abonnement Unibet Coolblue
pi_171717652
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:

F2007, met name toen die later in het seizoen die donkerrode kleur kreeg.
[ afbeelding ]

BMW Sauber F1.08:
[ afbeelding ]
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:32 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]

Enige jammer zijn de gegroefde banden.
Wat een aparte lijnen door al die extra vleugeltjes en spoilers, vooral die sauber :D . Iemand die wat meer informatie kan geven over deze ontwerpen? Waarom zien we dit nu niet meer? Nieuwe aerodynamica regels? :)
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:04:39 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171717821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:56 schreef ZwarteSteen het volgende:

[..]

[..]

Wat een aparte lijnen door al die extra vleugeltjes en spoilers, vooral die sauber :D . Iemand die wat meer informatie kan geven over deze ontwerpen? Waarom zien we dit nu niet meer? Nieuwe aerodynamica regels? :)
In 2017 zien we ze weer wat meer.

En inderdaad, regels probeerden dingen te verbieden waardoor alle wagens er nu ongeveer gelijk uit zien. Om inhalen te bevorderen. Heeft niet gewerkt :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171725475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:18 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet gelijk weer denken aan Zandvoort na het zien van deze foto.
Alex Zanardi en Ralf Schumacher gaven een demo en zouden in de middag enkele ronden gaan racen tegen elkaar.
Al na één ronde begaf de motor van Zanardi het en was de pret voorbij.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171726657
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 06:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik moet gelijk weer denken aan Zandvoort na het zien van deze foto.
Alex Zanardi en Ralf Schumacher gaven een demo en zouden in de middag enkele ronden gaan racen tegen elkaar.
Al na één ronde begaf de motor van Zanardi het en was de pret voorbij.
Dat was niet na 1 ronde... En volgens mij was het die van Ralf die plofte.
Zanardi ging in de Audi S rechtdoor en vol door de grindbak. Een ronde daarna plofte er een motor bij het oprijden van de hunzerug (richting scheivlak), volgens mij die van Ralf, met een enorme mooie wit/blauwe rookwolk. Zanardi liet vervolgens voor de hoofdtribune zijn motor afslaan toen hij donuts wilde draaien.

Dat was in '99 volgens mij, en ik zat toen op de bult bij de Audi S, dus heb alles mooi kunnen zien.
pi_171728986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:22 schreef TagForce het volgende:

[..]

Dat was niet na 1 ronde... En volgens mij was het die van Ralf die plofte.
Zanardi ging in de Audi S rechtdoor en vol door de grindbak. Een ronde daarna plofte er een motor bij het oprijden van de hunzerug (richting scheivlak), volgens mij die van Ralf, met een enorme mooie wit/blauwe rookwolk. Zanardi liet vervolgens voor de hoofdtribune zijn motor afslaan toen hij donuts wilde draaien.

Dat was in '99 volgens mij, en ik zat toen op de bult bij de Audi S, dus heb alles mooi kunnen zien.
Het was 1999 ja, dat weet ik nog wel zeker, dank voor de aanvulling Tag :)
Ik liep op dat moment richting scheivlak en zag dus op dat moment weinig van de actie helaas.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:31:58 #56
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171746875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:56 schreef ZwarteSteen het volgende:

[..]

[..]

Wat een aparte lijnen door al die extra vleugeltjes en spoilers, vooral die sauber :D . Iemand die wat meer informatie kan geven over deze ontwerpen? Waarom zien we dit nu niet meer? Nieuwe aerodynamica regels? :)
Dat heeft inderdaad te maken met de nieuwe regels. Al deze extra vleugeltjes zag je vanaf 2005 meer een meer verschijnen, met 2007 en 2008 echt als hoogtepunten. Voor het seizoen van 2009 werden nieuwe regels geïntroduceerd, met onder meer de terugkomst van de slicks. Al die flaps en vleugels mochten niet meer. Wat opviel was de enorme voorvleugel en hoge achtervleugel. Ik had echt een wtf moment bij de start van de eerste race toen. :')

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')