abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171497626
Hallo,

het lijkt erop dat er wat frustratie is bij verschillende gebruikers over VBL en de algemeen heersende sfeer. Aangezien wij dat graag bespreekbaar willen maken, is er hier ruimte om deze frustraties aan te geven, en zo begrip tussen users onderling, en mods te kweken. Dus, brand maar los!
pi_171497718
Ik heb het idee dat het juist nu de goede kant op kan gaan.

De zojuist opgestapte mod was iets te veel aanwezig, waardoor bepaalde spanningen ineens enorm leken.

Niets veranderen, gewoon zo doorgaan en zo nu en dan een topic openlaten.

Xxx
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2017 @ 13:52:30 #3
35723 crew  GGMM
pi_171497731
Ik vind momenteel weinig mis trouwens. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 14:05:49 #4
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171498064
Dit topic heeft zeker potentie, maar alsjeblieft doe het even opbouwend en op een normale manier
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2017 @ 14:11:59 #5
35723 crew  GGMM
pi_171498206
Het enige is dat er wel wat vaker losse topics geopend mogen worden. Die centrale topics vind ik maar onhandig. Op losse topics komen veel meer mensen af, doordat de titel je aantrekt. Als er zo'n centraal topic in je AT naar boven komt denk je toch snel van joh het zal wel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171498266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:11 schreef GGMM het volgende:
Het enige is dat er wel wat vaker losse topics geopend mogen worden. Die centrale topics vind ik maar onhandig. Op losse topics komen veel meer mensen af, doordat de titel je aantrekt. Als er zo'n centraal topic in je AT naar boven komt denk je toch snel van joh het zal wel.
Losse topics worden nu toch ook niet gesloten? Tenzij een idiote bron, of als het echt geen toegevoegde waarde heeft.
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2017 @ 14:19:29 #7
35723 crew  GGMM
pi_171498338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Losse topics worden nu toch ook niet gesloten? Tenzij een idiote bron, of als het echt geen toegevoegde waarde heeft.
Ze worden niet per definitie gesloten, maar het komt geregeld voor dat iets ook in het Ajax/Feyenoord/Whatever-topic kan.


Niet dat het nou een énorm groot probleem is, maar het zou VBL misschien wat drukker maken. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171498976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:11 schreef GGMM het volgende:
Het enige is dat er wel wat vaker losse topics geopend mogen worden. Die centrale topics vind ik maar onhandig. Op losse topics komen veel meer mensen af, doordat de titel je aantrekt. Als er zo'n centraal topic in je AT naar boven komt denk je toch snel van joh het zal wel.
Hier ben ik het wel mee eens. Vooral bij breaking news kan een juiste TT via Google flink wat users aantrekken. Ik vind dan wel dat de OP meer moet zijn dan enkel een copy/paste van een andere nieuwsbron. Anders is het Forum meer een veredelde FP.
BFF met GGMM
pi_171499051
Niet iedereen weet wanneer je moet stoppen en wanneer een geintje voor de ander geen geintje meer is. Maar zie niet in dat dit iets van de laatste tijd is. Is hier zo geweest sinds ik hier zit. Jammer dat Stijn hier wel de consequenties aan heeft verbonden. Mods mogen op dat punt van mij wel wat strakker optreden.

Denk dat het een illusie is om te denken dat het hier heel veel drukker gaat worden. Er is altijd wel wat nieuwe aanwas en mensen die wat minder actief worden.
pi_171499075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
Niet iedereen weet wanneer je moet stoppen en wanneer een geintje voor de ander geen geintje meer is. Maar zie niet in dat dit iets van de laatste tijd is. Is hier zo geweest sinds ik hier zit. Jammer dat Stijn hier wel de consequenties aan heeft verbonden. Mods mogen op dat punt van mij wel wat strakker optreden.

Denk dat het een illusie is om te denken dat het hier heel veel drukker gaat worden. Er is altijd wel wat nieuwe aanwas en mensen die wat minder actief worden.
Klopt, maar nieuwe aanwas komt niet echt af op 1 SC en 2 actieve clubtopics.
BFF met GGMM
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:52:41 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171499145
Nieuwe aanwas komt uberhaupt niet meer echt op dit soort forums af natuurlijk daar waar je op elk platform tegenwoordig je mening kan achterlaten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171499172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:11 schreef GGMM het volgende:
Het enige is dat er wel wat vaker losse topics geopend mogen worden. Die centrale topics vind ik maar onhandig. Op losse topics komen veel meer mensen af, doordat de titel je aantrekt. Als er zo'n centraal topic in je AT naar boven komt denk je toch snel van joh het zal wel.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:53:52 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171499173
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ze worden niet per definitie gesloten, maar het komt geregeld voor dat iets ook in het Ajax/Feyenoord/Whatever-topic kan.

Niet dat het nou een énorm groot probleem is, maar het zou VBL misschien wat drukker maken. :)
De clubtopics zijn meestal nog wel druk genoeg bij nieuwsfeitjes, dus daarvan kan het nieuws ook best centraal.
Oh.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:56:21 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171499233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, maar nieuwe aanwas komt niet echt af op 1 SC en 2 actieve clubtopics.
Die komen sneller af op gewoon dat soort clubtopics waar ze daar vrijuit over alles kunnen praten omtrent die club. Op nieuwsfeitjes reageren kan ook op voetbalzone of twitter
Oh.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 14:56:48 #15
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171499245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De clubtopics zijn meestal nog wel druk genoeg bij nieuwsfeitjes, dus daarvan kan het nieuws ook best centraal.
Dat is op zich wel zo, maar je ziet wel dat op een "decentraal" topic soms wat meer (misschien beter gezegd: andere) users afkomen. Een aardig voorbeeld daarvan vind ik deze: VBL / Grote waardering voor spotgoedkoop Ajax. En de grens tussen wat centraal mag/moet en wat niet blijft natuurlijk een lastige
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171499248
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, maar nieuwe aanwas komt niet echt af op 1 SC en 2 actieve clubtopics.
Bijna ieder ander topic is zo dood. Er zijn simpelweg betere alternatieven op het gebied van voetbal om even snel je mening te geven over een nieuwsfeitje. Een forum leent zich bij uitstek voor discussies, maar die zijn er niet zo heel veel. Er is zo'n topic over de toekomst van het Nederlands voetbal, zoiets trekt wel aan. Ik zie daarom bijvoorbeeld veel liever een topic van capuchonjongen dan van tong.
pi_171499252
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die komen sneller af op gewoon dat soort clubtopics waar ze daar vrijuit over alles kunnen praten omtrent die club. Op nieuwsfeitjes reageren kan ook op voetbalzone of twitter
Als ze hier eenmaal zijn ja, maar om hier te komen moeten de topics goed vindbaar zijn google.
BFF met GGMM
pi_171499261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De clubtopics zijn meestal nog wel druk genoeg bij nieuwsfeitjes, dus daarvan kan het nieuws ook best centraal.
Nee. Als ik in VBL een topic zie over Bosz die naar Dortmund vertrekt klik ik het aan. Zie ik het Ajaxtopic dan zal ik daar echter niet op klikken.

Losse topics trekken wat dat betreft veel meer activiteit.
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2017 @ 14:57:30 #19
35723 crew  GGMM
pi_171499262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:52 schreef Caland het volgende:
Nieuwe aanwas komt uberhaupt niet meer echt op dit soort forums af natuurlijk daar waar je op elk platform tegenwoordig je mening kan achterlaten.
Dat is geen reden om het op te geven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 14:57:44 #20
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171499267
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die komen sneller af op gewoon dat soort clubtopics waar ze daar vrijuit over alles kunnen praten omtrent die club. Op nieuwsfeitjes reageren kan ook op voetbalzone of twitter
Het een sluit het ander niet uit he. Er is best een vaste kern aan clubusers maar je hebt ook nog genoeg users die niet echt bij een club horen of gewoon VBL een beetje afspeuren. Dan is zo'n topic natuurlijk veel duidelijker dan dat het ergens in een clubtopic weggemoffeld staat
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:57:54 #21
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171499272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is op zich wel zo, maar je ziet wel dat op een "decentraal" topic soms wat meer (misschien beter gezegd: andere) users afkomen. Een aardig voorbeeld daarvan vind ik deze: VBL / Grote waardering voor spotgoedkoop Ajax. En de grens tussen wat centraal mag/moet en wat niet blijft natuurlijk een lastige
Ja maar dit is wel een leuk feitje ook, maar bijvoorbeeld transfergeruchten en zaken omtrent chaos rond de club kunnen best centraal besproken worden natuurlijk.
Oh.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:58:05 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171499278
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is geen reden om het op te geven.
Jawel, gewoon opdoeken die handel, uitdoen dat licht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:58:59 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171499312
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee. Als ik in VBL een topic zie over Bosz die naar Dortmund vertrekt klik ik het aan. Zie ik het Ajaxtopic dan zal ik daar echter niet op klikken.

Losse topics trekken wat dat betreft veel meer activiteit.
Ja maar dat nieuws is je waarschijnlijk toch wel ten ore gekomen, en als je daar dan over wil praten kan je gewoon je mening geven in het Ajaxtopic.
Oh.
pi_171499321
Niet je 3x per week de les laten lezen door :T in FB zou al helpen. Daar ontstaat dusdanige irritatie over dat je gewoon niet meer serieus genomen wordt als modploeg. En dat heeft verder al weinig te maken met de decentraal/centraal discussie. Als er een beslissing genomen wordt hoeft men niet in Feedback daar eeuwig over door te emmeren, tig topics erna maken puur om uit te lokken, en 3x per maand in de algehele Feedback (het subforum) VBL/GC/SHO dood gaan verklaren. Dán krijg je dus dat IEDEREEN maar komt ouwehoeren / moeilijk doen in FB, want hey; schijnbaar kan en mag dat. En dan kan je ineens gaat uitleggen dat je níet met twee maten meet. En verrassing; dat krijg je niet uitgelegd. Dus dan krijgen we modjes die dan maar met krachttermen gaan strooien en roepen dat mensen moeten oppleuren, de discussie nu klaarrrr is, en wat al niet meer. En zoals je ongetwijfeld op school geleerd hebt; op het moment dat je een discussie puur op zo'n manier moet beëindigen betekent dat je hem gewoon op argumenten niet kan winnen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:59:38 #25
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171499327
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als ze hier eenmaal zijn ja, maar om hier te komen moeten de topics goed vindbaar zijn google.
Clubtopic van Ajax staat op de eerste pagina als je zoekt op google :P
Oh.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')