abonnement Unibet Coolblue
pi_171455906
Dag mensen!

Aangezien ik tussen opleidingen in zit heb ik besloten deze zomer een buitenlandse stage te gaan doen.

De stage zelf bevalt erg goed, het probleem alleen is dat ik amper vrienden heb hier.
Ik werk alleen met mijn baas, dus van collega's moet ik het niet hebben, ook woon ik alleen. Doordeweeks ben ik lekker druk met stage en de andere dingen dat ik het amper door heb, alleen in de weekenden heb ik er erg in.

Het valt mij op dat ik amper mensen zie van mijn leeftijd, ook heb ik al apps als Meetup en Couchsurfing gedownload, maar ook hier maakt niemand om mij heen gebruik. Ik ga wel van de week langs bij één van de weinige sportverenigingen die ze hier hebben, hoop dat ik daar wat meer contacten op doe.

Iemand die tips voor mij heeft hoe ik ermee om kan gaan en hoe ik mensen kan leren kennen?
pi_171455975
Ga naar de lokale bingo-avond.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171456100
Ook handig als wij weten waar je zit?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171456246
tsja wat zijn je hobbies :P ga naar een bierfestival en daar lullen met mensen. zoek een filmclub van mensen die samen naar de bios gaan. sportvereniging zeg je zelf al.

welke stad of welk land is inderdaad wel relevant in deze vind ik ook.
pi_171456575
Antillen..

Hobby's zijn sport en de natuur ingaan.
Vind het ook altijd heel gezellig om met een groepje wat te gaan drinken of uit te gaan, maar zie dat in mn eentje niet echt zitten
pi_171456805
Volgens mij zijn er genoeg duikclubs enzo daar, toch?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171457047
Dat is wel een goeie, ga ik direct naar kijken!
pi_171457721
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 21:05 schreef Bromigo het volgende:
Antillen..
En dan hier lopen te klagen. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')