abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:10:45 #26
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_171541951
interresant dus zo 'pakken' jullie de vrouwen in.. niet zo slim om jullie trucks hier neer te zetten had je beter Onnoman een dm kunnen sturen.. :D en verder Onnoman was jij niet ook al +/- 40 en geen 30 meer?
En ik denk een vrouw van 40 die aandacht zoekt hoef je het alleen maar te geven, en rustig afwachten.
Sweet but not that sweet !
pi_171542185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Flogging het volgende:

[..]

Als er kinderen in het spel zijn, is het gewoon nee. Niet eens het overwegen waard.
Ja oké haha.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:40:42 #28
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171542220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
interresant dus zo 'pakken' jullie de vrouwen in.. niet zo slim om jullie trucks hier neer te zetten had je beter Onnoman een dm kunnen sturen.. :D en verder Onnoman was jij niet ook al +/- 40 en geen 30 meer?
En ik denk een vrouw van 40 die aandacht zoekt hoef je het alleen maar te geven, en rustig afwachten.
40+ kan je dan ook heel ruim nemen he? 50 valt daar ook onder. :+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_171542976
Geef haar aandacht!! Vrouwen zijn daar gevoelig voor! Ik ben zelf een vrouw, 24, en geloof me ik krijg de 40+ vrouw die getrouwd is, kinderen heeft en meer geld verdiend echt wel in mijn bed ;)
2e optie: secretflirt.nl
pi_171543067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
interresant dus zo 'pakken' jullie de vrouwen in.. niet zo slim om jullie trucks hier neer te zetten had je beter Onnoman een dm kunnen sturen.. :D en verder Onnoman was jij niet ook al +/- 40 en geen 30 meer?
En ik denk een vrouw van 40 die aandacht zoekt hoef je het alleen maar te geven, en rustig afwachten.
Maakt niet uit dat het hier staat. De meeste van deze vrouwen weten echt wel dat de aandacht er alleen maar is omdat de man wil neuken. Maar ja, aandacht is aandacht, van manlief krijgt ze zelfs geen nep-aandacht meer.
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:10:04 #31
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_171545646
Lieve mannen (en vrouwen). Misschien ben je zelf nooit gedonderd en heb je geen kinderen, maar bewust achter een getrouwde moeder aan gaan is een no-go. Je maakt er zoveel mee kapot. Er zijn veel vissen in de zee, laat deze toch zwemmen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:28:41 #32
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_171545981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:10 schreef Flogging het volgende:
Lieve mannen (en vrouwen). Misschien ben je zelf nooit gedonderd en heb je geen kinderen, maar bewust achter een getrouwde moeder aan gaan is een no-go. Je maakt er zoveel mee kapot. Er zijn veel vissen in de zee, laat deze toch zwemmen.
Enige uitzondering is wanneer manlief er van weet en toestemming geeft, maar ik heb niet de indruk dat dat hier aan de hand is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 9 juni 2017 @ 04:17:50 #33
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_171565324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:10 schreef Flogging het volgende:
Lieve mannen (en vrouwen). Misschien ben je zelf nooit gedonderd en heb je geen kinderen, maar bewust achter een getrouwde moeder aan gaan is een no-go. Je maakt er zoveel mee kapot. Er zijn veel vissen in de zee, laat deze toch zwemmen.
:')

Haar gezin is echt niet zijn zorg.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 08:01:40 #34
441859 crew  Lenny77
pi_171565991
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 04:17 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

:')

Haar gezin is echt niet zijn zorg.
Nee, enkel zijn zaadjes lozen.
De ravage in het gezin maakt niet uit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_171568734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:10 schreef Flogging het volgende:
Lieve mannen (en vrouwen). Misschien ben je zelf nooit gedonderd en heb je geen kinderen, maar bewust achter een getrouwde moeder aan gaan is een no-go. Je maakt er zoveel mee kapot. Er zijn veel vissen in de zee, laat deze toch zwemmen.
Totaal mee oneens. Dit neemt alle verantwoordelijkheid weg bij de vrouw in kwestie, alsof ze totaal geen autonomie heeft. Als ik praat met een vrouw die BEWUST haar trouwring voordien heeft afgedaan, een vrouw die KIEST om mijn eikel tegen haar amandelen aan te willen, dan is het van den zotte om dat proberen de verleider in de schoenen te schuiven. Echt een belachelijk sexistische instelling, alsof vrouwen niet in staat zijn om helder voor zichzelf te denken.
pi_171568785
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, enkel zijn zaadjes lozen.
De ravage in het gezin maakt niet uit...
Als een vrouw buiten haar relatie op zoek is naar aandacht en zaad, dan is de ravage al jaren een feit.
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 15:16:29 #37
441859 crew  Lenny77
pi_171574142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:05 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Als een vrouw buiten haar relatie op zoek is naar aandacht en zaad, dan is de ravage al jaren een feit.
Daar ben ik het mee eens. Maar hier worden tips gegeven die inspelen op bv het gebrek aan aandacht en haar zo bespelen.
Iedereen heeft wel een zwak punt en als je bewust daar op in gaat werken bij een vrouw die misschien al heel haar leven trouw is maar emotioneel verwaarloosd, dan ben je toch best wel een eikel.
Het gaat hier denk ik niet om een wulpse overspelige vrouw.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_171575159
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar hier worden tips gegeven die inspelen op bv het gebrek aan aandacht en haar zo bespelen.
Iedereen heeft wel een zwak punt en als je bewust daar op in gaat werken bij een vrouw die misschien al heel haar leven trouw is maar emotioneel verwaarloosd, dan ben je toch best wel een eikel.
Het gaat hier denk ik niet om een wulpse overspelige vrouw.
Ik begrijp wat je probeert te zeggen. Maar emotioneel verwaarloosd zijn is 1 ding, op basis daarvan handelen iets heel anders. Het is moeilijk een getrouwde vrouw op te pikken als ze aan het werk is of thuis zit, want dan krijg je geen contact. Het is een heel ander verhaal als diezelfde vrouw een account op SecondLove heeft of zo. All bets are off then.
  zondag 11 juni 2017 @ 20:12:09 #39
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_171625242
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:02 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Totaal mee oneens. Dit neemt alle verantwoordelijkheid weg bij de vrouw in kwestie, alsof ze totaal geen autonomie heeft. Als ik praat met een vrouw die BEWUST haar trouwring voordien heeft afgedaan, een vrouw die KIEST om mijn eikel tegen haar amandelen aan te willen, dan is het van den zotte om dat proberen de verleider in de schoenen te schuiven. Echt een belachelijk sexistische instelling, alsof vrouwen niet in staat zijn om helder voor zichzelf te denken.
Maar dat is een heel ander geval. Als je er als man niets van weet, is het niet jouw zorg. Dat is appels met peren vergelijken. En het is uiteraard de keus van de vrouw om vreemd te gaan, ontken ik niet, maar ik zou zelf nooit bewust achter een vader met relatie aanjagen. Ik vind dat echt not done.
pi_171629522
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:12 schreef Flogging het volgende:

[..]

Maar dat is een heel ander geval. Als je er als man niets van weet, is het niet jouw zorg. Dat is appels met peren vergelijken. En het is uiteraard de keus van de vrouw om vreemd te gaan, ontken ik niet, maar ik zou zelf nooit bewust achter een vader met relatie aanjagen. Ik vind dat echt not done.
Dus als ik een vrouw een gesprek aanknoop, hoe weet ik dan of ze wel de waarheid vertelt over haar eventuele relatie? Moet ik dan een detective huren? Alsof zogenaamd "nobel" weigeren ook maar iets verandert... Zij is op zoek, dus zij vind dan gewoon een andere man dan ik.

Of denk je dat als ik zou weigeren vanwege het feit dat ze een relatie heeft, dat ze dan opeens tot inkeer komt en hondstrouw thuis gaat zitten? Natuurlijk niet. Een vrouw die trouw is, die is niet te versieren door een ander. En een vrouw die niet trouw is, die gaat zich toch wel laten uitwonen door een ander.

Dus vertel eens waarom je zelf niet achter een getrouwde man aan zou gaan. Zonder het nogal laffe "zolang ik het niet weet is het okay"-argument.
  zondag 11 juni 2017 @ 22:44:02 #41
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_171630792
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Dus als ik een vrouw een gesprek aanknoop, hoe weet ik dan of ze wel de waarheid vertelt over haar eventuele relatie? Moet ik dan een detective huren? Alsof zogenaamd "nobel" weigeren ook maar iets verandert... Zij is op zoek, dus zij vind dan gewoon een andere man dan ik.

Of denk je dat als ik zou weigeren vanwege het feit dat ze een relatie heeft, dat ze dan opeens tot inkeer komt en hondstrouw thuis gaat zitten? Natuurlijk niet. Een vrouw die trouw is, die is niet te versieren door een ander. En een vrouw die niet trouw is, die gaat zich toch wel laten uitwonen door een ander.

Dus vertel eens waarom je zelf niet achter een getrouwde man aan zou gaan. Zonder het nogal laffe "zolang ik het niet weet is het okay"-argument.
Ik ben zelf eens bedrogen, ik ga die pijn een ander niet aandoen.
  zondag 11 juni 2017 @ 23:14:17 #42
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_171631690
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:44 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ik ben zelf eens bedrogen, ik ga die pijn een ander niet aandoen.
Dat doet degene die vreemdgaat.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 11 juni 2017 @ 23:15:30 #43
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_171631731
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:14 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat doet degene die vreemdgaat.
Ik snap dat je zo kan denken hoor, maar ik mag een andere mening hebben hè? ik zou gewoon niet achter gebonden mannen aan gaan.
  maandag 12 juni 2017 @ 08:30:47 #44
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171634838
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef breejeharrie het volgende:
Een vrouw die trouw is, die is niet te versieren door een ander. En een vrouw die niet trouw is, die gaat zich toch wel laten uitwonen door een ander.

Het is niet zo zwart/wit. Ook mensen die die wel de intentie hebben trouw te zijn kunnen wel eens een zwak moment hebben.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_171635098
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:15 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ik snap dat je zo kan denken hoor, maar ik mag een andere mening hebben hè? ik zou gewoon niet achter gebonden mannen aan gaan.
Natuurlijk mag je een andere mening hebben. Verwacht alleen niet dat ik er in meega zodra die mening onlogisch is. Dat jij bedrogen bent vind ik oprecht jammer voor je. Dat je de illusie wilt vasthouden dat er niets mis was in de relatie en dat het allemaal de schuld van die externe was (en dus niet van jou) is ook heel begrijpelijk. Maar dat ik die rationalisatie begrijp wil nog niet zeggen dat die klopt.
pi_171635146
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:30 schreef Elpis het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart/wit. Ook mensen die die wel de intentie hebben trouw te zijn kunnen wel eens een zwak moment hebben.
Intentie is ook zo'n dooddoener. Bijna iedereen heeft de intentie zich aan de verkeersregels te houden, maar als het niet uitkomt dan worden de regels gewoon verbroken. Intentie is het woord dat mensen gebruiken als ze bedoelen "in principe hou ik me aan een afspraak, tenzij er voor mij iets beters in zit". Nogal laf dus.
  maandag 12 juni 2017 @ 09:57:53 #47
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171636045
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:04 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Intentie is ook zo'n dooddoener. Bijna iedereen heeft de intentie zich aan de verkeersregels te houden, maar als het niet uitkomt dan worden de regels gewoon verbroken. Intentie is het woord dat mensen gebruiken als ze bedoelen "in principe hou ik me aan een afspraak, tenzij er voor mij iets beters in zit". Nogal laf dus.
Niets is zeker in het leven behalve de dood en de belastingen. Daarom het woord intentie.
In mijn monogame tijdperk ben ik ook wel eens verliefd buiten de deur geweest. Mijn trouwe kant doet daar dan niets mee inderdaad, want mijn relatie was wel goed. Maar als daar ook wat hapert steek ik mijn hand niet in het vuur dat er nooit wat kan gebeuren. Tenzij die ander principieel genoeg is niets met een bezette vrouw te beginnen. En daar ging het om.

Zo'n beetje als lijnen. Tuurlijk moet je het zelf doen, maar het zou fijn zijn als er niets lekkers in de keukenlade ligt wat schreeuwt : eet mij. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_171637849
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:57 schreef Elpis het volgende:

[..]

Niets is zeker in het leven behalve de dood en de belastingen. Daarom het woord intentie.
In mijn monogame tijdperk ben ik ook wel eens verliefd buiten de deur geweest. Mijn trouwe kant doet daar dan niets mee inderdaad, want mijn relatie was wel goed. Maar als daar ook wat hapert steek ik mijn hand niet in het vuur dat er nooit wat kan gebeuren. Tenzij die ander principieel genoeg is niets met een bezette vrouw te beginnen. En daar ging het om.

Zo'n beetje als lijnen. Tuurlijk moet je het zelf doen, maar het zou fijn zijn als er niets lekkers in de keukenlade ligt wat schreeuwt : eet mij. ;)
Als je rijk genoeg bent zelfs belastingen niet, maar dat terzijde. :)

Toch ben ik het er niet eens dat de verantwoordelijkheid zo makkelijk afgeschoven wordt. Het is mij te makkelijk om te zeggen dat, omdat je zelf niet kan garanderen dat je loyaal genoeg bent, dat dan het aanbod er maar niet moet zijn. Om je analogie door te trekken: je wilt dus dat restaurants en supermarkten jou geen aanbod aan snoep meer doen. Ik ben nu aan het lijnen, en zou dat ook prettig vinden. Maar het is niet realistisch, en ook een gebrek aan ownership van jezelf. Alleen jij kan zorgen dat jijzelf trouw blijft. Zodra anderen nodig zijn om je trouw te houden, danis er iets mis.

Dan kunnen we natuurlijk een discussie houden over monogamie in het algemeen, en hoe natuurlijk het voor mensen is. Maar momenteel leven we in een maatschappij waarin monogamie de de facto norm is, en dan ligt de onus van het volgen van die norm bij het individu.
  maandag 12 juni 2017 @ 13:39:27 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_171641504
Vind ook dat je dat moet laten, achter getrouwden aangaan. Man of vrouw!
Maar ja, in een tijd dat 14 jarigen andere 14 jarigen verkrachten en vermoorden .......

In en intriest de moraal tegenwoordig !!

:N :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_171641949
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:39 schreef LeesFoknl het volgende:
Vind ook dat je dat moet laten, achter getrouwden aangaan. Man of vrouw!
Maar ja, in een tijd dat 14 jarigen andere 14 jarigen verkrachten en vermoorden .......

In en intriest de moraal tegenwoordig !!

:N :r
Durf ook eens een reden te geven. Een uitleg. Iets daadwerkelijk nuttigs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')