abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:16:02 #226
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_171529809
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:08 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel een maasgebouw voor als Marcel Keizer echt wordt aangesteld?
Keizer zou niet zo erg zijn
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:19:01 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171529866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:08 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel een maasgebouw voor als Marcel Keizer echt wordt aangesteld?
Waarom zouden we?
Oh.
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:19:23 #228
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171529877
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:04 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Geen gebrek aan vertrouwen in ieder geval.
Spreekt nog geen Nederlands. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:21:20 #229
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171529906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:08 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel een maasgebouw voor als Marcel Keizer echt wordt aangesteld?
Anne Frank huis.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:38:53 #230
279824 Mansjester
City>United
pi_171530319
Keizer, hou op hoor :')

Als spelers echt niks gepresteerd.
Als coach gewoon geen ervaring op hoogste niveau.

Die komt een totaal nieuwe wereld binnen. En wat heeft ie gepresteerd? Met de allerbeste talenten van Nederland tweede worden in een faalcompetitie als de Juup.

Nee, ik vrees een fiasco. Zie niet echt veel redenen om positief te zijn
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:40:12 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171530361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:38 schreef Mansjester het volgende:
Keizer, hou op hoor :')

Als spelers echt niks gepresteerd.
Als coach gewoon geen ervaring op hoogste niveau.

Die komt een totaal nieuwe wereld binnen. En wat heeft ie gepresteerd? Met de allerbeste talenten van Nederland tweede worden in een faalcompetitie als de Juup.

Nee, ik vrees een fiasco. Zie niet echt veel redenen om positief te zijn
Toch gewoon netjes een keer 14e en 15e geworden met Telstar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171530403
Op de valreep nog even Marcel Keizer "wie?" aanstellen omdat hij het billenmaatje van Bergkamp is zou toch wel het dieptepunt zijn in een seizoen vol dieptepunten _O-
blablablabla
pi_171530415
Keizer, de nieuwe kroonprins en redder van het Nederlandsch voetbal _O_
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:43:06 #234
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171530457
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Keizer, de nieuwe kroonprins en redder van het Nederlandsch voetbal _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_171530657
Als je ziet wat voor spelers Keizer regelmatig ter beschikking had vorig jaar in de Jupiler League, dan is die tweede plaats helemaal niet zo bijzonder eigenlijk :')
pi_171530801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
Als je ziet wat voor spelers Keizer regelmatig ter beschikking had vorig jaar in de Jupiler League, dan is die tweede plaats helemaal niet zo bijzonder eigenlijk :')
Heb ook geen zin in die nobody, zie mijn eerdere reactie.
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:56:04 #237
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171530814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
Als je ziet wat voor spelers Keizer regelmatig ter beschikking had vorig jaar in de Jupiler League, dan is die tweede plaats helemaal niet zo bijzonder eigenlijk :')
Sommigen hier geloven dat de EL finale halen ook niet z'on bijzondere prestatie was met deze selectie
RED ONS HENNIEGOD
pi_171531041
Ik vind Keizer een prima optie voor Ajax. Waarom? Er zijn niet zoveel betere :). Met Stam krijg je gegarandeerd betonvoetbal, bovendien mag je dan nog vrezen als Ajax-fan ook dat de deur naar het eerste voor jongens als Nouri en Frenkie de Jong direct wordt gesloten: te weinig fysiek. Met wat pech zal Stam zelfs Overmars pushen juist een of twee sterke jongens te contracteren.

Schmidt en Tuchel klinkt allemaal hartstikke leuk, maar ik ben bang voor Ajax dat die niet haalbaar zijn. Bovendien zie je die gezichten al als ze te horen krijgen dat ze 0,0 inspraak hebben over de technische staf _O- . Die haken direct af. Qua persoonlijkheid lijken die mij ook veel te aanwezig, dat gaat direct weer botsen met Bergkamp & co.

Nu Bosz weg is krijg je sowieso iemand die in meer of mindere mate als marionet zal dienen. Dan denk ik dat Keizer een prima keus is, die kent veel van de spelers al, heeft afgelopen seizoen ook veel gebabbeld met Bosz (die kwam geregeld kijken bij Jong Ajax) en zal waarschijnlijk ook nog aansturen op relatief aanvallend en frivool voetbal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 19:06:48 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:07:28 #239
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171531148
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind Keizer een prima optie voor Ajax. Waarom? Er zijn niet zoveel betere :). Met Stam krijg je gegarandeerd betonvoetbal, bovendien mag je dan nog vrezen als Ajax-fan ook dat de deur naar het eerste voor jongens als Nouri en Frenkie de Jong direct wordt gesloten: te weinig fysiek. Met wat pech zal Stam zelfs Overmars pushen juist een of twee sterke jongens te contracteren.

Schmidt en Tuchel klinkt allemaal hartstikke leuk, maar ik ben bang voor Ajax dat die niet haalbaar zijn. Bovendien zie je die gezichten al als ze te horen krijgen dat ze 0,0 inspraak hebben over de technische staf _O- . Die haken direct af. Qua persoonlijkheid lijken die mij ook veel te aanwezig, dat gaat direct weer botsen met Bergkamp & co.

Nu Bosz weg is krijg je sowieso iemand die in meer of mindere mate als marionet zal dienen. Dan denk ik dat Keizer een prima keus is, die kent veel van de spelers al, heeft afgelopen seizoen ook veel gebabbeld met Bosz (die kwam geregeld kijken bij Jong Ajax) en zal waarschijnlijk ook nog aansturen op relatief aanvallend en frivool voetbal.
Je zegt hiermee eigenlijk dat de club gewoon verrot is in alle lagen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:16:32 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171531405
Ik zou het vooral opvallend vinden omdat als dit faalt er sowieso wel koppen gaan rollen in het 'technisch hart' (ik geef nog steeds elke keer een beetje over in mijn mond)

In die zin is het wel gedurfd
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171531717
quote:
9s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Je zegt hiermee eigenlijk dat de club gewoon verrot is in alle lagen
Het lijkt er wel op dat je bij Ajax wel te maken met een heel web aan allerlei persoonlijke belangen, vriendjespolitiek, mesjes in de rug en weet ik veel wat voor spelletjes er meer worden gespeeld. Volgens mij zijn er nogal wat mensen die hun eigen persoontje boven de club plaatsen, eigenlijk allemaal min of meer de baas willen spelen, hun zin willen doordrijven zonder de positie van trainer te bekleden. Het ziet er echter niet naar uit dat die figuren snel vertrekken. Als er eentje in een benarde situatie komt, duikt er al snel een ander op die hem een hand boven het hoofd houd.

Toch moet je als club verder, maar het lijkt me duidelijk dat deze huidige situatie de deuren sluit voor veel trainers met een duidelijke persoonlijkheid. Ik denk dat Van der Sar en Overmars dat zich ook goed realiseren en dat daarop zullen filteren bij de zoektocht naar een nieuwe coach.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik zou het vooral opvallend vinden omdat als dit faalt er sowieso wel koppen gaan rollen in het 'technisch hart' (ik geef nog steeds elke keer een beetje over in mijn mond)

In die zin is het wel gedurfd
Dat betwijfel ik eigenlijk :). Hoe zou het moeten falen? Misschien als Ajax pakweg vierde wordt in de competitie, maar dan moet je het wel heel bont maken. Daarvoor is teveel kwaliteit aanwezig. Daarnaast heb ik sterk het gevoel dat dit fundament van het huidige technische hart wel stevig staat, al zou het drie keer mislukken, dan wordt er gewoon drie keer een nieuwe trainer aangesteld. Kijk alleen al hoe vernuftig ze dit hele gebeuren met Bosz in de doofpot hebben gestopt. Ja, ach, we wilden hem niet aan z'n contract houden. Maar niks aan de hand hoor, er speelde echt niets. Interne conflicten? Nee joh, absoluut niet. Geen sprake van.

Het bereiken van de EL-finale (volledig de verdiensten van Bosz) zal het technisch hart ook zien als hun prestatie en daarom speelruimte geven in geval van Europees falen de komende seizoenen.

Eigenlijk zou je iemand moeten hebben die van buitenaf naar binnen durft te stappen en de knuppel in het hoenderhok durft te gooien, maar ja ... Cruijff is er niet meer ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 19:28:45 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:38:22 #242
378023 Wotte
wotte!?
pi_171532130
Ik denk dat Keizer de beste optie is, die 'grotere' namen zijn waarschijnlijk onhaalbaar.
pi_171532315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:38 schreef Mansjester het volgende:
Keizer, hou op hoor :')

Als spelers echt niks gepresteerd.
Als coach gewoon geen ervaring op hoogste niveau.

Die komt een totaal nieuwe wereld binnen. En wat heeft ie gepresteerd? Met de allerbeste talenten van Nederland tweede worden in een faalcompetitie als de Juup.

Nee, ik vrees een fiasco. Zie niet echt veel redenen om positief te zijn
Toen Van Gaal bij Ajax begon had hij ook nog niets gepresteer als speler en trainer. Minder dan Keizer zelfs. Dus dat zegt ook niet alles.

Bovendien kunnen wereldspelers er totaal niets van begrijpen als trainer. Dus die twee werelden laten zich niet altijd verenigen.
pi_171532751
quote:
Ajax ziet Keizer als serieuze optie voor opvolging van Bosz
Ajax denkt er sterk over na om Marcel Keizer aan te stellen als opvolger van Peter Bosz bij Ajax.

Redactie 07-06-17, 19:24 Laatste update: 19:46
4
Door Nik Kok

Over de 48-jarige Amsterdammer zijn ze bij Ajax lyrisch. Het was zelfs al de bedoeling dat hij komend seizoen aan zou sluiten bij de technische staf van het eerste elftal omdat ook Peter Bosz de kwaliteiten van de trainer van Jong Ajax erkende.

Keizer kende dan ook een goed seizoen met de beloften van Ajax. Met dat elftal werd hij tweede in de Jupiler League achter kampioen VVV Venlo. Met de manier waarop hij dat deed oogstte hij veel lof. Jong Ajax speelde aantrekkelijk voetbal. Veel van de talenten waarmee hij afgelopen seizoen werkte zou hij als hoofdtrainer van het eerste elftal weer tegenkomen.

Keizer heeft geen grote staat van dienst als trainer. Met Telstar, Cambuur en FC Emmen behaalde hij geen grote noemenswaardige successen. Als speler kwam hij voornamelijk uit voor Cambuur terwijl hij ook de jeugdopleiding van Ajax doorliep. Daar maakte hij deel uit van de lichting van Dennis Bergkamp en de broertjes De Boer en Witschge. Met Bergkamp onderhoudt hij een vriendschappelijke band. Dat kan hem van pas komen. Bergkamp maakt deel uit van het technisch hart van Ajax en beoordeelt op die manier ook de prestaties van Keizer.
Keizer die Dennis even gaat vertellen hoe het moet

:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171533173
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Keizer die Dennis even gaat vertellen hoe het moet

:)
Je haalt Dennis als speler en staflid door elkaar. Op t laatste gebied komt hij net kijken.

Een trainer is een schaker en moet kunnen motiveren. Ik denk dat Bergkamp een goede schaker kan zijn maar ik vraag me af of hij de capaciteiten bezit om te kunnen motiveren. Bovendien.. ja, hij moet ook naar Keizer kunnen luisteren, zo werkt de rolverdeling bij een organisatie die ook als team opereert.

Ik zou Fred Grim de lijnen wel willen zien uitzetten.
pi_171533501
Het kan best zo zijn dat Keizer een prima trainer is maar hij heeft totaal geen status en sowieso geen enkele ervaring op hoog niveau.
Dan heb ik eigenlijk nog liever Ten Hag, uitstekende trainer alleen moet ie verder zijn bek dicht houden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:21:00 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171533549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Het kan best zo zijn dat Keizer een prima trainer is maar hij heeft totaal geen status en sowieso geen enkele ervaring op hoog niveau.
Dan heb ik eigenlijk nog liever Ten Hag, uitstekende trainer alleen moet ie verder zijn bek dicht houden.
Bosz had dat wel?
pi_171533669
Zolang het iemand is met enige pursenellitie (lees: niet Bergkamp), is het allemaal wel best joh, laten we de invloed van de trainer vooral niet overschatten.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:34:47 #249
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171533986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zolang het iemand is met enige pursenellitie (lees: niet Bergkamp), is het allemaal wel best joh, laten we de invloed van de trainer vooral niet overschatten.
Aad de Mos kan dan weer aan het werk
RED ONS HENNIEGOD
pi_171534028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Het kan best zo zijn dat Keizer een prima trainer is maar hij heeft totaal geen status en sowieso geen enkele ervaring op hoog niveau.
Dan heb ik eigenlijk nog liever Ten Hag, uitstekende trainer alleen moet ie verder zijn bek dicht houden.
Leo Beenhakker verbaast en verrast iedereen als hij op 28 september 1991 na het thuisduel met Fortuna Sittard (3-1 winst) besluit te vertrekken bij Ajax. Na twee jaar keert hij terug naar Real Madrid om daar technisch directeur te worden. Louis van Gaal, sinds 1988 in dienst van de Amsterdammers als jeugdtrainer, hoofd opleidingen en assistent-trainer, wordt aangesteld als zijn opvolger.

Van Gaal kwam uit dezelfde positie omhoog en werd in het begin te licht bevonden.

Wellicht moet Ajax het eens gaan zoeken in een trainer met een licht profiel die net komt kijken net als toen. Des te meer kans je hebt dat deze trainer zich eerst een aantal jaren bij Ajax wil ontwikkelen en niet zo'n tijdelijk geval wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')