abonnement Unibet Coolblue
pi_171427014
Hey allemaal,

Ik heb recent een super leuk meisje gevonden online en haar toegevoegd en gesprek begonnen. Ze stuurde redelijk snel een erg leuke reactie maar zei wel al dat ze het aardig druk heeft. Ik heb direct gereageerd en na twee dagen nogmaals wat gestuurd en toen een lange wel erg leuke reactie gekregen. Ik weer snel een reactie, heeft ze enkel gelezen zonder reactie, dag later nog wat gestuurd en geen reactie, laatste bericht heeft ze nog niet geopend. Ze heeft inderdaad gezegd dat ze het erg druk heeft maar ik zie haar toch wel online af en toe. Ik ken haar uiteraard nog niet persoonlijk maar ze lijkt me echt super leuk als ik naar haar posts en ook de reactie kijk. Ik twijfel echter of ze wel iets in mij ziet als het zo lang duurt om te reageren. Vrouwen kan het zo zijn dat jullie het zo druk hebben dat jullie een paar dagen niet reageren en toch nog iets van interesse hebben? Heeft iemand nog tips wat ik wel kan doen want ik wil het ook niet zo opgeven voor zo'n leuk meisje maar het voelt ook niet goed om steeds berichten te sturen als ze niet reageert... IDK what to do
pi_171427088
Afkappen, er bestaan meer meisjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_171427159
Let it go! Een meisje dat je echt leuk vindt, stuurt je berichten. Heel simpel. Betichten sturen nemen maar paar minuten in beslag en kan prima, hoe druk he zogenaamd ook bent. Ze heeft geen interesse.
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 20:54:30 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171427227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:49 schreef nukes4life het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb recent een super leuk meisje gevonden online en haar toegevoegd en gesprek begonnen. Ze stuurde redelijk snel een erg leuke reactie maar zei wel al dat ze het aardig druk heeft. Ik heb direct gereageerd en na twee dagen nogmaals wat gestuurd en toen een lange wel erg leuke reactie gekregen. Ik weer snel een reactie, heeft ze enkel gelezen zonder reactie, dag later nog wat gestuurd en geen reactie, laatste bericht heeft ze nog niet geopend. Ze heeft inderdaad gezegd dat ze het erg druk heeft maar ik zie haar toch wel online af en toe. Ik ken haar uiteraard nog niet persoonlijk maar ze lijkt me echt super leuk als ik naar haar posts en ook de reactie kijk. Ik twijfel echter of ze wel iets in mij ziet als het zo lang duurt om te reageren. Vrouwen kan het zo zijn dat jullie het zo druk hebben dat jullie een paar dagen niet reageren en toch nog iets van interesse hebben? Heeft iemand nog tips wat ik wel kan doen want ik wil het ook niet zo opgeven voor zo'n leuk meisje maar het voelt ook niet goed om steeds berichten te sturen als ze niet reageert... IDK what to do
Ik heb wel een tip ja; kappen met achter d'r aan te lopen. Ze wil je niet, ze vindt je niet leuk. Jammer voor jou dat jij haar wel leuk vindt (wat apart is als je dr niet kent, je vindt d'r misschien lekker ja) maar het is niet wederzijds.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171427273
Dus ze heeft je in totaal 2 berichten​ gestuurd?
pi_171427536
ja maar wel lange berichten, meerdere berichtjes zegmaar. Staat ook wel in dat ze het wel leuk vind om contact te houden enzo
  Moderator zaterdag 3 juni 2017 @ 21:06:19 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171427616
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:03 schreef nukes4life het volgende:
ja maar wel lange berichten, meerdere berichtjes zegmaar. Staat ook wel in dat ze het wel leuk vind om contact te houden enzo
Nou, heb je een afspraak met d'r? Reageert ze enthousiast op je? Stuurt ze je uit zichzelf berichten? Nee? Dan kan ze dat wel leuk zeggen, maar d'r acties zeggen wat anders.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171428500
Ben jij leuk? Heb je al vaker een leuk meisje gehad? Gemakkelijk in omgang en er leuk uitziend?
Fylax is op televisie geweest
pi_171429009
Kan er een vrouwelijke fok!ker even de TS een DM'mtje sturen? TS vat dat namelijk bijna als liefdesverklaring op.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:12:04 #10
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171430184
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef madam-april het volgende:
Dus ze heeft je in totaal 2 berichten​ gestuurd?
Hij haar 20 berichten gestuurd.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:13:23 #11
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171430248
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:40 schreef vaduz het volgende:
Kan er een vrouwelijke fok!ker even de TS een DM'mtje sturen? TS vat dat namelijk bijna als liefdesverklaring op.
Er heerst schaarste voor jongens en mannen. Lijkt mij dat ze bij elke hoi dan meer achter gaan zoeken. Arme TS.
pi_171430612
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:03 schreef nukes4life het volgende:
ja maar wel lange berichten, meerdere berichtjes zegmaar. Staat ook wel in dat ze het wel leuk vind om contact te houden enzo
Ze heeft je 2(!!) berichten gestuurd, hoe kun je dan in hemelsnaam weten of het een leuk meisje is?
pi_171430650
De pohi van ts :')
pi_171435329
TS, heb je de afgelopen 4 jaar aan jezelf gewerkt, dingen geleerd?

Of zien we je over 2 jaar weer terug op dit account?
Hell To The Liars
pi_171435621
Direct een liefdesverklaring sturen werkt over het algemeen niet bevorderend voor je kansen.
pi_171435845
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Direct een liefdesverklaring sturen werkt over het algemeen niet bevorderend voor je kansen.
hoe pak jij dat aan dan?
pi_171435878
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:32 schreef Biekuh het volgende:

[..]

hoe pak jij dat aan dan?
Dickpics. Altijd dickpics.
pi_171435896
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dickpics. Altijd dickpics.
werkt dat echt? ik heb het weleens geprobeerd, maar ik krijg de mijne nooit in zijn geheel op de foto
pi_171435927
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:34 schreef Biekuh het volgende:

[..]

werkt dat echt? ik heb het weleens geprobeerd, maar ik krijg de mijne nooit in zijn geheel op de foto
Groothoeklens een optie?
pi_171450430
Ik weet niet hoe en wat omtrent het meisje maar ze kan het idd aardig druk hebben (scriptie deadline?).

Maar toch... ga niet wachten op antwoord en al helemaal niet controleren. Word je sws onzeker van. Waarom zou je die energie daarvoor gebruiken ipv iets wat jou wel blij maakt?
Al is ze druk, ze kan wel een kort bericht achter laten bijv als ze op de wc zit 😬.
Ze antwoordt vanzelf weer... of niet. Haar verlies, niet de jouwe. En antwoord ze ineens wel weer, loop aub niet meteen als een puppy achter haar aan... (just saying, misschien ben je niet zo'n type?)

Ik ben zelf bijv ook erg druk met mijn stageverslag & onderzoek en ook ik weet tijd te vinden om mijn man te smsen en zelfs even pauze te maken om hier rond te neuzen.
  zondag 4 juni 2017 @ 18:45:13 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171452431
Ja, erg vaak meegemaakt dit soort vrouwen. Flirten ditdat, maar altijd zo druk druk druk. Flikker op, alsof je 24/7 bezig bent.
  zondag 4 juni 2017 @ 19:02:50 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171452908
'Te druk' betekent gewoon dat je niet interresant genoeg bent.

Niet in dat soort bullshit trappen en iemand anders zoeken.
pi_171453865
quote:
14s.gif Op zondag 4 juni 2017 18:45 schreef Twiitch het volgende:
Ja, erg vaak meegemaakt dit soort vrouwen. Flirten ditdat, maar altijd zo druk druk druk. Flikker op, alsof je 24/7 bezig bent.
Dus eigenlijk meiden die in eerste instantie op je reageerden en aanhielden voor hun eigen ego maar zelf verder zochten onder het mom van druk zijn.. Begrijp dat je flikker op zegt en dat is ook terecht, maar ze zaten dan dus ook niet echt te flirten.. niet op de manier die zou leiden tot een relatie in ieder geval
Fylax is op televisie geweest
  zondag 4 juni 2017 @ 19:48:19 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171454228
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Dus eigenlijk meiden die in eerste instantie op je reageerden en aanhielden voor hun eigen ego maar zelf verder zochten onder het mom van druk zijn.. Begrijp dat je flikker op zegt en dat is ook terecht, maar ze zaten dan dus ook niet echt te flirten.. niet op de manier die zou leiden tot een relatie in ieder geval
Dat klopt natuurlijk helemaal. Maar ik verwacht dat elke man wel een keer in een dergelijke valkuil is gestapt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:37:40 #25
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_171503417
Geen tijd=geen moeite waard, maar niet durven zeggen.
pi_171504364
Tja er zijn uitzonderingen, sommigen hebben het gewoon erg druk of zijn door het mooie weer wat langer van huis. Kreeg van de week ook paar berichtjes en had zoiets, heb even geen zin om te antwoorden, dan ben ik te moe of heb ik geen zin in lange gesprekken maar zit ik gewoon liever even op de bank met verstand op nul naar een simpel programma te kijken.
Dat maakt dan ook niet uit hoe leuk diegene ook is.
pi_171504651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef Zelus het volgende:
Geen tijd=geen moeite waard, maar niet durven zeggen.
Beetje flauw. De dame in kwestie kent TS verder niet eens. Moet ze meteen all-in gaan bij de eerste de beste lullo die haar aanspreekt? Snap het best dat ze het druk heeft en in die vrije tijd niet meteen verhalen gaan typen met iemand die ze nog niet kent. Dat komt vanzelf wel als ze weer tijd heeft, of niet.

Even nat houden en de tijd gunnen TS. Probeer t contact wel rustig aan te houden of vraag over een tijdje weer of ze het weer rustiger heeft. Dan merk je het vanzelf allemaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:13 schreef LittleLady het volgende:
Tja er zijn uitzonderingen, sommigen hebben het gewoon erg druk of zijn door het mooie weer wat langer van huis. Kreeg van de week ook paar berichtjes en had zoiets, heb even geen zin om te antwoorden, dan ben ik te moe of heb ik geen zin in lange gesprekken maar zit ik gewoon liever even op de bank met verstand op nul naar een simpel programma te kijken.
Dat maakt dan ook niet uit hoe leuk diegene ook is.
En dit inderdaad ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_171516815
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:13 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Er heerst schaarste voor jongens en mannen. Lijkt mij dat ze bij elke hoi dan meer achter gaan zoeken. Arme TS.
Die schaarste is onzin. Schaarste creeeren ze zelf door massaal achter de 8-ten en 9-ens te gaan. Er zijn evenveel leuke mannen als er leuke vrouwen zijn. Er zijn massa's leuke knappe meiden, maar men wil vaak de "8", terwijl men zelf een "7" is. Geldt voor zowel man als vrouw trouwens. Compleet idioot en oppervlakkig.
pi_171736123
she's not that into you, move on.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:41:05 #30
451005 Grems
Clown World
pi_171736217
Als ze je leuk vinden is er altijd tijd. Geen tijd = je mag mijn ego strelen maar verder geen interesse.
pi_171736324
Verdrietig maar waar.
pi_171736716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:35 schreef Lars751 het volgende:
she's not that into you, move on.
goede kick wel :')
pi_171742436
Je komt wanhopig en bezitterig over. Game over.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 23:28:36 #34
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171742751
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:34 schreef Biekuh het volgende:

[..]

werkt dat echt? ik heb het weleens geprobeerd, maar ik krijg de mijne nooit in zijn geheel op de foto
https://landsat.usgs.gov/acquisition

Gewoon even op de juiste dag uitrollen op een grasveldje en de beelden opvragen.
pi_171743283
ik ben bang dat ze toch niet zo geïnteresseerd is. Wanneer iemand je echt leuk vindt maakt diegene echt wel tijd voor je vrij. Er zijn meer vissen in de zee!
pi_171743378
TS.
Neem van mij aan dat 'te druk' en 'geen tijd' niet bestaat.
Wat er daadwerkelijk gezegd wordt is 'je bent geen prioriteit'.
Make my day!
pi_171746050
Vrouwen liegen tot ze barsten.

Als ze echt wil dan kan ze wel tijd vrijmaken. "Ik heb het druk" etc is bullshit. Helaas zeggen veel dit niet waardoor jij als man die gewone mensentaal spreekt dit dus opvat als: "Ik heb het druk". Wat zij hier mee bedoelt is gewoon: "ik wil niet maar ik durf het niet te zeggen" of "ik hou je aan het lijntje zodat je m'n plan B kunt zijn."

Tijd voor een nieuwe. ^O^
pi_171758323
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 06:04 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Vrouwen liegen tot ze barsten.

dit is het enige juiste antwoord
pi_171759562
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:57 schreef Biekuh het volgende:

[..]

dit is het enige juiste antwoord
Getraumatiseerd jongen?
pi_171761818
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Getraumatiseerd jongen?
ja :@
pi_171761826
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:02 schreef Biekuh het volgende:

[..]

ja :@
Naar, maar niet alle vrouwen zijn zo.
pi_171761859
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Naar, maar niet alle vrouwen zijn zo.
ben jij ook niet zo? :@
pi_171761867
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:04 schreef Biekuh het volgende:

[..]

ben jij ook niet zo? :@
Gelukkig niet nee en zo duizenden dames met me.
pi_171761914
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee en zo duizenden dames met me.
dat is best weinig (duizenden), gezien de omvang van de wereldbevolking :@
pi_171761927
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:06 schreef Biekuh het volgende:

[..]

dat is best weinig (duizenden), gezien de omvang van de wereldbevolking :@
Miljoenen!! Hoop houden hoor.
pi_171761973
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Miljoenen!! Hoop houden hoor.
no prob hoor. en hoe zit het met de marokkaansen over het algemeen, zijn die ook zo?
pi_171762074
Jammer dat mensen niet directer zijn.
Heey ik vind je leuk, vind je mij ook leuk?
Niet oké next.
Nee men moet eerst spelletjes spelen en moeilijk doen en dan uiteindelijk zeggen ze vaak toch nee.
:{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_171762184
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:08 schreef Biekuh het volgende:

[..]

no prob hoor. en hoe zit het met de marokkaansen over het algemeen, zijn die ook zo?
Hoe? Marokkanen zijn net mensen. Dus net als bij Nederlanders zullen sommigen zo zijn en anderen weer niet.
pi_171762639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:49 schreef nukes4life het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb recent een super leuk meisje gevonden online en haar toegevoegd en gesprek begonnen. Ze stuurde redelijk snel een erg leuke reactie maar zei wel al dat ze het aardig druk heeft. Ik heb direct gereageerd en na twee dagen nogmaals wat gestuurd en toen een lange wel erg leuke reactie gekregen. Ik weer snel een reactie, heeft ze enkel gelezen zonder reactie, dag later nog wat gestuurd en geen reactie, laatste bericht heeft ze nog niet geopend. Ze heeft inderdaad gezegd dat ze het erg druk heeft maar ik zie haar toch wel online af en toe. Ik ken haar uiteraard nog niet persoonlijk maar ze lijkt me echt super leuk als ik naar haar posts en ook de reactie kijk. Ik twijfel echter of ze wel iets in mij ziet als het zo lang duurt om te reageren. Vrouwen kan het zo zijn dat jullie het zo druk hebben dat jullie een paar dagen niet reageren en toch nog iets van interesse hebben? Heeft iemand nog tips wat ik wel kan doen want ik wil het ook niet zo opgeven voor zo'n leuk meisje maar het voelt ook niet goed om steeds berichten te sturen als ze niet reageert... IDK what to do
Ze kan zich beter voor doen dan ze in werkelijkheid is. Ik zou haar dus niet, alleen maar omdat je denkt dat ze echt zo leuk is, achtervolgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 00:30:30 ]
pi_171762676
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Jammer dat mensen niet directer zijn.
Heey ik vind je leuk, vind je mij ook leuk?
Niet oké next.
Nee men moet eerst spelletjes spelen en moeilijk doen en dan uiteindelijk zeggen ze vaak toch nee.
:{w
Je moet eerst meer contact met elkaar hebben voordat je elkaar goed genoeg kent om daar over te oordelen. En mensen zijn vaak eigenlijk gewoon te verlegen om het zo snel te vragen, maar dat is het niet alleen.
pi_171762736
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe? Marokkanen zijn net mensen. Dus net als bij Nederlanders zullen sommigen zo zijn en anderen weer niet.
Jouw woorden over corruptie in Marokko:
'Jij en ik weten hoe Marokkanen zijn.'
pi_171762760
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jouw woorden over corruptie in Marokko:
'Jij en ik weten hoe Marokkanen zijn.'
Wat heeft de corruptie van ambtenaren hier nou mee te maken?
pi_171762915
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat heeft de corruptie van ambtenaren hier nou mee te maken?
Je zei letterlijk 'hoe Marokkanen zijn'..
pi_171763461
Haha, eerst de OP gelezen, toen nog een paar posts, klikte op pagina 3 en het gaat ineens over Marokkanen. Ok.
pi_171764823
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je zei letterlijk 'hoe Marokkanen zijn'..
Wat heeft dat te maken met ambtenaren die liegen en bedriegen? Raar hoor.
pi_171765343
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee en zo duizenden dames met me.
Nou beter gaan jullie elkaar eens opvoeden dan. Ik had een tijdje terug wel een leukerd ontmoet en omdat ik haar wel echt leuk vond kon ik blijkbaar ff niet logisch nadenken. Stom van me I know ik zou beter moeten weten maar goed zij bleef dus ff uitstellen een maand omdat ze iets voor school of zo af moest maken en ik met m'n domme kop geloofde dat dus. En jawel hoor na een maand en gaat het nog door? "Oh ja het wordt iets langer."

En toen ik natuurlijk zo van naja weet je zeker dat je het druk hebt want als je het liever niet meer wil dan moet je dat gewoon zeggen dan kan ik ook weer verder. "Nee echt niet dta is het niet blabla".

Dan zijn ze volgens mij gewoon bang dat je doordraait of zo als je nee te horen krijgt? Je zou in dat geval zulke wijven eigenlijk voor straf helemaal kapot moeten stalken en ontvoeren alleen maar om ze te leren dat ze tegen een man gewoon duidelijk moeten zijn. })

Wij kunnen echt wel tegen een stootje zeg gewoon nee als je ons niet leuk genoeg vindt of wat dan ook en we kunnen allemaal weer verder met ons leven ^O^
pi_171768642
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 06:49 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Nou beter gaan jullie elkaar eens opvoeden dan. Ik had een tijdje terug wel een leukerd ontmoet en omdat ik haar wel echt leuk vond kon ik blijkbaar ff niet logisch nadenken. Stom van me I know ik zou beter moeten weten maar goed zij bleef dus ff uitstellen een maand omdat ze iets voor school of zo af moest maken en ik met m'n domme kop geloofde dat dus. En jawel hoor na een maand en gaat het nog door? "Oh ja het wordt iets langer."

En toen ik natuurlijk zo van naja weet je zeker dat je het druk hebt want als je het liever niet meer wil dan moet je dat gewoon zeggen dan kan ik ook weer verder. "Nee echt niet dta is het niet blabla".

Dan zijn ze volgens mij gewoon bang dat je doordraait of zo als je nee te horen krijgt? Je zou in dat geval zulke wijven eigenlijk voor straf helemaal kapot moeten stalken en ontvoeren alleen maar om ze te leren dat ze tegen een man gewoon duidelijk moeten zijn. })

Wij kunnen echt wel tegen een stootje zeg gewoon nee als je ons niet leuk genoeg vindt of wat dan ook en we kunnen allemaal weer verder met ons leven ^O^
Ja, naar, maar dit komt vaak genoeg ook andersom voor. Vrouw die contact heeft met een man en dat hij dan niks meer van zich laat horen. Je doet alsof alleen vrouwen hier schuldig aan zijn.
  zondag 18 juni 2017 @ 14:29:41 #58
451005 Grems
Clown World
pi_171770482
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, naar, maar dit komt vaak genoeg ook andersom voor. Vrouw die contact heeft met een man en dat hij dan niks meer van zich laat horen. Je doet alsof alleen vrouwen hier schuldig aan zijn.
Alleen?

Dergelijk gebrek aan fatsoen is voornamelijk een vrouwendingetje, maar inderdaad niet exclusief voorbehouden aan vrouwen.
pi_171770494
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:29 schreef Grems het volgende:

[..]

Alleen?

Dergelijk gebrek aan fatsoen is voornamelijk een vrouwendingetje, maar inderdaad niet exclusief voorbehouden aan vrouwen.
Voornamelijk? Doe niet zo stom.
  zondag 18 juni 2017 @ 14:38:26 #60
451005 Grems
Clown World
pi_171770575
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Voornamelijk?
Vrijwel uitsluitend inderdaad.
pi_171770964
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:38 schreef Grems het volgende:

[..]

Vrijwel uitsluitend inderdaad.
Wat een onzin. Hoe vaak hoor je dat ook vrouwen hier last van hebben, mannen die van de een op andere dag ineens niks meer van zich laten horen.
  zondag 18 juni 2017 @ 15:38:34 #62
451005 Grems
Clown World
pi_171771533
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hoe vaak hoor je dat ook vrouwen hier last van hebben, mannen die van de een op andere dag ineens niks meer van zich laten horen.
Dit topic gaat over iemand aan het lijntje houden, niet over het ineens eenzijdig verbreken van contact.
pi_171772410
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:38 schreef Grems het volgende:

[..]

Dit topic gaat over iemand aan het lijntje houden, niet over het ineens eenzijdig verbreken van contact.
Genoeg mannen die dat doen. Sterker nog, meer mannen dan vrouwen juist.
pi_171775619
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Genoeg mannen die dat doen. Sterker nog, meer mannen dan vrouwen juist.
niet
pi_171775748
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:28 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

niet
Wel. Vrijwel alle dames die ik ken zijn wel ooit in hun leven aan het lijntje gehouden. Nee niet alle mannen zijn zo, maar veel toch wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 19:36:50 ]
pi_171775764
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:04 schreef Myrr het volgende:
Haha, eerst de OP gelezen, toen nog een paar posts, klikte op pagina 3 en het gaat ineens over Marokkanen. Ok.
Dit :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_171775775
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:04 schreef Myrr het volgende:
Haha, eerst de OP gelezen, toen nog een paar posts, klikte op pagina 3 en het gaat ineens over Marokkanen. Ok.
Idem. :D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 18 juni 2017 @ 19:42:43 #68
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_171775860
Misschien is ze al druk met andere(n) en wil ze eerst zien hoe dat zich ontwikkelt. Houdt ze jou ff aan het lijntje.
pi_171775891
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:42 schreef Marrije het volgende:
Misschien is ze al druk met andere(n) en wil ze eerst zien hoe dat zich ontwikkelt. Houdt ze jou ff aan het lijntje.
En dat is in feite (los van het morele aspect) haar goed recht.
  maandag 19 juni 2017 @ 17:45:34 #70
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_171794119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef Zelus het volgende:
Geen tijd=geen moeite waard, maar niet durven zeggen.
Ik zeg niks O-)
pi_171794297
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En dat is in feite (los van het morele aspect) haar goed recht.
Ik vind het toch altijd een beetje schofterig. Wat ben ik dan toch een moraalridder dat ik dit ook niet bij anderen doe.

Hoe kan je jezelf aanleren dit niet te boeien? Waarschijnlijk neuk je dan een stuk meer. Ik vind het gewoon niet netjes om twee mensen tegelijk te daten. Ik had zoiets vandaag trouwens ook meegemaakt met iemand. :{
pi_171794343
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:53 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ik vind het toch altijd een beetje schofterig. Wat ben ik dan toch een moraalridder dat ik dit ook niet bij anderen doe.

Hoe kan je jezelf aanleren dit niet te boeien? Waarschijnlijk neuk je dan een stuk meer. Ik vind het gewoon niet netjes om twee mensen tegelijk te daten. Ik had zoiets vandaag trouwens ook meegemaakt met iemand. :{
Vertel, wat heb je meegemaakt?
pi_171794359
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vertel, wat heb je meegemaakt?
Niks
pi_171794365
quote:
16s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:56 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Niks
Je zei dat je vandaag zoiets meegemaakt hebt?
pi_171794384
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je zei dat je vandaag zoiets meegemaakt hebt?
Ja maar dat wil niet zeggen dat we het over mij gaan hebben. Meer gewoon van: mensen doen zoiets vaker.
pi_171794428
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:57 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ja maar dat wil niet zeggen dat we het over mij gaan hebben. Meer gewoon van: mensen doen zoiets vaker.
Helaas wel. Zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan.
pi_171794452
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Helaas wel. Zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan.
Ach ja dan moeten we het misschien maar accepteren dat mensen aan 't daten zijn alsof ze nog ff bij wat andere winkels verder gaan kijken en als ze daar niks vinden wel terugkomen
pi_171873130
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:53 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ik vind het toch altijd een beetje schofterig. Wat ben ik dan toch een moraalridder dat ik dit ook niet bij anderen doe.

Hoe kan je jezelf aanleren dit niet te boeien? Waarschijnlijk neuk je dan een stuk meer. Ik vind het gewoon niet netjes om twee mensen tegelijk te daten. Ik had zoiets vandaag trouwens ook meegemaakt met iemand. :{
Omfg gast.... Je moet schijt hebbe aan die wijve man! Ze zijn gewoon een gebruiksvoorwerp! Een kutje om te neuken, meer is het niet. Grow a pair, ga hunten, ga zoveel mogelijk chicks neuken en wees een Alpha.

Fack hun gevoelens en alles wat daar bij komt kijken. Ze lopen over jou heen en ze lachen je uit achter je rug om. De wereld is keihard, maar jij moet nog veel harder zijn. Ik had dat probleem ook. En ik was altijd veelste lief en te veel met "gevoel". Ik heb dat geleerd om uit te schakelen en weetje, vrouwen vinden je aantrekkelijker als je schijt hebt en veel opties hebt. Don't hate the player, hate the game ;) Het blijft een vaag fenomeen maar sinds dat ik schijt heb aan alle wijve fix ik veel meer;) Succes met je porno en forever alone rukke :')
pi_171875327
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Omfg gast.... Je moet schijt hebbe aan die wijve man! Ze zijn gewoon een gebruiksvoorwerp! Een kutje om te neuken, meer is het niet. Grow a pair, ga hunten, ga zoveel mogelijk chicks neuken en wees een Alpha.

Fack hun gevoelens en alles wat daar bij komt kijken. Ze lopen over jou heen en ze lachen je uit achter je rug om. De wereld is keihard, maar jij moet nog veel harder zijn. Ik had dat probleem ook. En ik was altijd veelste lief en te veel met "gevoel". Ik heb dat geleerd om uit te schakelen en weetje, vrouwen vinden je aantrekkelijker als je schijt hebt en veel opties hebt. Don't hate the player, hate the game ;) Het blijft een vaag fenomeen maar sinds dat ik schijt heb aan alle wijve fix ik veel meer;) Succes met je porno en forever alone rukke :')
Jij kan beter geen "wijven fixen" als ik het zo lees.
pi_171883323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:47 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jij kan beter geen "wijven fixen" als ik het zo lees.
Helaas voor jou doe ik dat toch wel :') Bèta phaggot.
pi_171889823
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Omfg gast.... Je moet schijt hebbe aan die wijve man! Ze zijn gewoon een gebruiksvoorwerp! Een kutje om te neuken, meer is het niet. Grow a pair, ga hunten, ga zoveel mogelijk chicks neuken en wees een Alpha.

Fack hun gevoelens en alles wat daar bij komt kijken. Ze lopen over jou heen en ze lachen je uit achter je rug om. De wereld is keihard, maar jij moet nog veel harder zijn. Ik had dat probleem ook. En ik was altijd veelste lief en te veel met "gevoel". Ik heb dat geleerd om uit te schakelen en weetje, vrouwen vinden je aantrekkelijker als je schijt hebt en veel opties hebt. Don't hate the player, hate the game ;) Het blijft een vaag fenomeen maar sinds dat ik schijt heb aan alle wijve fix ik veel meer;) Succes met je porno en forever alone rukke :')
Ok man ik zal ff proberen deze mentaliteit aan te houden

Alleen wil ik liefde en niet alleen maar seks ;(
pi_171891071
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:27 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ok man ik zal ff proberen deze mentaliteit aan te houden

Alleen wil ik liefde en niet alleen maar seks ;(
Dan zul je eerst goed moeten weten wat er bij jou past! En als je met de eerste de beste die zich op jou pad kruist en jou leuk vind gaat trouwen en kindjes krijgen + huisje boompje beestje, dan schiet je jezelf in je voet.

Ga vrouwen leren kennen, date met veel vrouwen, doe ervaring op. En settel niet voor een middelmatig iemand. Zorg dat je jezelf ook blijft ontwikkelen en awesome blijft. Pas als je veel vrouwen hebt gehad weet je wat je echt zoekt in een vrouw. En dit zal dan ook meer "echte liefde" zijn omdat je zo goed matcht met die persoon.

Maargoed wie ben ik! Succes ermee!
pi_171891105
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:17 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dan zul je eerst goed moeten weten wat er bij jou past! En als je met de eerste de beste die zich op jou pad kruist en jou leuk vind gaat trouwen en kindjes krijgen + huisje boompje beestje, dan schiet je jezelf in je voet.

Ga vrouwen leren kennen, date met veel vrouwen, doe ervaring op. En settel niet voor een middelmatig iemand. Zorg dat je jezelf ook blijft ontwikkelen en awesome blijft. Pas als je veel vrouwen hebt gehad weet je wat je echt zoekt in een vrouw. En dit zal dan ook meer "echte liefde" zijn omdat je zo goed matcht met die persoon.

Maargoed wie ben ik! Succes ermee!
Punt is wel dat ik alleen verliefd kan worden op meisjes die echt retelekker zijn of goed in bed. Ik doe wel aan tinderdates en meestal eindigen die ook bij mij in de slaapkamer maar het is niet hetzelfde ik weet niet dat is gewoon puur seks en daarna heb ik ook geen zin meer om met ze te praten
pi_171893682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:18 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Punt is wel dat ik alleen verliefd kan worden op meisjes die echt retelekker zijn of goed in bed. Ik doe wel aan tinderdates en meestal eindigen die ook bij mij in de slaapkamer maar het is niet hetzelfde ik weet niet dat is gewoon puur seks en daarna heb ik ook geen zin meer om met ze te praten
Dan moet je zorgen dat je alleen maar voortaan op meisjes afstapt die echt "lekker" zijn. En heel goed in bed. Je moet dan zelf ook er goed uitzien en wat te bieden hebben he, anders zijn ze zo op je uitgekeken. En neem er eentje met inhoud. Eentje waar je gesprekken mee kan voeren op niveau. Die klik krijg je vanzelf. Dat tinderen is idd puur seks, en dan vind je ze gewoon niet leuk genoeg voor een relatie. Stap alleen op negens en tienen af, dan vind je haar na de seks nog interesant. :)

Ik heb hetzelfde, maar de meeste vrouwen ook de lekkere hebben echt totaal geen inhoud.. Achja gewoon neuken. Een vaste relatie ben je ook snel verveeld;) Je hebt een soort ideaalbeeld, maar de realiteit pakt dan toch heel anders uit. Waarom ben jij op zoek naar liefde? Wat moet je daarmee?
pi_171894005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:13 schreef LittleLady het volgende:
Tja er zijn uitzonderingen, sommigen hebben het gewoon erg druk of zijn door het mooie weer wat langer van huis. Kreeg van de week ook paar berichtjes en had zoiets, heb even geen zin om te antwoorden, dan ben ik te moe of heb ik geen zin in lange gesprekken maar zit ik gewoon liever even op de bank met verstand op nul naar een simpel programma te kijken.
Dat maakt dan ook niet uit hoe leuk diegene ook is.
Heren, dit is waarheid. Dit heb ik best vaak in een drukke periode. Gewoon even geen zin in contact, hoe knap en mooi en geweldig een man ook is...
pi_171894556
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Helaas voor jou doe ik dat toch wel :') Bèta phaggot.
Stoere jongen.
pi_171927989
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:48 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je alleen maar voortaan op meisjes afstapt die echt "lekker" zijn. En heel goed in bed. Je moet dan zelf ook er goed uitzien en wat te bieden hebben he, anders zijn ze zo op je uitgekeken. En neem er eentje met inhoud. Eentje waar je gesprekken mee kan voeren op niveau. Die klik krijg je vanzelf. Dat tinderen is idd puur seks, en dan vind je ze gewoon niet leuk genoeg voor een relatie. Stap alleen op negens en tienen af, dan vind je haar na de seks nog interesant. :)

Ik heb hetzelfde, maar de meeste vrouwen ook de lekkere hebben echt totaal geen inhoud.. Achja gewoon neuken. Een vaste relatie ben je ook snel verveeld;) Je hebt een soort ideaalbeeld, maar de realiteit pakt dan toch heel anders uit. Waarom ben jij op zoek naar liefde? Wat moet je daarmee?
Ja alleen ben ik niet zo lekker dan ik "9ens en 10en" kan regelen :(

Ik ben gewoon doomed 4 life :'(
pi_171932128
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:32 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ja alleen ben ik niet zo lekker dan ik "9ens en 10en" kan regelen :(

Ik ben gewoon doomed 4 life :'(
Nja ik denk dat het voor seks wel kan in jouw geval, misschien zijn er negens met een guilty pleasure. Voor een relatie zou je verder beter genoegen kunnen nemen met iemand van ongeveer de score die je jezelf geeft.

Voor seks word ik makkelijk benaderd door een 9 of een 10, maar die jongens willen geen relatie (zijn meer van het wilde leven omdat ze toch al zoveel aandacht krijgen). Dus ook voor mij is het moeilijk om die 9 of 10 als relatiemateriaal te vinden... en seks om maar seks te hebben met zo'n type vind ik ook niet interessant. :{
pi_171932700
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:18 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Punt is wel dat ik alleen verliefd kan worden op meisjes die echt retelekker zijn of goed in bed. Ik doe wel aan tinderdates en meestal eindigen die ook bij mij in de slaapkamer maar het is niet hetzelfde ik weet niet dat is gewoon puur seks en daarna heb ik ook geen zin meer om met ze te praten
Godsamme hey 8)7 :Z
pi_171932776
Het is niks en het gaat niks worden.
Druk zijn kan, maar als je na een week nog steeds 'druk' bent is er gewoon geen interesse.
Hoe veel tijd neemt het sturen van een berichtje in beslag.. niet eens 5 min.
Zoekt en gij zult vinden, succes ermee. :)
pi_171935509
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nja ik denk dat het voor seks wel kan in jouw geval, misschien zijn er negens met een guilty pleasure. Voor een relatie zou je verder beter genoegen kunnen nemen met iemand van ongeveer de score die je jezelf geeft.

Voor seks word ik makkelijk benaderd door een 9 of een 10, maar die jongens willen geen relatie (zijn meer van het wilde leven omdat ze toch al zoveel aandacht krijgen). Dus ook voor mij is het moeilijk om die 9 of 10 als relatiemateriaal te vinden... en seks om maar seks te hebben met zo'n type vind ik ook niet interessant. :{
naja het komt gewoon weinig voor dat ik meisjes leer kennen die een beetje dezelfde mentaliteit hebebn als ik of zelfde interesses en zo, de meeste zijn toch wat ehhh ja, anders
pi_171935573
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:23 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Godsamme hey 8)7 :Z
Ja maar dat komt dan door dat ze gewoon niet bij mij passen

En laten we eerlijk zijn seks is lekker dus dat is ook niet slecht of zo zeker niet als je dat als man probeert

Maar ik zou wel graag echt iemand willen ontmoeten die ook n interessante persoonlijkheid heeft maar ik weet niet zo goed waar te beginnen

Ik ga van de week eens een 19 jarige proberen misschien is jonger beter of zo who knows :D weet alleen nog niet of t doorgaat aangezien ze helft altijd afzegt. 30 plus is vaak wel interessant maar ja die zijn weer 30 plus en ik wil t liefst wel eentje die nog ff meegaat voor t geval je haar echt leuk begint te vinden :') tis een hard leven
pi_171936689
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:18 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ja maar dat komt dan door dat ze gewoon niet bij mij passen

En laten we eerlijk zijn seks is lekker dus dat is ook niet slecht of zo zeker niet als je dat als man probeert

Maar ik zou wel graag echt iemand willen ontmoeten die ook n interessante persoonlijkheid heeft maar ik weet niet zo goed waar te beginnen

Ik ga van de week eens een 19 jarige proberen misschien is jonger beter of zo who knows :D weet alleen nog niet of t doorgaat aangezien ze helft altijd afzegt. 30 plus is vaak wel interessant maar ja die zijn weer 30 plus en ik wil t liefst wel eentje die nog ff meegaat voor t geval je haar echt leuk begint te vinden :') tis een hard leven
Begin bij jezelf. Kom er eerst ff achter of je het doet voor een band/relatie of voor de seks, ipv dat je meestal nog wat onzekere jonge meiden achterlaat na een wilde nacht.
pi_171936776
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:45 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Begin bij jezelf. Kom er eerst ff achter of je het doet voor een band/relatie of voor de seks, ipv dat je meestal nog wat onzekere jonge meiden achterlaat na een wilde nacht.
Nou zo vaak komt dat ook weer niet voor hoor en blijven slapen doen ze al helemaal niet dus ze onzeker achterlaten doe ik niet zo snel. Meestal gewoon als we een film gaan kijken bij mij thuis en ja ik vind ze gewoon niet zo leuk dat ik echt met ze wil slapen ook. Als in slapen slapen. Misschien is het mijn persoonlijkheid, ik ben wat meer op mezelf geworden nadat ik wat ouder wordt. Zou graag m'n soulmate willen vinden maar ik denk dat die niet echt bestaat.

Eigenlijk wil ik iemand zo leuk vinden dat ik 's morgens ontbijt voor d'r maak :(
  zondag 25 juni 2017 @ 15:49:31 #95
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_171936878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:56 schreef madam-april het volgende:
Dus ze heeft je in totaal 2 berichten​ gestuurd?
Ja maar haar posts zijn zo leuk.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')