abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:03:00 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171561694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op weg naar gender fluid en gender neutral, er is ook al een genderless acting award, in het leven geroepen door mtv.
MTV is al decennia een Cultureel-Marxistisch propagandakanaal
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:08:43 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171561903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op weg naar gender fluid en gender neutral, er is ook al een genderless acting award, in het leven geroepen door mtv.
Vroeger toen MTV nog videoclips uitzond.. (good times)
Nou en, daarvoor hebben ze de afstandbediening uitgevonden.
En.... zap!
Problem solved!
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:02 schreef controlaltdelete het volgende:
MTV richt zich ook op tieners. Brainwashen die youngsters.
En jij kijkt ook anders wist je dit niet!
Plus nog steeds kan je zappen he, je hoeft niet te kijken!
er zijn tegenwoordig minimaal 30 kanalen beschikbaar in nederland, per provider!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:09:30 #53
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171561939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:02 schreef controlaltdelete het volgende:
MTV richt zich ook op tieners. Brainwashen die youngsters.
De leerlingen bij mij kijken eigenlijk vooral via Youtube en alles, niet via MTV. Dat is zelfs voor de huidige jeugd een faalkanaal.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:10:41 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171561972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:41 schreef ems. het volgende:
Openingspost is een van de meest belachelijke dingen die ik in tijden heb gelezen. Klinkt alsof het geschreven is door iemand die boos wordt op vrouwen als ze niet willen neuken.
:D _O_ _O-

Ems. in tha house!!!

^O^ _O_
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:12:02 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562014
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De leerlingen bij mij kijken eigenlijk vooral via Youtube en alles, niet via MTV. Dat is zelfs voor de huidige jeugd een faalkanaal.
Off-topic

Wat voor les geef jij? En waar zoeken ze nog collega's?
:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:12:33 #56
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171562033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Off-topic

Wat voor les geef jij? En waar zoeken ze nog collega's?
:P
In heel Brabant zoeken ze nog, en Engels ftw
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:15:10 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562117
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

In heel Brabant zoeken ze nog, en Engels ftw
Engels met de zachte G :D
Ik kan alleen erg goed Twengels!
Mijn vrouw wil niet daar heen verkassen, dus helaas :+

Back on topic! ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:15:59 #58
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171562145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Engels met de zachte G :D
Ik kan alleen erg goed Twenegels!
Mijn vrouw wil niet daar heen verkassen, dus helaas :+

Back on topic! ^O^
On Topic: in de Victoriaanse tijd had je ook van die "stoere mannen clubjes" die bang waren voor een sterke vrouw. Ook dat is nu dus gewoon weer een herhalende beweging.
pi_171562211
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

En dat is erg?
Ik zie overal wel een antwoord op! Zo te zien heb je liever een klote huwelijk, waarbij de vrouw erg onderdanig is aan de man!

Ik zie een religieuze achtergrond achter dit complete verhaal!
Natuurlijk wil ik een gelukkig huwelijk vandaar dat ik voorstander ben van de natuurlijke orde . Of je nu aanhanger bent van de bijbel of de koran of je bent een darwinist . In grote lijnen vertellen ze ong hetzelfde verhaal mbt de man/vrouw relatie

En natuurlijk is het erg . Waarom het nadelige gevolgen heeft kan je hier lezen : BNW / The harmful effects of early sexual activity

In de bovenstaande topic gaat het over vrouwen die vroegtijdige seksuele relaties hebben en de schadelijke effecten die het heeft op de maatschappij als geheel . Wat terug te leiden is naar de seksuele revolutie. Daar begon het allemaal
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:18:58 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171562242
Ik heb het niet gezien maar gelezen. De lgbtqp-etc-trein rijdt ondertussen lekker verder, normaliseren al die sneeuwvlokjes want gender fluid, non binary allemaal zo tof, als het maar geen hetero is.


Als je er zo eens doorheen scrolt levert de gekte geen schoonheden op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:20:51 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Natuurlijk wil ik een gelukkig huwelijk vandaar dat ik voorstander ben van de natuurlijke orde . Of je nu aanhanger bent van de bijbel of de koran of je bent een darwinist . In grote lijnen vertellen ze ong hetzelfde verhaal mbt de man/vrouw relatie

En natuurlijk is het erg . Waarom het nadelige gevolgen heeft kan je hier lezen : BNW / The harmful effects of early sexual activity

In de bovenstaande topic gaat het over vrouwen die vroegtijdige seksuele relaties hebben en de schadelijke effecten die het heeft op de maatschappij als geheel . Wat terug te leiden is naar de seksuele revolutie. Daar begon het allemaal
mijn vrouw heeft een kind uit haar vorige relatie.
Btw wat moet je dan doen als je huwelijk echt super kut is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171562319
Mja, lost zichzelf allemaal wel weer op denk ik. Laat iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft, je hoeft je er niet mee te associëren toch? Snap niet waar je bang voor bent, misschien beetje onzekerheid.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:22:47 #63
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171562367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gelezen. De lgbtqp-etc-trein rijdt ondertussen lekker verder, normaliseren al die sneeuwvlokjes want gender fluid, non binary allemaal zo tof, als het maar geen hetero is.


Als je er zo eens doorheen scrolt levert de gekte geen schoonheden op.
Ik kom het nooit tegen. Ja we hebben op school 1 iemand die in een transitiefase zit. Maar die loopt er niet mee te koop.

Het lijkt meer alsof jij het zelf bewust opzoekt want ik kom dit soort filmpjes dus nooit in het wild tegen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:24:19 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171562429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Natuurlijk wil ik een gelukkig huwelijk vandaar dat ik voorstander ben van de natuurlijke orde . Of je nu aanhanger bent van de bijbel of de koran of je bent een darwinist . In grote lijnen vertellen ze ong hetzelfde verhaal mbt de man/vrouw relatie

En natuurlijk is het erg . Waarom het nadelige gevolgen heeft kan je hier lezen : BNW / The harmful effects of early sexual activity

In de bovenstaande topic gaat het over vrouwen die vroegtijdige seksuele relaties hebben en de schadelijke effecten die het heeft op de maatschappij als geheel . Wat terug te leiden is naar de seksuele revolutie. Daar begon het allemaal
Alfred Kinsey schreef zijn rapporten niet zomaar. Daar stak veel meer achter.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171562481
Wat een uitermate achterlijk conservatief gelul is dit allemaal... Alsof vrouwen debiele idiote schepsels zijn die je nooit maar dan ook nooit voor vol moet aanzien. Lachwekkend en triest tegelijk.

Dat het hier het meest prettig vertoeven is van alle gebieden ter wereld hebben we mede te danken aan de emancipatie van de vrouw. Daarmee is de cultuur verzacht en ruimdenkender geworden, en dus prettiger om in te leven voor de individu. Daardoor is er ruimte gekomen om voor meer te kunnen leven dan enkel het harde, rauwe arbeid (dat is deels natuurlijk ook 'gewoon' te danken aan de technologie). Denk aan ruimte voor zelfontplooiing bijvoorbeeld.

Ik vind het maar een zielig gebeuren, dit 'mannelijke gedoe' waarbij de vrouw schaamteloos wordt weggezet als er niet-toe-doend, niet voor vol aangezien wezen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:26:48 #66
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171562509
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kom het nooit tegen. Ja we hebben op school 1 iemand die in een transitiefase zit. Maar die loopt er niet mee te koop.

Het lijkt meer alsof jij het zelf bewust opzoekt want ik kom dit soort filmpjes dus nooit in het wild tegen.
Verbaast me niets. Zou je ook eens moeten doen wat meer zoeken ipv de msm napraten. Het was me weer een genoegen voor nu slaap lekker :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:27:20 #67
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171562524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verbaast me niets. Zou je ook eens moeten doen wat meer zoeken ipv de msm napraten. Het was me weer een genoegen voor nu slaap lekker :O
Waarom zou ik lgbt filmpjes moeten opzoeken? Wat mensen thuis doen moeten ze zelf weten _O-
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:27:27 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gelezen. De lgbtqp-etc-trein rijdt ondertussen lekker verder, normaliseren al die sneeuwvlokjes want gender fluid, non binary allemaal zo tof, als het maar geen hetero is.


Als je er zo eens doorheen scrolt levert de gekte geen schoonheden op.
Je bent zelf een sneeuwvlokje!
Hoe stoor jij je hier aan?
Wat doen ze jou precies aan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171562552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:25 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Wat een uitermate achterlijk conservatief gelul is dit allemaal... Alsof vrouwen debiele idiote schepsels zijn die je nooit maar dan ook nooit voor vol moet aanzien. Lachwekkend en triest tegelijk.

Dat het hier het meest prettig vertoeven is van alle gebieden ter wereld hebben we mede te danken aan de emancipatie van de vrouw. Daarmee is de cultuur verzacht en ruimdenkender geworden, en dus prettiger om in te leven voor de individu. Daardoor is er ruimte gekomen om voor meer te kunnen leven dan enkel het harde, rauwe arbeid (dat is deels natuurlijk ook 'gewoon' te danken aan de technologie). Denk aan ruimte voor zelfontplooiing bijvoorbeeld.

Ik vind het maar een zielig gebeuren, dit 'mannelijke gedoe' waarbij de vrouw schaamteloos wordt weggezet als er niet-toe-doend, niet voor vol aangezien wezen.
Goed verwoord. Het is juist heel belangrijk dat er een evenwicht is. Als mijn vriendin er niet zou zijn, ben ik ook een ongeleid projectiel. Vrijdag op stap, maandag pas thuis. :P
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:29:11 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verbaast me niets. Zou je ook eens moeten doen wat meer zoeken ipv de msm napraten. Het was me weer een genoegen voor nu slaap lekker :O
Waarom moet je er naar gaan zoeken, aan iets wat je stoort?
Ik bedoel je hebt er geen eens last van je moet er zelfs heel wat onderzoek naar doen om het te vinden..

Wtf, waarom doe je jezelf dit aan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_171562594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je bent zelf een sneeuwvlokje!
Hoe stoor jij je hier aan?
Wat doen ze jou precies aan?
Zeg ik ook al. Laat iedereen maar lekker net zo idioot doen als ze willen, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Wie bepaalt de norm?
pi_171562681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Goed verwoord. Het is juist heel belangrijk dat er een evenwicht is. Als mijn vriendin er niet zou zijn, ben ik ook een ongeleid projectiel. Vrijdag op stap, maandag pas thuis. :P
Ik bedoel maar...

Laten we eens kijken naar de patriarchale culturen op aarde. De meest in het oog springende zijn wat mij betreft de Islamitische, Marokkaanse gemeenschap en de Antilliaanse. Iets om een voorbeeld aan te nemen?

Culturen waarbij de balans zoek is en vooral de man heel erg domineert, worden gekenmerkt door een heel rauw soort macho/patser-cultuur, met een hoop (harde!) rivaliteit, agressiviteit en uiteindelijk vaak ook oorlog.
De invloed van vrouwen werkt vooral civiliserend en verlichtend.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:33:42 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Goed verwoord. Het is juist heel belangrijk dat er een evenwicht is. Als mijn vriendin er niet zou zijn, ben ik ook een ongeleid projectiel. Vrijdag op stap, maandag pas thuis. :P
:D herkenbaar vraag maar aan lavje :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:36:45 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171562834
Het leidt allemaal naar agenda 2030 nwo transhumanism. Dat is vast teveel hardcore bnw materiaal voor het gros hier. Kunnen jullie niet aan. Het is laat dus laters :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:37:42 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171562863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Het leidt allemaal naar agenda 2030 nwo transhumanism. Dat is vast teveel hardcore bnw materiaal voor het gros hier. Kunnen jullie niet aan. Het is laat dus laters :Z
linkje naar de agenda?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')