abonnement Unibet Coolblue
pi_171510805
Poll: Wie o wie?
Danny Blind
Edgar Davids
Frank de Boer
Dick Advocaat
Henk ten Cate
Jaap Stam
Ron Jans
Erik ten Hag
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Zeg 't maar jongens.
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2017 @ 21:36:03 #2
35723 crew  GGMM
pi_171510902
Die Roger Schmidt, maar die staat niet in de poll. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 21:37:02 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171510936
Marcel Keizer ook niet. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171510943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:36 schreef GGMM het volgende:
Die Roger Schmidt, maar die staat niet in de poll. :{
Een mof bij een jodenclub, domvarken!
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2017 @ 21:38:12 #5
35723 crew  GGMM
pi_171510978
Overigens heeft Gert-Jan Verbeek zich ook aangeboden. :)

http://www.nu.nl/voetbal/(...)t-alleen-punten.html

Vooral het feit dat hij zich niet te groot voelt voor Ajax vind ik een enorm compliment richting de club. Je zou toch zeggen dat iemand met zo'n staat van dienst niet zit te wachten op een clubje als Ajax.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171511155
John van den Brom.
pi_171511805
Ik hoop ten Hag of Schmidt, vrees Stam, Jans, Verbeek of Brom.
pi_171511882
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:43 schreef Toto69 het volgende:
John van den Brom.
Dit
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:10:14 #9
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171512036
Seedorf, na 2 maanden gaat ie weg vanwege knallende ruzie met Hennie en Dennis.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171517209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:38 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Gert-Jan Verbeek zich ook aangeboden. :)

http://www.nu.nl/voetbal/(...)t-alleen-punten.html

Vooral het feit dat hij zich niet te groot voelt voor Ajax vind ik een enorm compliment richting de club. Je zou toch zeggen dat iemand met zo'n staat van dienst niet zit te wachten op een clubje als Ajax.
Maar Gertjan Verbeek heeft wel gelijk wat hij zegt over het resultaatvoetbal. Toen hij met Bochum vorig jaar een keer met 5-4 van Nürnberg won, dan zie je op het forum alleen maar geklaag over het aantal tegendoelpunten. Zij vinden daar een 1-0 overwinning het mooist.
Je ziet daar op het forum zoveel nadruk op nul tegendoelpunten.
pi_171517478
Aad de Mos hoop ik.
pi_171517961
Als Marcel Keizer het wordt, dan heeft hij vorig jaar seizoen toch een meesterzet gedaan om Cambuur na een paar maanden al vaarwel te zeggen. Bijna niemand bij Cambuur snapte dat toen.
pi_171518181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:51 schreef Idisrom het volgende:
Als Marcel Keizer het wordt, dan heeft hij vorig jaar seizoen toch een meesterzet gedaan om Cambuur na een paar maanden al vaarwel te zeggen. Bijna niemand bij Cambuur snapte dat toen.
Geen bijzondere voetballer. Niet echt een imposant CV met Emmen, Telstar en degradatie met Cambuur. Jong Ajax scheen leuk te spelen, maar wat is dat waard?

Zou mij een hele rare zet lijken.
pi_171518943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Geen bijzondere voetballer. Niet echt een imposant CV met Emmen, Telstar en degradatie met Cambuur. Jong Ajax scheen leuk te spelen, maar wat is dat waard?

Zou mij een hele rare zet lijken.
Heeft dus bij Jong ajax fantastisch voetbal gespeeld met een constant verschillende selectie en is zelfs tweede geworden, zal de lijn van Bosz doortrekken en kent de spelers hartstikke goed.

Met het oog op de CL kwalificatie van volgende maand niet een rare, noch onlogische zet.
pi_171518999
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Brammess het volgende:

[..]

Heeft dus bij Jong ajax fantastisch voetbal gespeeld met een constant verschillende selectie en is zelfs tweede geworden, zal de lijn van Bosz doortrekken en kent de spelers hartstikke goed.

Met het oog op de CL kwalificatie van volgende maand niet een rare, noch onlogische zet.
Ik heb Jong Ajax nauwelijks zien spelen, maar hij had daar regelmatig de beschikking over eerste elftalspelers en zelfs internationals. Lijkt me moeilijk op waarde te schatten.

De beste man is als trainer en voetballer alleen bekend met de lagere niveaus en zou nu een heel seizoen de verliezend EL finalist de CL in moeten brengen? Dan moet je er wel heel veel vertrouwen in hebben.
pi_171519133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik heb Jong Ajax nauwelijks zien spelen, maar hij had daar regelmatig de beschikking over eerste elftalspelers en zelfs internationals. Lijkt me moeilijk op waarde te schatten.

De beste man is als trainer en voetballer alleen bekend met de lagere niveaus en zou nu een heel seizoen de verliezend EL finalist de CL in moeten brengen? Dan moet je er wel heel veel vertrouwen in hebben.
Het klinkt raar inderdaad als je het zo op een rijtje zet, maar ze zijn intern echt tevreden over hem. Ik denk dat Schmidt prioriteit is en dat, mocht het niet lukken, Keizer het overneemt.

Het spelersmateriaal valt ook wel redelijk mee. Vanaf de maand oktober begon de drukke maand voor het eerste en werden Nouri, vd Beek, Cassierra en de Ligt eigenlijk wel vast meegenomen naar het eerste en deden ze eigenlijk alleen mee op maandagavondpotjes.
pi_171526676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Geen bijzondere voetballer. Niet echt een imposant CV met Emmen, Telstar en degradatie met Cambuur. Jong Ajax scheen leuk te spelen, maar wat is dat waard?

Zou mij een hele rare zet lijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:52 schreef BobW het volgende:
FreekJansenVI twitterde op woensdag 07-06-2017 om 15:52:08 Marcel Keizer is de belangrijkste kandidaat om Peter Bosz op te volgen als hoofdtrainer van #Ajax. Meer zo op VI.nl reageer retweet
Keizer op pole-position voor trainerschap Ajax
pi_171526785
quote:
Het blijft een hele grote gok.
pi_171567300
Wat een kutpoll.. Derhalve niet gestemd..

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2017 09:45:24 ]
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 11:41:20 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171569463
John van den Brom.

Wat mij eigenlijk ook de meest logische keuze lijkt als je kijkt naar de beschikbaarheid.
Man met een Ajaxverleden. Dat zien ze graag daar toch?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171579751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:38 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Gert-Jan Verbeek zich ook aangeboden. :)

http://www.nu.nl/voetbal/(...)t-alleen-punten.html

Vooral het feit dat hij zich niet te groot voelt voor Ajax vind ik een enorm compliment richting de club. Je zou toch zeggen dat iemand met zo'n staat van dienst niet zit te wachten op een clubje als Ajax.
Verbeek is nu net zo'n type wat niet bij Ajax past. Te onbehouwen, te direct in het geven van zijn mening en te hard.
Ik vind hem een uitstekende trainer, maar niet een man die in het totaalprofiel van Ajax past, te "boers". Dan zou ik eerder voor een Ron Jans gaan, ook een heldere voetbalvisie, maar "beschaafder".
Nog steeds inhoudsloos
pi_171586895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:37 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Verbeek is nu net zo'n type wat niet bij Ajax past. Te onbehouwen, te direct in het geven van zijn mening en te hard.
Ik vind hem een uitstekende trainer, maar niet een man die in het totaalprofiel van Ajax past, te "boers". Dan zou ik eerder voor een Ron Jans gaan, ook een heldere voetbalvisie, maar "beschaafder".
Gertjan Verbeek wil heel graag naar de Bundesliga. Het gaat waarschijnlijk hem niet lukken met VFL Bochum. Hij heeft gezien hoe zijn opvolger bij Heracles, die daar bij die club kon komen toen GJV voor de grote clubs (AZ) ging, hem nu voorbij gesneld is.
Dus Gertjan denkt nu ook via Ajax sneller bij een Bundesligaclub te kunnen uitkomen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:20:21 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_171590642
Ik ben inmiddels overleden
pi_171606789
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Gertjan Verbeek wil heel graag naar de Bundesliga. Het gaat waarschijnlijk hem niet lukken met VFL Bochum. Hij heeft gezien hoe zijn opvolger bij Heracles, die daar bij die club kon komen toen GJV voor de grote clubs (AZ) ging, hem nu voorbij gesneld is.
Dus Gertjan denkt nu ook via Ajax sneller bij een Bundesligaclub te kunnen uitkomen.
Ik zeg niet dat hij niet geschikt is voor het trainersschap daar, alleen vind ik hem niet een typerende Ajax trainer. En ja als GJV de Bundesliga in wil, kan dat ook via deze omweg.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171606886
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:20 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zit tong80 ook al op ongein.nl ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')