abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2017 @ 19:08:11 #101
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171480867
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nou eigenlijk het beoogde doel van het privatiseren van air control?
Meer marktwerking.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 5 juni 2017 @ 19:13:07 #102
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171480981
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:27 schreef Re het volgende:
Die draait single handedly May's kansen de nek om als hij het lef heeft
Als May haar verkiezingsoverwinning wil veilig stellen, cancelt ze dat bezoek zsm.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 5 juni 2017 @ 19:13:19 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171480987
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:01 schreef Montov het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:44:18 In any event we are EXTREME VETTING people coming into the U.S. in order to help keep our country safe. The courts are slow and political! reageer retweet
Extreme VettingTM is geimplementeerd volgens Trump. Weet iemand hier wat er is veranderd? Gelooft er uberhaupt iemand dat dat is gebeurd? Waarom zeurt Trump nog over de Travel BanTM wanneer die maatregel voor 120 dagen bedoeld was om Extreme VettingTM te implementeren?
Dat vragen de mensen die op zijn tweet reageren zich ook af :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171481027
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Welnee.

Eerder vandaag heeft dr. Sebastian Gorka (National Security adviseur van Trump) de kijkers van CNN al uitgelegd dat al die tweets door 'liberals' en 'fake new media' veel te serieus worden genomen. Het zijn 'slechts' opmerkingen op Social Media, en geen officiële politieke uitingen of verantwoordingen. "You fakenews media are just obsessed with mr Trump's tweets."
Dus: Sean heeft gewoon gelijk en hoeft zich nergens lullig over te voelen. Er is officieel helemaal geen sprake van enige travel ban. Dat een zekere president vd USA er anders over denkt en dat mededeelt op Twitter, is volstrekt irrelevant.

Leuk om je Grote Baas zo te mogen verdedigen. Gelukkig zal het wel goed betalen.
Dit lijkt de nieuwe strategie te zijn. Conway was ook al zulke dingen aan het verkondigen.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.df6682f3679f
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171481122
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171481391
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit lijkt de nieuwe strategie te zijn. Conway was ook al zulke dingen aan het verkondigen.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.df6682f3679f
Ja ja.
Kellyanne moet het vanavond ook maar even aan haar hubby gaan uitleggen. ;)

Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 maandag 5 juni 2017 @ 19:38:43 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171481597
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Welnee.

Eerder vandaag heeft dr. Sebastian Gorka (National Security adviseur van Trump) de kijkers van CNN al uitgelegd dat al die tweets door 'liberals' en 'fake new media' veel te serieus worden genomen. Het zijn 'slechts' opmerkingen op Social Media, en geen officiële politieke uitingen of verantwoordingen. "You fakenews media are just obsessed with mr Trump's tweets."
Dus: Sean heeft gewoon gelijk en hoeft zich nergens lullig over te voelen. Er is officieel helemaal geen sprake van enige travel ban. Dat een zekere president vd USA er anders over denkt en dat mededeelt op Twitter, is volstrekt irrelevant.

Leuk om je Grote Baas zo te mogen verdedigen. Gelukkig zal het wel goed betalen.
Leuk van die Gorka. Maar wel gewoon bullshit natuurlijk. Je ben 24/7 President. Het is geen part-time baantje. Dus tenzij je heel duidelijk maakt dat iets flauwekul is, is elke uitspraak, elk document of elke twitterbericht gewoon een opmerking van de President. Trump de privé persoon bestaat nu niet.
En het Congres lijkt die mening ook te hebben.
Dan kan het Witte Huis wel beweren dat Trump maar wat uit zijn nek lult, en dat je niet op hem moet letten. Maar daar komt hij niet mee weg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 juni 2017 @ 19:44:44 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171481783
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nou eigenlijk het beoogde doel van het privatiseren van air control?
Concurrentie. Het is absoluut onwenselijk dat er per vliegveld slechts één ATC toren is. Bij meerdere kan een piloot de controller kiezen die het beste bij hem past.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 19:58:09 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171482155
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leuk van die Gorka. Maar wel gewoon bullshit natuurlijk. Je ben 24/7 President. Het is geen part-time baantje. Dus tenzij je heel duidelijk maakt dat iets flauwekul is, is elke uitspraak, elk document of elke twitterbericht gewoon een opmerking van de President. Trump de privé persoon bestaat nu niet.
En het Congres lijkt die mening ook te hebben.
Dan kan het Witte Huis wel beweren dat Trump maar wat uit zijn nek lult, en dat je niet op hem moet letten. Maar daar komt hij niet mee weg.
Een national security adviser die dit soort onzin uitkraamt is pas echt goed eng.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171482489
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leuk van die Gorka. Maar wel gewoon bullshit natuurlijk. Je ben 24/7 President. Het is geen part-time baantje. Dus tenzij je heel duidelijk maakt dat iets flauwekul is, is elke uitspraak, elk document of elke twitterbericht gewoon een opmerking van de President. Trump de privé persoon bestaat nu niet.
En het Congres lijkt die mening ook te hebben.
Dan kan het Witte Huis wel beweren dat Trump maar wat uit zijn nek lult, en dat je niet op hem moet letten. Maar daar komt hij niet mee weg.
Voor de duidelijkheid: ik plaatste het geleuter van deze neo-fascist dan ook als pure ironie.
Bij de eerste rechterlijke uitspraken over de travel bans werden Trumps tweets al als bewijsmateriaal gebruikt. En niet in het voordeel van mijnheer de president.

Het geeft allemaal aan dat de mensen in Trumps eigen kamp zich in de meest kromme bochten moeten draaien om hun eigen Grote Baas in bescherming te nemen.
George Conway, overigens - uiteraard - een uitgesproken Trumpsupporter, heeft gelijk: wil de zot in het Witte Huis nog iets van zijn eigen agenda voor elkaar krijgen, dan moet-ie subiet met die achterlijke tweets stoppen.
Voor Trumps tegenstanders, en voor mensen die af en toe eens flink willen lachen om POTUS, valt het te hopen dat Trump dergelijke adviezen blijft negeren.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 20:16:20 #111
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171482671
Leuk he? Gisteren "Notice we're not talking about guns!"

Vandaag?

quote:
Five killed by ex-employee in Orlando workplace shooting

https://www.washingtonpos(...)m_term=.c27ff615bfe0
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Games maandag 5 juni 2017 @ 20:24:39 #112
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171482923
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
Leuk he? Gisteren "Notice we're not talking about guns!"

Vandaag?

[..]

Geen moslim, niet interessant voor Donald.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171483053
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
Leuk he?
[..]
Het beroerde is: eigenlijk is het allemaal niet leuk.
Lulhannes Trump beroert hooguit mijn lachspieren omdat ik anders ook niet weet wat te doen.

Terugtweeten?
Actiegroepen oprichten?
Zeuren op Fok? (nou ja, vooruit dan maar 8)7)

Het zal allemaal geen reet uithalen, de man gaat gewoon door. Alleen de Republikeinen kunnen hem stoppen. En ik vrees dat ze te laf zijn om dat daadwerkelijk te doen. Want dan krijgen ze Pence, een gristelijke conservatief die vanaf dag 1 alles heeft gedaan om Trumps kont te kussen en hem als de Messias van de USA te bewieroken. Die zal met een koerswijziging, al is het maar een kleine, ook niet geloofwaardig overkomen.
Nog even en alle bondgenoten, op een stel olieverhandelende Arabieren na, zijn helemaal klaar met de 'Leiders van de Vrije Wereld'. Ik kan niet zeggen dat ik dat een leuk vooruitzicht vind, zeker niet als Europa zijn ziel straks aan China moet verkopen.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 20:30:30 #114
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171483090
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het beroerde is: eigenlijk is het allemaal niet leuk.
Lulhannes Trump beroert hooguit mijn lachspieren omdat ik anders ook niet weet wat te doen.

Terugtweeten?
Actiegroepen oprichten?
Zeuren op Fok? (nou ja, vooruit dan maar 8)7)

Het zal allemaal geen reet uithalen, de man gaat gewoon door. Alleen de Republikeinen kunnen hem stoppen. En ik vrees dat ze te laf zijn om dat daadwerkelijk te doen. Want dan krijgen ze Pence, een gristelijke conservatief die vanaf dag 1 alles heeft gedaan om Trumps kont te kussen en hem als de Messias van de USA te bewieroken. Die zal met een koerswijziging, al is het maar een kleine, ook niet geloofwaardig overkomen.
Nog even en alle bondgenoten, op een stel olieverhandelende Arabieren na, zijn helemaal klaar met de 'Leiders van de Vrije Wereld'. Ik kan niet zeggen dat ik dat een leuk vooruitzicht vind, zeker niet als Europa zijn ziel straks aan China moet verkopen.
Look on the bright side. De EU staat eindelijk op en wordt assertiever, de NAVO gaat ofwel op de schop of wordt vervangen en onze relatie met China is beter dan ooit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171483197
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Look on the bright side. De EU staat eindelijk op en wordt assertiever, de NAVO gaat ofwel op de schop of wordt vervangen en onze relatie met China is beter dan ooit.
Een uit nood geboren relatie, met China aan het roer.
Een land waar al decennia lang op grote schaal mensenrechten worden geschonden, iedere afwijkende mening levensgevaarlijk kan zijn, en democratie ver te zoeken is.

Ondanks dat Trump en zijn kliek hun eigen land en onze onderlinge band (dat rijmt!) te schande maken, ga ik nog een miljoen keer liever in zee met de US of A. (Dat rijmt alweer!)
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 maandag 5 juni 2017 @ 20:35:47 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171483234
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid: ik plaatste het geleuter van deze neo-fascist dan ook als pure ironie.
Bij de eerste rechterlijke uitspraken over de travel bans werden Trumps tweets al als bewijsmateriaal gebruikt. En niet in het voordeel van mijnheer de president.

Het geeft allemaal aan dat de mensen in Trumps eigen kamp zich in de meest kromme bochten moeten draaien om hun eigen Grote Baas in bescherming te nemen.
George Conway, overigens - uiteraard - een uitgesproken Trumpsupporter, heeft gelijk: wil de zot in het Witte Huis nog iets van zijn eigen agenda voor elkaar krijgen, dan moet-ie subiet met die achterlijke tweets op stoppen.
Voor Trumps tegenstanders, en voor mensen die af en toe eens flink willen lachen om POTUS, valt het te hopen dat Trump dergelijke adviezen blijft negeren.
Dat je ironisch was was duidelijk. Dat Gorka serieus is ook. Er zijn ook mensen die die flauwekul echt geloven. En Trump kan niet stoppen met zijn tweets. Dat is alles wat hij heeft. Als hij daarmee stopt gaat hij niet ineens een staatsman worden. En de schade van ruim vijf maanden wanbeleid, of geen beleid, is al onomkeerbaar.
Trump kan niets meer voor elkaar krijgen. Binnenlands niet. En na Parijs en zijn tweets over Londen ook niet in het buitenland. Hij is een clown die het circus heeft weggegeven. Smoesjes verzinnen om zijn bizarre gedrag, of zijn extreme incompetentie, goed te praten gaat alleen nog bij zijn fans werken. Maar de kruik gaat zolang te water tot hij barst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 20:36:38 #117
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171483261
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Een uit nood geboren relatie, met China aan het roer.
Een land waar al decennia lang op grote schaal mensenrechten worden geschonden, iedere afwijkende mening levensgevaarlijk kan zijn, en democratie ver te zoeken is.

Ondanks dat Trump en zijn kliek hun eigen land en onze onderlinge band (dat rijmt!) te schande maken, ga ik nog een miljoen keer liever in zee met de US of A. (Dat rijmt alweer!)
In China wordt het beter, in de US alleen maar slechter, naar de toekomst kijkend zie ik liever betere relaties met China dan met de VS. Laten we even niet vergeten dat zo'n beetje alle narigheid in de laatste 20 jaar in oorsprong in de VS liggen, zie Irak, zie het Midden Oosten, zie de economische crisis.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 5 juni 2017 @ 20:39:56 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171483353
Ik zit ook niet echt te wachten op China. Maar er zijn gebieden waar de neuzen dezelfde kant op staan. Daar moet het dan maar mee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 juni 2017 @ 20:41:08 #119
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171483394
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:56 schreef antiderivative het volgende:

[..]

signing of Air Traffic Control reform and legislative principles documents
[ afbeelding ]

in het bijzijn van vele reps en zelfs oud Secretaries of Transportation, o.a.:

[ afbeelding ]

Elizabeth Dole (1983-1987), James Burnley IV (1987-1989), Mary Peters (2006-2009)
Wat moeten we eigenlijk elke dag met deze meuk?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 5 juni 2017 @ 20:44:16 #120
13309 nostra
ask why
pi_171483504
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef Ulx het volgende:
Concurrentie. Het is absoluut onwenselijk dat er per vliegveld slechts één ATC toren is. Bij meerdere kan een piloot de controller kiezen die het beste bij hem past.
Het woordje privatiseren betekent niet automatisch concurrentie. Die is er ook niet in het plan van Trump.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 5 juni 2017 @ 20:45:19 #121
56724 Wombcat
rent wiel
pi_171483535
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar de kruik gaat zolang te water tot hij barst.
Dat kan nog best ff duren.

Het ziet er alleen wel zo langzamerhand naar uit dat 't het einde inluidt van de VS als wereldleider.
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 maandag 5 juni 2017 @ 20:49:20 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171483685
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat kan nog best ff duren.

Het ziet er alleen wel zo langzamerhand naar uit dat 't het einde inluidt van de VS als wereldleider.
In sommige dingen zullen ze nog best de leiding hebben. Maar ze lopen veel schade op door die idioot. Andere landen of machtsblokken springen in het gat dat Trump maakt. Of die na Trump hun positie opgeven is de vraag. Ik denk van niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 juni 2017 @ 20:50:39 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171483732
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat moeten we eigenlijk elke dag met deze meuk?
Dan zie je de successen van Populistische Lente!

Het is karig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171483957
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In China wordt het beter, in de US alleen maar slechter, naar de toekomst kijkend zie ik liever betere relaties met China dan met de VS. Laten we even niet vergeten dat zo'n beetje alle narigheid in de laatste 20 jaar in oorsprong in de VS liggen, zie Irak, zie het Midden Oosten, zie de economische crisis.
Als je praat over narigheid die ons direct raakt en tevens openlijk in de pers verschijnt, dan heb je best gelijk. Maar dan zeg ik: samen uit, samen thuis. Zo gaat dat met bondgenoten.
Zonder de USA zou West-Europa zich in de 2e helft vd 20e eeuw nooit zo krachtig opgericht hebben. Uiteraard ook uit eigenbelang voor de USA, maar ook door een gedeelde basis mbt normen, waarden, democratie en mensenrechten. De NAVO, met de USA als sterkste militaire macht, is er wel in geslaagd om de terreur van het staatscommunisme buiten de deur te houden.

En laten we wel zijn: veel Europeanen voelden zich tot 19 januari 2017 nog senang genoeg met het Amerika van Obama. Die wist het bondgenootschap tenminste op waarde te schatten. En ik weiger me dat bondgenootschap te laten ontnemen door een krankjorume narcist.

Een gezellig bondgenootschap met China zie ik echt niet zitten. De ellende die dat land in de eigen regio veroorzaakt (of maar al te graag zou willen veroorzaken), blijft doorgaans onderbelicht. Ze proberen zich zo sluw mogelijk uiteindelijk de hele Zuidchinese Zee toe te eigenen, zonder zich aan de soevereiniteit van andere staten te storen.
Vrije pers bestaat daar sowieso al niet en het land wordt bestuurd door machtsbeluste mensenrechtenschenders, wier beslissingen door politiek klapvee wordt gesteund. Nee, ik vertrouw die neo-communisten voor geen cent, ook al glimlachen ze nog zo aangenaam en is de Pekingeend nog zo smakelijk.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 5 juni 2017 @ 20:59:45 #125
192592 SureD1
------------------------------
pi_171484074
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:24 schreef Puddington het volgende:

[..]

Geen moslim, niet interessant voor Donald.
Idd niets zo Amerikaans als 'going postal'...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')