abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171408533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat ik ooit gezegd heb op FOK!, in de bijna 16 jaar dat ik er zit, dat de joden achter alle ellende in de wereld zitten, dude, weet niet wat je me probeert aan te smeren? As in ik weet zeker dat ik dat nooit beweerd heb. Maar goed.
Probeer je niets aan te smeren , dit is hoe ik het me herinner . Ondanks mijn oog voor detail kan het zomaar zo zijn dat ik bepaalde zaken net iets anders geformuleerd hebt . Het was een x aantal jaar terug dus vergeef me als ik niet alle details voor de geest kan halen :P

Wat toen opviel was je onvermogen om er inhoudelijk op in te gaan ( terwijl je dat prima kan met elke andere willekeurige onderwerp)

Wellicht dat je er vandaag de dag anders in staat, zo niet dat laat ik het hele onderwerp rusten

Verder even goede vrienden :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171408598
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:10 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik denk niet dat politieke voorkeuren gekoppeld zijn aan economische status. Er zullen ook genoeg rechtse stemmers tussen de elite zitten.

Het is een misvatting dat linkse politiek geld wil stelen van de belastingbetaler om dat aan de armen te geven. Het doel is om belastinggeld zo in te zetten dat iedereen er profijt van heeft. Niet alleen maar de multinationals en banken.
Linkse vrouwen uit arbeidersmilieus zullen meer oog hebben voor plaatselijke armoede. En zullen niet snel zo'n wereldverbeteraarshobby kiezen.
Ze zullen eerder lid worden van de SP, of actief in de vakbond.
Maar dat vinden de Gooische dames natuurlijk niet hip genoeg. En die hebben een zelfhaat (Het Gooische milieu, en dan maar ook gelijk "heel Nederland"). Linkse vrouwen uit arbeidersmilieus zullen hun afkomst minder verloochenen, omdat ze hun eigen ouders ook als slachtoffer zien, en komen dus op voor hun eigen familie, buren en vrienden.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_171408606
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Fleur_Dekker

Haar geboorteplaats fascineert me.....
"Blaricum"

Ik stel me zo voor dat ze het buitenbeentje was bij haar Gooische hockey-vriendinnen.
Maar misschien heb ik het helemaal mis.
In de aflevering van Gooische Vrouwen was er ook zo'n wereldverbeteraarster die naar Afrika ging.
Nou ja, deed Anne-Fleur dat dan maar.

Het is net als met die taartgooister van Pim Fortuyn.
Dat was volgens mij een barones van het geslacht "Van Tuyl van Serooskerke".
Dergelijke "gold-spoon"-dames hebben het naïeve idee dat alle Nederlanders alles krijgen aangewaaid en derhalve ons hele hebben en houwen ten dienste moeten stellen aan de zielige andere wereldbewoners.
Vanwege hun gespreide bedje beginnen ze zich te vervelen en krijgen een chronisch "weg met ons"-ideaal.
Ergens is het goed misgegaan , dat is zeker . Ik denk dat ze diep van binnen dady issues heeft
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:16:48 #79
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171408608
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

POL lijkt altijd zo een droge plek vind ik. De onderwerpen van de topics zijn wel interessant, maar ik vind ze niet leuk om te lezen. Weet niet precies waarom, misschien ben ik niet hoogopgeleid genoeg.
Zijn wel leuke topics an sich door de jaren heen, beetje meer achtergrond dan in NWS. Alleen incrowd is meer het probleem, met name wat zich ophoudt in de SC. Het fluctureert op FOK!, 16 jaar geleden was WFL wmb het interessantste subforum, wetenschap, filosofie en levensbeschouwing. Toen kwam Fortuyn op en toen was er nood aan een nieuw subforum en dat werd POL. Gaandeweg kwamen er meer D66-tiepjes hier en dat zorgde er wel voor dat de discussies een beetje doodbloedden idd. En de incrowd dus.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:17:53 #80
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171408641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ergens is het goed misgegaan , dat is zeker . Ik denk dat ze diep van binnen dady issues heeft
Ga je me nog even uitleggen wat je me probeert aan te smeren, of niet?

PS O, sorry, zag die post niet, moment.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:20:21 #81
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171408699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Probeer je niets aan te smeren , dit is hoe ik het me herinner . Ondanks mijn oog voor detail kan het zomaar zo zijn dat ik bepaalde zaken net iets anders geformuleerd hebt . Het was een x aantal jaar terug dus vergeef me als ik niet alle details voor de geest kan halen :P

Wat toen opviel was je onvermogen om er inhoudelijk op in te gaan ( terwijl je dat prima kan met elke andere willekeurige onderwerp)

Wellicht dat je er vandaag de dag anders in staat, zo niet dat laat ik het hele onderwerp rusten

Verder even goede vrienden :)
Sorry hoor, ben nooit anders gaan denken over joden in afgelopen 16 jaar op FOK!, wel over islam.
Dus boter bij de vis, want je beweert hier dingen die je wrs niet waar kunt maken.
pi_171408743
quote:

"Blaricum"

Ik stel me zo voor dat ze het buitenbeentje was bij haar Gooische hockey-vriendinnen.
In de aflevering van Gooische Vrouwen was er ook zo'n wereldverbeteraarster die naar Afrika ging.

Dergelijke "gold-spoon"-dames hebben het naïeve idee dat alle Nederlanders alles krijgen aangewaaid en derhalve ons hele hebben en houwen ten dienste moeten stellen aan de zielige andere wereldbewoners.
Vanwege hun gespreide bedje beginnen ze zich te vervelen en krijgen een chronisch "weg met ons"-ideaal.
Klopt helemaal.. Ed Nijpels heeft haar hier ook heel duidelijk op gewezen bij Pauw..
pi_171408751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze diep van binnen dady issues heeft
daddy issues.
net even wat opgezocht.
Wat betekent dat precies, en waarom Annefleur dit hebben?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:26:40 #84
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171408874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

daddy issues.
net even wat opgezocht.
Dad-jokes.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:28:37 #85
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171408925
quote:

"Blaricum"

Het is meer een beetje het naïeve idee dat alle mensen gelijkaardig denken als zij.
Dat idee ontstaat niet alleen bij de hogere klasse, ook bij de middenklasse, denk ik.
Moet zeggen dat ikzelf zo ook altijd dacht toen ik jong was. Ik heb er trouwens nog steeds last van wel. Ik keek bijv. weer Breaking Bad en dan serie02 episode06 dat rood harige knulletje, het breekt mijn hart. Ik hou het ook vaak niet droog bij gevallen van dierenmishandeling e.d. Ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat mensen zo slecht zijn, maar ja het gebeurt wel, het is wel een realiteit.
pi_171409085
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is meer een beetje het naïeve idee dat alle mensen gelijkaardig denken als zij.
Dat idee ontstaat niet alleen bij de hogere klasse, ook bij de middenklasse, denk ik.
Moet zeggen dat ikzelf zo ook altijd dacht toen ik jong was.
gelijk aardig??
Of "gelijkwaardig".
Dit soort pubermeiden uit gegoede milieus vinden toch alles "stom".
En dan zeker dat zelfvoldane Gooische milieu, met al dat materialisme.
Laatst was er in een talkshow in aanloop van de verkiezingen een vrouw die verbolgen was over Marianne Thieme. Want deze Gooische Vrouw was dierenliefhebster en daardoor Thieme-fan, maar was onthutst vanwege Thieme's standpunt mbt "kraken". Thieme vond kraken wel kunnen (Veel PvdD stemmers zijn ook nog wel links), en deze Gooische dame vond van niet. Dat is precies het idealisme van deze parelketting-dames. Idealistisch totdat hun eigen bezit daadwerkelijk in gevaar komt.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:43:59 #87
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171409317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

gelijk aardig??
Of "gelijkwaardig".
Dit soort pubermeiden uit gegoede milieus vinden toch alles "stom".
En dan zeker dat zelfvoldane Gooische milieu, met al dat materialisme.
Laatst was er in een talkshow in aanloop van de verkiezingen een vrouw die verbolgen was over Marianne Thieme. Want deze Gooische Vrouw was dierenliefhebster en daardoor Thieme-fan, maar was onthutst vanwege Thieme's standpunt mbt "kraken". Thieme vond kraken wel kunnen (Veel PvdD stemmers zijn ook nog wel links), en deze Gooische dame vond van niet. Dat is precies het idealisme van deze parelketting-dames. Idealistisch totdat hun eigen bezit daadwerkelijk in gevaar komt.
Ja, de hogere middenklasse is wel vrij cynisch idd, omdat ze investeringen hebben in alles en nog wat, lagere middenklasse heeft dat weer niet.

Wat blijft is dat men met een soort naïef wereldbeeld rondloop, waarbij alle okee is en mensen allemaal rationeel nadenken en niemand tot enig kwaad bereid is. Uiteraard is dat niet zo. Echter zo word je wel opgevoed.

Gelijkaardig als in het zelfde idd.
pi_171409445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, ben nooit anders gaan denken over joden in afgelopen 16 jaar op FOK!, wel over islam.
Dus boter bij de vis, want je beweert hier dingen die je wrs niet waar kunt maken.
Weet 100% zeker dat je Ken O'Keef en Kevin Mcdonald aangehaald hebt . Hoe je dat verwoord hebt laat ik even in het midden sinds het goed mogelijk is dat ik bepaalde uitspraken compleet uit verband heb gerukt ( onopzettelijk uiteraard )

BNW / Antisemitisme en verschillende complotdenkers #2

Het verhaal omtrent Kevin McDonald kwam aardig in de buurt echter Ken O' Keef had je iets anders verwoord, my bad :@
pi_171409659
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

daddy issues.
net even wat opgezocht.
Vaderfiguur ontbreekt in het leven van het kind
Kind gaat aandacht en liefde , wat het thuis niet krijgt, zoeken in het buitenwereld
Eenmaal volwassen proberen ze te overcompenseren voor de warmte die ze thuis niet hebben gekregen door behoorlijk losbandig te worden

Verder zijn ze over het algemeen behoorlijk aandachtsgeil en hebben ze altijd wel een bepaalde drama in hun leven , niet te vergeten bovengemiddeld '' pech'' in de liefde
  zaterdag 3 juni 2017 @ 00:15:08 #90
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_171409974
Als je FvD-aanhanger bent herken je klassiek fascisme niet of ben je gewoon een neonazi.
United we stand, divided we fall
pi_171410003
Video is de tweet is Hi-la-risch O+

ICMBos twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:57:52 [email protected] wordt aangevallen door @YerRamautarsing fanboys. Kun je nagaan hoe heftig de anonieme bedreigingen we… https://t.co/lUkjudmRaR reageer retweet
ThinksRealistic twitterde op donderdag 01-06-2017 om 03:12:37 @ICMBos @annefleurdd @YerRamautarsing Hahhaahahahaha, man stelt een vraag, ze weet geen antwoord te geven. "SEKSI… https://t.co/C9KflkU6Da reageer retweet
pi_171410034
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
Als je FvD-aanhanger bent herken je klassiek fascisme niet of ben je gewoon een neonazi.
Jij en Anne Fleur zijn de perfecte koppel
pi_171410048
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:49 schreef NgInE het volgende:

[..]

Bron: https://joop.vara.nl/opin(...)orum-democratie-zich

Waarom is het de afgelopen paar jaar zo moeilijk geworden om over politiek te praten, zonder dat de ad-hominems je om de oren vliegen?
Ik snap dat Anne Fleur niet altijd de meest genuanceerde meningen heeft, maar zo een behandeling verdient die arme meid toch niet?

[ afbeelding ]

Mooie foto! :Y
Waardeloos topic, joe.
Je gaat het pas zien als je het door hebt
pi_171410100
Allejezus zeg, wat een treurnis in dit topic. Al die falende zolderkamer warriors over wat ze wel of niet met deze dame gaan doen, zonder een greintje inhoud. De Jaren Vijftig belde, ze wil haar lagere middenklasse terug :|W
Jesus saves but death prevails.
pi_171410160
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:49 schreef NgInE het volgende:
arme meid toch niet?
Gewoon een dictatoriale fasciste. Niks arme meid, behalve arm van geest.
pi_171410211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Weer die labiele gek in de media. :')
De media is gek op labiele gekken. :D
pi_171410256
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:02 schreef myShizzle het volgende:
Stop nou es met nullen en niksnutten en 'rappers en vloggers' de aandacht te geven die ze niet verdienen.

Jeetje. Dom wichtje zonder ook maar een grammetje levenservaring.
Gewoon een domme dictatoriale fasciste dan. Maar zeker geen wichtje.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 00:29:40 #98
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171410315
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Weet 100% zeker dat je Ken O'Keef en Kevin Mcdonald aangehaald hebt . Hoe je dat verwoord hebt laat ik even in het midden sinds het goed mogelijk is dat ik bepaalde uitspraken compleet uit verband heb gerukt ( onopzettelijk uiteraard )

BNW / Antisemitisme en verschillende complotdenkers #2

Het verhaal omtrent Kevin McDonald kwam aardig in de buurt echter Ken O' Keef had je iets anders verwoord, my bad :@
McDonald als antisemiet idd. Die had Niemöller ook aangehaald. En die andere mafketel is helemaal om te huilen. Als je denkt dat ik die aanhaal, omdat ik het er mee eens ben, dan betwijfel ik of je de NLse taal machtig bent.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 00:32:00 #99
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_171410351
Grappig wel toch, word ik in dit topic beschuldigd van antisemitisme. :').

Gaslighting wrs. :').
  zaterdag 3 juni 2017 @ 00:36:04 #100
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_171410430
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 00:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jij en Anne Fleur zijn de perfecte koppel
Het perfecte koppel.
United we stand, divided we fall
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest