abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper zaterdag 3 juni 2017 @ 13:24:23 #1
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171417588
GearBest is zich steeds meer specifiek aan het richten op verschillende landen. Zo zijn er onlangs secties op de website van GearBest ontwikkeld speciaal voor het Verenigd Koninkrijk en Amerika. Zie bijvoorbeeld uk.gearbest.com. Op deze pagina’s wordt de prijs getoond in de juiste valuta, de tekst wordt aangeboden in de eigen taal en de beschikbare verzendmethoden worden automatisch aangepast aan het betreffende land. Zie voorbeeld:

#1. De prijs wordt weergegeven in ponden.


#2. De verzendmethode wordt direct aangepast aan het betreffende land.


GearBest denkt hierbij natuurlijk ook aan de Nederlandse klanten en wil dit graag ontwikkelen voor Nederland. Te beginnen met een flash sale promotie speciaal voor Nederland. Hier worden producten aangeboden die op dit moment goed worden verkocht aan Nederlandse klanten. Ook komt er een sectie beschikbaar in deze flash sale met producten die in ons EU warehouse liggen opgeslagen. De voordelen van het bestellen uit het EU warehouse zijn een snellere levering met de priority line/EU express (5-7 dagen) en geen extra douanekosten!

Wanneer vanuit het China Warehouse nu ook gekozen wordt voor Priority line/EU Express komt het pakket binnen 10-25 werkdagen aan. Het wordt eerst verzonden naar verenigd Koninkrijk waarna het weer wordt doorgezonden naar Nederland, waardoor er geen douanekosten moeten worden betaald! (Wij hebben de afgelopen 3 maanden in iedergeval geen feedback terug gehoord over Douanekosten van klanten die kozen voor EU express!)



Op dit moment is het voor de Nederlandse klanten gebruikelijk om te betalen middels een creditcard of via PayPal. Om het betaalproces nog een stukje te vergemakkelijken heeft Gearbest nu tevens de optie toegevoegd om met IDEAL te betalen!

Alles om het voor jullie aantrekkelijker te maken om bij ons te shoppen *O*

Groet,

Gearbest

SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 03-06-2017 13:58:56 ]
pi_171419018
Goed bezig.... !!!
pi_171419181
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:24 schreef Gearbest het volgende:
waardoor er geen douanekosten moeten worden betaald! (Wij hebben de afgelopen 3 maanden in iedergeval geen feedback terug gehoord over Douanekosten van klanten die kozen voor EU express!)
Jullie zijn tot de conclusie gekomen dat de wetgeving is veranderd, omdat jullie 3 maanden geen feedback van klanten hebben gehad? :?
pi_171423933
Wordt EU Express binnenkort ook voor het Hong Kong warehouse ondersteund?
pi_171425190
In de app zie ik nog geen Ideal, en EU express is alleen voor China en nog niet voor Hong Kong waar de meeste telefoons zijn? Voor de rest top bezig Gearbest!
  CHI shopkeeper maandag 5 juni 2017 @ 22:11:38 #6
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171486307
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef krissie100 het volgende:
In de app zie ik nog geen Ideal, en EU express is alleen voor China en nog niet voor Hong Kong waar de meeste telefoons zijn? Voor de rest top bezig Gearbest!
Ideal in de app komt waarschijnlijk in de loop van deze maand :)!
  CHI shopkeeper maandag 5 juni 2017 @ 22:13:27 #7
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171486350
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 14:49 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jullie zijn tot de conclusie gekomen dat de wetgeving is veranderd, omdat jullie 3 maanden geen feedback van klanten hebben gehad? :?
Wetgeving is veranderd?

Wij mogen niet stellen dat iets per definitie douanevrij zou zijn. Daarom geven we op deze manier aan dat de afgelopen 3 maanden geen douanekosten zijn geweest bij onze klanten die kozen voor EU express ;)
pi_171596574
EU Express vanuit China kan ik nog niet kiezen, wel voor een klein bedrag priority line. Na de afbeeldingen hiervoor bekeken te hebben is me niet duidelijk of dit hetzelfde is.
Een nadere uitleg is welkom
pi_171600992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:24 schreef Gearbest het volgende:
Wanneer vanuit het China Warehouse nu ook gekozen wordt voor Priority line/EU Express komt het pakket binnen 10-25 werkdagen aan. Het wordt eerst verzonden naar verenigd Koninkrijk waarna het weer wordt doorgezonden naar Nederland, waardoor er geen douanekosten moeten worden betaald! (Wij hebben de afgelopen 3 maanden in iedergeval geen feedback terug gehoord over Douanekosten van klanten die kozen voor EU express!)
Het eerste stuk van dit tekstje, m.b.t. de producten invoeren via het VK, klinkt erg logisch en wekt de indruk dat je inderdaad geen douanekosten hoeft te verwachten.

Dat wordt echter weer in twijfel getrokken door wat je daarna zegt, namelijk dat je niets van klanten hebt gehoord erover. Loop ik nu wel of geen kans op douanekosten bij EU Express?
Als ik wel risco loop en ik krijg ineens een rekening gepresenteerd van de douane, wat dan?

Overigens
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wetgeving is veranderd?

Wij mogen niet stellen dat iets per definitie douanevrij zou zijn. Daarom geven we op deze manier aan dat de afgelopen 3 maanden geen douanekosten zijn geweest bij onze klanten die kozen voor EU express ;)
zeg je dit wel in de titel.

Ik zou graag meer duidelijkheid hierover krijgen :)
pi_171609897
Het lijkt mij vrij duidelijk.
Boven de 22 pleuro loop je altijd het risico van douanekosten.

Alleen als een website netjes belooft die douanekosten terug te betalen indien je er wel mee te maken hebt is er geen risico. Zoals banggood met pdm verzending of de douaneverzekering van ibuygou.
  CHI shopkeeper zondag 11 juni 2017 @ 13:08:31 #11
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171615411
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 14:39 schreef elinx het volgende:
EU Express vanuit China kan ik nog niet kiezen, wel voor een klein bedrag priority line. Na de afbeeldingen hiervoor bekeken te hebben is me niet duidelijk of dit hetzelfde is.
Een nadere uitleg is welkom
Onder Priotity line moet de optie EU express staan, daarvoor dient te worden gekozen.
(Je kiest EU express in de cart, nadat je hebt gekozen voor Proceed to checkout ;))

Het kan inderdaad voorkomen dat voor sommige producten geen EU express beschikbaar is.
  CHI shopkeeper zondag 11 juni 2017 @ 13:10:35 #12
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171615462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:26 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Het eerste stuk van dit tekstje, m.b.t. de producten invoeren via het VK, klinkt erg logisch en wekt de indruk dat je inderdaad geen douanekosten hoeft te verwachten.

Dat wordt echter weer in twijfel getrokken door wat je daarna zegt, namelijk dat je niets van klanten hebt gehoord erover. Loop ik nu wel of geen kans op douanekosten bij EU Express?
Als ik wel risco loop en ik krijg ineens een rekening gepresenteerd van de douane, wat dan?

Overigens

[..]

zeg je dit wel in de titel.

Ik zou graag meer duidelijkheid hierover krijgen :)
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:39 schreef DuxXx058 het volgende:
Het lijkt mij vrij duidelijk.
Boven de 22 pleuro loop je altijd het risico van douanekosten.

Alleen als een website netjes belooft die douanekosten terug te betalen indien je er wel mee te maken hebt is er geen risico. Zoals banggood met pdm verzending of de douaneverzekering van ibuygou.
Dit inderdaad.

Wij mogen er niet helemaal op deze manier voor adverteren ;).
Mocht je kosten krijgen met EU express dan kun je uiteraard dit gewoon melden bij ons en dan wordt er uiteraard gezorgd voor een passende oplossing ;)
pi_171615959
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Dit inderdaad.

Wij mogen er niet helemaal op deze manier voor adverteren ;).
Mocht je kosten krijgen met EU express dan kun je uiteraard dit gewoon melden bij ons en dan wordt er uiteraard gezorgd voor een passende oplossing ;)
Top! Dit geeft me een stuk meer duidelijkheid!

Dankjewel voor het ophelderen :)
Ik vind het top dat dit kan hoor (helemaal de passende oplossing) ^O^ Maar 't was gewoon nog een beetje onduidelijk voor me
pi_172083682
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Dit inderdaad.

Wij mogen er niet helemaal op deze manier voor adverteren ;).
Mocht je kosten krijgen met EU express dan kun je uiteraard dit gewoon melden bij ons en dan wordt er uiteraard gezorgd voor een passende oplossing ;)
Beste Gearbest,

Ik ben nu anders al dagenlang met je collega Debby in de slag, omdat mijn pakket geblokkeerd zou zijn bij de verzender. In eerste instantie moest ik eventuele invoerkosten, maar gewoon accepteren. Inmiddels zou ik ineens 10usd extra mogen betalen voor EU Express (terwijl ik al met EU Express had besteld). De methode is dus a) niet waterdicht en b) valt het wel mee met die passende oplossingen vanuit customer care. Bestel vaker bij jullie, maar dit is behoorlijk teleurstellend.
pi_172106150
@gearbest, Blijkbaar is het dus helemaal niet zeker dat je geen douane kosten betaalt met EU Express:

Thank you for your message.
We will ship your order as soon as possible.

There is no guarantee for taxes with all shipping methods.
The import taxes are the customers responsibility.

Please check this link: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

Once placing an order with us customers agree to our terms and conditions.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Xxxx
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
pi_172117724
Dat zou een slechte zaak zijn. Ik ga er toch van uit dat Gearbest hier een oplossing voor aanbiedt gezien de eerdere uitspraken hier op het forum. Ik heb zelf juist vanwege dit topic vorige week bij Gearbest via EU express een smartwatch besteld.
  CHI shopkeeper maandag 3 juli 2017 @ 07:37:53 #17
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172131330
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 08:14 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Blijkbaar is het dus helemaal niet zeker dat je geen douane kosten betaalt met EU Express:

Thank you for your message.
We will ship your order as soon as possible.

There is no guarantee for taxes with all shipping methods.
The import taxes are the customers responsibility.

Please check this link: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

Once placing an order with us customers agree to our terms and conditions.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Xxxx
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Ik heb vanuit mijn contactpersoon andere verhalen gehoord. Vandaar dat dit topic is aangemaakt.
Ik zal eens even polsen, het moet natuurlijk niet zo zijn dat hier inderdaad foutieve informatie staat..

Update; Ik heb je even een PM gestuurd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 03-07-2017 14:11:37 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 7 juli 2017 @ 08:44:10 #18
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172234832
Ik hoor nu van mijn contactpersoon dat blijkt dat de EU Express shipping niet volledig kan worden gegarandeerd. Ze hebben het nu over 98% wat gewoon goed door komt zonder kosten..

Dat zijn voor mij wat vage voorwaarden, waardoor ik dus voor nu gewoon dit topic sluit.
Ik probeer uiteraard voor de mensen die nu via EU Express wel douanekosten hebben moeten betalen om een oplossing te regelen! ;)!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')