abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:24:24 #76
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_172998367
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:41 schreef Harveo het volgende:
Vandaag raambeslag uit moeten slijpen omdat na jaren de schroeven muur en muur vast zaten en ik de kozijnen wilde schilderen. Niet bij nagedacht dat de vonken tegen de witte badkamer tegel kwam. Gevolg; grote plek met zwarte stippen. Het meeste er wel af gekregen maar je blijft het wel zien :'(
Altijd gevaarlijk, slijpwerk in badkamers e.d. :X
Dat brand gewoon in je tegelwerk...
pi_172998873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Altijd gevaarlijk, slijpwerk in badkamers e.d. :X
Dat brand gewoon in je tegelwerk...
Idem glaswerk. Heb eens een isolatieglasruit verkloot met stuk staal doorslijpen ervoor. 10 minuten slijpwerk, en de ruit was een maanlandschap qua kleuren.
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:37 #78
382904 Gieliovd
"Is het nou al eens klaar
pi_172999219
Oke, 136,2 lang... Verstek daar, hier recht. Dan komt het mooi uit bij dat koofje.

Top, ok gehoorbescherming op een zagen maar.

Eeeeen aan beide kanten netjes verstek aan het latje. Ook bij de aansluiting met de koof.

Jammer :9
Langzaam maar zeker.
pi_173002846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:49 schreef blomke het volgende:

[..]

Idem glaswerk. Heb eens een isolatieglasruit verkloot met stuk staal doorslijpen ervoor. 10 minuten slijpwerk, en de ruit was een maanlandschap qua kleuren.
Dit, en later gaan de ijzerdeeltjes roesten. Wordt het ook niet mooier van
pi_173002965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Gieliovd het volgende:
Oke, 136,2 lang... Verstek daar, hier recht. Dan komt het mooi uit bij dat koofje.

Eeeeen aan beide kanten netjes verstek aan het latje. Ook bij de aansluiting met de koof.

Bij dingen in verstek is een foutje zo gemaakt inderdaad :+
pi_173007391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:20 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Bij dingen in verstek is een foutje zo gemaakt inderdaad :+
Verstek! Daar speelt mijn autisme op in, heb ik nog nooit een fout mee gemaakt. Weliswaar niet een klus voor het dagelijks brood maar als elektricien gebruik ik zat kabelgoot die wel eens vaker in verstek gezaagd moet worden. Ook met geprofileerde bodem lukt het altijd om het profiel weer netjes aan te laten sluiten.
pi_173012568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Kinderen je krijgt er zoveel voor terug :s)
Ja, toeslagen en bijslagen en kortingen en voorzieningen en god mag weten wat allemaal nog meer....waarvoor ik als kinderloze, mag opbrengen......
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
pi_173012592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Gieliovd het volgende:

Ach, hoe vaak ik al niet een verstek de verkeerde kant op heb gemaakt....kom ik trots aanlopen met het deel op 45 graden......i.p.v. mooi aan te sluiten, een mooie 90 graden hoekopening.

Om over afwerklatjes (profielen) tegen het plafond maar te zwijgen; die kan je op 4 manieren doen en meestal doe ik het pas de vierde keer goed.
pi_173012643
quote:
13s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:56 schreef blomke het volgende:

[..]

Ja, toeslagen en bijslagen en kortingen en voorzieningen en god mag weten wat allemaal nog meer....waarvoor ik als kinderloze, mag opbrengen......
Haha, lekker cynisch, maar ooit ben je blij als je een toeslag kan aanvragen. twee dagen opvang in de week voor een tweeling is bruto duurder dan mijn totale hypotheeklast..

Hier ook lekker bezig. Stukje cv buis vervangen, water uit de leidingen laten lopen, knelkoppelingen losdraaien en.... overal water. Hoe kan dat nu want ik had het water toch laten weglopen? Ligt mijn stukje cv leiding lager dan de aftapkraan... zucht!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')