren ;)
Genoeg tijd om te sparen voor (een revisie van) de Switch. :D
pi_171672946
Is hét aangekondigd voor de Switch?!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:53:26 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171672955
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:52 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is hét aangekondigd voor de Switch?!
Yup! :Y

Maar vooralsnog is dat het enige. Dat het eraan komt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_171673051
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, de game is net aangekondigd. Kan best nog twee jaar duren ;)
Volgend jaar toch?
pi_171673065
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup! :Y

Maar vooralsnog is dat het enige. Dat het eraan komt.
Ik heb de presentatie niet gezien. Is het ook een bevestiging dat het dé RPG is? Of is er een kans dat het weer een maffe spin-off wordt die toevallig een beetje RPG-erig is?
  Redactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 19:00:42 #43
181272 crew  Noppie2000
pi_171673067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Volgend jaar toch?
Hij zei dat we niet raar op moesten kijken als het nog meer dan een jaar zou duren (zoiets). Kan dus 2018 zijn, kan 2019.

Ergens heb ik ook het idee dat ze dit puur toevoegden omdat mensen aan het twijfelen waren geslagen door die Pokémon Direct, echt heel veel comments gezien dat PKMN Company niet voor de Switch bezig zou gaan :D
  Redactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 19:02:01 #44
181272 crew  Noppie2000
pi_171673096
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb de presentatie niet gezien. Is het ook een bevestiging dat het dé RPG is? Of is er een kans dat het weer een maffe spin-off wordt die toevallig een beetje RPG-erig is?
Woord voor woord: 'Gamefreak has begun developing a core RPG Pokémon title on Nintendo Switch.' Het woordje 'core' is key :P
pi_171673109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:00 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hij zei dat we niet raar op moesten kijken als het nog meer dan een jaar zou duren (zoiets). Kan dus 2018 zijn, kan 2019.

Ergens heb ik ook het idee dat ze dit puur toevoegden omdat mensen aan het twijfelen waren geslagen door die Pokémon Direct, echt heel veel comments gezien dat PKMN Company niet voor de Switch bezig zou gaan :D
Het voelde inderdaad een beetje als goedmakertje haha.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb de presentatie niet gezien. Is het ook een bevestiging dat het dé RPG is? Of is er een kans dat het weer een maffe spin-off wordt die toevallig een beetje RPG-erig is?
Het wordt een 'full-RPG'. Of het om een nieuwe generatie gaat, Pokémon Stars of een soort Pokémon Collosseum gaat is niet bekend.
pi_171673151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:02 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Woord voor woord: 'Gamefreak has begun developing a core RPG Pokémon title on Nintendo Switch.' Het woordje 'core' is key :P
Nou, dan gaat het misschien zomaar gebeuren. En dat nog eerder dan de terugkeer van Jezus Christus. Hoewel, die heeft nu nog twee jaar.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:30:15 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171673818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het voelde inderdaad een beetje als goedmakertje haha.

[..]

Het wordt een 'full-RPG'. Of het om een nieuwe generatie gaat, Pokémon Stars of een soort Pokémon Collosseum gaat is niet bekend.
Het wordt sowieso een hele klus. De core serie zit al iets van 10 jaar op de DS-generatie. De interface is gebaseerd op twee schermen die bovenop elkaar liggen. Ze moeten dus een totaal nieuwe interface from scratch opbouwen. Niet alleen dat, de sprong van 3DS naar Switch is groter dan van DS naar 3DS. Ik weet zo snel even niet hoeveel tijd tussen Emerald en Diamond & Pearl zat, maar ik verwacht ook zo'n tijdspanne tussen Ultra Sun & Ultra Moon en de nieuwe games. Ik ben echt benieuwd! :D
pi_171674484
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, de game is net aangekondigd. Kan best nog twee jaar duren ;)
Precies. Duurt op z'n minst 2-3 jaar. Precies wat ik zei. Veel kan veranderen tot die tijd.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:58:39 #49
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171674620
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies. Duurt op z'n minst 2-3 jaar. Precies wat ik zei. Veel kan veranderen tot die tijd.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:
Ze hebben eerst de Switch upgehypt en iedere Switcher anticipeerde op een nieuwe Pokemon RPG speciaal voor hen alleen. En op het einde liep het met een sisser af. Nintendo heeft die Switchers flink leeg getrokken en nu moeten ze maar hopen dat ze misschien een RPG krijgen over 2-3 jaar. Ik lees nu ook dat veel Switchers hun Switch gaan verkopen en begrijpelijk natuurlijk.

[..]

3DS is nog in zijn piek. Ik denk dat de volgende generatie ook op de 3ds gaat worden. Misschien dat de Switch aan de beurt komt over 2-3 jaar maar persoonlijk geloof ik dat dat nooit gaat gebeuren. Switch is geen echte handheld.
pi_171675056
Briljant :D
SOONY
pi_171675089
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]
Eerst zien dan geloven. :')
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:14:53 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171675144
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven. :')
pi_171675436
Gary dacht: smell ya later _O_
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:33:07 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171675634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:25 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Gary dacht: smell ya later _O_
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:41:26 #55
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_171675864
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het wordt sowieso een hele klus. De core serie zit al iets van 10 jaar op de DS-generatie. De interface is gebaseerd op twee schermen die bovenop elkaar liggen. Ze moeten dus een totaal nieuwe interface from scratch opbouwen. Niet alleen dat, de sprong van 3DS naar Switch is groter dan van DS naar 3DS. Ik weet zo snel even niet hoeveel tijd tussen Emerald en Diamond & Pearl zat, maar ik verwacht ook zo'n tijdspanne tussen Ultra Sun & Ultra Moon en de nieuwe games. Ik ben echt benieuwd! :D
Daar zat ong 2 jaar tussen.
pi_171676011
2 jaar is lang. Vraag me af hoeveel de Switch gaat kosten wanneer Pokemon uitkomt. Ik ben in ieder geval voorzien. Heb nog steeds niet Moon uitgespeeld en moet nog die nieuwe Ruby and ouwe X nog spelen. Als de Switch tot die tijd goedkoper en gekraakt wordt misschien dat ik het overweeg.
pi_171676194
Aha, het ging dus nooit om de Switch, maar om het prijskaartje
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:57:53 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171676312
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:53 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Aha, het ging dus nooit om de Switch, maar om het prijskaartje
Daarom heeft ie de spellen ook voor niks op zijn 3DS. Gamen is nou eenmaal een dure hobby, maar piraterij hoeft nou ook weer niet. Mijn portemonnee vindt het ook niet leuk en de aankondigingen van Metroid gaan me ook weer wat kosten, plus nog de andere spellen die op mijn verlanglijstje staan. Maar dan geef ik wel wat minder uit aan andere dingen. :X
pi_171676596
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies. Duurt op z'n minst 2-3 jaar. Precies wat ik zei. Veel kan veranderen tot die tijd.
:')
pi_171676601
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Daarom heeft ie de spellen ook voor niks op zijn 3DS. Gamen is nou eenmaal een dure hobby, maar piraterij hoeft nou ook weer niet. Mijn portemonnee vindt het ook niet leuk en de aankondigingen van Metroid gaan me ook weer wat kosten, plus nog de andere spellen die op mijn verlanglijstje staan. Maar dan geef ik wel wat minder uit aan andere dingen. :X
Waar zeg ik dat ik dat gedaan heb? Jij zei dat je emulators hebt geprobeerd. Helft van de games die je hebt gespeeld heb je nog geen eens gekocht. Wel hypocriet van je.
pi_171676608
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Daarom heeft ie de spellen ook voor niks op zijn 3DS. Gamen is nou eenmaal een dure hobby, maar piraterij hoeft nou ook weer niet. Mijn portemonnee vindt het ook niet leuk en de aankondigingen van Metroid gaan me ook weer wat kosten, plus nog de andere spellen die op mijn verlanglijstje staan. Maar dan geef ik wel wat minder uit aan andere dingen. :X
Voor wat, hoort wat
pi_171676701
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik dat gedaan heb? Jij zei dat je emulators hebt geprobeerd. Helft van de games die je hebt gespeeld heb je nog geen eens gekocht. Wel hypocriet van je.
Dat zeg je in het vorige Pokemon topic post 217
pi_171676808
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik dat gedaan heb? Jij zei dat je emulators hebt geprobeerd. Helft van de games die je hebt gespeeld heb je nog geen eens gekocht. Wel hypocriet van je.
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb X, Omega Ruby, en Moon maar ik heb er voor geen een betaald. Dat is wel wat weer iets minder. :')
Heb je alzheimer ofzo?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:18:20 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171676851
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik dat gedaan heb? Jij zei dat je emulators hebt geprobeerd. Helft van de games die je hebt gespeeld heb je nog geen eens gekocht. Wel hypocriet van je.
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb X, Omega Ruby, en Moon maar ik heb er voor geen een betaald. Dat is wel wat weer iets minder. :')
Ik wacht trouwens nog steeds op bewijs van die beschuldigingen. Bijvoorbeeld dat ik die games in die pics van mij niet gekocht heb en dat ik emulators geprobeerd heb. Kom maar op met die quotes waar ik dat toegegeven zou hebben. Tot die tijd zou ik me bescheiden houden als ik jou was, aangezien je de ene flater na de andere slaat. :')
pi_171676945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]


[..]

Heb je alzheimer ofzo?
Ik kan het niet cadeau gekregen hebben?
pi_171676964
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik kan het niet cadeau gekregen hebben?
Je wordt weer gęnant. :')
  Redactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 21:23:52 #67
181272 crew  Noppie2000
pi_171676966
:')
pi_171676968
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


[..]

Ik wacht trouwens nog steeds op bewijs van die beschuldigingen. Bijvoorbeeld dat ik die games in die pics van mij niet gekocht heb en dat ik emulators geprobeerd heb. Kom maar op met die quotes waar ik dat toegegeven zou hebben. Tot die tijd zou ik me bescheiden houden als ik jou was, aangezien je de ene flater na de andere slaat. :')
Doe maar hypocriet. Of ik nog kan vinden wat je een jaar geleden zei. Lekker zelf emulators gebruiken en dan hypocriet doen. :')
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:24:51 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171676988
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Doe maar hypocriet. Of ik nog kan vinden wat je een jaar geleden zei. Lekker zelf emulators gebruiken en dan hypocriet doen. :')
Heel veel succes met zoeken hč. :D

pi_171678600
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 7 juni 2017 18:29 schreef Atak het volgende:
Goh, wat zal jij heerlijk balen :D
pi_171679164
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heel veel succes met zoeken hč. :D

[ afbeelding ]
:')
pi_171679197
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:30 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Goh, wat zal jij heerlijk balen :D
Ja man. Ik zit te balen. Ga maar lekker teren op je Pokken Tournament Switch spel de aankomende 2 jaar. _O-
pi_171680048
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja man. Ik zit te balen. Ga maar lekker teren op je Pokken Tournament Switch spel de aankomende 2 jaar. _O-
Ja man, want pokemon is het enige dat me boeit :')
pi_171680164
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:18 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja man, want pokemon is het enige dat me boeit :')
Ow ja. Er is ook Street Fighter dat Pokken is zonder Pokemon skins. :') Maar ja als jij er blij mee bent dan is het goed toch? ^O^
pi_171682236
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Ow ja. Er is ook Street Fighter dat Pokken is zonder Pokemon skins. :') Maar ja als jij er blij mee bent dan is het goed toch? ^O^
Zelda, de dlc hier van,
Mario rabbids,
Fire emblem,
Xenoblade,
Mario odyssey.
Ik denk dat ik me wel vermaak dit jaar, ook zonder pokemon :D
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:14:18 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_171731124
Ik speel nu maar Pocketown op mijn Iphone, leuk pokemon spel.
Meer mensen die dit spelen?
pi_171881713
Ik zit me de afgelopen 2 threads al een beetje op te vreten en moet het gewoon even kwijt.
Dit was vroeger een van de topics waar voor de verandering niet op alles gezeken werd... helaas is dat al 2 threads niet meer zo... erg jammer al dit gebek de hele tijd ipv gezellige chat over onze hobby.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 11:57:21 #78
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_171881999
Iemand behoefte aan een modest nature Yanma met 5 perfecte IV's?
Nederlands is mijn goedste vak
pi_171884166
Met de code MATSUBUSA kan je via mystery gift mega stenen ontvangen

Zijn er hier ook users die competitive battlen?
Ik heb zin om te shiny hunten, alleen heb ik nog geen pokemon in gedachten :')
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:16:33 #80
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_171889598
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:29 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Met de code MATSUBUSA kan je via mystery gift mega stenen ontvangen

Zijn er hier ook users die competitive battlen?
Ik heb zin om te shiny hunten, alleen heb ik nog geen pokemon in gedachten :')
Ga voor een shiny Braviary. Die is zo cool.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_172215777
Topic is wel dood, zeg. Ik hoop dat het wat levendiger wordt als USUM gelanceerd zijn.
pi_172215890
Ik ben vandaag weer verder gegaan met Pokémon Y. Best een prima deel eigenlijk ^O^.
Vooral de 3D-modellen in de battles :9~
In september Pokémon Gold of Silver _O_
SOONY
pi_172216482
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:57 schreef DKUp het volgende:
Ik ben vandaag weer verder gegaan met Pokémon Y. Best een prima deel eigenlijk ^O^.
Vooral de 3D-modellen in de battles :9~
In september Pokémon Gold of Silver _O_
Dat heb ik gehoord ja. Pokemon X/Y heeft nog het gevoel van de eerdere series. Pokemon Moon heeft dat niet meer. Met mij is het zo dat ik de spellen niet uitspeel. :( Ik zit nog steeds met Moon te kutten. Misschien dat ik even met X begin. Eerst dat uitspeel en daarna doorga met Moon.
pi_172217234
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat heb ik gehoord ja. Pokemon X/Y heeft nog het gevoel van de eerdere series. Pokemon Moon heeft dat niet meer. Met mij is het zo dat ik de spellen niet uitspeel. :( Ik zit nog steeds met Moon te kutten. Misschien dat ik even met X begin. Eerst dat uitspeel en daarna doorga met Moon.
Wat vond je niet leuk aan moon?

Ik vond X echt helemaal niets aan, een dom verhaal. Het introduceerde een bijzondere, nieuwe factor (mega evoluties) maar in het verhaal zelf was er bijna geen mega evolutie. Naar mijn mening de allerslechtste generatie ooit.

Moon vind ik daarentegen helemaal geweldig. Ik speel het nu voor de tweede keer en het verhaal, de graphics, alles is geweldig.
pi_172220114
Heeft iemand een Ash-Greninja voor mij? Ik heb heel veel pokemon, dus geef maar aan wat je er voor hebben wil.
pi_172220864
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:42 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Wat vond je niet leuk aan moon?

Ik vond X echt helemaal niets aan, een dom verhaal. Het introduceerde een bijzondere, nieuwe factor (mega evoluties) maar in het verhaal zelf was er bijna geen mega evolutie. Naar mijn mening de allerslechtste generatie ooit.

Moon vind ik daarentegen helemaal geweldig. Ik speel het nu voor de tweede keer en het verhaal, de graphics, alles is geweldig.
Grafisch lijkt Moon/Sun op de Teletubbies. Gameplay is gewoon dezelfde als in X/Y. Verder vind ik Moon erg langdradig en voorspelbaar. X is tenminste open world. Bij Moon ben je geforceerd om van begin to eind paadjes te bewandelen.
pi_172222197
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Grafisch lijkt Moon/Sun op de Teletubbies. Gameplay is gewoon dezelfde als in X/Y. Verder vind ik Moon erg langdradig en voorspelbaar. X is tenminste open world. Bij Moon ben je geforceerd om van begin to eind paadjes te bewandelen.
Ik ben het er niet mee eens. Maar goed, ieder zijn ding.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:39:42 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172225346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Heeft iemand een Ash-Greninja voor mij? Ik heb heel veel pokemon, dus geef maar aan wat je er voor hebben wil.
Die kan je toch zelf fixen met de gift van de demo?
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:50:43 #89
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172225725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Grafisch lijkt Moon/Sun op de Teletubbies. Gameplay is gewoon dezelfde als in X/Y. Verder vind ik Moon erg langdradig en voorspelbaar. X is tenminste open world. Bij Moon ben je geforceerd om van begin to eind paadjes te bewandelen.
De bobbleheads van X/Y lijken meer op de teletubbies dan de modellen van sun/moon en geen enkele pokemon game is met open world te vergelijken.
pi_172226406
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die kan je toch zelf fixen met de gift van de demo?
Opnieuw begonnen en ik kan de demo niet verwijderen en opnieuw downloaden :(
pi_172230731
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De bobbleheads van X/Y lijken meer op de teletubbies dan de modellen van sun/moon en geen enkele pokemon game is met open world te vergelijken.
Open world Pokemon zou wel tof zijn. Zeker als alle regio's er in zitten :p
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:50:00 #92
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172231281
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:11 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Opnieuw begonnen en ik kan de demo niet verwijderen en opnieuw downloaden :(
Sorry, dan weet ik het ook niet. -O-
pi_172234553
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Sorry, dan weet ik het ook niet. -O-
Ik heb eindeloos gegoogled en schijnbaar herkent de demo een reset als een totaal nieuwe game, dus wordt de wonder card gewoon opnieuw gestuurd. :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:19:02 #94
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172236682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:15 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik heb eindeloos gegoogled en schijnbaar herkent de demo een reset als een totaal nieuwe game, dus wordt de wonder card gewoon opnieuw gestuurd. :P
*O*

Nu je Ash-Greninja in Pokémon Bank droppen, kan je 'm ook nooit meer kwijtraken. :)
pi_172237042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik speel nu maar Pocketown op mijn Iphone, leuk pokemon spel.
Meer mensen die dit spelen?
Vraag me af hoe lang dat blijft bestaan :P
pi_172237371
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

*O*

Nu je Ash-Greninja in Pokémon Bank droppen, kan je 'm ook nooit meer kwijtraken. :)
*O*
pi_172238295
Hoe kan je met pokemon mystery dungeon 3ds voor axew kiezen als starter? Bij mij komt hij niet als optie?
pi_172241783
Pokemon Mystery Dungeon Blue was mijn allereerste game ooit. Ik begreep er geen reet van, maar het was leuk en ik heb er Engels van geleerd :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:56:01 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172358040
We krijgen weer steelbooks! *O*





  woensdag 12 juli 2017 @ 09:49:44 #100
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_172358720
Inmiddels ben ik 6 uur bezig met Pokemon Moon, vind het erg leuk om weer een echt Pokemon spel te spelen. Echter heb ik de 1e trial gewonnen, nu kan ik echter niet verder omdat er stenen in de grot liggen.

Echter heb ik geen pokemon waar ik op kan rijden die de stenen kan verwoesten. Ik kom er nu niet uit, en kan niet verder.

Wie kan mij helpen?

Ik zit hier

pi_172359078
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Inmiddels ben ik 6 uur bezig met Pokemon Moon, vind het erg leuk om weer een echt Pokemon spel te spelen. Echter heb ik de 1e trial gewonnen, nu kan ik echter niet verder omdat er stenen in de grot liggen.

Echter heb ik geen pokemon waar ik op kan rijden die de stenen kan verwoesten. Ik kom er nu niet uit, en kan niet verder.

Wie kan mij helpen?

Ik zit hier

[ afbeelding ]
Als het goed is heb je Tauros als ride. Op hem zitten en B indrukken (dan gaat ie dashen en breekt ie de stenen).

Geloof dat het je linker pijltje is
pi_172359329
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Inmiddels ben ik 6 uur bezig met Pokemon Moon, vind het erg leuk om weer een echt Pokemon spel te spelen. Echter heb ik de 1e trial gewonnen, nu kan ik echter niet verder omdat er stenen in de grot liggen.

Echter heb ik geen pokemon waar ik op kan rijden die de stenen kan verwoesten. Ik kom er nu niet uit, en kan niet verder.

Wie kan mij helpen?

Ik zit hier

[ afbeelding ]
Als je op Y klikt kan je een ride pokemon kiezen. Kies Tauros en dash (B ingedrukt houden).

Welke starter heb je gekozen?
pi_172361029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:13 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als het goed is heb je Tauros als ride. Op hem zitten en B indrukken (dan gaat ie dashen en breekt ie de stenen).

Geloof dat het je linker pijltje is
Je hoeft niet op Tauros te zitten. Hij kan gewoon tegenover die rots staan en dan B drukken. Dan vraagt de console of je de rots wil smashen: je drukt Ok en je bent klaar.
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:41:57 #104
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_172361816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:13 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als het goed is heb je Tauros als ride. Op hem zitten en B indrukken (dan gaat ie dashen en breekt ie de stenen).

Geloof dat het je linker pijltje is
Ik heb helaas geen Tauros, daarom kwam ik ook in de problemen.

quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:30 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Als je op Y klikt kan je een ride pokemon kiezen. Kies Tauros en dash (B ingedrukt houden).

Welke starter heb je gekozen?
Heb ik helaas niet


quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Je hoeft niet op Tauros te zitten. Hij kan gewoon tegenover die rots staan en dan B drukken. Dan vraagt de console of je de rots wil smashen: je drukt Ok en je bent klaar.
Ik ga het proberen, dank
pi_172362058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik heb helaas geen Tauros, daarom kwam ik ook in de problemen.

[..]

Heb ik helaas niet

[..]

Ik ga het proberen, dank
Je hoeft geen tauros te hebben om erop te rijden.
pi_172362683
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:56 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je hoeft geen tauros te hebben om erop te rijden.
Heb je Hala al in Iki Town verslagen? Volg je de vlaggetjes op Rotom wel?
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:02:20 #107
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172374856


quote:
Following the reveal for North America yesterday, Europe's special editions have been announced. Each game will have its own unique Steelbook in the special Fan Edition, but an Ultra Dual Edition will also be released which contains a different Steelbook as well as both games and 2 codes for 50 Potions each.
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:43:48 #108
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_172377570
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Dat word weer overwerken deze zomer.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_172377688
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

50 potions :')
  donderdag 13 juli 2017 @ 01:02:16 #110
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_172378794
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

50 potions :')
Nee 100 potions
Nederlands is mijn goedste vak
pi_172378800
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:02 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Nee 100 potions
:')
pi_172378818
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:43 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Dat word weer overwerken deze zomer.
Niet voor mij. :7
  donderdag 13 juli 2017 @ 01:41:09 #113
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172379112
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:43 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Dat word weer overwerken deze zomer.
Die Ultra Dual Edition hoefde wat mij betreft niet. :')

quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

50 potions :')
Heb liever een lagere prijs dan die Potions. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:04 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet voor mij. :7
Jij gaat het uiteraard weer illegaal ergens downloaden. :')
pi_172386037
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


Jij gaat het uiteraard weer illegaal ergens downloaden. :')
Doe even normaal, gast. :')
pi_172394314
Iets met een shiny Tapu Koko via Mystery Gift.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 02:41:29 #116
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172404831
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Doe even normaal, gast. :')
Tja, als je in het vorige topic royaal gaat toegeven dat je aan piraterij doet ... :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 02:45:18 #117
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172404839
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:27 schreef Syntos het volgende:
Iets met een shiny Tapu Koko via Mystery Gift.
Moet je eigenlijk voor (zulke) events al de Pokédex hebben om de Wonder Card te kunnen krijgen? Ik was namelijk de hele tijd aan het resetten voor een goede Nature voor mijn Starter, maar toen had ik er geen zin meer in. :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 07:29:50 #118
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_172405332
Over shinies gesproken. Ik heb afgelopen weekend mijn eerst shiny in het wild gevangen. Een mooie paarse Murkrow. Ik denk ik inmiddels zo'n 500 uur in Pokemon heb zitten, dus het werd wel eens tijd...
pi_172406736
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Moet je eigenlijk voor (zulke) events al de Pokédex hebben om de Wonder Card te kunnen krijgen? Ik was namelijk de hele tijd aan het resetten voor een goede Nature voor mijn Starter, maar toen had ik er geen zin meer in. :')
Goede vraag. Als je al toegang hebt tot een pokecenter zou het wel moeten lukken.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:05:20 #120
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172407076
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:44 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Goede vraag. Als je al toegang hebt tot een pokecenter zou het wel moeten lukken.
Nah, ik hoef niet meteen mijn gift op te halen. Zolang die Wonder Card maar in bezit is. Ik kon bijvoorbeeld ook Mewnium Z niet ophalen van Pokémon Bank, omdat ik dus nog geen Pokédex had. :{
pi_172407958
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tja, als je in het vorige topic royaal gaat toegeven dat je aan piraterij doet ... :')
Ik kan gewoon bewijzen dat ik de originele firmware heb en daarop alle Pokemon spellen heb. Ik zit tenminste niet op emulators te kutten zoals sommigen. ;) ;) :')
pi_172409759
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik kan gewoon bewijzen dat ik de originele firmware heb en daarop alle Pokemon spellen heb. Ik zit tenminste niet op emulators te kutten zoals sommigen. ;) ;) :')
Bewijs dat dan eens.
pi_172412547
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:17 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Bewijs dat dan eens.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 16:38:35 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172416524
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:29 schreef kciR het volgende:
Over shinies gesproken. Ik heb afgelopen weekend mijn eerst shiny in het wild gevangen. Een mooie paarse Murkrow. Ik denk ik inmiddels zo'n 500 uur in Pokemon heb zitten, dus het werd wel eens tijd...
Ik in ongeveer dezelfde tijd 4(archen, ariados,cutiefly en drifloon) en ook nog twee via de wonder trade, maar dat zullen wel hacks zijn aangezien het zowel dratini als gible betrefd.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 16:43:40 #125
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172416633
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Moet je eigenlijk voor (zulke) events al de Pokédex hebben om de Wonder Card te kunnen krijgen? Ik was namelijk de hele tijd aan het resetten voor een goede Nature voor mijn Starter, maar toen had ik er geen zin meer in. :')
Dat is eilk ook overbodig, zorg dat je starter een vrouwetje is, vang iets waar ze mee kan breeden met de juiste nature, want zowel de breeder als de everstone zijn vroeg op het tweede eiland te vinden(zodat je ook niet tig uur moet grinden)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:03:45 #126
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172417095
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik kan gewoon bewijzen dat ik de originele firmware heb en daarop alle Pokemon spellen heb. Ik zit tenminste niet op emulators te kutten zoals sommigen. ;) ;) :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb X, Omega Ruby, en Moon maar ik heb er voor geen een betaald. Dat is wel wat weer iets minder. :')
Armoedzaaier. :') Originele firmware die je niet netjes hebt gekocht ja.

En dat zeg je al weken, maar ik wacht nog steeds op die post waar ik dat ooit zou hebben gezegd. :') Je bent net een kleuter: je wordt gewezen op je piraterij, kan het niet hebben en beschuldigt mensen van precies hetzelfde, maar dan zonder enkel bewijs. :') Tyf op en kom terug als je uit de puberteit bent.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:05:35 #127
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172417139
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is eilk ook overbodig, zorg dat je starter een vrouwetje is, vang iets waar ze mee kan breeden met de juiste nature, want zowel de breeder als de everstone zijn vroeg op het tweede eiland te vinden(zodat je ook niet tig uur moet grinden)
Ik weet, maar ik heb een schijthekel aan breeden. :{ En dan moet ik ook nog eens geluk hebben dat ik een breeder kan vangen met de juiste Nature, gaat ook tijd in zitten. Dan maar zo. Maar weet jij hoe het zet met Wonder Cards ontvangen als je de Pokédex nog niet hebt?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:14:43 #128
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172417407
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik weet, maar ik heb een schijthekel aan breeden. :{ En dan moet ik ook nog eens geluk hebben dat ik een breeder kan vangen met de juiste Nature, gaat ook tijd in zitten. Dan maar zo. Maar weet jij hoe het zet met Wonder Cards ontvangen als je de Pokédex nog niet hebt?
Dat weet ik ook niet, maar je hebt in een uurtje je pokedex(mits je het niet nodig vind om je starter eerst te grinden) en aangezien dat allemaal tutorial materiaal is, moet dat toch niet zoveel uitmaken?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:19:28 #129
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172417528
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar je hebt in een uurtje je pokedex(mits je het niet nodig vind om je starter eerst te grinden) en aangezien dat allemaal tutorial materiaal is, moet dat toch niet zoveel uitmaken?
Ik ben altijd zo pienter dat ik per se bij m'n eerste Starter wil blijven. :') :@ Maar goed, volgend weekend even kijken of ik tijd heb. Als ik na twee uurtjes er nog niet ben, is het mooi geweest. :')
pi_172417648
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


[..]

Armoedzaaier. :') Originele firmware die je niet netjes hebt gekocht ja.

En dat zeg je al weken, maar ik wacht nog steeds op die post waar ik dat ooit zou hebben gezegd. :') Je bent net een kleuter: je wordt gewezen op je piraterij, kan het niet hebben en beschuldigt mensen van precies hetzelfde, maar dan zonder enkel bewijs. :') Tyf op en kom terug als je uit de puberteit bent.
Ik heb toch foto bewijs? Krijg jij nooit wat als cadeau? Heb je geen vrienden? :') Laat jij maar zien dat je alles eerlijk gekocht heb want een tijdje geleden zat je op te scheppen over emulators. Ik geloof geen bal dat jij het eerlijk doet.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:37:58 #131
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172417986
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben altijd zo pienter dat ik per se bij m'n eerste Starter wil blijven. :') :@ Maar goed, volgend weekend even kijken of ik tijd heb. Als ik na twee uurtjes er nog niet ben, is het mooi geweest. :')
Ik kan zo een Adamant dan wel Jolly Litten voor je regelen hoor, als je al een half jaar bezig bent om er eentje te krijgen.
pi_172418154
Leuk hoor, zo'n eendaags event in één plek in Nederland. :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:47:03 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172418159
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb toch foto bewijs? Krijg jij nooit wat als cadeau? Heb je geen vrienden? :') Laat jij maar zien dat je alles eerlijk gekocht heb want een tijdje geleden zat je op te scheppen over emulators. Ik geloof geen bal dat jij het eerlijk doet.
Ik heb die foto's in het vorige topic gepost, weet je nog? :') Grappig dat je dat niet meer weet, maar wel dat ik zogenaamd zat op te scheppen over dat ik emulators gebruik(te). _O- Nogmaals: als je geen bewijs hebt van dat ik dat zei en het houdt bij uit de lucht gegrepen beschuldigingen, kan je maar beter je mond houden. :W Daarbij, als jij een gebrande dvd krijgt met een speelfilm, is het gewoon piraterij, ook al heb je dat ding zelf niet gebrand. :') Succes met puberen en ik zie je serieuze reactie wel tegemoet komen. O+
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:47:44 #134
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172418181
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik kan zo een Adamant dan wel Jolly Litten voor je regelen hoor, als je al een half jaar bezig bent om er eentje te krijgen.
Komt wel goed. :D Als het niet wil lukken, DM ik je wel voor een trade. O+
pi_172418506
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb die foto's in het vorige topic gepost, weet je nog? :') Grappig dat je dat niet meer weet, maar wel dat ik zogenaamd zat op te scheppen over dat ik emulators gebruik(te). _O- Nogmaals: als je geen bewijs hebt van dat ik dat zei en het houdt bij uit de lucht gegrepen beschuldigingen, kan je maar beter je mond houden. :W Daarbij, als jij een gebrande dvd krijgt met een speelfilm, is het gewoon piraterij, ook al heb je dat ding zelf niet gebrand. :') Succes met puberen en ik zie je serieuze reactie wel tegemoet komen. O+
Ja. Je liet alleen de lege doosjes zien :') en je zei dat je alle versies had en je liet maar paar zien. De rest zat je gewoon te leechen. _O-
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:24:58 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172418942
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja. Je liet alleen de lege doosjes zien :') en je zei dat je alle versies had en je liet maar paar zien. De rest zat je gewoon te leechen. _O-
Lege doosjes? :') Kijk nog maar eens terug: het was een foto met een doos met alle cartridges. Heerlijk om te zien hoe je weer glashard liegt om maar niet zelf verantwoording af te hoeven leggen. _O- En ik zei dat de rest bij m'n ouders lag, maar dan nog heb ik meer dan de helft laten zien. Ik stuur je daar ook wel een foto van als ik er weer ben, je mag me erop quoten. Want zo ben ik: ik kom met bewijs als ik claims maak, in tegenstelling tot "ik weet nog dat je zei dat je emulators gebruikte". :') Je slaat de ene flater na de andere, jochie. Triest dit. O+
pi_172419246
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Lege doosjes? :') Kijk nog maar eens terug: het was een foto met een doos met alle cartridges. Heerlijk om te zien hoe je weer glashard liegt om maar niet zelf verantwoording af te hoeven leggen. _O- En ik zei dat de rest bij m'n ouders lag, maar dan nog heb ik meer dan de helft laten zien. Ik stuur je daar ook wel een foto van als ik er weer ben, je mag me erop quoten. Want zo ben ik: ik kom met bewijs als ik claims maak, in tegenstelling tot "ik weet nog dat je zei dat je emulators gebruikte". :') Je slaat de ene flater na de andere, jochie. Triest dit. O+
Post het dan nog een keer als je durft? _O-

Zelfs als je paar catridges hebt betekent het niet zoveel. Je hebt die andere versies wel geleecht. :')

Echt hilarisch dat je nu alles probeert om te draaien terwijl je vroeger er gewoon heel open over was. _O-
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:49:09 #138
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172419405
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Post het dan nog een keer als je durft? _O-

Zelfs als je paar catridges hebt betekent het niet zoveel. Je hebt die andere versies wel geleecht. :')

Echt hilarisch dat je nu alles probeert om te draaien terwijl je vroeger er gewoon heel open over was. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAM / Pokémon #57 Shiny metagross in Sun Moon

Zo, ik heb mijn deel gedaan. Nu het bewijs graag dat ik ooit zou hebben gezegd dat ik de boel heb geleeched en emulators zou hebben gebruikt. :* Want tot nu toe is het maar een beschuldiging zonder enig bewijs, zoals we van je gewend zijn. :D
pi_172427323
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:46 schreef Bananenpap het volgende:
Leuk hoor, zo'n eendaags event in één plek in Nederland. :')
Niets van meegekregen. What happened?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 23:57:38 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172427843
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:37 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Niets van meegekregen. What happened?
Denk dit?

https://tweakers.net/nieu(...)-amstelveen-aan.html
pi_172431723
quote:
Pokemon Go. Bah
pi_172465301
Iemand die een vrouwelijke Drampa aan mij wil geven? :p
pi_172465646
Speelt er hier iemand toevallig ook de online TCG? Onlangs mee begonnen en het is er verslavend kan ik zeggen :)
pi_172469883
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:37 schreef DannyDeko het volgende:
Speelt er hier iemand toevallig ook de online TCG? Onlangs mee begonnen en het is er verslavend kan ik zeggen :)
Heb het wel even gespeeld, maar ik vond het te simpel.
  zondag 16 juli 2017 @ 20:55:13 #145
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_172470089
Ik ben nu Pokémon Sun aan het spelen in het Duits zodat shiny breeding straks een stuk makkelijker gaat.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_172472531
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Heb het wel even gespeeld, maar ik vond het te simpel.
Ik heb veel Hearthstone gespeeld en was even klaar met het rng festijn dat HS is, en dan is ptcgo best leuk voor de afwisseling.
  maandag 24 juli 2017 @ 12:29:29 #147
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172640347
'SABLEVOLANT' voor nieuwe Mega Stones via Mystery Gift.
  maandag 24 juli 2017 @ 18:17:29 #148
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172647225
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:29 schreef Gary_Oak het volgende:
'SABLEVOLANT' voor nieuwe Mega Stones via Mystery Gift.
En heb je je litten al te pakken?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:22:31 #149
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172659879
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

En heb je je litten al te pakken?
Heb het spel nog steeds niet aangeraakt. :') Echt te druk gehad. :') Probeer het aankomend weekend wel. :P
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:30:26 #150
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_172660019
Probeer ik te chainen ik voor een 4 IV, hidden ability Goomy, krijg ik een shiny Trumbeak.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_172666855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:30 schreef Goedzooi het volgende:
Probeer ik te chainen ik voor een 4 IV, hidden ability Goomy, krijg ik een shiny Trumbeak.
Lekker man!

Ik heb zojuist een Mareanie gevangen :)
pi_172667601
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Lekker man!

Ik heb zojuist een Mareanie gevangen :)
Kreeg er gisteren 1 via wonder trade, met hidden ability _O_
Daarna gaan breeden EV trainen, vind ik een shiny Raticate _O_
Wel kut dat ik daardoor berries moest verspillen om de EV's van de gevangen Raticate teniet te doen -O-
  dinsdag 25 juli 2017 @ 16:20:51 #153
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172668610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:30 schreef Goedzooi het volgende:
Probeer ik te chainen ik voor een 4 IV, hidden ability Goomy, krijg ik een shiny Trumbeak.
Mooi toch?

Enige shiny die ik ooit gebreed heb was een Swinub, maar wel met de juiste nature.
pi_172687105
Gisteren lekker Pokemon Firered uitgespeeld. Wilde vandaag aan Crystal beginnen, helaas interne batterij dood, tragedie alom dus. Weet iemand waar je eventueel die batterij kan laten vervangen? Ik heb zelf twee linkerhanden dus ik wil het zelf niet doen uit angst dat ik het spel helemaal kapot maak. En tjah als het niet te repareren valt voor een goede prijs dan speel ik het wel op een emulator, maar op de gameboy geniet het toch de voorkeur.
pi_172688698
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:28 schreef S.W.A.T. het volgende:
Gisteren lekker Pokemon Firered uitgespeeld. Wilde vandaag aan Crystal beginnen, helaas interne batterij dood, tragedie alom dus. Weet iemand waar je eventueel die batterij kan laten vervangen? Ik heb zelf twee linkerhanden dus ik wil het zelf niet doen uit angst dat ik het spel helemaal kapot maak. En tjah als het niet te repareren valt voor een goede prijs dan speel ik het wel op een emulator, maar op de gameboy geniet het toch de voorkeur.
Welke Nintendo heb je?
pi_172689124
Gameboy Advance SP, van vroeger weer even opgedoken. Voor de rest niets anders van Nintendo.
pi_172689486
Worden alleen Gold en Silver beschikbaar gesteld voor de 3DS/2DS? Of Crystal ook? #dtv
pi_172689546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:23 schreef S.W.A.T. het volgende:
Gameboy Advance SP, van vroeger weer even opgedoken. Voor de rest niets anders van Nintendo.
Is ie niet nog ergens te krijgen?

Heb eventueel ook een 3ds met pokemon Y voor je liggen voor een schappelijk prijsje. Ligt al lang stof te happen. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 14:48:15 ]
pi_172689592
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is ie niet nog ergens te krijgen?

Heb eventueel ook een 3ds met pokemon Y voor je liggen voor een schappelijk prijsje. Ligt al lang stof te happen. :')
Haha naja de angst die ik heb is dat als ik het koop dat na een tijdje dat batterijtje het ook niet doet. Dusja, ik zat op playr.org te kijken, kan ik normaal gesproken wel op, maar atm laden de spellen helaas niet.
pi_172689868
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:23 schreef S.W.A.T. het volgende:
Gameboy Advance SP, van vroeger weer even opgedoken. Voor de rest niets anders van Nintendo.
😅
pi_172709957
Ik heb een hele box vol met gebreede pichu en pikachu met minimaal 4 perfecte IV's, dus als iemand er een wil hoor ik het graag :)
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:53:20 #162
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172716291
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:49 schreef S.W.A.T. het volgende:

[..]

Haha naja de angst die ik heb is dat als ik het koop dat na een tijdje dat batterijtje het ook niet doet. Dusja, ik zat op playr.org te kijken, kan ik normaal gesproken wel op, maar atm laden de spellen helaas niet.
Er zit geen interne batterij in (3)DS cartridges, die gerbuiken de klok van de (3)DS zelf.

Het vervangen van de interne batterij van een GB(C)/A cartdridge is trouwens een precisieklusje, zou ik zeker niet aan beginnen als je twee linkerhanden hebt.
pi_172729708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:28 schreef S.W.A.T. het volgende:
Gisteren lekker Pokemon Firered uitgespeeld. Wilde vandaag aan Crystal beginnen, helaas interne batterij dood, tragedie alom dus. Weet iemand waar je eventueel die batterij kan laten vervangen? Ik heb zelf twee linkerhanden dus ik wil het zelf niet doen uit angst dat ik het spel helemaal kapot maak. En tjah als het niet te repareren valt voor een goede prijs dan speel ik het wel op een emulator, maar op de gameboy geniet het toch de voorkeur.
Speel dan heartgold of soulsilver. Is leuker en mooier
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:51:50 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172729741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:28 schreef S.W.A.T. het volgende:
Gisteren lekker Pokemon Firered uitgespeeld. Wilde vandaag aan Crystal beginnen, helaas interne batterij dood, tragedie alom dus. Weet iemand waar je eventueel die batterij kan laten vervangen? Ik heb zelf twee linkerhanden dus ik wil het zelf niet doen uit angst dat ik het spel helemaal kapot maak. En tjah als het niet te repareren valt voor een goede prijs dan speel ik het wel op een emulator, maar op de gameboy geniet het toch de voorkeur.
Je kunt Crystal gewoon blijven spelen hoor, alleen de interne klok van het spel doet het niet meer, dus events gebaseerd op tijd gebeuren niet meer. FireRed heeft dat niet en dus ook geen batterij.
pi_172733808
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je kunt Crystal gewoon blijven spelen hoor, alleen de interne klok van het spel doet het niet meer, dus events gebaseerd op tijd gebeuren niet meer. FireRed heeft dat niet en dus ook geen batterij.
Heb ondertussen een alternatief gevonden, maar crystal heeft die interne klok nodig, anders laadt het spel niet. Corrupted savefile enzo, Emerald kan idd gewoon gespeeld worden zonder dat interne klok het doet.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:08:12 #166
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172736895
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:34 schreef S.W.A.T. het volgende:

[..]

Heb ondertussen een alternatief gevonden, maar crystal heeft die interne klok nodig, anders laadt het spel niet. Corrupted savefile enzo, Emerald kan idd gewoon gespeeld worden zonder dat interne klok het doet.
Oh, raar. :o De laatste keer dat ik Crystal laadde, deed ie het gewoon. Zal binnenkort eens kijken als ik thuis ben. Wat is je alternatieve oplossing?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:11:21 #167
429367 DKUp
ON TOUR
pi_172736962
Crystal komt misschien wel later op de 3DS of de Switch >:O

Hopelijk :X
SOONY
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:01:34 #168
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_172757732
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:11 schreef DKUp het volgende:
Crystal komt misschien wel later op de 3DS of de Switch >:O

Hopelijk :X
Hoop ik ook.
Nederlands is mijn goedste vak
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:14:28 #169
429367 DKUp
ON TOUR
pi_172758966
Verwachten we nog een speciale gouden en zilveren (New) 2DS (XL) met respectievelijk Gold en Silver?
SOONY
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:15:24 #170
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172758990
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:14 schreef DKUp het volgende:
Verwachten we nog een speciale gouden en zilveren (New) 2DS (XL) met respectievelijk Gold en Silver?
Alsjeblieft niet, ik heb daar het geld niet voor. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 29-07-2017 14:25:41 ]
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:20:57 #171
429367 DKUp
ON TOUR
pi_172759108
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Alsjeblief niet, ik heb daar het geld niet voor. :')
Ik ben er bang voor :D _O-
SOONY
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:26:29 #172
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172759207
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:20 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor :D _O-
Ik ook. :') Ik heb al een 2DS en een New 3DS. Die eerste zit te verstoffen, maar wilde hem zo graag hebben vanwege het verzamelgehalte. :')
pi_172762104
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet, ik heb daar het geld niet voor. :')
Daarom dus dat je loopt te leechen. :')
pi_172762588
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 16:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Daarom dus dat je loopt te leechen. :')
Van hem hebben we alle originele cardridges gezien.
Bij jou hebben we alleen maar een ds gezien met de software erop. Die net zo goed gekopieerd kan zijn.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:08:46 #175
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_172762672
Is hier ook iemand met een living national dex?
Nederlands is mijn goedste vak
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:11:28 #176
429367 DKUp
ON TOUR
pi_172762752
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ook. :') Ik heb al een 2DS en een New 3DS. Die eerste zit te verstoffen, maar wilde hem zo graag hebben vanwege het verzamelgehalte. :')
Ik heb een 2DS en Switch, dus ik hoop eigenlijk op alleen maar op Pokémon spellen op de Switch :+

Maar de 2DS is wel een grappig apparaat voor Pokémon geworden.
SOONY
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:14:53 #177
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172762826
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, raar. :o De laatste keer dat ik Crystal laadde, deed ie het gewoon. Zal binnenkort eens kijken als ik thuis ben. Wat is je alternatieve oplossing?
heb je nu al een android of een iphone voor pkmn go?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:46:11 #178
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_172763713
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:08 schreef Goedzooi het volgende:
Is hier ook iemand met een living national dex?
Sinds een paar weken mn living dex weer compleet gemaakt in Sun. Alleen die ene Legend moet ik nog, maar daar is nog geen EU event van geweest..
pi_172764675
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb een 2DS en Switch, dus ik hoop eigenlijk op alleen maar op Pokémon spellen op de Switch :+

Maar de 2DS is wel een grappig apparaat voor Pokémon geworden.
De New 2DS lijkt wel op de DS lite vind ik
  zaterdag 29 juli 2017 @ 18:31:27 #180
429367 DKUp
ON TOUR
pi_172764781
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:26 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

De New 2DS lijkt wel op de DS lite vind ik
Ik zag vandaag de doos. Echt klein.
SOONY
  zaterdag 29 juli 2017 @ 18:58:59 #181
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172765461
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 16:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Daarom dus dat je loopt te leechen. :')
Ik heb nog steeds geen reactie op onderstaande. :') Wat dacht je, dat ik niet zou happen op je uitdaging? Meneertje had een grote bek, maar toen ik gewoon de daad bij het woord voegde, was hij nergens te bekennen. _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Post het dan nog een keer als je durft? _O-

Zelfs als je paar catridges hebt betekent het niet zoveel. Je hebt die andere versies wel geleecht. :')

Echt hilarisch dat je nu alles probeert om te draaien terwijl je vroeger er gewoon heel open over was. _O-
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAM / Pokémon #57 Shiny metagross in Sun Moon

Zo, ik heb mijn deel gedaan. Nu het bewijs graag dat ik ooit zou hebben gezegd dat ik de boel heb geleeched en emulators zou hebben gebruikt. :* Want tot nu toe is het maar een beschuldiging zonder enig bewijs, zoals we van je gewend zijn. :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:04 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Van hem hebben we alle originele cardridges gezien.
Bij jou hebben we alleen maar een ds gezien met de software erop. Die net zo goed gekopieerd kan zijn.
Net zo goed? Bro, hij gaf het in het vorige topic gewoon toe dat 'een vriend' van hem die spellen op een geheugenkaartje voor hem had gezet. _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb X, Omega Ruby, en Moon maar ik heb er voor geen een betaald. Dat is wel wat weer iets minder. :')


[ Bericht 9% gewijzigd door Gary_Oak op 29-07-2017 19:07:44 ]
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:01:41 #182
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:04:28 #183
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172765576
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb een 2DS en Switch, dus ik hoop eigenlijk op alleen maar op Pokémon spellen op de Switch :+

Maar de 2DS is wel een grappig apparaat voor Pokémon geworden.
Ik heb die speciale editie van Pokémon Yellow. Dat ding ziet eruit als een stuk kaas. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:14 schreef KingRoland het volgende:

[..]

heb je nu al een android of een iphone voor pkmn go?
Nope, ik wacht op de nieuwe iPhone, dat is voorlopig mijn eerste prioriteit wat betreft grote aankopen. De grote apps verlaten Windows 10 Mobile, dus ik wil echt snel overstappen. :X Vandaar dat ik hoop dat Nintendo even rustig aan gaat doen met al die releases.
pi_172765777
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zag vandaag de doos. Echt klein.
Hij is al uit?
pi_172765794
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen reactie op onderstaande. :') Wat dacht je, dat ik niet zou happen op je uitdaging? Meneertje had een grote bek, maar toen ik gewoon de daad bij het woord voegde, was hij nergens te bekennen. _O-

[..]


[..]


[..]

Net zo goed? Bro, hij gaf het in het vorige topic gewoon toe dat 'een vriend' van hem die spellen op een geheugenkaartje voor hem had gezet. _O-

[..]

Ja ja. Foto uploaden van Google images en dan toen alsof je nooit hebt gezegd dat je emulators gebruikt. Lekker de dingen weer verdraaien. _O-
pi_172765835
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb die speciale editie van Pokémon Yellow. Dat ding ziet eruit als een stuk kaas. :D

[..]

Nope, ik wacht op de nieuwe iPhone, dat is voorlopig mijn eerste prioriteit wat betreft grote aankopen. De grote apps verlaten Windows 10 Mobile, dus ik wil echt snel overstappen. :X Vandaar dat ik hoop dat Nintendo even rustig aan gaat doen met al die releases.
Ik wil de speciale Pikachu editie ook. Helaas nergens meer te koop.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:20:12 #187
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172765947
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja ja. Foto uploaden van Google images en dan toen alsof je nooit hebt gezegd dat je emulators gebruikt. Lekker de dingen weer verdraaien. _O-
Je naam stond op dat papiertje hč. :') Wel op de spoiler geklikt? Als je uitgeluld bent, kun je gewoon een echte man zijn en toegeven dat je fout zat, meid. Tyf op uit deze topicreeks, je slaat de ene flater na de andere, bent een klaploper van de franchise en eigenlijk ben je pas sinds het vorige deel echt gaan posten (hoewel je niks wezenlijks bijdraagt), dus je mis niks. :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:16 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik wil de speciale Pikachu editie ook. Helaas nergens meer te koop.
Ik had 'm voor 100 euro. Nu zal ie denk ik veel meer kosten. :X Kijk op eBay? Inb4 Atak die het niet gelooft en een foto eist van die 2DS. _O-
pi_172766598
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je naam stond op dat papiertje hč. :') Wel op de spoiler geklikt? Als je uitgeluld bent, kun je gewoon een echte man zijn en toegeven dat je fout zat, meid. Tyf op uit deze topicreeks, je slaat de ene flater na de andere, bent een klaploper van de franchise en eigenlijk ben je pas sinds het vorige deel echt gaan posten (hoewel je niks wezenlijks bijdraagt), dus je mis niks. :*

[..]

Ik had 'm voor 100 euro. Nu zal ie denk ik veel meer kosten. :X Kijk op eBay? Inb4 Atak die het niet gelooft en een foto eist van die 2DS. _O-
Waarom moest je je post aanpassen? Wilde toch paar dingen veranderen om nog wat stoerder over te komen? Jammer dat je jezelf weer laat kennen. Enige wat je kunt doen is eindeloos de andere beschuldigen; natuurlijk zonder bewijs. Opscheppen over de paar games die je hebt maar niet hebben over de games die je in het verleden hebt geleecht en waar je vroeger zo openhartig over was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 29-07-2017 20:11:52 ]
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:46:14 #189
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172766749
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom moest je je post aanpassen? Wilde toch paar dingen veranderen om nog wat stoerder over te kopen? Jammer dat je jezelf weer laat kennen. Enige wat je kunt doen is eindeloos de andere beschuldigen; natuurlijk zonder bewijs. Opscheppen over de paar games die je hebt maar niet hebben over de games die je in het verleden hebt geleecht en waar je vroeger zo openhartig over was.
Waar was ik erover openhartig dan? Je lult maar in de rondte, maar komt met geen enkel bewijs. Mijn bewijs was je post in het vorige topic die ik telkens hier neerzet. Jouw bewijs is enkel je woord. Zo werkt het niet, meisje. Kom maar op met die posts waar ik er zo openhartig over was. Gebruik de zoekfunctie of Google. Ik heb je al meerdere keren gevraagd om ermee te komen. Als je er zo zeker van bent, kan je het best vinden. Klaploper. :r
pi_172766867
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom moest je je post aanpassen? Wilde toch paar dingen veranderen om nog wat stoerder over te kopen? Jammer dat je jezelf weer laat kennen. Enige wat je kunt doen is eindeloos de andere beschuldigen; natuurlijk zonder bewijs. Opscheppen over de paar games die je hebt maar niet hebben over de games die je in het verleden hebt geleecht en waar je vroeger zo openhartig over was.
Laat dan eens zien waar hij dat zegt.
Je lult maar wat.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:57:46 #191
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172767097
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Laat dan eens zien waar hij dat zegt.
Je lult maar wat.
Echt een kleuter is het ook. Blijf lekker in ONZ.
pi_172770535
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je naam stond op dat papiertje hč. :') Wel op de spoiler geklikt? Als je uitgeluld bent, kun je gewoon een echte man zijn en toegeven dat je fout zat, meid. Tyf op uit deze topicreeks, je slaat de ene flater na de andere, bent een klaploper van de franchise en eigenlijk ben je pas sinds het vorige deel echt gaan posten (hoewel je niks wezenlijks bijdraagt), dus je mis niks. :*

[..]

Ik had 'm voor 100 euro. Nu zal ie denk ik veel meer kosten. :X Kijk op eBay? Inb4 Atak die het niet gelooft en een foto eist van die 2DS. _O-
Helaas kwam die uit toen ik een periode weinig tot niet pokemonde, of gamen in het algemeen, eigenlijk.

Afijn, ik heb de Alpha Saphire 2DS, maar zoals ik al heb aangegeven ben ik wel aan een nieuwe toe. De snelheid en dergelijke vallen wel tegen, dus vandaar (ook na updates). Misschien is dit een van de redenen dat de pokégemeenschap games voor de switch wil.

Als er een USUM 3DSXL uitkomt, weet ik het wel. Ook al is het niet goed voor mijn portemonnee.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:46:29 #193
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172771097
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:25 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Helaas kwam die uit toen ik een periode weinig tot niet pokemonde, of gamen in het algemeen, eigenlijk.

Afijn, ik heb de Alpha Saphire 2DS, maar zoals ik al heb aangegeven ben ik wel aan een nieuwe toe. De snelheid en dergelijke vallen wel tegen, dus vandaar (ook na updates). Misschien is dit een van de redenen dat de pokégemeenschap games voor de switch wil.

Als er een USUM 3DSXL uitkomt, weet ik het wel. Ook al is het niet goed voor mijn portemonnee.
Ah, heb je die bundel gekocht? Het spel kwam toch als download? :o Ik heb persoonlijk liever het fysieke spel. Vind die doosjes leuk om te hebben voor mijn verzameling. :P Ik denk eerlijk gezegd dat je wel blij wordt gemaakt dit najaar hoor. :P Ik hoop dat de Switch een refresh krijgt tegen de tijd dat de nieuwe spellen uitkomen.
pi_172772314
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ah, heb je die bundel gekocht? Het spel kwam toch als download? :o Ik heb persoonlijk liever het fysieke spel. Vind die doosjes leuk om te hebben voor mijn verzameling. :P Ik denk eerlijk gezegd dat je wel blij wordt gemaakt dit najaar hoor. :P Ik hoop dat de Switch een refresh krijgt tegen de tijd dat de nieuwe spellen uitkomen.
Alpha Saphire was inderdaad voorgeďnstalleerd. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik de sd-kaart van de Alpha Saphire 2DS in een eventuele nieuwe 3DS doe, kan ik Alpha Saphire dan spelen?

Ook ik heb liever de doosjes hoor, hahah. Omega Ruby heb ik ook 'gewoon'. Ik vind het alleen zo jammer dat ik al mijn gen 4 en gen 5 games heb verkocht. :'( Anders had ik nu een veel grotere collectie.

Ik denk dat ik de steelcase met beide Ultra games zal kopen binnenkort. Dan geef ik eentje aan mijn broertje en houd ik eentje voor mijzelf. :)
  zondag 30 juli 2017 @ 08:17:23 #195
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172776192
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:29 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Alpha Saphire was inderdaad voorgeďnstalleerd. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik de sd-kaart van de Alpha Saphire 2DS in een eventuele nieuwe 3DS doe, kan ik Alpha Saphire dan spelen?

Ook ik heb liever de doosjes hoor, hahah. Omega Ruby heb ik ook 'gewoon'. Ik vind het alleen zo jammer dat ik al mijn gen 4 en gen 5 games heb verkocht. :'( Anders had ik nu een veel grotere collectie.

Ik denk dat ik de steelcase met beide Ultra games zal kopen binnenkort. Dan geef ik eentje aan mijn broertje en houd ik eentje voor mijzelf. :)
Als het goed is, is het gekoppeld aan je Nintendo ID, maar dat weet ik niet zeker. Probeer het als je ooit een nieuwe handheld koopt? Waarom heb je die games verkocht? :o Die steelbooks zijn wel heel cool ja, ik heb er ook een paar. O+
pi_172776230
quote:
99s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als het goed is, is het gekoppeld aan je Nintendo ID, maar dat weet ik niet zeker. Probeer het als je ooit een nieuwe handheld koopt? Waarom heb je die games verkocht? :o Die steelbooks zijn wel heel cool ja, ik heb er ook een paar. O+
Ik had ze al heel lamg niet meer gespeeld, maar toen ik ze speelde kwamen ze heel sloom over in vergelijking met huidige games. Nu heb ik spijt dat ik ze heb verkocht.
pi_172786951
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, raar. :o De laatste keer dat ik Crystal laadde, deed ie het gewoon. Zal binnenkort eens kijken als ik thuis ben. Wat is je alternatieve oplossing?
Emulator maar gedaan, prefereer de gameboy maar heb geen in om geld uit te geven voor een alternatief. Werkt prima al is crystal op laptop natuurlijk wel 'raar' haha
  maandag 31 juli 2017 @ 02:42:30 #198
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172799504
quote:
9s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:23 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik had ze al heel lamg niet meer gespeeld, maar toen ik ze speelde kwamen ze heel sloom over in vergelijking met huidige games. Nu heb ik spijt dat ik ze heb verkocht.
Volgens mij zijn ze wel een stuk sneller als je ze op je 3DS afspeelt. Nieuwe processor etc. Bummer, man. -O-

quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:10 schreef S.W.A.T. het volgende:

[..]

Emulator maar gedaan, prefereer de gameboy maar heb geen in om geld uit te geven voor een alternatief. Werkt prima al is crystal op laptop natuurlijk wel 'raar' haha
Over een paar maanden is die generatie overgezet op de Virtual Console, dus je kunt dan het op je 2/3DS spelen voor een zacht prijsje. _O_
pi_172800472
quote:
99s.gif Op maandag 31 juli 2017 02:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze wel een stuk sneller als je ze op je 3DS afspeelt. Nieuwe processor etc. Bummer, man. -O-

[..]

Over een paar maanden is die generatie overgezet op de Virtual Console, dus je kunt dan het op je 2/3DS spelen voor een zacht prijsje. _O_
Ik speelde ze op mijn 2DS, dus daar zal het niet aan gelegen hebben -O-
  maandag 31 juli 2017 @ 16:53:37 #200
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172809660
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 08:21 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik speelde ze op mijn 2DS, dus daar zal het niet aan gelegen hebben -O-
-O-
pi_172811458
quote:
99s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

-O-
Speel jij je oude Pokémon spellen nog wel eens?

Ik ga maar een nieuw team maken denk ik. Ik heb nog geen idee wie ik er in zal doen. Iemand suggesties?

[ Bericht 9% gewijzigd door snorvanJohanDerksen op 31-07-2017 18:27:11 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 01:23:01 #202
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172821691
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:12 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Speel jij je oude Pokémon spellen nog wel eens?

Ik ga maar een nieuw team maken denk ik. Ik heb nog geen idee wie ik er in zal doen. Iemand suggesties?
Helemaal geen tijd, man. ;( Heb ook nog een stuk of 8 Xbox-spellen die ik nog niet eens heb aangeraakt.

Ik ben zelf een diehard fan van de eerste 251 Pokémon. Maar in welk spel wil je je team samenstellen? Dat is namelijk ook belangrijk om te weten.
pi_172825356
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Helemaal geen tijd, man. ;( Heb ook nog een stuk of 8 Xbox-spellen die ik nog niet eens heb aangeraakt.

Ik ben zelf een diehard fan van de eerste 251 Pokémon. Maar in welk spel wil je je team samenstellen? Dat is namelijk ook belangrijk om te weten.
In game maak ik altijd een team met alleen de regio waar ik speel. Nu wil ik een competitief team maken zonder onderscheid tussen regio's.

De eerste 251 zijn inderdaad fantastisch. Totodile zal voor altijd mijn favoriete starter zijn, en Togepi mijn favoriete baby pokemon. :)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:58:33 #204
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172833637
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:12 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Speel jij je oude Pokémon spellen nog wel eens?

Ik ga maar een nieuw team maken denk ik. Ik heb nog geen idee wie ik er in zal doen. Iemand suggesties?
Voor de SP(welk spel?) of voor de MP?
pi_172834252
Eindelijk Moon uitgespeeld. Nu maar eens beginnen met X. :9

Ze zeggen dat X een beetje aanvoelt als de eerste generatie Pokemon game (red/blue/yellow).

Ik ben benieuwd.
pi_172834735
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Voor de SP(welk spel?) of voor de MP?
Mijn team? Voor Sun en Moon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:04:25 #207
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172834748
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:03 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Mijn team? Voor Sun en Moon
heb je al wat in gedachten? Ik heb zeg maar al 9 afwisselende teams die de E4 aankunnen, maar wil je er ook competetief online mee battelen, want dan word het een ander verhaal, aangezien je dan ook wat meer pkmn met utility moves nodig bij hebt.
pi_172835434
Booyah, 3 moltres in de pocket. 91 en 2x 82.

Btw, in Utrecht hebben we een algemene WA raid groep, voor elke kleur een aparte WA groep, en er wordt momenteel een discord opgezet waar meldingen via gymhuntr automatisch binnen komen.

Als iemand interesse heeft, pm even ...
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:48:41 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172835624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:41 schreef probeer het volgende:
Booyah, 3 moltres in de pocket. 91 en 2x 82.

Btw, in Utrecht hebben we een algemene WA raid groep, voor elke kleur een aparte WA groep, en er wordt momenteel een discord opgezet waar meldingen via gymhuntr automatisch binnen komen.

Als iemand interesse heeft, pm even ...
Verkeerde topic, je moet hier zijn

GAM / [Pokémon GO] #222 Moltres
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:09:38 #210
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172836208
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:03 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Mijn team? Voor Sun en Moon
Laat ik voor de gein maar wat proberen, random uit de teams met wie ik ik de e4 verslagen heb, met zoveel mogelijk coverage.

Dragalge, Houndoom, Ferrothorn, Aerodactyl,Galvantula en Medicham.

Kan wel proberen of dat e4gezien werkt, of het online ook werkt, ga ik niet proberen
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:12:07 #211
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172836266
oh je kunt galvantula nauurlijn ook vervangen door manectric en zn megastone gebruiken dan, voor de coverage maakt het niet gek veel uit..
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:13:28 #212
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172836302
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:43 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

In game maak ik altijd een team met alleen de regio waar ik speel. Nu wil ik een competitief team maken zonder onderscheid tussen regio's.

De eerste 251 zijn inderdaad fantastisch. Totodile zal voor altijd mijn favoriete starter zijn, en Togepi mijn favoriete baby pokemon. :)
Er zijn vele guides te vinden die je op weg kunnen helpen. Ik heb me er niet in verdiept, aangezien de spellen voor mij enkel tijdverdrijf zijn. Mijn team is doorgaans Blastoise, Typhlosion, Dragonite, Tyranitar, Gengar en Crobat. Gewoon, omdat ik deze het leukst vind. :P
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:15:37 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_172836345
In mijn fav team zitten iig Ferrothorn, medicham, houndoom en mamoswine
pi_172857851
Thanks voor de suggesties.

Ik ga vrijdag weg en zal me er wat meer in verdiepen als ik terug kom van vakantie. Nu ga ik maar door met shiny hunten voor een shiny pichu (ben al ruim een week aan het breeden). :')
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:49:25 #215
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172931409
http://www.perfectly-nint(...)ns-pokemon-go-japan/

Vanaf 18 augustus weer een nieuwe event. Code is op te halen bij Intertoys.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:23:38 #216
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_173077490
Welke game spelen jullie als je pokemon al uitgespeeld hebt? Voor al die dingen als breeden, ev/iv, pokedex completen etc etc.

Wil daar ook is mee bezig gaan en ben er lichtjes mee bezig met omega ruby heel soms.. Neem aan dat het met alle nieuwere spellen wel goed kan maar soms zijn de post-game dingen wel wat beter? (hoe is postgame van moon? dat spel nog niet aangeraakt, maar hoorde dat die van X niet heel goed was)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 03:48:49 #217
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173080282
Weer een code voor Mega Stones: 'POYONG'.
pi_173231738
SOONY
pi_173233321
Pkmn Gold. _O_
22 september trouwens.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_173233451
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:39 schreef Noretz het volgende:
Pkmn Gold. _O_
22 september trouwens.
Wat is er de 22ste?
pi_173235861
Nieuwe teasers! Onthullen niet veel spannends... wél dat er nu dus gebouwen staan op die lege plekken!
pi_173236236


quote:
New Z-Moves!

In Pokémon Sun and Pokémon Moon, the main character wears a Z-Ring in order to use Z-Moves. In Pokémon Ultra Sun and Pokémon Ultra Moon, the main character will put on a Z-Power Ring, which can use even more varieties of Z-Moves than the Z-Ring! And the games also feature new Z-Moves for certain Pokémon!

Ominous dark clouds are spreading in the sky above the Alola region, the setting of Pokémon Ultra Sun and Pokémon Ultra Moon. New buildings and landscapes appear that were not previously seen in Pokémon Sun and Pokémon Moon.

Necrozma's New Tale

In Pokémon Ultra Sun and Pokémon Ultra Moon, a story unfolds on a grand scale, with the Legendary Pokémon Solgaleo, Lunala, and Necrozma at its center. Secrets about Necrozma and the Alola region—undisclosed in the previous games—will come to light.


New Look for a New Adventure

The look of the main characters’ outfits has changed from the first trip through the Alola region—just in time for them to begin a new adventure! Choose the Pokémon that will become your partner, and set out on a journey through the world of Alola!


Vermilion Gym🤔?

[ Bericht 30% gewijzigd door DKUp op 18-08-2017 16:31:29 ]
SOONY
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:55:11 #223
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173237199
Is Salazzle alleen verkrijgbaar bij Game Mania via de Nintendo Zone of ook bij Intertoys met een papieren voucher? Dacht dat ik dat laatste ergens gelezen had. :?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:56:10 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173237211
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:20 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er een leuk extraatje zit in die doosjes. Anders zou het zo lame zijn. :')
pi_173237237
quote:
Ik vind het persoonlijk niet waard om Sun helemaal overnieuw te spelen omdat er paar nieuwe gebouwen in staan.
pi_173240001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat is er de 22ste?
Zijn ze te verkrijgen de doosjes met download code. ;)
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_173322926
De "doosjes" schijnen ¤9,99 per stuk te gaan kosten.
Ik koop ze dus allebei :9

Crystal helaas nooit gespeeld -O-
WAAR IS CRYSTAL :'(?!
SOONY
pi_173328634

De officiële packshots

Ultra Moon ziet er wel vetter uit.
SOONY
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:51:53 #229
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_173351222
Red, Blue en Yellow zijn nu met korting te koop in de eShop (t/m 4 september).

Ik zie trouwens dat je nu ook met paypal tegoed kunt kopen. Goede zet!
pi_173527038
Net terug van vakantie, dus is het tijd om ultra sun en ultra moon te pre orderen (een voor mij, een voor me broertje).

Weet iemand of je met de dual bundel twee losse game cards krijgt, of een game card met beide games erop?
pi_173550774
Weet iemand of je met de ultra dual bundel twee losse game cards krijgt, of een game card met beide games erop?
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:45:17 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173553018
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:10 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Weet iemand of je met de ultra dual bundel twee losse game cards krijgt, of een game card met beide games erop?
Omdat ik een toffe peer ben zoek ik het even op voor je.

https://www.nintendo.nl/N(...)ondigd--1242873.html

Ja. Volgens de officiële site van Nintendo krijg je beide winkelversies (fysieke exemplaren dus), een steelboek én downloadcodes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173553225
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat ik een toffe peer ben zoek ik het even op voor je.

https://www.nintendo.nl/N(...)ondigd--1242873.html

Ja. Volgens de officiële site van Nintendo krijg je beide winkelversies (fysieke exemplaren dus), een steelboek én downloadcodes.
Bedankt, toffe peer/ held. :)
pi_173584795
Waarom promoten ze Ultra S&M nog nauwelijks?
pi_173585016
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:00 schreef Unites het volgende:
Waarom promoten ze Ultra S&M nog nauwelijks?
Zelfs voor Black 2 en White 2 was er meer hype.
De laatste trailer met die matige hond sloeg ook nergens op _O-
Nog twee maanden en we hebben nauwelijks informatie :D

Of ze droppen opeens iets vets als een oude regio erbij. De map was ook grotendeels hetzelfde _O-
SOONY
pi_173586225
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zelfs voor Black 2 en White 2 was er meer hype.
De laatste trailer met die matige hond sloeg ook nergens op _O-
Nog twee maanden en we hebben nauwelijks informatie :D

Of ze droppen opeens iets vets als een oude regio erbij. De map was ook grotendeels hetzelfde _O-
Ik heb niet alle trailers gezien in verband met mijn internetloze vakantie, maar in de laatste was er achter Ryuki een omgeving die verdacht veel op de gym van Lt. Surge leek.

Overigens heb ik gisteren dan eindelijk de dual package bij MediaMarkt besteld. :)
pi_173586287
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:26 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik heb niet alle trailers gezien in verband met mijn internetloze vakantie, maar in de laatste was er achter Ryuki een omgeving die verdacht veel op de gym van Lt. Surge leek.

Overigens heb ik gisteren dan eindelijk de dual package bij MediaMarkt besteld. :)
Dat zou echt tof zijn :9
Ik had dat moment ook in de trailer gezien :Y
Maar we hebben buiten GSC en de remakes geen twee regio's gehad -O-
SOONY
pi_173587983
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat zou echt tof zijn :9
Ik had dat moment ook in de trailer gezien :Y
Maar we hebben buiten GSC en de remakes geen twee regio's gehad -O-
Ik weet niet wat het betekent, maar het is zeker noemenswaardig.
pi_173588082
Daarnet Pokémon Gold gepreorderd, ik twijfel om Silver ook nog te bestellen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 05-09-2017 00:01:19 ]
SOONY
  dinsdag 5 september 2017 @ 00:00:40 #240
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173592842
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef DKUp het volgende:
Daarnet Pokémon Gold gepreorded, ik twijfel om Silver ook nog te bestellen :P
Laat het weten of de verpakking nog een leuk extraatje bevat, naast een kraskaart met de downloadcode. :)
pi_173592923
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2017 00:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Laat het weten of de verpakking nog een leuk extraatje bevat, naast een kraskaart met de downloadcode. :)
Yep, zal ik doen.
SOONY
  dinsdag 5 september 2017 @ 00:13:05 #242
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173592934
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 00:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Yep, zal ik doen.
Pokémattie. O+
  dinsdag 5 september 2017 @ 07:23:43 #243
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_173594152
Ik ben net begonnen aan Soulsilver. Die had ik nog soort van half gespeeld liggen. Save verwijderd, opnieuw begonnen en sinds gisteren mn 2e badge binnen.
Ik wou eigenlijk Gold of Silver downloaden deze maand, als die uit komt, maar dat is nu een beetje zinloos..
pi_173594501
Gister was (de laatste dag?) de virtual console editie van gen 1 in de aanbieding, dus heb ik Yellow maar gedownload. :)
  donderdag 7 september 2017 @ 20:33:15 #245
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_173645718
Pokémon Sun and Moon zijn toch nog niet eens zo heel lang uit? Ze melken de franchise wel echt uit zeg ..
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:03:52 #246
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173660035
'DRACHE' voor de laatste Mega Stones.
pi_173660661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:33 schreef zzzzud het volgende:
Pokémon Sun and Moon zijn toch nog niet eens zo heel lang uit? Ze melken de franchise wel echt uit zeg ..
Dat deden ze toen ook met Pokémon Black and White met de deeltjes 2. Hoewel de derde versie al heel lang werd gebruikt :D

Alleen X and Y zijn niet verder uitgemolken :+
SOONY
pi_173660723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat deden ze toen ook met Pokémon Black and White met de deeltjes 2. Hoewel de derde versie al heel lang werd gebruikt :D

Alleen X and Y zijn niet verder uitgemolken :+
X is voor mijn gevoel ook de leukste. Geeft beetje het gevoel van Pokemon Red. Die version 2 releases zijn puur voor mensen die het spel nog niet gespeeld hebben. Het is precies dezelfde game met kleine veranderingen.
pi_173661295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:42 schreef Atak het volgende:

[..]

X is voor mijn gevoel ook de leukste. Geeft beetje het gevoel van Pokemon Red. Die version 2 releases zijn puur voor mensen die het spel nog niet gespeeld hebben. Het is precies dezelfde game met kleine veranderingen.
Ik ben op de Victory Road in Y, ik vind dit deel wel leuk.

Maar over twee weken weer lekker Pokémon Gold spelen :9
Natuurlijk zo snel mogelijk een Mareep vangen.
SOONY
pi_173662437
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ben op de Victory Road in Y, ik vind dit deel wel leuk.

Maar over twee weken weer lekker Pokémon Gold spelen :9
Natuurlijk zo snel mogelijk een Mareep vangen.
Pokemon gold? Dat is toch een oude game? Of heb ik iets gemist?
pi_173662470
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ben op de Victory Road in Y, ik vind dit deel wel leuk.

Maar over twee weken weer lekker Pokémon Gold spelen :9
Natuurlijk zo snel mogelijk een Mareep vangen.
Mareep is samen met Starly en Sewaddle de beste early encounter pokemon.
pi_173662505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Pokemon gold? Dat is toch een oude game? Of heb ik iets gemist?
Klopt een oude game, maar dan de virtual console versie voor de 3DS :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 08-09-2017 18:16:09 ]
SOONY
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:50:41 #253
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_173665670
Ik heb Pokemon Soul silver en Pokemon Platinum. Heeft het dan nog meerwaarde om Gold of Silver aan te schaffen?
pi_173671324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:50 schreef baniekje het volgende:
Ik heb Pokemon Soul silver en Pokemon Platinum. Heeft het dan nog meerwaarde om Gold of Silver aan te schaffen?
Alleen als je perse G/S opnieuw wilt spelen, anders is HG/SS de beste versie van Johto.
pi_173715149

Pokémon Ultra nieuws moet haast wel toch?
SOONY
pi_173733880
CC heeft bevestigd wat een ieder al dacht: fusies tussen Necrozma en Solgaleo of Lunala
pi_173734174
Wat een nieuws zeg :D
SOONY
pi_173748744
Nog meer nieuws: alleen Rockruff die de ability Own Tempo heeft, kan evolueren naar Dusk Lycanroc. En je raadt het al, Own Tempo Rockruff zijn alleen beschikbaar via de event.

Misschien is er een mogelijkheid om de event Rockruff te breeden?..
  woensdag 13 september 2017 @ 11:52:45 #259
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_173748891
Is dat event al geweest hier? Ik kan mij herinneren dat ik een paar events had overgeslagen omdat die pokemon ook in game te verkrijgen waren. Misschien toch die Salazzle maar halen dan deze week.
pi_173749190
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:52 schreef kciR het volgende:
Is dat event al geweest hier? Ik kan mij herinneren dat ik een paar events had overgeslagen omdat die pokemon ook in game te verkrijgen waren. Misschien toch die Salazzle maar halen dan deze week.
Own tempo Rockruff die in Dusk Lycanroc evolueert is nog niet uit. Die komt met USUM
pi_173773068
Ik word hier niet gelukkig van.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:51:29 #262
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173776645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:40 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Nog meer nieuws: alleen Rockruff die de ability Own Tempo heeft, kan evolueren naar Dusk Lycanroc. En je raadt het al, Own Tempo Rockruff zijn alleen beschikbaar via de event.

Misschien is er een mogelijkheid om de event Rockruff te breeden?..
Een tijdje terug was er een event voor een Dusk Lycanroc. :? Zo bijzonder is het dus toch niet? :o
pi_173776899
quote:
11s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Een tijdje terug was er een event voor een Dusk Lycanroc. :? Zo bijzonder is het dus toch niet? :o
Er is nooit een event voor dusk lycanroc geweest, de manier die ik beschreef is de enige manier om aan dusk lycanroc te komen ;)
  donderdag 14 september 2017 @ 19:31:31 #264
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173777462
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:04 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Er is nooit een event voor dusk lycanroc geweest, de manier die ik beschreef is de enige manier om aan dusk lycanroc te komen ;)
My bad, ik had het blijkbaar over de Midnight-versie.
pi_173777716
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

My bad, ik had het blijkbaar over de Midnight-versie.
Mo problemo. Ben je al begonnen aan Moon?
pi_173778295
Waarom een jaar na sun/moon al een ‘vervolg/remix’ versie :’) dat is echt te snel. En vooralsnog geen grote veranderingen..
pi_173778501
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom een jaar na sun/moon al een ‘vervolg/remix’ versie :’) dat is echt te snel. En vooralsnog geen grote veranderingen..
tussen de europese release van gold/silver en crystal zat nog geen halfjaar en tussen B/W en B2/W2 zat net anderhalf jaar.....
pi_173778738
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

tussen de europese release van gold/silver en crystal zat nog geen halfjaar en tussen B/W en B2/W2 zat net anderhalf jaar.....
Oh echf :’). Ik dacht minimaal 2 jaar.
  donderdag 14 september 2017 @ 21:13:20 #269
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173780143
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:41 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Mo problemo. Ben je al begonnen aan Moon?
Nee, ben druk bezig met solliciteren. :') Pfff, ik maar denken dat ik even rust kon hebben na mijn afstuderen. :'(
pi_173782570
Als je binnen een jaar gold of silver koopt, krijg je een downloadcode voor Celebi in SM/USUM
pi_173782668

Volgende week :B
SOONY
  donderdag 14 september 2017 @ 23:04:37 #272
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173783304
quote:
4s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:30 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Als je binnen een jaar gold of silver koopt, krijg je een downloadcode voor Celebi in SM/USUM
Even quoten ter herinnering, thanks. :)
pi_173887867
Original cap Pikachu is beschikbaar! De code is PIKACHU20. Je kan maar een van de cap pikachu kiezen, dus kies verstandig. ;)
  woensdag 20 september 2017 @ 13:18:31 #274
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173888125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:07 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Original cap Pikachu is beschikbaar! De code is PIKACHU20. Je kan maar een van de cap pikachu kiezen, dus kies verstandig. ;)
Heeft die Pikachu een item? :)
  woensdag 20 september 2017 @ 15:00:18 #275
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_173890167
quote:
11s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heeft die Pikachu een item? :)
Allemaal hebben ze een Z-crystal. 10.000.000 Volt kun je daarmee gebruiken.
pi_173890288
Vrijdag komen de heruitgaves van Gold en Silver uit. Het zal vast geen toeval zijn dat DUO dan geld stort ;)
  woensdag 20 september 2017 @ 15:52:15 #277
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173891364
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:00 schreef kciR het volgende:

[..]

Allemaal hebben ze een Z-crystal. 10.000.000 Volt kun je daarmee gebruiken.
Godver, kan ik ze dus niet zomaar dumpen in Pokémon Bank. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:05 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Vrijdag komen de heruitgaves van Gold en Silver uit. Het zal vast geen toeval zijn dat DUO dan geld stort ;)
'Helaas' afgestudeerd. :P
pi_173893691
quote:
99s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Godver, kan ik ze dus niet zomaar dumpen in Pokémon Bank. :')
Het is ook maar de vraag of ze in Pokemon bank geplaatst kunnen worden.

quote:
[..]

'Helaas' afgestudeerd. :P
Lol
  woensdag 20 september 2017 @ 23:06:05 #280
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173901411
quote:
Ik wist niet dat ie in Nederland uit zou komen! :D Nu snel een eerste date scoren om mee te nemen, ja toch. :@
pi_173904188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:35 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Het is ook maar de vraag of ze in Pokemon bank geplaatst kunnen worden.

[..]

Lol
Wat ik heb gelezen kan je ze gewoon op de Bank zetten. Wel zonder Z-stone helaas want items.
pi_173905361
Ik heb nog alle Pokemon seizoenen op mijn pc. De eerste vier seizoenen zijn leuk. Daarna begint het kinderachtig te worden. Hadden jullie dat ook?
pi_173906132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:13 schreef Atak het volgende:
Ik heb nog alle Pokemon seizoenen op mijn pc. De eerste vier seizoenen zijn leuk. Daarna begint het kinderachtig te worden. Hadden jullie dat ook?
Ik ben nu bezig met xy en het valt idd op dat er een kinderachtige toon in zit.
pi_173907196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:13 schreef Atak het volgende:
Ik heb nog alle Pokemon seizoenen op mijn pc. De eerste vier seizoenen zijn leuk. Daarna begint het kinderachtig te worden. Hadden jullie dat ook?
Ben je daar op dezelfde manier aan gekomen als je pokemon games?
pi_173912345
Morgen Pokémon Gold (en misschien Silver) :9
SOONY
pi_173912503
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:14 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met xy en het valt idd op dat er een kinderachtige toon in zit.
Voor mij hield het op toen Brock wegging.
pi_173913857
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:00 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Voor mij hield het op toen Brock wegging.
Bij mij toen misty wegging dat was gewoon leuk om te zien hoe ze furieus bezig was tegen ash
pi_173913905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:16 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Bij mij toen misty wegging dat was gewoon leuk om te zien hoe ze furieus bezig was tegen ash
Ik moet toegeven dat ik als koter veel gefapt heb op Misty. :’)


pi_173914193
Je krijgt hier dus alleen de downloadcode voor G/S als je de boxed version koopt, geen stickers/posters wat anderen wel krijgen. :{ Beetje jammer weer voor die paar euro's die je er extra voor betaalt.
pi_173914526
Dan alleen maar Gold. Ik wilde eigenlijk Crystal, maar ja....
SOONY
  donderdag 21 september 2017 @ 18:28:02 #291
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173914881
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:43 schreef Syntos het volgende:
Je krijgt hier dus alleen de downloadcode voor G/S als je de boxed version koopt, geen stickers/posters wat anderen wel krijgen. :{ Beetje jammer weer voor die paar euro's die je er extra voor betaalt.
Een heel doosje en dan alleen maar een kaartje met een code dus? :') Jeetje, wat een afzetters.
pi_173916055
De code is een jaar (?) geldig, dus ik wacht wel tot een ander meldt of de box de moeite waard is
pi_173917983
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Een heel doosje en dan alleen maar een kaartje met een code dus? :') Jeetje, wat een afzetters.
Ik doe mijn Silver cartridge en handleiding er wel in mits dat past. :')
pi_173923905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik als koter veel gefapt heb op Misty. :’)


[ afbeelding ]
:')
pi_173924392
Ik ga de starters maar proberen te klonen :7


[ Bericht 64% gewijzigd door DKUp op 22-09-2017 08:25:29 ]
SOONY
pi_173924657
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:10 schreef DKUp het volgende:
Ik ga de starters maar proberen te klonen :7
* Ze verschijnen alleen niet in je Pokédex dan :o

Toch? :@
pi_173924675
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Unites het volgende:

[..]

* Ze verschijnen alleen niet in je Pokédex dan :o

Toch? :@
Klopt, maar die krijg ik toch nooit vol :P
Alleen Gen 3 volgens mij :')
SOONY
pi_173925220
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:10 schreef DKUp het volgende:
Ik ga de starters maar proberen te klonen :7
Het kan ook zonder glitch. Breed je starter en ruil voor de andere starters op het GTS.
pi_173925231
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Klopt, maar die krijg ik toch nooit vol :P
Alleen Gen 3 volgens mij :')
Ik hoef alleen nog maar Necrozma en Guzzlord en dan heb ik de alola pokedex vol :)
pi_173927015
Sorry, het was natuurlijk Gen 4.

Gold is binnen, vanavond B:)B
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')