abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171471877
Ze worden voorbereid door de westerse wereld om meer haat te creëren tegen de islam en ze zo langzamerhand op te ruimen. Een aantal punten:

• Heb je er ooit bij nagedacht hoe dom je kan zijn om zelfmoord te plegen om mensen te vermoorden? Zou je er niet heel raar van opkijken als er voor 9/11 iemand zelfmoord pleegt met een bomgordel om mensen te vermoorden?

• Identiteit daders bijna altijd na 1 dag bekend (zelfs die van de mensen met een bomgordel).

• al 3 of 4 keer een paspoort of dergelijke bij plaats delict

• Na een aanslag hetzelfde liedje: medelijden tonen, bloemen plaatsen, zeggen dat we er wat aan gaan doen, nog een aanslag. > herhalen.

Wordt dit allemaal niet verdacht?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171471981
voor de duidelijkheid. die aanslagen worden wel gepleegd, maar door westerse landen.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  maandag 5 juni 2017 @ 13:14:31 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171472020
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:12 schreef SecretPret het volgende:
westerse landen.
Zoals Turkije?
And so is the past
pi_171472046
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zoals Turkije?
Verenigde koninkrijk.

Die zitten tegenwoordig bijna overal achter.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  maandag 5 juni 2017 @ 13:18:11 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171472115
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
Ze worden voorbereid door de westerse wereld om meer haat te creëren tegen de islam en ze zo langzamerhand op te ruimen.
complottheorie ?
9/11 heeft ook 'n complottheorie, israelische art-studenten hebben in vier jaar tijd explosieven in de ingestorte gebouwen aangebracht, vandaar dat de gebouwen netjes recht in elkaar zijn gestort zijnde controlled demolitions. op filmpjes is dat goed te zien.

en zo is er ook de complottheorie mbt joden aan de top die de wereld regeren met geld en één doel: de wereld van Zion. een totaal joodse wereld. daarbij de link met 'illuminati' als joodse Luciferanen maakt 't helemaal luguber.

Joden zijn goed in geld maken, oorlogen kosten veel geld, hoge schulden, veel rente voor de (joodse) geldschieters.

in deze theorie beschouwen joden de wereld als een schaakbord, zij zijn wit, de rest van de wereld is zwart. ze blijven op alle mogelijke manieren buiten schot en trekken ondertussen aan alle touwtjes. echte complottheorie ;)

door geldstromen te checken kan men precies ontdekken hoe 't terrorisme financieel gesteund wordt. de financiele wereld is van de joden dus dat word netjes verduisterd cq weggewerkt, een dag heeft 24 uur en in 24 uur kan je makkelijk 1000 transacties systematisch verder storten in een systeem dat alleen bij de 'evil top' bekend is. een financieel doolhof waar niemand iets kan vinden of ontdekken behalve zij die weten wie, wat, waar is. (complot!)

[ Bericht 8% gewijzigd door sturmpie op 05-06-2017 13:34:59 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 5 juni 2017 @ 13:28:46 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171472384
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
Ze worden voorbereid door de westerse wereld om meer haat te creëren tegen de islam en ze zo langzamerhand op te ruimen. Een aantal punten:

• Heb je er ooit bij nagedacht hoe dom je kan zijn om zelfmoord te plegen om mensen te vermoorden? Zou je er niet heel raar van opkijken als er voor 9/11 iemand zelfmoord pleegt met een bomgordel om mensen te vermoorden?

• Identiteit daders bijna altijd na 1 dag bekend (zelfs die van de mensen met een bomgordel).

• al 3 of 4 keer een paspoort of dergelijke bij plaats delict

• Na een aanslag hetzelfde liedje: medelijden tonen, bloemen plaatsen, zeggen dat we er wat aan gaan doen, nog een aanslag. > herhalen.

Wordt dit allemaal niet verdacht?
En de aanslagen in de arabische wereld waar nog veel meer doden bij vallen? Dat staat haaks op je theorieetje.
  maandag 5 juni 2017 @ 13:42:45 #7
344250 75020
ik weet niet beter
pi_171472760
Ik kom voor mijn werk in veel gemeentes en dus ook in wijken met een hoog moslimgehalte. De haat en de domheid onder jonge moslims valt mij erg op.
Wat mij betreft geen fake.
pi_171473133
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
Ze worden voorbereid door de westerse wereld om meer haat te creëren tegen de islam en ze zo langzamerhand op te ruimen. Een aantal punten:

• Heb je er ooit bij nagedacht hoe dom je kan zijn om zelfmoord te plegen om mensen te vermoorden? Zou je er niet heel raar van opkijken als er voor 9/11 iemand zelfmoord pleegt met een bomgordel om mensen te vermoorden?
Zo komen ze volgens de Islam in het paradijs terecht.
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
• Identiteit daders bijna altijd na 1 dag bekend (zelfs die van de mensen met een bomgordel).
Ze zijn vaak bekend bij de geheime diensten. Daarnaast lijkt het me dat je met DNA etc. zulk soort dingen heel vlug kunt uitzoeken.
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
• al 3 of 4 keer een paspoort of dergelijke bij plaats delict
Ze willen aan de wereld laten zien dat ze als martelaar gestorven zijn. Daarnaast is het mogelijk dat nabestaanden van die in het kalifaat wonen een beloning krijgen van IS als vergoeding.
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
• Na een aanslag hetzelfde liedje: medelijden tonen, bloemen plaatsen, zeggen dat we er wat aan gaan doen, nog een aanslag. > herhalen.
Ik zie niet in waarom dit een bewijs zal zijn voor je theorie.
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
Wordt dit allemaal niet verdacht?
Nee, niet echt.
pi_171473187
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:12 schreef SecretPret het volgende:
voor de duidelijkheid. die aanslagen worden wel gepleegd, maar door westerse landen.
Als de aanslagen echt zijn dan kunnen we geloofwaardiger beelden,verhalen en witness/hero/overlevenden testimony zien.
Witness statements van Manchester Arena totaal belachelijk zijn. bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 14:04:26 #10
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171473230
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:

• Heb je er ooit bij nagedacht hoe dom je kan zijn om zelfmoord te plegen om mensen te vermoorden? Zou je er niet heel raar van opkijken als er voor 9/11 iemand zelfmoord pleegt met een bomgordel om mensen te vermoorden?

• Identiteit daders bijna altijd na 1 dag bekend (zelfs die van de mensen met een bomgordel).

Ik vind dat zelfmoord plegen juist één van de dingen die maken dat ik er nauwelijks aan kan twijfelen dat het alleen maar moslims kunnen zijn... Bedoel, je gaat jezelf toch niet opblazen voor één of ander schimmig, raar plan van het westen waar je mee samenzweert?
Zelfmoord plegen voor zo'n soort doel ben je, lijkt me, alleen maar toe in staat wanneer je ideologisch zwaar onder invloed verkeert. Dat doe je alleen maar als je gelooft dat dat leidt tot een beloning van je Schepper. Juist dát is de kracht: het neemt je angst voor de dood weg, en daardoor is je kanonnenvoer overal toe in staat en heeft het iets wat de Westerling niet heeft (bereidheid te sterven voor je politieke doelen).

Nee, dat zelfmoordgebeuren is juist bij uitstek iets wat bewijst dat het juist wél alleen maar echte diehard moslims kunnen zijn en nooit figuren die namens het westen opereren.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171473284
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vind dat zelfmoord plegen juist één van de dingen die maken dat ik er nauwelijks aan kan twijfelen dat het alleen maar moslims kunnen zijn... Bedoel, je gaat jezelf toch niet opblazen voor één of ander schimmig, raar plan van het westen waar je mee samenzweert?
Zelfmoord plegen voor zo'n soort doel ben je, lijkt me, alleen maar toe in staat wanneer je ideologisch zwaar onder invloed verkeert. Dat doe je alleen maar als je gelooft dat dat leidt tot een beloning van je Schepper. Juist dát is de kracht: het neemt je angst voor de dood weg, en daardoor is je kanonnenvoer overal toe in staat en heeft het iets wat de Westerling niet heeft (bereidheid te sterven voor je politieke doelen).

Nee, dat zelfmoordgebeuren is juist bij uitstek dat wat bewijst dat het juist wél alleen maar echte diehard moslims kunnen zijn en nooit figuren die namens het westen opereren.
Wat de IS/ISL/ISIS precies willen is nog steeds 'n raadsel.
How do they get people to blow themselves up for nothing?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 14:11:31 #12
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_171473378
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En de aanslagen in de arabische wereld waar nog veel meer doden bij vallen? Dat staat haaks op je theorieetje.
Sst, geen logica gebruiken. Dit is BNW weet je nog?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_171473424
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef SecretPret het volgende:
Ze worden voorbereid door de westerse wereld om meer haat te creëren tegen de islam
Dat lukt de islam prima zonder de hulp van verzonnen complotten.

Complotception trouwens. TS gebruikt complot om moslims vrij te spreken van enig blaam.
Conscience do cost.
pi_171473499
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vind dat zelfmoord plegen juist één van de dingen die maken dat ik er nauwelijks aan kan twijfelen dat het alleen maar moslims kunnen zijn... Bedoel, je gaat jezelf toch niet opblazen voor één of ander schimmig, raar plan van het westen waar je mee samenzweert?
Zelfmoord plegen voor zo'n soort doel ben je, lijkt me, alleen maar toe in staat wanneer je ideologisch zwaar onder invloed verkeert. Dat doe je alleen maar als je gelooft dat dat leidt tot een beloning van je Schepper. Juist dát is de kracht: het neemt je angst voor de dood weg, en daardoor is je kanonnenvoer overal toe in staat en heeft het iets wat de Westerling niet heeft (bereidheid te sterven voor je politieke doelen).

Nee, dat zelfmoordgebeuren is juist bij uitstek iets wat bewijst dat het juist wél alleen maar echte diehard moslims kunnen zijn en nooit figuren die namens het westen opereren.
Mwa, ik kan in principe wel begrijpen dat ze zo gestoord zijn geworden dat ze zichzelf opblazen, als je eigen land even tot grote parkeerplek gemaakt wordt. Vaak is het ook niet hun eigen idee, maar meer peer pressure.

Overigens denk ik dat TS hier echt iets nieuws heeft gevonden en de spijker precies op z'n kop slaat, ik zou gelijk even CNN enzo bellen want die willen deze primeur vast niet missen. Een nobelprijs voor de vrede zou ook geen overbodige luxe zijn.

Even serieus, wtf man, je kan toch niet echt denken dat alle aanslagen false flag zijn? Get real.
pi_171473557
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat de IS/ISL/ISIS precies willen is nog steeds 'n raadsel.
How do they get people to blow themselves up for nothing?
Niet voor niks. Er staat een hoop tegenover - eeuwige roem, respect en zorg voor je familie, en een plek op de 1e rij van het paradijs. Indoctrinatie kan een mens flink geflipt maken, kijk maar eens in de spiegel. Overigens is het lang niet de 1e keer in de geschiedenis - Japanners boorden ook vliegtuigen in boten en gebouwen, dat was een enorme eer.
pi_171473636
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat de IS/ISL/ISIS precies willen is nog steeds 'n raadsel.
How do they get people to blow themselves up for nothing?
Dat inderdaad. Slaat toch nergens op als je erbij stil staat.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171473641
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vind dat zelfmoord plegen juist één van de dingen die maken dat ik er nauwelijks aan kan twijfelen dat het alleen maar moslims kunnen zijn... Bedoel, je gaat jezelf toch niet opblazen voor één of ander schimmig, raar plan van het westen waar je mee samenzweert?
Zelfmoord plegen voor zo'n soort doel ben je, lijkt me, alleen maar toe in staat wanneer je ideologisch zwaar onder invloed verkeert. Dat doe je alleen maar als je gelooft dat dat leidt tot een beloning van je Schepper. Juist dát is de kracht: het neemt je angst voor de dood weg, en daardoor is je kanonnenvoer overal toe in staat en heeft het iets wat de Westerling niet heeft (bereidheid te sterven voor je politieke doelen).

Nee, dat zelfmoordgebeuren is juist bij uitstek iets wat bewijst dat het juist wél alleen maar echte diehard moslims kunnen zijn en nooit figuren die namens het westen opereren.
Er waren er wel meer die dat deden hoor.
https://tinyurl.com/ybuwqhgr
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_171473647
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En de aanslagen in de arabische wereld waar nog veel meer doden bij vallen? Dat staat haaks op je theorieetje.
Hoe meer moslims dood hoe beter toch?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171473654
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet voor niks. Er staat een hoop tegenover - eeuwige roem, respect en zorg voor je familie, en een plek op de 1e rij van het paradijs. Indoctrinatie kan een mens flink geflipt maken, kijk maar eens in de spiegel. Overigens is het lang niet de 1e keer in de geschiedenis - Japanners boorden ook vliegtuigen in boten en gebouwen, dat was een enorme eer.
Zelfs een mongool weet dat dat allemaal niet waar is. Er zit duidelijk een luchtje aan.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  maandag 5 juni 2017 @ 14:25:28 #20
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171473671
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:23 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Hoe meer moslims dood hoe beter toch?
Nee. Maar heb je ook nog bronnen en andere bewijsstukken? Anders heeft dit topic niet veel nut.
pi_171473674
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat lukt de islam prima zonder de hulp van verzonnen complotten.

Complotception trouwens. TS gebruikt complot om moslims vrij te spreken van enig blaam.
Er zit gewoon duidelijk een luchtje aan.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171473687
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee. Maar heb je ook nog bronnen en andere bewijsstukken? Anders heeft dit topic niet veel nut.
Voor bnw hoef je toch geen bewijzen te hebben? :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171473697
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:24 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Zelfs een mongool weet dat dat allemaal niet waar is. Er zit duidelijk een luchtje aan.
Je bedoelt waarschijnlijk "dat dat niet allemaal waar is." Tuurlijk zit er vaak een luchtje aan, maar jij stelt gelijk "alle aanslagen worden door het westen gepleegd," wat natuurlijk bullshit van de bovenste plank is.
pi_171473715
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk "dat dat niet allemaal waar is." Tuurlijk zit er vaak een luchtje aan, maar jij stelt gelijk "alle aanslagen worden door het westen gepleegd," wat natuurlijk bullshit van de bovenste plank is.
Dat zegt m'n onderbuik. Sorry hoor. Niets voor niets is dit bnw O+
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  maandag 5 juni 2017 @ 14:28:17 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171473734
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Voor bnw hoef je toch geen bewijzen te hebben? :')
Het is ook geen random hersenscheten subforum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')