abonnement Unibet Coolblue
pi_171403482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Guddegod is wat overdreven, maar Gudde > klaas80 is oerduidelijk
Vertel jij maar mij maar 1 punt waar gudde aan bijgedragen heeft aan Feyenoord?
Ik vind dat hij voor een algemeen directeur veel te veel aandacht heeft gekregen. Dat hoort helemaal niet bij een voetbalclub.

Maar iedereen vind gudde het nu zo goed gedaan heeft. Hadden die mensen dat ook gevonden als Feyenoord dit seizoen weer op de 3e plek was geeindigd.....Nee het is allemaal opportunistische shit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 juni 2017 @ 19:55:38 #27
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_171403485
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

jij bent het eerder niet waard joh, paljas
Even normaal doen tegen KlaasGOD graag, ook al begrijp ik dat het begrip "normaal" voor een frontpagemannetje een zeer rekbaar begrip is.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:07:03 #28
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_171403674
Bestuurders kunnen het nooit goed doen. Ik kan me met de beste wil van de wereld geen bestuurder in het Nederlandse betaalde voetbal herinneren die boven enige kritiek stond.
pi_171403816
In april 2018 zitten de Guddehaters waarschijnlijk alweer te schreeuwen om het vertrek van de nieuwe algemeen directeur. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:17:21 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171403879
Ik was nog even door m'n eigen foto's aan het scrollen en kon jullie deze niet onthouden




Groetjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171406827
Ik hoop dat Gudde een waardig afscheid krijgt.
* Verwijderd *
pi_171407380
Mensen komen en mensen gaan. Feyenoord is gered door de VvF maar Gudde zorgt al jaren dat de zaakjes financieel op orde zijn. Zal ik hem missen? Nee, maar respect voor zijn inzet al die jaren.
pi_171408676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop dat Gudde een waardig afscheid krijgt.
Zou ludiek zijn als de supporters hem bijvoorbeeld zouden helpen verhuizen!
pi_171408774
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen komen en mensen gaan. Feyenoord is gered door de VvF maar Gudde zorgt al jaren dat de zaakjes financieel op orde zijn. Zal ik hem missen? Nee, maar respect voor zijn inzet al die jaren.
Mensen vergeten ook nogal eens dat de VvF ook mede dankzij Gudde zijn ingestapt.

Als de VvF geen vertrouwen in Gudde zouden hebben gehad dan hadden ze waarschijnlijk niet geïnvesteerd.

Het is geen zekerheidje dat de VvF ook waren ingestapt als er een andere directeur had gezeten.

Wat dat betreft moet de rol van Gudde in het financieel gezond maken van Feyenoord niet worden onderschat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_171409117
Gudde heeft weinig gepresteerd.

Heel dat Feyenoordplan van de afgelopen 10 jaar heeft de club al 20 miljoen euo gekost.

Gudde stapt er nu uit want nu beginnen de echte risico's voor de club pas. Er moet 140 miljoen opgehaald worden. Hij durft het niet aan om bij dat proces aanwezig te zijn. IK denk dat hij weet dat hij gaat falen hierin.

Feyenoord moet eigenlijk de komende jaren hopen dat het 30 tot 50 miljoen aan transfergelden gaat binnenhalen om de financiering mogelijk te maken voor het nieuwe stadion. Anders gaat het allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171409152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Gudde heeft weinig gepresteerd.

Heel dat Feyenoordplan van de afgelopen 10 jaar heeft de club al 20 miljoen euo gekost.

Gudde stapt er nu uit want nu beginnen de echte risico's voor de club pas. Er moet 140 miljoen opgehaald worden. Hij durft het niet aan om bij dat proces aanwezig te zijn. IK denk dat hij weet dat hij gaat falen hierin.

Feyenoord moet eigenlijk de komende jaren hopen dat het 30 tot 50 miljoen aan transfergelden moet gaat binnenhalen om de financiering mogelijk te maken voor het nieuwe stadion. Anders gaat het allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren....
Gelukkig hebben wij jou om alles goed te analyseren.
pi_171409222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Gudde heeft weinig gepresteerd.

Heel dat Feyenoordplan van de afgelopen 10 jaar heeft de club al 20 miljoen euo gekost.

Gudde stapt er nu uit want nu beginnen de echte risico's voor de club pas. Er moet 140 miljoen opgehaald worden. Hij durft het niet aan om bij dat proces aanwezig te zijn. IK denk dat hij weet dat hij gaat falen hierin.

Feyenoord moet eigenlijk de komende jaren hopen dat het 30 tot 50 miljoen aan transfergelden gaat binnenhalen om de financiering mogelijk te maken voor het nieuwe stadion. Anders gaat het allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren....
Ik ben zo blij met jou in dit topic.
* Verwijderd *
pi_171409298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik was nog even door m'n eigen foto's aan het scrollen en kon jullie deze niet onthouden


[ afbeelding ]

Groetjes
goede foto
pi_171411183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

voetbalclubs overleven door

kaartverkoop
tv gelden
winnen van prijzen
toeschouwersaantallen
doorstroming van jeugd
verkopen van spelers
succes op het veld.....

niet door een algemeen directeur die alleen supporters belachelijk maakt :'(
Guddes inbreng is niet zo groot

bovendien heeft hij ook nog is hopeloos gefaald in heel het stadion gebeuren....


[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 03-06-2017 01:41:11 (Niet doen) ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_171412809
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mensen vergeten ook nogal eens dat de VvF ook mede dankzij Gudde zijn ingestapt.

Als de VvF geen vertrouwen in Gudde zouden hebben gehad dan hadden ze waarschijnlijk niet geïnvesteerd.

Het is geen zekerheidje dat de VvF ook waren ingestapt als er een andere directeur had gezeten.

Wat dat betreft moet de rol van Gudde in het financieel gezond maken van Feyenoord niet worden onderschat.
Heel veel keus had VvF niet. Het geld was al in de club gestoken, als zij niet akkoord waren geweest met de omzetting in aandelen dan had dit waarschijnlijk de club de kop gekost.
#12 is not for sale!
pi_171412822
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
In april 2018 zitten de Guddehaters waarschijnlijk alweer te schreeuwen om het vertrek van de nieuwe algemeen directeur. :')
Als z'n opvolger het huidige beleid rondom het stadion en communicatie met (een deel van) de achterban voortzet, waarschijnlijk wel ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 03-06-2017 08:01:10 ]
#12 is not for sale!
pi_171412869
Overigens vind ik dat er momenteel een solide beleid wordt gevoerd wat ook door Gudde is gecreëerd. Die credits kan je hem niet ontnemen.
#12 is not for sale!
pi_171412881
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 07:52 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Heel veel keus had VvF niet. Het geld was al in de club gestoken, als zij niet akkoord waren geweest met de omzetting in aandelen dan had dit waarschijnlijk de club de kop gekost.
Dan waren ze hun geld waarschijnlijk kwijt geweest bedoel je. Dat zullen ze namelijk wat belangrijker vinden, blijft een zakelijke deal waarin ze het onderste uit de kan hebben gehaald.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_171413014
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:19 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zou ludiek zijn als de supporters hem bijvoorbeeld zouden helpen verhuizen!
Morgen? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171413038
Ik denk dat ik de volgende transfer misschien al ken...

#Guddeweg en #Guddejunior van excelsior naar de kuip ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171413202
quote:
Eenhoorn lijkt nu favoriet
In de Kuip viel gisteren al de naam van Robert Eenhoorn, fanatiek supporter van Feyenoord en momenteel werkzaam als directielid van AZ. De voormalig honkballer lijkt de grote favoriet om Eric Gudde op te volgen, al was de clubleiding gisteren zo verrast door het besluit van de Maassluizer dat er nog niet is nagedacht over zijn opvolging. ,,We zijn blij dat hij de komende maanden nog blijft’’, zegt Gerard Hoetmer van de raad van commissarissen. ,,Dit geeft ons de tijd om een even gedreven en gepassioneerde opvolger te zoeken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171414402
Gudde heeft via een vriendje bij de gemeente gehoord dat Feyenoord City toch niet door gaat, en heeft daarom besloten nu te stoppen zodat het falen daarvan niet nog aan zijn naam zal kleven.

Uit de categorie BNW.
pi_171414442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Gudde heeft via een vriendje bij de gemeente gehoord dat Feyenoord City toch niet door gaat, en heeft daarom besloten nu te stoppen zodat het falen daarvan niet nog aan zijn naam zal kleven.

Uit de categorie BNW.
Klaas, heb jij Scrummies account gehackt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_171414466
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:31 schreef eight het volgende:

[..]

Klaas, heb jij Scrummies account gehackt?
:D
  zaterdag 3 juni 2017 @ 12:00:39 #50
132191 -jos-
Money=Power
pi_171416181
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij jou om alles goed te analyseren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik ben zo blij met jou in dit topic.
KlaasGod weet altijd alles. Gelukkig weet hij met zijn briljante analyses altijd de juiste snaar bij ons te raken!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')