abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 18:12:47 #1
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171504330
Het Gezond Slank-topic

Doelstelling: Zie TT
Werkwijze: Wat voor je eigenwijze ik werkt :P

Eet wat je eet, beweeg wat je beweegt en krijg er commentaar op.

Gewoon een teveel aan KH's, te weinig E's, V's in slechte verhouding. En misschien een tekort aan beweging.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 18:13:36 #2
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171504358
Sorry ik was ongeduldig want het topic ging dicht terwijl ik een lang verhaal had

Na twee dagen BBQ en verjaardag vandaag weer redelijk normaal.

O: kwark, granola en blauwe bessen
T: klein puntje Belgische roomvlaai op het werk, collega was jarig
L: dubbele bth met kaas en dubbele bth met kipfilet + banaan
D: aardappeltjes, spinazie rundervink

Ik moet alles nog invoeren op MFP, geen idee hoe ik kcaltechnisch zit nu, ik gok zo'n 1600kcal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171504438
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom Tinkerbel!

Ik ben niet bekend met hernia, maar mag je in principe wel gewoon alles doen, of moet je juist hel voorzichtig zijn? En kan het ook weer weggaan?

succes in elk geval!
Dank je!

Probleem is - als antwoord op al je vragen: dat weet niemand eigenlijk echt goed ... Ze kunnen vaak de oorzaak niet aanwijzen, ze weten niet hoe het komt of weer weg gaat (het kan dus wel beter worden en weer weg gaan) - bij 80% is het na 4 maanden vanzelf weer weg (bij mij dus niet, ik loop er inmiddels al 9 maanden mee en de dokter vond het niet nodig een MRI te maken want “het komt toch nooit voor bij mensen die zo sportief zijn en zo jong zijn!” - ik was dus heel sportief, minimaal 3 keer per week sporten en heb obstacle runs gedaan … Die MRI heb ik dus pas gehad en het is dus wel een hernia)
het gangbare advies tegenwoordig is gewoon blijven bewegen (wandelen, fietsen), kijk waar je eigen grenzen liggen (hoe ver kan en wil je gaan met de pijn), doe core stability training en kijk verder zelf maar wat voor je werkt, wij weten het ook niet …. Vandaar dus de accupunctuur: dat zou kunnen helpen, maar is geen garantie. Pilates voor core stability, maar wel voorzichtig (heb nu iets gevonden met een persoon die ook fysio is, dus die weet wel wat meer). Verder is het dus vooral zoeken. Ik heb een fitbit om, dus daar ga ik wat meer op focussen (hopelijk 12.000 stappen per dag).
Ik mag wel een wortelblokkade ter pijnbestijdign, maar blijkt heel pijnlijk dus liever niet. Een operatie heeft altijd een risico in zich dus dat doen ze liever niet.

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoi, welkom!

Stok achter de deur; lees dit stukje eens rustig door en verdiep je erin.
https://melchiormeijer.wo(...)hernias-veroorzaakt/

Mischien helpt het als stok achter de deur ;)
Tnx! Ga ik meteen even lezen!

D voor vandaag is zelfgemaakte tomatensoep met (gekochte :P ) groenteballetjes.
pi_171504846
ah bedankt voor de uitleg.
nou lekker dan, hopelijk heb je iets aan de fysio en word het snel beter door de pilates.
lijkt me echt enorm klote, steeds last van je rug.

Mijn avondeten was mwoah...maar had het kunnen weten want ik hou niet van gehakt :P
pi_171504979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah bedankt voor de uitleg.
nou lekker dan, hopelijk heb je iets aan de fysio en word het snel beter door de pilates.
lijkt me echt enorm klote, steeds last van je rug.

Mijn avondeten was mwoah...maar had het kunnen weten want ik hou niet van gehakt :P
Ja ik werd er ook helemaal gek van, vooral omdat je ook niet weet wat het is en wat je eraan kunt doen. Ik heb me echt gek gegoogled de laatste 9 maanden. Nu ik een diagnose heb, ook al is het een beetje dat je zelf op zoek moet, voelt het iig beter in de zin dat ik dus niet gek ben en dat er werkelijk wat zit (ik begon ff aan de dokter en mezelf te twijfelen op een gegeven moment ...) en dat ik iig iets gerichter kan gaan werken aan verbetering ipv met hagel schieten zoals tot nu toe.
pi_171505190
ja dat kan ik me voorstellen, niet weten wat het is, maar er toch steeds last van hebben.
succes in elk geval :)
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:43:46 #7
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171505330
Welkom TinkerbellACC.
Hier ook herniaproblemen. Momenteel geen last. Maar blijft een zwakke plek. Wat ik je kan aanraden (maar goed, je vraagt geen advies wat dat betreft, en wellicht heb je er ook al over gelezen ;) ) is een goede Mensendiecktherapeut te zoeken. Bij haar/hem krijg je adviezen voor allerlei dagelijkse bewegingen/houdingen en kun je ook je pilatesoefeningen doornemen zodat ze het beste werken voor de zwakke plek in je wervelkolom. Ik heb daar veel baat bij gehad! Succes ermee. En ook met die 5 kg (shake hands).

Lijstje:
O: kwark met banaan en whey
T: kwark met appel en kaneel
L: twee bruine broodjes met hardgekookt ei en mayo, bak wortelen
D: volkoren pasta, brocolli, creme fraiche, ham, kaas, toetje kwark met banaan (ze moeten op, die banana's).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171505429
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:43 schreef Moonah het volgende:
Welkom TinkerbellACC.
Hier ook herniaproblemen. Momenteel geen last. Maar blijft een zwakke plek. Wat ik je kan aanraden (maar goed, je vraagt geen advies wat dat betreft, en wellicht heb je er ook al over gelezen ;) ) is een goede Mensendiecktherapeut te zoeken. Bij haar/hem krijg je adviezen voor allerlei dagelijkse bewegingen/houdingen en kun je ook je pilatesoefeningen doornemen zodat ze het beste werken voor de zwakke plek in je wervelkolom. Ik heb daar veel baat bij gehad! Succes ermee. En ook met die 5 kg (shake hands).

Lijstje:
O: kwark met banaan en whey
T: kwark met appel en kaneel
L: twee bruine broodjes met hardgekookt ei en mayo, bak wortelen
D: volkoren pasta, brocolli, creme fraiche, ham, kaas, toetje kwark met banaan (ze moeten op, die banana's).
Tnx!

Mensendieck heb ik al gehad in de 9 maanden hiervoor (op zich heeft de dokter de juiste dingen gedaan, maar een paar maandjes eerder doorsturen voor de MRI was mooi geweest :) ). Heb ik overigens ook al een en ander van meegenomen, zit bijvoorbeeld vaak op zo'n luchtkussentje en heb wat aanpassingen gedaan in hoe ik opsta en zo.

Wat doe jij voor sport met je herniaproblemen?

Pilates proefles is waarschijnlijk donderdag al! Dus dan kan ik kijken of het wat is en of ik dat kan met mijn rug. En maandag gelkkig weer yoga (is een paar weken geleden ivm vakantie), dat is ook altijd wel fijn (hoewel het ook pijn doet, maar kom er wel beter vandaan dan ik er heen ging).
  Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 18:49:12 #9
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171505468
Hernia komt niet voor bij sportieve mensen?? Bekendste voorbeeld wat ik kan noemen is toch wel Pieter van den Hoogenband in 2005.... en zou oud was ie toen nog niet. Dus dat komt zeker wel voor :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171505474
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:13 schreef DeLuna het volgende:
Sorry ik was ongeduldig want het topic ging dicht terwijl ik een lang verhaal had

Na twee dagen BBQ en verjaardag vandaag weer redelijk normaal.

O: kwark, granola en blauwe bessen
T: klein puntje Belgische roomvlaai op het werk, collega was jarig
L: dubbele bth met kaas en dubbele bth met kipfilet + banaan
D: aardappeltjes, spinazie rundervink

Ik moet alles nog invoeren op MFP, geen idee hoe ik kcaltechnisch zit nu, ik gok zo'n 1600kcal.
Niet gezien dat ik 'm dichtgooide en sinds de topicreeksfuncte vind ik het laatste-post = recht op openen nieuwe topic ook achterhaald. Dus ^O^

Was het een echte vlaai of zo'n commerciële droge nepperd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171505555
Lijst

• hardlopen overgslagen omdat ik niet uit m';n bed wou komen
• 1 grote koek
• fruitsalade
• 1 beker karnemelk
• 2 duvels
• avondeten: koolrabi met een beetje room, in boter gebakken paddestoelen, varkenshaasje van eiegn vark
• toe: stoofpeertjes met mascarpone en duitse advocaat
• 9-duizend stappen tot nu toe, er volgt waarschijnlijk nog wel een hondenrondje à 2-duizend stappen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171505560
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:49 schreef DeLuna het volgende:
Hernia komt niet voor bij sportieve mensen?? Bekendste voorbeeld wat ik kan noemen is toch wel Pieter van den Hoogenband in 2005.... en zou oud was ie toen nog niet. Dus dat komt zeker wel voor :P
Haha :) tja, de kans is blijkbaar in "mijn categorie" gewoon erg laag blijkbaar dus de dokter had aangenomen dat het geen hernia zou zijn. Foute aanname dus ;)
pi_171505820
Ik kom me vanwege motivatieproblemen hier ook weer even melden.
Ik wil 4 kilo kwijt en weet eigenlijk prima hoe het moet, normaal begin ik begin mei met buitensporten en goed op mijn eten letten, en ben ik in 2 maanden weer fit. Nu ben ik gelijk geblesseerd geraakt begin mei (peesontsteking in mijn voet) en heb ik tot vorige week eigenlijk niks gedaan.

Vanaf morgen zal ik ook een lijstje gaan posten :)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:22:59 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171506414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:47 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

Wat doe jij voor sport met je herniaproblemen?

Niet zo veel... :@
Regelmatig wandelen (is goed voor je rug) en een eind fietsen met mijn zoon. Ik heb een hele poos 2x per week poweryoga gedaan. Dat vond ik echt heel erg fijn. Een aantal houdingen paste ik aan of deed ik de minder heftige versie. Maar het lesschema is veranderd waardoor ik niet meer bij die studio kan. Nu ben ik begonnen met krachttraining (vooralsnog 1x per week, dus dat zet nog niet zo veel zoden aan de dijk). Eerst een stevig core opbouwen ivm rug (dus ook 2x per week oefeningen thuis) en dan de KT uitbouwen naar 3x per week.

Het is wel offtopic, maar mijn hernia is al 3x teruggekomen. Het blijft hoe dan ook een zwakke plek. Eén verkeerde beweging en het schiet er weer in. Ben je weer een half jaar de klos... Dus ook daarom wil ik het sporten nu echt goed aanpakken en een soort van 'spierkorset' kweken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:24:01 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171506444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:03 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik kom me vanwege motivatieproblemen hier ook weer even melden.

^O^
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:40:49 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171506913
Lijstje vandaag
O. Roggebrood + vanille-cake-pudding
T. -
L. Spaghetti carbonara + gegrilde courgette (ik <3 mijn grill)
T. -
D. Spaanse tortilla: een derde van 2 uien, 3 aardappelen, 6 eieren, 5 groene asperges, halve courgette
T. 5 dropjes

Geen sport. Weer te laat thuis. Misschien zo yoga, als ik mezelf van de bank krijg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171507319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
maar die laatste doen niet echt iets voor je kont toch?
Abductoren en adductoren bedoel je?
Ik voel abductie ook altijd erg in mijn billen, maar is idd niet de ideale oefening daarvoor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171507346
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:03 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik kom me vanwege motivatieproblemen hier ook weer even melden.
Ik wil 4 kilo kwijt en weet eigenlijk prima hoe het moet, normaal begin ik begin mei met buitensporten en goed op mijn eten letten, en ben ik in 2 maanden weer fit. Nu ben ik gelijk geblesseerd geraakt begin mei (peesontsteking in mijn voet) en heb ik tot vorige week eigenlijk niks gedaan.

Vanaf morgen zal ik ook een lijstje gaan posten :)
Hoi!
Kun je wel weer wat doen qua beweging of is de peesontsteking nog te erg?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 20:25:43 #19
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171508368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet gezien dat ik 'm dichtgooide en sinds de topicreeksfuncte vind ik het laatste-post = recht op openen nieuwe topic ook achterhaald. Dus ^O^

Was het een echte vlaai of zo'n commerciële droge nepperd?
Volgensmij kwam het bij de plaatselijke bakker vandaan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171513739
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoi!
Kun je wel weer wat doen qua beweging of is de peesontsteking nog te erg?
Ik kan prima weer wat doen, maar​mijn motivatie is nog ver te zoeken. Ik ga morgenavond weer bootcampen
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_171516628
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Abductoren en adductoren bedoel je?
Ik voel abductie ook altijd erg in mijn billen, maar is idd niet de ideale oefening daarvoor.
ja die ja, meer voor je heup en de binnen/buitenkant van je benen.

Welkom oinkoink!
Succes met bootcampen vanavond :s)

lijstje voor vandaag
o:pannekoekjes
t:
l:pulled chicken met sla tomaat en wrap
t:
d: kipfilet met brocoli en aardappels
s:kt

en morgen naar een klant, ik haat die dagen op eetgebied. want geen tijd voor tussendoortjes en de lunch bestaat meestal uit snel wegwerken van brood. Tenzij ze een kantine hebben, maar dat weet ik nooit vantevoren, dus neem ik brood mee en dan vind ik het zonde om dat weg te gooien :')

[ Bericht 36% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 07-06-2017 07:35:06 ]
pi_171517323
Welkom oinkoink!

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Love mousse van Rens Kroes zonder de avocado (die zijn nog niet goed, gister gekocht)
T: abrikozen & blauwe bessen
L: zelfgemaakte geitenkaassalade
S: rondje buiten lopen, ik heb een uurtje
T: noten & fruit mix
D: lasagna zonder pastabladen
S: golf zover mogelijk
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:01:45 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171528244
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 07:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dus neem ik brood mee en dan vind ik het zonde om dat weg te gooien :')
Eet je ook altijd de restjes van je kinderen op? ;)

Ik krijg vanavond eters, dus een minder strak lijstje vandaag:
O: kwark banaan whey lijnzaad
L: brocolli en ham
T: kwark en appel
S: krachttraining (ik vind het tot nu toe best leuk!) (iig leuker dan verwacht!)
D: gado-gado (veel groenten, ei, zelfgemaakte pindasaus, zilvervliesrijst), toetje: caramelvla met zeezout... :9
T: de nodige wijntjes...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171529444
Weet iemand hoe het zit met voedingswaarde van dingen zoals pistachenoten en spareribs en kipdrumsticks enzo. Ivm afval.

Bij pistachenoten gooi je bijvoorbeeld van de 200gram al 90 gram weg (de schillen). Hoe reken je dat mee in de voedingswaarde? Ik gooi nu bijvoorbeeld 6 ons drumsticks in de oven, maar daar blijft missdchien 3 ons van over.


Mijn lijstje trouwens:

O: 80 gram Cashews (lagen naast mijn bureau)
L: 3 stokjes kipsaté met 2 stukjes stokbrood
D: Kipdrumsticks dus ;) met wat cherrytomaten.
S: Bootcamp strakjes

Beetje een rare dag en totaal niet hoe ik normaal eet, maar het was een beetje een opmaakdag (ga vrijdag op vakantie een weekje)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:10:45 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171529708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef oinkoink12 het volgende:

S: Bootcamp strakjes

Succes!

Ik ben me nav dit topic aan het orienteren op bootcamp...
Mijn zoon vindt het echter niets voor mij. }:|
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171529880
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Succes!

Ik ben me nav dit topic aan het orienteren op bootcamp...
Mijn zoon vindt het echter niets voor mij. }:|
Gewoon een keer gaan, ik heb mijn moeder (al 25 jaar niet gesport) sinds 3 weken ook zo gek gekregen.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:24:10 #27
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171529968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:19 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Gewoon een keer gaan, ik heb mijn moeder (al 25 jaar niet gesport) sinds 3 weken ook zo gek gekregen.
Leuk, met je moeder!

En ik laat me niet weerhouden door onze 10-jarige snotneus hoor... Tssssk. :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171532755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Eet je ook altijd de restjes van je kinderen op? ;)

Ik krijg vanavond eters, dus een minder strak lijstje vandaag:
O: kwark banaan whey lijnzaad
L: brocolli en ham
T: kwark en appel
S: krachttraining (ik vind het tot nu toe best leuk!) (iig leuker dan verwacht!)
D: gado-gado (veel groenten, ei, zelfgemaakte pindasaus, zilvervliesrijst), toetje: caramelvla met zeezout... :9
T: de nodige wijntjes...
Nee dat weiger ik :{w
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:50:00 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171536748
Lijstje

S. Half uur sportschool
O. Havermout met gember
T. Een omelet van 2 eieren, ui, asperges, courgette en aardappel + cracker kaas
L. Half patatje met (bah)
T. Pepermuntje
D. Tonic, 2 wijn, aardappelsalade, eendeborst, witte asperges, aardappels, boter, 3 plakken ham, half ei, 3 stukjes brownie
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Redactie Sport woensdag 7 juni 2017 @ 22:00:05 #30
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171537093
Lijstje vandaag:

O: kwark, cruesli 4 noten, frambozen
L: andijvie, fetakaas, komkommer, tonijn en dubbele bth met Huttenkase en kipfilet
S: 6,2km hardlopen
T: banaan
D: spaghetti cacio e pepe met broccolisalade uit de Allerhande

1800kcal vandaag :Y)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171540879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef oinkoink12 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met voedingswaarde van dingen zoals pistachenoten en spareribs en kipdrumsticks enzo. Ivm afval.

Bij pistachenoten gooi je bijvoorbeeld van de 200gram al 90 gram weg (de schillen). Hoe reken je dat mee in de voedingswaarde? Ik gooi nu bijvoorbeeld 6 ons drumsticks in de oven, maar daar blijft missdchien 3 ons van over.

Mijn lijstje trouwens:

O: 80 gram Cashews (lagen naast mijn bureau)
L: 3 stokjes kipsaté met 2 stukjes stokbrood
D: Kipdrumsticks dus ;) met wat cherrytomaten.
S: Bootcamp strakjes

Beetje een rare dag en totaal niet hoe ik normaal eet, maar het was een beetje een opmaakdag (ga vrijdag op vakantie een weekje)
Dat doe je niet, je kijkt gewoon of je een goede verhouding hebt en kijkt of je dan afvalt.
Zo nee > aanpassen, zo ja > kijken of je een goede verhouding hebt.
Loveli is zo'n beetje de meest intelligente persoon hier en die werkt met N = 1.

Aantal variabelen zijn te hoog om voor ons, of iemand anders, een oordeel te kunnen geven.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171541575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef oinkoink12 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met voedingswaarde van dingen zoals pistachenoten en spareribs en kipdrumsticks enzo. Ivm afval.

Bij pistachenoten gooi je bijvoorbeeld van de 200gram al 90 gram weg (de schillen). Hoe reken je dat mee in de voedingswaarde? Ik gooi nu bijvoorbeeld 6 ons drumsticks in de oven, maar daar blijft missdchien 3 ons van over.


Mijn lijstje trouwens:

O: 80 gram Cashews (lagen naast mijn bureau)
L: 3 stokjes kipsaté met 2 stukjes stokbrood
D: Kipdrumsticks dus ;) met wat cherrytomaten.
S: Bootcamp strakjes

Beetje een rare dag en totaal niet hoe ik normaal eet, maar het was een beetje een opmaakdag (ga vrijdag op vakantie een weekje)
Ik dacht even dat je heel milieubewust minder afval wilde produceren, maar het gaat je dus alleen om de voedingswaarde.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171541581
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:

O: kwark, cruesli 4 noten, frambozen
L: andijvie, fetakaas, komkommer, tonijn en dubbele bth met Huttenkase en kipfilet
S: 6,2km hardlopen
T: banaan
D: spaghetti cacio e pepe met broccolisalade uit de Allerhande

1800kcal vandaag :Y)
Wat een gezonde lunch!
Die Cruesli had ik voorheen ook altijd maar ben er toch maar mee gestopt, beetje een verborgen dikmaker.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171542325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Niet zo veel... :@
Regelmatig wandelen (is goed voor je rug) en een eind fietsen met mijn zoon. Ik heb een hele poos 2x per week poweryoga gedaan. Dat vond ik echt heel erg fijn. Een aantal houdingen paste ik aan of deed ik de minder heftige versie. Maar het lesschema is veranderd waardoor ik niet meer bij die studio kan. Nu ben ik begonnen met krachttraining (vooralsnog 1x per week, dus dat zet nog niet zo veel zoden aan de dijk). Eerst een stevig core opbouwen ivm rug (dus ook 2x per week oefeningen thuis) en dan de KT uitbouwen naar 3x per week.

Het is wel offtopic, maar mijn hernia is al 3x teruggekomen. Het blijft hoe dan ook een zwakke plek. Eén verkeerde beweging en het schiet er weer in. Ben je weer een half jaar de klos... Dus ook daarom wil ik het sporten nu echt goed aanpakken en een soort van 'spierkorset' kweken.
Heb je een lijstje van de oefeningen die je thuis doet? Ik wil in eerste instantie nog niet naar de sportschool, want hoewel ze daar begeleiding hebben, ben ik toch bang dat het weggegooid geld is nu (ik kan niet zo vaak en zo veel doen als ik wil) en veel begeleiding betekent ook automatisch een dure sportschool (de keten die door mijn werk wordt vergoed zit niet bij mijn huis in de buurt ...), dat geld spendeer ik liever aan pilates en eventueel wat spullen voor thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkerbel_ACC_ op 08-06-2017 09:06:01 ]
pi_171542426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:58 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Welkom oinkoink!

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Love mousse van Rens Kroes zonder de avocado (die zijn nog niet goed, gister gekocht)
T: abrikozen & blauwe bessen
L: zelfgemaakte geitenkaassalade
S: rondje buiten lopen, ik heb een uurtje
T: noten & fruit mix
D: lasagna zonder pastabladen
S: golf zover mogelijk
Uiteindelijk geen golf en D nasi met zelfgemaakte nasikruiden, veel groente en nepkip.

Vandaag:
O: havermout met kokosmelk, rozijnen, appel en kaneel
T: appel en denk druiven
L: glutenvrije wraps met roomkaas, sla en gerookte zalm
T: ? Nootjes of fruit zo?
D: linzenpasta (van de Appie), verse pastasaus en ik denk nepgehakt
S: Pilates proefles! En boodschappen

En een hoop thee, water, aanmaak en chai tea latte (ik heb losse gekocht bij de thee winkel hier in de buurt, zo lekker! Ben verslaafd ... Ff kijken of ik dat met andere melk kan drinken dan koemelk nav het artikel van Sigme)
  Redactie Sport donderdag 8 juni 2017 @ 10:24:39 #36
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171543499
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 06:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat een gezonde lunch!
Die Cruesli had ik voorheen ook altijd maar ben er toch maar mee gestopt, beetje een verborgen dikmaker.
Thanks!
Ja, die cruesli weeg ik ook netjes af, maximaal 30 gram, anders zit je zo boven de 400kcal met je ontbijt :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171544181
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Thanks!
Ja, die cruesli weeg ik ook netjes af, maximaal 30 gram, anders zit je zo boven de 400kcal met je ontbijt :')
Mocht je het leuk vinden en de tijd hebben, ik maak altijd deze:
http://www.renskroes.com/granola/

Maar met wat aanpassingen:
* 1-2 eetlepels honing ipv die 200 gram
* 140 graden en iedere minuten ff omscheppen (vaak ongeveer 50 minuten dan totaal)
* Noten haal ik bij de Lidl, de mixed nuts of royal mix - dan hoef je geen losse soorten te kopen
* ik gooi er vaak een aantal dingen in zoals kokos, cacao nibs, cranberry's en/of gedroogde banaan bij

En de vanille poeder kun je vervangen door 1 dopje vanille aroma.
  Vis een optie? donderdag 8 juni 2017 @ 12:06:04 #38
70532 loveli
N
pi_171545583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 01:14 schreef V1z0R het volgende:
Loveli is zo'n beetje de meest intelligente persoon hier en die werkt met N = 1.
Als ik echt zo intelligent was, had ik na kerst er geen 5 kilo bijgekweekt :')

N=1 van gisteren:
O: paar koffie/room (koelkast leeg)
Late lunch: bak hv kwark met blauwe bessen
D: biefstuk, asperges, hollandaisesaus, witte wijn
T: 8 zachte lange vingers (rest in kliko)
5000 stappen
crap in = crap out
pi_171553087
Lijstje
O: brinta, koffie met melk
T: smartwafel
L: 2 sneen met ham en kaas
T: appel
T: smartchips
D: pastasalade met rucola, mango kipfilet basolicum en pijnboompitjes

6, 5 uur in de auto gezeten en me bijna vergrepen aan een zakje twixbites op het tankstation...maar die 149 gram was helemaal opgegaan dus teruggelegd...en toen vond ik mezelf heel stoer 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 08-06-2017 17:42:50 ]
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:48:51 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171554431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
me bijna vergrepen aan een zakje twixbites op het tankstation...maar die 149 gram was helemaal opgegaan dus teruggelegd...en toen vond ik mezelf heel stoer 8-)
Heelknap!! ^O^
Ik was ook knap: man en zoon gingen bij McDonalds een milkshake halen, ik bleef in de auto appel met kaneel knagen. Ook lekker. :D

Lijstje:
O: kwark met whey lijnzaad en aardbeien
T: appel
L: gegrilde groenten en een eitje
T: avocado
D: wrap met varkensreepjes sausje (magere kwarken mayo) wortel en ijsbergsla
B: uur fietsen met zoon en heeeeel veel tegenwind...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171554445
Ook heel stoer!
pi_171555079
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:05 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Uiteindelijk geen golf en D nasi met zelfgemaakte nasikruiden, veel groente en nepkip.

Vandaag:
O: havermout met kokosmelk, rozijnen, appel en kaneel
T: appel en denk druiven
L: glutenvrije wraps met roomkaas, sla en gerookte zalm
T: ? Nootjes of fruit zo?
D: linzenpasta (van de Appie), verse pastasaus en ik denk nepgehakt
S: Pilates proefles! En boodschappen

En een hoop thee, water, aanmaak en chai tea latte (ik heb losse gekocht bij de thee winkel hier in de buurt, zo lekker! Ben verslaafd ... Ff kijken of ik dat met andere melk kan drinken dan koemelk nav het artikel van Sigme)
Wat heb ik nou weer gepost? Hoe dan ook: ik zou nooit 'andere melk' nemen, maar BD-melk (keurmerk Demeter). Koe met kalf en hoorns en genoeg wei en zonder krachtvoer. De meeste biologische winkel hebben dat wel.

Sojamelk en dat soort engigheden zijn in mijn ogen maar eng ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171566579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat heb ik nou weer gepost? Hoe dan ook: ik zou nooit 'andere melk' nemen, maar BD-melk (keurmerk Demeter). Koe met kalf en hoorns en genoeg wei en zonder krachtvoer. De meeste biologische winkel hebben dat wel.

Sojamelk en dat soort engigheden zijn in mijn ogen maar eng ;)
Dat stond in dat artikel, dat minderen van melk/granen/suikers wel eens zou kunnen werken ivm terugdringen van een of andere bacterië die waarschijnlijk invloed heeft op de hernia ;-) voor mij overigens sowieso een kleine aanpassing aangezien ik heel weinig gewone melk drink en amper gewone yoghurt eet. Het is nu alles even proberen, als het over 2-4 weken niet iets geholpen heeft dan gaan ik gewoon weer biologische melk drinken!

Ik heb voor het gezin sowieso biologische melk, ikzelf heb vaak amandelmelk of kokosmelk (ik hou van alles met kokos, mag van mezelf ook 1 pakje kokosyoghurt per week, aangezien die ontzettend duur zijn maak ik ze te lekker vind :D), sojamelk drink ik sowieso niet, dat vind ik zoooo vies ...

Voor vandaag:
O: Mango smoothie (nieuw recept, lekker: deze)
T: fruit - aardbeien, blauwe bessen, meloen
L: 2 zelfgemaakte wraps, met sla, komkommer, gerookte zalm en roomkaas
T: druiven & nootjes mix
D: hamburgersalade voor vrouwen van Chicks love food (de mannen thuis eten ook gewoon mee :P )
S: fietsen & 10 km meelopen met de avondvierdaagse!

Pilates gister is goed bevallen, weinig extra last van mijn rug en heb het gevoel dat het wel eens heel goed kan zijn voor mijn core stability (ik ben flink verzuurd gister ... ) ;-)
pi_171566764
Hamburgersalade? :D wat tof
Fijn dat je geen extra last van je rug hebt gehad, dat is een goed begin !

lijstje
o: kwark met whey en proteinos
t: smartwafel
l: zelfde pasta salade als gisteravond
t: ei
t: smartmuffin
d: gepland staat chicken tonight..maar ik ga eens kijken of ik voor mezelf iets anders kan verzinnen
  Vis een optie? vrijdag 9 juni 2017 @ 09:48:24 #45
70532 loveli
N
pi_171567363
In de jaren '80 was callanetics 'in'. Dat is ontwikkeld door een vrouw die door rugproblemen nauwelijks kon bewegen, maar wel wilde trainen. Het zijn gerichte spieroefeningen met hele kleine bewegingen.
crap in = crap out
pi_171567491
Hamburgersalade klinkt wel goed :D
Als je van dat soort dingen bent moet je ook eens yam nua yang proberen. Is Thaise entrecotesalade en echt heerlijk.
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik echt zo intelligent was, had ik na kerst er geen 5 kilo bijgekweekt :')

N=1 van gisteren:
O: paar koffie/room (koelkast leeg)
Late lunch: bak hv kwark met blauwe bessen
D: biefstuk, asperges, hollandaisesaus, witte wijn
T: 8 zachte lange vingers (rest in kliko)
5000 stappen
Naar je kennis/kunde handelen is een tweede natuurlijk :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171572807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:56 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Dat stond in dat artikel, dat minderen van melk/granen/suikers wel eens zou kunnen werken ivm terugdringen van een of andere bacterië die waarschijnlijk invloed heeft op de hernia ;-) voor mij overigens sowieso een kleine aanpassing aangezien ik heel weinig gewone melk drink en amper gewone yoghurt eet. Het is nu alles even proberen, als het over 2-4 weken niet iets geholpen heeft dan gaan ik gewoon weer biologische melk drinken!

Ik heb voor het gezin sowieso biologische melk, ikzelf heb vaak amandelmelk of kokosmelk (ik hou van alles met kokos, mag van mezelf ook 1 pakje kokosyoghurt per week, aangezien die ontzettend duur zijn maak ik ze te lekker vind :D), sojamelk drink ik sowieso niet, dat vind ik zoooo vies ...

Voor vandaag:
O: Mango smoothie (nieuw recept, lekker: deze)
T: fruit - aardbeien, blauwe bessen, meloen
L: 2 zelfgemaakte wraps, met sla, komkommer, gerookte zalm en roomkaas
T: druiven & nootjes mix
D: hamburgersalade voor vrouwen van Chicks love food (de mannen thuis eten ook gewoon mee :P )
S: fietsen & 10 km meelopen met de avondvierdaagse!

Pilates gister is goed bevallen, weinig extra last van mijn rug en heb het gevoel dat het wel eens heel goed kan zijn voor mijn core stability (ik ben flink verzuurd gister ... ) ;-)

Aah, dát artikel!

Ik maak soms zelf kokosmelk van santen, wil heel goed. En bij kokosmelk vind ik het zeer de moeite waard om naar de ingrediëntenlijst te kijken. Zowel biologisch als gangbaar is het er met en zonder een sloot toevoegingen (guaangum enzo). Je ziet niet aan prijs of houdbaarheid of er 'rommel' in zit of niet en het doel daarvan is me daardoor ook wat onduidelijk.
Is bij santen trouwens ook zo, maar daar is de hoeveelheid toevoegingen veel kleiner. Maar ook daar: je ziet het enkel aan de ingredientenlijst, niet aan de prijs oid.

Je kan (ook/vervolgens) zelf yoghurt maken van kokosmelk, met een yoghurtmaker. Daar wel eens aan gedacht?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 juni 2017 @ 17:34:41 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171577782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Succes!

Ik ben me nav dit topic aan het orienteren op bootcamp...
Mijn zoon vindt het echter niets voor mij. }:|
*ontlurkt*
Doen! Ik doe het ook sinds januari en ik vind het echt leuk! :Y
*weer in lurkstand schuift...
***
pi_171577848
Toch de chicken tonight bleeergh
  vrijdag 9 juni 2017 @ 17:38:29 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171577866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:48 schreef loveli het volgende:
In de jaren '80 was callanetics 'in'. Dat is ontwikkeld door een vrouw die door rugproblemen nauwelijks kon bewegen, maar wel wilde trainen. Het zijn gerichte spieroefeningen met hele kleine bewegingen.
Ik heb het boek een aantal jaar terug nog op de kop getikt. Zijn nog echt best wel pittige oefeningen. :Y En zij is echt bizar fit en lenig! :o
***
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:56:29 #51
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171594423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:53 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Heb je een lijstje van de oefeningen die je thuis doet?
Sorry, vergeten op te reageren.
Ik heb oefeningen van de mensendiecktherapeut specifiek afgestemd op míjn rug. En verder core-verstevigende oefeningen, waarvan ik de naam vergeet. :o Eentje weet ik nog "dead bug".
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:34 schreef Brighteyes het volgende:

Doen! Ik doe het ook sinds januari en ik vind het echt leuk! :Y

Good for you!! ^O^

Gisteren prima lijstje, in de avond uit eten.
Paar frietjes met mayo op, wauw, dat was toch wel lekker. :9
En met de gedachte van V1z0R in mijn hoofd (een keer iets ongezonds niet als zonde te zien) ook lekker een dessert met slagroom en de nodige wijntjes en gin-tonics. 8-)

Vandaag weer normaal. :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171595932
gister samen met man een zak M&M's weggewerkt...maar ach, vanmorgen nog steeds niks dik :P

vandaag:
o: 3 cracottes met boter en halva jam, 2x koffie met melk
s: paardrijles
l: 2 broodjes met kaas en komkommer
d: kipshoarma met 2 pita's en sla enzo. zelf gemaakte kwark
t: nog iets
pi_171596148
Gister flink bord vlaamse friet met frikandel met schandalig veel pindasaus. Vandaag -0.8.

Dus. Patatdieet!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171597012
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Gister flink bord vlaamse friet met frikandel met schandalig veel pindasaus. Vandaag -0.8.

Dus. Patatdieet!
Ah, dan doe ik mee :Y)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171597667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah, dan doe ik mee :Y)
Precies, al dat moeilijke gedoe is nergens voor nodig blijkbaar.

:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171605940
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Sorry, vergeten op te reageren.
Ik heb oefeningen van de mensendiecktherapeut specifiek afgestemd op míjn rug. En verder core-verstevigende oefeningen, waarvan ik de naam vergeet. :o Eentje weet ik nog "dead bug".

[..]

Good for you!! ^O^

Gisteren prima lijstje, in de avond uit eten.
Paar frietjes met mayo op, wauw, dat was toch wel lekker. :9
En met de gedachte van V1z0R in mijn hoofd (een keer iets ongezonds niet als zonde te zien) ook lekker een dessert met slagroom en de nodige wijntjes en gin-tonics. 8-)

Vandaag weer normaal. :)
Is precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. :D :P
De slotzin zegt het eigenlijk al.

Maaltijdsalade met penne en vinaigrette
Patatje mayo en salade
De ene klinkt gezond en de ander niet terwijl de macro's(eiwitten/koolhydraten/vetten) hetzelfde kunnen zijn.

Geen enkel voedingsmiddel is ongezond bij de juiste mate.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 11 juni 2017 @ 00:38:15 #57
70532 loveli
N
pi_171609870
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
gister samen met man een zak M&M's weggewerkt...maar ach, vanmorgen nog steeds niks dik :P
Als je gisteren 2 konijnen kocht heb je er vandaag ook nog geen 30 :6
/nuttige bijdrage
crap in = crap out
pi_171611301
Maandag, dinsdag en woensdag weer sporten, bij lief geweest plus fikse oorontsteking dus kwam er niet van. Woensdag wegen bij weight watchers na 1 week te hebben overgeslagen. Erg benieuwd. Bij iedereen hier alles goed?
pi_171611591
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je gisteren 2 konijnen kocht heb je er vandaag ook nog geen 30 :6
/nuttige bijdrage
:D

oorontsteking is niet tof! Is het nu weer helemaal over?
Wel gewoon netje kunnen eten?

Ik heb ooit zo'n overzicht gezien van eten met dezelfde kcal (of juist waarvan het niet verwachtte er meer had) Toen had ik nog geen idee hoe het allemaal werkte

Vandaag verjaardag van mn moeder, met vlaai en pizza.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 11-06-2017 07:48:51 ]
pi_171614482
Basis in voeding
(sommige punten zijn versimpeld dus niet geheel waarheidsgetrouw)

De macro's
Eiwitten = 4 kcal/gram
Koolhydraten = 4 kcal/gram
Vetten = 9 kcal/gram
(Alcohol = 7 kcal/gram)

Eiwitten en vetten zijn essentiële voedingsstoffen, die ben je dus echt nodig. Koolhydraten zijn niet-essentieel want je lichaam kan brandstof maken uit eiwitten en vet is al een brandstof.
Al je organen zijn dus afhankelijk van eiwitten en vetten (+ brandstof).

Daarom werken de diëten met weinig koolhydraten vrij goed omdat je lichaam dan brandstof maakt uit voornamelijk vet. Dat heet ketose, je lichaam krijgt dan te weinig directe suikers, is een heel proces dus ga ik niet op verder.

Afvallen
Dat is niets anders dan minder binnenkrijgen dan wat je verbruikt. Wat je niet wilt is dat je het verbruik daarmee gaat aantasten.
Je lichaam regenereert zichzelf over zekere tijd en is daar bouwmateriaal voor nodig wat dus de eiwitten en vetten zijn. (heel ingewikkeld proces) maar daarom zijn die twee dus essentieel.

Als je dus gaat afvallen is het belangrijk om die twee macro's als uitgangspunt te nemen. Doe je dat niet dan gaat je lichaam roofbouw plegen en gaat het zichzelf op eten.
Bij "foute" diëten zie je daarom vaak het jojo-effect, het dieet zorgt dat ook je verbruik minder gaat worden dus bij terugkeer naar een normaal patroon(waarbij je niet in gewicht toenam) kom je ineens wel aan(= er is roofbouw geweest).
Dat is ook de reden dat ik in dit topic zo vaak gehamerd heb op lijstjes met te weinig eiwitten.

Waar je op moet gaan letten is de simpele zin, "weet wat je eet". Als je een vrij vast patroon hebt qua maaltijden is het heel makkelijk, als je veel varieert is het handig om kennis te hebben over welk voedingsmiddel wat bevat.
Ga labels lezen!

Als je veel beweegt > 1 - 1,5gr eiwit per kilo vet vrije massa minimaal.
Dus als je 70kg weegt, je VVM(vet vrije massa) is 56 is een richtlijn om minimaal 56-84gr eiwitten in te nemen per dag.

84 * 4 = 336 kcal eiwitten
In het geval van 2000 kcal als totaal verbruik heb je dan nog 1664 kcal over.
30% van je totaal ben je echt wel nodig voor je vetten(en goed verdeeld) en dat is zo'n beetje 600 kcal.
936 kcal is dus essentieel.
1500 (=2000(je verbruik - 500(om af te vallen))) geeft je nog ruimte voor 564 kcal koolhydraten. Dus ongeveer 140 gram.

Als je dan de patat vermijd op vrijdag snackdag, want je hebt dinsdag al patat gehad(goed excuus en niet onwaar) met je salade. Kun je wel 7 wijntjes doen bij de vrijmibo. En alsnog afvallen als de rest voornamelijk E's en V's waren.

/mijn beste interpretatie (ik kan 3800 kcal per dag hebben, dus niet vergelijkbaar. Legday of backday zelfs ~5000+, ben vrij groot)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171614807
Ik let tegenwoordig niet meer zo goed op de verhoudingen van mijn macro's omdat ik denk dat ik nu een dusdanig eetpatroon heb ontwikkeld dat het zo ook goed gaat.

maar voorheen werkte het ook met deze manier van tellen.

3800 kcal per dag O+ toch fijn om zoveel ruimte te hebben als je eens een feestje ofzo hebt :P

Heel weinig tot geen koolhydraten werken trouwens voor mij tegenwoordig niet meer, wordt daar zo energieloos van. Maar probeer ook wel de meeste dagen niet zoveel ervan te eten als 'Vroeger'
Heb ooit trouwens wel zo'n dieet gevolgd en toen ging het wel goed, maar toen sportte ik er ook niet bij.

anyway als je eenmaal weet hoe het werkt is het inderdaad vrij simpel.
pi_171615745
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 07:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:D

oorontsteking is niet tof! Is het nu weer helemaal over?
Wel gewoon netje kunnen eten?

Ik heb ooit zo'n overzicht gezien van eten met dezelfde kcal (of juist waarvan het niet verwachtte er meer had) Toen had ik nog geen idee hoe het allemaal werkte

Vandaag verjaardag van mn moeder, met vlaai en pizza.

Nog niet helemaal, nog 9 dagen druppelen. Gelukkig niet meer aan de oxycodon, heb paar dagen alleen maar plat gelegen.

Congrats, gewoon ff genieten!

Ik ga morgen weer sporten. Ben benieuwd naar de weging woensdag aangezien ik afgelopen woensdag niet ben geweest.
pi_171616840
Mooie uitleg.

Zelf is mijn kcal uitgangspunt 1200 (300 onder onderhoud) per dag. Dat is goed te doen. Maar er is weinig ruimte om te eens flink te snacken of te cheaten.

Dat lijkt me makkelijker met een budget van 3000 kcals per dag.

Oh, en wat ik sport eet ik er standaard weer bij. Ik log al mijn sportactiviteiten met mijn Polar. En dat komt automatisch in MFP terecht.
Make my day!
pi_171616895
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nog niet helemaal, nog 9 dagen druppelen. Gelukkig niet meer aan de oxycodon, heb paar dagen alleen maar plat gelegen.

Congrats, gewoon ff genieten!

Ik ga morgen weer sporten. Ben benieuwd naar de weging woensdag aangezien ik afgelopen woensdag niet ben geweest.
Oxycodon vanwege oorontsteking :?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 11 juni 2017 @ 15:05:04 #65
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171617982
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. :D :P

Oh. :@

Wat is jouw achtergrond van waaruit je al deze kennis hebt? Just curious. :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171624374
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oxycodon vanwege oorontsteking :?
Ja van huisartsenpost in ziekenhuis gekregen, mijn eigen huisarts wou me geen verwijzing geven voor ziekenhuis (wat wel de afspraak is met arts in ziekenhuis) dus zat met pijn, dus uiteindelijk gebeld voor een sterkere pijnstiller. Wel 5 mg maar dan nog, hielp wel redelijk. Lang ingewikkeld verhaal.

Hier goede dag gehad!
pi_171624479
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh. :@

Wat is jouw achtergrond van waaruit je al deze kennis hebt? Just curious. :)
Autodidactisch.

Na een blessure gekampt met extreem overgewicht, op een foute manier veel afgevallen. (80kg)
Daarna weer aangekomen en toen maar bedacht mijzelf in te lezen in wat ik aan het doen was.
Toen weer afgevallen (40kg)

Heb ook niet een strak lichaam zoals anderen hier, want er is bier en bruine bonen met speklappen. :@

Weet dus hoe het moet, doe het zelf alleen niet :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171624596
Kutwijven met hun "ik vind het juist fijn dat je een randje hebt, maakt het knuffelen zo fijn" }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 11 juni 2017 @ 20:33:22 #69
70532 loveli
N
pi_171626110
Veel geknuffeld dus?
crap in = crap out
  zondag 11 juni 2017 @ 20:45:41 #70
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171626484
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:49 schreef V1z0R het volgende:
Kutwijven met hun "ik vind het juist fijn dat je een randje hebt, maakt het knuffelen zo fijn" }:|
Nou ik vind iets gezette mannen wel mooier dan strak en afgetraind.

Met zo'n iemand heb ik niet het idee dat je gezellig een middag bier kan drinken en een wedstrijdje wie de meeste bitterballen in zn mond kan stoppen.

Ik hou enorm van de knuffelfactor. Maar niet te. Heel veel overgewicht is wat anders dan gewoon wat stevig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171627145
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:33 schreef loveli het volgende:
Veel geknuffeld dus?
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171628754
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:33 schreef loveli het volgende:
Veel geknuffeld dus?
Valt tegen, duur en kwaliteit van knuffels was goed daarentegen.
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik vind iets gezette mannen wel mooier dan strak en afgetraind.

Met zo'n iemand heb ik niet het idee dat je gezellig een middag bier kan drinken en een wedstrijdje wie de meeste bitterballen in zn mond kan stoppen.

Ik hou enorm van de knuffelfactor. Maar niet te. Heel veel overgewicht is wat anders dan gewoon wat stevig.
Je bent dus niet de enige. O+
En dat zou je verliezen :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171635795
ik hou wel van afgetrainde mannen :9 ..maar toen ik mijn man leerde kennen was hij alles behalve afgetraind en ook toen vond ik hem leuk ;)
ow en ook met afgetrainde mannen kun je veel bier drinken en bitterballen eten :P
  maandag 12 juni 2017 @ 09:55:24 #74
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171635990
Dat je mannen niet dik mogen zijn vind ik tot daaraan toe, maar dat het een verplichting is dat hij veel bier drinkt :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 12 juni 2017 @ 10:34:22 #75
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171636869
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:55 schreef Rauw. het volgende:
Dat je mannen niet dik mogen zijn vind ik tot daaraan toe, maar dat het een verplichting is dat hij veel bier drinkt :')
Tja, ik vind het gewoon fijn om samen bier te drinken. Het is een soort hobby ook van ons, wij zoeken speciale biertjes die vaak in beperkte oplagen uitkomen of door hele kleine brouwerijen gemaakt worden. We zoeken ook echt op of we een biertje al kennen of niet.
Andere mensen doen dat met wijn, of wiskey, wij hebben dat met bier.

Veel drinken hoeft niet, maar af en toe flink stappen vind ik ook gewoon leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171636949
Voor de liefhebbers, de hamburger salade is deze:
https://chickslovefood.com/recept/hamburgersalade-voor-vrouwen/
Ik doe zonder bacon, want dat is bah, uberhaupt altijd :P

Geen heel goed weekend gehad qua eten (wel qua feestje en naar Duinrell), morgenvroeg weer wegen!

Mijn lijstjes:
Zaterdag:
O: Groene smoothie
L: zuurdesemboterhammen met zelfgemaakte pulled chicken, pindakaas, pure chocopasta, kaas
D: pulled pork op broodje bij verjaardag
T: olijven, stukjes toast met knoflookboterspul
S: fietsen naar het sporten (weinig dus ;-) )

Zondag:
O: kokosyoghurt met zelfgemaakte granola
L: wraps met gerookte zalm, sla, avocado, komkommer, paprika en beetjeroomkaas, tonijnsalade met linzenpasta
D: spareribs
S: 3 uur zwemmen in het Tiki bad en rest van de dag rondstuinen in Duinrell

Vandaag:
O: love mousse
T: 2 rijstwafels met kaas
L: sla met geitenkaas, komkommer, walnoten, druiven, tomaatjes, paprika
T: nootjes
D: Cashew ramen van Rens Kroes
S: 1 uur en 15 minuten yoga
  maandag 12 juni 2017 @ 10:46:21 #77
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171637140
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tja, ik vind het gewoon fijn om samen bier te drinken. Het is een soort hobby ook van ons, wij zoeken speciale biertjes die vaak in beperkte oplagen uitkomen of door hele kleine brouwerijen gemaakt worden. We zoeken ook echt op of we een biertje al kennen of niet.
Andere mensen doen dat met wijn, of wiskey, wij hebben dat met bier.

Veel drinken hoeft niet, maar af en toe flink stappen vind ik ook gewoon leuk.
Je kunt ook alle waterbronnen van de wereld uitproberen.

Ik begrijp de hobby, maar niet de eis.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 12 juni 2017 @ 10:48:31 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171637193
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Je kunt ook alle waterbronnen van de wereld uitproberen.

Ik begrijp de hobby, maar niet de eis.
Ik vind het leuk om dat samen te doen.

Als ik graag zou reizen en dat was mn hobby dan was mijn eis dat mijn partner dat ook leuk zou vinden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? maandag 12 juni 2017 @ 12:01:32 #79
70532 loveli
N
pi_171639279
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:55 schreef Rauw. het volgende:
Dat je mannen niet dik mogen zijn vind ik tot daaraan toe, maar dat het een verplichting is dat hij veel bier drinkt :')
Verplichting? Ik lees het nergens.
crap in = crap out
pi_171641028
oke lijstje gister was uiteindelijk

o: 2sneen brood met appelstroop, 2x koffie met melk
t: smartwafel
l: stuk aardbeienvlaai
t: cola
d: pizza hawai zonder ham
t: koffie x2

vandaag
o: proteinos met melk, koffie met melk x2
t: smartwafel
l: 2 proteine pannekoeken (flinke..dus eigenlijk mischien wel 3)
t: smoothie met yoghurt, aardbeien en whey
t: smartchips gepland, maar kan best komen te vervallen want flinke smoothie
d: wraps met kip en groente
s: kt
pi_171648083
6 dagen vakantie gehad met vrienden (of ja, organisatie van een evenement) dus duizend miljoen gegeten maar ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat rondgerend. Zelfs drie keer wezen hardlopen, waarvan één keer heel fanatiek en twee keer wat minder (zodat ik niet in de keuken zou staan met verkrampte benen :P ).
Nu weer thuis, gewoon leven, aan de ene kant goed maar ook wel jammer.

O: havermout, sojamelk, peer, rozijnen, lijnzaad
L: 3 dubbele knäckebröd met pindakaas, 2 wortels
D: volkoren noedels met wortel, courgette, ei, ui.
T: nootjes of fruit of tomaatjes
B: yoga, 40 minuten ofzo
  maandag 12 juni 2017 @ 18:58:49 #82
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171648201
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Autodidactisch.
:) ^O^
quote:
Na een blessure gekampt met extreem overgewicht, op een foute manier veel afgevallen. (80kg)
Daarna weer aangekomen en toen maar bedacht mijzelf in te lezen in wat ik aan het doen was.
Toen weer afgevallen (40kg)

Zo dan! :o

Lijstje vandaag:
O: kwark lijnzaad whey aardbeien
T: idem
L: salad in a jar (Tnx Vizior!) wortel ijsbergsla tomaatjes ei paprika olijfolie/azijn
D: diepvriespizza (kookbeurt van mijn man schoot erbij in), toetje yoghurt met schepje vijgencompote :9
B: dadelijk uurtje fietsen met mijn zoon
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171661088
Ik ging gister met veel tegenzin en enorm geïrriteerd sporten, wat resulteerde in een hele goede sessie :D was een stukje sterker als normaal, best handig

lijstje vandaag
o:yoghurt met honing, rozijnen en beetje meusli
t: smartwafel
l: bonenmix met zonnebloempitten en botervis
t: appel
t: smartchips
d: pastasalade met kip, mango, rucola en basilium
pi_171661761
Hoi, ik kom me ook maar weer melden in de hoop dat dat helpt met volhouden.
Heb 17 juli afspraak bij diëtist, begeleiding bij fodmap dieet gehad en nu ik weer wil afvallen dacht ik ik blijf nog even hangen, wellicht heeft ze nog tips en/of werkt het als stok achter de deur. Doel voor nu is om tussen nu en die afspraak 2,5 kilo af te vallen (0,5 per week). Einddoel is om weer in m'n oude broeken te passen, laatste keer dat dat lukte was ik 10 kilo lichter dan nu.

En meteen een lijst:

O: bosbessen en frambozen
L: 2 boterhammen avocado en ei
T: banaan
D: gegrilde courgette en rode paprika met pangasiusfilet
T: appel met lactosevrije yoghurt

@Blabla, was je geïrriteerd omdat je geen zin had in sporten of door andere dingen? Wel lekker dat het sporten daardoor juist extra goed ging!

[ Bericht 21% gewijzigd door vlindertje89 op 13-06-2017 11:20:54 ]
pi_171664557
welkom :) heb je een bepaalde aanpak..of gewoon letten op wat je eet?

Ik was al geirriteerd op mijn werk en het hielp ook niet dat mijn man mij alsnog meesleepte naar de sportschool qua irritatie :P
uiteindelijk was ik daar wel blij om dus ;)
pi_171664935
Haha, kan ik me voorstellen! Maar wel lekker, en irritatie weg en extra goed gesport! Vaker je laten irriteren op werk dus ;)

Aanpak.. idd letten op wat ik eet, en proberen regelmatig te sporten. Ik hockey normaal 3x per week (2x 1.5 uur en 1x 1 uur) maar na deze week is het seizoen afgelopen, dus dan moet ik wel iets anders doen. Heb wel al een hoop YouTube filmpjes (oa jillian michaels) klaarliggen en voor de dagen met minder tijd een 7-minute workout schema met allerlei kracht oefeningen. Ik hou meer van HIIT workouts dan eindeloos op een crosstrainer staan, liever kort en heel intensief dan. En liever krachttraining in combi met klein beetje cardio dan heel veel cardio.

Qua eten hou ik heel veel van dingen waar heel veel calorieën in zitten, helaas. Zowel gezond als ongezond, snoep maar ook dingen als sushi bowls waar dan toch wel zo'n 1000 kcal in zitten, oeps. Dus ik vul nu braaf alles in op fatsecret en probeer tussen 1200-1400 kcal uit te komen dagelijks (ik ben 1.58 lang en heb een kantoorbaan).
pi_171665525
Ghehe ja eens aankaarten bij collega's of ze iets voor me kunnen betekenen :P

ah dus in het seizoen sport je in elk geval genoeg :)
hier ook geen fan van cardio, liever kracht

ja als je niet uitkijkt tikken ook gezonde dingen flink aan, maar als je het eenmaal weet is dat ook best eenvoudig te matigen denk ik. vind ik zelf tenminste.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:10:11 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171666256
Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die in de zomer makkelijker afvallen. "Ja dan heb je zo'n zin in een lekkere frisse salade"...

Man, ik heb alleen maar zin in wijn en bbq.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171666815
:D
  Vis een optie? dinsdag 13 juni 2017 @ 14:42:20 #90
70532 loveli
N
pi_171667053
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die in de zomer makkelijker afvallen. "Ja dan heb je zo'n zin in een lekkere frisse salade"...

Man, ik heb alleen maar zin in wijn en bbq.
BBQ met maar 2 vleesjes, easy peasy..
crap in = crap out
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:01:09 #91
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171667596
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:42 schreef loveli het volgende:

[..]

BBQ met maar 2 vleesjes, easy peasy..
JA, maar ik maak er genoeg dingen omheen :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171678248
Welkom terug, Vlindertje!
Je bent nu weer van het fodmap-dieet af, begrijp ik?
Handig om bij de diëtiste te blijven, ik hoop dat ze goede tips voor je heeft.

Vandaag bij mij:
O: havermout, sojamelk, peer, rozijnen, lijnzaad
L: twee wortels, drie boterhammen hummus, gekookt ei
T: handvol tomaatjes
D: broccoli, rijst, maïs, tomaat, cashewnoten, ui.
T: handvol tomaatjes, klein handje gemengde nootjes
B: halfuurtje yoga
pi_171679991
Thanks!
Ik ben inderdaad inmiddels klaar met het dieet, dus ik heb alle groepen getest en weet nu waar ik niet goed op reageer en dat probeer ik dus voortaan te laten staan (of te vervangen/te eten als ik de volgende dag niks heb staan en ik er de buikpijn voor over heb).

@bbq: valkuil is voor mij dan altijd het stokbrood met de satésaus. Maar ik BBQ eigenlijk bijna nooit. Ik ben wel zo iemand die als het warm weer is, zin heeft in salade - maar dan wel met geitenkaas of feta of spekjes etc erin, dus afvallen doe ik daar niet van normaal gesproken haha.

@bla: wat zijn die smartwafels uit jouw lijstje? :)
pi_171680572
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die in de zomer makkelijker afvallen. "Ja dan heb je zo'n zin in een lekkere frisse salade"...

Man, ik heb alleen maar zin in wijn en bbq.
Bbq ook veel in de zomer. Maar doe er veel groentegerechten op.
Aubergine, courgette, venkel etc in een alubakje. Aardappels in alufolie.
Dat soort dingen.
Maak ook vaak spiesjes met meer groente dan vlees eraan.
Dan gaat het goed.
En als dessert perziken roosteren. Jammie!

Maar als je een liefhebber bent van de echte 'vleesbbq', ja dan heb je het wat moeilijker. :D
Make my day!
pi_171682596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:

@bla: wat zijn die smartwafels uit jouw lijstje? :)
deze https://www.bodyenfitshop.nl/smart-waffles/
ik ben er echt verslaafd aan :@

mijn lunch gister is vrijwel helemaal weggevallen omdat ik koude vis dus niet te vreten vind.
verrekte dan ook van de honger toen ik thuis kwam want we hebben op het werk geen eten ;(

vandaag thuis, dus dat gebeurd me in elk geval niet :P
gepland
o: weet ik nog niet
t: smartwafel
l: zelfde pastasalade als gister als D
d: zoete aardappel, sperziebonen, vissticks

ik heb eigenlijk KT gepland staan...maar ik denk dat ik vandaag eens lekker oversla. vrijdag kan ik ook niet want ben weekendje weg met mijn dochter, maar kan best.
(al denk ik dat vaker en sta ik s'avonds toch weer gewoon in de sportschool...dus ik beloof niks :P)
pi_171682806
BBQ ... Toch maar eens kijken of we dat kunnen doen een dezer dagen! Ik hoorde dat bij de boer hier weer een koe geslacht is deze week, dus kan zelfs heel erg vers vlees halen (lokale boer met eigen koeien, die eens per maand een koe laat slachten en waar je dan dus delen van kunt reserveren. Maar op is op :D en dan is het nog niet ingevroren geweest als je het gebruikt)

Vanmorgen gewogen: 63,8 ! Dus dat is -1,4 . Vooral kilo's die er in 1,5 weekvakantie bij zijn gekomen, maar toch!

Lijstje gister:
O: kickstart van Rens Kroes
T: Nectarine en laatste stukje galia meloen
L: quinoa met spinazie en mozarella en amandelen
T: nootjes
D: Cashew ramen
S: 10k stappen

Planning vandaag:
O: chiazaad met kokosmelk, pindakaas en jam
T: Peer & nectarine
L: salade met geitenkaas
T: nootjes
D: wraps met garnalen of zomerstamppot
S: wandelen
pi_171683624
nice, altijd fijn als de weegschaal meewerkt :)

Dat lijkt me wel wat zo'n lokale boer waar je vlees koopt. Zeker als je dan ook gewoon specifieke stukken vlees kunt reserveren.
pi_171685189
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nice, altijd fijn als de weegschaal meewerkt :)

Dat lijkt me wel wat zo'n lokale boer waar je vlees koopt. Zeker als je dan ook gewoon specifieke stukken vlees kunt reserveren.
sowieso, vlees haal je bij een slager.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171686790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:11 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
BBQ ... Toch maar eens kijken of we dat kunnen doen een dezer dagen! Ik hoorde dat bij de boer hier weer een koe geslacht is deze week, dus kan zelfs heel erg vers vlees halen (lokale boer met eigen koeien, die eens per maand een koe laat slachten en waar je dan dus delen van kunt reserveren. Maar op is op :D en dan is het nog niet ingevroren geweest als je het gebruikt)

Vanmorgen gewogen: 63,8 ! Dus dat is -1,4 . Vooral kilo's die er in 1,5 weekvakantie bij zijn gekomen, maar toch!

Lijstje gister:
O: kickstart van Rens Kroes
T: Nectarine en laatste stukje galia meloen
L: quinoa met spinazie en mozarella en amandelen
T: nootjes
D: Cashew ramen
S: 10k stappen

Planning vandaag:
O: chiazaad met kokosmelk, pindakaas en jam
T: Peer & nectarine
L: salade met geitenkaas
T: nootjes
D: wraps met garnalen of zomerstamppot
S: wandelen
Ik dacht altijd dat bijv de biefstuk ed nog moesten besterven. Rijpen, zeg maar.
Is dat niet zo?
Make my day!
pi_171686966
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:22 schreef agter het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat bijv de biefstuk ed nog moesten besterven. Rijpen, zeg maar.
Is dat niet zo?
Zeker wel. Maar het is sneller om dat over te slaan.

Ik was vorige week in het slachthuis, kwam er volk vlees halen van een koe die de dag ervoor geslacht was. Zo snel kan zelfs het slachthuis dat niet, ze moesten een week later terugkomen. Dan heb je dus vlees dat een paar dagen bestorven is. Ik laat mijn schapen altijd anderhalve week besterven. Eén keer niet gedaan, en dat merk je enorm.

Varken hoeft niet te besterven. Kip 1 dag, schapen 10 dagen, rund 3 weken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 14 juni 2017 @ 12:36:23 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171687068
besterven, das toch gewoon hetzelfde als rotten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171688015
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:22 schreef agter het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat bijv de biefstuk ed nog moesten besterven. Rijpen, zeg maar.
Is dat niet zo?
De koe is dan al een kleine week dood :)
pi_171688750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:36 schreef Ticootje het volgende:
besterven, das toch gewoon hetzelfde als rotten?
Alleen als je kaas ook rotte melk vindt enzo. Het is een delicaat proces, voorafgaand en uiteindelijk overgaand aan rotten. Maar 'leven' is ook voorafgaand en uiteindelijk overgaand in rotten..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171688764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:19 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

De koe is dan al een kleine week dood :)
Een kleine week dood is niet lekker mals, tenzij het de rauw te eten delen zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:54:55 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171688852
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Alleen als je kaas ook rotte melk vindt enzo. Het is een delicaat proces, voorafgaand en uiteindelijk overgaand aan rotten. Maar 'leven' is ook voorafgaand en uiteindelijk overgaand in rotten..
Nou als ik mn vriend soms ruik denk ik dat dat proces bij hem al heeft ingezet hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171688960
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou als ik mn vriend soms ruik denk ik dat dat proces bij hem al heeft ingezet hoor.
Het is een delicaat proces.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171690918
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar het is sneller om dat over te slaan.

Ik was vorige week in het slachthuis, kwam er volk vlees halen van een koe die de dag ervoor geslacht was. Zo snel kan zelfs het slachthuis dat niet, ze moesten een week later terugkomen. Dan heb je dus vlees dat een paar dagen bestorven is. Ik laat mijn schapen altijd anderhalve week besterven. Eén keer niet gedaan, en dat merk je enorm.

Varken hoeft niet te besterven. Kip 1 dag, schapen 10 dagen, rund 3 weken.
3 weken voor een rund.
Dat wist ik weer niet.
:D

Dat zal wel minimaal zijn. Sommige delen drogen nog langer. Toch?
Make my day!
pi_171692902
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Een kleine week dood is niet lekker mals, tenzij het de rauw te eten delen zijn.
Het is idd biefstuk en zo :)
pi_171692997
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:29 schreef agter het volgende:

[..]

3 weken voor een rund.
Dat wist ik weer niet.
:D

Dat zal wel minimaal zijn. Sommige delen drogen nog langer. Toch?
Drogen is weer wat anders dan rijpen ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171698410
Grappig dat "zo vers mogelijk, zo lekker mogelijk" niet werkt bij rundvlees :)

O: havermout, peer, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: 3 boterhammen hummus, 2 wortels
B: halfuur wandelen
D: salade van kidneybonen, maïs en tomaatjes
T: chocoladekoekje, vier Haribo snoepjes
T: drie tomaatjes, bakje muesli met sojamelk
B: nog even yoga zometeen denk ik
pi_171704850
maar van rijpen wordt het dus malser? of heeft het nog meer doelen?

o: brinta, koffie met melkx2
t: smartwafel
l: tonijn met beetje yofresh, tomaat en komkommer
t: smoothie van aardbei, frambozen, whey en yoghurt
d: tartaar, groente aardappels
pi_171704925
Thanks voor de link naar de wafel Bla, ziet er best lekker uit!

En interessant de informatie over vlees en besterven etc, dat wist ik allemaal niet, leuk om te leren!

Planning:
B: 7 minute workout (deze)
O: lactosevrije yoghurt met bosbessen en frambozen
L: twee bth, twee zachtgekookte eitjes
T: appel
D1: sla, spinazie, komkommer, tomaat, gerookte kip
T: banaan
S: 1.5 uur hockey
D2: stuk pangasiusfilet
pi_171716095
O: havermout, appel, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: 3 boterhammen hummus, 2 wortels, 10 cm komkommer
B: halfuur wandelen
D: volkoren penne, tomaten, witte reuzenbonen, courgette, ui, broccoli.
T: banaan, muesli en sojamelk

Ik wilde eigenlijk nog gaan fietsen, maar ik ga m'n bed in. Ik snap niet hoe ik zo moe kan zijn :(
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:30:44 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171716291
Blegh ik beweeg te weinig...
Krachttraining lukte deze week niet en oefeningen thuis vind ik stom.

Beter eten gaat wel nog steeds goed. Ik ga eens op zoek naar een weegschaal binnenkort.

O: kwark banaan whey lijnzaad
T: appel
L: brocollisoepje met blokjes ham en geraspte oude kaas
T: klein stukje aardbeientaart en half glas witte wijn
D: gebakken zoete aardappel/courgette/aubergine/paprika/tomaat/kipfilet en tzatziki
T: klein stukje witte chocolade
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171717167
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:30 schreef Moonah het volgende:
Blegh ik beweeg te weinig...
Krachttraining lukte deze week niet en oefeningen thuis vind ik stom.

Beter eten gaat wel nog steeds goed. Ik ga eens op zoek naar een weegschaal binnenkort.

O: kwark banaan whey lijnzaad
T: appel
L: brocollisoepje met blokjes ham en geraspte oude kaas
T: klein stukje aardbeientaart en half glas witte wijn
D: gebakken zoete aardappel/courgette/aubergine/paprika/tomaat/kipfilet en tzatziki
T: klein stukje witte chocolade
Misschien is dit iets voor jou voor thuis?
Gast heeft tientallen filmpjes, kun je even kort tegen de 5min bewegen en met 6x per dag kom je zo'n beetje aan de 30min.

Reden waarom 30min bewegen:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171718470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
maar van rijpen wordt het dus malser? of heeft het nog meer doelen?

o: brinta, koffie met melkx2
t: smartwafel
l: tonijn met beetje yofresh, tomaat en komkommer
t: smoothie van aardbei, frambozen, whey en yoghurt
d: tartaar, groente aardappels
Opneembaarheid en smaak.

Telt ook voor andere dingen zoals groente (en fruit). Gecontroleerd rijpen/rotten hoe je het ook wilt noemen zorgt voor verbeterde opneembaarheid maar ook verschil in smaak. Een niet-rijpe appel heeft een meel smaak, bij rijping krijgt het de zoete smaak want de koolhydraten worden omgezet naar suikers(suikers zijn koolhydraten maar sneller opneembaar en zoet).
Bij sommige groentes worden hiervoor gassen ingezet om het proces te versnellen, kijk naar paprika's.

Koken/bakken is dus ook een gecontroleerde bewerking van voeding. Het vergroot de opneembaarheid van voeding. (Is trouwens de reden dat onze herseninhoud zo gegroeid is in de loop der tijd)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171739867
O: havermout, appel, sojamelk, rozijnen, lijnzaad. Een stuk knäckebröd met appelstroop.
T: 4 kleine blokjes pure Tony's. 10 cm komkommer. 1,5 wortel.
L: 4 dubbele knäckebröd met pindakaas. 0,5 wortel.
B: halfuur wandelen
T: banaan
D: worteltjes, peultjes, aardappel, jus, 3/4 saucijs
T: chocoladebiscuit
pi_171747339
Gewicht afgelopen woensdag was plus 0,6 kg

Ohja wel positief, m'n centimeters.

In 5 weken
Bovenarm - 2,5
Borst is gelijk gebleven
Taille -6
Heup - 8
Dijbeen - 1
pi_171783947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Opneembaarheid en smaak.

Telt ook voor andere dingen zoals groente (en fruit). Gecontroleerd rijpen/rotten hoe je het ook wilt noemen zorgt voor verbeterde opneembaarheid maar ook verschil in smaak. Een niet-rijpe appel heeft een meel smaak, bij rijping krijgt het de zoete smaak want de koolhydraten worden omgezet naar suikers(suikers zijn koolhydraten maar sneller opneembaar en zoet).
Bij sommige groentes worden hiervoor gassen ingezet om het proces te versnellen, kijk naar paprika's.

Koken/bakken is dus ook een gecontroleerde bewerking van voeding. Het vergroot de opneembaarheid van voeding. (Is trouwens de reden dat onze herseninhoud zo gegroeid is in de loop der tijd)
ah ja smaak klinkt inderdaad logisch als je kijkt naar fruit ja.
opneembaarheid wist ik niet :)
pi_171790662
O: Brinta
T: cappuccino met een wafelkoekje bij de kapper (koekje was eigenlijk niet lekker, uit gewoonte opgegeten }:|
L: meergranencrackers (3) met cottage cheese, tomaat en komkommer. Klein schaaltje yoghurt met een paar aardbeien.
D: pastasalade met tonijn
T: pubquiz, ik heb me voorgenomen spa rood en één biertje te drinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Serinde op 19-06-2017 15:32:09 ]
pi_171791494
weekendje weg met oudste dochter dus niet echt op eten gelet. en verder heeel veel gelopen dus :)

vandaag
o: brinta, veel koffie met melk
t: smartwafel
l: pistolet tonijnsalade, pistolet gezond
d: moet nog naar de winkel, maar denk kipfilet met iets van salade
S: verplaatst naar morgen want ben vandaag echt te moe
pi_171794546
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
weekendje weg met oudste dochter dus niet echt op eten gelet. en verder heeel veel gelopen dus :)

vandaag
o: brinta, veel koffie met melk
t: smartwafel
l: pistolet tonijnsalade, pistolet gezond
d: moet nog naar de winkel, maar denk kipfilet met iets van salade
S: verplaatst naar morgen want ben vandaag echt te moe
Leuk gehad samen? :)

Ik ben vanochtend pas naar huis gegaan vanaf m'n ouders, dus tot en met lunch nog "hun" eten:
O: appel, yoghurt, muesli, aardbeien
L: 2 boterhammen blauwschimmelkaas, 2 boterhammen geitenkaas
D: volkoren penne, wortel, witte bonen, half handje spinazie, half handje rucola, ui.
T: beetje chocola, fruit.
pi_171794567
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk gehad samen? :)
ja was erg gezellig :) thnx for asking!
  maandag 19 juni 2017 @ 19:21:18 #124
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_171796104
Wat een hitte zeg ... Dus gaan we dadelijk buiten yoga-en (ik heb mijn flesje water al klaar staan ...)

Weekend was niet slecht, een verjaardag / bbq maar verder netjes gegeten.

Vandaag:
O: love mousse
T: aardbeien, meloen, nectarine
L: salade brie
T: notenmix
D: wrap met garnalen, paprika en avocado
S: yoga buiten dus, ben benieuwd!
  Vis een optie? maandag 19 juni 2017 @ 20:35:51 #125
70532 loveli
N
pi_171797634
Eten vandaag: gaar en lekker. Net als ik.
crap in = crap out
pi_171805387
love mousse? wat is dat ;)

Ik liep vanmorgen door de hal van de sportschool om de jongste weg te brengen en bedacht me dat het wel heel erg fijn zou zijn om NU te kunnen sporten ipv straks als het buiten 35 graden is. Maar helaas dan red ik het niet om de kids ook weer op tijd op te halen :(

o: brinta met honing, koffie met melk
t: smartwafel
l: salade caprese
t: yoghurt banaan smoothie
t: smartchips of appel (als ik nog honger heb)
d: curry met kip, bloemkool en boontjes, naanbrood
s: kt
pi_171807908
Jammer dat je dat niet redt Bla! Met dit weer is sporten idd niet te doen (zonder airco).. En leuk van je weekendje weg!

Hockey is hier voorbij, nu nog even een nieuwe sport routine in elkaar knutselen.

Lijst:
O: lactofree yoghurt met cruesli
L: pangasius filet met sla en komkommer
B: kwartiertje fietsen
D: bulgur salade met halloumi en granaatappel pitjes
B: kwartiertje fietsen
S: 7 minute workout

D is bij vriendinnetje, ik heb halloumi en bulgur allebei nog nooit gegeten dus ben benieuwd!
Afhankelijk van de hoeveelheid van de D eet ik thuis nog wat yoghurt met bosbessen en frambozen.
pi_171814752
Tinkerbel, ik ben ook benieuwd naar de love mousse :D

Oeh vlindertje je D! :9~ Heerlijk! Benieuwd wat je er van vindt :)

O: shake van banaan, blauwe bessen & frambozen, lijnzaad, whey en melk
S: workshop "fast fit" (raar apparaat) en klein beetje cardio, spierpijn van gisteren :X
L: drie crackers met cottage cheese en komkommer, gekookt ei
T: kersen en aardbeiden
D: spinaziesoep met munt en yoghurt (experiment) met erbij een ciabatta met humus

qua sporten (en meer dingen overigens) lijk ik maar 2 standen te hebben: aan en uit. Ik hoop dat de pijn morgen een beetje meevalt want: yogadag! Ik ga een yoga les volgen hier in het park, spannend, nooit gedaan daar. Kosten slechts ¤ 5 ^O^

gisteren werd 1 biertje toch 1 biertje (gratis rondje vanwege bonusvragen goed bij de pubquiz) en 2 vedett wit :9

Bla, sterkte met sporten ... ik was vanmorgen in de sportschool maar zweette net zo snel als gisteren op het heetst van de dag volgens mij. Allemaal ellende (en er is wel airco want je krijgt evengoed een klap als je naar buiten gaat maar het blijft gewoon warm).

[ Bericht 2% gewijzigd door Serinde op 20-06-2017 16:42:55 ]
pi_171816936
Yoga n het park :o weet je wel hoe warm het morgen wordt?

Sportschool was inderdaad zelfs met airco warm. Merk je gelijk dat je minder kracht hebt.
pi_171817711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yoga n het park :o weet je wel hoe warm het morgen wordt?

Sportschool was inderdaad zelfs met airco warm. Merk je gelijk dat je minder kracht hebt.
Ja :o
Maar de opbrengst gaat morgen naar een goed doel en het is een leuke gelegenheid kennis te maken, morgen is er mede door het goede doel een grote groep. Ik hoop dat ze de intensiteit aanpast 8)7
pi_171819644
Ah oke, nou dan hoop ik voor je mee ;)
  Vis een optie? dinsdag 20 juni 2017 @ 21:00:19 #132
70532 loveli
N
pi_171820119
Maak geld over en neem lekker en ijsje. Een goed doel zal er vASR vrede mee hebben als je de yoga skipt.
/2ct
crap in = crap out
pi_171821195
Volgens mij wordt het weinig warmer dan vandaag, dan komt dat echt wel goed. Het is geen bootcamp voor gevorderden in de felle zon ofzo ;)
pi_171824160
Hopen dat er genoeg schaduw is inderdaad.

O: havermout, banaan, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: 2 boterhammen hummus, 2 boterhammen jam
B: halfuur wandelen
T: handje cashewnoten, 2 augurken
D: pastasalade met komkommer, tomaat, kikkererwten, olijven, beetje pesto
T: softijsje met chocoladesaus
pi_171828930
Spinaziesoep was best lekker, al hou ik meer van echt gebonden soepen.
Gisteravond nog een T: twee bonbons van de bakker :9~

O: stokbroodje kip kerrie en komkommer
L: shake met banaan, havermout, bevroren fruit, lijnzaad en een schep whey.
T: gekookt ei
T: kersen en de laatste aardbeien
D: een van de maaltijden uit de AH box die straks bezorgd wordt
S: yoga
pi_171829445
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
love mousse? wat is dat ;)

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:37 schreef Serinde het volgende:
Tinkerbel, ik ben ook benieuwd naar de love mousse :D


http://www.renskroes.com/lovemousse/

:D Zoooooo lekker!
pi_171829576
quote:
Ziet er lekker uit. Maar die naam :X *ril*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171829586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ziet er lekker uit. Maar die naam :X *ril*
Haha ja die heb ik niet bedacht zoals je ziet :D
pi_171842208
Dat klinkt lekker Tinkerbel!

Mijn lijst:
O: twee tomaten met peper & zout
L: twee boterhammen met kip, zongedroogde tomaat en parmezaan (sandwich van de ah to go)
D: pasta met sla, pesto, rucola, olijven, komkommer, tomaat
B: 7 minute workout
pi_171846982
Dat klinkt inderdaad wel lekker al zou ik het niet gauw als ontbijt eten denk ik (en heb je haar reacties op reacties op die site gezien. Iemand vraagt waar de kokos olie goed voor is. Antwoord : je kan het ook weglaten :') dat is niet de vraag, waarom zou je het er dan in doen? Maar kokos olie staat op de lijst van de fitgirls dus daarom denk ik. Einde frustratie)

Yoga buiten was bijzonder goed te doen. Zo warm was het in Utrecht om acht uur niet meer gelukkig :)

Hoe zijn de sandwiches van de AH to Go vlinder? Voorverpakt wordt het brood vaak droog maar heb het al lang niet meer geprobeerd
pi_171850738
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef Serinde het volgende:

Yoga buiten was bijzonder goed te doen. Zo warm was het in Utrecht om acht uur niet meer gelukkig :)

Hoe zijn de sandwiches van de AH to Go vlinder? Voorverpakt wordt het brood vaak droog maar heb het al lang niet meer geprobeerd
Dan hebben wij een andere perceptie van warm haha, ik vond het om 8 uur echt nog vreselijk warm! (Zelfde stad). Wel fijn dat je de Yoga goed te doen vond!

Ik vind ze best lekker. Je hebt de sandwiches in zo'n driehoeksverpakking, waarbij het brood schuin doormidden is gesneden, daar vind ik het brood wel wat droog van. Maar je hebt ook sandwiches van gewoon recht doormidden gesneden boterhammen in een dus rechthoekige verpakking en die zijn wel lekker. Volgens mij zijn dat ook de luxe sandwiches ofzo. Ik probeer altijd gewoon zelf eten mee te nemen, maar zo niet dan vind ik die sandwiches wel een fijn alternatief want daar staat precies op hoeveel kcal erin zit en als ik zelf brood ga smeren heb ik geen idee hoeveel gram ik van al het beleg erop gooi enzo.
pi_171851784
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
D: pasta met sla, pesto, rucola, olijven, komkommer, tomaat
Zelfde diner :D
Ik had er alleen ook nog kikkererwten door en geen sla.

Is dat niet heel weinig, alleen maar tomaat als ontbijt? Tomaten zijn zo goed als alleen maar water. Nou is het goed om veel vocht binnen te krijgen na de nacht, maar ook wel meer dan dat toch? :P

Gisteren hier:
O: banaan, havermout, sojamelk, rozijnen, lijnzaad
L: 3 boterhammen hummus, boterham jam
B: 45 min wandelen
D: pastasalade met tomaat, kikkererwten, komkommer, olijven, beetje pesto
S: anderhalf survivaltraining, flink veel geklommen weinig gerend
T: muesli met sojamelk. Appel. Flink stuk pure chocola

Vandaag:
O: havermout, appel, rozijnen, lijnzaad
L: 4 boterhammen hummus, 2 wortels
B: halfuur wandelen
D: salade met bonen, wortel, komkommer en tomaat ofzo.
T: appel, handje nootjes
B: als het meevalt met de hitte nog halfuur yoga
Zoiets wordt het denk ik. Nog even kijken wat voor salade ik precies in elkaar flans :P
pi_171852055
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zelfde diner :D
Ik had er alleen ook nog kikkererwten door en geen sla.

Is dat niet heel weinig, alleen maar tomaat als ontbijt? Tomaten zijn zo goed als alleen maar water. Nou is het goed om veel vocht binnen te krijgen na de nacht, maar ook wel meer dan dat toch? :P


Heftig joh, anderhalf uur survivaltraining met dit weer! Knap!

Ik ben niet zo'n ontbijter, dus m'n ontbijt was rond 10.00 pas en we lunchen altijd rond 12 op werk, dus eet dan gewoon wat kleins. Vaak eet ik dan rond 15.30 nog wel wat, maar gister was erg druk dus dat schoot er bij in. Pastasalade had ik niet zelf gemaakt dus kon niet goed inschatten hoeveel kcal erin zaten, dus overdag niet ál te veel gegeten (maar ook geen honger gehad, anders had ik wel wat extra's gepakt). Mijn O is dus bijna nooit echt veel :).
  donderdag 22 juni 2017 @ 08:44:16 #144
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171852099
Verkeerde topic

[ Bericht 94% gewijzigd door MutedFaith op 22-06-2017 10:29:55 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171852131
@vlindertje: ik zat in het Maximápark (Vlinderhof)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip van de sandwiches. Ik haal ook met regelmaat iets bij de AH maar kom vaak bij dezelfde salade uit.

@Tele6: survivaltraining _O_

O: shake met banaan, havermout, lijnzaad, whey, bevroren fruit, melk
L: sandwich van de AH
D: pasta met snijbonen, gehaktballetjes en gormas (AH box)
T: nog niks gehaald, bij AH haal ik denk ik wat fruit en/of groente
pi_171854278
Fijn dat je de yoga overleefd hebt !

en dat love ontbijt lijkt me niet zo heel lekker :@

respect voor de survivaltraining :D

lijstje van gister
o: niks
t: smartwafel
l: salade met geroosterde bloemkool, pijnboompitten en pitabroodje
t: peer
t: appel
d: 2 stokbroodjes met brie en honing
s: half uur KT en 20 minuten cardio..voelde me niet zo geweldig dus daarom kt halverwege afgebroken en gewswitched naar cardio

vandaag
o: kodiak muffin
t: smartwafel
l: kip, salade, wrap
t: smoothie banaan/ aardbei/yoghurt/whey
t: smartchips
d: spinazi/kip lasagna
pi_171859960
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:45 schreef Serinde het volgende:
@vlindertje: ik zat in het Maximápark (Vlinderhof)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip van de sandwiches. Ik haal ook met regelmaat iets bij de AH maar kom vaak bij dezelfde salade uit.

@Tele6: survivaltraining _O_

O: shake met banaan, havermout, lijnzaad, whey, bevroren fruit, melk
L: sandwich van de AH
D: pasta met snijbonen, gehaktballetjes en gormas (AH box)
T: nog niks gehaald, bij AH haal ik denk ik wat fruit en/of groente
Oooh dat ziet er mooi uit! Dat is wel het voordeel van yoga. Wij survivallers waren na drie minuten trainen al rood, modderig en verfomfaaid :D
We hadden de sproeier midden op de trainingsplek staan, dus dat hielp enorm tegen de warmte O+ en we klimmen tussen bomen heen en weer dus altijd schaduw. Maar bedankt iedereen voor de _O_
pi_171860751
Ziet er gaaf uit Serinde!

Ik ben inmiddels uit m'n lijst voor vandaag:
O: lactofree yoghurt met cruesli
L: twee bth met gerookte zalm
T: een paprika
B: 7 minute workout
D: sushi bowl (sushi rijst, zalm, mango, sojasaus)
T: stuk komkommer

De bulgur salade met halloumi van gister was trouwens echt super lekker! Dus heb dat vriendinnetje gevraagd om het recept.

@Bla, wat is een kodiak muffin? Jij hebt altijd interessante dingen op je lijsten haha!
pi_171863550
Oeh, dat ziet er idd lekker uit! Zit je daar nou ook lang vol van?
pi_171866472
Ik eet het rond half 8 en eet normaal tussen 10 en 11 weer een tussendoortje.
Ik merk geen verschil met als ik brinta heb gegeten
pi_171870781
quote:
Ik was me aan het verwonderen over de voedingswaarde van zo'n muffin, aangezien er in een portie even veel suikers zitten als in twee krentenbollen (als ik de eerste hit van Google neem). In twee krentenbollen zit 8 g eiwit en in een muffin 6 g. Een muffin is 260 kcal en twee krentenbollen 270 kcal. De muffin heeft meer vezels, 4 tov 2,5. Maar om volkoren te heten moet je er 8 g per 100 g hebben als ik me niet vergis en daar komt ook de droge stof zonder het kopje water niet aan.

Ik heb altijd het idee gehad dat krentenbollen nou niet de gezondste keuze waren. (Alle zachte bolletjes niet, eigenlijk.)

Zie ik nou iets over het hoofd?

Sorry, ik ben een zeur. Maar ik kon het niet laten.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 09:43:48 #153
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171878745
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik was me aan het verwonderen over de voedingswaarde van zo'n muffin, aangezien er in een portie even veel suikers zitten als in twee krentenbollen (als ik de eerste hit van Google neem). In twee krentenbollen zit 8 g eiwit en in een muffin 6 g. Een muffin is 260 kcal en twee krentenbollen 270 kcal. De muffin heeft meer vezels, 4 tov 2,5. Maar om volkoren te heten moet je er 8 g per 100 g hebben als ik me niet vergis en daar komt ook de droge stof zonder het kopje water niet aan.

Ik heb altijd het idee gehad dat krentenbollen nou niet de gezondste keuze waren. (Alle zachte bolletjes niet, eigenlijk.)

Zie ik nou iets over het hoofd?

Sorry, ik ben een zeur. Maar ik kon het niet laten.
Wat je waarschijnlijk over het hoofd ziet is dat er nergens dat ze super gezond zijn.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:05:34 #154
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171879212
Krentenbollen zijn niet de meest verantwoorde keuze, maar ook zeker niet de minst verantwoorde. Ze hangen een beetje in t midden, net als die muffins.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171882133
Ja die muffins zijn niet perse een keuze omdat ze gezond zijn (niet eens echt inderdaad) maar ze zijn zo lekker! Dus ik mag er van mezelf max 1 per week (en dat haal ik vaak niet eens ;)
pi_171885469
Dan is dat dus wat ik over het hoofd had gezien: dat een winkel die Body & Fit heet niet alleen maar spul verkoopt dat een etiketje "gezond" heeft :D
Weer wat geleerd :P
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:35:48 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171885650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:26 schreef Tele6 het volgende:
Dan is dat dus wat ik over het hoofd had gezien: dat een winkel die Body & Fit heet niet alleen maar spul verkoopt dat een etiketje "gezond" heeft :D
Weer wat geleerd :P
Ze verkopen ook weightgainers en supplementen die niet persé als gezond aangemerkt kunnen worden hoor.
Er zijn heel veel fitte mensen die best wat ongezonde dingen doen om zo fit te worden/blijven.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171886669
ow nee hoor, ze verkopen veel verschillende spullen..zelfde als bij muscle meat, verkochten ze ook pop tarts.

en wat is gezond he ;)
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:21:33 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171888308
Stik, verkeerde topic, hij stond nog open van de lurk voor de lovemousse. :D

[ Bericht 43% gewijzigd door BE op 23-06-2017 16:30:16 ]
***
pi_171907534
lijstje gister
o: brinta met beetje honing, 3x koffie met melk
t: smartwafel
l: broodje met brie en honind
d: soep met stokbroodje paturain

vandaag
o: 2x speltbrood met halvajam, 2x koffie met melk
s: paardrijden
l: en de rest van de dag taart en hapjes want dochter is jarig :)
pi_171909546
Gisteren
O: gebruikelijke shake
L: anderhalve tosti (alleen kaas) met curry
D: varkenshaas met friet uit de oven en salsa (AH box)
T: geitenkaas met fenegriek en basilicum O+
S: studie had prioriteit, savonds nog wel vijf km gewandeld

Vandaag
O: brinta wake up en twee crackers cottage cheeseburger
T: clean proteïn bar
L: weet ik nog niet
T: kersen! (Kilo gewonnen op FB bij de lokale landwinkel! Waar we gisteren al een pond gehaald hadden :9)
D: poke bowl met oa garnalen en avocado (recept van marley spoon)
T: stukje geitenkaas
S: 10 minuten opwarmen en 45 minuten kracht
pi_171917613
Bla nog gefeliciteerd *O*
pi_171927688
thnx :)
pi_171970757
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:35 schreef loveli het volgende:
Eten vandaag: gaar en lekker. Net als ik.
Pics!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_171971859
Bla nog gefeliciteerd met je dochter!
En Serinde gefeliciteerd met de kersen!

Mijn vakantiewerk is weer begonnen, lekker klusjes doen op de boerderij de hele dag. Vandaag:
O: appel, yoghurt, muesli
B: halfuur hard doorfietsen
B: wieden tussen peen
T: plak ontbijtkoek
B: wieden
L: boterham pindakaas en komkommer, wrap tomaten-courgetteprutje, boterham perenstroop, peer, paar aardbeien
B: bieten planten
B: ruim halfuur fietsen
D: veel worteltjes en peultjes, anderhalf dun worstje, aardappels, jus. Halve appel, chocoladepudding, twee handjes rode bessen.
T: nog iets bij de thee denk ik. Geen fruit meer, dat heb ik nu wel genoeg.
B: misschien nog een kwartiertje yoga

Mijn knieholten zijn nu verbrand van vanochtend (liggen op wiedapparaat) :')
pi_171981424
Gisteren kwam de maakster van de bruidstaart het taartplateau etc ophalen en ze had zes cupcakes met botercreme bij zich.... zondag was de picnic veel te laat dus vandaag zit er als goedmakertje een reep Tony's caramel zeezout bij de boodschappen. Het wordt me niet makkelijk gemaakt :')

Lekker veel fruit tele6
pi_172008148
thnx :)

ghehe Serinde..nee dat schiet niet op he, waren de cupcakes wel lekker :D

Klinkt als lekker vakantiewerk wel :)

gister:
o: brinta met honing
t: smartwafel
l: pastasalade met rucola, pijnboompitten, kipfilet en mango
t: smoothie van mango, aardbei, bosbessen, yoghurt
t: smartchips
d: vissticks, zoete aardappel en erwtjes/worteltjes
t: handjeM&M's

vandaag
o:brinta met honing
s: kt
t: smartwafel
l: weet ik nog niet
b: kinderfeestje :')
d: risoto met groene asperges
pi_172026779
Ja, vakantiewerk is leuk zo :)
Vandaag was alsnog een rotdag, dat wel :'(
M'n moeder gaf een feestje maar er kwam niemand, vandaar alle taart. En er was alleen 's ochtends werk dus ik was de hele middag thuis met een verdrietige teleurgestelde moeder en ik kon niet helpen.

O: yoghurt, appel, muesli. Plak ontbijtkoek
B: wieden
T: banaan, plak ontbijtkoek
B: wieden
T: half stukje bosvruchtentaart, half stukje citroentaart
L: 2 boterhammen hummus en tomaat, boterham selleriesalade, boterham kipkerriesalade,2 boterhammen stroop, stuk komkommer
T: 2 speculaasjes
T: appel, stuk cake
D: zilvervliesrijst, courgette, tomaat, gehakt, ui, kaas, crème fraiche. Yoghurt met cruesli.
T: plak cake

Aaaaarghhh. De cake en taart waren niet eens lekker, ik kan wel huilen.

Morgen weer een dag. Ik ga de resterende cake aan m'n collega's voeren en iets nuttigs doen als er weer 's middags geen werk is. Desnoods alleen een roteind fietsen.
pi_172036209
De cupcakes waren heerlijk :9~ bleken 3 soorten cake te zijn. Netjes elke avond eentje gehad, daarnaast geen andere tussendoortjes behalve fruit. Vanavond de cakepop (althans ik denk dat dat het is?) en de tony laten we nog liggen :X

It pays off: vanmorgen < 77 kg *O*

Tele6 wat jammer voor je moeder, sneu als ze zo'n moeite doet en mensen niet komen.... Vandaag inderdaad weer een dag :*

Bla: die smartwafels, die zijn van B&F toch? Ik heb nu de clean protein bar (4 smaken) en die structuur is heel anders dan ik had verwacht. Zijn de wafels wel wat je zou verwachten bij een wafel?

Gisteren:
O: krentebol en een ontbijtshake met whey
L: restje kruidige nasi (Hello Fresh) van eergisteren met een gebakken ei
D: Orzo met o.a. courgette en romatomaatjes (HF)
T: cupcake citroen met botercrème aardbei :9
Kleine 2.000 kcal, KVE 47/37/16

Vandaag
O: banaan en yoghurt met mango
T: bites we love
L: ik denk een eiwrap van de AH of iets in die richting plus het restant van de yoghurt
D: andijvie stamppot met gehaktballen (HF)
T: cakepop

Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe fitbit binnen *O*
(heb een jaar de surge gebruikt maar wilde wat anders dus heb de nieuwe Alta besteld)
pi_172036319
Wat sneu voor je moeder tele6! En dat maakt jouw dag natuurlijk ook niet echt leuk. Hopelijk vandaag een betere!

Haha het wordt je inderdaad niet makkelijk gemaakt Serinde! Wel knap hoor dat je er maar 1 per dag eet en de Tony nog laat liggen! Das een goede portie zelfdiscipline waar je over beschikt dan!

Bla nog gefeliciteerd met je dochter!

Vandaag is het dan eindelijk zover, krijgen de sleutel van ons nieuwe huis! Nieuwbouw huurhuis, half december kregen we te horen dat het huis voor ons in optie stond en nu is het dan eindelijk zo ver! Daarnaast krijgt mijn vriend vandaag te horen of hij is aangenomen bij een hele leuke baan (hij zoekt nu al een jaar..) dus dubbel spannend!

Op de lijst staat in elk geval pizza en een appel en heel veel voorstrijken/afplakken etcetera. De rest qua eten weet ik nog even niet.
pi_172036438
Ik moet zeggen dat mijn man ook onverwacht (maar terecht) streng voor me is. Ik wilde dinsdag namelijk ook al de laatste nemen (buikpijn, moet ongesteld worden, je kent het) maar hij verbood het me :o als volgzame vrouw luisterde ik ook nog :D

vlindertje gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!!! Moeten jullie zelf nog veel doen? Ik hoop da tje vriend ook goed bericht krijgt ^O^
pi_172036672
Haha, nouja, fijn toch? Soms zou mijn vriend dat ook best mogen doen. Of nou ja, ik zou moeten luisteren naar hem, want hij zegt het wel soms.

Thanks! Ja, het is een eengezinswoning en alle muren moeten voorgestreken en geschilderd worden, overal moet laminaat gelegd worden en komende dinsdag avond gaan we onze spullen verhuizen.. gelukkig hebben we wel veel hulp. En of het haalbaar is om alles voor de verhuizing al af te hebben, is zorg voor later ;)
pi_172039069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Ja, vakantiewerk is leuk zo :)
Vandaag was alsnog een rotdag, dat wel :'(
M'n moeder gaf een feestje maar er kwam niemand, vandaar alle taart. En er was alleen 's ochtends werk dus ik was de hele middag thuis met een verdrietige teleurgestelde moeder en ik kon niet helpen.

Wat ontzettend sneu voor je moeder zeg ;(
had ze wel mensen uitgenodigd of is het normaal zo dat mensen uit zichzelf kwamen?
pi_172039112
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:27 schreef Serinde het volgende:

Bla: die smartwafels, die zijn van B&F toch? Ik heb nu de clean protein bar (4 smaken) en die structuur is heel anders dan ik had verwacht. Zijn de wafels wel wat je zou verwachten bij een wafel?
Ja is gewoon echt een wafel zoals je dat verwacht. Al moet ik zeggen dat ik wat gedoe heb gehad met de wafels de laatste weken. eerst kreeg ik tot 2x toe een beschimmeld pak (kreeg wel nieuwe toegestuurd) en het pak wat ik nu aan het eten ben smaakt wat droog.
Maar nog steeds wel echt wafelstructuur
pi_172039127
Tof vlinder, gefeliciteerd met je nieuwe huis!!! *O*
pi_172047878
Ik ga volgende keer die wafels eens bestellen. Mèn, met een laagje chocolade zie ik ze ook!

Zijn hier nog meer fitbitters of zitten die allemaal in dieet?
pi_172048646
met een laagje chocola :D die heb ik nog niet gezien, zijn zeker nieuw :9
pi_172048661
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:12 schreef Serinde het volgende:
Ik ga volgende keer die wafels eens bestellen. Mèn, met een laagje chocolade zie ik ze ook!

Zijn hier nog meer fitbitters of zitten die allemaal in dieet?
Polar hier. :D
Wel een Aria weegschaal.
Make my day!
pi_172048680
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:12 schreef Serinde het volgende:
Ik ga volgende keer die wafels eens bestellen. Mèn, met een laagje chocolade zie ik ze ook!

Zijn hier nog meer fitbitters of zitten die allemaal in dieet?
ehm ho..heb je wel de juiste?
die ik heb zijn deze https://www.bodyenfitshop.nl/smart-waffles/
hoe die anderen zijn weet ik dus niet..en deze zijn er niet met chocola zo te zien
pi_172048869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Ja, vakantiewerk is leuk zo :)
Vandaag was alsnog een rotdag, dat wel :'(
M'n moeder gaf een feestje maar er kwam niemand, vandaar alle taart. En er was alleen 's ochtends werk dus ik was de hele middag thuis met een verdrietige teleurgestelde moeder en ik kon niet helpen.

O: yoghurt, appel, muesli. Plak ontbijtkoek
B: wieden
T: banaan, plak ontbijtkoek
B: wieden
T: half stukje bosvruchtentaart, half stukje citroentaart
L: 2 boterhammen hummus en tomaat, boterham selleriesalade, boterham kipkerriesalade,2 boterhammen stroop, stuk komkommer
T: 2 speculaasjes
T: appel, stuk cake
D: zilvervliesrijst, courgette, tomaat, gehakt, ui, kaas, crème fraiche. Yoghurt met cruesli.
T: plak cake

Aaaaarghhh. De cake en taart waren niet eens lekker, ik kan wel huilen.

Morgen weer een dag. Ik ga de resterende cake aan m'n collega's voeren en iets nuttigs doen als er weer 's middags geen werk is. Desnoods alleen een roteind fietsen.
Volgende feestje van je ma, doe me de gegevens.
Mij lust taart en ik kan de cha-cha-cha en een wals.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_172050057
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:12 schreef Serinde het volgende:
Ik ga volgende keer die wafels eens bestellen. Mèn, met een laagje chocolade zie ik ze ook!

Zijn hier nog meer fitbitters of zitten die allemaal in dieet?
Fitbit? Ik heb een fitbit clip-on. Maakt dat mij een fitbitter?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_172051009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ehm ho..heb je wel de juiste?
die ik heb zijn deze https://www.bodyenfitshop.nl/smart-waffles/
hoe die anderen zijn weet ik dus niet..en deze zijn er niet met chocola zo te zien
Hmz. Ik zocht op smart wafels en toen kreeg ik ook deze https://www.bodyenfitshop(...)rition/smart-wafels/
In de beschrijving staat er nog "crunchy" bij, toch wat anders denk ik ;(

quote:
5s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Fitbit? Ik heb een fitbit clip-on. Maakt dat mij een fitbitter?
Dan val je onder mijn definitie
:) ik dacht, als er een aantal zijn kunnen we misschien een hustle met de slankers doen. Volgens mij heb ik in dieet wel eens gelezen dat ze dat daar deden
pi_172051872
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:58 schreef Serinde het volgende:

Dan val je onder mijn definitie
:) ik dacht, als er een aantal zijn kunnen we misschien een hustle met de slankers doen. Volgens mij heb ik in dieet wel eens gelezen dat ze dat daar deden
Een hustle? Ik heb geen idee wat het is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:37:44 #184
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172052023
Als 'jullie' nou zelf niet genoeg fitbitters hebben voor een challenge mogen jullie ook bij 'ons' erbij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172052053
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:12 schreef Serinde het volgende:
Ik ga volgende keer die wafels eens bestellen. Mèn, met een laagje chocolade zie ik ze ook!

Zijn hier nog meer fitbitters of zitten die allemaal in dieet?
Mi band 2.

En de mi weegschaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172052984
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 11:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Wat ontzettend sneu voor je moeder zeg ;(
had ze wel mensen uitgenodigd of is het normaal zo dat mensen uit zichzelf kwamen?
Ze had wel 25 mensen uitgenodigd maar er kwamen er maar iets van 10 terwijl niemand zich had afgemeld of iets had laten weten ;(
pi_172053076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 18:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgende feestje van je ma, doe me de gegevens.
Mij lust taart en ik kan de cha-cha-cha en een wals.
Hahaha, ik zal het onthouden :D
Het was met de sportclub, ze gingen na de training taart eten en met verf kliederen ( :D ) dus je dansjes zijn niet nodig. Kun je hardlopen? :P
pi_172053130
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Een hustle? Ik heb geen idee wat het is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172053213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:37 schreef MutedFaith het volgende:
Als 'jullie' nou zelf niet genoeg fitbitters hebben voor een challenge mogen jullie ook bij 'ons' erbij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_172053256
Oh, en een lijstje. Vandaag een iets tevredener taartlijstje, ik heb wat minder gegeten bij de maaltijden :D :@

O: heel klein bakje yoghurt met muesli
B: (fietsen,) wieden
T: banaan, anderhalf plakje cake
B: wieden (en weer fietsen)
L: 2 boterhammen hummus en tomaat, 2 boterhammen pindakaas
T: halve appel, halve peer, plak kruidkoek
S: nasi met veel groente en Quorn, pindasaus, atjar, kroepoek. Yoghurt met cruesli.
T: klein stukje bosvruchtentaart, plakje cake
B: paar zonnegroeten
pi_172053395
• 2 gehaktballetjes & komkommer
• fruitsalade
• gevulde koek van banketbakker
• moorkop (idem)
• 2 bier
• avondeten: zoete-aardappelpuree, gestoofde ree, rode kroot, beetje aardappel
• toe: kwetsen in rum met advocaat & zure room
• 1 dessertwijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_172060517
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze had wel 25 mensen uitgenodigd maar er kwamen er maar iets van 10 terwijl niemand zich had afgemeld of iets had laten weten ;(
bah :(
pi_172060540
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:58 schreef Serinde het volgende:
Hmz. Ik zocht op smart wafels en toen kreeg ik ook deze https://www.bodyenfitshop(...)rition/smart-wafels/
In de beschrijving staat er nog "crunchy" bij, toch wat anders denk ik ;(
ja dat zijn echt andere. Ik vindt ze op zich ook wel oke, daar niet van..maar t zijn geen wafels
pi_172062309
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:32 schreef sigme het volgende:

Een hustle? Ik heb geen idee wat het is?

In de Fitbit app kun je een challenge starten met andere lopers; voor een werkweek of weekend. Werkt bij mij vaak wel motiverend, toch even een stukje omlopen als je bijna iemand inhaalt met aantal stappen.

O: brinta wake up (haast)
O2: 250 ml kwark met 70 gr bosbessen
L: salade (nog halen) Italiaanse bol caprese en de andere 250 ml kwark met de rest van de bosbessen (15 gr)
T: eiwitreep
S: proefles jumping fitness
D: ik denk, vanwege het late thuis zijn, indiase curry (iglo zak uit de vriezer)
T: (klein, hoop ik) stukje tony's zeezout caramel

[ Bericht 1% gewijzigd door Serinde op 30-06-2017 13:25:36 ]
pi_172064918
gister:
O: brinta met honing, 3x koffie met melk
t: smartwafel
l: kwark met whey
t: smartchips
d: wortels met braadworst en aardappels
t: kleine roze koek en 2 van die caramel halve bolletjes met chocola erin (weet niet hoe ze heten)

vandaag:
O: brinta met honing, 3x koffie met melk
t: smartwafel
l: 2sneen brood met kaas en kwart komkommer
t: smartchips
t: appel
d: soep met stokbrood denk ik maar kan nog veranderen als ik iets beters verzin
s: kt
pi_172077401
Goede lijstjes zo te zien!
Roze koek <3 zoo lekker is dat!

Mijn lijst is niet echt gevarieerd vandaag:
O: -
L: 2 bth met ertussen 1 plak kaas en 1 plak ham
D: 2x 2 bth met ertussen 1 plak kaas en 1 plak ham

Drinken: ongeveer een liter limonade en anderhalve liter water

Sport: huis schilderen!

Gister van 16.00 tot 22.00 staan voorstrijken en vandaag van 11.00-20.30 staan schilderen (beide met hulp en iets van pauze uiteraard) en nu is al het schilderwerk klaar! Niet alles is heel netjes, we hebben geen gaatjes gevuld en alleen echt grote uitsteeksels weggehaald. Want lui/zie ik straks toch niet want geen oog voor/huurhuis. Maar het ziet er prima uit zo dus ik ben helemaal tevreden :). Morgen half dagje relaxen en dan vanaf eind vd middag ondervloer en laminaat leggen (ook weer met hulp).

Was vanmorgen een kilo lichter dan gisteren, dus in elk geval geprobeerd om meer te drinken vandaag. Nu nog proberen morgen ook weer wat meer te eten, als ik bezig ben vergeet ik dat dus compleet tot iemand zegt dat ik moet gaan zitten en eten..

Oh ja, en de sollicitatie van m'n vriend: hij werd vandaag gebeld dat ze toch een tweede ronde gaan houden, maar wel met nog maar 2 mensen (waren er 4) en daar is hij er één van! Dus het duimen heeft geholpen. Niet komende week maar die erna, dus dat blijft nog even spannend! Dat is voor de komende paar jaar echt zijn droombaan. Hij hoort begin komende week nog iets van een andere sollicitatie en over twee weken heeft hij een diner en assessmentdag bij weer een derde bedrijf. Dus in elk geval loopt er vanalles. Maar die eerste baan heeft wel duidelijk de voorkeur dus ik hoop dat hij die krijgt!!

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 30-06-2017 22:01:22 ]
pi_172078841
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hahaha, ik zal het onthouden :D
Het was met de sportclub, ze gingen na de training taart eten en met verf kliederen ( :D ) dus je dansjes zijn niet nodig. Kun je hardlopen? :P
Als het moet.

Cancel die afspraak dan maar, geen dansjes!? :{w
3/4 kratje in de mik en ik ga los maar moet dan wel ruimte voor zijn.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_172107150
Klinkt positief vlindertje! In ieder geval veel opties en een goede kans op zijn voorkeur denk ik :)

Gisteren een beetje teveel cheat :X
We gingen indoor skydiven (wat AWESOME was) en afsluiten met een biertje bij de lokale bierbrouwerij. Met kaas en worst. Maar we waren zo moe dat we na thuiskomst uit zwakke dominos hebben besteld :')

Vandaag feest omdat mijn schoonmoeder 65 wordt, ik probeer me in te houden. Nee ik probeer het niet, ik doe dat.
  zondag 2 juli 2017 @ 13:25:48 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172111509
Ik heb een nieuwe verslaving :')
Ceasarsalad :')

Het kan slechter. :D

Volgende week een bruiloft, het beoogde jurkje past echt net dicht :') deze week eet ik maar gewoon niet ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172126180
Hihi, verslaafd aan een salade. Met niet te veel dressing en croutons zou het mee moeten vallen idd :)

Klinkt wel als een leuk weekend Serinde :) doordeweeks rustig aan en dan komt het wel goed toch?

Spannend vlindertje! Succes gewenst aan je vriend :)

Vandaag hier:
O havermout, sojamelk, appel, rozijnen, lijnzaad
L: 2 boterhammen met hummus en een halve tomaat, een kikkererwtenpannenkoek
T: klein bakje muesli met sojamelk, banaan
S: clubkampioenschappen survival, 52:33 minuten afzien :D
T: flesje AA drink :@
D: barbecue met heel veel salade (vooral veel komkommersalade en rauwkost maar ook aardappels en huzarensalade), te veel brood, drie stuks vlees :@
B: halfuurtje wandelen
(En twee keer een kwartier gefietst naar survival maar dat schrijf ik meestal niet op want ik fiets iedere dag)

En nu ben ik echt heel vol van die barbecue, was allemaal heel erg lekker... Morgen maar wat minder eten, scheelt ook weer tijd 's morgens :P
pi_172136903
Ticootje, oeps, geen speling dus ... misschien plaspillen nemen de dag ervoor om wat vocht kwijt te raken ;)

Tele6 het was zeker een leuk weekend! Maar ik heb me gisteren zo goed gedragen dat ik eigenlijk te weinig heb gegeten volgens mij. In ieder geval zowel het gebakje als het dessert niet genomen. Nou ja, per saldo was het weekend dan wel oké. Wat meer balans zien te vinden.

O: overnight oats gemaakt met amandelmelk, lijnzaad, chiazaad (voor de structuur) en er warm gemaakte blauwe bessen en frambozen uit de vriezer bij gedaan :9
L: pastasalade pesto (AH)
D: pastaschotel met kruidig gehakt (HF)
T: weinig ruimte voor vandaag, ik denk dat ik een appel haal.
  maandag 3 juli 2017 @ 13:26:54 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172137442
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:00 schreef Serinde het volgende:
Ticootje, oeps, geen speling dus ... misschien plaspillen nemen de dag ervoor om wat vocht kwijt te raken ;)

Tele6 het was zeker een leuk weekend! Maar ik heb me gisteren zo goed gedragen dat ik eigenlijk te weinig heb gegeten volgens mij. In ieder geval zowel het gebakje als het dessert niet genomen. Nou ja, per saldo was het weekend dan wel oké. Wat meer balans zien te vinden.

O: overnight oats gemaakt met amandelmelk, lijnzaad, chiazaad (voor de structuur) en er warm gemaakte blauwe bessen en frambozen uit de vriezer bij gedaan :9
L: pastasalade pesto (AH)
D: pastaschotel met kruidig gehakt (HF)
T: weinig ruimte voor vandaag, ik denk dat ik een appel haal.
Plaspillen :D

Mn schoonmoeder kan vast wat meenemen uit het bejaardentehuis. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172140359
of net als ik gewoon iets verkeerds gegeten icm met een kater en gewoon een dag lang alles uitkosten...helpt vast :P

en vandaag nog steeds niet lekker, dus ik bespaar jullie mijn trieste eetlijstje..en sporten sla ik denk ik ook maar over
pi_172142200
Ah ;( hoop dat je gauw opknapt Bla!
pi_172142575
thnx :)
  maandag 3 juli 2017 @ 18:26:29 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172144774
Wel goed voor de lijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172146168
Beterschap Bla!
pi_172148087
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Hihi, verslaafd aan een salade. Met niet te veel dressing en croutons zou het mee moeten vallen idd :)

Klinkt wel als een leuk weekend Serinde :) doordeweeks rustig aan en dan komt het wel goed toch?

Spannend vlindertje! Succes gewenst aan je vriend :)

Vandaag hier:
O havermout, sojamelk, appel, rozijnen, lijnzaad
L: 2 boterhammen met hummus en een halve tomaat, een kikkererwtenpannenkoek
T: klein bakje muesli met sojamelk, banaan
S: clubkampioenschappen survival, 52:33 minuten afzien :D
T: flesje AA drink :@
D: barbecue met heel veel salade (vooral veel komkommersalade en rauwkost maar ook aardappels en huzarensalade), te veel brood, drie stuks vlees :@
B: halfuurtje wandelen
(En twee keer een kwartier gefietst naar survival maar dat schrijf ik meestal niet op want ik fiets iedere dag)

En nu ben ik echt heel vol van die barbecue, was allemaal heel erg lekker... Morgen maar wat minder eten, scheelt ook weer tijd 's morgens :P
Salade is een breed begrip :')

~7000kcal kwamen we toen volgens mij op bij de eerste keer het filmpje te bespreken. Was ook de eerste keer dat ik iemand tegenkwam die buiten adem was van het maken van een "salade"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 3 juli 2017 @ 20:43:49 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172148296
Zo'n maaltijdsla met pasta uit de winkel doet ook iets van 700 kcal.
Dat vind ik behoorlijk fors voor een lunch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172151885
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Zo'n maaltijdsla met pasta uit de winkel doet ook iets van 700 kcal.
Dat vind ik behoorlijk fors voor een lunch.
Klopt, de pasta pesto die ik vanmiddag had is 648!
Gelukkig heb ik ruimte: mijn streven op een dag zonder intensief sporten 2.000, dan kan dat nog eens :) (Al zit er wel echt teveel vet in: 35gr)

Oh wacht jij bedoelt die sla met pasta zeker. Nou ja. Mijn tekst is toch wel een beetje van toepassing. Heb het niet voor niks nagekeken :P
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:33:37 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172158660
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Salade is een breed begrip :')

~7000kcal kwamen we toen volgens mij op bij de eerste keer het filmpje te bespreken. Was ook de eerste keer dat ik iemand tegenkwam die buiten adem was van het maken van een "salade"
Gádver! :o :X Why!

Volgens mij klopt haar cup-verdeling ook helemaal niet. Wat zij erin kiepert als '1 cup of sugar' zijn er volgens mij sowieso al twee. :?

Maar hoe dan ook, wat een ongelofelijk smerig recept! :o Ook in normale verhoudingen lijkt me dit werkelijk echt te smerig voor woorden. :X
***
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:55:18 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172164881
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef Serinde het volgende:

[..]

Klopt, de pasta pesto die ik vanmiddag had is 648!
Gelukkig heb ik ruimte: mijn streven op een dag zonder intensief sporten 2.000, dan kan dat nog eens :) (Al zit er wel echt teveel vet in: 35gr)

Oh wacht jij bedoelt die sla met pasta zeker. Nou ja. Mijn tekst is toch wel een beetje van toepassing. Heb het niet voor niks nagekeken :P
Ja die sla met pasta doet ook zoiets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172176515
O: ontbijtshake met banaan, havermout, whey etc
L: restje pastaschotel van gisteren
T: Bites we love
D: Marokkaanse groentetajine met couscous (van Smulders kookt O+ )
Ruim 1.900 kcal, KVE 42/39/19 (waardes voor D zijn geschat)
S: half uurtje eigen circuitje en een kwartier bokszak

Morgen in ieder geval
O: overnight oats met zomerfruit uit de vriezer warm gemaakt
L: restant van de tajine
T: fruit
D: Indiase curry (zak uit de vriezer van iglo)
T2: iets verwen-lekkers! We krijgen morgen de USB stick met foto's van de bruiloft dus dat is wel een mini feestje waard :D
pi_172178482
Fruitig!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_172181737
Ahja als je avacado en noten en kaas enzo door je salade doet kom je ook al snel hoger uit.. zo moeilijk is dat niet :)

gister
O: Brinta met honing, koffie
t: smartwafel
l: 2 sneen brood met pindapasta
t: smartchips
t: vieze stroopwafel
d: curry (bloemkool sperziebonen, kipfilet) met naanbrood

vandaag:
o: brinta met honing, koffie x 3
l: roerei met tomaat en een beetje sla met komkommer
t: zelfgemaakt yoghurtijs (als het lukt)
d: runder chipolata's, prei aardappels
s: kt
pi_172197364
Lijstje vandaag is iets anders geworden :')
O: smartwafel en 2x koffie met
l: 2x brood met roerei met tomaat en plakje kaas
T: smartwafel en klein zoet broodje met beetje hagelslag
T: 6 spekjes
T: 1bolletje yoghurt ijs in stad
T: 6 spekjes en 1 zakje smartchips
D: 2 chipolata worstjes prei en halve aardappel
T: beetje zelfgemaakt iks van griekse yoghurt, gepureerde aardbeien en beetje honing.
Wel gesport....dat wel :')
Zo typisch tijd van de maand dit
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:25:06 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172198871
Hier :
O: banaan en cola
L: jazeker, ceasarsalad
T: glutenvrij vanille wafel (van die droge troep)
D: aardappels uit de oven met rozemarijn enzo. Witte bonen en een kipfakkel.

B: zwembad gevuld en naar de pinautomaat gelopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172204701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 08:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahja als je avacado en noten en kaas enzo door je salade doet kom je ook al snel hoger uit.. zo moeilijk is dat niet :)

gister
O: Brinta met honing, koffie
t: smartwafel
l: 2 sneen brood met pindapasta
t: smartchips
t: vieze stroopwafel
d: curry (bloemkool sperziebonen, kipfilet) met naanbrood

vandaag:
o: brinta met honing, koffie x 3
l: roerei met tomaat en een beetje sla met komkommer
t: zelfgemaakt yoghurtijs (als het lukt)
d: runder chipolata's, prei aardappels
s: kt
Daarom is het handig om te weten welke calorieën goed voor je zijn.
Avocado en noten (niet te hoog verhit) zijn goed, dus niet onwenselijk. Transvetten wil je echter niet hebben, slibben je systeem dicht.

Als het moet kan ik je een lijstje geven waarbij je geen gram vet aankomt van 30.000kcal+ op een dag. 15x de inname van de gemiddelde vrouw per dag. Je verliest zelfs 2 kilo vet per week. Dat is 11L wodka per dag.

Probleem daarvan is dat, mits je 24u wakkker bent, en je lever en nieren 11L wodka kunnen hebben, je voldoende vocht moet hebben om het te lozen. Dus zit je vrijwel aan de dodelijk dosis van water.
Je verliest die 2 kilo wel per week maar vooral omdat je dood bent.

Het blijft technisch een afvalmethode die werkt.

De meesten hier zullen het snappen, het gros van de mensen die zouden moeten afvallen niet..
Die moet je vertellen wat te doen, je kunt ze het niet doen begrijpen.
Heel veel mensen zijn dom.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 6 juli 2017 @ 09:38:21 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172208870
TLDR:
wodkadieet is het nieuwe dieet!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172209410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarom is het handig om te weten welke calorieën goed voor je zijn.
Avocado en noten (niet te hoog verhit) zijn goed, dus niet onwenselijk. Transvetten wil je echter niet hebben, slibben je systeem dicht.

Als het moet kan ik je een lijstje geven waarbij je geen gram vet aankomt van 30.000kcal+ op een dag. 15x de inname van de gemiddelde vrouw per dag. Je verliest zelfs 2 kilo vet per week. Dat is 11L wodka per dag.

Probleem daarvan is dat, mits je 24u wakkker bent, en je lever en nieren 11L wodka kunnen hebben, je voldoende vocht moet hebben om het te lozen. Dus zit je vrijwel aan de dodelijk dosis van water.
Je verliest die 2 kilo wel per week maar vooral omdat je dood bent.

Het blijft technisch een afvalmethode die werkt.

De meesten hier zullen het snappen, het gros van de mensen die zouden moeten afvallen niet..
Die moet je vertellen wat te doen, je kunt ze het niet doen begrijpen.
Heel veel mensen zijn dom.
ghehe omdat je dood bent :D

Nee ik denk dat veel mensen dat nog steeds niet snappen. Maar het heeft mij ook best een tijdje gekost voor ik door had hoe dit soort dingen werkte. Dus ik snap het best als mensen het niet helemaal begrijpen. Wat ik niet snap is als je het uitlegd en ze je voor gek verklaren :')

Maargoed, vandaag weer proberen normaal te doen. Ik zit op mijn werk dus kan gelukkig niet zomaar naar rotzooi grijpen.
Want als kers op de taart kwam mijn buurmeisje gister ook nog taart brengen die ze zelf had gemaakt...tja dan vind ik het wel sneu om te zeggen dat ik al genoeg gevreten heb en ik neit kna proeven..wel maar een klein stukje :P

o: brinta met honing, koffie
t: smartwafel
l: kwark/yoghurt met honing en rozijnen
t: banaan
t: appel of smart chips
d: rijst met groente en zalm
pi_172270504
Patat met mayo

Kut.....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 8 juli 2017 @ 16:42:07 #222
70532 loveli
N
pi_172272242
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:31 schreef V1z0R het volgende:
Patat met mayo

Kut.....
Alle 3 lekker.
crap in = crap out
pi_172280001
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle 3 lekker.
:')
pi_172281588
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle 3 lekker.
Was een hersenscheet...

Wacht, wat!?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_172281661
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 8 juli 2017 @ 23:16:34 #226
70532 loveli
N
pi_172282267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Wacht, wat!?
Voor jou he..
crap in = crap out
pi_172282700
Mars aint a place to raise your kids, in fact it's cold as hell.

[ Bericht 79% gewijzigd door V1z0R op 08-07-2017 23:35:21 (Li vis toewerpt) ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 8 juli 2017 @ 23:32:52 #228
70532 loveli
N
pi_172282755
O+

[ Bericht 22% gewijzigd door loveli op 08-07-2017 23:44:20 ]
crap in = crap out
pi_172335662
leeft iedereen nog :)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:13:02 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172336549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
leeft iedereen nog :)
Zeker.

Ik had zaterdag een bruiloft en ik had een jurkje gekocht dat bij binnenkomen toch wel erg smal was :').
Maar het paste wel, gezond -> nee dat niet.

Anyway, ik denk dat als ik het bovenstuk wat aanpas, dat ik m aan mn dochter geef. Maar de vorming bij de borsten moet dan even worden weggewerkt.

Ik ga wel ff knutselen denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:13:24 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172336559
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle 3 lekker.
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172339001
ghehe altijd vervelend als je geen adem meer krijgt doordat iets net te smal is :P
ben jij zo handig met een naaimachine dan?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:42:07 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172339060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ghehe altijd vervelend als je geen adem meer krijgt doordat iets net te smal is :P
ben jij zo handig met een naaimachine dan?
Nee, maar oma wel.. ;)

Ik naai wel andere dingen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172339073
ah, altijd handig zo'n oma!
ja dingen met een hartslag zeker :P
pi_172341124
Ticootje soms is korte termijn even nodig. Nu weer gezond, niks aan de hand

Zondag heb ik me weer door dominos laten verleiden.... En tijdens de laatste punt van de pizza bedacht ik me opeens dat ik het niet zo lekker vond?! Dat is me nog nooit gebeurd :')

O: brinta
L: meergranenbol met een gekookt ei en een halve avocado. De andere helft zo opgegeten O+
T: BWL
D: maaltijd van de visboer : gegrilde groente, zoete aardappel blokjes en zalm of schol (afhankelijk van welke man wil)
S: 30 minuten stevig wandelen en 30 minuten kracht en balans
pi_172341417
owja lijstje

o: skyr vanille met een mix van rozijnen enzo. 2x koffie met melk
l: salade caprese
t: 2 chocolade rijstwafels
d: mexicaanse wraps
t: skyr
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:36:46 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172341476
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:21 schreef Serinde het volgende:
Ticootje soms is korte termijn even nodig. Nu weer gezond, niks aan de hand

Zondag heb ik me weer door dominos laten verleiden.... En tijdens de laatste punt van de pizza bedacht ik me opeens dat ik het niet zo lekker vond?! Dat is me nog nooit gebeurd :')

O: brinta
L: meergranenbol met een gekookt ei en een halve avocado. De andere helft zo opgegeten O+
T: BWL
D: maaltijd van de visboer : gegrilde groente, zoete aardappel blokjes en zalm of schol (afhankelijk van welke man wil)
S: 30 minuten stevig wandelen en 30 minuten kracht en balans
Ik heb onwijs zin in een picanto met pindasaus. Ik vond dat altijd zo onwijs lekker, maar ik denk dat als ik me laat verleiden dat het een enorme teleurstelling wordt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172358158
Hoe is die skyr vanille, erg zoet? Ik heb eens de paarse gehad (ik denk bosvruchten ofzo?) en die viel me nogal tegen.

O: Brinta en Griekse yoghurt
L: twee boterhammen met een gekookt ei en een perzik
T: clean protein bar peanut butter
D: gehaktballetjes met mangonoodles (HF)
T: kraamvisite, dus vast wel iets

Ik werk thuis en het regent ;( rond lunchtijd hoop ik droog, anders heb ik net als gisteren weer een dag met bedroevend weinig stappen
pi_172373299
nee viel wel mee, vond hem best lekker. De andere die ik heb geproeft..rode vrucht ofzo? vond ik niet lekker. Maar dit is een blijvertje
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:21:16 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172373397
Ik vind skyr vanille best wel zoet. Ik heb liever de naturel.

Of griekse yoghurt :9, alleen das echt baggervet. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172381876
Griekse yoghurt inderdaad :9
Ik heb nu weer Campina milde kwark in de koelkast staan, die is ook erg lekker vind ik.

mango was nog wel erg hard dus gisteren hawaïaanse kip met ananas, rijst en komkommersalade (HF) vandaag 2e poging
Vanwege een ontevreden baby gisteren geen kraamvisite maar yoga in het park :)

O: shake banaan, havervlokken, lijnzaad, chiazaad, framboos/blauwe bes, whey, melk
T: appel
L: vaktechnische lunch dus belegde broodjes en misschien een beetje salade, afhankelijk van wat er is
T: BWL en nog een stuk fruit
D: gehaktballetjes met mangonoodles (HF)
pi_172382439
wat is HF?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172382483
hello fresh natuurlijk! (maaltijdbox)

ow echt? ik vind dingen snel zoet..maar dat kon ik van deze niet zeggen
pi_172385170
:D

Nou ik had nooit op de afkorting gekomen. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172387796
Ik heb de vanille skyr in het winkelmandje van Picnic gegooid, ga het toch eens proberen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Ticootje het volgende:
:D

Nou ik had nooit op de afkorting gekomen. :D
:D ik dacht, die is wel bekend in dit gezonde topic ;)
pi_172405870
Deze kwamen er gisteren nog bij. Ik dacht dat er zes pakjes van 2 inzaten (stonden tussen allemaal andere koekjes die in porties verpakt waren) maar niet dus. Ik was de laatste aflevering van Suits S05 aan het kijken. Dus gingen ze op :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:05:32 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172421556
Chips en bier. Weekend is aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172423394
De verhuizing is nu toch wel echt achter de rug (oké, het grote klussen dan, uitpakken is nog in progress) dus tijd om de draad weer op te pakken met normaal eten.

Vandaag voelde ik me alleen niet zo lekker, dus raar lijstje:
O: ham kaas croissantje
L: twee bth Gelderse worst
D: kop bouillon

Morgen hopelijk beter en dan ook een beter lijstje. Zo eens een week planning maken :)
pi_172639402
Zo, dit topic is ver afgezakt in de lijst! Niemand meer gezond slank? :P

Ik ben terug van vakantie, merk aan mijn broekriem dat ik wel wat aangekomen ben maar dat is niet raar als je kijkt naar hoeveel eten en bier erdoorheen ging bij ons :')
Nu weer aan het werk en lekker weer sporten!
Vandaag (L en daarna zijn natuurlijk nog planning):
T: banaan
S: 3 km wandelen en 7,5 km hardlopen
O: havermout, banaan, rode bessen, rozijnen, lijnzaad
L: couscous, kikkererwten, tomaat, komkommer, olijven
D: 3 boterhammen (hummus, pindakaas, jam) en een stuk komkommer
S: anderhalf uur survivaltraining
T: studentenhaver waarschijnlijk
pi_172647848
hey :) hoe was de vakantie?

volgens mij is iedereen hier een beetje in de vakantie modus :P
  maandag 24 juli 2017 @ 19:08:30 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172648319
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hey :) hoe was de vakantie?

volgens mij is iedereen hier een beetje in de vakantie modus :P
Ik slik echt net de laatste hap door van mn coupe met 5 bolletjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172648385
:D dat zeg ik..vakantie modus :P

hier gaat het op zich niet slecht ondanks dat de kids al vakantie hebben.
Wel al 2 weekenden stappen en/ of uit eten met 1e weekend veeeel baco's en bitterballen en afgelopen weekend iets beter, maar toch niet mijn standaard
en komend weekend weer op stap en daarna vakantie

nja nog steeds gewoon redelijk netjes op gewicht maar dit moet geen weken aanhouden :')
  maandag 24 juli 2017 @ 19:13:31 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172648400
Over het weekend gaan we het gewoon niet hebben.

Maar ik hou de weegschaal goed in de gaten. Dit is de reden dat ik juist wat meer was afgevallen dan gepland.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172659539
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hey :) hoe was de vakantie?

volgens mij is iedereen hier een beetje in de vakantie modus :P
Was leuk, met de hele vriendengroep in een huisje, we hebben half Nederland gezien, naar zee geweest en steden bezocht en zelfs nog in het zwembad gelegen, en als idioten rondgerend want zo zijn we :P
Ik ben nu een poging aan het doen om én een beetje een ontspannen vakantiegevoel te houden én dingen af te krijgen op stage. Het lijkt nog te lukken ook, mijn to do lijst wordt korter dan hij afgelopen jaar ooit was :o

Gisteren was de survival niet zo intensief, maar door planning-faal wel drie keer van huis naar uni gefietst en weer terug, dus totaal ruim anderhalf uur aan het fietsen geweest :D

Vandaag (na O is planning, het kan dat ik L en D omwissel)
S: 35 min poweryoga HIIT core
O: havermout, 3/4 appel, rozijnen, lijnzaad
L: 3 boterhammen (hummus, pindakaas, jam), 1/4 appel, komkommer
B: halfuur wandelen
B: intake bij bloedbank :)
D: couscous, kikkererwten, tomaat, komkommer, olijven
S: misschien nog een yogales
T: pistachenootjes
pi_172659556
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik slik echt net de laatste hap door van mn coupe met 5 bolletjes.
Lekker! O+
pi_172659605
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
:D dat zeg ik..vakantie modus :P

hier gaat het op zich niet slecht ondanks dat de kids al vakantie hebben.
Wel al 2 weekenden stappen en/ of uit eten met 1e weekend veeeel baco's en bitterballen en afgelopen weekend iets beter, maar toch niet mijn standaard
en komend weekend weer op stap en daarna vakantie

nja nog steeds gewoon redelijk netjes op gewicht maar dit moet geen weken aanhouden :')
Op gewicht blijven is inderdaad al heel netjes in de vakantie vind ik :)
Klinkt wel als een goede vakantie zo! *O*
pi_172721802
Ik had eergister meer dan 50.000 stappen. Iemand in voor een challange?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_172725416
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
Ik had eergister meer dan 50.000 stappen. Iemand in voor een challange?
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
Ik had eergister meer dan 50.000 stappen. Iemand in voor een challange?
Geen idee of dat veel of weinig is. Zal wel veel zijn, gezien jouw gewandel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:09:06 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172730660
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
Ik had eergister meer dan 50.000 stappen. Iemand in voor een challange?
Ik haal de 5000 niet eens joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:20:18 #260
11682 Moonah
Jolie femme
pi_172732276
50.000 stappen?? Whoow!!
Ik beweeg echt te weinig... Gewichttechnisch voel ik de noodzaak niet zo. Ik zal me eens in de gezondheidsaspecten ervan verdiepen, hopelijk motiveert dat me.
Anyway, het is me heel aardig gelukt mijn voedingspatroon aan te passen. Heb ook geen zin meer het hier telkens te posten. Ben in vier maanden tijd 3,5 kg kwijt. Nog 2 te gaan en dan zit ik onder de 60. *O*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:21:59 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172732308
Netjes moonah.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:24:20 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_172732362
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Netjes moonah.
Tnx. :)
Ik ben ook echt trots merk ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:26:06 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172732390
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Tnx. :)
Ik ben ook echt trots merk ik.
En voel je je beter in je vel, en dat straal je dan ook weer uit..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172732655
Fijn moonah! :)
  Vis een optie? vrijdag 28 juli 2017 @ 13:13:17 #265
70532 loveli
N
pi_172735785
50.000 stappen in een week misschien...
crap in = crap out
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:20:31 #266
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172737127
met 50000 stappen per dag kun je makkelijk een fles wijn per dag naar binnen gieten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172858940
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:20 schreef Moonah het volgende:
50.000 stappen?? Whoow!!
Ik beweeg echt te weinig... Gewichttechnisch voel ik de noodzaak niet zo. Ik zal me eens in de gezondheidsaspecten ervan verdiepen, hopelijk motiveert dat me.
Anyway, het is me heel aardig gelukt mijn voedingspatroon aan te passen. Heb ook geen zin meer het hier telkens te posten. Ben in vier maanden tijd 3,5 kg kwijt. Nog 2 te gaan en dan zit ik onder de 60. *O*
Netjes *O*

Ik zit inmiddels ook tegen de 60 aan, 62 kg nu. Dit was ook mijn streefgewicht, zal de komende tijd wellicht nog wel stijgen door de krachttraining.
Maar ben er wel blij mee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172915792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:20 schreef Moonah het volgende:
50.000 stappen?? Whoow!!
Ik beweeg echt te weinig... Gewichttechnisch voel ik de noodzaak niet zo. Ik zal me eens in de gezondheidsaspecten ervan verdiepen, hopelijk motiveert dat me.
Anyway, het is me heel aardig gelukt mijn voedingspatroon aan te passen. Heb ook geen zin meer het hier telkens te posten. Ben in vier maanden tijd 3,5 kg kwijt. Nog 2 te gaan en dan zit ik onder de 60. *O*
Voldoe hier aan:

Ben jouw leeftijd vergeten, maar doe ook training voor spieren rond je bekken.
Minder kans dat je in je broek pist ongewild... Ook op latere leeftijd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173030862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Voldoe hier aan:

Ben jouw leeftijd vergeten, maar doe ook training voor spieren rond je bekken.
Minder kans dat je in je broek pist ongewild... Ook op latere leeftijd.
Schijnt ook te helpen om het strak te houden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_173100655
quote:
6s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Schijnt ook te helpen om het strak te houden.
Dat geloof ik dan niet, heb je bewijs?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173100732
:')

Tering jantje
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173119378
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat geloof ik dan niet, heb je bewijs?
Jawel. Bekkenbodemspieren goed trainen en je man zal je dankbaar zijn. Je leert je spieren daar kennen en span ze maar eens aan net voor zn hoogtepunt. ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173144705
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jawel. Bekkenbodemspieren goed trainen en je man zal je dankbaar zijn. Je leert je spieren daar kennen en span ze maar eens aan net voor zn hoogtepunt. ;)
Heb ik niet :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173145526
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:44 schreef V1z0R het volgende:


[..]

Heb ik niet :@
Maar je neukt toch af en toe wel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173145755
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar je neukt toch af en toe wel?
Viz is een man ;)
pi_173146376
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Viz is een man ;)
:D

Oh...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173146526
Staat op m'n paspoort...
Stiekem ben ik een demi-a-seksuele boogie board-kin/omni-queer-fietskettingkast. Of hoe ze me in de scene noemen; Joop.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173577234
Dit topic heeft weer een schopje nodig.
Ik ben verhuisd en woon nu vier hoog. Voornemen is om iedere dag minstens een keer met de trap te gaan. Gisteren twee keer *O*

O: havermout, sojamelk, appel, rozijnen.
L: 2 boterhammen pindakaas, 3 roggebrood jam, wortel, banaan
D: zilvervliesrijst, kikkererwten, erwten, wortel, ui (curry).
T: misschien nog appel

Gisteren:
O: havermout, sojamelk, abrikozengelei, appel
L: boterham en roggebrood pindakaas, boterham en 2 roggebrood jam, twee wortels
B: anderhalf uur rustig fietsen
T: banaan, halve appel
D: zilvervliesrijst, kikkererwten, erwten, wortel (curry). Abrikozengelei toe.
pi_173581950
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 08:24 schreef Tele6 het volgende:

Ik ben verhuisd en woon nu vier hoog. Voornemen is om iedere dag minstens een keer met de trap te gaan.

maakt naar beneden of naar boven nog iets uit? ;)

Ik woon één hoog en ga bijna altijd met de lift. Ons appartementengebouw is het meest onhandige ooit qua indeling. Als ik met de trap ga kan ik niet naar de boxen of de brievenbus :') en ik moet 3 deuren door voor ik binnen ben als ik thuis kom (waarvan 2 deuren superonhandig meteen achter elkaar)

O: yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen belegen kaas, bekertje kwark, broodje kroket :@
T: appel
D: taco's (HF)
S: hatha flow yoga (buiten O+ )
pi_173584260
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 14:28 schreef Serinde het volgende:

[..]

maakt naar beneden of naar boven nog iets uit? ;)
Ik tel omhoog en omlaag als één keer. Gisteren twee keer m'n kamer uit en weer terug geweest, dus toen ben ik twee keer met de trap geweest :)
quote:
Ik woon één hoog en ga bijna altijd met de lift. Ons appartementengebouw is het meest onhandige ooit qua indeling. Als ik met de trap ga kan ik niet naar de boxen of de brievenbus :') en ik moet 3 deuren door voor ik binnen ben als ik thuis kom (waarvan 2 deuren superonhandig meteen achter elkaar)
Da's suf ontworpen inderdaad. Mijn gebouw heeft trap en lift direct naast elkaar. En de lift is zo oud en gammel dat je met de trap sneller bent (zeker als je zoals ik twee treden tegelijk neemt :P ).
quote:
O: yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen belegen kaas, bekertje kwark, broodje kroket :@
T: appel
D: taco's (HF)
S: hatha flow yoga (buiten O+ )
Een tijd geleden las ik in de Volkskrant dat een broodje kroket nog niet eens zo heel slecht was als snack. (Suiker, verzadigd vet enzo.) :D
En buiten flow yoga O+ O+
Ik heb een nieuwe yogamat gekocht, kostte maar 100 kronen, ben benieuwd. Ga 'm vanavond denk ik uitproberen, misschien krijg ik het dan nog goed warm. Iedereen hier werkt met dikke trui aan en raam en deur wijd open, daar was ik niet op gekleed. Nu dus een liter thee gemaakt :D
  Vis een optie? maandag 4 september 2017 @ 20:24:25 #281
70532 loveli
N
pi_173588455
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 14:28 schreef Serinde het volgende:

[..]

maakt naar beneden of naar boven nog iets uit? ;)

Ik woon één hoog en ga bijna altijd met de lift. Ons appartementengebouw is het meest onhandige ooit qua indeling. Als ik met de trap ga kan ik niet naar de boxen of de brievenbus :') en ik moet 3 deuren door voor ik binnen ben als ik thuis kom (waarvan 2 deuren superonhandig meteen achter elkaar)

O: yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen belegen kaas, bekertje kwark, broodje kroket :@
T: appel
D: taco's (HF)
S: hatha flow yoga (buiten O+ )
Vergelijkbare flat als ik, maar ik ga meestal met de trap en kijk elke 2 weken wel of ik post heb :')
crap in = crap out
pi_173765007
|:(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173777429
quote:
99s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:47 schreef V1z0R het volgende:
|:(
Hallo V1z0R, hoe gaat het met jou? :)

:P
pi_173843866
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hallo V1z0R, hoe gaat het met jou? :)

:P
Goed, maar een beetje moe.

Meer vetten, meer eiwitten. Minder KH's....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173853034
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 22:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Goed, maar een beetje moe.

Meer vetten, meer eiwitten. Minder KH's....
Ja, dat is het oude liedje weer. Daar lijkt iedereen wel om de zoveel tijd weer terecht te komen.

Succes met uitrusten en beter eten! :*

Hier is het juist wel goed na een zomer vol suiker. Ik eet lekker veel groente, peulvruchten en volkoren granen. Afgelopen week had ik een paar keer ineens veel zin in fruit, dus dan sneed ik een halve appel en een halve banaan in stukjes en ging ik die langzaam lekker opeten :D
pi_173963440
Enige uitzicht is mezelf niet van kant maken.
14 jaar,niks bereikt....

Kutwijven
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173964160
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 13:24 schreef V1z0R het volgende:
Enige uitzicht is mezelf niet van kant maken.
14 jaar,niks bereikt....

Kutwijven
:*

Sterkte mien jong.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173967897
quote:
15s.gif Op zondag 24 september 2017 13:59 schreef sigme het volgende:

[..]

:*

Sterkte mien jong.
Was overtrokken natuurlijk.
Gewoon de enige semi-anonieme plek die ik heb om frustratie te ventileren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173968857
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was overtrokken natuurlijk.
Gewoon de enige semi-anonieme plek die ik heb om frustratie te ventileren.
Jaja dat snap ik. Maar de frustratie is echt.
Ik heb natuurlijk weinig idee van de hoed en de rand, maar ik wens je het beste. Voor zover ik je ken ben je een leuke vent namelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173969479
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 13:24 schreef V1z0R het volgende:
Enige uitzicht is mezelf niet van kant maken.
14 jaar,niks bereikt....

Kutwijven
Allemaal!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 september 2017 @ 18:30:16 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173971374
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 13:24 schreef V1z0R het volgende:
Enige uitzicht is mezelf niet van kant maken.
14 jaar,niks bereikt....

Kutwijven
Jij bent heul geen 14 jaar!

:*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173974083
Dit is niet gezond meer. Sorry, had jullie hier nooit mee moeten confronteren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173974443
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Dit is niet gezond meer. Sorry, had jullie hier nooit mee moeten confronteren.
Darrrrling, maak je geen zorgen over ons. Zorg voor jezelf :*.

Serieus. Zorg voor jezelf.
En confronteer ons of wie dan ook daar wel mee als dat enig doel dient. Frustraties spuien is ook een prima doel, en fok een prima middel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 24 september 2017 @ 20:37:04 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173974482
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Dit is niet gezond meer. Sorry, had jullie hier nooit mee moeten confronteren.
Gast het zo kut Viz? Depressief? Stom mokkel tegen het lijf gelopen? Na 14 jaar slank ronder dan ooit? Ander onheil?
Sterkte.

En wat sigme zegt. Je valt ons niet lastig. En een plek waar je je eigen kwijt ik kan is heel belangrijk weet ik uit ervaring.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173979696
Ten eerste ga ik morgen maar even wat regelen, gesprek met iemand of wat dan ook.
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gast het zo kut Viz? Depressief? Stom mokkel tegen het lijf gelopen? Na 14 jaar slank ronder dan ooit? Ander onheil?
Sterkte.

En wat sigme zegt. Je valt ons niet lastig. En een plek waar je je eigen kwijt ik kan is heel belangrijk weet ik uit ervaring.
Ander onheil. Die ene post was niet gelogen.Totaal geen zin aan maar het borrelt op nu.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_173981876
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:19 schreef V1z0R het volgende:
Ten eerste ga ik morgen maar even wat regelen, gesprek met iemand of wat dan ook.

[..]

Ander onheil. Die ene post was niet gelogen.Totaal geen zin aan maar het borrelt op nu.
Sterkte Vaiz, en spui gerust als het je helpt :*
  maandag 25 september 2017 @ 16:44:30 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173989457
Jongen toch! Altijd kan je verhaal kwijt hier of DM of whatever. Of wat je maar kwijt wil. Sterkte sterke man!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173991478
klinkt niet goed..sterkte :*
pi_173992786
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:19 schreef V1z0R het volgende:
Ten eerste ga ik morgen maar even wat regelen, gesprek met iemand of wat dan ook.

[..]

Ander onheil. Die ene post was niet gelogen.Totaal geen zin aan maar het borrelt op nu.
Sterkte.
Je bent altijd welkom hier. :*
Make my day!
pi_174610767
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

<knip>
lokquote.. heb je de DM gezien? Kano een optie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_176064424
De oldbie der oldbies (Billy is weg), sluit het topic.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')