abonnement Unibet Coolblue
pi_481263
Ik wil jullie even op het volgende wijzen:
BigBrother columns van Eric (EmmO), alle dagen behalve zaterdags op www.bbnieuws.net

Zondag, 19 november: 'Lichamelijke liefdadigheid'
De zaterdagavonduitzending begon uiteraard met een koddige openingsscene van de, nauwelijks meer weg te denken, dartele druiloor Beau. Hij had bedacht om, met de jas van Swiebertje, iets leuks te doen met het verschijnsel 'wildplassen'. Ik had er rekening mee gehouden dat ie weer met een dijk van een dijenkletser op de proppen zou komen en had m'n
maatregelen dan ook getroffen. Het allernieuwste duizenddingendoekje, van het supervochtopslobberende topmerk Sorbo, lag klaar om de verwachte, door lachsalvo's opgewekte, uitbarstingen van balorige blaasuitstuwingen vlekkeloos te kunnen
wegwerken. Leuk idee ook om, in plaats van een klinisch electronisch piepje, de
stem van Robert Jensen door de namen van de bladen heen te laten tetteren: "Piep", riep hij met steeds wisselende stemmetjes. Hulde!
Vervolgens kwam de naam van het eerder weggepiepte blad vol in beeld. Werkelijk subliem.
In de leren pisjas, het resultaat van jarenlang tegen de wind in zeiken in een verlaten weiland, zit stiekem de Dikke van Dale verstopt want hij kwam weer met een aantal uitdrukkingen op de proppen die de gemiddelde Nederlander nog nooit van z'n leven door de stembanden heeft laten trillen. De guitig ingemonteerde betekenissen van de woorden zijn dan ook geen overbodige luxe.
Als na de zaterdagavonduitzending een oplettende ome Kees tegen een duttende tante Leen roept dat ie 'pecunia' gaat halen dan weet dat mens echt niet dat ie met z'n bonkige eeltvlerken z'n pincode gaat staan intoetsen bij de plaatselijke flappentapper. Nee, tante Leen staat al
met een gevulde bloemenvaas, en in dito jurk, klaar om het, door illegale kruisbestuiving verkregen, familielid van de begonia er in te huisvesten.
De beelden van de weekopdracht waren in mijn gedachten stukken beter dan de uitgezonden beelden lieten zien. Ik had vooral veel verwachtingen van de filmkus van Koos en Desiree. In plaats van een luidruchtig tongende Koos werd het een niet bijster interessante Beemster-Brabantse lipversmelting. Jammer.
Maar, eerlijk is eerlijk, na een middagje faxen met Hummie is er dan toch eindelijk een spraakmakende weekopdracht uitgerold: de fotosessies voor roddelbladen, een mannenblad, de Gaykrant en een blad met cholesterolverlagende knollentuinrecepten belooft geweldig te worden. Mensen gaan nou eenmaal net iets verder dan normaal als het goede doel
ermee gediend is.
De afgelopen weekopdracht mislukte jammerlijk. De bewoners kirden, gierden en brulden van jolijt en vergaten daarbij op hun tellen te passen. Veronica had als stiekeme hint een complete heipaalinstallatie neer laten zetten en de bewoners hadden slechts hoeven te luisteren naar
de, per seconde, neerdalende heipaal en de weekopdracht was simpel tot een goed einde gebracht. Niemand die het door had.

Opvallende scene in de tuin: Ed en Willem Bever ontwaren een muis tussen de boerenkool. Toch frappant dat de enige mensen in het huis die niets maar dan ook niets met dieren hebben, er telkens in slagen om met allerlei gedrochten van moeder natuur in één shot te worden betrapt. Op alle schepels, die inferieur zijn aan de mens, worden helse expirimenten losgelaten en toch loopt de complete dierenriem in polonaise achter ze aan. Midas Dekkers is al druk bezig om hier een biologische en psychologische verklaring voor te vinden.

De uitzending van vanavond.
Waanzinnige weekopdracht zoals gezegd. Lichamelijke liefdadigheid in optima forma. Zelfs de meest saaie bewoners gaven zich geheel of gedeeltelijk bloot terwijl ze zwoel naar het vogeltje gluurden. Zelfs een uitdagend kijkende Koos, met losgeknoopt overhemd en frivool
gefrunnik aan z'n ondergoed, kon zo op de cover van de Gaykrant. Hij vond zelf dat ie eruit zag als een lopend lijk, maar daar schrikken wij kijkers allang niet meer van.
De erotische tips in de dagboekkamer kwamen aan bod en Bianca was de eerste die enthousiast over het insmeren van de lichaamsdelen begon te gillen. Haar blik verraadde dat ze al een aantal geile genotsplekjes in gedachten had die ze met babyolie even stevig onder handen zou gaan nemen. Vunzige voorpret spatte uit haar glinsterende oogjes.
Ze had, tijdens de fotosessie van Ferdi, ook meteen alweer de vooruitstekende snikkel van het aanstormend talent in de categorie Wehkamp-pyamamode, in de mond. Figuurlijk dan, hoewel de letterlijke versie waarschijnlijk niet lang meer op zich laat wachten. De 'damn
woman' is echt he-le-maal los!

Het was, eerlijk is eerlijk, een geweldig idee van Koos: Bianca die Desiree van achteren bij de boezem grijpt. Deed me onmiddellijk denken aan het erotische sprookje 'Sneeuwtitje en Tepelstreeltje'.
Van Desiree viel het me absoluut mee dat ze al vrij snel de Brabantsje borstjes, in de categorie 'mag het een onsje meer zijn', liet zien. Onder het motto 'Met je naakte troel voor het goede doel' en 'Spreidt ze wijd voor liefdadigheid', lieten de bewoners zich niet kennen.
Mochten er ooit nog weer eens vragen komen over het waarom van de samenstelling van deze groep dan weten we nu het antwoord. Als tijdens de voorselectie deze weekopdracht al bekend was, dan is dit dus de reden. Prima gecaste fotogenieke groep.
Je moet er toch niet aan denken dat je dezelfde fotosessies met de groep van vorig jaar zou moeten doen. Misschien dat er nog een foto van de blote reet van Ruud aan de redactie van een daklozenkrant gesleten had kunnen worden om de minderbedeelde medemens een hart onder de riem te steken. Onderschrift bij de foto: "Wees blij met wat je hebt, het kan nog erger!"

Mooie emotionele scene in de tuin van de constant rondjesrijdende 'Wenende Wielrenner op Weduwe' bij de oven. Het uitstuwen van traanvocht is Robin duidelijk goed bevallen. Heeft, naar eigen zeggen, in geen jaren gejankt maar staat tegenwoordig bij het minste of geringste z'n traanbuizen door te spoelen.
Hij begint meer en meer de meest interessante bewoner te worden waar we absoluut nog veel mee gaan beleven.

Tot morgen.

Eric

blabla
  zondag 19 november 2000 @ 22:45:17 #2
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_481334
Zorrie, lees liever Nico Dijkshoorn, dit wordt me te veel.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_481343
Hmm, ik vind de columns van Nico weer anders dan van Eric. Ik kan niet echt kiezen.

Wat bedoel je precies met

blabla
  zondag 19 november 2000 @ 22:54:48 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_481351
Tsjonge, wat een column !

Even ter info. ; had ook hier gekund :

http://www.fokforum.nl/showtopic/23484

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_481354
Persoonlijk vind ik toch dat een nieuw topic (deze dus) beter bij dit onderwerp past dan "BB in de media".
Ik ben benieuwd wat Havoc hiervan vind

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 19-11-2000 23:02]

blabla
  zondag 19 november 2000 @ 23:06:21 #6
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_481367
* Havoc zat meer te denken aan:

http://www.fokforum.nl/showtopic/19990

maar dit kan zo wel blijven staan.

I'm getting too old for this....
  zondag 19 november 2000 @ 23:10:56 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_481375
Ik vind het best hoor.
Dat van die verwijzing was maar een idee, zoals je hebt kunnen lezen daar.

Trouwens als DD hier zijn colums plaatst ( de link ) in een "eigen" topic, dan moet naar mijn idee ook iemand anders dat kunnen doen.

Maar DD....
Tja, ik ben nogal fan van hem, en hij post zijn bijzondere kijk op BB hier al enige tijd. Dagelijks.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 20-11-2000 01:04]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_481388
Ja Harry, dat weet ik. Ik volg FOK! ook al een hele tijd (ookal post ik pas de laatste tijd actief). Ik ben ook nog steeds fan van Nico.

Maar het lijkt me leuk om ook eens plaats te maken voor andere columnisten

blabla
  zondag 19 november 2000 @ 23:37:07 #9
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_481419
Hoe meer stof hoe beter, ieder z'n eigen column. We zien vanzelf wel welke columns de moeite van het lezen waard blijven.

Deze was wel ok.

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_481436
quote:
Harry schreef: Tja, ik ben nogal fan van hem, en post zijn bijzondere kijk op BB hier al enige tijd. Dagelijks.
Is dat zo Harry, ik dacht dat Nico dat zelf elke dag deed en dan niet zijn bijzondere kijk op BB, maar een link naar de site waar dat wel op staat, toch!

Daarom wil ik dan ook aan Laurens vragen of Eric aka EmmO op de hoogte is dat zijn column hier in zijn geheel geplaatst wordt. Ik heb hem nl. voor een ander forum ook gevraagd of ik zijn columns daar mocht plaatsen en mij liet hij toen weten dat hij dat, net als Nico, liever niet had. We hebben toen afgesproken dat ik een gedeelte van zijn column zou plaatsen, zeg maar een alinea met daaronder de link waar de column dan in z'n geheel kan worden gelezen.

Daar moet ik echter wel bij zeggen dat het al vaak is voorgekomen dat zijn columns niet op de site www.bbnieuws.net bleven staan en die link dus ook niet meer werkt. Ik meld het in elk geval maar ff.

pi_481466
Hoi Tante Bep.
Ik heb een goed contact met Eric en ben er dus vanuit gegaan dat hij er geen problemen mee zou hebben. Het is dus niet echt netjes van me nee, ik had hier niet eerder bij nagedacht. Ik zal hem dus ook even toestemming vragen.

De nieuwste columns van Eric worden op http://www.bbnieuws.net geplaatst. Om de paar dagen wordt het archief geupdate die op http://www.bbnieuws.net/columns.shtml te vinden is. En inderdaad, de columns die bij het nieuws staan gaan na een tijdje weer weg omdat er plaats gemaakt moet worden voor het nieuws Ik verzoek je dan ook voortaan naar de columns in het archief te linken, die blijven hetzelfde.

blabla
  maandag 20 november 2000 @ 00:30:33 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_481518
Tante Bep,

Je hebt gelijk hoor !
Heb dit in m'n voorgaande bericht nu beter beschreven.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_481676
oops

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 20-11-2000 04:27]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')