abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 21:58:14 #101
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172561859
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Geboekt!
17/09 t/m 5/10 naar de Oostkust :)
Waarschijnlijk vooral de steden, maar precieze planning ga ik nog bekijken.
Vooral Washington en New York _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  donderdag 20 juli 2017 @ 22:03:16 #102
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172562058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral Washington en New York _O_
En Boston _O_
I hope your day is as nice as your butt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 20 juli 2017 @ 22:52:15 #103
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_172563971
Ja die 3 sowieso en wellicht ook even Phili :)
Maar jemie... wat een hotel prijzen zie ik :X
Westkust was beter qua prijs _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_172567500
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:03 schreef KaBuf het volgende:

[..]

En Boston _O_
_O_ _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 11:40:27 #105
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172570506
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:09 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Die moet ik sowieso nog gaan schrijven, dan post ik 'm ook hier.
Korte variant.
Grand Canyon
Zion
Bryce
Moab
Grand Teton
Yellowstone
Glacier en Waterton
Banff, Yoho en Jasper
Whistler
Vancouver
Vancouver Island
Olympic NP
Laatste nacht Vancouver
Klinkt fantastisch _O_

Ben benieuwd naar een uitgebreider verslag ^O^
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 11:42:24 #106
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172570547
Zouden we eerst naar NY gaan, ging dat niet door wegens tegenvallende financiŽn, bleek dat uiteindelijk toch mee te vallen, maken we er nu gelijk toch een grotere reis van _O- Zonder New York :')

We gaan begin oktober naar Seattle en zakken dan via Portland en tig NP's (Olympic, Lassen Volcanic, Mount Rainier, St Helens, Crater Lake) af naar Lake Tahoe en dan via Death Valley eindigen we in Vegas O+

Amerika, here we come again *O* O+
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
pi_172570725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:42 schreef MaJo het volgende:
Zouden we eerst naar NY gaan, ging dat niet door wegens tegenvallende financiŽn, bleek dat uiteindelijk toch mee te vallen, maken we er nu gelijk toch een grotere reis van _O- Zonder New York :')

We gaan begin oktober naar Seattle en zakken dan via Portland en tig NP's (Olympic, Lassen Volcanic, Mount Rainier, St Helens, Crater Lake) af naar Lake Tahoe en dan via Death Valley eindigen we in Vegas O+

Het NW wil ik zo graag eens zien, echt jaloers :)
pi_172570729
quote:

Ohh tof zeg! Wij hebben alles daarvan gezien behalve Portland, maar dan in 2 reizen: eerst de zuidelijke helft en 6 maanden later de noordelijke helft. Niet dat wij nou zo ruim zaten qua financiŽn, maar ik mocht die 2e reis voor mijn werk naar de VS dus mijn vliegticket was toch al betaald. En als je daar dan toch bent...
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 11:51:47 #109
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172570778
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het NW wil ik zo graag eens zien, echt jaloers :)
Ik kan het zelf ook nog niet echt geloven, zo'n zin in :D *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ohh tof zeg! Wij hebben alles daarvan gezien behalve Portland, maar dan in 2 reizen: eerst de zuidelijke helft en 6 maanden later de noordelijke helft. Niet dat wij nou zo ruim zaten qua financiŽn, maar ik mocht die 2e reis voor mijn werk naar de VS dus mijn vliegticket was toch al betaald. En als je daar dan toch bent...
Wij hebben destijds ook alleen het zuiden aangedaan :Y Het oorspronkelijke plan toen was om te beginnen in Vancouver en dan af te zakken maar dat was niet haalbaar. Dus nu hebben we 2 weken om toch nog Washington/Oregon te doen en dan te eindigen in Vegas, waar ik nog tig gratis overnachtingen heb _O-
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 12:11:12 #110
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172571126
quote:

Gaaf ^O^ Fijn voor je dat er toch nog wat inzat en je gewoon alsnog kan gaan (en imo een mooiere reis zelfs nog :D ) *O* Veel foto's maken!

Wij roepen hier dat we volgend jaar dan echt niet naar Amerika (of die kant in general) gaan hoor (we zouden dit jaar oorspronkelijk niet gaan) :') , maar uiteindelijk roepen we dat elk jaar _O- Volgende keer (wanneer dat ook gaat zijn) dat we gaan gaan we waarschijnlijk naar West Canada (Vancouver & Calgary + parken).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 12:12:53 #111
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172571169
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gaaf ^O^ Fijn voor je dat er toch nog wat inzat en je gewoon alsnog kan gaan (en imo een mooiere reis zelfs nog :D ) *O* Veel foto's maken!

Wij roepen hier dat we volgend jaar dan echt niet naar Amerika (of die kant in general) gaan hoor (we zouden dit jaar oorspronkelijk niet gaan) :') , maar uiteindelijk roepen we dat elk jaar _O- Volgende keer (wanneer dat ook gaat zijn) dat we gaan gaan we waarschijnlijk naar West Canada (Vancouver & Calgary + parken).
Het is gewoon verslavend hŤ _O- Ik had ook echt niet verwacht zo snel weer terug te gaan voor een rondreis maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan ;)
pi_172571288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:51 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben destijds ook alleen het zuiden aangedaan :Y Het oorspronkelijke plan toen was om te beginnen in Vancouver en dan af te zakken maar dat was niet haalbaar. Dus nu hebben we 2 weken om toch nog Washington/Oregon te doen en dan te eindigen in Vegas, waar ik nog tig gratis overnachtingen heb _O-
Ons roadtrip plan 1.0 was gewoon de kustroute rijden, van Seattle naar het zuiden. Maar toen wilden we steeds meer parken en steden onderweg meepakken waardoor het een te groot rondje zou worden. :') Bij de 2e helft hebben we inderdaad ook Vancouver gedaan (en orca's gezien! O+ ) en Banff & Jasper NP.
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 12:24:52 #113
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172571391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ons roadtrip plan 1.0 was gewoon de kustroute rijden, van Seattle naar het zuiden. Maar toen wilden we steeds meer parken en steden onderweg meepakken waardoor het een te groot rondje zou worden. :') Bij de 2e helft hebben we inderdaad ook Vancouver gedaan (en orca's gezien! O+ ) en Banff & Jasper NP.
Wij wilden ook inderdaad langs de kust naar beneden met nog een paar parken in het zuiden maar in het noorden zijn zoveel mooie parken dat je die niet zomaar voorbij kunt rijden :D Ik heb ook nog gekeken naar Yellowstone maar we hebben maar 18 dagen dus dat gaat hem niet worden. De planning is nu als volgt:

Dag 1: Seattle
Dag 2: Seattle
Dag 3: Seattle - Olympic NP (180 km)
Dag 4: Olympic NP
Dag 5: Olympic – Snoqualmie Falls - Mount Rainier NP (317 km)
Dag 6: Mount Rainier NP
Dag 7: Mount Rainier NP – Mount St Helens - Portland (255 km)
Dag 8: Portland
Dag 9: Portland - Multnomah Falls – Painted Hills - Bend (480 km)
Dag 10: Bend – Crater Lake NP (146)
Dag 11: Crater Lake NP
Dag 12: Crater Lake - Lassen Volcanic (350 km)
Dag 13: Lassen Volcanic NP
Dag 14: Lassen Volcanic - Lake Tahoe (250 km)
Dag 15: Lake Tahoe
Dag 16: Lake Tahoe - Death Valley
Dag 17: Death Valley - Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Las Vegas
Dag 20: Las Vegas - huiswaarts
pi_172571678
Tip voor dag 11/12: McArthur-Burney Falls Memorial State Park. Super mooie waterval en je hoeft er geen hike voor te doen, dus gemakkelijk te combineren met andere plannen. :Y)
pi_172572273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wij wilden ook inderdaad langs de kust naar beneden met nog een paar parken in het zuiden maar in het noorden zijn zoveel mooie parken dat je die niet zomaar voorbij kunt rijden :D Ik heb ook nog gekeken naar Yellowstone maar we hebben maar 18 dagen dus dat gaat hem niet worden. De planning is nu als volgt:

Dag 1: Seattle
Dag 2: Seattle
Dag 3: Seattle - Olympic NP (180 km)
Dag 4: Olympic NP
Dag 5: Olympic – Snoqualmie Falls - Mount Rainier NP (317 km)
Dag 6: Mount Rainier NP
Dag 7: Mount Rainier NP – Mount St Helens - Portland (255 km)
Dag 8: Portland
Dag 9: Portland - Multnomah Falls – Painted Hills - Bend (480 km)
Dag 10: Bend – Crater Lake NP (146)
Dag 11: Crater Lake NP
Dag 12: Crater Lake - Lassen Volcanic (350 km)
Dag 13: Lassen Volcanic NP
Dag 14: Lassen Volcanic - Lake Tahoe (250 km)
Dag 15: Lake Tahoe
Dag 16: Lake Tahoe - Death Valley
Dag 17: Death Valley - Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Las Vegas
Dag 20: Las Vegas - huiswaarts
Afstanden vallen reuze mee! Huren jullie een auto of camper?
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 13:36:56 #116
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172572982
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
Tip voor dag 11/12: McArthur-Burney Falls Memorial State Park. Super mooie waterval en je hoeft er geen hike voor te doen, dus gemakkelijk te combineren met andere plannen. :Y)
Bedankt voor de tip, ik ga het noteren ^O^ Ik zit ook nog een beetje met dag 9, denk dat we daar eerder moeten stoppen en dan dag 10 wat verder moeten rijden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Afstanden vallen reuze mee! Huren jullie een auto of camper?
Valt heel erg mee :Y In totaal geloof ik 2500 km. We gaan een auto huren :)
pi_172574404
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ik ga het noteren ^O^ Ik zit ook nog een beetje met dag 9, denk dat we daar eerder moeten stoppen en dan dag 10 wat verder moeten rijden.

[..]

Valt heel erg mee :Y In totaal geloof ik 2500 km. We gaan een auto huren :)
Goed te doen inderdaad! Wat denken jullie in die drie weken uit te gaan geven? Misschien een wat persoonlijke vraag, maar ben een beetje aan het inventariseren wat onze reis over 2 jaar gaat kosten als we zo'n drie weken richting ZW willen gaan met een soort van gelijkwaardige mix zoals jullie die nu gaan doen.
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 14:54:16 #118
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172574984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Geboekt!
17/09 t/m 5/10 naar de Oostkust :)
Waarschijnlijk vooral de steden, maar precieze planning ga ik nog bekijken.
Je bent er precies tijdens de fall foliage, ik kan dan zeker New England aanraden (Maine, New Hampshire, Vermont). Zou zonde zijn om te missen eigenlijk ;) Heb je al een beetje globale planning? Als je tips nodig hebt hoor ik het graag, ik was er vorig jaar 3,5 week in precies die periode :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Goed te doen inderdaad! Wat denken jullie in die drie weken uit te gaan geven? Misschien een wat persoonlijke vraag, maar ben een beetje aan het inventariseren wat onze reis over 2 jaar gaat kosten als we zo'n drie weken richting ZW willen gaan met een soort van gelijkwaardige mix zoals jullie die nu gaan doen.
Dat mag je gerust vragen :) 3 jaar geleden waren we 6000 euro kwijt voor 1 maand westkust, vorig jaar 5000 euro voor 3,5 week oostkust. Ik ga daarom uit van zo'n 1500 per week met z'n tweeŽn dus hoop nu op zo'n 3500 euro uit te komen. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik de eerste reis en ook nu weer 3 gratis overnachtingen in Las Vegas heb. De westkust is doorgaans sowieso wat goedkoper dan de oostkust :)
pi_172575307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Dat mag je gerust vragen :) 3 jaar geleden waren we 6000 euro kwijt voor 1 maand westkust, vorig jaar 5000 euro voor 3,5 week oostkust. Ik ga daarom uit van zo'n 1500 per week met z'n tweeŽn dus hoop nu op zo'n 3500 euro uit te komen. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik de eerste reis en ook nu weer 3 gratis overnachtingen in Las Vegas heb. De westkust is doorgaans sowieso wat goedkoper dan de oostkust :)
Dank, dat komt aardig in de buurt van wat wij voor ogen hebben. Sparen, sparen, sparen! :P
pi_172576849
@Majo, onder Columbia River Gorge heb je ook nog Silver Falls State Park, iets van tien watervallen in een relatief klein parkje. Bij de grote watervallen kan je achterlangs lopen :) Mooi park!

Verder echt een mooie reisje, genieten! Mount Rainier NP is echt prachtig.

Foto's van de SP heb ik nog niet online helaas :(
pi_172578465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:36 schreef MaJo het volgende:
Ik zit ook nog een beetje met dag 9, denk dat we daar eerder moeten stoppen en dan dag 10 wat verder moeten rijden.
Als je Multnomah Falls midden op de dag wil doen: parking is a bitch. :X Ons hotel voor die dag was gelukkig in een dorpje vlakbij (Cascade Locks), waardoor we onze plannen ter plekke konden aanpassen (eerst avondeten en 's avonds teruggegaan).
  Moderator vrijdag 21 juli 2017 @ 23:09:19 #122
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172586810
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:26 schreef Kyran het volgende:
@Majo, onder Columbia River Gorge heb je ook nog Silver Falls State Park, iets van tien watervallen in een relatief klein parkje. Bij de grote watervallen kan je achterlangs lopen :) Mooi park!

Verder echt een mooie reisje, genieten! Mount Rainier NP is echt prachtig.

[ afbeelding ]

Foto's van de SP heb ik nog niet online helaas :(
Oeh dat klinkt goed, ik ga het checken!

Wat een prachtige foto O+ Ik heb er zoveel zin in!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als je Multnomah Falls midden op de dag wil doen: parking is a bitch. :X Ons hotel voor die dag was gelukkig in een dorpje vlakbij (Cascade Locks), waardoor we onze plannen ter plekke konden aanpassen (eerst avondeten en 's avonds teruggegaan).
Multnomah ligt net buiten Portland dus als we vroeg vertrekken moet dat goed komen. Goeie tip ^O^
pi_172589316
Oh en Lower Oneonta Falls "hike" is ook erg leuk bij de Columbia River Gorge. Je begint redelijk makkelijk met een klein stukje door het water (enkel hoog). Daarna moet je over een redelijk groot rotsblok klimmen en daarna over een soort van natuurlijke dam van boomstammen _O- Op de terugweg flink op m'n bek gegaan daar :P

Nadat je over de boomstammen bent loop je steeds verder het water in om uiteindelijk tot je oksels in het water te staan. Het is dat ik een camera droog probeerde te houden, maar anders had ik gewoon kunnen zwemmen. Je loopt/zwemt echt tussen twee hoge rotswanden. Na een paar minuten kom je bij de Oneonta Falls _O_ Eigenlijk is die niet heel bijzonder, maar de trip maakt het weer iets unieks.

Krijg meteen zin om weer aan de foto's te werken :D

Heel veel plezier alvast!
pi_172589357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gelegenheid om wat foto's te posten! *whistles*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Lassen was ook mooi met vers sneeuw _O_ Voor de oplettende user, als je goed kijkt zie je een witte Camaro ergens verstopt aan het einde van de weg ;P

pi_172589574
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:16 schreef Kyran het volgende:
Oh en Lower Oneonta Falls "hike" is ook erg leuk bij de Columbia River Gorge. Je begint redelijk makkelijk met een klein stukje door het water (enkel hoog). Daarna moet je over een redelijk groot rotsblok klimmen en daarna over een soort van natuurlijke dam van boomstammen _O- Op de terugweg flink op m'n bek gegaan daar :P
Ik was toen bijna 24 weken zwanger, en voorbij dat grote rotsblok hield ik het - na lang twijfelen - voor gezien. Ik vond het toch te gevaarlijk, die boomstammen waren spekglad en je kon op sommige plekken een paar meter naar beneden vallen. Wat Kyran dus ook bijna deed. :') Het enige stukje wat ik niet heb kunnen doen op die reis! :Y)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')