abonnement Unibet Coolblue
pi_171495508
Ik wil een spelletje (Life is Strange) cadeau geven aan iemand. Als ik het koop via Steam. Hoe geef ik het dan aan haar? Je krijgt een soort code? Degene waar het voor is heeft zelf geen Steam zover ik weet.

Of zijn er andere manieren om dit te doen? Ik heb één winkel gevonden die cd versie verkoopt. Maar ze heeft denk ik geen cd speler in der laptop. (ultrabook). Cd versie is ook een stuk duurder, en dan doe ik er liever een controller bij voor het verschil.

[ Bericht 39% gewijzigd door autoknutselaar op 06-06-2017 12:22:36 ]
pi_171495637
Je kan tijdens het kopen aanvinken of het voor jouw zelf is of het een gift is. Als het een gift is moet je een e-mailadres of steamgebruikers naam invullen en krijgt diegene bericht. Die moet dan steam downloaden en de game installeren.

https://support.steampowe(...)9&l=dutch#friendssee
pi_171495682
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef Najieto het volgende:
Je kan tijdens het kopen aanvinken of het voor jouw zelf is of het een gift is. Als het een gift is moet je een e-mailadres of steamgebruikers naam invullen en krijgt diegene bericht. Die moet dan steam downloaden en de game installeren.

https://support.steampowe(...)9&l=dutch#friendssee
Oké. Maar ik wil natuurlijk liever niet dat ze bericht krijg (verjaardag). Ik geef het liever zelf als uitgeprinte code of zoiets. Kun je niet een cadeauverpakking laten opsturen of iets dergelijks (een fysiek iets bedoel ik)
pi_171496918
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Oké. Maar ik wil natuurlijk liever niet dat ze bericht krijg (verjaardag). Ik geef het liever zelf als uitgeprinte code of zoiets. Kun je niet een cadeauverpakking laten opsturen of iets dergelijks (een fysiek iets bedoel ik)
Je kan als je een spel voor een ander koopt je geschenkt "inplannen" en dan wordt de code gestuurd op een datum/tijdstip dat jij hebt aangegeven:

  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:46:18 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171503619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:18 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je kan als je een spel voor een ander koopt je geschenkt "inplannen" en dan wordt de code gestuurd op een datum/tijdstip dat jij hebt aangegeven:

[ afbeelding ]
Dat is wel tof. Kan je gewoon een fysiek kado geven (verjaardagskaart) en daar het spel opzetten die je dan in steam hebt gegeven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171507625
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel tof. Kan je gewoon een fysiek kado geven (verjaardagskaart) en daar het spel opzetten die je dan in steam hebt gegeven.
Je kan zelfs super tof zeggen : "kijk over 10 seconden op je telefoon" En dat dan de mail precies binnen komt :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')