abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:28:25 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171531775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh men ziet het niet eens :o en dan nog, het zal wel weer weggewuifd worden als hoort bij zo'n operatie. Doodnormaal dat de politie zoiets doet.
In je onderbroek op straat staan staat vast niet in het terrorisme protocol .

Fijn dat jij er bent :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 07-06-2017 21:19:02 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:08:05 #27
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171535151
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 01:16 schreef mootie het volgende:
Ik lees nergens dat de mensenrechten worden afgeschaft.
Met Facebook is dat al.

En gister hoorde ik dat de politie tomtom gegevens gaat gebruiken voor snelheid overtredingen.

Privacy is niet meer
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:11:39 #28
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171535281
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:34 schreef ems. het volgende:
Kikker in de pan mag veranderd worden naar storm in een glas water. Het is welgeteld 1 kut die die mening heeft terwijl iedereen haar woorden afschiet en de politie zelfs (nog steeds) niet met wapens de straat op wil omdat dat niet zou bijdragen aan een goede sfeer.

Beetje sensatie is prima. Jammer dat de internet-jugend dat meteen weer probeert te verdraaien voor hun eigen "alles is kut en niets is mijn schuld" agenda.
dergelijke zaken is niet losstaand.

The autochtone westerling is wel degelijk the frog in boiling water
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171536041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef sturmpie het volgende:
Trump wil ook van die shit af, daarom is die vlieg-ban er ook, 'n aantal landen mogen USA niet in omdat kans op terror.
Dat was ook al onder Obama zo en heeft niets te maken met de mensenrechten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171536093
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met Facebook is dat al.

En gister hoorde ik dat de politie tomtom gegevens gaat gebruiken voor snelheid overtredingen.

Privacy is niet meer
Klinkt interessant.
Heb je daar een bron van?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:46:35 #31
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171536614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat was ook al onder Obama zo en heeft niets te maken met de mensenrechten.
waarom dan al die heisa ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171540319
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dergelijke zaken is niet losstaand.
Meningen verschillen. Dat jij een andere mening over het geheel hebt maakt het niet automatisch een complot.
quote:
The autochtone westerling is wel degelijk the frog in boiling water
Want er valt zoveel te zeggen voor een genocide van een overwegend hoogopgeleid publiek dat de wereld rollende houdt.
Conscience do cost.
pi_171540742
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef sturmpie het volgende:

[..]

waarom dan al die heisa ?
Omdat Trump geen politicus is en als een olifant door de porseleinkast walst.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 juni 2017 @ 00:53:27 #34
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171540783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:34 schreef ems. het volgende:
Kikker in de pan mag veranderd worden naar storm in een glas water. Het is welgeteld 1 kut die die mening heeft terwijl iedereen haar woorden afschiet en de politie zelfs (nog steeds) niet met wapens de straat op wil omdat dat niet zou bijdragen aan een goede sfeer.

Beetje sensatie is prima. Jammer dat de internet-jugend dat meteen weer probeert te verdraaien voor hun eigen "alles is kut en niets is mijn schuld" agenda.
grappig, altijd weer die focus op de boodschapper ipv de boodschap.
lijkt mij niet al te handig wanneer het je om factfinding gaat.

klinkt misschien heel gek, maar waarom niet gewoon het je getoonde materiaal zelf beoordelen op credibility en je verder niet al te veel aan trekken van de boodschapper, het medium (youtube,VHS,papier,Facebook,tv,rooksignalen,postduif,vimeo) of degene die het post..?
Huig
pi_171540801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 00:53 schreef Orwell het volgende:

[..]

grappig, altijd weer die focus op de boodschapper ipv de boodschap.
Klaagde jij niet met enige regelmaat over de media?
quote:
lijkt mij niet al te handig wanneer het je om factfinding gaat.
Die muts geeft een mening. Een stomme mening maar desalniettemin een mening.
quote:
klinkt misschien heel gek, maar waarom niet gewoon het je getoonde materiaal zelf beoordelen op credibility en je verder niet al te veel aan trekken van de boodschapper, het medium (youtube,VHS,papier,Facebook,tv,rooksignalen,postduif,vimeo) of degene die het post..?
Dat doe ik ook. Maar ik bekritiseer hoe de kerk van youtube misbruikt wordt als "bewijsmateriaal" terwijl er doorgaans niets van bewijs tussen zit. Als dat wel het geval zou zijn zouden we deze discussie nu op N&A hebben ipv op BNW.

Hoe is jouw hele reactie trouwens toepasselijk op het May-verhaal?
Conscience do cost.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:07:10 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171544382
Is er al iets veranderd?
zo ja wat dan?
als er daadwerkelijk iets goedgekeurd is door de overheid, en vooral als andere landen het ook doen, DAN is de wet er door!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:27:59 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171544743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:34 schreef ems. het volgende:
Kikker in de pan mag veranderd worden naar storm in een glas water. Het is welgeteld 1 kut die die mening heeft terwijl iedereen haar woorden afschiet en de politie zelfs (nog steeds) niet met wapens de straat op wil omdat dat niet zou bijdragen aan een goede sfeer.

Beetje sensatie is prima. Jammer dat de internet-jugend dat meteen weer probeert te verdraaien voor hun eigen "alles is kut en niets is mijn schuld" agenda.
Tja het is die kut juist die op de inlichtingen diensten en politie heeft bezuinigd. Dat toegeven en terugdraaien zal ze nooit doen natuurlijk. De wet aanpassen is eenvoudiger en goedkoper.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_171551290
quote:
Krijg het al benauwd bij die titel, "NWO AGENDA LAID OUT IN PLAIN SIGHT", je hoort Alex Jones het al bijna schreeuwen.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met Facebook is dat al.

En gister hoorde ik dat de politie tomtom gegevens gaat gebruiken voor snelheid overtredingen.

Privacy is niet meer
TomTom? Gebruikt niemand meer, dus vrij zinloos. En sowieso, denk eens verder man, alsof een TomTom gelinkt staat aan een bepaalde auto, daar kan je dus echt geen boete op geven - nu niet, nooit niet. Daarnaast is het compleet obsolete, kan je beter de locatiegeschiedenis van je Google accountje aanhouden, maargoed.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:34:06 #39
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171551569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Krijg het al benauwd bij die titel, "NWO AGENDA LAID OUT IN PLAIN SIGHT", je hoort Alex Jones het al bijna schreeuwen.

[..]

Dan zou ik het maar niet kijken..
straks plant zo'n suggestief filmpje nog rare ideeën in je hoofd.

en als je toch kijkt...zet het geluid uit.
Huig
pi_171551794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:34 schreef Orwell het volgende:

[..]

Dan zou ik het maar niet kijken..
straks plant zo'n suggestief filmpje nog rare ideeën in je hoofd.

en als je toch kijkt...zet het geluid uit.

Heb jij het geluid nou ook uit? Of prefereer je het toch als mensen je even vertellen hoe en wat je moet denken? :)
Conscience do cost.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:54:11 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171551930
Die quote (van Ben Franklin) komt ook uit andere tijden natuurlijk, toen was 'terrorisme' balen thee in de haven gooien. Iets wat meneer Franklin trouwens vreselijk vond. Hij heeft zelfs (zo gaat het verhaal) aangeboden om de schade voor de Britten 'uit eigen middelen' te vergoeden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 8 juni 2017 @ 16:58:08 #42
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171552037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef Summers het volgende:
Mensenrechten afpakken IS terrorisme .
Ligt er helemaal aan van wie ze het afpakken. Moslims zouden per definitie weinig mensenrechten moeten hebben. Ze erkennen ze niet, waarom er wel aanspraak op maken?
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:02:30 #43
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171552153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb jij het geluid nou ook uit? Of prefereer je het toch als mensen je even vertellen hoe en wat je moet denken? :)
of..?
Huig
pi_171552167
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:58 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan van wie ze het afpakken. Moslims zouden per definitie weinig mensenrechten moeten hebben. Ze erkennen ze niet, waarom er wel aanspraak op maken?
Mja, dan ga je een beetje een gevaarlijke richting varen. Straks moeten ze een ster gaan dragen?
pi_171552334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:02 schreef Orwell het volgende:

[..]

of..?
Nou, filmpje bekeken hoor, 8 minuten van m'n leven die ik nooit meer terug krijg. Wat een onzin.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:14:47 #46
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171552515
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, filmpje bekeken hoor, 8 minuten van m'n leven die ik nooit meer terug krijg. Wat een onzin.
sorry man..
Huig
  vrijdag 9 juni 2017 @ 08:10:43 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171566045
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 00:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat Trump geen politicus is en als een olifant door de porseleinkast walst.
oldboys krentenbrood dat is goed
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 08:11:34 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171566049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 16:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Krijg het al benauwd bij die titel, "NWO AGENDA LAID OUT IN PLAIN SIGHT", je hoort Alex Jones het al bijna schreeuwen.

[..]

TomTom? Gebruikt niemand meer, dus vrij zinloos. En sowieso, denk eens verder man, alsof een TomTom gelinkt staat aan een bepaalde auto, daar kan je dus echt geen boete op geven - nu niet, nooit niet. Daarnaast is het compleet obsolete, kan je beter de locatiegeschiedenis van je Google accountje aanhouden, maargoed.
Tomtom zit in renaults dacht ik.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171567321
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tomtom zit in renaults dacht ik.
Nog steeds geen bron waaruit blijkt dat de politie tomtom uitleest. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171568723
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nog steeds geen bron waaruit blijkt dat de politie tomtom uitleest. ..
Je dacht die echt te gaan krijgen? Je weet wie het zegt toch? ;) :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')