Tis niet voor mezelf, tis voor klanten En die hebben wel een FB kaart zag ik, weet alleen niet of ze al silver+ hebben, zal ik nog even navragen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
De beweegreden is niet zozeer meer geld verdienen aan mensen zoals jij die vroeg een stoel willen kiezen, maar meer het verder promoten van Flying Blue voor de vaste clientèle (silver+ heeft wel al eerder gratis keuze) en zorgen dat ook laatboekende gezinnen etc nog stoelkeuze bij elkaar hebben.
Maargoed, ik snap dat jij daar nu weinig aan hebt uiteraard... En longhaul economy is inderdaad geen pretje.
Bij deze, vanuit het kantoortjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 04:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bewijs willen we zien!
Doe eens een leuke foto vanuit de cockpit met dit fourm op je iPad ofzo
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:23 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij deze, vanuit het kantoortje
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:23 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij deze, vanuit het kantoortje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:23 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij deze, vanuit het kantoortje
[ afbeelding ]
Ik doe een kleine gok; deze foto op een route naar/van Noord/Zuid-Amerika?quote:
Zuid-Amerika misschien bij de delivery vlucht, maar ik denk niet dat Cityhopper met Embraers zulke routes vliegt (we kijken door het rechterzijraam van een ERJ 170 of 190)quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik doe een kleine gok; deze foto op een route naar/van Noord/Zuid-Amerika?
Heel scherpquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Zuid-Amerika misschien bij de delivery vlucht, maar ik denk niet dat Cityhopper met Embraers zulke routes vliegt (we kijken door het rechterzijraam van een ERJ 170 of 190)
Had niet echt op cockpit/interieur gelet, dan had ik dat inderdaad gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:44 schreef OEM het volgende:
Zuid-Amerika misschien bij de delivery vlucht, maar ik denk niet dat Cityhopper met Embraers zulke routes vliegt (we kijken door het rechterzijraam van een ERJ 170 of 190)
Ik dacht dat je 777 vloog?quote:
Deed ik ook zeker, tot niet zo lang geleden . Beetje kenner kan dan ook al redelijk uitvogelen welke functies dat waren, dus zal om een beetje anonimiteit te waarborgen niet al te veel op gevlogen routes ingaan Maar de foto is ergens boven Scandinavië gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Had niet echt op cockpit/interieur gelet, dan had ik dat inderdaad gezien.
[..]
Ik dacht dat je 777 vloog?
Wow... je hebt kenners en je hebt kennersquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Zuid-Amerika misschien bij de delivery vlucht, maar ik denk niet dat Cityhopper met Embraers zulke routes vliegt (we kijken door het rechterzijraam van een ERJ 170 of 190)
Toch heeft hij over Lelystad wel een puntje. Met zo weinig vluchten per dag waarvan hij maar een deel krijgt kan het gewoon niet uit om er personeel te stationeren. Natuurlijk geldt dat voor anderen ook maar dat doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ryanair klinkt hier als een kind dat zijn zin niet krijgt. Tsja, dat gebeurt zo nu en dan
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:23 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij deze, vanuit het kantoortje
[ afbeelding ]
Als je het in een spoiler zet kunnen alleen ingelogde mensen het lezen en is het via Google niet te vindenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:03 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Deed ik ook zeker, tot niet zo lang geleden . Beetje kenner kan dan ook al redelijk uitvogelen welke functies dat waren, dus zal om een beetje anonimiteit te waarborgen niet al te veel op gevlogen routes ingaan Maar de foto is ergens boven Scandinavië gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
EMIRATES precies hetzelfde. 25 euro per leg. En dat is voor een privé trip naar BKK dus gewoon 100 euro meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:30 schreef flipsen het volgende:
Grrrr, KLM waar ben je mee bezig?!? Nu kan je zelfs geen stoel meer gratis kiezen op intercontinentale vluchten?!?? Of je even EUR 20 pp per leg wil aftikken, wat een paupermaatschappij is dat geworden zeg
Achja, wellicht vermakelijker dan in de terminal zitten wachtenquote:Op zondag 9 juli 2017 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
Slecht weer bij New York. Ritje van 3 uur over de luchthaven en dan weer terug:
[ afbeelding ]
Die mogen (en kunnen door shielding en onbeschikbaarheid) we niet eens gebruiken in de cockpit. Had de forumpagina al op de grond klaargezet in de browserquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:57 schreef Shivo het volgende:
[..]
Moeten jullie ook lappen voor de onboard wifi
Slecht weer of iets anders?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
Slecht weer bij New York. Ritje van 3 uur over de luchthaven en dan weer terug:
[ afbeelding ]
Je was me voor, las het net op de frontpage. Nooit geweten dat je voor broedende schildpadden helemaal niet naar Costa Rica hoeft, kan gewoon in NewYorkquote:Op zondag 9 juli 2017 01:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Slecht weer of iets anders?
http://nu.nl/dieren/48261(...)thaven-new-york.html
Pff tegen die tijd heb je te weinig brandstof over als je er geen rekening mee gehouden hebt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
Slecht weer bij New York. Ritje van 3 uur over de luchthaven en dan weer terug:
[ afbeelding ]
Ja, dit vind ik ook jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:30 schreef flipsen het volgende:
Grrrr, KLM waar ben je mee bezig?!? Nu kan je zelfs geen stoel meer gratis kiezen op intercontinentale vluchten?!?? Of je even EUR 20 pp per leg wil aftikken, wat een paupermaatschappij is dat geworden zeg
Dan is de keuze natuurlijk een stuk beperkter...quote:Op maandag 10 juli 2017 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan wacht je toch tot je online kan inchecken.
Uiteraard...quote:Op maandag 10 juli 2017 18:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan is de keuze natuurlijk een stuk beperkter...
Ja, als je bij een RyanAir boekt voor een vluchtje van 1,5 uur misschien. Nu hebben we het over "Nederlands Trots" en over een intercontinentale vlucht van meer dan 12 uur die een iets ander prijskaartje heeft dan een LCC. Ik vind het echt zum kotzenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 05:06 schreef Xtreem het volgende:
Maar meer keuze heeft waarde waar een deel van de klanten (graag?) voor betaalt...
Ik geef ze ook groot gelijk, als je perse aan het raam of gangpad wil zitten dan kun je daarvoor kiezen door te betalen, maakt het je niet uit dan doe je dat niet. Zo heeft iedereen wanneer ze ook boeken de keuze en niet alleen de mensen die heel vroeg boeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 05:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maar meer keuze heeft waarde waar een deel van de klanten (graag?) voor betaalt...
Ik geef KLM groot gelijk
Op zulke lange vluchten vind ik het wel 20 euro waard om een stoel te kiezen die ik wil. Nog veel meer zelfs dan bij korte ryanair vluchten. Anderhalf uur op een middenstoel zitten lukt nog wel, maar 12 uur dan kies ik liever een raamstoel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, als je bij een RyanAir boekt voor een vluchtje van 1,5 uur misschien. Nu hebben we het over "Nederlands Trots" en over een intercontinentale vlucht van meer dan 12 uur die een iets ander prijskaartje heeft dan een LCC. Ik vind het echt zum kotzen
nou voor mij is dat gewoon fysiek onmogelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:04 schreef DaMook het volgende: Anderhalf uur op een middenstoel zitten lukt nog wel.
Hier staat het ATC verkeer.quote:An Air Canada Airbus A320-200, registration C-FKCK performing flight AC-759 from Toronto,ON (Canada) to San Francisco,CA (USA) with 140 people on board, was on final approach to runway 28R in night conditions being cleared to land, when a short time after reading back the landing clearance the crew queried tower to confirm they were cleared to land advising they were seeing lights on the runway, tower advised the runway was clear and they were cleared to land indeed. Another voice chimed in calling they were lined up with the taxiway, tower immediately instructed AC-759 to go around as result commenting it looked like they were lined up for taxiway C. The aircraft went around from about 400 feet MSL. Other flight crew taxiing their aircraft on taxiway C commented the A320 was flying straight over them. The A320 positioned for another approach and landed safely about 15 minutes later.
The FAA is investigating the occurrence rated a serious incident. There were four aircraft on taxiway C, which runs parallel to runway 28R to the right of the runway.
Pijnlijk moment voor de betrokkenen, maar gelukkig geen brokkenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef Iemand91 het volgende:
Air Canada A320 vanuit Toronto land bijna op de taxibaan i.p.v. landingsbaan op San Francisco:
Incident: Canada A320 at San Francisco on Jul 7th 2017, lined up with taxiway for landing
[..]
Hier staat het ATC verkeer.
Playback is een b*tch op FR24, maar dit was dus de situatie:
(FR24 gaat hier dus de mist in; de Air Canada toestel ging dus recht over die 4 toestellen op de taxibaan heen)
[ afbeelding ]
Oei oei. Gelukkig zag de crew de lichten van de toestellen wel, al zagen ze de rest behoorlijk verkeerd. Maar goed, eerst het onderzoek maar eens afwachten.quote:Playback is een b*tch op FR24, maar dit was dus de situatie:
(FR24 gaat hier dus de mist in; de Air Canada toestel ging dus recht over die 4 toestellen op de taxibaan heen)
twitter:mattcawby twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 18:47:07 This doesn't happen every day... reageer retweet
pff ja. Het heeft ons nogal wat moeite gekost om dit kleine ding in te pakken. Spartelde nogal tegen namelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:57 schreef flipsen het volgende:
Van harte Iemand91 We hebben met alle lurkers hier wat geld bij elkaar gesprokkeld. Je zal wel even bezig zijn met uitpakken
Gefeliciteerd! Ben je nu 26 of slaat die '91 ergens anders opquote:Aww, Boeing heeft aan mijn verjaardag gedacht.
Strikje hoeft er niet om hoor.
Een landing op zicht dus ipv ILSquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef Iemand91 het volgende:
Air Canada A320 vanuit Toronto land bijna op de taxibaan i.p.v. landingsbaan op San Francisco:
Incident: Canada A320 at San Francisco on Jul 7th 2017, lined up with taxiway for landing
[..]
Hier staat het ATC verkeer.
Playback is een b*tch op FR24, maar dit was dus de situatie:
(FR24 gaat hier dus de mist in; de Air Canada toestel ging dus recht over die 4 toestellen op de taxibaan heen)
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:49 schreef Iemand91 het volgende:
Aww, Boeing heeft aan mijn verjaardag gedacht.
Strikje hoeft er niet om hoor.[ afbeelding ]twitter:mattcawby twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 18:47:07 This doesn't happen every day... reageer retweet
Ja, lekker slecht gekozen username omdat ik toch maar kort op dit forum wou zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:00 schreef inkjet het volgende:
Gefeliciteerd! Ben je nu 26 of slaat die '91 ergens anders op
Ik had me al verheugd op taart op het uppder deck... Naja, nu snap ik ook dat ze hem weer terugrollen de hangar inquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:14 schreef Iemand91 het volgende:
Nou nou, bedankt hoor maar ik ben nog niet jarig; pas eind deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |