abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2017 @ 17:10:19 #276
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_171478323
Het komt allemaal door die verdomde finale :'(
Ajacied.
pi_171478458
Conclusie : Bosz is in de armen gedreven van Dortmund door het TH van Ajax en met name Bergkamp. Hij zou dolgraag willen blijven in Amsterdam maar is weggepest. Daar doen die schamelige 4 miljoen per jaar niets aan af, doekje voor het bloeden.
Volgens een uiterst betrouwbare bron (twitter) is John vd Brom de opvolger.
Ziyech, Klaassen, Sanchez, Dolberg, Onana gaan nu ook zeker weg en van de rest is het maar afwachten.
Zijn we lekker mee.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 17:15:53 #278
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171478525
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Conclusie : Bosz is in de armen gedreven van Dortmund door het TH van Ajax en met name Bergkamp. Hij zou dolgraag willen blijven in Amsterdam maar is weggepest. Daar doen die schamelige 4 miljoen per jaar niets aan af, doekje voor het bloeden.
Volgens een uiterst betrouwbare bron (twitter) is John vd Brom de opvolger.
Ziyech, Klaassen, Sanchez, Dolberg, Onana gaan nu ook zeker weg en van de rest is het maar afwachten.
Zijn we lekker mee.
Volgens mij zijn er maar weinig hier die het Bosz verwijten maar is er wel wat opwinding over de (makkelijke) manier waarop hij mag gaan en wat geruchten die ook enigszins door Freek Jansen worden bevestigd. Overdrijven is ook een vak :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 5 juni 2017 @ 17:18:36 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171478594
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Conclusie : Bosz is in de armen gedreven van Dortmund door het TH van Ajax en met name Bergkamp. Hij zou dolgraag willen blijven in Amsterdam maar is weggepest. Daar doen die schamelige 4 miljoen per jaar niets aan af, doekje voor het bloeden.
Volgens een uiterst betrouwbare bron (twitter) is John vd Brom de opvolger.
Ziyech, Klaassen, Sanchez, Dolberg, Onana gaan nu ook zeker weg en van de rest is het maar afwachten.
Zijn we lekker mee.
Ik hoop dat dit satire is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171478624
Vd Brom echte Ajacied met Keizer aub _O_
pi_171478683
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Volgens een uiterst betrouwbare bron (twitter)

:D :')
  maandag 5 juni 2017 @ 17:23:26 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171478728
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waar we over discussieerden, wie welke invloed heeft uitgeoefend, en waarom.
dat is naar mijn mening meer een excuus vinden door mensen die niet willen begrijpen dat van Ajax naar Dortmund gewoon een stap omhoog is
  maandag 5 juni 2017 @ 17:24:19 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171478750
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Conclusie : Bosz is in de armen gedreven van Dortmund door het TH van Ajax en met name Bergkamp. Hij zou dolgraag willen blijven in Amsterdam maar is weggepest. Daar doen die schamelige 4 miljoen per jaar niets aan af, doekje voor het bloeden.
Volgens een uiterst betrouwbare bron (twitter) is John vd Brom de opvolger.
Ziyech, Klaassen, Sanchez, Dolberg, Onana gaan nu ook zeker weg en van de rest is het maar afwachten.
Zijn we lekker mee.
:D
pi_171478824
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er maar weinig hier die het Bosz verwijten maar is er wel wat opwinding over de (makkelijke) manier waarop hij mag gaan en wat geruchten die ook enigszins door Freek Jansen worden bevestigd. Overdrijven is ook een vak :+
Laten we nu eerst maar eens even afwachten wat er uiteindelijk allemaal van waar is.
Dat Bosz zal gaan vertrekken dat lijkt me duidelijk maar dat komt helemaal op conto van Bosz zelf.
Ook wel begrijpelijk misschien maar beetje voorbarig om daarom het TH af te branden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171478883
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is naar mijn mening meer een excuus vinden door mensen die niet willen begrijpen dat van Ajax naar Dortmund gewoon een stap omhoog is
Helemaal niet. Als blijkt dat het TH een vertrek van Bosz wel prima vond (en alles wijst erop dat er iets speelt: goed ingevoerde Ajax-watchers zeggen het, interview Veltman wijst erop, gebrek aan logica van de handelingen van Ajax; weinig overtuigende verklaringen voor deze zaken op wat dooddoeners na), dan is dat een nieuw dieptepunt voor het TH. Dat staat los van het feit dat van Ajax naar Dortmund een stap omhoog is en dat het wellicht hoe dan ook moeilijk te voorkomen was - al lukte Olympique Nice het wel, ook een veel kleinere club dan Dortmund.
  maandag 5 juni 2017 @ 17:33:32 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171478984
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Helemaal niet. Als blijkt dat het TH een vertrek van Bosz wel prima vond (en alles wijst erop dat er iets speelt: goed ingevoerde Ajax-watchers zeggen het, interview Veltman wijst erop, gebrek aan logica van de handelingen van Ajax; weinig overtuigende verklaringen voor deze zaken op wat dooddoeners na), dan is dat een nieuw dieptepunt voor het TH. Dat staat los van het feit dat van Ajax naar Dortmund een stap omhoog is en dat het wellicht hoe dan ook moeilijk te voorkomen was - al lukte Olympique Nice het wel, ook een veel kleinere club dan Dortmund.
ik heb even dat interview met Veltman gekeken maar daar kan ik niets uit opmaken
pi_171478995
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Helemaal niet. Als blijkt dat het TH een vertrek van Bosz wel prima vond (en alles wijst erop dat er iets speelt: goed ingevoerde Ajax-watchers zeggen het, interview Veltman wijst erop, gebrek aan logica van de handelingen van Ajax; weinig overtuigende verklaringen voor deze zaken op wat dooddoeners na), dan is dat een nieuw dieptepunt voor het TH. Dat staat los van het feit dat van Ajax naar Dortmund een stap omhoog is en dat het wellicht hoe dan ook moeilijk te voorkomen was - al lukte Olympique Nice het wel, ook een veel kleinere club dan Dortmund.
Misschien heeft Bosz Ajax wel voor het blok gezet, dat ie persé deze kans wil pakken.
En wil het TH het niet gaan uitvechten in de media maar zijn ze bezig de beste oplossing te vinden voor vnl. Ajax. Weet jij het ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 5 juni 2017 @ 17:39:18 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171479096
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Misschien heeft Bosz Ajax wel voor het blok gezet, dat ie persé deze kans wil pakken.
En wil het TH het niet gaan uitvechten in de media maar zijn ze bezig de beste oplossing te vinden voor vnl. Ajax. Weet jij het ?
dat lijkt me ook een veel aannemelijker scenario
  maandag 5 juni 2017 @ 17:39:22 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171479098
Bergkamp mag overigens wel weggaan van mij.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171479118
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb even dat interview met Veltman gekeken maar daar kan ik niets uit opmaken
"Er spelen ook andere dingen denk ik" en "als anderen er niet achter staan dan is ie weg", als een voetballer, normaal kapot geslagen met media training, dat zegt dan is het toch op zijn minst opvallend te noemen. Zoals de serieuze Ajax-watchers ook allemaal benoemen. En de interviewer die steeds begint over Bosz, en Veltman steeds over bestuur / directie.

De vraag is alleen wat precies, en die vraag wil ik graag opgehelderd zien.
pi_171479139
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Er spelen ook andere dingen denk ik" en "als anderen er niet achter staan dan is ie weg", als een voetballer, normaal kapot geslagen met media training, dat zegt dan is het toch op zijn minst opvallend te noemen. Zoals de serieuze Ajax-watchers ook allemaal benoemen. En de interviewer die steeds begint over Bosz, en Veltman steeds over bestuur / directie.

De vraag is alleen wat precies, en die vraag wil ik graag opgehelderd zien.
Maar wachten op het verhaal van Freek Jansen. Maar of daar nu zoveel nieuws in zal staan... van Verwij hoef je het niet te verwachten in ieder geval.
  maandag 5 juni 2017 @ 17:41:26 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171479143
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Er spelen ook andere dingen denk ik" en "als anderen er niet achter staan dan is ie weg", als een voetballer, normaal kapot geslagen met media training, dat zegt dan is het toch op zijn minst opvallend te noemen. Zoals de serieuze Ajax-watchers ook allemaal benoemen. En de interviewer die steeds begint over Bosz, en Veltman steeds over bestuur / directie.

De vraag is alleen wat precies, en die vraag wil ik graag opgehelderd zien.
is gewoon een onsamenhangend verhaaltje
pi_171479151
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Misschien heeft Bosz Ajax wel voor het blok gezet, dat ie persé deze kans wil pakken.
En wil het TH het niet gaan uitvechten in de media maar zijn ze bezig de beste oplossing te vinden voor vnl. Ajax. Weet jij het ?
Daarom wil ik ook opheldering over het proces Hans :P. De tekenen wijzen wel in een bepaalde richting, de richting waarin ook veel serieuze Ajax-watchers wijzen. Maar van daaruit is het gissen, speculeren, en meningen geven over hypothetische situaties.
  maandag 5 juni 2017 @ 17:41:50 #294
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171479153
Veltman is gewoon bang voor tete.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 5 juni 2017 @ 17:44:07 #295
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171479193
Als Sjon de nieuwe trainer wordt ga ik wel voor Feyenoord juichen ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171479206
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:41 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Maar wachten op het verhaal van Freek Jansen. Maar of daar nu zoveel nieuws in zal staan... van Verwij hoef je het niet te verwachten in ieder geval.
Verweij komt denk ik met een verhaal vanuit het oogpunt van Overmars, als je kijkt naar hoe hij over het algemeen over Ajax bericht.
  maandag 5 juni 2017 @ 17:44:57 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171479218
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Veltman is gewoon bang voor tete.
Tete gaat weg dus waarom zou die?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_171479262
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

is gewoon een onsamenhangend verhaaltje
Dat is ook een verklaring. Persoonlijk vind ik de verklaring dat er wat meer speelt wat aannemelijker.
pi_171479290
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Bergkamp mag overigens wel weggaan van mij.
Aan bergkamp heb je geen zak.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 5 juni 2017 @ 17:49:34 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_171479297
Heitinga als nieuwe coach.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')