abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:45:09 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171669971
Ha ha haters
Haters everywhere but I don't really care.
pi_171669976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:43 schreef CP360 het volgende:

[..]

Cleveland had ook geen twee all-stars toen hij daar heen ging.

En dát is precies het fundamentele verschil.
Irving was allstar, en de trade Wiggins-Love zat al in de pijplijn. James wist dat die trade er ging komen (heeft m zelf mede georkestreerd, of op zn minst goedgekeurd). Ook Cleveland had 2 allstars.
pi_171670020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:45 schreef IbanMayo het volgende:

[..]

Irving was allstar, en de trade Wiggins-Love zat al in de pijplijn. James wist dat die trade er ging komen. Ook Cleveland had 2 allstars.
Die zat helemaal niet in de pijplijn. Ze hadden Blatt aangetrokken om met de jonge jongens te werken toen opeens duidelijk werd dat James naar huis wilde hadden ze een probleem. Wiggins is puur getrade op aandringen van James omdat ie weet dat je niet kan winnen met rookies.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:48:27 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171670056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:45 schreef matthijst het volgende:
Ha ha haters
Ik denk dat nagenoeg elke NBA fan buiten de Bay area een 'hater' is in dit geval. Als je van competitief basketbsll houdt tenminste.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_171670111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 07:18 schreef matthijst het volgende:
Nog een seizoen aanklooien met Cleveland en dan naar de Lakers :)
Hop je dan weer op de bandwagon? Heat, Cavaliers en Lakers?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:07:17 #231
117098 Hathor
Effe niet
pi_171670565
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik denk dat nagenoeg elke NBA fan buiten de Bay area een 'hater' is in dit geval. Als je van competitief basketbsll houdt tenminste.
Misschien zijn er ook gewoon mensen die hem het succes wel gunnen. Je kan er over zeggen wat je wil, in mijn optiek was OKC met hem erbij ook gewoon een titelkandidaat, maar waarschijnlijk zag hij dat zelf anders.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:10:28 #232
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171670649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hop je dan weer op de bandwagon? Heat, Cavaliers en Lakers?
Oeeeh, de bandwagon. Hoe oud ben je? 12?

Ik kijk idd NBA voor een paar spelers. Vroeger Shaq & Penny (en Kobe totdat ie een kontneukertje bleek) en nu LeBron.
Westbrook / Durant ook mooi. Jammer dat Durant weg is gegaan, maar als je een ring wilt...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:12:23 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_171670697
Zouden mensen er minder problemen mee gehad hebben als KD naar de Spurs zou zijn gegaan, of zouden we dan dezelfde reacties gezien hebben? Als je KD naast Parker, Kawhi en Aldridge zet, heb je volgens mij ook een team dat iedereen van de vloer blaast.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171670892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:12 schreef Hathor het volgende:
Zouden mensen er minder problemen mee gehad hebben als KD naar de Spurs zou zijn gegaan, of zouden we dan dezelfde reacties gezien hebben? Als je KD naast Parker, Kawhi en Aldridge zet, heb je volgens mij ook een team dat iedereen van de vloer blaast.
Dat was uberhaupt niet mogelijk (zo zie je nogmaals wat een x-factor dat contract van Curry was), buiten dat is Aldridge ook zo washed up als maar kan. En ik zal maar niet beginnen over Parker.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:29:52 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_171671051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:22 schreef CP360 het volgende:

[..]

Dat was uberhaupt niet mogelijk (zo zie je nogmaals wat een x-factor dat contract van Curry was), buiten dat is Aldridge ook zo washed up als maar kan. En ik zal maar niet beginnen over Parker.
Was het niet mogelijk? ik meen me te herinneren dat er toch een behoorlijk lange tijd sprake van is geweest van zijn mogelijke overgang naar de Spurs. Ook de Celtics werden een tijdje genoemd, en pas daarna kwam GS om de hoek kijken. Maar misschien haal ik alles wel door elkaar nu, ik kan het me niet meer precies herinneren allemaal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:21:17 #236
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171672195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:12 schreef Hathor het volgende:
Zouden mensen er minder problemen mee gehad hebben als KD naar de Spurs zou zijn gegaan, of zouden we dan dezelfde reacties gezien hebben? Als je KD naast Parker, Kawhi en Aldridge zet, heb je volgens mij ook een team dat iedereen van de vloer blaast.
Ik denk wel minder. Bij de GSW had je een kampioensteam wat in feite twee ringen op rij had moeten halen in '15 en '16, terwijl je in San Antonio, ondanks de goeie jongens, nog veel meer moest opbouwen na de hoogtijdagen onder Duncan, Parker en Ginobíli.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171672894
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Was het niet mogelijk? ik meen me te herinneren dat er toch een behoorlijk lange tijd sprake van is geweest van zijn mogelijke overgang naar de Spurs. Ook de Celtics werden een tijdje genoemd, en pas daarna kwam GS om de hoek kijken. Maar misschien haal ik alles wel door elkaar nu, ik kan het me niet meer precies herinneren allemaal.
Dat viertal was nooit mogelijk geweest. Warriors hebben gewoon vies geluk gehad dat Curry voor een paar jodenkoeken heeft gespeeld de laatste jaren. Aldridge alleen krijgt al 21 mln per jaar, Curry maar 12.

Maar dat is nu afgelopen, wordt dan wel redelijk interessant om te zien in hoeverre Golden State dit team bij mekaar kan houden. Want je kan er van uitgaan dat naast Curry en Durant onder meer zeker ook Iguodala flinke aanbiedingen gaat krijgen.
pi_171673094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

En die move dan van LBJ van de Cavs naar de Heat? Was dat niet een beetje van hetzelfde laken een pak? Bij de Cavs leek het niet waarschijnlijk dat hij snel een titel zou pakken, dus sloot hij zich maar aan bij Miami waar al twee allstars liepen. En toen daar zand in de motor begon te komen had ie er wederom weinig moeite mee om die ploeg in de steek te laten. Zelfde bagger kreeg Ray Allen ook over zich heen toen hij Boston verliet voor Miami. Sommige spelers willen nu eenmaal ten koste van alles een ring, en eigenlijk kan je ze dat niet eens kwalijk nemen. LBJ zal er straks wederom weinig moeite mee hebben om de Cavs opnieuw te dumpen voor een ploeg waar zijn kansen groter zijn. Hij heeft tenslotte nog een ghost the chasen.
Compleet anders, maar dat is hierboven al omschreven. James ging niet naar een team dat hem het jaar ervoor had verslagen vanuit een kansloze 3-1 positie. Dan was ie wel naar Boston ofzo gegaan, daar liepen ook al 3 All-stars. Miami had voor James kwam geen enkele kans op een titel. Durant ging naar een 73-win team wat hem gewoon praktisch een garantie voor een ring gaf. Durant kon het niet verkroppen dat hij altijd in de schaduw van anderen zou blijven staan zonder titel. Bekijk de reacties van andere nba-spelers maar na die aankondiging, niemand heeft er respect voor.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:04:17 #239
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_171673155
Haha de Durant move zal altijd voor controverse blijven zorgen.

Maar mensen die zijn move vergelijken met die van Lebron naar Miami weten niet waar ze het over hebben. Totaal iets verschillend. Durant ging naar een team dat de laatste 2 jaar in de finals heeft gestaan en er 1 van heeft gewonnen.
Lebron ging naar Miami om een superteam te creëren...zie de nuance. Durant zijn move zou vergelijkbaar zijn geweest met Lebron die naar de Celtics ging op dat moment.

Maar vooral dit blijft zo pijnlijk. :')
KDTrey5 twitterde op vrijdag 16-07-2010 om 16:09:23 Now everybody wanna play for the heat and the Lakers? Let's go back to being competitive and going at these peoples! reageer retweet
Trotse Belg.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:09:36 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171673290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:04 schreef Sasman het volgende:
Haha de Durant move zal altijd voor controverse blijven zorgen.

Maar mensen die zijn move vergelijken met die van Lebron naar Miami weten niet waar ze het over hebben. :') Totaal iets verschillend. Durant ging naar een team dat de laatste 2 jaar in de finals heeft gestaan en er 1 van heeft gewonnen.
Lebron ging naar Miami om een superteam te creëren...zie de nuance. Durant zijn move zou vergelijkbaar zijn geweest met Lebron die naar de Celtics ging op dat moment.
Of LBJ naar de Big Three van de Spurs na z'n verlies met de Cavs in 2007 tijdens z'n eerste periode daar.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:25:23 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171677004
Ik neem 't KD niet kwalijk. Denk dat we 't allemaal zouden doen. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:37:53 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_171677242
Ik vind het altijd net een kouwe douche zo vlak na een seizoen, ik heb echt letterlijk maandenlang zeker 3 nachten per week opgezeten om naar wedstrijden te kijken waarvan ik dacht dat ze leuk konden zijn, en nu is er ineens niks meer...gewoon naar bed aan het eind van de avond. :{ ik volg de MLB ook, maar in deze fase van het seizoen zijn de wedstrijden eerder slaapverwekkend dan dat ik er met spanning naar zit te kijken, dus dat gaat pas over een paar maanden interessant worden. Waarschijnlijk wat meer in WoW rondhangen denk ik, je moet toch wat. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:18:56 #243
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171680060
LeBron heeft nu twee finales verloren waar hij het veruit superieure team had, en drie keer waar hij veruit met inferieur materiaal speelde. Aparte balans.

Twee gewonnen als steamrolling machine, en een upset (na gsw blessures en ejections, dat wel).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:44:02 #244
117098 Hathor
Effe niet
pi_171680732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
LeBron heeft nu twee finales verloren waar hij het veruit superieure team had, en drie keer waar hij veruit met inferieur materiaal speelde. Aparte balans.

Twee gewonnen als steamrolling machine, en een upset (na gsw blessures en ejections, dat wel).
Daarom alleen al kan hij wat mij betreft nooit op gelijke hoogte komen met MJ, als die eenmaal in een finale stond, werd er ook gewonnen ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171680836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom alleen al kan hij wat mij betreft nooit op gelijke hoogte komen met MJ, als die eenmaal in een finale stond, werd er ook gewonnen ook.
Mja, winnen doe je niet in je eentje.
Vorig jaar had GSW al een veel sterker team dan de Cavs en was het mijns inziens een immense prestatie van de Cavs om toch te winnen.
Als GSW zich dan vervolgens nog eens aanzienlijk versterkt dan wordt het vrijwel onmogelijk om hen te verslaan, al mag Cleveland zich natuurlijk wel diep schamen voor hoe ze wedstrijd 3 weggaven.
pi_171681485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
LeBron heeft nu twee finales verloren waar hij het veruit superieure team had,
2011 wellicht, maar that's it.
pi_171681844
Haha deze move van KD valt zo niet te vergelijken met The Decision...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171682873
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:25 schreef popolon het volgende:
Ik neem 't KD niet kwalijk. Denk dat we 't allemaal zouden doen. :D
Weinig realiteitszin hier inderdaad :D. Een speler gaat naar het beste team, zodat hij kampioen kan worden, wat een schande!

Kom op man, het is een topsporter, die willen alleen maar winnen, die gaan hun beslissingen echt niet bepalen op basis van wat hun leuk lijkt voor de fans, een lekker spannende competitie. Dat hij een keer wat anders heeft getweet zeven jaar geleden doet daar niets aan af.

Oklahoma was vooral gedoemd doordat Harden daar wegging.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:28:29 #249
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_171684680
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Weinig realiteitszin hier inderdaad :D. Een speler gaat naar het beste team, zodat hij kampioen kan worden, wat een schande!

Kom op man, het is een topsporter, die willen alleen maar winnen, die gaan hun beslissingen echt niet bepalen op basis van wat hun leuk lijkt voor de fans, een lekker spannende competitie. Dat hij een keer wat anders heeft getweet zeven jaar geleden doet daar niets aan af.

Oklahoma was vooral gedoemd doordat Harden daar wegging.
Dat was niet zomaar toen, dit was op het moment dat de Lakers een enorme trade wouden doen waarmee ze Chris Paul ook konden binnenhalen. Hij wou toen duidelijk maken dat hij niet zo'n speler was en dat doet hij juist hetzelfde jaren later nota bene nadat hij een jaar voordien 3 - 1 voorstond maar het toen zelf deels heeft gechoked.

Nee hij heeft zijn titel en ben blij voor hem maar respect heeft hij hier niet mee gewonnen.
Trotse Belg.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:35:47 #250
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171684801
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:25 schreef popolon het volgende:
Ik neem 't KD niet kwalijk. Denk dat we 't allemaal zouden doen. :D
Idem. Het is voor de sport niet best. Maar met OKC had die ring er nooit meer gekomen. Echt zo'n net niet franchise.
pi_171685924
Is het al bijna tijd voor de draft? Wat een gezeik zeg.
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:56:57 #252
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_171686358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:35 schreef Multiply het volgende:
Is het al bijna tijd voor de draft? Wat een gezeik zeg.
Ach moet toch kunnen gezellig een beetje discussiëren nu het seizoen gedaan is en de draft nog wel enkele weken ver is :{
Trotse Belg.
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:38:40 #253
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171688458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom alleen al kan hij wat mij betreft nooit op gelijke hoogte komen met MJ, als die eenmaal in een finale stond, werd er ook gewonnen ook.
Elke keer dat hij won speelde hij in het betere team.

Met een nobody als vervanger in 1994 deden ze het best aardig. Verloren dankzij een controversiële scheidsrechter beslissing.

Toen kwam ook nog Rodman erbij en was het klaar.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:44:50 #254
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171688612
Zie

https://fivethirtyeight.c(...)ls-supporting-casts/


Uiteraard is Jordan wel beter denk ik, maar 6-0 is het nummer één onzin argument.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:47:41 #255
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171688706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom alleen al kan hij wat mij betreft nooit op gelijke hoogte komen met MJ, als die eenmaal in een finale stond, werd er ook gewonnen ook.
De teams waar MJ tegen speelde in de Finals, haalden dan ook nooit een NBA titel.

quote:
The 1992 Portland Trail Blazers, 1993 Phoenix Suns and 1996 Seattle SuperSonics all rate as worse opponents than the 2007 Spurs, who were the easiest team James has ever faced.

Add it all up, and James has faced eight of the 35 best NBA finalists. If you take the average all-time rank of each of his Finals opponents, you end up with a mean rank of 19. Do the same for Jordan, and you land on an average of 35. That basically means the average team Jordan faced in the NBA Finals is the same as the worst team James ever played on the biggest stage.


[ Bericht 33% gewijzigd door GSbrder op 14-06-2017 14:03:42 ]
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:31:40 #256
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_171689721
quote:
15s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De teams waar MJ tegen speelde in de Finals, haalden dan ook nooit een NBA titel.

[..]

Ik snap de vergelijking met MJ nooit zo goed...er zijn technisch betere spelers geweestdan MJ, er zijn fysiek sterkere spelers dan MJ geweest LeBron is daar ook een voorbeeld van...maar de pure gedrevenheid, competitie drang,wil om te winnen en domineren, de manier hoe MJ een wedstrijd bijna uit het niets naar zijn hand kon zetten, het feit dat hij praktisch elke tegenstander af kon troeven...nee Lebron komt daar niet bij in de buurt. Deze finale...die had Jordan gewoon niet verloren.

Even gewoon die "flu-game" voor de geest halen...

Jordan is niet voor niets DE benchmark...punt.

Er zijn nu genoeg geweldige spelers, waarvan sommige bepaalde individuele skills hebben die beter zijn dan die van Jordan (3 punter Curry bijvoorbeeld) en Lebron is beargumenteerbaar de beste speler op het moment...maar gewoon geen Jordan.
:)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:51:08 #257
117098 Hathor
Effe niet
pi_171690134
quote:
15s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De teams waar MJ tegen speelde in de Finals, haalden dan ook nooit een NBA titel.

[..]

De Lakers hebben nog nooit een titel gewonnen? Daar sta ik toch wel even van te kijken zeg. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:05:52 #258
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171690404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

De Lakers hebben nog nooit een titel gewonnen? Daar sta ik toch wel even van te kijken zeg. :')
MJ heeft tegen de Lakers van '91 gespeeld. Daar waren nog maar bar weinig spelers van over toen de Lakers de NBA in 2000 wonnen. Dat is wat ik bedoelde met de tegenstanders van MJ.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:06:04 #259
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171690409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

De Lakers hebben nog nooit een titel gewonnen? Daar sta ik toch wel even van te kijken zeg. :')
Dat was zonder Kareem en met aids lijer Magic.

Dit team was nog maar een schim van wat het eerst was. En owja, Pippen moest uiteindelijk Magic uitschakelen want Mike kon hem niet afstoppen (en leverde offensief teveel in).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:13:30 #260
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171690579
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat was zonder Kareem en met aids lijer Magic.

Dit team was nog maar een schim van wat het eerst was. En owja, Pippen moest uiteindelijk Magic uitschakelen want Mike kon hem niet afstoppen (en leverde offensief teveel in).
Vergeet niet dat de Lakers van '91 zonder een gezonde Big Game James speelden en zonder Scott. Overigens, dit is allemaal geen pleidooi om LBJ alsnog de GOAT te noemen, want dat is MJ nog steeds. Waar het meer om gaat is dat we het basketball verleden van de NBA verheerlijken en media, kijkers en spelers moeten stoppen met het chasen van de ghost / goat.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:14:44 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_171690605
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:05 schreef GSbrder het volgende:

[..]

MJ heeft tegen de Lakers van '91 gespeeld. Daar waren nog maar bar weinig spelers van over toen de Lakers de NBA in 2000 wonnen. Dat is wat ik bedoelde met de tegenstanders van MJ.
Tsja, zo kan je wel aan de gang blijven natuurlijk, feit is wel dat de Bulls onderweg naar alle finals serieuze tegenstand kregen in het oosten, en geen vrije doortocht zoals de Cavs ieder jaar krijgen. En om tegenstanders als de Jazz van Stockton en Malone en de Sonics van Kemp en Payton nou af te doen als "teams die nog nooit wat gewonnen hebben" is gewoon een zwaktebod, dat waren gewoon ijzersterke teams die dat seizoen gewoon verdiend in de finale stonden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:30:45 #262
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171690942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, zo kan je wel aan de gang blijven natuurlijk, feit is wel dat de Bulls onderweg naar alle finals serieuze tegenstand kregen in het oosten, en geen vrije doortocht zoals de Cavs ieder jaar krijgen. En om tegenstanders als de Jazz van Stockton en Malone en de Sonics van Kemp en Payton nou af te doen als "teams die nog nooit wat gewonnen hebben" is gewoon een zwaktebod, dat waren gewoon ijzersterke teams die dat seizoen gewoon verdiend in de finale stonden.
Zoals LBJ er voor zorgt dat goede spelers (m.n. in het Oosten) geen ring hebben, zorgde MJ er voor dat goede spelers in het Oosten en Westen nooit een ring hebben gewonnen met z'n dubbele threepeat. Het zijn geen pannenkoeken die tegenover de Bulls stonden tussen '91 en '93 en tussen '96 en '98, maar het zijn ook geen 73-9 GSW teams geweest.

De tegenstand in het Oosten was redelijk, zo had je de remainder van de Bad Boy Pistons en de Knicks met Phil en de wederopbouw na het Ewing tijdperk, maar de score van de Bulls tegen deze teams is duidelijk. 33-8 in de Eastern playoffs tussen '91 en '93 en 33-7 in de Eastern playoffs road tussen '96 en '98. Van de 81 playoffs heeft MJ er maar 15 verloren. De first round was eigenlijk altijd een walk-in-the-park met 3-0, 3-0 en 3-0 in beide treepeats.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:38:47 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_171691095
quote:
15s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zoals LBJ er voor zorgt dat goede spelers (m.n. in het Oosten) geen ring hebben, zorgde MJ er voor dat goede spelers in het Oosten en Westen nooit een ring hebben gewonnen met z'n dubbele threepeat. Het zijn geen pannenkoeken die tegenover de Bulls stonden tussen '91 en '93 en tussen '96 en '98, maar het zijn ook geen 73-9 GSW teams geweest.

De tegenstand in het Oosten was redelijk, zo had je de remainder van de Bad Boy Pistons en de Knicks met Phil en de wederopbouw na het Ewing tijdperk, maar de score van de Bulls tegen deze teams is duidelijk. 33-8 in de Eastern playoffs tussen '91 en '93 en 33-7 in de Eastern playoffs road tussen '96 en '98. Van de 81 playoffs heeft MJ er maar 15 verloren. De first round was eigenlijk altijd een walk-in-the-park met 3-0, 3-0 en 3-0 in beide treepeats.
Op het eind ontstond er ook nog een rivaliteit met de Pacers die de Bulls toch nog een keer tot een 7 game series hebben kunnen pushen. Dan stap je toch iets anders de finals binnen dan 4-0, 4-0, en 4-0. De tegenstand in het oosten is bedroevend anno 2017, ronduit slecht zelfs.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:41:01 #264
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171691139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Op het eind ontstond er ook nog een rivaliteit met de Pacers die de Bulls toch nog een keer tot een 7 game series hebben kunnen pushen. Dan stap je toch iets anders de finals binnen dan 4-0, 4-0, en 4-0. De tegenstand in het oosten is bedroevend anno 2017, ronduit slecht zelfs.
Is er nog veel tegenstand over in het Westen, als de Dubs daar met vergelijkbare cijfers doorheen rollen?
Met andere woorden, zijn de Cavs/Warriors nu zo goed, of is de rest nu zo slecht?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:47:43 #265
117098 Hathor
Effe niet
pi_171691303
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Is er nog veel tegenstand over in het Westen, als de Dubs daar met vergelijkbare cijfers doorheen rollen?
Met andere woorden, zijn de Cavs/Warriors nu zo goed, of is de rest nu zo slecht?
Goeie vraag, ik hou het erop dat wanneer de Cavs en GSW beide 100% fit zijn, ze veel te sterk zijn voor de rest, alhoewel ik toch wel denk dat de Spurs genekt zijn door die blessure van Kawhi, met hem erbij zou het geen sweep zijn geworden. Maar buiten San Antonio zie ik ook geen echte concurrentie, ook Houston niet, die toch ook een redelijk seizoen gespeeld hebben. Utah kan de komende jaren een serieuze tegenstander worden, maar dat is het nu nog niet in ieder geval. En over het oosten hoeven we het niet eens te hebben, daar is helemaal niemand opgewassen tegen de Cavs, en dat zie ik ook niet snel veranderen eerlijk gezegd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:58:18 #266
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171691560
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goeie vraag, ik hou het erop dat wanneer de Cavs en GSW beide 100% fit zijn, ze veel te sterk zijn voor de rest, alhoewel ik toch wel denk dat de Spurs genekt zijn door die blessure van Kawhi, met hem erbij zou het geen sweep zijn geworden. Maar buiten San Antonio zie ik ook geen echte concurrentie, ook Houston niet, die toch ook een redelijk seizoen gespeeld hebben. Utah kan de komende jaren een serieuze tegenstander worden, maar dat is het nu nog niet in ieder geval. En over het oosten hoeven we het niet eens te hebben, daar is helemaal niemand opgewassen tegen de Cavs, en dat zie ik ook niet snel veranderen eerlijk gezegd.
Grootste nadeel van het Oosten is dat echte uitdagers uitblijven. Wellicht als er wat sterren de overstap van het Westen maken naar het Oosten, ze daar potten kunnen breken. De Bulls zijn vergane glorie met spelers die veel te duur zijn voor hun huidige kwaliteiten (Noah, Rose) en de Knicks zijn, zolang ze op Melo leunen, ook geen gevaar. Zou het wel mooi vinden als Gordon Hayward naar de Celtics gaat, bijvoorbeeld.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:12:57 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_171691918
quote:
15s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Grootste nadeel van het Oosten is dat echte uitdagers uitblijven. Wellicht als er wat sterren de overstap van het Westen maken naar het Oosten, ze daar potten kunnen breken. De Bulls zijn vergane glorie met spelers die veel te duur zijn voor hun huidige kwaliteiten (Noah, Rose) en de Knicks zijn, zolang ze op Melo leunen, ook geen gevaar. Zou het wel mooi vinden als Gordon Hayward naar de Celtics gaat, bijvoorbeeld.
Noah en Rose zitten bij de Knicks tegenwoordig, maar dat was geen succes. Noah is gewoon op en Rose kan best nog wel ballen, maar je weet met hem nooit hoe lang hij heel blijft. Die zal ook wel weer verkassen deze zomer, de vraag is welke gek hem wil hebben. Celtics zou kunnen inderdaad, die hebben straks ook nog de nr1 pick, dus misschien dat daar wat kan gebeuren. Het is te hopen, mooie club.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:18:31 #268
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171692083
quote:
2s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:35 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Idem. Het is voor de sport niet best. Maar met OKC had die ring er nooit meer gekomen. Echt zo'n net niet franchise.
Bestaan ook alleen maar omdat de inwoners van Seattle niet wilden betalen voor een nieuw onderkomen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:23:29 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_171692208
quote:
9s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bestaan ook alleen maar omdat de inwoners van Seattle niet wilden betalen voor een nieuw onderkomen
Ik heb laatst wel ergens gelezen dat ze in Seattle weer een NBA ploeg willen hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:29:17 #270
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171692309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb laatst wel ergens gelezen dat ze in Seattle weer een NBA ploeg willen hebben.
Ik zie de Seattle Nets ook wel zitten . Sonics niet meer omdat Bennett al hun troep heeft overgenomen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:38:06 #271
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171692487
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Noah en Rose zitten bij de Knicks tegenwoordig, maar dat was geen succes. Noah is gewoon op en Rose kan best nog wel ballen, maar je weet met hem nooit hoe lang hij heel blijft. Die zal ook wel weer verkassen deze zomer, de vraag is welke gek hem wil hebben. Celtics zou kunnen inderdaad, die hebben straks ook nog de nr1 pick, dus misschien dat daar wat kan gebeuren. Het is te hopen, mooie club.
Ik bedoelde de Knicks inderdaad. Wade zit met een aantal andere oudgedienden bij de Bulls, maar kan met Rondo ook onvoldoende imponeren. In feite zie ik bij Bulls en Knicks uitsluitend potentie in Butler en Porzingis. Zou mooi zijn als de clubs de helden uit het verleden wat minder zouden koesteren en de nieuwe jongens met goede toevoegingen zouden faciliteren.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171697071
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik bedoelde de Knicks inderdaad. Wade zit met een aantal andere oudgedienden bij de Bulls, maar kan met Rondo ook onvoldoende imponeren. In feite zie ik bij Bulls en Knicks uitsluitend potentie in Butler en Porzingis. Zou mooi zijn als de clubs de helden uit het verleden wat minder zouden koesteren en de nieuwe jongens met goede toevoegingen zouden faciliteren.
Als Rondo niet geblesseerd was geraakt, hadden ze de top seed geveegd. Vrij indrukwekkend, al zeg ik het zelf.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:39:08 #273
117098 Hathor
Effe niet
pi_171708593
Het lijkt er vooralsnog op dat men niet echt staat te trappelen om die Lonzo Ball te signen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171710700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:39 schreef Hathor het volgende:
Het lijkt er vooralsnog op dat men niet echt staat te trappelen om die Lonzo Ball te signen. :')
Denk niet dat Lonzo het probleem is.
pi_171710715
Jerry West naar de Clippers wordt wel interessant.
  donderdag 15 juni 2017 @ 14:24:04 #276
117098 Hathor
Effe niet
pi_171710892
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:17 schreef CP360 het volgende:

[..]

Denk niet dat Lonzo het probleem is.
Ik weet het, het is die hele entourage eromheen. je zal zo'n vader maar hebben zeg. :') Overigens lijkt me die moeder van KD ook zo'n kenau die graag in de spotlights staat, na game 5 stond hij een beetje te genieten en felicitaties in ontvangst te nemen, terwijl zijn moeder op de achtergrond iets stond te schreeuwen van "you did it baby", en toen hij daar niet vlug genoeg op reageerde verhefte ze haar stem nog maar eens en schreeuwde "LOOK AT ME". _O- Deed me een beetje denken aan een jongen die vroeger bij mij in het elftal zat, die had ook zo'n bemoeizieke vader langs de lijn staan elke wedstrijd, maar die ging nog een stapje verder en schold de scheids uit bij elke beslissing die hem niet beviel. Die gast schaamde zich dood, maar durfde er weinig van te zeggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171744558
76ers erg wanhopig om Fultz in handen te krijgen blijkbaar.

3 #1 picks gaat het ze kosten. Billy King all over again. Gaan spijt krijgen dat ze Hinkie weggetrapt hebben.

[ Bericht 50% gewijzigd door CP360 op 17-06-2017 01:23:48 ]
  zaterdag 17 juni 2017 @ 16:33:40 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_171752907
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:46 schreef CP360 het volgende:
76ers erg wanhopig om Fultz in handen te krijgen blijkbaar.

3 #1 picks gaat het ze kosten. Billy King all over again. Gaan spijt krijgen dat ze Hinkie weggetrapt hebben.
Terwijl hij het zelf alleen maar heeft over de Lakers en/of de Celtics.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 20:27:53 #279
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171756324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Terwijl hij het zelf alleen maar heeft over de Lakers en/of de Celtics.
Gaat vandaag blijkbaar een training afwerken bij de 76ers

Danny Ainge :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_171757763
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gaat vandaag blijkbaar een training afwerken bij de 76ers

Danny Ainge :')
Philly wil hem gewoon persoonlijk in een workout zien. Als het bevalt zal trade daarna wel afgerond worden. En kunnen Celtics richting Chicago om daar Butler los te peuteren.
  zondag 18 juni 2017 @ 17:35:25 #281
117098 Hathor
Effe niet
pi_171773555
Nou, ze hadden blijkbaar niet lang nodig, Sixers krijgen de pick van Boston en gaan voor Fultz.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 18 juni 2017 @ 17:38:35 #282
117098 Hathor
Effe niet
pi_171773612
Wat overigens wel verrassend is, is dat George gewoon bij de Pacers blijft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 18 juni 2017 @ 18:27:50 #283
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171774557
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:29 schreef CP360 het volgende:

[..]

Philly wil hem gewoon persoonlijk in een workout zien. Als het bevalt zal trade daarna wel afgerond worden. En kunnen Celtics richting Chicago om daar Butler los te peuteren.
Butler of/en Hayward zijn niet de pionnen die de Celtics nodig hebben om mee te doen in het oosten .
RED ONS HENNIEGOD
pi_171778985
Bird heeft de Pacers mooi naar de klote geholpen. En als een echte kapitein gauw het schip verlaten als het begint te zinken. Zullen hem dankbaar zijn daar.
  maandag 19 juni 2017 @ 01:24:43 #285
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171781875
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:38 schreef Hathor het volgende:
Wat overigens wel verrassend is, is dat George gewoon bij de Pacers blijft.
Maar wil in 2018 als free agent naar de Lakers.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_171781884
Zou ik niet zo zeker van zijn. Cavs zijn hard aan hem aan het trekken momenteel.
  maandag 19 juni 2017 @ 01:42:26 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171781987
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 01:26 schreef CP360 het volgende:
Zou ik niet zo zeker van zijn. Cavs zijn hard aan hem aan het trekken momenteel.
Hoe gaan die hem betalen zonder hun al relatief zwakke bench nog verder te verzwakken? Heb het ook gelezen, maar dat kan hooguit voor 1 jaar zijn denk ik. Soort van laatste kans voor Lebron om de Warriors te verslaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_171782010
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 01:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hoe gaan die hem betalen zonder hun al relatief zwakke bench nog verder te verzwakken? Heb het ook gelezen, maar dat kan hooguit voor 1 jaar zijn denk ik. Soort van laatste kans voor Lebron om de Warriors te verslaan.
Love weg. Eventueel met een derde team.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:26:34 #289
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_171783874
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 01:47 schreef CP360 het volgende:

[..]

Love weg. Eventueel met een derde team.
Lijkt mij ook dat Love na deze final wel heeft afgedaan bij Lebron. 1e jaar geblesseerd, 2e jaar ok en voordeel van de twijfel, 3e jaar toch iets te weinig gebracht in de finals.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_171784292
Ben benieuwd hoe laat de George bandwagon vertrekt, welk spoor moet ik zijn?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171784762
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 01:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hoe gaan die hem betalen zonder hun al relatief zwakke bench nog verder te verzwakken? Heb het ook gelezen, maar dat kan hooguit voor 1 jaar zijn denk ik. Soort van laatste kans voor Lebron om de Warriors te verslaan.
Zijn een hoop spelers bij de Cavs die best vervangbaar zijn. Ze zullen iemand als Shumpert of JR mee moeten sturen anders zal het niet genoeg zijn ben ik bang.
pi_171785172
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:20 schreef Justevo het volgende:

[..]

Zijn een hoop spelers bij de Cavs die best vervangbaar zijn. Ze zullen iemand als Shumpert of JR mee moeten sturen anders zal het niet genoeg zijn ben ik bang.
Shumpert zit helemaal niemand op te wachten.
pi_171785192
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:26 schreef peasant het volgende:

[..]

Lijkt mij ook dat Love na deze final wel heeft afgedaan bij Lebron. 1e jaar geblesseerd, 2e jaar ok en voordeel van de twijfel, 3e jaar toch iets te weinig gebracht in de finals.
Ongelukkige match-up. Love is een prima speler maar compleet waardeloos als ie Green ziet.
  maandag 19 juni 2017 @ 11:27:09 #294
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_171786050
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:40 schreef CP360 het volgende:

[..]

Ongelukkige match-up. Love is een prima speler maar compleet waardeloos als ie Green ziet.
Love is inderdaad een prima speler (sowieso zijn full court passes zijn fantastisch). Maar ja, ze zullen door GSW moeten om kampioen te worden. En dan kom je Green tegen.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:17:24 #295
117098 Hathor
Effe niet
pi_171789864
Een of andere lolbroek op twitter heeft een foto gepost van KD in een jersey van de Pittsburgh Penguins, met daarbij de tekst dat KD de NBA volgend seizoen gaat verlaten om te gaan hockyen voor een team dat back to back championships heeft gewonnen. Gaat ie er nog heel droogjes op reageren ook met "but i play basketball". _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171794346
And so it begins...

Iguodala van plan om serieus naar aanbiedingen van andere teams te luisteren.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:02:55 #297
117098 Hathor
Effe niet
pi_171798122
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:55 schreef CP360 het volgende:
And so it begins...

Iguodala van plan om serieus naar aanbiedingen van andere teams te luisteren.
Natuurlijk, om zijn eigen positie aan de onderhandeltafel te verbeteren, maar ik zie hem nog niet zo snel vertrekken, op zijn leeftijd is een max contract sowieso uitgesloten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171798760
Zie hem makkelijk 18 per jaar krijgen elders. Bij GSW ongeveer de helft.

Titels al binnen, nu nog een sloot geld binnen gaan harken.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 02:01:44 #299
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171804296
Griffin eruit geflikkerd , assistent erbij . Gaat een prachtzomer worden voor Lebron en co
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 20 juni 2017 @ 02:03:08 #300
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171804300
Was heel dicht bij het aantrekken van Butler maar mag nu oprotten :')
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')