abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171477142
Hoi Fokkers,

Ik heb heel weinig informatie kunnen vinden over voordelen van een propedeuse, weet iemand hier iets over?

Ik haal bijv. mijn propedeuse dit jaar voor m'n studie natuur en sterrenkunde. Ik wil volgend schooljaar voor een jaartje informatica gaan doen en ook hiervoor m'n propedeuse halen indien alles goed loopt.

Maar nu mijn vraag. Stel dat, na mijn propedeuse van Informatica, ik toch geen informatica wil blijven volgen, kan ik dan het Tweede jaar terugstromen naar m'n vorige studie natuur en sterrenkunde ipv 1e jaar alles opnieuw gaan doen? Hierbij verlies ik dus enkel 1 jaar indien ik terug wil keren naar natuur en sterrenkunde ipv 2 jaar.

Ik heb hier geen informatie over kunnen vinden, beschikt er een Fokker over deze kennis? Informeer mij alstublieft voordat ik een ongeinformeerde keuze maak.

Groetjess en superveel bedankt,

Karim
  maandag 5 juni 2017 @ 16:38:05 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171477221
Informeer bij je studiedecaan
pi_171477379
Bijna elke hogeschool heeft wel een infopunt waar je dit aan kan vragen.
pi_171478520
Vraag je studieadviseur. Als je je P hebt is ie 10 jaar geldig, maar vaak is er wel de eis dat je na 2 jaar echt je p moet hebben. Haal je die niet sta je alsnog met lege handen.

Niet dat een p alleen voor de rest zoveel waard is, maar dat is een ander verhaal.
pi_171551108
Gewoon ingeschreven blijven staan bij je eerste studie. Kost niks extra en scheelt een hoop moeite.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_171585710
Dit kun je terug vinden in de studentenstatuten. Meestal is je propedeuse onbeperkt geldig en vakken van latere jaren een X aantal jaar. Kort antwoord op je vraag is dus ja. Maar waarom zou je nog een propedeuse halen? Het levert niets op als je geen bachelordiploma haalt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')